Eeez lényeges, mert ha az alienek pl. dögös, hiányos öltözetû sztriptíztáncosnõnek, vagy ártatlan, copfos, kékmasnis kislánygyereknek álcázzák magukat (netán a perverzebbje apácának), a férfiakra az negatív pszichológiai hatást jelent és romlik a teljesítményük, de a nõi kommandó vigyorova puffangatja le õket különösebb szívfájdalom nélkül...
Nehézséget, ellenségek fajtáját, bevethetõ egységek számát lehet vele állítgatni a demóban.
Az is elsõre fura, hogy rákényszerít minket erre a csapatra, hogy heavy, assault, sniper és medic, node ha belegondolunk a júeszéj hadseregében is szépen fel vannak építve ezek a kis osztagok hasonlóan elosztva a feladatokat és nem lehet mindegyik katonánál medkit, mesterlövész puska, rakétavetõ és géppuska stb. hanem igen erõsen specializáltak.
Kíváncsi vagyok, mikor már 6 tagunk lehet a droptímben, akkor milyen összeállításokat enged meg.
: D nalam Al Bundy es a No Ma am osztag fog dzsihadolni:D
Hmm... nem véletlen hogy pl Mass effectet is nõi karival toltam, és a küldetésekre is a csajokat (pl Miranda) mindíg vittem. Jó volt nézni ahogy riszáltak :)
A full kusztomizálhatóság meg igenis kell, mert nekem pl. NÕI osztagom lesz és punktum. Õk lesznek az alienbusters aka powerpuffgirls és elkenik a moccskos kis élienek mégmocccskosabb száját plazmával! :DDDD
Igazad van, a végén az számít majd hogy milyen szájízzel nézzük a creditset.
amen. Ugyis jo lesz, engem mar a demo hangulata magaval ragadott..kicsit megpiszkalva a nehezsegi szintet mar jo kis moka volt a 2. map:)
Értettem én, csak trollkodtam egy kicsit :)
Önmagában egyébként az hogy megpróbálnak változtatni az nem rossz dolog, franc akarná újból végigjátszani az Xcom 1-et. Az a baj inkább csak, hogy a változtatások a játék érdemi részében (tartalom) mindenhol csak és kizárólag egyszerûsítések és leépülés.
Egyedül a tálalás (graf/hang) ahol egyértelmû a fejlõdés.
Nálam a hangulat a lényeg. Ha olyan bonyira és tartalmasra csinálnák, mint az eredetieket anno, akkor ilyen durván jó minõségben belepakolni a kontentet (filmek, voide acting stb.) kicsit drága lenne. Ha egy jó tömör, hangulatos kivonatot kapunk, én már annak is örülök. Manapság ezért is összetehetjük a kezünket. Nagyon jók voltak azok régen, de ma már túl casual lenne abban a formában.
Jaja, az a legvége volt... az ufókl mindig a dimenzió kapukon jöttek a városba, és a végén lehetett lerohani az õ bázisukat.
Emlékszem, nekem rossz verzió volt belõle és ott mindíg kifagyott (hiányzottak a grafikai elemek az utolsó pályához).... net meg tán nem is nagyon volt elérhetõ még akkoriban a többség számára, így ennxiben maradt...
olvasgattam itt a pro-kontra dolgokat. Van igazsag is itt sokak altal elmondott dolgokba, nyilvan nem egy 2012es xcom 1-et kapunk. De azt mondom varjuk meg a teljeset, es meglatjuk mit kapunk. en nagyon bizakodom, hogy a teljesbol gyakorlatilag semmit sem lattunk meg:) es lesznek ott szep jo okos dolgok.
Óóóó... a harmadik rész a kedvencem az összes közül :) Télen volta akció Steam-en, meg is vettem valami 400Ft-ért :) Pedig az elsõ részt rongyosra játszottam, volt hogy befejeztem a teljes játékot, másnap pedig kezdtem újat. De a harmadik rész azonnal belopta magát a szívembe.
Az Xcom apoc sztem frankó volt, nekem nagyon megdobta az hogy a stratégia térképként szolgáló városban kellett marháskodni, és még a légiharc is viszonylag részletesen volt megoldva.
Teljesen korrekt volt, tény hogy a stratégiai rész az xcom1-2höz képest teljesen megváltozott és volt akiknek nem tetszett. De a taktikai rész ugyanaz maradt.
Vazze, már leesett, azért nem adta Sid Meier a nevét a gamehez, mert nem akarta, hogy asszociáljanak rá, bár a team kibaszott vele, és beletette az arcát XDDDDD
Én bízom benne, hogy valami komplexitást is pakolnak a bázisépítõs fejlesztõs részbe. Az alap cuccokon kívül nem sok mindent mutattak még belõle. Ha meg nagyon le lesz butítva akkor vissza a gyökerekhez:
Bár mikor megjelent a harmadik rész akkor is mekkora lázongás övezte, hogy sok mindenbe belenyúltak. Most meg mindenki összetenné a két kezét egy UE3-as verzióért szerintem. :)
Jó, hogy már azt nem mondod, hogy vasutakat akarsz epítgetni mint az altaros verzióban :P
6 ember szerintem elég lesz ,bár nem láttuk még az átlag map-okat mekkorák lesznek ,de ha jól használjuk a fedezékeket plusz kitapasztaljuk hogy melyik fajta hogy és honnan támad szerintem nem lesz gáz.
