fura, hogy könyítést akartok bele rakni, elvégre classic fokozaton is könnyû a játék, pedig ott bónuszokat kapnak az ufók leszámítva az oversser kiszállást :-(
itt egy jópofa mod, ami elnyújtja a játékot, ad is meg el is vesz és végre vadásznak az satelitjeinkre
- all aliens now play with default aim and critical hit values on classic difficult - ufos prepare for terror and abduction missions - second wave is enabled - halved construction time of new satellites
A defence csak az adott emberre vonatkozik.
Tehát 140-es célzásnál csak akkor lehet menekülni, ha nincs LOS...?
Ez csak egy példa volt. De azért az elején röhej hogy annyi a találati esélye mint egy sima géppityus emberkének. Ott elkélne a plusz találati esély ha már mesterlövészrõl beszélünk. :)Mint írtam 140-es Aim kell egy full fedezékben lévõ kilövéséhez. Mivel ahogy észrevettem 40 defence-t a teljes fedezék. Azt nem tudod hogy a fegyverek hatótávolsága mit befolyásol?
Passz. Én is kerestem már de az máshová van eldugva. Pedig én is átvariálnám a perk tree-t (nem a bonuszokat hanem hogy mikor és milyen képességek közül válogathatnak egyes katona típusok), de szívem szerint belepiszkálnék abba is, hogy milyen típusú bakát kap az ember mikor rookie-ból squaddie-vá válik.
Amúgy minek a sniper-nek plusz találati esély? Õ a legtáposabb lövész. Már kopaszról squaddie-ra fejlõdéskor kap egy extra 10 pontot a találati esélyre. Colonel rangig meg összeszed 40-et. Míg mondjuk egy csóringer heavy esetében ez max rangig összesen +10 aim.
Az egérkezelés esetében csak nekem tûnik úgy a teljes játékban, mintha az egérkurzort gumiszallag húzgálná? Igen lassan reagál a mozgásra. Nálam sehol nincs az a pikk-pakk idekattintok-odakattintok egérmûködés, halálra idegesít.
Nézetforgatást át lehet írni valahogy, hogy ne 90 fokokat, hanem pl. 45-öt forgasson egy nyomásra? Ufo belsejében néha kényelmesebb lenne, a falakat valahogy nem mindig jól tünteti el, fõleg az ajtónyitás tud gázos lenni.
Nem. Ami a nehézségi szintek között a játékon belül classic-ként van jegyezve, az a kérdéses ini file-ban a hard megfelelõje. Az impossible fokozat meg az ini-ben a classic.
Ma fogom megkapni a programot, már csak meg kell este várnom míg kis családom elalszik :) + kislányom éppen lázas és így hosszúak az éjszakák, szóval néha aludni se ártana.
Tehát a classic a legnehezebb és el van cseszve ez?
Egy dolgot írnék át, sikeres abduction elhárítás esetén az egész kontinensen csökkenjen egyel a pánik, pluszba az adott ország -3 mellett. Bár klasszikon így is játszható, egyedül a gusztustalan ufo csaták idegesítõek.
Közepes ufo-t(nagy scout, vagy lehet abduction ufo volt, az biztos, hogy szögletes alakú volt :) nem tudtam lelõni amúgy két géppel, amíg csak rakétáim voltak. Most van lézerem, ha Amerikát felszerelem teljesen mûholdakkal, akkor felfegyverkezek rendesen elfogó vadászokkal, persze kell egy kis pénzmag is még. :) És épül már az elsõ firestorm is.
Naja, nekem is fájó volt, hogy nem lehet úgymond tökéletesen megvédeni a földet, vagy nagyon nehéz klassziktól felfele, szóval megbékéltem vele, hogy a játék része az, hogy pár országot elveszít az ember.
Chryssalid, vagy hogy kell leírni, meg még "gyerek" volt, éppen kimászott egy zombiból, és persze már egybõl lépni is tud. Így csak hetet sebzett egy ütéssel, szerencsére az emberemnek volt vagy 15 élete. :) De mondom, abban a körben meg kellett ölnöm négy felnõtt pókot(körbevették egy emberemet 1-2 kocka távolságra), úgy, hogy a két sniperemnek nem volt lõszere már, szóval lézerpisztollyal tudtak csak lõni. A nagy pók simán megöli a 15 hp-s embereimet is egy ütéssel, szóval gondolom van különbség a gyerek meg a felnõtt közt, másabb a színe is.
