Jó lenne a játék, de most már nem tudom hanyadik pályán csak menekülök, nem tudok egységet gyártani. Ez a része nem stratégia hanem menekülõjáték. Szóval itt most én meguntam, soha nem értettem, hogy egy stratégia játékban minek kellenek ezek a rohanós pályák totálisan elbasszák az egész feelinget.
Nem hiszem el, hogy meg tudták írni ezt a kritikát úgy, hogy nem veszik észre a játék egyik legnagyobb elõnyét, hogy natív fut Linux-on és Mac-en. Õszintén nem sok játék létezik linuxra ilyen grafikával... Legalább az engine neve gyanús lett volna: Unigine pfff..
Aktuális játékokban az AA azért csak fogja a gépet, fõleg ha nem egy erõmû, komoly videókártyát meg sajnos nem mindenki engedhet meg magának.
Ez a játék sajnos egy szar. Böngészõben flash játékként lehet hogy elszórakoznék vele egy órát, de ennél többet nem ér. Sok játék már ott is komolyabb, mint ez. Szerintem ez valami grafikai techdemonak indult szintén, de RTS-t faragni már nem sikerült belõle.
Hát de, mondjuk a platformok körül lehet építeni meg fejlesztgetni tornyokat, de tényleg inkább az az idétlen "körökben termelõdnek a számok" flashjáték.
Vagy hogy mire is jó ez az engine, mert olyan kurvára semmi nincs a képernyõn, hogy ezt, amit a játék mutat, szerintem én is tudnám realtime kézzel skiccelni...
Engem pedig az, hogy hogyan lehet 2012-ben még AA nélkül játszani? Nekem annyira "szúrja" a szemem. Igaz én már 2005 óta nem tudok nélküle játszani :)
Érdekelne, hogy ez ugyan hol tower defense, ugyanis AFAIK egy tornyot se lehet benne építeni, ellenben kiválóan koppintja a GalCon-t.