Ebbõl is olyan sok minden hiányzik, hogy az kicsit fájó. Nincs célzott lövés, stance váltás, tüzelési mód váltás, taktikai elemek hiányoznak, nincs fegyver modding ami volt az elõzõekben, nincs több részes páncél, csak zárt sisakok vannak, a pályák picik (legalább változatosak), nincsenek különbözõ lõszertípusok, stb.
Ami mellette szól, hogy szép a grafika, látványos a bevetési terület és az animáció, hangulatos a játék.
Csak sajnos baromi sok minden hiányzik belõle ami akár az UFO: Afterlight-ban is benne volt.
Sajnálatos ugyan, de valahol érthetõ, mert ez nem remake hanem reboot. Tehát nem a régi felújítása (erre a célra ott az UFO: Extraterrestrials ami tulajdonképpen csak elnevezésekben tér el az eredeti UFO-tól és a jobb grafikában, de a játékmenet, ellenfelek típusai, fegyverek, kutatás, játékmenet mind megegyezik), hanem annak egyes elemeit felhasználva új játékot alkottak ami hasonlít sok elemében a korábbira de mégis más.
Egy puskás ember sem lõ pontosabban, ha a körében nem mozog, pedig kétszer annyi ideje van célozni. :) De értem mire gondolsz, és valószínûleg úgy van, ahogy mondod, csak a skill leírásban az "Any" szót lecserélhetnék "These"-re :)
Sajnos egykét olyan dolog is kimaradt mint a régiben a taposóakna. (http://www.ufopaedia.org/index.php?title=Proximity_Grenade)
Snap Shot: Removes the sniper rifle's restriction on firing and Overwatch after moving. Any shots taken suffer a -20 Aim penalty.
Azért írják elõtte hogy after moving. Szerintem. Az elég érdekes lenne ha ettõl bénábban lõne mindig.
Elképzelhetõ, mert még nem próbáltam, de a leírásban az van, hogy "Minden lövés -20 pontosságot kap." Nem az, hogy "ezek a lövések -20 pontosságot kapnak".
A JA2-t szóba se hozzuk, az 1.13 szerintem az eddigi legjobb taktikai játék mióta játékokat írnak. A variációk és felszerelések benne olyan szinten változatosak, hogy az alapjátékot is oda-vissza verik.
Hát ja. Mint a JA 2-ben a harapófogó a szögesdróthoz. :) Kár hogy itt nem lehet játszani az éjszakával. Hogy jobban lehessen lopakodni. Sajna ez is kimaradt. Semmi különbség a nappal meg az éjszaka között látótávolság ügyileg.
Tegnap nekem nem engedte a snipert abba rakni, szürke volt a gomb. Másokat én is be tudtam már tenni fedezék nélkül is. Lehet, hogy csak pályabug volt, nagyon kint voltam már a szélén a térképnek.
Mondjuk azt hiányolom, hogy nincs robbanóanyag amivel falakat lehetne berobbantani és úgy behatolni épületekbe. A rakéta meg a gránát nem valami elengáns :P
A suppressionnal eddig én azt tapasztaltam, hogy a távolsági figurák ellen jó, mert igencsak lecsökkenti nekik a találati valószínûséget, ha az adott helyrõl akarnak lõni, ha meg megmozdulnak onnan, akkor kaphatnak be reaction shotot. Engem muton szívatott így plazmapuskával, a snipernek maradt is valami 13%-os találati esélye. Ha meg megmozdul, akkor ugysem tud lõni a quad sight miatt, szóval jó trükk volt. Elõször meg kellett sebezni a dögöt egy másik katonával, hogy hagyja békén a snipert.
Ha tiszta line of sight volt akkor eddig mindig tudtam tüzelni más által spotolt ellenfélre. Lehet, hogy mégis belógott valami vagy a domborzat volt olyan.
