Még Decemberben befejeztem végre. A maximum jóra törekedve csináltam meg és sikerült. Még Hoolywood-ba is elhoztam a nagy békét és boldogságot. Az utolsó harc azért kemény volt. Hiába voltak kigyúrt karaktereim. Az egyhitelős ágyúval rohangáló ellenfelekkel nagyon vigyáznom kellett.
Kedvet kaptam befejezni a játékot. Hoolywoodban raktam le a peace endiget kezdtem el csinálni, csak már nem tudom pontosan hol is tartottam benne. Most a belépési ponttól újra neki ugranék. A leírás az alábbi linken.
Megéri megszerezni a javítások miatt. Nekem az alap miatt automata meglett a DC is. :)
10 EUR a GoG-on a director's változat.
Baldur's Gate II annyira nem jön be egy esetleges 3-dik rész jöhetne belőle.
Nézz utána a Baldur's Gate II Enhanced Edition-nak. Le lehet tölteni hozzá fordítást, a BG2 topicban nézz utána! Valódi crpg. Így nem csak egy folyamatos gyakás lesz a játék, hanem el is tudsz benne merülni. És a gyengébb gépeden is vígan fog futni.
Most írtak facen hogy esély sincs magyarul játszani.
Jaja kb ez a helyzet, igen bementem már a térképen fellelhető összes helyre és akik ellenségek voltak azokat lepuffantottam néhányat rakétával is ami nagy területre sebez 225-öt mivel kinyírták volna az embereimet. Fent kimentettem a csajt a vízből és ott vagyok hogy valami jessikával kéne beszélnem. A bejárható részt végigdaráltam, már csak a krokis barlang van hátra amikhez kurva gyenge vagyok, meg emlékeim szerint van még helység a 4-es sugárzási zónán túl is ahol a 3 robot van. Csak átmenni nem tudok rajta mert megdöglök.
Ha nem érted az angolt legalább konyhanyelven inkább ne erőltesd a játékot. Az, hogy megyek és mindenkit lelövök aki szembejön és megtámad a 0-a élvezeti szintet kaparja alulról, mivel itt a sztori és a világ a lényeg amiben játszódik. Az elmesélt történetek, szituációk és helyzetmegoldások adják a lényeget. a Többi körítés (nekem).
Pl. adottak egy helyszínen A-B-C csoportosulások, akik ilyen olyan viszonyban vannak egymással. Ezeket mind a szövegek mesélik el. A történetben haladva, ha ezeket nem tudod és segítesz az egyiknek, kapsz egy eredményt, de ha tudnád mi acéljuk, motivációik és a többinek is, akkor lehet nem is őket segítenéd (mivel valójában ellenszenvesek lennének), csak épp a játék közben rájuk böktél random.
Mint írtam mindenkit lepuffantva nulla szövegértéssel is végig lehet vinni (mert hülye biztosra van csinálva), csak épp eléggé értelmetlen rászánni az életedből így x+ órát. Mintha a Mátrixot néznéd meg először Délkoreaiul :D Láttál egy filmet, de érteni szinte semmit se értettél belőle kb. De az akció részek azért jók voltak :)
hát sajna én is azt mondanám h várj akkor még a játékkal, hátha lesz hozzá vmikor magyar fordítás. Ugyan sztem messze elmarad egy classic crpg-től a játék (szövegmennyiségben/~nehézségben ... is) de minimális kellene mivel láthatóan ebből fakadó gondjaid vannak per pill. Pl. 3-4 animal nem kéne h gondot okozzon ha nem superjerk-ön tolod ill. ha jól veszem ki a képekből konkrétan félbehagytad az Ag Center-t és elmentél a railrooad nomad-okhoz ahol eljutottál addig, h a csajszit elkapják és ki kéne szabadítanod vhogy. És itt kb. annyit tudnánk segíteni h szépen leírjuk h milyen döntéseket tudsz hozni és azoknak milyen és milyen hatásai lesznek. na most ez egyrészt nem kevés idő, másrészt a játék élvezeti faktorát gyilkolja le a francba.
