lehet volt mar:) nekem uj. 14:45tol erdemes nezni az esemenyt, es ahogy a csavo bekommentalja:DDDDDDD besirtam..
Akár még jó is lehet, viszont nagyon tartok a szerencse faktortól. Azon bukni el egy meccset vagy nyerni, hogy adott esetben pl egy 80%-os lövés nem talál..
Tegnap este elviekben volt egy élõ multiplayer közvetítés, a honlapon is ott a link, de este még nem volt elérhetõ a videó. (Ha valakit nem korlátoz a céges net, és be tudja tölteni, akkor nyugodtan linkelje be a videót :) )
Igen, de villódzik a taktikai képernyõ. Hosszútávon zavaró. Hard szinten baromira belassították fejlesztést. A játék mûködik, de egyes részeit nem dolgozták ki vagy nem fejezték be. Pl. egyszerre csak egy dolgot tudsz gyártani vagy fejleszteni. Az info képernyõk egy része az UFO 1 szintjét sem éri el, stb.
Abban a fura rememakben amiben most tolom iszonyatosan bedurvították a cyberdiscet. Az alap ufóban szart sem értek. Itt sima lézerrel gyakorlatilag kinyírhatatlan és annyi mozgáspontja van, hogy ihaj. Egy terror során 3 ilyen lemészárolta az összes emberem. Próbálkozhattam én bármivel...
Az nem, de a Sectopodok gond nélkul szétlovik ennyi ido alatt a fél mappot, legalábbis impossible fokozaton.
hát, szerepjátékban speciel minden, ami fedezéket ad (felfoghatja a lövést) az cover (részleges vagy teljes), ami csak azt befolyásolja, hogy mennyire látnak rád (köd, füst), az concealment, az csak megnehezíti, hogy eltaláljanak, de pl terület-támadás ellen semmit nem véd..
Amúgy lesznek benne automata tankok, vagy felderítõ/harci drónok/robotok, vagy ilyesmi a mi oldalunkon, szal. valami gépesített hadosztály jelleggel is tudjuk majd nyomni?! Mer az alapvetõ része volt a régieknek.
Na persze nem az UFOban, mert ott a bokor is cover.
Ez nekem is rémlett, de mikor legutóbb, múlt karácsonykor elõszedtem az UFO1-et, ha jól rémlik semmi eleriumot nem hoztak, pedig erõsen számítottam rá én is, emlékeztem rá, hogy az volt anno is a fõ eleriumforrásom.
Aztán enélkül meg elég szopás volt a dolog, alig volt eleriumom feltankolni a Firestormot meg az Avengert...
A kivastagított mondat mekkora baromság már? Addig, amit ír, az rendben, de a cover(fedezék) és a concealment(takarás) közt pont az a különbség, hogy mindkettõ mögött el lehet bújni, de csak a fedezék véd. Tehát a concealment éppen hogy gyengébb, mint a cover.
Inkább azt kéne mondani, hogy a full cover az csak 40%-nyira "full".
Na meg ha olyan, mint a többi UFO, hogy addig nem látszik az ellenség, amíg ténylegesen észre nem veszi valamelyik katona, akkor lehet még úgy érteni, hogy a fedezékben lévõ katona nem tûnik el az ellenség szemei elõl, tehát kijelölhetõ lövésre. De egész eddig nem errõl van szó az írásban, kétlem, hogy erre célzott azzal a mondattal a kedves szerzõ.
Amikor én játszottam még ufo 1-el akkor olyan bug volt benne, hogy ha kivédtem egy bázistámadást, akkor rendre több ezer eleriumot hagytak nálam az idegenek. Persze az is lehet, hogy az a verzió meg volt hack-elve valahogy. Mindenesetre az akkori gépen eladni 2-3ezer eleriumot úgy lehetett, hogy lesúlyoztam az egér gombját a + gombon és elmentem ebédelni. :D
Nem töltöttél vissza eleget :) Nekem 2*12 emberbõl sikerült 18-at használhatatlanba átfordítani, amikor végül meguntam az ufókat, és a maradék 6-al elmentem a marsra, és elvertem õket.
Pntosítok: a jobb lövõk nyomultak lézerpuskával a jobb kézben, balban egy HE pack, és az övön egy másik. A többiek rakétavetõvel és a balk kézben tartalék rakétával (kézbõl gyorsabban betöltötte, mint ha hátizsákból vette volna ki), a hátizsákban meg még kettõ ha nagy a gáz. Eleinte a kicsi rakétákkal, aztán amikor az elfogyott, már csak a legnagyobbat vettem belõle utánpótlásnak.