A snipert érdeme egy magaslati pontra beültetni, kap is rá ability-t késõbb, hogy az alacsonyabban lévõkre nagyobbat sebez.
Snipernél szerintem az az egyik leg egyértelmûbb választás a skill tree-ben. Snapshot még a pontosságot is csökkenti, ráadásul lesz 13 kocka(27-14), amire rendesen tudja használni a puskáját a sniper(14 kockától már közelinek számít a célpont). Squad sight-al, meg 86 kocka(14-100) a teljes célzással belõhetõ távolság. Bár volt már olyan, hogy pont egy fa kitakarta az egyik idegent, és egyel arrébb lépve már lõhettem volna rá, de jó helyezkedéssel elenyészõ az ilyen helyzet. :)
Amúgy az egy nagyos fogas kérdés, hogy Snapshot vagy Squad Sight. Mind a kettõ alap lenne a sniper-nél, de sajnos csak az egyiket lehet választani. Én az utóbbira mentem rá mert így nem kell sokat mozognom a sniper-rel, csak spot-olni kell neki.
Az mondjuk érdekes feature, hogy ha nincs fedezék akkor nem lehet Overwatch-be menni (a Hunker Down egyértelmû).
Nekem volt olyan nagy ufo ami leszállt és úgy kaptam küldetést. Kimentem rá és mondta a fõmérnök, hogy úgy látja ezeket használják abduction-ra. Miután lenyomtam, egy csomó ideig nem volt abduction. Persze lehet véletlen is. :)
Másik: Legutóbb Afrikában két területen is volt abduction egyszerre. Ha a harmadikra mentem volna, akkor nagyjából búcsút is inthettem volna a kontinensnek. :D
Kandurex: Sniper esetében? Az a snapshot. Az adja, hogy mozgás után is lehessen lõni a sniper puskával. Ehelyett lehet választani a squadsight-ot, ami meg a társak által látott idegenekre való rálövés képességét biztosítja.
torna1: A double tap az speciel azt adja, hogy ha nem mozgott a manusod akkor kétszer lõhet. Tehát semmi köze a mozgás utáni lövéshez.
Slewy: Abduction Ufo elfogása (már hogy ne legyen abduction mission, illetve kevesebb legyen, merthogy 3 különbözõ helyen van egyszerre ahhoz meg 3 ufo kell) az alapból nem lehetséges. Moddal lehet aktiválni. Ugyanígy a terror ufo elfogását.
Nah, újat kezdtem, immáron Afrikából indultam a pénz miatt és az elején csak mûholdkövetõ állomásokat építettem, így már volt elég pénz havonta minden másra.
Így a harmadik játékra már adott végre egy sniper csajt is, eddig mindig heavy vagy support volt csak, most már van viszont egy 6-os squad-ra való amazonom :)
Talán ez a játék lesz az amit végre végig is nyomok :P
A colonel rangnál választhatod.
Double Tap: Allows both actions to be used for Standard Shot, Headshot, or Disabling Shot, provided no moves were made. 1 turn cooldown.
Olvastam sok kommentet itt és ezért megfogalmazódott bennem, hogy újrakezdem a játékot. Jelenleg az elsõ idegen bázist támadom, nem is tudom, hogy lesz-e több, bár amiket olvastam, hogy abduction ufo-t és egyebeket is el lehet kapni, gondolom még nem járok messze a végénél, legalábbis remélem. Szóval én pl csak a kötelezõ Idegeneket "kapcsuráltam" eddig és tegnap olvastam, hogy így tehetnék szert pl fegyverekre. ki van fejlesztve a plasma rifle is de mivel 130 egy, ezért jelenleg csak egyet engedhetek meg magamnak. carpace és skeleton armorokat használok és már két ország kilépett a szövetségbõl. nagyjából négy satellite-m van. Valamit elronthattam. 3-as pánik szint igen gyakori.