Elsõ lesz, hogy ezt kipróbálom. Az új játék kezdése nem fog nehezemre esni, az alap katonákkal legnehezebb fokozaton úgysem tudtam megcsinálni a 0-ik küldit, (lásd korábbi hozzászólás) bár tény, hogy utána még 2-szer megpróbáltam, kihasználva azt, hogy ha lõni nem is tudnak, de a psi kapcsolatban állókat a fõnök legyakásával kettesével lehet kiirtani: Ehhez igyekeztem igénybe venni a jármûvek járulékos robbanásából adódó sebzést is, embereim mégsem éltek soha 4-5 körnél tovább.
;Panic Values PANIC_TERROR_CONTINENT=2 PANIC_TERROR_COUNTRY=2 PANIC_UFO_SHOOTDOWN=-1 PANIC_UFO_ASSAULT=-1 PANIC_SAT_DESTROYED_CONTINENT=1 PANIC_SAT_DESTROYED_COUNTRY=2 PANIC_SAT_ADDED_COUNTRY=-2 PANIC_SAT_ADDED_CONTINENT=0 PANIC_ALIENBASE_CONQUERED=-2 PANIC_UFO_IGNORED=2 PANIC_UFO_ESCAPED=1 PANIC_ABDUCTION_COUNTRY_EASY=1 PANIC_ABDUCTION_COUNTRY_NORMAL=1 PANIC_ABDUCTION_COUNTRY_HARD=1 PANIC_ABDUCTION_COUNTRY_CLASSIC=2 PANIC_ABDUCTION_CONTINENT_EASY=1 PANIC_ABDUCTION_CONTINENT_NORMAL=1 PANIC_ABDUCTION_CONTINENT_HARD=1 PANIC_ABDUCTION_CONTINENT_CLASSIC=1 PANIC_ABDUCTION_THWARTED_CONTINENT=0 PANIC_ABDUCTION_THWARTED_COUNTRY=-3 STARTING_PANIC_EASY=0 STARTING_PANIC_NORMAL=0 STARTING_PANIC_HARD=8 STARTING_PANIC_CLASSIC=16 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_EASY=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_NORMAL=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_HARD=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_CLASSIC=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_NOT_HELPED_EASY=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_NOT_HELPED_NORMAL=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_NOT_HELPED_HARD=5 PANIC_DEFECT_THRESHHOLD_NOT_HELPED_CLASSIC=5 PANIC_DEFECTIONS_PER_MONTH_EASY=1 PANIC_DEFECTIONS_PER_MONTH_NORMAL=2 PANIC_DEFECTIONS_PER_MONTH_HARD=3 PANIC_DEFECTIONS_PER_MONTH_CLASSIC=8 PANIC_DEFECT_CHANCE_PER_BLOCK_EASY=10 PANIC_DEFECT_CHANCE_PER_BLOCK_NORMAL=10 PANIC_DEFECT_CHANCE_PER_BLOCK_HARD=10 PANIC_DEFECT_CHANCE_PER_BLOCK_CLASSIC=10 SAT_HELP_DEFECT=1 ;If country has satellite, "Chance of Leaving"*SAT_HELP_DEFECT SAT_HELP_DEFECT=1 SAT_HELP_DEFECT=1 SAT_HELP_DEFECT=1 SAT_NEARBY_HELP_DEFECT=1 ;Else If continent has one or more satellite, "Chance of Leaving"*SAT_NEARBY_HELP_DEFECT SAT_NEARBY_HELP_DEFECT=1 SAT_NEARBY_HELP_DEFECT=1 SAT_NEARBY_HELP_DEFECT=1 SAT_PANIC_REDUCTION_PER_MONTH=1 ;If a country has a satellite, it will remove panic once a month, but the chance of this happening is PANIC_REDUCTION_CHANCE SAT_PANIC_REDUCTION_PER_MONTH=1 SAT_PANIC_REDUCTION_PER_MONTH=1 SAT_PANIC_REDUCTION_PER_MONTH=1 PANIC_5_REDUCTION_CHANCE=100 PANIC_5_REDUCTION_CHANCE=100 PANIC_5_REDUCTION_CHANCE=50 PANIC_5_REDUCTION_CHANCE=50
Kezdem megszeretni, de akkor is állatságokkal van tele. A majdnem teljesen szkriptelt csata pl. az. Mivel a kedves casual gamerek miatt már csak 4-6 ember van, máshogy nem lehet megoldani, hogy ne cincáljanak szét...