Úgy tényleg elég nehéz... A játék nehézséi foka drámaian zuhan a lézerpuska + alap páncél után is.
A lent linkelt remakeszerûségben még az bug (?) is benne van, hogy nem kell kifejlesztened a fegyvert, hogy tudd használni. A gépre nem tudod feltenni, de harc közben már fel tudod venni. Mikor erre rájöttem, egybõl könnyebb lett. A '93-as UFO-ban nincs meg ez bug.
Na igen, de a gazdasági válság nyomása alatt én kihagytam az összes közbensõ páncél gyártását, csak a lebegõt csináltam. Addig az embereim lézerpuskával nyomultak pizsamában :)
Ezen mind lehet segíteni úgy, hogy a fegyvert sem tárazod be. Az MI asszem nincs annyira okos, hogy betöltse a fegyvert.
Egyébként a lézerpuska + alapszintû armor elég jó védelmet ad a saját fegyverek ellen, és a legtöb enemy ellen is bõven jó. Plasmafegyver csak a legdurvább ellefél ellen kell. Vagy akkor heavly laser. A personal armourhoz csak fém kell, pikk-pakk kifejleszthetõ és gyártható.
akkor meg lövöldöz, ha gránát nincs nála. Én jártam így rakétással is, meg lézerpuskással is, amikor még nem volt nehézpáncél sem.
A rakétás belelõtt az elõtte állóba, felborultak 6-an, egy meg kómába esett. A lézeres meg lenyomott két sorozatot, 3 ember eldõlt, egy meg kómába esett. Szóval ha puttyogtak, akkor puttyogtak. Egyébként semmi különbség nincs, legfeljebb nem az elsõ körben amortizáltatják le a saját legénységet, hanem a másodikban a gránáttal.
Arról tudni valamit, hogy a tudósok-mérnökök menedzselése hogy megy? Errõl eddig nem találtam szinte semmit.
Az Ufo 1-bõl meg érdemes nem a legfrissebb változatot választani a hangok miatt. A pontos okára már nem emlékszem (talán valami jogvita), de az 1.4-ben csak a rosszabb, gépiesebben szóló változat van már csak meg.
Az élet sója. :)
(Ezt úgy védheted ki, hogy senkinél nincs alapból gránát és akkor veszik fel, mikor elhagyják hajót.)
Azért van ami nem fog hiányozni. Hogy az elsõ körben átveszik az emberen irányítását, aki még a hajón maradt...és a többiek közé bevág egy alien gránátot, és a fele egységem oda :(
N+1 változatot szedtem le és a steamest is megvettem. Talán, ha egy olyan volt, ahol rendesen mûködött. Az "õsváltozat" régen nincs meg, amit 1997-ben toltam. Na, azzal semmi baj nem volt. Ott szopatott ahol tudott. A játék elején egy small UFO ellen a 14-16 emberbõl 6-8 is néha ottmaradt lazán...
The DOS version has a problem where no matter what difficulty level you choose, it will revert to "Beginner" level after the first mission. This is caused by one incorrectly set bit in all DOS versions of the game (1.0 through to 1.4). The Collectors Edition Windows port (also commonly known as UFO Gold or CE) does not have this problem."
Ezt nem tudom.Mégha pszi nem is nagyon van az eslõ ufóm után bázisomat támadták a Snakemanek.A harmadik terrorr mission volt ahol azok az indoritoak voltak,akik ilyen zombit csinálnak az emberekbõl és kétszer kell megölni.
Az UFO 1. nehézségi szint beállítása egyes változatokban nem mûködik. Ha legnehezebb szinten tolod, akkor már az elejétõl fogva pszi támadással kellene gyötörni és nem floater meg sectoid hordák jönnek, hanem snakeman és más finomságok. Szóval a gyanúm az, hogy nálad ez a hiba van.
Érdekes kétszer toltam ki legnehezebb szinten,most játszom harmadjára és egy emberem valahogy mindig szerencsés volt.Sok lövést kapott,de pár nap lábadozás után újra harcolt.Ha megélte a legerõsebb páncélog akkor megkapta a Mr.Lucky One nevet. ;)
Nálam mûködik, bár a taktika harc alatt villog a terep. Ufopedia nincs, több gép nem támadhat egy alien hajót, de eddig nekem megy. Vannak benne érdekes változatások.