Pontosan. Lehetne egy határ ahonnan tuti 100%-kal tudnának lõni.Még akar a bénábbak is. Mivel ez egy nagy batár arra még + találati bónusz is érvényesülhet mivel könnyû eltalálni. A vékony ügyesebbre meg negatív mert azokat nehezebb meglõni. Ez azért elég nagy hiba.
Nincs maximális befogadó képessége a laboroknak és mûhelyeknek. Sõt ezek nélkül is végigcsinálható a játék, nem kell építeni egyet sem, mégis kényelmesen el lesznek a mérnökök/kutatók a bázison. Igazából csak arra kellenek a laborok és mûhelyek, hogy ha túl kevés a mérnök és kutató akkor gyorsan általuk kapsz egy 5 fõt.
Szóval ne aggódj, nem lesz elfoglalva a katonák elõl semmi és igen, ha éppen olyan vágyad van akkor a 99 helyet feltöltheted katonákkal és robotokkal csak gyõzd pénzelni. A barakkban helyet csak a felvett bakák és a a shiv-ek foglalnak (add össze a meglévõ mérnökök, tudósok és katonák számát majd nézd meg a barakkban elfoglalt helyek mennyiségét és látni fogod). Semmi más. A kutatók létszáma a research fülre bökve látható (alul ki lesz írva mikor bemész a kutatókhoz) és ugyanez a helyzet a mérnökökkel is csak ott az engineering részbe belépve lesz alulra kiírva a mennyiség. Nincs szálláshely igényük mint a régi ufok-ban ahol kellett living quarter és annak a helyeit egyszerre foglalták a katonák, kutatók és mérnökök.
A kulcs ha már ki van kutatva akkor már garantáltan ott lesznek a mutonok, de legkorábban akkor fognak feltûnni, ha már megkíséreltél elkapni egy élõ ufo commander kristály lényt.
A heavy minden támadására hatnak a perk bonuszok, így a rakétájára is. De ha jól emlékszem akkor a diszkosz (cyberdisk) talán hardened ketyere és így eleve mérsékli az õt érõ sebzéseket, szóval egy rakéta önmagában nem fogja lekapni, mert még 100%-os bonusszal is nagyobb a Hp mennyisége talán mint amit a rakéta sebezne (illetve a hardened státusz jelentette 2 pontos sebzés csökkentés miatt megússza a repülõ vacak).
Elvileg belefér egy mûhelybe/laborba az összes mérnök/tudós. De ha több van akkor gyorsul a fejlesztés, és minden megépített ilyen épület mellé jár 5 szakember is. Egyébként nehéz lenne összegyûjteni 35 mérnököt pl. Nekem 3-3 mûhely és labor van, 33 mérnökkel és 38 tudóssal.
Az a baj, hogy csóri heavy a legbénább lövész az egész játékban és az õ támadási érték fejlõdik a legvacakabb módon, így bizony nagyon gyakran mellé fog lõni (sajnos még magas találati esély mellett is õk azok akik a legtöbbször mellétrafálnak).
Az általad leírt helyzetet megmenthetné egy suppression-ös támadás a heavy részérõl. Ez sebezni nem fog, de ha a célpont megmozdulna akkor olyat kap az arcába hogy csak pislog majd (érdekes módon a suppression során leadott reaction shot szinte kivétel nélkül mindig talál, sokkal nagyobb találati pontosságot produkálva mint az elvárható lenne, fõleg mivel a reaction shot-okra eleve büntetés van).
És az is mindegy, hogy hány laborom / mûhelyem van? 1-1 elég, korlátlan a befogadóképességük? A 100-as barakk limitnek akkor mi értelme? Az életben nem fordulhat elõ, hogy ez korlát legyen...
A kulcsot kifejlesztettem, de még nem gyártottam le. Az elsõ játékban ennek közelébe sem kerültem, de már jött 2 muton a floaterek mellé. Tagnap kis híján szívrohamot kaptam, mikor ezek szembejöttek. Mondjuk az assaultos, dupla lövéses lézerpuskás emberek egyenként kifektettek 1-1 mutont. A Cyberdisc az, ami tényleg befosatós, de hála istennek vagy egy heavy, aki duplán üti õket. (Rakétára is hat a bónusz?)