A másik, hogy hiába van kevés ember egyes idegesítõ animációk miatt a csata nem lett gyorsabb sem. Talán tetszettek volna beletenni gyors animációt...
Nem. Én Manchesterben nyomtam le egy very difficult terrort hibátlanul, senki nem halt meg tõlem, a civilek fele megalt. Angliában vagy 2-3-mal, Európában is legalább 1-gyel esett a csík. Most teljesen kék egész Európa. Azt kell megnéznem, hogy az elvesztett FR-rel mi lett. Lehet elvesztett országot visszanyerni?
Óóóó, dehogynem, amikor majdnem mindig mindenki lesérül :) Elõször arra gondoltam, hogy az utolsó enemy elõtt mindenkit felgyógyítok a supportokkal. Nem érdekelte, simán ráverta a 6 napot azokra is, akik full HP-val fejezték be a küldit, de menet közben kaptak lövést.
Érdekes lett ez bár szerintem nem a legjobb pontokon macerálta az alapot a modder. Inkább a late game során hasznosak ezek a módosítások nem a játék elsõ felében.
Az abduction röpcsik lelövése sokszor károsabb mint hagyni beérni õket, különösen ha már kézben tartod a helyzetet. Értem ez alatt azt, hogy az abduction missziókért járó plusz személyzet/pénz bizony nagyon kell az elején. No meg kezdetben a rakétás interceptor totál esélytelen még ezen gépek ellen.
Terror röpcsit meg nem szabad lelõni. Hagyni kell beérni mert egy sikeres terror elhárítás az adott kontinensre is kihat és mindenütt csökkenti a pánikot, nem csak az adott országban.
Ezek helyett inkább úgy általában kellett volna az UFO-k számát növelnie a moddernek. Sok kis UFO sok sok cuccot hoz és nem probléma a leszedésük.
A szatellit gyártási ideje classic-on még nem gond, ki lehet várni, különösen ha többet gyártat az ember. Az ár már húzósabb, mert míg kevés a mérnök addig mocskos drága. Így én a szatellit árát venném lejjebb, mert kezdetben inkább a pénz a probléma, nem az hogy az elsõ hónap végére egyszer vagy kétszer tudunk szatellit gyártást indítani. Ellenben impossible-ön, ahol eleve minden ország magasabb pánik szinttel kezd mint classic-on, na ott már az idõ is számít.
Na most te is vagy sokáig játszottál (mint én), vagy korán keltél :)
Egy érdekesség, gondoltam kipróbálom a legnehezebb fokozaton. A támaszpont kiválasztás, és tényleges támaszpontra kerülés elõtt ugye már van egy 0-ik küldi, ahol a 4 random fickóval meg kell küzdeni kb. 12 ufóval. Gép lerak egy épület elé, a parkolóba, a térkép közepén egyetlen egy darab kávéház/szálloda szerû épület, körülötte személy és teherautók, konténerek, stb...
- Apropó, a térképet csak én nem találom? -
Elsõ két fickó odarongyol a falhoz, overwatch (ha véletlenül kinyílna az ajtó mellettük), harmadik katona oldalirányba haladva elsõ lépéssel bekuporodik az egyik autó mögé a ház felé haladva + overwatch, a másik egy mellette lévõ villanyoszlop betontuskója mögött görnyed, õ is overwatch. Senki nem lát semmit, elsõ kör vége!