mivel kb annyit tudsz élvezni jelenleg h lövöldözöl rosszfiúkra ezért valóban inkább az X-com-ot tudnám ajánlani (ha az fut magyarul) mivel annyival nem primitívebb a harc abban és mert fun tud lenni az is. Bundlestar-on viszonylag sűrűn akciózzák. (jelenleg pont nem)
Semmilyen nyelven nem tudok, igen a the witcher 3 jó játék csak egy ősrégi vasam van amin semmi nem indul el jóformán, és csak úgy tudok játszani ami még működik is hogy rá kellett rakjam a windows 10 64 bitet, mivel 32 biten ez a wastaland 2 is játszhatatlan volt mindig kivágott. Most hogy a 4 giga ramot kitudom teljesen használni így viszi igaz 25 fps körüli lowon de megy. Ezen az oldalon nem tudom mit jelent ez a szavazás de már évek óta nem halad semmit se. Itt lenne hozzá készülő fordítás de szerintem halott az egész ügy. Találtam egy helyet még ahol krokodilok vannak de azokhoz meg kurva gyenge vagyok, mert 3-mal csak csak elbírok de utána még 4-et kell kinyírnom. Meg amikor elsőnek nyomtam még akkor volt egy helyiség a 4-es zónán ha átmentem, de ott meg nem tudok még menni mert azonnal megöl.
akkor készülj fel rá lelkileg, hogy vagy be kell szerezned egy szótárat, vagy nagyon-nagyon sokat kérdezősködnöd itt, mert így állandó jelleggel el fogsz akadni és gyakorlatilag szinte végig kellene vezetnünk téged a játékon..
Wasteland 2, Divinity : Original Sin, Pillars of Eternity, Tyranny, Torment, Torment : Tides of Numenera
ezek mind az elmúlt pár évben megjelent játékok, amelyek a klasszikusnak mondott (Baldur's Gate, Fallout, Planescape,..) szerepjátékok szellemiségében készültek, mind a történet megértéséhez, mind a haladáshoz rengeteg angol szövegen kell átrágnod magad.. és terjedelmes mivoltuk miatt nem mostanában lesz hozzájuk magyarítás..
ha RPG-re vágysz, akkor esetleg South Park : Stick of Thruth, úgy rémlik, ahhoz készült fordítás.. egy Fallout 4 is jól leköthet, azzal inkább boldogul az ember.. ha a körökre osztott harc tetszik, akkor mondjuk X-Com ..
a Witcher 3 az mindenképpen jó választás, és eleve van benne magyar nyelv.. vagy pár régebbi is jó lehet, ami vagy magyar volt, vagy lefordították ... Dragon Age 1, Mass Effect 1-2 , ilyesmi...
de sajnos azt kell, hogy mondjam, a fentebb felsorolt játékok még minimális angol nyelvismerettel is problémásak, és nulla nyelvismerettel kábé olyan, mintha végignéznél egy krimi sorozatot úgy, hogy egy szót nem értesz belőle..
esetleg ha más nyelvvel boldogulsz valamennyire (német vagy valami szláv például) akkor azzal érdemes lehet próbálkozni .. nem tudom, hogy milyen nyelvek kerültek bele, hátha van neked megfelelő
max szint szerintem nincs, emlékeim szerint simán 30+ felett voltak az embereim a végén..
hogy mit kell csinálni, arra nem egyszerű a válasz.. lévén van köztük olyan küldi, ami a sztorit adja, és nem egyhamar teljesíted, szóval nem a "bemész X városba és megölöd a csapost" leírással tudunk szolgálni
egyelőre a radio repeater-eket kell használnod rádiótornyokon .. High Pool vagy AG Center, ha mindkettő veszendőbe ment, akkor a maradványokból a Rail Nomad Camp-ben lévőt tudod megjavítani.. de ott meg meg kell oldani a helyi csoportosulások ellenségeskedését.. persze ez a legegyszerűbb megfogalmazása, és a kivitelezése már trükkösebb, amin lehet ismét elakadsz.. Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2017.03.01. 21:08:18
Nem lehet linkel berakni mert kijelöli az egészet.
