A lista a demo-ból lett kiemelve, ezért néhány nem szerepel választhatókén hanem helyette alapból aktív lesz. Damage roulette - nem fix lesz a sebzés hanem egy skálán fog mozogni véletlenszerûen. A mimimum 1 lesz, a maximum kb a normál sebzés két vagy háromszorosa (rakétával sebeztem már 1-et és 21-et is, pisztollyal a csúcsom 7 bár az critical-al együtt jött össze). Total loss - ha kinyírják egy emberedet akkor bukod a felszerelését Red Fog - ha megsérül egy manusod akkor a feladat végéig ideiglenesen csökkennek a tulajdonságai Hidden potential - a katonáid statjai véletlenszerûen lesznek meghatározva (a gamecore file-ban lévõ low és high értékek között lesz valahol) Result driven - elõléptetéskor nem fix stat növekedés lesz hanem véletlenszerû (ez a leggyengébb és a legjobb érték között fog változni, szóval akár egy heavy is megkaphatja egy sniper aim bonuszát és fordítva) New economy - ahogy nõ egy országban a pánik úgy csökken az általuk adott zseton mennyisége a hó végén War Weariness - a havi apanázs egyre csökken minél tovább játszik valaki (szóval míg kezdésnél kapsz x összeget, úgy 6 hónap múlva ez már kevesebb lesz) High stakes - az abduction feladatokért kapható jutalom véletlenszerû (tudós és mérnök esetében ez 1-10 közé esik, pénzben 100-tól megy a normál érték duplájáig, gyakrabban ajánl fel tapasztalt katonát jutalomként a játék) Diminishing returns - minél több szatellitet építesz annál drágábak lesznek az újak E-115 - az elerium hetente csökken kis mértékben (kb 1% veszteséged lesz belõle heti szinten) The Blitz - a szokásos 3 helyett 4 abduction helyszín lesz Absolutely critical - Ha sikerül megkerülni az ellenfelet/körbevenni/oldalába kerülni akkor a siekres találatok automatikusan kritikus sebzést produkálnak More than human - kevesebb pszíd lehet (ezt nem tudod bepipálni ez automatán aktív lesz) The Greater Good - csak akkor kutathatod ki a pszí labort ha élõ pszíker idegent fogtál (normál esetben elég ehhez egy halott sectoid commander is) Marathon - hosszabb játékmenet (ahogy észrevettem ez keményen megnövelte az árakat és a kutatási idõket, több a feladat egy hónapban de nem jönnek olyan hamar a fejlettebb ellenfelek) Alternate sources - minden épület több energiát eszik (ahogy észrevettem ez is automatán aktív)
Nekem miért csak 12 db van, Mikor itt sokkal több van felsorolva?
Nem. Csak simán új játékot kell indítani miután aktiváltad a változtatásokat (én nem ismerem ezt a patcher akármit, helyette a resource hacker-t használom). Aztán amikor kiválasztod a játék nehézségét akkor ott lesz a second wave gomb a back fölött és megnyitva lehet választani az opciók közül. Ezek vannak: Damage Roulette - Weapons have a much wider range of damage. Total Loss - Lose all gear from soldiers who die in combat. Red Fog - Any wounds taken in combat will degrade a soldier's stats for that mission. Hidden Potential - Rookies will have random starting stats. Results Driven - As a soldier is promoted, their stats will increase randomly. New Economy - A country will offer less funding as its panic increases. War Weariness - Overall funding levels drop inexorably with every month that passes. High Stakes - The rewards granted for stopping alien abductions are randomized. Diminishing Returns - The cost of satellites increases with every one that is built. E-115 - Elerium stores will degrade over time. The Blitz - The aliens will target a larger number of cities every time they launch an abduction attack (4 helyen támadhatnak a 3 helyett). Absolutely Critical - A flanking shot will guarantee a critical hit. More Than Human - The psionic gift is extremely rare. The Greater Good - The secret of psionics can only be learned by interrogating a psionic alien. Marathon - The game takes considerably longer to complete. Alternate Sources - The power requirements of all facilities are increased.