Ufók lépnek, egy sektoid kiszúrja az épület nagy ablakain keresztül az autó mögötti katonát, és bentrõl, kb. egy képernyõrõl rálõ plazmával. Emberemnek 4 életerõbõl egy marad, pánikba esik, feláll, ÉS VISSZALÕ az ufóra, és pánik ide vagy oda, profin AGYONLÖVI az ufót! A mellette lévõ fickó is pánikba esik, feláll, ÉÉÉÉÉÉÉS lelövi ezt a szerencsétlen csapattársát, majd pánikolva beront az épületbe az ufók közé (5 db még él odabenn) A fal mellett álló két fickó erre egyszerre esik pánikba, az egyikük beássa magát a betonba (na ez aztán a gigaloll, gondolom inkább hasalást kellett volna beépíteni a játékmenetbe, kicsit értelmesebb lenne), a másik meg forgolódva elkezd lövöldözni ész nélkül, kilõve maguk mögött a falat is, ezáltal mindkettõjüket felkínálva az épületben dekkoló még 5 db élõ, plazmával felszerelt sectoidnak. (Bezzeg ha én szándékosan akarnám stratégiai céllal szétlõni a falat, azt a 2012-es csúcsszuper X-Com programban nem lehet megcsinálni ... NO COMMENT). Természetesen egyik fickóval sem tudtam lépni innentõl kezdve, mert mire a pánik alábbhagyva már enyém lehetett volna az irányításuk, addigra mind meghaltak, az X-com projekt bukott.
Szóval a legnehezebb fokozaton egy kört léptem az elsõ 4 random katonámmal, akik azonnal bepánikoltak, amikor egy ufó rájuk lõtt. Igencsak gyors GAME OVER :) A világ nemzeteinek válogatott szeme fényei, akiknek a Föld megmentésének feladata jutott. (Ilyeneket nemhogy bevetésre nem szabadna küldeni, de fegyvert sem foghatnának a kezükbe ennyire labilis lelkivilággal)
Na innentõl kezdve naivan arra gondoltam, hogy átírom az ini fájlban, ami nekem nagyon nem tetsz, és majd tolom úgy. Mondjuk hajnal fél kettõig böngésztem az ini fájlokat a game saját könyvtárában, meg amit a users könyvtárba pakol, de sehol máshol nem láttam azokat a beállításokat, ami számomra érdekes lehet. Sid Meier és csapatát próbaképpen megidéztem, Sid egyedül legyõzött mindenkit a második bevetésen, bár akkor még vissza volt véve a nehézség, hogy egyáltalán el tudjam kezdeni az egészet. Mondjuk olyan is volt, ahol a visszafelé úton a három X-com hero állta körül azt a pontot overwatchban, ahová a Thin-man majd esni fog. Természetesen egyik sem lõtt rá, a köv körben nekem kellett irányítottan lelövetni...
Ezzel a modpatcher progival az a gondom, hogy utálom az ilyen háttérben futó turkáló programokat, de úgy néz ki, hogy rászorulok!!! Ha esetleg valaki tud egy bevált, kipróbált progit, ami nem valami vírusos szutyok, és tényleg mûködik, annak a linkje jól jönne.
Azt nem tudod a képességeket hogy lehet módosítani? A fegyvereket,embereket pénzt tudom a GameCore átírásával. Egy modpacher nevû program jó hozzá. De pl a fedezékek értéke,képességek leírása stb azokat sehol sem találom. Simán átírnám hogy a sniper headshot ne csak 30% criticalt hanem 20-30% találati arányt növeljen. És pl a cooltime-t 3-ra vinném fel.
A megfelelõ fegyverzettel nem lövöldöz le nagy hajó sem interceptor-t. Egyedül a battleship ellen kell a saját fejlesztésû fighter, minden más ellen elég az interceptor ha legalább egy laser-t tettél rá és készítettél pár dodge modult. Small/medium/large scout ellen még a dodge-ra sincs szükség, bár az utolsó ellen már karcsú lesz az alap rakéta. Abductor/supply ship ellen már kelleni fog a dodge és a jobb fegyverzet mert rakéta és phoenix cannon semmit nem ér ellenük. Tehát ellenük minimum lézer, de jobb ha plasma cannon vagy EMP van a gépen. Battleship ellen meg kötelezõ a dodge és a fejlett vadászgép és az EMP, mert máskülönben széttép a fusion laucner-e 3 lövéssel.
A több interceptor értelme csak annyi, hogy míg az egyik javítás alatt van, addig sem lesz gond, hogy mit küldesz ki ha jön egy újabb. Ileltve én a kezdeti két röpcsibõl az egyiket például azonnal áttelepítem mindig egy másik régióba.