Így vagyok ezzel én is. :) Ami meg ilyenkor idegesítõ, ott áll a Heavy Colonel elõtt a brutal (nem tudom mi a neve pontosan), két kockára és csak annyi élete van, hogy a heavynek bele kéne csapnia. Hát nem Missed lesz a vége és beüti srácomat a betonba? Komolyan erre figyelhettek volna a készítõk, hogy gólyószóró vagy lézerszóró vagy akármivel 2 kockára egy böhöm óriást egy full rutinos katona ne Misseljen már mert ez egy vicc.
Molnibalage: A mérnökök és tudósok száma nem csökkenti a barakk férõhelyekét, tehát nem számítanak bele abba az értékbe, nem veszik el a katonák elõl a helyet. Sõt semmi elõl nem vesznek el helyet. Már ha félre nem értettem a mondandódat.
Az ellenfél nem a te csapatodhoz, hanem az aktuális fejlettségi szintedhez és a sztoriban elért eredményeidhez állítja be az ellenfeleket (típusukat). Ha már ki van fejlesztve és le van gyártva a kulcs (tehát mehetnél az alien bázis pucolására) akkor már a tier 2-es léynek fognak elsõsorban jönni, tehát a muton, cyberdisk, drone trió lesz nagyobb számban (meg majd egy bizonyos helyen lesz sectoid commander), míg a tier 1-es dögök (sectoid, thin man, chrysalid, floater) ritkábban lesznek majd. Õk addig lesznek gyakoriak míg ki nem fejelszted a kristályt egy elfogott ufo fõnökbõl. Ez aktiválja lényegében a tier 2-es lények belépését a buliba. Ha kifüstölöd az alien base-t akkor jön az utolsó tier, amiben muton berzerker, heavy floater is beszáll a buliba, míg végül majd feltûnnek a muton elit, sectopod és ethereal lények is (felfoghatóak tier 4-nek, szintén a sztoriban elért egy bizonyos eredmény után jönnek, bár talán az elit vagy a sectopod már elõbb lesz).
jumee28: A patch ha jól emlékszem 13-án jött ki és 2 gigásra sikeredett. Ha ez elõtt töltötted le a programot és azóta nem frissült akkor még nincs rajta a patch.
Alap vétel az OTS-ben a gyors regeneráció, onnantól semmi gond a sérülésekkel, mivel jó ha hetente van egy bevetés.
Tudom, nekem is kb. 10-12 van. Minden bevetésre viszek egy kezdõbbet, hogy fejlõdjön, és a sérülések miatt is van rotáció. Ha lesz max. szintûm, akkor azok egy részét majd óvni fogom.
Kuldetesek elott ra kell szanni azt a 2 percet, es cserelgetni a felszereleseket, csak az aktualis kommandosokra pakolni a szajret, es akkor mindjart kevesebb a kiadas, mint amikor a rookie is talpig menetfelszerelesben dartsozik a szallason.
15-20 katona viszont elegnek tunik, bar a tokom ki van azzal, hogy a doktorok 24/7-ben meloznak, mert szegeny katonaim mindig felig hullakent jonnek haza. Ha valaki megussza karcolas nelkul, a kovetkezo misszion tuti bekap egy poisont vagy valami loves surolja, csak hogy o is kiessen par napra/hetre. Vagy csal a jatek, vagy en vagyok bena, vagy a noverkek olyan csinosak az gyengelkedon, hogy mindenki direkt oda akar bejutni... (bar ironmanben inkabb fekudjon az orvosoknal, mint haljon meg es jojjon helyette egy ujabb rookie "potyafrag" Jenkins...
