Na ez, ami tényleg hiányzik. A demoban csak alinenre lehetett célozni. Legmagasabb szinten csak területfegyverekkel dolgoztam és nem alienre céloztam. Romboltam a pályát, ha az kellett. Itt ennek nyomát sem látom...
Régiben a legjobban 2 dolgot utáltam,Az éjszakai harcit és a város felszabadítást.A 2 kombinálása meg maga volt a pokol. Fõleg a rohangáló civilekkel akiket a gránátok és rakétavetõk elõszeretettel pusztítottak el mert mindig ott álltak ahol nem kéne:D A 2-ben lévõ hajó terrorizálásról nem is beszélve...Na azok parák voltak mikor csak az ajtónyitást látod és nem tudod hogy civil vagy ufo volt...
Illetve ami sztem tuti nem lesz benne hogy vaktába lõsz,1-2ben csomószor ez mentett meg hogy az ufo már rám lõtt mert látott én meg nem láttam de ha közelebb megyek akkor kapom a tartalék TU-bõl a pofán lövést,szóval maradt a vaktában lövöldözés ami néha elég hatásos volt.
Próféta szóljon belõled. De azért lássuk be civilizationba sem sikerült Ai-t programozni a mai napig sem. Ha meg a nehézségi fok állítása abban merül ki, hogy az alien mindig talál és 1 lövésbõl öl akkor az elég szánalmas lesz.
Én olyat vártam hogy jönnek bekerítenek, hipnotizálják az emberem, rendesen parázok mikor hol támadnak stb.. De legyen igazatok ez csak demo AI nélkül.. De fura hogy ennyit mertek megmutatni a játékból két scriptes pályát..
Hát ha gránátra várnak akkor lepd meg õket 1 rakéta vetõvel :DDD Lényeg hogy az AI nekem is érdekes volt.Van 1 olyan érzésem hogy Falling Skyes szintû logikátlan viselkedést fogunk látni az ufok részérõl.
Mikor kiírja, hogy alienek köre, akkor se fog soha történni semmi, ha 100 kört benyomunk. Szerintem egyszerûen hiányzik az AI a demoból (ezért is kötött az egész), lehet így oldották meg, hogy ne legyen több 5 gigánál (ha már a végleges 20 gigás), és pár scripttel helyettesítették.
Ha nincs overwatch/nem volt TU betartalékolva az akció reagálására itt se és ott se volt rálövés(szóval itt is van hogy ott táncolnak a pofádban és nem csinál semmit az embered). A különbség csak annyi hogy itt kb alig tudsz valamit csinálni 1 körben mert mozogsz+lõssz vagy lõssz(vagy beállítod overwatchra ami azonnal az embered cselekvését meg is ölte,vagy ilyen extra guard módba állítod több páncélért ami szintén megöli az akciódat) és ennyi volt 1 ember,jöhet a köv ami megint ennyi.Ez elég kevés lehetõség taktikai szempontból.
Játssz a demoval nézd meg és ha a régiekkel te is játszottál akkor látni fogod mik azok a dolgok amik eléggé érdekesen vannak megváltoztatva.
Hát toltam még 1-et kiprobáltam hogy viselkedik az AI. Meglátta az emberem a két napszemcsis ürge és fedezékbe rohant. Mondom jolvan akkor nem csinálok semmit, nyomogatom a köröket. Hát ketten szépen ott üldögéltek várták a gránátot.. megkapták.
Én a kezdetet ugy képzelném hogy mondjuk 1 ufo vs 4 ember és csorókám õ is sérült mert meghibásodott valami.. Én most ugy érzem az emberek a szuperhirok az idegenek meg amolyan agyagedények :) ez nem jó..
Incubation az jó játék volt,imádtam!