A Win7-nek még fél óra sem kell, ezért is jobb mint az XP. Na meg igaz, amit KingPunisher is mond, egyszer kell rászánni egy kis idõt, aztán többet nem kell törõdni vele. Az újratelepítések rossz emlékei pont az XP-bõl fakadnak, én is rühelltem anno, mindig ott ülni, továbbnyomni, aztán miden egyes drivert feltenni, netet, hangot beállítani stb. Elindítja az ember a 7-es telepítõt otthagyja és mire visszaér, már alapon mûködnek is dolgok.
Régen nálam az XP-t meg eleve pár havonta újra kellett tenni. Win7 meg már 2 éve fenn van és semmit nem kell vele csinálni.
Ez olyan mint a foghúzás túl kell rajt esni.. Akkor miért nem most ? De tényleg térjünk vissza a játékhoz. Nem támogat Xp-t, aki akar játszani cserél vagy nem játszik. Sokszor kellett uj hardvert vennem egy játék miatt, ez is ilyen.
Remélem azért lesz itt tartalom bõven, meg jó hosszú kampány, de igazából egy jól összerakott multira vágyom. Igaz elég nagy a játékban a szerencse faktor, így nem tudom mennyire fog mûködni a dolog.
Nem akarom tovább nyújtani a vitát és elvonni a topic figyelmét a játékról, de Iammaer(#933) rátapintott a lényegre: én is átéltem már jó pár op.rendszer cserét és reinstall-t, de az bizony nem félóra... Amúgy pedig ki fogom próbálni a demót, mert a fiam probookján Win7 van, csak azt kell elérnem, hogy odaengedjen a gépéhez, mikor épp nem TF2-zik, vagy éppen nem vitte magával a cuccost az egyetemre.További jó játékot mindenkinek!
De még1x... nekem sem fáj hogy nem megy Xpn (bár ha jól olvastam a steam fórumon, már erre is van orvosság), de szerintem a fejlesztõk magukkal csesznek ki ha olyan programot csinálnak ami nem mûködik ezen az oprendszeren.
Hát, egy játék miatt nem szívesen húzza újra az ember a gépet :), mert az a fél óra az max arra igaz amíg a szûz operndszer felkúszik, utána lehet felpakolni meg beállítani mindent amit az ember használni szokott (levelezõkliensek, internet favoritok, egyéb programok felrakása amit használ, többi játék savegamejainak elmentése/visszapakolása)
Benne van az 1-2 napban is amíg minden a helyére kerül - úgyhogy én is csak akkor raktam fel a Win7et amikor már esedékes volt az Xp reinstall :D
Ha megnézed a grafikont, még kb ugyanannyi XP fut a piacon mint win7. Vagyis igen komoly piaci szegmenst jelent - tehát ha szándékosan csinálták Xpre nem futónak, azzal potenciálisan a piac felét elveszthetik.
Másfelõl számomra azért meglepõ, mert a játékok szempontjából a WIN7 semmt nem nyút az XPhez képest (directX és társai), tehát nem indokolt az hogy miért ne futhatna XPn.
Mi a meglepõ azon, hogy egy 2012 végén kiadott játéknál nem foglalkoztak egy 3 éve nem forgalmazott oprendszerrel és 4-5 éves hardverekkel?
Most míg itt sírdogálsz húzol rá egy win7-et. Semmivel nem rosszabb mint az XP. Igaz nem is jobb. Nekem olyan mind1 melyik fut a gépen, lényeg az a játék, program ami nekem kell menjen. Ehhez win7 kell és lassan mindenhez. Nem tudom minek ezen görcsölni fél ora alatt fel lehet rakni..
Sajnos ez van és tudom, hogy egyre inkább így is lesz.El kell adni az új op.rendszert(ami nyilván jobb és korszerûbb is), ehhez az egyik legjobb módszer, ha a játékok már nem támogatják a régit.megjegyzem, minden egyéb tekintetben fölötte vagyok a rendszerigénynek, de sajnos az Enemy Unknow nem támogatja az XP-t.Pedig az összfelhasználók kb. 30 %-a még ezt használja(most olvastam egy nemzetközi statisztikában), úgyhogy nem kis kiesés piaci szempontból.Ez van...