Úgy csináltam régebben, hogy kettes párokat alakítottam ki, és azokat egymástól megfelelõ távolságra, egyenletesen (térkép méretétõl függõen), csatárlánc szerûen szétterítem. Aztán go. Ilyen kevés emberrel ez most mennyire lehetséges?
Mondjuk ebben van logika, mert ha elõtted hat méterre elkezd ugrálni valaki, azt rendesen, távcsövön keresztül célozva le nem szeded soha az életben :) Ilyenkor a csípõbõl tüzelés a helyénvaló.
Az eredeti X-Com-ban meg nem is volt a katonáknak specializációjuk... Szerintem nem baj az, hogy most csak ennyi lesz. Én inkább attól fázok az ilyen skilles/perkes dolgoknál, hogy nem tudtak értelmes (balanszolt) opciókat kitalálni, és lesz egy "best build", minden egyes végigjátszásnál azzal fogom tolni, a többi meg csak dísznek van --> az egész perk rendszer dísznek van.
Az a fo probléma ezzel, hogy ha onmagában nézzuk, mint játékot, akkor se sok taktikázási lehetoseg van.
mondjuk a xenonautsal az a bajom hogy az a graf engine nem igazán illik az ufohoz, nem hozza azt a parás/darkos érzést mint az ext vagy a régi ufo részek
Így érzek én is,remélem tényleg ,hogy jó lesz,ha nem akkor pedig ott az Ext2 valóban,én a xenonauts anyagokat nézegetve nagyon jó megvalósításnak tûnik ,ha az kapná ezt a graf enginet és a kettõ ötleteit mixelnék öröm bódottá lenne :DD
megmondom õszintén nekem absz nincs gondom az újragondolt xcomal de azért vannak fenntartásaim, azzal sincs gond hogy jobban belenyúltak a gémbe, ha eredeti ufora vágyom ott lesz még a xenonauts meg az ext2
Nagyon ritkán volt olyan, hogy a katona ereje lett volna a korlát. Az erõs katonák a fél terror pályán is átdobták a kicsit. A HE dobálása az már tényleg neccesebb volt.
Én pontosan így érzek a company of heroes2 vel kapcsolatban, vannak félelmeim erõsen egy csodálatos elsõ rész után , de hátha vannak csodák és nem lesz leegyszerûsítve hülyegyerekszintre...
Én pont hogy a demó alapján azt az élményt és hangulatot fogom visszakapni mint régen, csak 'zanzásítva". Lehet hogy ebbe nem fogok 100 órákat ölni, de manapság már nem is nagyon van rá idõm, szóval nálam ez lehet még elõny is.
Én csak annyit mondok, hogy a negatív vélemény is vélemény.
Személyszerint az ufo1-2t idõrõl idõre elõvettem/elõveszem és aki úgy emlékszik, hogy azokban is ilyen messzire lehetett csak eldobni a gránátot azoknak jelzem nagyon tévednek.
Engem amúgy ezek a dolgok nem fognak zavarni, ha elkap a hangulat akkor engem ezek a részletek nem érdekelnek, ha meg nem érzem a késztetést, hogy újra és újra elõvegyem(mint a régieket + az extraterrestrialst) akkor tökmindegy ki mennyire dicséri kuka és nem veszem meg.
Szal meglátjuk. (halkan jegyzem meg, hogy az extraterrestrials 2.részénél egyszerûbb a helyzet, ott az 1. rész után a 2. rész is látatlanul instant elsõ napi vétel lesz nálam)
Félreértés ne essék srácok :) én kívánom mindenkinek hogy élvezettel és elégedettséggel eltöltött órákat nyújtson a játék,de az az érzésem ,hogy akik az elõdökkel játszottak nem fogják azt az élményt kapni amit várnak !Persze ez egy fórum és jó mások véleményét olvasni ,hiszen ezért van ,de a konzolok miatt láttunk már sok felkenõdést a közelmúltban ,ezért vagyok én is kicsit pesszimista ,na de peace puszi :D
Azt, hogy csak 6 katonád lesz, mibõl gondolod? Lesz 30-40-50 akárhány katonád, annyi csak, hogy max 1 küldetésre 4-6-ot vihetsz magaddal.