Molnibalage: én is utálom az igen/nem dolgot. Ahogy KingPunisher írta a butított dolgokat,illetve én a fapados harcot.Nekem nagyon nem jön be az hogy ennyire nem tudom befolyásolni mit csináljon az emberem. TU rendszer jobban tetszett,mikor centiztem hány kockát tudok még haladni/akkor a végén még gugolni is tudjak merre fele forduljon az ember stbstbstb(a gránát idõzítésrõl pl nem is beszélve). Szóval elég KingPunisher szavaival élve elég buta ez a játék is,illik a mai korba,kár hogy régi motorosok vagyunk akkor nem zavarnának ezek a dolgok ennyire....
hát, dögöljek meg, de nekem ez tûnik valóságosabbnak, hogy beállnak fedezékbe, és addig lõnek, míg az egyik meg nem hal, nem pedig "kirohanok, rálövök, visszarohanok, és közbe fingom nincs, hogy mit is csinál, de feltételezem, hogy vagy olyan hülye, hogy ott marad, vagy még hülyébb és jön utánam"
Ráadásul ott a TU arányok és a reakció képesség határozta meg azt, hogy milyen szintû "return fire" képesség volt. Az a fajta skálázás hiányzik. Igen/nem képesség van...
a sztori meg még nem ismert, ki tudja, lehet értelmesen meg lesz magyarázva a dolog...
pl van egy szuperfaj (teszem azt az Ethereal), amely leigázta és rabigába hajtotta az alantasabb idegen fajokat (pl Sectoid-okat), akiknek a fejlettségi szintje akár az embernél alig lehetett fejlettebb, és csak azért lõdöznek plazmafegyverekkel, mert a gazdáik azt nyomtak a kezükbe.. persze ezen rabszolgákat nyugodt szívvel küldik a vágóhídra a mestereik, had fárasszák az ellenálló embereket, s mikor már legyengültek, könnyedén rabigába hajthatóak (gondolják õk, oszt majd a fagyi visszanyal)... akkor lenne igazi a sztori, ha ráadásul több ilyen komolyabb faj lenne, és lenne olyan küldetés, amikor a szemben álló idegen fajok közé keveredünk, két tûz közé, alaposan megszenvedve a túlélésért.. esetleg akár idõvel fel is lehetne szabadítani a szolga fajokat, akik csatlakoznak és az oldalunkon harcolnak
ráadásul a multiplayer is tökéletesen meg lenne így magyarázva, hogy miként lehetséges, hogy idegenek és emberek egymás hátát védve küzdenek
amúgy tán felfigyeltetek rá, az egyik videóban volt egy jelenet, ami alapján a Sectoidok eléggé úgy tûntek, mint akiket rabigába hajtottak, ami csak megerõsít ebben az elképzelésben
Amúgy ez a mozgási rendszer alapból nem lenne olyan rossz, meg az sem, hogy nem pakolhatod tele ilyen-olyan fegyókkal az embereid hátizsákját (nem mintha lenne), kicsit emlékeztet az incubationra, ami viszont az ufóra hajazott, de ott lehetett lovés után mozogni, ha még volt pontod.
Régi Xcom-ban alap volt hogy fedezd a segged 1 tartalékolt kapáslövés/sorozat lövésnyi energiával,Itt is van ilyen dolog csak épp kapásból elveszi minden mozgási lehetõségedet az akció.Viszont legalább itt is csak elõre fele látva mûködik a dolog nincs a sarkamon megpördülök és lelõlek mert "megsejtettem" hogy jössz. legalábbis ahogy feltûnt.
Viszont itt az van, hogy beáll a 2 fél a fedezék mögé és addig lövik egymást amég valaki meg nem hal.Semmi Tredor féle említett lõ és vissza az ufoba/másik szobába dolog.
