Persze, mert a csatahajókon rengeteg elerium van üzemanyagnak.
Nekem egyszer olyan volt, hogy megtámadták egyik bázisom, és utána minden órában ugyanazt, annyi eleriumom volt, hogy nem fért el a raktárakban, de akkor is hozzáadta. Csak éppen nem volt türelmem megvárni a védelmi épületek felépülését, úgyhogy abbahagytam azt a játékot.
Ez elvileg attól függ, hogy van-e védelmi épület a bázison. Ha nincs VAGY van, de egyik sem találja el a hajót, akkor kapsz eleriumot, ha eltalálja akkor nem. Én ezért nem építettem szinte soha ilyen épületeket, hogy legyen elerium bevételem a bázisaimat ért támadásból, az említett játékomnál emiatt rendesen rá is b*sztam.
"Elerium collection from a base defence mission can only happen if elerium pods are generated in the battlescape. If you have 10 units in storage, the game will generate 10 pods in the base, given sufficient space in the object table. But because the way the game automatically converts 1 pod into 50 units at the end of the mission, you're basically getting 5000% more elerium from your own pods (those that don't get destroyed, anyway). None of them come from the aliens! This will only happen in earlier versions of the game. "
Meg most már azt is tudom, hogy az UFO: Aftershock miért egy bughalmaz, az Altarosok lekopipaztézték az XCOM forráskódját
Ízlésrõl vitázni szerintem abszolút hülyeség. Nem értem miért kezdesz ilyenen vitatkozni, de semmi értelme, és csak magadat minõsíted vele...
Én nem nevetlek ki, se nem próbállak megtéríteni, csak elfogadom azt, hogy más az ízlésed. Azt viszont már nem, hogy az eltérõ ízlésem miatt kinevess...
Igazából a védelmeknél csak az utolsónak van értelme. Az valami 80%-os pontossággal lõ és 2-3 találattal leszed egy VL hajót. Tehát kell építeni mondjuk 3 tornyot és 1 base shieldet oszt hali. Nem száll le semmi az engedélyed nélkül... =)
Az utolsó elõtti védelem (UFO plasma tower, xcom sonic tower) már necces. 70% pontosság és fele akkora sebzés mint az utolsó. Ezekbõl kellene 5-6 tornyot építeni és esetleg egy shieldet. És akkor is lehet hogy átjön egy lukas hajó. Pénz és hely kidobás.
A sérült hajón az kisebb erõvel támad? Ha nem, akkor értlemetlen az egész.
Pont ezért mondom, hogy az eredeti UFO modellezésén bõven van mit javítani, egy 1:1 reamke 0 fejlesztéssel (persze grafikát leszámítva) az gyalázatos lenne.
én kifejezetten rühelltem mikor a katonáimat küldetés indítása elõtt mindig újra fel kellet szerelni a megfelelõ fegyverekkel, tehát konkrétan ez alatt annyit értek hogyha az elõzõ küldetéskor 2 ember lesérült és a kórházba vonult akkor a fölös felszerelést is rá aggatta a meglevõ emberekre a következõ küldetéskor, így gyakran megesett hogy egy katonámon már fegyverszétosztáskor 2 vagy 4 lézerpuska volt én meg nem gyõztem leszedni róla a fölös cuccot.
Kevesebben elik tul az ufo legenysegebol. Ha jol emlekszem.
És mi a garancia, hogy az jól fog menni? A bugos, nehézségi szintre nem reagáló jól fut. Találtam egy olyan, ahol a superhuman tényleg superhuman, csak éppen a lövés és pár animáció állítás sebessége nem megy, a képernyõszkrollozás kezelhetetlenül gyors és a képernyõ bal oldalaának pár %-a lelóg.
Nem fest rosszul. De butítják a mikromenedzsmentet. Én vagyok az egyetlen, aki egyetemen, az államvizsgára való készülés helyett a bázisain pakolászta a lõszereket, és küldözgette bázisról bázisra a katonákat, hogy egyenletes legyen az eloszlás?
Ha már van 3-4 bázisod, majdnem minden ki van fejlesztve. KB az utolsó hajót építed és még másfél hónap hogy eljuss az utolsó pályára. Pénz csillió. Az egyik idegen felderítõ megtalálja a fõbázist/hajó építõ bázist és napi 1x legalább megtámadja 10-14 rák/muton támogatva a kis lebegõ halálosztó csészealjjal/nagy lapos halálosztó csészealjjal.
Tudod kinek van kedve 10 mp-enként nekikezdeni egy fél órás csatának, csak hogy megépüljön a hajód, amivel odakenhetsz a rohadékoknak.