Van (illetve választható lesz) a sniper-nek egy olyan képessége, hogy ha egy csapattársa lát egy idegent akkor a sniper rálõhet, amennyiben nem blokkolja semmi a lõvonalat. Ilyenkor lényegtelen hogy a mindenkire érvényes látótávolságon túli a célpont, mert maga a sniper puska az ennél sokkal messzebbre lõhet el.
A fent említett skill-en túl majd magasabb rangú sniper-ek választhatják a battle scanner perk-et is, aminél lényegében kidobnak egy pontra egy kütyüt, ami úgy funkcionál mint egy újabb, fix pontra letett karakter a látótávolság szempontjából. Így ugyanazt a szerepet tölti be mint ha egy embered lenne egy ponton és látná be a körülötte lévõ területet. Kombinálva a fent említett képességgel elérhetõ, hogy tiszta, nem blokkolt lõvonal esetén akár a pálya másik végébõl is odadurrantson a sniper.
Nem a források miatt aggódom. Mikor elsõre kikaptam, akkor kb. a országok felének elbukásakor jön a game over videó... Bár ez lehet, hogy a pánikszinttel is összefüggésben volt, ott buktam el küldiket.
15-20 katonától többnek nincs egyszerûen értelme. Túl sok felszerelés kell ha mindet tápolni akarod. Attól meg ne parázz ha elvesztesz néhány országot. Nekem a végén kb. a fele maradt meg, így is bõven hoztak havonta és elég volt szinte mindenre. Szerintem egyébként 5-6 országgal is simán hozható a gamma, sõt 1 kontinensel.
Impossible + ironmanre szerintem ha szükséges az elején be fogok áldozni néhány kontinenst, mert egy jobb armor szükséges lesz, különben hiába még a full cover is néha, meg a lépésrõl-lépésre haladás. (legutóbb nekem is túlélte mind a 4 mukim a 0. küldetést, de a következõben már lutri, hog milyen pályát dob be mert ugye autosave van...
Mondjuk lehet benne valami, azt nem írtam az elõbb, hogy 40-30-20-as osztásban vettem õket, mert az 1 kredit is egy kredit, mégiscsak egy páncél ára egy ilyen mulatság.
Kap majd skillt (squad sight), hogy tud lõni a csapattársak által látott célpontra is, ha nincs semmi a lõvonalában. Ezért van 100-as lõtávja a sniper puskának. Ezért a skillért kell feláldozni azt, hogy egy lépés után még lõhessen.
Nem vbehetsz több katonát. Ha esetleg küldetés adna egy 101-iket, akkor nem tudom, hogy kezeli, azt nem vártam meg. (levettem a katonák vételárát 1 kreditre, vettem 90 darabot, a fiúkat kirúgtam, a lányokat meg megszelektáltam az elsõ küldi után, és a heavyket kirúgtam.)
Van egy 13 fõs nõi osztagom, akik csak kacsintanak az alienre, az meg elveszti a fejét
egy hex editorral (pl. ezzel) a XComGame.exe és a XComGame.com fájlokban cseréld ki a kernel32.dll fájl nevet a zernel32.dll -re, azaz az elõzõ linkben említett fájl névre, figyelj a kisbetû, nagybetû érzékenység kikapcsolására (mert az exe -ben két helyen is lesz, a com -ba csak egy) tehát kernel32.dll - > zernel32.dll
a zernel és a mellette lévõ fájlt másold be a XComGame.exe mellé, azaz valahova a \Binaries\Win32 könyvtárba
...és elméletileg mûködik, ha eredeti példányod van, töréssel nem!
ha nem teljesen eredeti, õõõ...nos, én a torchlight 2 vagy milyen játék, passz, valami steam -es, Skidrow update 2 törésébõl, a steam_api.dll és a steam_rld.ini fájlokat használtam fel, vagyis e kettõvel felülírtam az eredetiket, hát kb. ennyi, ...ja, és ha mondjuk véletlenül így sem indul, mondjuk azért próbáld indítani, akkor cseréld ki a két indító videót, valamilyen bink kiterjesztésûek, egy üres fájlra, csak a név egyezzen meg,..a konkrét névre nem emlékszem, viszont nekem indult enélkül is...