Ezért kell az új hajót kifejleszteni jobb fegyverekkel meg a bónusz kütyükkel. A több repcsi meg azért jó, mert egyet kiküldesz amíg bírja, hazaküldöd, sebez valamennyit, aztán küldöd a másukat. Mondjuk ez elég egyértelmû...
-már le lehet lõni az abduction és terror ufókat -10 nap mire a szatellit elkészül -a tudós/mérnök jutalom 5-re lett kerekítve, a pénzjutalom 250 -minden nehézségen 5+1 hp-val kezdenek a katonák -több pénz az országoktól a lefedettségért
Számomra felfoghatatlan, hogy hogyan lehet elég mûholdat gyártani.
1. Kibaszott lassan készül. 2. Drága.
Most értem, hogy mirt panaszkodott a pénzhiányra fenrit. USA fölé kell 3 a teljes lefedéshez. Mi a jobb? Sok helyre 1-1-1-1-1 vagy inkább egy terület fölé 3?
Az UFO lelövést most nem értem, hogy mire jó a több interceptor. A nagy hajó szépen egyesével lelövi mindet...
3. szinten elég vicces a játék, mûholdak sorozatgyártásáról szól, csak a bibi az, hogy olyan késõn adja a lehetõségét annak, hogy építhess uplinket, hogy addig egy ország 100%, hogy elveszik annak ellenére, hogy MINDEN küldetés sucess...
A Sniper nálam totál felejtõs az ötfõs csapatig. A játék elején a 2xheavy és 2x assault alap. Máshogy hogy a rákba bírnál pl. a Chryssalidokkal? Egy ember kivételével asszem mindenkinél gránát volt, az egyik assultnál shotgun. Azzal egy lövés egy floater. Mikor jött a Chryssalid, akkor két rakéta, és gránátesõ... Ja, és ehhez még kellett az, hogy overwatch mellett bekapjon az elején egy sorozatot. A laser sniper rifle elõtt vicc a sniper, addig esélye nincs túlélni kill mellett bármit is 3. szinten. Ha megvan a 2. szintû képessége, onnantól fogva fejlõdik, de oda eljutni....
Van pár képessség pár osztályban, amit nem igazán értek, ezekrõl majd csinálok egy listát. Pl. van az egymás mellett álló ellenfelek elleni bónusz. Egy tényleg csak a szomszédos mezõn álló ellenfelekre vonatkozik? Tehát nem a távolsággal arányosan csökken? Ha igen, akkor ezt szart sem ér. Nekem még soha nem állt egymás melletti mezõn ellenfél...
Szerintem az lenne a jó, ha a Squadsight lenne az alap sniper képesség és szépen helyet cserélne a Headshottal. 2. rangnál így szépen eldönthetnéd, hogy rohangászni akarsz, de pontatlanul lõni vagy egy helyben maradni és nagyokat sebezni. Plusz akármelyik kaszt alap képességei mellett a headshot eleinte teljesen haszontalan.
Másik dolog ami zavar egy kocsit, hogy a pisztolyoknak 2 db. fejlesztése is van, de a többi lövedék alapú fegyvert miért nem lehet fejleszteni? Mi van, ha nincs elég alloy-om a lézerfegyókhoz, és valakinek csak alap fegyvereket adhatok? Jó lenne , ha azok is hasznosak lennének, ha beléjük ölném a pénzt.
Ha azt az ini-t piszkálod, attól még nem lesz változás (fõleg ha nem NotePad++-ban módosítottad).
Ehhez kell a következõ (leírni hosszab mint elvégezni): - Töltsd le a resource hacker nevû programot, majd telepítsd - Az említett programba töltsd be a játék exe file-ját (program elindít, file fülecske, open, majd ott megkeresed a játék exe-jét). - Ott a bal ablakban megnyitod a RCData nevû fülecskét, majd azon belül a 1020-at és az ez alatt lévõ 1033-ra nyomsz egy jobb klikket. - A felugró kis ablakban rányomsz a replace resource... opcióra. - Az új ablakban az open file-ra ráböksz és kiválasztod a módosított core file-t. - A Resource Type-hoz beírod hogy RCDATA, a Name-hez hogy 1020, míg a Language-hoz hogy 1033, aztán rányomsz a replace gombra - Visszakerülsz az alap ablakba és ott jobb oldalon lecsekkolhatod az adatokat, amik ha mindent jól csináltál a módosított file-ból lesznek. - A végsõ lépés hogy a file fülecskét megnyitod és rányomsz a Save-re és kész is vagy.