19 vs 6 :) nagy része full elit unit, no ez már tetszett igazi kihívás volt.. Elite Muton valahogy okosabban harcol mint a többi :)
ez egy jó játék, csak cifu ne volna ekkora fasszopó
A kamera kezelés (is) egy rakat fos ,ezt a hivatalos fórumon is írták már sokan.Nekem rengetegszer ,ha be van kapcsolva az action cam ,cutscene-nél csak egy lemez darabot látok stb... sõt tegnap a sniper archangel armor-ba fel tudott repülni adott helyre,aztán következõ körbe sehova mert blokkolta valami :DDD várjuk a patcheket....
Amúgy ismeretlen terepen egyetlen taktika van ami tán mûködik is néha, hogy az összes embereddel nyomulsz elõre és ha nem látnak ellenséget lépés közben, akkor lazán felállítod õket overwatch-ba (még a csipát is, csak hátrébb, mert jártam úgy hogy körbeözönlötték még az ÉN körömben, õ meg ugye úgy béna, ha közelre kell mókolni), de nem szorosan, mert egybõl odakurnak egy gránátot... és a legtúlélõképesebb assaulttal (max armor kell rá, mi csak lehet) odaóvakodsz, ahol szerinted triggerelõdik majd a következõ "timúr és csapata", und nagyon reménykedsz, hogy legalább a saját körödet túléled így. Aztán ha nem csak a saját, hanem az õ körüket is túléled, akkor kezdhetsz valamit.
Persze kevésbé bátrak megvárhatják a következõ kört trigger nélkül is, de azt is be lehet szopni.
Csak a megnyerés számít ebbõl a szempontból.
Az összes kezdõhely meg azért volt elérhetõ, mert a tutorial-t kikapcsoltad. Ha be van kapcsolva akkor csak 2 helyszín elérhetõ, ha nincs akkor mind, cserébe nincs ingyé' szatellit.
Másodjára szerintem kihagytad a tutorial-t és azért nem voltak pirosak. Amúgy ott is ki lehet a többit is választani ha jól emlékszem csak gondolom azért piros mert nem ajánlott kezdõknek :)
Igen. Az egy általad gyártható felszerelés ami a karakter támadási esélyét növeli (+10 aim). Tehát nem fegyver tartozék, hanem független ketyere ami minden fegyveres támadáshoz hozzáadódik.
Végjátékban, mikor már nem kell elfogni élõ idegent, akkor a sokkoló helyett príma tud lenni mondjuk medikit mellé a support karakternek.
BladeW: Pont ezt a szitut kaptam ki most. :) Second Wave bekapcsolva, random generált tulajdonságok, random fejlõdés, impossible fokozat. A kezdõ küldetésre odaadott 4 fõbõl egy jó ha a ház oldalát telibe trafálja 2 méterrõl (bár érdekes módon pisztollyal leiskolázta a legjobb lövészemet is), egy másik már esélyen 4 méterrõl is, egy lett standard egy meg átlag feletti lövész. nem volt egyszerû lenyomni a bedobott 8 sectiodot. Most elõször gránátoztam igazán, mert muszáj volt.
A random sebzés is hozott érdekes élményeket. Critical shot pisztollyal egy lövésbõl kikaptam full cover mögül (ami 2 ponttal csökkenti a sebzést) egy feltuningolt sectoidot (5 HP). Csak pislogtam. Cserébe a másik 3 egyén 3 találattal, assault rifle-el 3 sebet tudott beverni egy másikba. Mondjuk az ellenfélnél is befigyelt a random sebzés, mert telibe kapták egy emberem azt csak 1 Hp-t vesztett.
