Rendkívül élvezetes játék lehet. A történet lenyûgözõ. Egy írónak megelevenedik az általa elképzelt világ (mondjuk Móricznak nem sok félnivalója lett volna ettõl...). Ilyen tényleg nem volt még ebbe' a zsánerbe'. Egyenesen világszenzáció. A lineáris vonalvezetés pedig maga a tökély. Teljes szabadságban áll menni elõre. Elõre magamnak, illetve a karakternek. Hangulat, az van. Ahhoz meg elég lenne Oakenfold psy-ja. Asszem én inkább kihagyom ezt.
Már hogyne lenne csõjáték. Azért mert itt-ott akár 5 méterre is kiszélesedik a még csõ marad.
meteoresõ írta: "Maga a játék hogy a sötétben botorkálok, egy idõ után nyomasztó és sokszor túl nehéznek éreztem, alig volt lõszer...a pálya is kicsit konzolízû, mész egy láthatatlan csõben elõre. Jobb lett volna több nappali rész többféle szörnnyel... nálam grafika 95 % játék 80% a történet megöli a játékot benne"
1. Sötétben botorkálsz? Valamit nem jól csináltál,vagy nem jól állítottál be esetleg kevés a géped hozzá. Nálam ilyen probléma nem volt. 2. Nyomasztó? Persze,hogy az,a játék feelingjébe és világába tartozik ahogy a történetébe is tökéletesen beleillik. 3. Ha túl nehéznek érezted kezdd a leggyengébben ezért van benne több fajta nehézségi fokozat,hogy az olyan kezdõ(ha tetszik béna) játékosok mint te is megtudják oldani. Egyébként egyáltalán nem nehéz még a legnehezebb fokozaton sem,csak fel kell szedni a ládákat amik tele vannak plusz flashbang,flare,töltény és lámpához való elemekkel. És persze legfontosabb használni kell az agyad nem csak menni elõre ez nem az a típusú játék ahol megahentelsz. 4.Nem éreztem sehol ahogy te mondtad "konzolízû"-nek a pályákat,de tudod mit jó legyen, mégis csak egy konzol átírat. Láthatatlan csõ??? Te biztos ezzel a játékkal játszottál ?? Most komolyan SEHOL nem volt ilyen még érzésre sem,kérlek ne beszélj hülyeségeket. 5. Volt benne nappali rész pont annyi ami a sztorihoz és a játékhoz illet. Több szörny ? Megint csak azt tudom mondani ez nem az a játék ahol megahentelés van... 6. ÉS EZ TETSZETT A LEGJOBBAN :D azóta röhögök rajtad: "a történet megöli a játékot benne" Ezt a játékot pont hogy a sztori viszi elõre, anélkül egy nulla semmilyen játék lenne, ja hogy nem tudsz angolul nem tudod értelmezni a sztorit ? ez a te bajod barátom,ettõl még nem a játék a hülye hanem te. És ahogy mondottam sokszor ez NEM HENTELÕS játék ne is hasonlítsd ahhoz és ne is várj ilyet tõle. Komolyan játssz inkább valami értelmetlen agynélküli lövöldözõs játékkal az való neked.
Ez a játék a maga típusában egy kimagasló teljesítményt hozott, a sztori iszonyatosan jól meglett csinálva.Grafika nagyon szép,irányítással semmi gond nem volt, vannak hiányosságok pl a játékosnak nincs beleszólása a sztori vonalba nem tudsz magad dönteni stb. de ezek olyan apró dolgok,hogy emelett a remek sztori mellett nem is nagyon zavaró. A maga kategóriájában az év játéka!
Azt mondod, hogy nem interaktív és ezért nézz utána a szó jelentésének, mert az. Még a Diablo is interaktív. Nem interaktív film, de attól még interaktív játék. (Tulajdonképpen minden játék az.)
Hát nem tudom, nekem mást jelent. Interaktív pl a Farenheit, Heavy Rain vagy az Asurath's Wrath. Alan Wakeban ha storyt nézed nincs beleszólásod. Amikor irányítod akkor pedig "szabadságot" kapsz, mozoghatsz bármerre, és megy az akció a játéktéren. Azon kívül hogy az erõs story miatt több a mesélés, még nem lesz interatkív film, mert ugyan úgy van jelen benne a gameplay mint egy Max Payneba és arra sem mondjuk ezt.
Mert nagyjából egy darab érdemleges exkluzív cím nincs az egész platformon ezen kívül ami bármennyire is érdekelne... Exkluzívokban a PS3 ami baromira erõs...