Lehet amúgy azzal is trükközni, hogy a kis kontinens helyett a nagyra mész ki, ha hasonló a pánik szint. Mivel nagy kontinensen 5 szintnyi pánik gyûlik egy kihagyott abduction-al, míg pl dél amerikában csak három pont(2+1).
Szerintem ki lehet húzni sokáig is. Nekem volt olyan, hogy egy hónapban nem volt abduction, mert beadta, hogy leszállt a hajó, kimentem rá és utána 20 napig semmi(csak terror meg másik ufo). Fenntartható hosszútávon a pánik, csak kell egy kis szerencse, meg sok mûhold. Nem is építettem nexust egyáltalán, mert mindig pont annyival került többe, vagy annyival több mérnök kellett hozzá, amennyi nem volt. Így van négy darab sima irányítóm egymás alatt. Az 11 mûhold.
Nem, ez nem pontos. Egy országban csökken és két kontonensen nõ. Ez mélyütés a javából. Akkor inkább jönne csak terror, mert az hat asszem pozitívan az egész kontinensre, meg legalább szerezhetnék chryssalid tetemet...
A bázistámadásig én is úgy voltam vele, hogy újra kéne kezdeni, mert valamit rosszul csinálok(alapból a tutorialt is kihagytam), aztán valahogy belerázódtam, és beállt a pánik szint is, lett elég mûholdam. Kifejlesztettem minden létezõ technológiát is már, legalábbis amit eddig lehetett. Van három firestormom is, ezekkel meg elég vicces egy abduct hajó pl(két lövés).
Pár ország elvesztése meg nem ver földhöz senkit. :) Nekem argentína és nigéria is kiesett elég korán. De a többiben most is 1-2es pánik szint van.
Igen, egy idõ után kikapsz, ez nyilvánvaló abból hogy minden küldetés esetén 2 kontinensen nõ a pánik és csak egyen csökken. Nem kell diploma ahhoz hogy az ember belássa ez egy idõ után ahhoz vezet.
Itt jönnek be a képbe a satellitek - amikbõl érdemes tartalékot hagyni, szabad kapacitással, és azokat akkor bevetni ha egy kritikus ország pirosba van hó vége elõtt. Plusz ugye kaphatsz küldetéseket ahol nincs minusz (pl ufó lelövés, nekem normalon jópárat adott a tanács is), meg ahogy már elhangzott a bázis ostroma is ad -2t mindenütt.
Ezekkel együtt is, ha húzod az idõt (lásd "most mennék az alien base-re, csak mindig bejön valami, ahol lesérülnak katonáim.") akkor elkerülhetetlenül meg fogod szívni. Tudod, 3 kontinesn, minden küldetés után 2 minuszos és csak egy pluszos. Nincs idõ tökölésre.
Nem szopok - hiszen szétrúgom mindenki seggét - csak nem értem. Egy idõ után így kikapsz akkor is, ha mindent 100%-ra csinálsz. WTF...? Ja, 5 holdam van fent öt különbözõ helyen... Most megy fel még kettõ, amint elkészül az uplink. Az egyik Kanada fölé, hátha leszámik az 5. szintrõl. Eddig minden hónap értékelése 'B' volt a tanácstól.
Biztos hogy nem vágja egybõl maxra, amúgy meg ha ennyit szopsz miért nem veszed lejjebb a nehézségi fokozatot, nem szégyen az.
Értem én hogy itt minden hozzászóló classikon meg impossiblen nyomja, én futottam egy kört classicon, és miután a stratégiai részben túl rohanósnak tartottam a játékot, levettem normalra. Szégyen-nem szégyen, nekem ez így pont jó, majd ha jól kiismerem és van kedvem feljebb teszem, javaslom te is inkább ezzel foglalkozz mint hogy telesírod a topikot. Ne haragudj meg de tényleg egy kicsit fárasztó vagy már.