A barakkban kb a katonák negyede volt gyengébb a megszokottnál mindenben, majd felük kb a standardot hozta (ha valamiben jobb volt akkor valami másban rosszabb), míg a fennmaradó egy negyed mindenben jobb volt (kiugróan jó katonát nem fogtam ki de a standardtól átlagban olyan 5-15 pontos eltérések voltak egyes értékekben felfelé). Szóval ez a random faktor nagyon tetszik. Kár hogy ki van kapcsolva és csak egy végigjátszás után lehet file birizgálás után bekapcsolni. :(
Élesben is próbálgatom most már a bárkinek bármilyen fegyver opciót, bár mémileg módosítva. Assault rifle és shotgun maradt mindenkinek adható. LMG fegyverek heavy only, míg sniper rifle sniper only maradt. Bár kipróbáltam, hogy ha kopaszok is használhatják akkor nagyobb eséllyel lesznek olyan specializációjú katonák, mint amilyen fegyvert használtak (tehát aki lmg-vel ölt abból heavy lett, sniper-rel ölõbõl mesterlövész, sörétessel takarítóból assault, egyedül a support maradt random). Legalábbis 4 alkalomból háromszor ez lett az eredmény, a negyedikben meg részlegesen stimmelt a dolog. Hogy ez most mázli volt vagy valami más azt a fene tudja.
ratgab: Jaja. A legjobb opciók le vannak lõve vagy le vannak lõve és nem elérhetõek, pedig benne vannak a programban, csak ki vannak kapcsolva. Még jó hogy be lehet kapcsolni õket kis bûvészkedéssel.
Ezt én sem értem, hogy miért nem csináltak gombokat a szintek közti váltáshoz? Egér görgõvel lehet, de ha odaviszed egy épület tetejére, akkor általában elkezd búgni a hang, és 10-20 Hz-vel elkezd villogni a kurzor az alsó és felsõ szint között. :) 50% esélyed van, hogy akkor kattintasz, amikor a neked megfelelõ szinten van a kurzor. UFO-ban még nem láttam sokszintest, de gondolom még nagyobb móka a több szint. :D Szóval kéne egy fel és egy le nyíl az UI-ra ami fixen vált a szintek közt, nem csak vagy vált vagy nem, hangulattól függõen. :)
Mondjuk van egy-két olyan bug a játékban, ami a jászhatóság határára sodorja. Pl. a nagyobb ufókban nem lehet a középsõ szintet nézni úgy, hogy ne takarja ki a teteje. Nos ez egy vicc. Fõleg, hogy így kb. nem tudod irányítani az embereidet, mert ha az alsó szintet nézed, akkor leugrálnak oda fedezék helyett, meg össze-vissza bénáznak és mást csinálnak, mint amit szeretnél (gyakran halt ki a csapatom emiatt), ha meg a saját szintjükön mozognál, azt NEM LÁTOD normálisan!!! Legszívesebben agyonrugdosnám aki ezt így elbaszta. Kifejezetten irritálnak már az ufos küldik, van mikor abba is kell hagynom, mert különben cspõbõl uninstallálom (ilyenkor visszakérném a pénzemet a rohadékoktól). Pedig az ufotisztogtás lenne a kedvencem...
Ja és ezt term terepen is elõadja, csak ott nincs is takarás, hanem 1xûen képtelenek normálisan lekezelni a magasságkülönbségeket.
Hát én azt biza nem tudhatom, mert még nem játszottam a játékkal. Megvan, megvettem, de még várat magára a kipróbálás.
Nem baj az ha legalább felfedezed a mod lehetõségeket, símán tök jó dolgok is kisülhetnek belõle. A second wave-es dolgok tetszenek amúgy. (Plusz szerencsefaktort adhatnak a játékhoz, de már így is sokan panaszkodnak a nehézség miatt. Ha valakinek e mellé még pl. rossz rookie-kat sorsol garantáltan lehetetlen lenne az impossibble.)
Én úgy tapasztaltam, hogy az embereink csak akkor kerülnek kórházba, ha az életerejükbõl is sebzõdtek. Ameddig csak a páncélbónuszokból stb. fedezhetõ sérüléseik vannak, addig kutya bajuk. Ezért jó maxos support medic-et vinni, mert az már durván gyógyít, akár háromszor is és két tárgyat is elcipel, meg vannak egész használható képességei harctámogatásra.
Például van egy assaultom, akinek 9+14HP-ja van, simán kibírja, ha folyton meglövik sok kisebb sebzéssel (pl. drone-ok), mert csak a páncél sérül.
Én eddig egy szem idegent kaptam el. Az elsõ végigjátszás alatt egyet sem.