Reload - a régibe volt töltény, ott pláne újra kellett tölteni
"mi az hogy meglátnak az Alienek és az ÉN!!! körömben fedezékbe rohannak???!!!!"
a régi X-COM -okban csak arra volt lehetõségük, hogy ha meglátnak a TE körödben, akkor rádlõnek.. most miért ne lehetne olyan lehetõségük is, hogy fedezékbe rohannak... még nem játszottam a demoval, de gondolom lehet majd olyan képességet választani, amivel a te katonád hasonlóan fog reagálni, ha az idegenek körében meglátja egy élien, s hálás leszel, hogy nem lõtték szét a hátsóját
"mozogni és lõni lehet, lõni és mozogni nem" az mondjuk tényleg hülyeség, hogy ahhoz külön képesség kelljen.. az elõzetes alapján nekem úgy tûnt logikusnak, hogy a következõk közül lehet választani: "mozogsz és lõsz, lõsz és mozogsz, 2x mozogsz, 2xlõsz"
illetõleg adott akció helyett valami más spéci képesség használata.. azt meg ügye elõre mondták, hogy a sniper lövése lényegébe 2 akció, külön képesség kell neki, hogy mozoghasson és lõhessen is
a "kifutok a fal mögül, rálövök az élienre, visszafutok a fal mögé, hogy ne tudjon rám lõni" dolog meg a körökre osztott játékok sajátossága, viszont minden csak nem reális... amúgy meg gondoljatok bele, ha ezt meg lehetne játszani, és elég intelligens lenne az AI, hogy meg is csinálja, akkor meg azon anyázna mindenki
a "rámlõ, mikor fedezékben vagyok" dolgot meg fel lehet fogni úgy is, hogy ha real time vagy valóság lenne, akkor megvárja a kellõ pillanatot, mikor kidugod a kobakodat körülnézni, és úgy pumpál tele plazmával..
hogy a fedezéked átlövi, az még hihetõ is, egy dobozt vagy ajtót még egy sima lõfegyver is átvisz, egy nehéz-gépfegyver tudomásom szerint a vékonyabb falakat is átlövi, akkor egy idegen fegyver miért ne lõhetné át... persze sejtenie kell az idegennek, hogy ott vagy, és ha egyszer látta, hogy oda vágódtál be, vagy hogy ki-kikukkantasz, akkor miért ne próbálhatna meg fedezéken keresztül lelõni..persze lényegében vaktában tüzel, hacsak nincs egy társa, aki rád lát, és rádión vagy telepatikusan ad neki instrukciókat, hogy "dikkmá, alul célozd, a faltól balra 1 méterre, ott lapít a kis bennszülött..."
Mai idõkben nemigen tudok 1 élvezhetõ komplex játékot mondani,pedig nem voltak olyan régen a "régi szép idõk".....
A teljes demoval egyet értek:) nekem is kell még 1 kis tesztelés mert ez a demo nem volt meggyõzõ.
(Falling skyes szerintem jó sorozat :D bár haverral mindig fogjuk a fejünket milyen égbekiáltó logikátlanságok vannak benne.)
A mai idegenek már csak ilyenek,szeretik megadni az esélyt az embereknek hogy védekezzenek és a végén még nyerjenek is:D
Ilyen szempontból az egész UFO koncepció hülyeség. Te úgy kezdenél egy inváziót, hogy néhány alien meg bohóckodás? Ugyan már. Mindent bele, neki az elején. Leszáll 200 hajóval, aztán hajrá...
Egy faj ami átutazza a galaxist, évszázadokkal megelõzve a mi technológiánkat, nekik létszámbeli fölényre van szükségük hogy esélyük legyen.. Brrrr.. ÁÁÁ :) nekem ez nem tetszik.
Aki szereti az ilyen témát nézze meg a Falling skies sorozatot, tetszeni fog neki.
Az meg kulon vicces, hogy az ajtó mogott álló emberem nem tudja kinyitni az ajtót, csak aki az ajtó mellett áll.
Megmondom én mi a baj. A Diablo 3!! :) Nézzétek meg miket lehet eladni a mai világban, végletekig leegyszerûsített bugyuta játékokat. Pl. Skyrim is milyen szinten le lett egyszerûsítve karakter fejlõdés szempontjából. Kis 10 éves gyerekek voltunk mikor kijött az x-com (szerencsére magyarul) iszonyat összetett dolgok voltak ehhez képest, de meg tudtuk tanulni és élveztük. Most minden végletekig le van egyszerûsítve, tanuld meg 5 perc alatt a játékot, hangulata legyen és ekkor lehet széles rétegeknek eladni. Ennek ellenére azt mondom hogy utóbbi idõk legjobb játéka lesz, de az x-com trónját nem veszélyezteti. Viszont egy jól eltalált multival nálam nyerõ lehet, nem egy klikkbajnokság végre..