Find a Way to resolve the topekan/atchison conflict. Casey james has asked us to speak with kekkahbah in order to secure the release of his daughter jessie. Ezek a küldetések vannak folyamatban jelenleg. Mit kell ezeknél csinálni?
Korábban elég hosszú hsz.-eket írtam a skill és egyéb tapasztalataimról, csak vissza kell pörgetni az oldalakat. Minden ott van. :)
"amire nem feltétlen érdemes gyúrni" ... tegyük hozzá h normál nehézségen vagy alatta. magasabb fokozaton a leadership hiányában kb hozzá is szokhatsz h a felvett karakterek állandóan kicsinálják magukat. plusz a +% a célzáshoz sem rossz amit ad, szal igencsak megéri szvsz tolni.
az alapban az assault rifle valóban nagyon bivaly és a DC-ben sem kutya. (igaz kapott bőven nerfet)
outdoorsman valóban sokáig értelmetlen, pláne h cuccal simán hozható ráköltött pont nélkül a 4-es szint amivel Arizonában jól lehet boldogulni. barter valóban értelmetlen, talán az egyetlen aminek absz. semmi haszna nincs. animal whisp sztem tök poén, legalábbis én nagyon bírtam mikor egy kisebb állatkert követte a partit. (kecske, tehen) a csatolt állat vmilyen főtulajdonságot növel a gazdinak. weaponsmith sztem túl sok előnyt ad a cserélhető modokkal a fegyókon mintsem h kihagyja az ember.
persze a lényeg h mivel ez egy ('arcade') taktikai shooter lenne ezért a legfontosabbak a fegyveres skillek. mindenkinek egyet kell tolni és nem kell félni, kb. 2 küldi után bőven lehet mindenhez elég skulót venni/találni. a két legjobb egyértelműen az assa.r. és sniper. a shoti egy idő után detto hasznos tud lenni de marha rövid a lőtávja és alapból sztem hasznosabb nem hagyni közeljönni az ellent. Elect. weap a elején elég hulladék szintén a nevetséges lőtáv miatt ill. h kb semmit nem sebez, de a játék 2/3-adától elég jó csúzlik vehetők már ebből is, én mindig tartottam egy embert erre is. pisztoly ill. géppisztollyal sosem mókáztam, utóbbi pedig már talán életképes a DC-ben, de az alapban egy vicc volt sztem. miután nekem a taktikám abból állt h parti felállít a megfelelő pozícióba, majd a sniper nyitja a harcot egy fejessel így sosem foglalkoztam a közelharci skillekkel mivel tapasztalataim szerint ezzel a módszerrel 10ből 9szer mindenféle egyéb nélkül nyerhető az aktuális harc.
ja igen, szal sztem 3 skillt per koponya, 1. fegyveres, 2. vmi spec. (leadership-es csóka / weaponsmith-es arc / stb 3. a ... Ass skillek. utóbbiak ahhoz kellenek kvázi h többféleképp is be tudj fejezni egy küldit, viszonylag hamar elkélhet ebből a 4-es, 6-os szint is. talán a Kiss Ass a legkevésbé fontos a 3ból) Utoljára szerkesztette: Andule, 2017.03.01. 00:45:13
szokj hozzá a gondolathoz, a Wasteland-ben vannak küldik, amiket időre kell megcsinálni, vannak olyan esetek, hogy döntést kell hozni (melyik várost mented meg a másik kárára, vagy épp mindkettőt veszni hagyod) , stb.. és sokszor nincs jó döntés...
skilleket idővel minél magasabbra... de elég egy-egy embernél.. tehát van aki a számítógépekhez értsen, meg mondjuk a Smart Ass meggyőzéshez, egy másik a Perception-hoz és a Kiss Ass-hez, a harmadik a Brute Force-hoz és a Hard Ass-hez, stb..
főértékhez nincsenek kötve, szóval gyenge kari is lehet hatákony Brute Force-os..