Elõre ki kell építeni a védelmet. Ha jön a hajó, talál-talál-mellé-shield miatt még 1x lõhetnek a tornyok-talál megsemmisült. És pörög tovább a Földgömb.
Mit kérdezget paypal fizetesé esteén a steam? Mi a lófaszért adjam meg neki a címem és a telefonszámom...? Van paypal accountom, akkor mit kérdezgeti ezeket? Mi köze van hozzá....?
Azért valahol szomorú, hogy ha a gyerekem megkapja az elsõ számítógépét, abban lesz kb. egy 32 magos biológiai processzor és a proci cache lesz annyi, mint akkoriban egy szuperwinyó.
Semmi különlegeset nem fog átélni. Míg az "öregek" szemébe könny szökött, amikor megvették az elsõ személyi számítógépet a csemetének, a fél havi keresetükbõl németbõl kiselejtezve. Aztán a locsolkodó pénzembõl spóroltam hangkártyára, hogy ne a speaker csipogjon. És a köv. pénzembõl vettem 512 KB!!! bõvítést az S3 Trió V64+ os videókarimba, hogy elérjem az EGY MEGÁT!
Hogy az unokabratyóm áthozta a 8 db. 1M-s EDO-ját, mert nekem 16 fért el és ketten együtt már tudtunk játszani a Duke3D-vel, meg a commanche-al.
Ezek mind tudományos fantasztikumok voltak a szemünkben és a szüleink szemében is.
Ma meg...
Mevettem. Frankó, hogy nekem kell a saját dosboxszal belõni, mert a gyári beállítás szart sem ér...
Az, hogy valami régi dosboxszal indítja el és szimplán alacsony a framerata és akad. Megkerestem az exe-t és a saját doxboxszal beállítom, ahogy kell.
Nekem ez nem gond. És egy egyszerû mezei usernak? Ha nem értenék hozzá, akkor rájuk borítanám az asztalt. Azért elég nagy pofa kell ahhoz, hogy egy ~ 20 éves játékért adjak 5 eurót és még én szórakozzak velel.
Ha fizetek, akkor egy klikk és menjen. Ha erre nem képesek, akkor ne csinálják. Pont.
én a tftd vettem meg, akcióban 1,6ért, jó ha nézi az ember az akciókat de látom te nem vagy valami nagy steam vásárló nálam semmi gond nincsen, én is csodálkoztam hogy jól fut, scroll is jó
"És egy egyszerû mezei usernak? Ha nem értenék hozzá, akkor rájuk borítanám az asztalt. Azért elég nagy pofa kell ahhoz, hogy egy ~ 20 éves játékért adjak 5 eurót és még én szórakozzak velel."
már ne haragudj de ez a pc feeilng nem a steam privilégiuma
Akkor most mûködik a steames verzió vagy sem. Értem ezalatt hogy SEMMIT nem kell rajta beállítanom. Én marha meg nem vettem meg pár hete 1 euroért gondoltam jó lesz késõbb, akciós volt:SSS
én a tftd vettem meg, eddig nekem jól mûködik, csak rákattintok és megy
Nekem is jó az X-com 1-3, az Interceptort meg az Enforcert nem próbáltam. Akció meg még biztos lesz késõbb is, én pl. két éve vettem meg szintén akcióban 2 fontért a teljes sorozatot.
A legutolsó terror siteon legyaktam mindenkit, csak olyan válogatás nélküli volt, hogy -260 ponttal végeztem a gyõztes csata után. A civilek felét én öltem meg. Így jár az ember, ha high explosive-ot dobál mindenhova, meg két cyberdisc elszáll egy benzinkút mellett. Eh...
"Így jár az ember, ha high explosive-ot dobál mindenhova, meg két cyberdisc elszáll egy benzinkút mellett."
ezen könnyesre röhögtem magam XD
high explosive-ot csak a lezuhant ufo küldetésekor szoktam használni, mikor az idegenek megbújnak az emeleten, 1. emelet falát kilövöm 2.robbanóanyagot bedob 3. vár a robbanásra eredmény -1 szint.
Nekem az X-COM interceptor is tetszett. Kicsit túl könnyû volt a csata.
De az enforcer kb. 10 percet élt a gépemen.
Kéne már egy jó kis Incubation remake is!
Mission accomplished. :)
A hajó falát én is megpróbáltam átlõni, de 12 db heavy plasma sem bonotta le. Arra már nem emlékszem, hogy a lifeteken engede e feldobni gránátot vagy sem.