Meglátjuk, én nem futok elõrendelni, majd kijön a teljes "demo" és akkor döntök.
Tényleg,ez hirtelen fel se tûnt annyira elvonta a figyelmem a többi dolog :DDDD
Jaja, ez így most hogy? Az ok, hogy százalékos rendszer van (legalább azt meghagyták), de ha nem találod el az ellent, esélyes, hogy o talál el a korében, teljesen szerencsejáték az egész, max. azt tudod eldonteni, hogy most e mogul a fedezék mogul lojj, vagy a másik mogul...
Na ez viszont így tetszik. Egyébként én féltem kicsit ,hogy nem fog elkapni a hangulat és ez a körökre osztott dolog ma már lassú lesz nekem de szerencsére, vagy sajnos hát nézõpont kérdése de úgy fest tévedtem :)
"Fedezékbõl lövés, vagy "falon át", ha Te ki tudsz nézni a sarok mögül, akkor el is találhatnak téged is."
Értem tehát az ha Falon(totális blokk köztem és az idegen között) és fedezéken át lelõnek az ugyanolyan reális mint az hogy újra kell tölteni...erre mért nem gondoltam eddig...
"Bázisodat a támogató országok területére rakhatod le. Nem mintha akkora jelentõsége lenne (max a bónuszok miatt)"
Az elején kontinens választás volt nem országválasztás.Remélem teljesben tényleg én rakom le a bázist és nem a program(Mert bizony azért az is feeling ha te döntöd el hol van az a bizonyos bázis).
A mozgás rendszer akkor is elbaszott,ez nem lehetõség hogy vagy mozgok+lövök vagy lövök és ennyi.
(nézegettem a videokat korábban,de akkor nem volt ennyire feltûnõ a dolog,legalább van demo ahol kiderülnek az ilyen dolgok,saját tapasztalat többet ér mint amit videoban láttatni akarnak veled.)
Másképpen foglamzava. Az X-COM UFO-ban lövés után, ha maradt TU, akkor épület vagy bármi mögé el lehetett funi. Most, az megy, hogy sarokra mész és lõsz. Utána viszont nem mehetsz sehova. A köv körben, meg ha lõsz, akkor SEHOVA nem mehetsz ---> nem tudsz fedezékbe menni. Ez egész egyszerûen brutálisan szar. Persze lehet, hogy késõbb skillekkel (?) bõvülnek a képességek, de alaphelyzetben nézve ez egy rossz vicc...
Az a baj, hogy nem néztétek meg a videókat, amiket kiadtak korábban, hogy bemutassák milyen is lesz ez a fajta UFO újragondolás:
Bemutatták a mozgást is, vagy kétszer van lehetõséged mozogni, vagy egyszer mozogni és utána lõni. (Az, hogy a lövés után tudj mozogni, ha azzal kezded a körödet, az külön skill kérdése)
Bázisodat a támogató országok területére rakhatod le. Nem mintha akkora jelentõsége lenne (max a bónuszok miatt)
Reload, direkt került bele, hogy ne lehessen minden körben lõni.
Fegyverválasztás, elmondták az elején, hogy milyen képességû katonák lesznek, és azok milyen fegyverrel fognak futkozni. De azt, hogy milyen egyéb cuccot viszel magaddal, az rajtad ál: scope, megkit, gránát, bénító...
Fedezékbõl lövés, vagy "falon át", ha Te ki tudsz nézni a sarok mögül, akkor el is találhatnak téged is.
Igazából el kellene csak fogadni, hogy NEM, ez nem az UFO 1, és nem is az UFO 2. Akinek az kell, játsszon azzal.