Azonban bizonyos változások csak új játék indításakor fognak aktiválódni. Így például ha átírtad a soldier karakterisztikákat, meg a rookie karakterisztikákat, az nem hat a már meglévõ emberekre. A fenntartási költségek átírása, a kapott pénz mennyisége, a szatellit bonuszok csak új játék indításakor cserélõdnek az új értékekre, ahogy az árak egy része is ha azokhoz is hozzápiszkáltál is. A fegyverek statjainak átírása ellenben azonnal életbe lép.
miért játszol ezzel a játékkal? mást se látok tõled csak tuti fikát :/, komolyan zsibbasztó olvasni, nekem se tetszik minden, de nem is szidom állandóan a fórumon
Igen. Vagy építs egy psi termet vagy fejleszd ki a psi sisakot. Az elsõ esetben nem mindenkit tudsz telepatának kiképezni csak akiben megvan a képesség. A másik esetben mindenkire tudsz ilyen sisakot aggatni. Persze aki telepata annak felesleges.
Amikor behozza a misszió elõtt a csapatot, akkor egy adott emberre kattints és "Clear Unit" ekkor megüresedik egy hely és hozzáadhatsz egy újat a listádból.
Az a gond hogy a legnehezebb fokozaton ha kiesik egy ország akkor a pénz amit elvesztesz nagyon létfontosságú. 2-3 kiesik akkor szinte vége. Mert nem lesz lóvé. Nekem a régiben jobban tetszett a megoldás. Ott is kellet küzdeni mert ha 2 vagy 3-szor negatív volt a mérleged akkor vége. De itt nonszensz ha pl egy terror küldetés van akkor az EGÉSZ kontinensen 1-2 kettõvel megnõ a pánik de ha gyõzöl akkor csak az adott országban csökken. Így elég nehéz. Így nem taktika hanem csak rohanás. Pont ez a lényege egy körökre osztott játékban hogy van idõd. Itt így nincs.
Már alig várom. :) Cyberdisc is elég brutális már. Idegen bázison, valami vezérlõterem szerûségben ott volt egyszerre kettõ, vagy hat drone-al. Igaz valami vezérlõ számítógép felett álltak, de nem sajnáltam a rakétát rájuk. :D Most a lézer mesterlövész puskát kutatom, utána meg ki tudja mit(titan armor, emp ágyú, plazma puska hármasból az egyiket). Az a baj, hogy elég hosszadalmas a plazma technológiát kikutatni, mondjuk lassan kész a harmadik laboratórium.
Mondjuk mivel csak két ország van lefedve, gyakorlatilag a havi támogtásom el is megy szinte fentartásra, úgyhogy igen ügyesen kell gazdálkodnom, hogy ne kopjon fel az állunk. :D
Nos ha találkozol olyan ellenfelekkel, akiket plazmából is 3-4x kell telibe lõni, akkor te is nekiállsz fejleszteni.
Én klasszikon nyomom, de a tutorialt kihagytam. :) Két ország elveszett, de azokon felül a pánik helyzet teljesen stabilizálódott, és nagyjából kordában tudom tartani. Észak Amerika és EU le van fedve szinte teljesen(Mexikó hiányzik). Ha jön abduction, akkor Ázsiába megyek ki rá, ha ott is van, bár kell egy kis szerencse, hogy hónapok végén a mûholdak csökkentsék a pánikot. De eddig elég jól megy. Argentína már elesett, de igazából még Brazíliát is szívfájdalom nélkül beáldozhatom.
Nem vagyok elmebeteg, elsõre szórakozni akarok. Így is képes néha lehetetlen sebzésekkel/találatokkal 1hitelni az embereimet (persze mindig a legértékesebbet), bárhogy is óvóm õket. Amikoris én visszatöltök, mert nincs kedvem egy max. rangú emberkét pótolni, a mazochizmust meghagyom másoknak.