Snipernek nagyon baba a mászókampós páncél, mert fellövi és bárhova fel tud vele hoppanni, ahová amúgy meglehet nem is lehetne felmászni. Akár az ufók és épületek tetjére, akár egy hidas küldinél pl. egy teherautóra stb. fellógunk vele messzirõl és aztán szépen be tudjuk lõni a terepet.
Amúgy a kutatások csak addig lassúak, míg nincs bónuszunk az adott területhez (pl. plazma). Bónuszokat úgy szerezhetünk, ha elkapunk élve idegeneket (lehetõleg mindbõl) és kivallatjuk, illetve gyûjtjük a tetemeiket. Sok idegen ad nagyon faja bónuszt.
Én elsõre három laborba ruháztam be, addig szart sem építettem, csak generátort hozzájuk, meg liftet (ez ráadásul felesleges volt még akkor).
A pisztoly (minden típus) pontosságának növelésére van eleve a játékban egy beépített módozat. ha meg van építve a megfelelõ épület akkor az engineering szekcióban majd ezt meg tudod csinálni. Szóval erre nincs szükség.
A módosítást meg a fegyverek properties részénél kell végezni ha ilyesmit akarsz.
BladeW: Garantált hgoy vannak olyanok, nem is kis számban akik az általad leírtak szerint cselekszenek. Én speciel elõbb kijátszottam classic fokozaton a játékot minden piszkálás nélkül (nem normálon, arról tudni lehetett, hogy nem tartalmaz kihívást és ezért inkább nehezebb fokozaton kezdtem el és vittem végig, kétszer is, egyszer oktatással aztán anélkül, mert az oktatás sok választástól megfoszt már a játék elején). Addig nincs is értelme bármin változtatni amíg nem tudja az ember, hogy milyen változás mi mindenre lenne kihatással. Ami nagyobb gond, hogy vannak a játékba beépített funkciók amiket kikapcsolva hagynak és ha nem piszkálsz bele, akkor a játék egyes elemei elõ sem kerülnek és nem élvezheted azokat. Ilyen például a second wave aminek több opciója is az alapjáték része kéne legyen és azok esetleges kikapcsolása jelenthetné a könnyebb fokozatot.
Classicon sem láttam pánikolni alient, soha. Nálam meg olyan van, hogy lelõnek 1 embert az 5-bõl vagy csak nagyot beleseb és már 1-2 ember hajlamos pánikolni. Vicc...
Konkrétan nincs is kezdés a legmagasabb fokozaton. Nem tudom, ki volt az, aki ezt beállította, de szívesen megnézném, hogyan éli túl a szektoidok lövéseit, akik
1) nagyságrendekkel többen vannak (3-szoros szorzó) 2) erõsebb fegyvert használnak 3) pontosabban lõnek 4) nem pánikolnak 5) nem tudod meglepni õket, mert amikor meglátod, õ is meglát
innentõl a nagy számok törvénye: többen vannak = többször fognak rádlõni, mint te õrájuk. Ha egyenlõ aránnyal találtok és sebeztek, akkor is õk nyernek, pláne ha még pontosabban is lõnek meg sûrûbben critelnek.
Nem mondom, hogy lehetetlen, a lottót is rendszerint megnyeri elõbb-utóbb valaki.
Szerintem az jó hogy pl alap puskát tudja mindenki használni. Meg a laser/plasma. Az elég lenne. Az olyan mindenes stuki. Vagy a pisztolyt kicsit pontosabbá tenni. Keveset sebez de legalább eltalálja az ellent.
Az animációknál szerintem lehet össze is akadna ha sniperrel akarnál fedezõtüzet biztosítani. :)
Tökmind1, hadd hekkeljék csak szét maguknak a játékot. Ha valakinek ez okoz örömet ám legyen.
A vicces inkább az, hogy végre tudom miért adnak ki mostanában fél kézzel végigvihetõ, faék egyszerûségû játékokat, amik MINDIG jutalmazzák a játékost, akármit is csináljon. Mert amikor kijön egy nem ilyen típusú játék, és valakinek derogál normálon játszani, akkor inkább lenerfeli magának, de elmondhatja, hogy "megcsináltam impossible fokozaton".
Innentõl kezdve eleve egyszerûbb kiadni olyan játékokat, amikben csak parasztvakításnak van ott hogy "hard difficulty".