Igen erre gondoltam részben,Illetve az nem baj ha a sarok mögött álló katonára lehet lõni mert ha olyan a szög természetes hogy láthatják.De mikor Totál nem lehet látni akkor hogy a francba lõnek rá??? pont ez volt mint írtam a fal és doboz esete hogy 2 "fedezék" is takarta és mégis rám lõttek/megmérgeztek meg minden.Szóval elég érdekes.
Az valszeg csak "extra" reward. A csatánál még az a fura, hogy ugyebár a sarokra kell állni és úgy lõ ki a katona. Viszont a sarok mögött álló katonára is lehet lõni. Szóval egyelõre picit faramuci az egész...
Fejlesztés&gyártás:Közben beugrott hogy mért van rossz elõérzetem,ugye az Amerikai küldetésnél 4 tudóst kapunk.Régen azokat is "venni/sorozni" lehetett mint a közkatonákat.Nos ha ezentúl így lehet csak kapni õket akkor eléggé el van cseszve a menedzselés ezen része is,hogy nem én fogom tudni szabályozni a dolgot,de mivel ez csak a demo volt és nem lehetett normálisan látni marad a falon a "remélem nem így lesz" szekcióban.
Csatlakozom Kingpunisher-hez és Molnibalage-hez,ez kevés számomra.
Felszerelés: Nem választhatom meg magamtól ki mit vihet magával???WTF???
Fejlesztés&gyártás:Errõl nem sokat láttunk,de rossz elõérzetem van.
Bázis:nem én helyezem le???WTF????(remélem ez csak a demo miatt volt így)illetve magára az építésre és bázisharcra is kíváncsi leszek(már ha lesz ilyen).
Harc:ez mi???fapados verzió??a fele lehetõség nincs meg mint ami az UFO 1-2ben volt,nem lehet kapáslövés/sorozatlövés-t leadni. A mozgás rendszer elég elbaszott ezzel a 2 mozgásod van dologgal és kész.(az overwatch ok,kb ugyanaz mint amikor a régiben energiát hagytál meg hogy tudjon reagálni az embered ha történik valami). Akkor mi az hogy meglátnak az Alienek és az ÉN!!! körömben fedezékbe rohannak???!!!! Illetve másik kedvenc a KingPunisher által említett gránátdobáson kívül,falon át lõnek az egységek???ejha nem mondom elég fejlettek vagyunk mi is meg az ufok is(fõleg hogy azt se kéne tudniuk hogy ott áll az egységem hátul a fal mögötti doboz mögött). Illetve a következõ,nincs felülnézeti térkép akción belül???mivan???? Ja igen és ami külön mókás volt,Reload...régibe hol volt ilyen???ok értem valóban kell a fegyvereket újra tölteni de..ah na mind1,eléggé össze van ez kuszálva.Teljesre vetek majd 1 pillantást de nekem ez eddig nemigen gyere be(a hangulat megvan de semmi más).
Hát igen. Nem az igazi, de a Demo alapján ez van legközelebb az eredeti hangulathoz, de sok helyen elcsúszhat még a dolog.
Ugye kérdés már felvetõdött, hogyha valaki újratölt egy pályát, mert nem elégedett az eredménnyel, akkor ugyanott lesznek-e az idegenek, vagy ugyanazt a pályát adja be, vagy sem?
Ez a Demo eléggé Scriptelt volt, és Lineáris. Második végigjátszásra, már direkt úgy helyeztem el az embereim, hogy ne legyen esélyük sem méginkább, nem mintha elsõre lett volna.
A medkit az nem gond, az eredeti is így volt, hogy csak összekötözni lehetett egy embert, után azért még lábadozott.
Hát, nekem az alap X-COM-ben 2 mezõnél többet nem hibázott a legnoobab katona sem a legnehezebb szitnen sem. 10-20 mezõ távolságból úgy vágták be az ablakon a gránátot, hogy ihaj.
A demo szintje valszeg nem lett túl magasra téve.