Csináld meg a bázistámadást. Minden országban kettõvel csökkenti a pánikot. és brutál sok pénzt is hoz a konyhára :) Elvileg a kihagyott abduction az adott országban kettõvel növeli a kontinens többi országában meg egyel a pánikot.
Kaptam egy barátságos request-et most. Három alloy canon-ért adnak 1400 pénzt. Igaz semmi pénzem jelenleg, de lassan hónap vége. :) Érdekes, hogy az 50%os terror is "good"-nak számít, pedig azt hittem, hogy szar lesz. Három muton csapat berzerkerrel feltartott egy nagy épület elõtt, közben bent egy pók csapat rohangált fel alá és ölte a civileket. De kilencet sikerült így is megmentenem.
Nem tudom, hogy hány %. Már fejleszthetek új vadászgépet is és most mennék az alien base-re, csak mindig bejön valami, ahol lesérülnak katonáim.
Ha folyamatosan így mûködik az abduction, hogy csak egynél csökken 1-2 ponttal a pánik és máshol EGYBÕL max lesz, akkor hogy a rákba lehet végigtolni? Mert eddig minden küldit megcsináltam és máris három ország hagyott el. USA felett van mûhold, Kanada felett lesz, Kanada már maxos terror levelen van, mikor elõtte minimumom volt. Egy abduction volt ott. Nem tudom, hogy mi értelme így a csíknak, minden egybõl maxra vágja...
Az volna a kérdésem, hogy amit én a steam-en keresztül megvettem és okt. 12-én letöltöttem/telepítettem az már tartalmazza az elsõ patch-et? Erre gondolok (steam weboldalról másolom be):
" Various visibility/hiding optimizations Multiplayer text chat support (J to activate) Mouse 4/5 will switch soldiers in the Barracks ESC hides the movement grid if you do not want to commit to a move while it is activated Squad Sight ability optimization Fixed issue when equipping two grenades with Deep Pockets. Fixed Rapid Fire sometimes consuming too much ammo. SHIVs that are damaged will no longer become unusable. Fixed some hangs/soft crashes in tactical combat. Replaced software cursor with the operating system cursor to reduce lag and framerate dependence. Fixed rendering bug which causes some soldier’s hair to appear as if it is rendering on top of environment fog. 1080p movies are now used at all times on the PC. "
Azért kérdem, mert a kamera rendszer és a különbözõ szintek megjelenítése, a szintkezelés még mindig nagyon szar. (A Steam kliens még nem szólt, hogy talált volna hozzá patch-et)
Nah, megvolt az elso terror kuldi, nem volt gyenge, de szerencsére már 6 emberrel mentem, ebbol 2 heavy 2+2 rakétával, a másik négynél meg lézerpuskák, szerencsére egy bugot is bekaptam, a cryssalidok odateleportáltak 3 emberem mellé, az egyiket reaction shottal lekapták, a másik ketto már gyerekjáték volt.
Éééén igazán nem akarnálak megbántani, de még meddig fogsz a játék elsõ 10%-val szerencsétlenkedni?!?! :DDDDDDD
Ezek az elrablások egyre idegesítõbbek. Akárhova megyek sorra mennek fel max. levelre az országok. Eddig EGYSZER volt területre ható pozitív változás egy akció után. Az elfogóvadászokat fenntartani mi értelme? Van hatása a pánik levelre a hiányunak? Összevissza két UFO-t lõttem le...
Az ellenfél az én embereimhez igazítja a csapatát? Mert most adtam egy csapásra mindenkinek vértet és lézerfegyvert. Egybõl jött 4 muton, 1 cyberdisc, két drón és 3 thin man. Eddig egy nehézfiú sem jött, most egyõl ennyi...