(Neogaf) Megjöttek az elsõ infók a GI legfrissebb számából, ne is szaporítsuk a szót, lássuk a mennyei mannát:
-A missziók nagy rész procedúrális módon generált, tehát minden végigjátszás új szituációkat teremthet. Lesz egy pár "sztori" misszió, amelyeket kis ingém átvezetõkkel is színesítenek. -Fog of War. Minden pálya úgy kezdõdik, hogy nem látsz semmit. Pláne, ha még elég kezdõ a csapatod. -Az ellenségek felbukkanása is randomizált. -A szállító egység neve SHIV, természetesen lehet majd alakítgatni, turbózni. -Sectoidok és Mutonok minden mennyiségben. -A bázis kép az elõzõ hírbõl pontos. Oldalnézeti kép, nem felülnézeti. Az újonnan felfedezett alien technológiákat bázisépítésnél is felhasználhatod. -Volt egy olyan bemutató példa, hogy a Japánok már az invázió elõtt felfedezték a lézerfegyvert, mert fenyegetve érezték magukat. Az ilyen események is randomok lesznek. 16 állam fogja finanszírozni a XCOM egységet, ezekkel persze jóba kell lenni. Egyes országok több pénzt, más országok (pl. afrikaiak) inkább nyersanyagot adnak. -A sznájper egységeknek lesz egy specialis vonóhorguk, amivel fel tudnak mászni épületek tetejére! -A nehézfegyveresek új képessége a fedezõ tûz. -A kommandósokat rengeteg féle fegyverrel lehet felszerelni a legkülönbözõbb módon, erre kiemelt figyelmet fordítanak. Amikor meghal egy-egy kommandós, lesznek mini átvezetõk. -A tapasztalatlan ügynökök könnyen pánikba esnek és örült módon kezdenek viselkedni, ha valami durva szituációba kerülnek. -A PC verzió interfésze máshogy fog kinézni, mint a konzolé. Követendõ példának a Dragon Age: Originst verzióit hozzák fel. -A környezet rombolható. -Egy bemutatott szituációban egy kommandós meghalt és ezért a többiek nem kapták meg a bónusz tapasztalati pontokat. Ennek ellenére a mesterlövész fejlõdõtt és különbözõ képességek közül választhatott: Squad Sight (tud lõni, olyan célpontra, amit egy csapattársa lát) valamint Snap Shot(mozgás után is tud lõni, alapból ilyet nem tudnak a mesterlövészek) -Alapból nem tudsz felvenni egy specifikus klasszt. A frissen toborzott zöldfülûbõl késõbb lehet minden hájjal megkent specialistát faragni. -Az erdõs képen látható öltönyösek valójában idegenek, nevük "Thin Man" és nagy ugrásokra képesek. -Nehéz lesz a játék, de lehetõség lesz mentésre és visszatöltésre. Attól független terveznek egy Ironman módot, ahol nem lehet majd visszatöltögetni az állást. -A Firaxis hangsúlyozza, hogy nem rebootolnak, ugyanaz lesz a játékmenet alapja, csak modernebb technológiával, fegyverekkel, audióvvizuális hatásokkal stb.
info: Hardwired
•Lesznek pszionikus képességek! Ooozaraboozara, gyere csak ide te kis nagyfejû sectoid. Dobd el szépen a plazmaágyút. Nagyon jó! És most fordulj meg. •Visszatérnek a sectoidok, mutonok, cyberdiszkek és lesznek ugye a thin menek (öröm lesz eltörni õket). A felháborodottan hörgõ, a tankokat egy nyisszantással bekrepáltató CHRYSALISOKAT ki ne hagyják! •Az idegeneknek is meglesznek a maguk képességei (perkek). •Pánikolás során sajnos nem fog elõfordulni, hogy az érintett katonánk valami bolygózakkantó ágyúval kinyúvaszt mindenkit a csapatban. •Sajnos a csapatszállítóból való kilépés után sem fogják egybõl plazma bombákkal pofánlõni a csapatot. Nahát! •Az egyes testtartások, mint kúszás, guggolás, ácsorgás megmaradt. •A jármûvek óriási tûzerõvel bírnak, kiváló fedezéket nyújtanak és nagy látóteret biztosítanak. Nem kapnak XP-t és ha szétlövik, gyárthatunk újat. •Szanálták az akciópontokat (brühühü). Lényegében két "akciópontunk" lesz körönként. Amit mozgásra, lövöldözésre vagy célzásra használhatunk fel. Pl.: Mászka-lövés, Célzás-lövés, Mászka-mászka •A megmaradt akciópontjainkat kör végén ugyanúgy hasznosíthatjuk, mint régen, azaz ha valaki a látóterünkbe kerül, akkor kap a pofájára egy jókorát. •Gránátok lesznek! Sebesülések is. Mindenki vérezni fog! •A mesterlövész puskákkal egy lövés egy körbe telik. A késõbbiekben lehet perket venni, amivel mozoghatunk és lõhetünk is egy körön belül. •NEM LESZ KÜLÖN MUNÍCIÓ! ÁÁÁÁÁ, hogyan fogom így felgyújtani a búzamezõt, benne egy rakás sectoiddal?!?! Gyujtós, páncéltörõ és fullexplozív gatlingot a népnek! Minden egyes újratöltés egy teljes körbe telik viszont annyiszor tölthetünk újra ahányszor csak akarunk. •A fedezékeket komolyan kell vennünk... •A cikk szerzõje szerint a lefogó tûz észbontó, de kegyetlenül zabálja a muníciónkat, azaz miután kilõdöztük magunkat, ott fogunk sok-sok körön keresztül egy helyben állni, az ufók legnagyobb örömére. •Csak egy bázisunk lesz, viszont vehetünk szatelit (radar) lefedettséget és hangárokat építhetünk az egyes országokban.