Viszont, ha a katona és fegyverzet választás ilyen lesz, akkor sírok. A katonához van rendelve a fegyvere...? Nem én határozom meg a leterheltésget? Az UFO1-ben voltak "serpáim". A harcrendszer is elég érdekes. A két területen belül léptem többször is, de utána mégsem engedett tüzelni. Az külön vicc, hogy lépés + tüzelés lehet, de tüzelni ÉS lépni, fordított sorredben nem lehet. Nem köntörfalazok, a TU rendszerhez képest ez egy vicc. Vagy a katonák képessége azér nõni fog, hogy egy "lépésen" belül mehet messszbber? A lõfegyvereknél nem lehet sorozatlövés / egyes lövést állítani? Meg célzott és kapáslövést? Juj...
Én azért még nem ujjongok. A Hangulat szuper, rengeteg lehetõség van a játékban. Viszont ha az idegenek AI-ja ilyen szinten tragikus lesz mint amilyennek a demoban látszik akkor azért csalódott leszek. Van az a repülõ lábnélküli izé, na most az meglátta a katonámat és az volt a reakciója hogy felrepült az égbe, olyan szép célpont volt 3-an lõhették szarrá, a másik agyas lábatlan szintén. Azt észrevettétek hogy gránát dobást nem hibáz a katona? Legalábbis 4-et dobtam 4 oda esett ahova akartam.. Ez is mi ? Aki játszott a régi X-commal az tudja hogy a kis kezdõk sokszor egymást dobálták hátba :) A gránát ezeket a kis szarosokat kettesével öli szóval ez igy nem móka..
Demo elsõ napján 11%-al ugrottunk közelebb az ingyen civ5-höz elõvásárlások miatt. Szép.
Egy adott küldetésnél valószínûleg elõre meghatározott helyen lesznek az idegen, de fognak járõrözni is, illetve ha ugyanazt a pályát kapod ki újra, akkor másfajta idegeneket más helyre rak le a gép.
A demóban meglehetõsen korlátozottak a lehetõségek, valószínûleg nem akarták, hogy túl sok mindent felfedezhessünk...
Jah, azt kipróbáltam, hogy a medpack a sérüléseket csak a csatatéren gyógyítja meg, utána ugyanúgy pihennie kell a katonáknak, hiába gyógyítod meg õket. Az egyik kapott egy pár lövést, de mindig meggyógyítottam, erre a végén kiírta, hogy 14 nap táppénz... ejj, akkor felesleges volt bekötöznöm a sebeit :)
Küldetésenként állíthatod a nehézségi szintet, ha szeretnéd. A legutóbbi kiállításon készült videókban többször is megtették ezt. Volt az a terror mission, amit a bemutató elõtt 1 fõs veszteséggel megcsináltak normál fokozaton. Na azt próbálták meg többször is legnehezebben, de egyszer sem sikerült. A nehézséget pedig úgy állították, hogy betöltötték a küldetést, majd menübõl átállították a nehézségi szintet.
Szóval simán lesz még azok után is választható nehézség, hogy kiválasztod, hogy melyik helyszínre mész és azt milyen nehéznek értékeli a gép.
De a campaign-ra vonatkozó nehézséget szerintem is csak egyszer a játék elején lehet megadni.
Na kipróbáltam 7 perc volt a küldetés de hangulatos az egész ez a Deus Exes zene is nagyon jól el van találva, viszont mikor a kis bankár gyerekek a falon átnyúlva lövöldöztek és még találtak is az annyira nem tetszett, ez nehezebb pályákon vélhetõen elég zavaró lesz majd. Ami viszont nem derült ki számomra ,hogy az idegenek mindig csak ott lesznek valahol fix helyen vagy fognak mozogni is, mint régen?
Jah, és remélem, ez a legkönnyebb nehézség volt, mert még csak el sem találtak. :(
Az elég meredek volt, hogy még térkép sincs a csatánál...
na nem csalodtam, nagyon tetszett a demo, kiveve az elso tutorial mapot, hogy nem mehettem ahova akartam :)
de a masodik mapnal teljesen elvezetes votl a fedezekrol overwatchba fedezekbe haladas, sniper es medic supporttal:D Jo lesz ez, legyen mar oktober 12.