Nekem kettõs az érzésem vele kapcsolatban. A grafika néha pl a kompnál lélegzetelállító, élethûségben kevés játék veri meg. Gratula a grafikusoknak az objektumok részletességéért. Maga a játék hogy a sötétben botorkálok, egy idõ után nyomasztó és sokszor túl nehéznek éreztem, alig volt lõszer...a pálya is kicsit konzolízû, mész egy láthatatlan csõben elõre. Jobb lett volna több nappali rész többféle szörnnyel... nálam grafika 95 % játék 80% a történet megöli a játékot benne
zseniális, kreatív, fordulatos, igazi mûalkotás a játék. egy igazi interaktív film. számomra a csavaros sztori és a magába szippantó hangulatelemek a legfontosabbak egy játékban, ez megadja.
Ezért írtam hogy sötétbe mászka. Álltalában aki lehordja egybõl az SHval jön, azt pedig amiatt írtam.
Ilyet senki se tud neked mondani mert ilyen müfajú / thriller, pszihó izé / nincs még egy és valszeg nem is lesz több mert ugy tünik nincs nagy igény rá. Az SH-t meg felejtsük már el ezzel a játékkal összefüggésben, semmi köze hozzá semilyen értelemben.
Milyen címek múlják felül? ( sötétbemászka mûfajban ). Még mielõtt valaki jön Silent Hill 1el, az elmúlt 7 évbõl mondjátok a címeket. Kíváncsi lennék hogy ha ez középszerû akkor mi a kiemelkedõ, mert nekem nagyon kimaradhatott, pedig imádom a mûfajt.
Pfff Én anno XBoxra megvettem a játékot és nagyot csalódtam benne. Nem is értem, hogy lehet errõl a vacakról ilyen pozitívan nyilatkozni. Legjobb esetben is középszerûnek mondanám.
Fanboy cikk, valószinüleg háttal ült a monitornak az iró ha erre a grafra max pontszámot adott, akkor mit adna a Crysisra vagy a Witcher 2-re, szánalmas...
A játék jó, a cikk se rossz, de az 1024x768-as felbontás már igencsak a múlté kéne legyen, nem?
nagyon jó lett!
amúgy többször is írják a jobb oldali kameranézetet amivel én sem tudtam mit kezdeni. úgyhogy ahányszor beloggolok megnyomom a TABot és átfordítom a kamerát.
Miért is? A többi exkluzív játék még mindig csak xbox-on van. Pont emiatt vettem most nem rég boxot, be kell pótolnom ami kimaradt. :)
Ezzel hogy kiadták ezt PC-re, gyakorlatilag teljesen értelmetlené vált az X360 a PC mellé... :)
Erõsen ajánlott darab :-) Script oldalakat érdemes összeszedni a játékban, plusz gyûjtõihez jár egy "kis" könyv (144 oldal) is, azt is érdemes elolvasni, meg a youtube-on keressetek rá a Bright Falls 6 részes minisorozatra ;-)
Nagyon jó játék, nekem tetszett! Egyedüli gondom vele az volt, hogy habár az elgondolás az jó, de ez a mûfaj nem játékanyag. Nagyon monotonná vált az egyfajta ellenség (egyfajta, mert csak lõni kellett, nem kellett más taktika csak ez: lámpázd, lõj) miatt :(
Elmesélés szerintem nagyonjó, látványvilág szintén, hangulatos. Másik problémám az volt, hogy eléggé nagy hiba volt a történetben:
A Dark Presence ugye fel akarta használni, hogy megirja a sztori végét, hogy szabad lehessen ( mivel megszökött, eredetileg ugye helyben írta volna meg)...de akkor miért támadtak ránk a különbözõ megszállt emberek (Taken) h megöljenek?
Ettõl az azért komoly, de mégis elhanyagolható dologtól eltekintve nagyon jó lett, de inkább TV mûsornak való. Néha a kevesebb több. Egy idõ után kifejezetten zavart, untam a sok felbukkanó gyökeret, eleget láttam már belõlük, haladni akartam a történetbe engem nem zavart volna, ha a fél pályát át tudom menni anélkül, hogy láttam volna akárkit is, ha a légkör nyomasztó lett volna - mint ahogy az esetek többségében az is volt. - Több menekülõ rész is lehetett volna, hiszen természetfelettirõl beszélünk jajj errõl eszembe jutott, hogy a játék végén a bossfight