Amúgy folyamatosan update-eli magát a game. Most 24#-nél jár :)
Azért más a grafika is, tükrözõdés, víz textúra, a fák. Persze nem egetrengetõ változás látható. Nekem nagyon tetszik. Egy próbát megér!
Megnéztem a videót, de nem igazán értem hogy mi ez a mod. Grafikailag nem láttam nagy különbségeket az eredeti verzió között, akkor tulajdonképpen mi ez? Annyit tudok hogy Rage fizika van benne, amit nem láttam ki a videóból..
Én úgy vagyok a régi kedvenc játékaimmal, hogy szép volt jó volt, de nekem már fényezhetik akárhogy akkor se játszanék már egyikkel se. Nem akarom elrontani az emlékeket, meg hát nem is unatkozok hogy nosztalgiázzak.
Nálam annyi volt, hogy a látótávolságokat lejjebb vettem 40-rõl 30-ra. A Vsync-et offoltam és kettõ beállítást átraktam High-ról mediumra. (Árnyék és víz) A Textúra High-on maradt. És így is van valamikor 80fps. Az átlag kb 40 körül van. Ritka a 20fps.
Hali!
Lekaptam én is a modot, feltelepítettem az elõírtak szerint, de dll hibát írt. A "hivatalos" fórumon találtam egy dll packot, amivel a játék elindul, a fõmenûig eljutok, de a betöltésnél kidob. Van erre valami orvosság? @tomo05: Milyen op. rendszerrel futtatod a játékot?
"kétszer akkora" Ezt ki mondta már ne haragudj??? :)
"Gondolom a RAGE team nem egy RockStar games, úgyhogy ne várjunk gta iv grafikát"
és ki várt? A probléma az hogy ilyen grafikával van vagy 2x akkora gépigénye mint a gta IV-nek!
NEM azért csináltam ezt a topicot, hogy fikázzák ezt a jó módot. Akinek nem tetszik ne játszon vele!!! Ennyire egyszerû! Én aki ezen jõttem fel majdnem, nekem ez is óriási fejlõdés. NEM egy GTA IV, nem is lesz az! + Ez csak BETA, tehát van még munka vele. Gondolom a RAGE team nem egy RockStar games, úgyhogy ne várjunk gta iv grafikát. Aki VC fan annak tetszeni fog!
Ha valaki gyártana hozzá egy olyan grafikai modot mely nagyobb felbontású textúrákat tenne a játékba, az bitang jó lenne :)
Sajnos ez így felemás mert vagy eredeti VC vagy pedig egy erõsen átdolgozott (engine átültetés, nagyobb felbontású textúrák)
Az ötlet jó remélem itt nem áll meg a fejlesztés hanem kap a játék egy részletesebb külsõt (eredeti kinézet csak nagyobb textúrákkal, részletesebb modellekkel stb)
nincs mit olvasni, erre nincs semmiféle mentség. El van cseszve, kész.
gta modolásba semmi, általános modolásba (3d modellezésbe, scriptelés, configolásba) viszont igen mert nem egy játékhoz modoltam már. Konvertálás sem úgy szokott menni hogy minden tökéletes, fõleg ha egy zárt formátumból kell egy másik zártba konvertálni. Materialozás is modellezés. Nem tudom hogy van itt, de máshol egyrészt az új materialhoz a modellbe kell belenyúlni, ha csak nem lehet régi materialokat egy az egyben az újnak megfeleltetni, amit kötve hiszek mert. pl az úton normal mapes material van (ami VC-ben soha nem volt), autókon sem volt nagyon tükrõzõdés, sõt szerintem a régi játék simán csak egyszerû effektmentes materialokra támaszkodott.
Ahogy látom és amilyen színvonal akkoriban volt amikor a gta vc megjelent, kb ilyesmi mûködés materialok lehettek benne: diffúz, add, substract, self-illuminated. Mindössze 1 fényforrással (a többi fény add materialokkal lett színlellve) Ellenben itt van normal mapes, valamilyen tükrözõdõs így elsõ ránézésre, meg sok fényforrás. Ezt ha meggebedsz sem fogod csak egy sima konvertálással megcsinálni, valaminek módosulnia kell. De a lényeg ugyan az. Jóval egyszerûbb grafika, jóval nagyobb gépigénnyel, tehát nagyon el van cseszve valami.
A modellek, textúrák ugyanazok, igen konvertálni kellett nem lehet csak úgy a gyári asseteket átmásolni, viszont nem is kell újramodellezni, egyszerûen új materialt kaptak így az új motornak megfelelõen tükrözõdnek/árnyékolódnak. A motorba nem kell belenyúlni, elég ha scriptekkel van valami gáz, az is okozhat némi futási anomáliát. Kíváncsi vagyok mennyi jártasságod van a modolásba, mert az írásaid alapján nem sok...
persze én nem értek hozzá. Akkor nézd meg a kocsikat te észlény. A felének köze nincs a VC-hez. Aztán ha rage dolgai kompatibilisek a régi motorral? Nem hiszem, akkor tehát belenyúltak, át kellett konvertálni, és módosítás nélkül max úgy nézne ki mint a vc csak jobb árnyékokkal és fényekkel. Itt viszont látok normal mapeket a felületeken, és még sokmindent. Ha pedig ennyire poligonszegény objektumokkal ilyen szarul megy ott valami modell textúra, beállításprobléma van, mert ugye a core programot nem tudják elcseszni hiszen zárt forráskódú. Na ennyire értesz te hozzá...
Te milyen modellezésrõl beszélsz ember? Minden asset az eredeti vice city-bõl van, csak ezeket rakják át a rage engine-re... -.- Látszik, hogy nem értesz hozzá... Mellesleg minek ennek külön topik? :S
Nagyon gyanús hogy ész nélküli modellezéssel van dolgunk (amivel ronda kinézetû modellek mellett is be tudják akasztani a gépeket) Ez így kaksi. Jóval kisebb poligonszám mindenben, de még is jóval rosszabbul fut mint a 4...
Igen, de repülõ metrót és a felvonót már kijavították. Vagyis ott ahol volt a felvonó ott már nincs és a metrót se láttam tegnap óta. A gépigény egy kicsit nagyobb, mint a sima EFLC-é. Pár dolgot lejjebb veszel és jó lesz! ;)
nem is lett annyira rossz :) bár a repülõ metrók, kidönthetetlen oszlopok kicsit érdekesek...