Aperitifnek kiváló ^^
Hmmm....valami még hiányzik az elõrendeléshez. :(
Igen elég sovány a demo önmagában. A tényeges játékidõ 10 perc volt így kezdõként (életembe nem játszottam még UFO játékkal). A demo elsõ részét nem számolom hozzá, az gyakorlatilag egy intro, pár klikkeléssel.
akkor is ugyan ezt a map-et kapod, ugyan ezen felallassal:) sajnos ez csak olyan demo h nesze nezd meg ilyen lesz a hangulat, es igy kell majd iranyitani az egeszet, es kb ennyi. De ami a celja arra kivalo volt:) ha nem rendeltem volna meg eddig, ezutan biztos megtennem
Holnap letolom még 1x akkor a sárgáknak segítek hátha ott keményebb a szitu, viszont az elsõ pálya a "kötelezõ" lépéseivel frusztráló volt picit.
Hát ez igen nyulfarknyi volt meg igen könnyû. Gyakorlatilag megkarcolni nem tudtak ezek az idegenek, remélem azért késõbb tartogat némi kihívást. Hangulat nagyon ott van, de sokkal okosabbak nem lettünk.. Az AI rejtély kb akit megláttam meg is halt abban a körben. Kicsit frusztrál, hogy 4 ember megöl 6 idegent sérülés nélkül :) legyenek keményebbek ne agyaggalamb lövészet legyen :)
Az ember limitet meg az after sorozatból, ott volt olyan pl. az aftershockban, hogy 5 ember aztán lehetett bovíteni 7-re...
Két küldi. Ennyi. Lényegében a tutorial résznek egy része.
2 kuldi, az egyik a jol megismert nemet map, a masik meg egy 6 alienes abduct kuldi. tenyleg nagyon szep, filinges, meg hangulatos...na de 5.5gb es csak ennyi? az a sanda gyanum h ebbe benne lehet mar a teljes game. vagy nem:) szal van 2 kuldi egy kis base csekkolgatas kis atvezeto muvi oszt csokolom...arra pont jo h az ember fia-lanya megposhadjon a kovetkezo 2 hetbe:D
Fél óra alatt végeztél is a demo-val? Hát akkor nem raktak bele túl sok tartalmat... mi van benne? 1 pálya csak?
letoltam. Nagyon rovidke, viszont frenetikusan hangulatos. azt hiszem megeri a penzet.
Nekem maxon szedi 4 MB-al :) olyan 10 perc még :) Remélem nem jó pár órát kapunk , nem csak 1 pálya. Szinte csak ezt a játékot várom idén, szóval viszont ha csalódás :(
Hu de izgulok most ugrik a majom a vizbe :) Remélem fasza lesz és rendelhetem elõ :) Huu de feldobta ez most az estém..
aaaaaaa embertelen filing az intro igy kivalo minosegbe. zene hangulat 10/10
Jaja, kint a demo Steam-en, mindenki töltheti!
akkor ez mar publikus:D laza 10 perc es pondolore huzok minden ALIEN-t:D ha csak fele olyan jo lesz mint az elod, akkor megszuletett az evtized jateka:)
na akkor megprobalom ertelmesen leirni:) szoval tolti a demot steam-rol. szep 5.5gb cucc. Elorendelo vagyok, bar lehet ez mar mindenkinek publikus nem tudom..
nekem tolti valami demot! 5.5 gb
Na most meg már nincs is ott a download demo gomb.
Hát nekem nem indul el a letöltés csak pörög kicsit az egér aztán semmi. :(
ha nem tudod, hogy minek lesz a 2. része, akkor rossz klónokkal próbálkoztál...amíg nem jön ki ez, addig prócáld ki akkor az Ufo: Extraterrestrials Gold verzióját (aban benne vannak a patchek és a modok)