Akkor most mi lesz? Lesz 6 féle Alien 6 féle fegyver 6 katona 6 szint és GG ? Esetleg 6 kikutatható dolog.. Eleve furcsa volt nekem hogy a kutatásnál, nem konkrét dolgokat kutat ki, hanem amolyan általánosságban fogalmaz. Jobb páncél, jobb fegyver.
engem absz nem érdekel a negatív vélemény de pont abba a részébébe kötöttem bele ami az elõzõ xcomokban is pont ugyanúgy volt ergo miért is van a rinya?
a remake pont az jelenti hogy újraértelmezett nem ugyanaz feljavítva 2012es grafikai színvonalra ha tetszik ha nem
az meg hogy 2 méterre dobnak el meg szarul céloznak az embereink pont az eredeti ufora volt jellemzõ, sokszor még elõttem 1 kockára lévõ alinet se találtam el
A levegõben lévõ dolgok alapból védelmi bónuszt kapnak, nehezebb is eltalálni õket stb... ezt elmondták elõre. Az, hogy a mesterlövész hibázott, egy sajnálatos dolog, a játékelem része :)
Ha 100% realitást várnék 4 oldalon keresztül olvasnád a kommentet a kisebb hibákról, ezek csak skiccek voltak arról ,hogy miért ne várjon senki remake feelinget :)
"modellezésrõl" beszélni itt erõs túlzás ,de ha már mesterlövész akkor kb. ugyanolyan távolságról mint a support ne hibázzon ,azt még meg is értem hogy szór ,de snipernél nem indokolja semmi megegyezõ távnál. Gránátra visszatérve egy F1 gránátot átlagos katona 30m-re dobja (egy veterán mint akikrõl a játékban is szó van 45m is dob) ehhez hozzá jön még a ~30m hatókör tehát a demo-ban lévõ map házának végéig dobjunk már el :) egyezünk meg ennyiben.
Azért itt megint az van, hogy efelejted azt, hogy mit modellez. Ha sniperben gondolkodunk, akkor 2 km-es pálya kellene, mert egy átlag katonai sniper álló alakot 1 km-rõl le kell, hogy szedjen.
A gránát dobása élõben meg tényleg nem nagyobb 20 méternél fõleg, ha nincs nyele. Keress egy negyven dekás követ, aminek nincs rendes fogása. Ha eldobod 30 méterre, fizetek egy sört.
Sajnálatos dolog ,hogy sokan remake-ként emlegetik ,semmi köze az eredetihez, de még csak a genre-hez sem.Ez egy konzolos ,végtelenségig elbutított,casual,taktikainak látszó izometrikus lövölde lett.Én személy szerint már rühellem a Unreal engine-t,az elnagyolt textúrák miatt,de üsse kõ még ez se vet vissza a pozitív hozzá állástól.Nem hiszem ,hogy túl sok élvezeti pontot adna akár a fejlesztés, akár a gyártás a játékmenethez ,ahogy a konzolosok miatt érzem az is olyan egyszerû lesz mint egy pohár víz. Részletekbe menve kicsit(képek felett a hozzájuk tartozó komment):
Nem egy Elder scrolls értem én ,na de azért ez igen karcsú lesz, ha a véglegesbe sem lesz több szint vagy specializáció.
Perkhez kötjük a fegyvert -.- gondolom persze lesznek kutatás után kapott újabb jelen esetben support fegyverek és azokat lehet cserélgetni ,de nekem jobban tetszett (jelzem én Altar-os series fan vagyok) ha tehettem a hátizsákba mission elõtt még mást is és helyzettõl függõen cserélgethettem a fegyverek között.
A karakterek kinézetét lehet állítani ,tyhhhú ez aztán kúrva fontos volt :D még a nevet meg nick-et ok ,ha valaki akarja hívja gedeonnak ,de hogy hajszín stb. ,számomra értelmetlen ,kutya nem nézi.
Lesz szép laborunk is :D remélem az elszeparált részbe lehet majd vallatni sectoid-okat.
Lövések találati aránya remélem javulni fog - szintlépéssel - 6 méterrõl mesterlövésszel mert ez így röhej.
És személyes kedvencem ,max. távolság gránáttal.:DDD komolyan a szomszéd 5 éves kislány el tud dobni a ház végéig.
Konklúzió: Amennyiben így marad sikerült elcseszniük és egy casual szart csinálni,ha kb. 3000x ennyi feature lesz a teljesben talán elégedettek lesznek azok akik a mûfaj elõdei miatt várták a játékot.
Na azért nem naponta vannak a küldik. A régiben is sokszor heteket kellet várni a küldik között. Annyi idõ elég nekik. :) :P
Tényleg, lehetne benne olyan (vagy van/volt is ilyen?), hogy terhelhetõség. Nem lehetne a végtelenségig ugyan azokat a katonákat terhelni bevetésekkel. Jó ne sokat kelljen pihenniük, de így rá lennék kényszerítve, hogy egy rotációs rendszert fenntartsunk katonákból. És ha sok az áldozat, akkor borulnak a beosztások, a "mûszakok". :D
Miért? Simán megállít 6 ember egy idegen inváziót. :))) Ezek terminátorok, az se zavarja õket, ha folyamatosan bevetésre lesznek vezényelve, és sz@rni se mehetnek ki a WC-re, pihenés meg luxus.