Valójában meg lehet csinálni úgy is, hogy megkapja a headshot jelentette critical esély növelést a sniper más fegyverre is (egy szót kell átírni azt annyi), csak értelme nem lesz, hiszen lõtáv, critical esély és sebzés terén is messze a sniper puska minden kategóriában a legjobban sebzõ eszköz. Magyarán neki más fegyvert adva nem lesz elõrébb pusztításban az ember, ellenben arra például már jó lehet, hogy így lesz egy mobil sniper tanonca akinek majd akkor ad sniper puskát amikor már elérte a kellõen hatékony sniper-séget. Hogy addig kicsit nagyobb eséllyel sikerül minimálisan nagyobb sebzést okoznia egy shotgun/assault rifle vagy épp heavy fegyverrel, az nem jelentõs változás és ami van az is inkább lefelé változás nem javulás. Ugyanígy például semmire nem megy egy heavy akinek sniper puska lett adva a spéci, sorozatlövõs képességeivel (bár jól fog kinézni mikor egy sniper puska lövéseivel kényszeríti a célpontját a fedezékben maradásra a heavy). Jobban lõni nem fog másik fegyverrel, max a használatának módja fog változni.
Tesztelgetve a módosítást azt tapasztalom, hogy minden kaszt az alap fegyverével marad a legjobb és leghatékonyabb. Attól hogy mindenki mindent használhat inkább csak az változik, hogy elég 1-2 fegyvertípust gyártani, nem kell mindenkire gondolni és sok cuccot legyártani (alapból ez nem gond mert nem vesznek el a cuccok, de a total loss bekapcsolásával már nem mindegy). Kicsit mint a régi UFO-kban, ahol bárki használhatott bármilyen fegyvert.
Csak, ha a játékos oldalt változatod, akkor az MI és környezetnek is kell kell követnie ezt. A bárki, bármilyen fegyvert használhat is érdekes. Pl. a sniper sorozatlövõ fegyverhez kapja a headshot bónuszt meg azt, hogy más észlelésével tüzelhet? Szóval csak óvatosan...
Teljesen egyetértek. Azonban láthatóan nem az volt a cél, hogy egy olyan nehézségû, összetett és hosszú játékot alkossanak, hanem hogy egy casual, pörgõs játékot adjanak ki. :(
Ha egyszer végigvitted a játékot és manuális ini piszkálással aktiválod ezt, akkor új játék kezdésekor mindenféle érdekes plusz lehetõségeket be lehet kapcsolni vele. A pontos lehetõségek felsorolás a 1885-ös hozzászólásban.
Prímán megvagyok nélküle. Igazából addig esélye nincs a szerencsétlennek, amíg a többiek nem vigyáznak rá... Tehet elõször kellenek fickók, aki rá vigyáznak...
Csak annyit szabályoz, hogy a program idõnként nem fixen hanem véletlenszerûen osztana valakinek will növekményt akkor mennyi lehet a maximális kiosztott will pont rangonként. Normál helyzetben minden általad fejlesztett katona rangonként 2-t kap. Ha az OTS fejlesztés megvan akkor 4-et. Míg a nem általad fejlesztett bonusz egyének maximális rangonkénti will értékét szabályozza ez az iRandWill érték. A minimum ott is 2 lesz, de a max az lehet 6.
Illetve a second wave játékban ha a random statok aktiválva vannak akkor ez lesz mindenkinél a maximális szintenként kapható érték, a minimum meg az alap 2.
Mentést tudnál küldeni az emil címemre amit adtam? Vagy nem értem hogy veszi alapul a játék hogy te már végig vitted? Azt nem lehet valahogy bekapcsolni valahol?
Elnézést, elõbb tényleg egyszer ki kell pörgetni a játékot hogy biztosan mûködjön a dolog. Enélkül nem jön elõ az opció hiába módosítgat az ember.
Azt nem tudja valaki hogyan lehet visszakapcsolni a gyártási idõket? mert most ugye azonnal gyárt le minden kézi cuccot a workshop (röpcsit, shiv-et nem, minden mást igen).