Sajnos az egész scriptelve van, így ha nem azt a taktikát folytatod és nem úgy mész, ahogy õk tervezték, akkor teljesen irreális szitukat ad elõ a script. Néha már egyáltalán nem volt vicces. Kb. zéró értelme van a taktikázásnak néhol (fõleg a nagy ufókban).
Az úgy elég bátor. :) Én meg pont a földi felszerelést hanyagoltam, mert eddig nem ütköztem nagy akadályba. Pont a legutóbbi terror küldetés mondjuk már elgondolkodtatott. Olyan volt mint valami rossz horror, körönként 3-4 pók szaladt 3 lépésen belül az embereimhez, a lõszer meg nagyon hamar kiapadt, de szerencsére jókor jöttek a 6 sebzéses lézerpuska lövések és a 3 sebzéses lézerpisztolyok, úgyhogy csak egy frissen kikelt pók tudott megütni, az meg mint kiderült nem öl egy ütéssel. :) Vagy négy körön keresztül elég brutális rohamot kellett kibírnom. Lehet kéne az a hatodik csapattag is. :)
Próbáljátok Inpossible fokozaton. Ott csak 1 van alapból mivel nem lehet a tutorial missiókat választani. Szinte az elsõ hónapban pánikol mindenki. :) :D
Nekem most 1xrre épül 5 mûholdam. Igazándiból már titán armorban rohangásznak az embereim palzamfegyókkal, de eddig EGYETLEN mûholdat sem lõttem fel soha a kezdeti kettõn kívül, amit ad eleve. Szóval a lefedettségem igen minimális.
A trükk az hogy mentesz az utolsó ellenség megölése eljött. Utána mikor visszatértek a bázisra és szintet lépett egy rookie akkor ugye kap random egy kasztot. Ha nem tetszik visszatöltöd az állás (mivel random dobálja a kasztokat). Addig variálhatod amíg azt kapod amit szeretnél. Igaz az a lényeg hogy ha már mind a 4 kasztod van akkor dobálja csak random. Ha az elején pl mindannyian szintet lépnek akkor mind a 4 más kaszt lesz. De utána már random lesz.
Nekem is sokáig egy volt, de a második VIP küldetésért cserébe kaptam egy majdnem fullos snipert, aztán sikerült kiképeznek is egyet, de azt csak akkor viszem, ha a két elit lesérül. :)
Más: Idegen bázisból lesz több is véletlenszerû módon, vagy csak a story vonalon lehet elérni õket? A stoyban már eljutottam egybe, pont jókor, mert elég rosszul álltak a pánik szintek, most meg 1-2es mindenhol, és 3 nap múlva elkészül egy újabb mûhold irányító központom, két mûhold meg már ott pihen a raktárban. Az egyik megy mexikóba, hogy elkezdhessem gyártani a jóárasított firestormokat. A másikkal lehet be erõsítem Afrikát, vagy valami jó pénzes országot.
Ahogy látod mindegyiknek 27-es mint amilyen az észlelési távolsága a katonának. Kivéve persze a sniper mert az 100-as. Meg talán a shotgun mert annak 10-es. Itt látod a gránát dobási távolságát is stb.
Nekem egész játékban eddig egy csipát adott be, azt maxra is fejlesztettem. De nekem elég egy is. Két-három assault alapvetõ, én mellé két heavy-t viszek, meg egy support maxos gyógyítós, két cucc slottal.
Amúgy a 2 assault+ 2 Sniper alap nálam is. Heavy-t még nem nagyon használok, meg supportot. Még az elején vagyok.
Megkeresed a GameCore.ini fájlt. Megnyitod a notepaddal pl. Ott az elején lesznek a fegyverek a listája.
Vagy a játék könyvtárában van. Melózóm úgy hogy nem tudom fejbõl. :)
Azt hol tudtad megnézni, hogy melyik fegyvernak milyen az optimális(mert gondolom van) hatótávja? Én lenyomtam egy alien bázist, de megy tovább a sztori, lehet több is van(pedig nemrég fejlesztettem ki az elsõ armorom és lézer puskákkal rohangészok)?