Info ugyanonnan! =)
"-Nehéz lesz a játék,"
Hála égnek, ettõl féltem, hogy túl light lesz. Bár így nehéz lesz meghódítani a mai fiatalokat, de le van xarva :D
"Sajnos a csapatszállítóból való kilépés után sem fogják egybõl plazma bombákkal pofán lõni a csapatot. Nahát!"
3 vagy 4 héttel ezelõtt eljátszotta velem ezt a játék, egymás után 3 küldetésen át a repülõt elsõnek elhagyó katonámat mindig ketébeszelte egy plazma nyaláb, a harmadik esetnél már eleresztetem egy hangos k...anyád káromkodást... szomszéd át is jött megkérdezni mi a probléma.
kár hogy nem lesznek különbözöl lõszertípusok, én is imádtam a rakétavetõvel elégetõ rakétákat lövöldözni.
Az milyen flash, a mikor egy új bázist létrehoztam, vettem 10 újoncot, a szónikuskarabély szállítmány már beért, de csak a feléhez tudtam lõszert küldeni. Aztán megtámadták a bázist és a szerencsétlen zöldfülûek 1-1 kibiztosított gránátot szorongatva reszkettek a barakkban az ajtó körül, míg a lõszerrel rendelkezõk az ajtót védték.
Egy hõs kinéz, felderít. Ha háttal áll az ellen, akkor két-három srác kiviharzik, gránát eldob, visszarohan. Ajtó biztosít fegyverrel.
Ha az ellenfél kipurcant, akkor a lõszertelenek rárepültek, mint a dögkeselyûk...
Azt akkor gondolom nem tudni hogy lesz-e multi. Az nagyon meg tudná dobni még a hangulatot, ha lenne co-op, mint két játékos 2 osztagot irányitana a játékban, vagy akár az egyik játékos lehetne az alienekkel is. Jó kis csatákat lehetne nyomni :D
Ezt még az ufo 1-ben is eljátszottuk a haverral. Amikor már megvan a 26 fõs avanger, felszereltem egy interceptort stingerekkel. Kivártam egy very small hajót, a stingerrel leszedtem (erõsebb fegyvertõl azonnal megsemmisül). Leszálltunk a hajón mindenkinek a fekete elsõ páncélja volt, meg az alap nem lézer fegyverek. Save, megkerestük az egyetlen alient. Psci controll, összes fegyvere, gránátja letesz, pálya végébe eldug, pánic pánic.
Innentõl szétválasztottuk a csapatot egyenlõ létszámban kétfelé, elgyalogoltunk mindenkivel az ellenekzõ sarokba. Oszt mehet a hent! =)
A gáz csak az volt, hogy ha a létszámból már kifeküdtek jópáran, többen elkezdtek örjöngeni, meg pánikolni, de hát ügye ez a valódi háborúban is elõfordul! =D
Amúgy van UFO kétszemélyes játék. Valami sufni fejlesztés. Csak neten lehet játszani és csak egymás ellen. A graf és a fegyverek ugyanazok, nagy városi pályák. Éjjel-nappal vegyes.
"Szanálták az akciópontokat (brühühü). Lényegében két "akciópontunk" lesz körönként. Amit mozgásra, lövöldözésre vagy célzásra használhatunk fel. Pl.: Mászka-lövés, Célzás-lövés, Mászka-mászka"
WTF? Ennyire lebutítani :_=/!)
"Csak egy bázisunk lesz, viszont vehetünk szatelit (radar) lefedettséget és hangárokat építhetünk az egyes országokban."
Látom nekik is az agyukra ment az Extraterrestrials, GG