Aktiváltad is a módosításokat? Tehát nem csak átírtad, elmentetted azt a játékban keresed. Aktiváld, aztán kezdj új játékot. Ha nem látod akkor nem jól csináltál valamit (csak át kell írni a second wave 0-ás értékét 1-re).
Akkor sorjában. Ha a gamecore.ini-t notepad ++ által nyitottad meg, akkor az OTS upgrades a 705. sorban van. Ott lehet az adott rangokat csereberélni az adott képességekhez.
a 387. sorban (a strategy game constant részben) van az UFo limit. ha ezt emeled, nõ a havi ufo mennyiség.
A headquarters values részlegben (474-477. sorok) vannak az interceptorral kapcsolatos idõk (órákban megadva).
A RandWill meg a balancemods sorok után van közvetlenül, a 181. sorban.
Nem. Csak simán új játékot kell indítani miután aktiváltad a változtatásokat (én nem ismerem ezt a patcher akármit, helyette a resource hacker-t használom). Aztán amikor kiválasztod a játék nehézségét akkor ott lesz a second wave gomb a back fölött és megnyitva lehet választani az opciók közül. Ezek vannak: Damage Roulette - Weapons have a much wider range of damage. Total Loss - Lose all gear from soldiers who die in combat. Red Fog - Any wounds taken in combat will degrade a soldier's stats for that mission. Hidden Potential - Rookies will have random starting stats. Results Driven - As a soldier is promoted, their stats will increase randomly. New Economy - A country will offer less funding as its panic increases. War Weariness - Overall funding levels drop inexorably with every month that passes. High Stakes - The rewards granted for stopping alien abductions are randomized. Diminishing Returns - The cost of satellites increases with every one that is built. E-115 - Elerium stores will degrade over time. The Blitz - The aliens will target a larger number of cities every time they launch an abduction attack (4 helyen támadhatnak a 3 helyett). Absolutely Critical - A flanking shot will guarantee a critical hit. More Than Human - The psionic gift is extremely rare. The Greater Good - The secret of psionics can only be learned by interrogating a psionic alien. Marathon - The game takes considerably longer to complete. Alternate Sources - The power requirements of all facilities are increased.
Jesszus mariska,szétmoddolt,gyurmázott játékkal már kedvem se lenne játszani. Hála ég ps3as verzióm van,még ha akarnék se tudnám agyonmódosítani.
Javasolni tudom a kisebb szintû kezdést,akinek ez probléma. Én normalon kezdtem,kiismertem a játékot,végigvittem és elkezdtem classicon,ha ott is jó leszek akkor mehet a következõ szint.
Aki snipert nem visz magával a kezdetekben,az halálra van itélve,fõleg a sniper utolsó képessége miatt is gyorsan szükség van egy igazi vadászra.
Az ufo szám tényleg jó lehet, bár visszás is lehet, ha jön 5 brutál nagy és szétlövi az összes gépedet. :D
- Végül átírtam az OTS képességekhez szükséges rangokat. Ugyanúgy ott a teljes paletta sergeant-tól fölfelé, de õrmesteri szinten most ami elérhetõ nálam az a létszám növelés 1-es, a Hp 1 és a Xp növelés. Hadnagy kell a teljes létszámhoz (6 fõs osztag), kapitány a xp 2 fejlesztéshez, õrnagy a második xp növeléshez és ezredes a magas rangúak életben tartásához (minél magasabb a rangja a delikvensnek, annál valószínûbb hogy nem hal meg, hanem stabilizálható lesz)
- A rearming és refuelling értékeket megfeleztem a röpcsiknél (nehogy már 1 teljes napig tartson míg megtankolnak egy gépet), csökkentettem az egy hetes javítási idõt, végül a tranfer time 2 nap lett a kezdeti 3 helyett
- a rand will increase-t 8-ra növeltem, és az összes a katonákra vonatkozó high értéket megnöveltem 20 ponttal (ha már véletlenszerû akkor legyen nagyobb az intervallum, maxos katonát még így sem kaptam de legalább lehet válogatni közöttük)
Meg netán egy mentés valaki a végérõl, hogy be tudjam kapcsolni a second wave opciókat? Mert az kell hozzá nem? Mármint 1-szer ki kell játszani a játékot.