Nekem a kedvenc felállásom 2 sniper, 2 assault, egy support(medik) és egy heavy...
Meg ahogy néztem elég könnyen lehet magyarítani a játékot. Sima txt fájlban vannak. Asszem talán az ékezetes betûket nem használják jól. Én már pár sort magamnak lefordítottam. És jó. :) :D
Ha elvállalsz egy küldit akkor megjelennek a katonák még a bázison. Ott tudod kivenni vagy hozzáadni a csapathoz akit szeretnél. A bázison küldetés nélkül csak a kinézetet,fegyvereket,felszereléseket tudod megváltoztatni náluk. Azt hogy milyen csapatban vannak azt nem. De az elõzõ csapatot megjegyzi a gép. Tehát nem kell mindig beállítani neked a küldik elõtt.
Tehát min 140-es találati aránynak kell lenni az emberkének hogy mindig pontosan találjon. Szerintem.
Amúgy ahogy észrevettem a full fedezék +40 Defence pont a fél fedezék +20. Ezek lejönnek a találati arányból. Tehát az elején 65%-os az ember de ha olyanra lõ ami full fedezékben van akkor csak 25%-os a találati arány. Viszont ahogy olvastam az ini-ben van fegyvereknek hatótávolsága. Az nem tudom mitõl függ így a találati arány. Mit módosít. Mert sokszor ugyan onnan annyi a találati arány egy sniper puskával mint egy riflével. Pedig az egyiknek 27 a másiknak 100 a hatótávolsága. És nem vagyok túl közel, hogy büntit kapjak a sniper puskára. Et jó lenne kideríteni valahogy.
Jaja. Ez az animációs dolgot remélem javítják. Elég nagy hiba. Duplán mozognak. Látom te is szenvedsz a Miss-ekkel.:) Már többen panaszkodtunk, hogy valami nem okés. De sokan a matekkel jönnek. Ez megint egy jó példa. Én is volt hogy kb 5-6 85%-os lövésem ment mellé egymás után+ az overwach. Tudom lehetséges de hogy ilyen sokszor?
Tegnap a szép kis játékmechanikai elemet találtam. Lelõtt ufo harc. Egy hármas pakk mutont kinyírtam a bejárat elõtt. Megyek befele szép lassan, hangok hallatszanak a vezérlõbõl, gondoltam két sniperrel jó távolra állok, és bedobok egy kamerát, akkor probléma nélkül lelövöldözök mindenkit odabent. Ahogy bedobom a kamerát, a snipereim mellé terem 3 muton, kb két lépésre, majd jön az animáció, hogy észrevettek és elbújtak fedezékbe. Persze reload, mert azért a pofátlanságnak van egy határa. Beállok úgy, hogy letudjam lövöldözni a mutonokat, ha megteremnek, de ahogy az utolsó assaultommal szaladok ki az ufo mögötti pusztaságra, most oda teremnek mellé a mutonok, és lemészárolják, mert a többiek már range-en kívül álltak. Kicsit idegesített csak. :) Na de valahogy megoldottam, hogy bár lesérült a csapat bele, de elbántam a teleport mutonokkal, de ahogy lelövöm az utolsót, egy cyberdisc meg két drone vágtat be a képernyõ közepére. Persze, hogy nincs már egyik katonámnak sem akció pontja... Na de fél órás töltögetés árán sikerült kicseleznem ezt a gyönyörû algoritmust. Közben voltak olyan vicces dolgok is, hogy 2 kockára álló mutont az 5 katonám 6 darab lövése zsinórban misselte(mindegyik 85% fölötti lövés volt).
Szóval nem tudom mi ütött a programba. Mindenképp el akarta tenni a fél csapatomat láb alól, és olyan trükköket villantott, mint valami gonosz AI. :)
Igen. Az elsõ küldetés után választhatsz embert szabadon a csapatba. Az elején csak 4-et tudsz vinni. Majd lehet 6-ra fejleszteni.
Lehet olyat csinálni, hogy kiválasztom azokat a katonákat, akiket a bevetésre szeretnék vinni? Úgy vettem észre, hogy a játék kiválaszt 5-öt és azzal tudok operálni, de én szeretném kiválasztani, hogy kiket viszek egy bevetésre! Aki esetleg tudja írjon.