Kösz az együttérzést.Kívánom, hogy érezz át valami hasonlót, amikor majd Te nem tudsz játszani egy várva várt játékkal, mert valami hiányzik a rendszerigénybõl a konfigodból!
XP64-et használtam az elmúlt hétig, amíg új gépet nem vettem. Elvben szép és jó, csak a win7 új VGA + driver alatt a játékaim fele alatt halványal villog a képernyõ, a CIV V összevissza CTD-zik, stb.
Kurva jó...
Az már külön vicc, hogy 10+ éves win használólént semmit sem találni meg azon a kibaszott új felüelten...
I've seen quite a few people get confused over how cover seems to work, especially those who seem to think full cover should make them immune to being hit until it is destroyed. This is a fallacy however, cover does not stop you from being hit at any time. What cover does do is add to your evasion chance. When you press F1 and examine your defensive stat, you should notice:
In no cover your defence is 0 In medium cover your defence is 20 In full cover your defence is 40
Now, from what I've seen from the Multiplayer videos (we can't test this yet obviously) defence directly correlates to your chance to be hit. A defence of 40 should give a non flanking opponent a maximum of 60% chance to hit, unless they are right on top of you. This would correspond to what many people are saying in the numerous threads on the official forums about the 'coin flip' mechanics of many shots being 40-60% chance to hit. The problem, I would suggest, is that the game isn't based around many coin flips in combat, but that the game expects you to not sit in high cover taking pot shots at each with a -40% chance to hit.
or, in other words: cover does NOT mean Concealment.
Jah, meg nem is beszeltunk a hero unit-okrol, amiket meg lehet `idezni` a jatekban a katonak atnevezesevel, persze akkor arra a jatekra elbucsuzhatunk az achivementeknek... : 54. perctol az erdekes resz http://hu.twitch.tv/giantbomb/b/333338269
Egy kicsit az ujra jatszhatosagi faktorrol: (nem olyan durva spoiler, de azert biztos ami biztos...)
The Second Wave: Advanced Gameplay Options Note: These gameplay options will significantly increase the challenge of the game!
[eGO_CritOnFlank]=Absolutely Critical [eGO_CritOnFlank]=A flanking shot will guarantee a critical hit.
[eGO_DecliningFunding]=War Weariness [eGO_DecliningFunding]=Overall funding levels drop inexorably with every month that passes.
[eGO_DegradingElerium]=E-115 [eGO_DegradingElerium]=Elerium stores will degrade over time.
[eGO_EscalatingSatelliteCosts]=Diminishing Returns [eGO_EscalatingSatelliteCosts]=The cost of satellites increases with every one that is built.
[eGO_InterrogateForPsi]=The Greater Good [eGO_InterrogateForPsi]=The secret of psionics can only be learned by interrogating a psionic alien.
[eGO_LoseGearOnDeath]=Total Loss [eGO_LoseGearOnDeath]=Lose all gear from soldiers who die in combat.
[eGO_Marathon]=Marathon [eGO_Marathon]=The game takes considerably longer to complete.
[eGO_MoreAbductionSites]=The Blitz [eGO_MoreAbductionSites]=The aliens will target a larger number of cities every time they launch an abduction attack.
[eGO_MorePower]=Alternate Sources [eGO_MorePower]=The power requirements of all facilities are increased.
[eGO_PanicAffectsFunding]=A country will offer less funding as its panic increases. [eGO_PanicAffectsFunding]=Results Driven
[eGO_RandomDamage]=Damage Roulette [eGO_RandomDamage]=Weapons have a much wider range of damage.
[eGO_RandomFunding]=New Economy [eGO_RandomFunding]=The funding offered by individual council members is randomized.
[eGO_RandomRookieStats]=Not Created Equally [eGO_RandomRookieStats]=Rookies will have random starting stats.
[eGO_RandomStatProgression]=Hidden Potential [eGO_RandomStatProgression]=As a soldier is promoted, their stats will increase randomly.
[eGO_UltraRarePsionics]=More Than Human [eGO_UltraRarePsionics]=The psionic gift is extremely rare.
[eGO_VariableAbductionRewards]=High Stakes [eGO_VariableAbductionRewards]=The rewards granted for stopping alien abductions are randomized.
[eGO_WoundsAffectStats]=Red Fog [eGO_WoundsAffectStats]=Any wounds taken in combat will degrade a soldier's stats for that mission.