Én még senkit nem veszítettem el, a küldetések is szépen alakultak, szinte mindegyik küldetésben még élõ idegeneket is szereztem, de emellett a fél világban hatalmas a pánik, és ezzel nem tudok mit kezdeni. Ráadásul most kaptam egy rescue küldetést, ahol 18 db civilt kéne megmentenem, de nagyon gyorsan elhaláloznak, alig tudtam párat megmenteni.
Lesz. Egészen pontosan majd a forge-ban tudod kifejleszteni és utána lesz az is. A különbség hogy 3 helyett 5-ös a sebzése. Én speciel nem használtam, mert elpusztítja az értékes alapanyagot amibõl építkezhetek és amit eladhatok így jutva pénzhez.
Igen sok az ABILITIES de nem tudom oda miket kéne írnom.
Részemrõl a következõket: - Aktiváltam a second wave opciókat (így legalább be lehet kapcsolni hogy a rookie-k végre tényleg eltérõ tulajdonságokkal induljanak ahogy azt kell, aki megsérül gyengébben harcol, változatosabb sebzéseket is kedvelem, no meg a marathon opció is bbefigyel hgoy hosszabb legyen a játék). - megnöveltem a havonta megjelenõ UFO-k számát az alap max 2-rõl 5-re (így legalább lesz elég alapanyag). - csökkentettem a scatter gun lõtávját - minden class számára használhatóvá tettem minden fegyvert (szóval a sniper is rohangászhat akár assault rifle-vel ha akar, bár a rakétavetõt nem engedélyeztem másnak mert hajlamos problémákat okozni, bár nem gyakran) - a rand will increase-t 8-ra növeltem, és az összes a katonákra vonatkozó high értéket megnöveltem 20 ponttal (ha már véletlenszerû akkor legyen nagyobb az intervallum, maxos katonát még így sem kaptam de legalább lehet válogatni közöttük) - a tactical const részleg összes értékét 50%-al emeltem (minimálisan nagyobb mennyiségû elerium és alloy "bevétel" - a kezdõ tudósok és mérnökök számát 10-re növeltem, a feladatokért kaphatóak számát meg 5-re - 5 credittel (mert nem dollár van a játékban) megemeltem az összes olyan cucc árát ami csak eladásra való a grey market-ben és nem kutathatóak(ezeknél a program írja is zölden hogy csak eladni valók, például az összes sérült berendezés, a surgery, entertainment, food meg egyéb bizbaszok) - A rearming és refuelling értékeket megfeleztem a röpcsiknél (nehogy már 1 teljes napig tartson míg megtankolnak egy gépet), csökkentettem az egy hetes javítási idõt, végül a tranfer time 2 nap lett a kezdeti 3 helyett - A psi training idejét is levettem 120 órára, de csökkentettem a psi esélyt így bár kevesebb pszím lesz de azt legalább gyorsan megtudom ki az és ki nem(psi gift chance egy osztó, az adott egyén will értékét osztja le a program ezzel a változóval, azt ekkora százalékos eséllyel lesz valaki psiker, szóval 0-ra átírni értelmetlen, kifagy a program) - javítási és gyógyulási értékeket (idõt) 1-el csökkentettem. Nem jelentõs változás de azért valamicske könnyítés - az uplink és nexus kapacitást 1-el növeltem (ez konkrétan 1 uplink megspórolását jelenti építkezésnél, feltéve hogy kapcsolódnak egymáshoz) - a mission timer értékeket 12-vel növeltem (impossible-en szükséges, mert sok lesz a sérült katona és így kell az idõ amíg odaérnek egy helyszínre) - Végül átírtam az OTS képességekhez szükséges rangokat. Ugyanúgy ott a teljes paletta sergeant-tól fölfelé, de õrmesteri szinten most ami elérhetõ nálam az a létszám növelés 1-es, a Hp 1 és a Xp növelés. Hadnagy kell a teljes létszámhoz (6 fõs osztag), kapitány a xp 2 fejlesztéshez, õrnagy a második xp növeléshez és ezredes a magas rangúak életben tartásához (minél magasabb a rangja a delikvensnek, annál valószínûbb hogy nem hal meg, hanem stabilizálható lesz)