érdemes karakterenként 3-4 skillre gyúrni (és ezért is fontos a magas INT minden emberednél) párhuzamosan (ha nem túl primitív az embered..)
bár úgy tudom, hogy a főszállal elakadni nem lehet skill hiányában tehát a zárnyitást megkövetelő ládák nem tartalmaznak quest itemeketet, max random lootot.. a Skill-eken főleg az múlik, hogy 1-1 feladatot vagy küldit milyen lehetőségekkel tudsz megoldani..
eleinte 1 fegyveres skill nem árt / karakter (azt mondják az assault rifle elég ütős, de a sniper is brutális nagy távra.. később érdemes lehet az energia fegyverekre is rágyúrni..
amire nem feltétlen érdemes gyúrni..
Leadership - ettől függ, hogy a 4 induló emberen kívül felvett társ milyen sűrűn "önállósítja magát" ha nem zavar, hogy ész nélkül mennek a fejük után, akkor nem muszáj növelni..
Outdoorsman - ezzel a főtérképen a rejtett helyeket lehet megtalálni, illetve a véletlenszerű harcokat lehet elkerülni.. akkor hasznos, ha maximálisan fel akarsz mindent fedezni .. meg amikor unod, hogy lépten- nyomod megtámadnak..
utóbbi bár jó XP lehetőség, de ha nincsenek közelharcosaid, akkor a lőszert elég hamar elfogyasztja...
Weaponsmithing - fegyverek szétszedése, tuningja.. hasznos tud lenni, de elvan az ember nélküle
Animal Whisperer Toaster Repair - erre a kettőre inkább azt szokták mondani, hogy "fun-skillek".. minimális előny, sokszor inkább poénforrás
Barter - noh hát kábé ez az a skill, amire az életbe nem tettem pontot.. eleinte nem nyersz rajta annyit, hogy megérje fejleszteni, később meg már nem lesz rá szükséged, hogy alkudj az árakból
Nekem csak az alap működik a cutos is megvan eredetibe természetesen, de amikor elindítom akkor a menüig se jutok mert kivág. Így csak az alappal tudok nyomulni. Bevettem ezeket a képességeket de hanyas szintre kell nyomni őket?, van akinek alacsony szinten van de van akinek 4-es is. Hightpool-ban az épület belsejében mikor elsőnek megyünk oda akkor eléggé gyengék az embereim és nem tudtam a küldit megcsinálni mert mindig vissza kellett menni életet tölteni, de mikor vissza akartam menni akkor megváltozott a terep és az épület már teljesen más volt.
Director's Cut-tal tolod, vagy az eredetileg megjelenttel ? mert a DC-ben többnyire felajánlja, hogy mivel próbálkozz, az alapnál meg neked kellett végigpróbálni a lehetőségeket, manuálisan kiválasztva a hotkey listáról a képességet
Amúgy a legtöbb láda, ajtó, stb. legalább két képességgel is nyitható - ebből az egyik leggyakrabban a zárfeltörés (lockpick) - van, amit nyers erővel is fel tudsz törni (brute force) - elektromos (mágnes)zárakat számítógépes ismeretekkel (computer science) lehet nyitni - számos esetben egy jól irányzott gránát vagy dinamit is sikerre vezethet
Továbbá vannak zárak, amelyek csak és kizárólag adott kulccsal (vagy kártyával) nyithatóak (és az alapjátékban szintén magadnak kell rákattintani a kulcsra, miután kitetted hotkeyre)
Illetve akad 1-2 egyedi megoldású, trükkösen nyitható zár is
Meg az elején az AG Centerben vannak még olyan ajtók, amikről a növényeket előbb bozótvágóval le kell nyesni.. ráadásul bizonyos ajtókon ez a megoldás sem működik, míg az ottani küldetésben előbbre nem jutsz és meg nem szünteted a növénynövesztő szerek vízbe jutását
Ha ennyire érdekel az ilyesmi, akkor miért nem próbálod ki a Jagged Alliance 2 + 1.13 mod "legújabb" részét, amiben már kaja + pia is van/lehet, ha úgy indítod? Igaz, ez is 4:3-as képarányú és 1024*768 fölé nem érdemes vinni a felbontást, pont a kis betűk miatt. Netán Brigade E5, vagy a 7.62, ezek már 3d-k...?! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2017.02.27. 17:01:47
Amiket felsoroltál, igazán nem is hibák, inkább csak amolyan bosszantónak felfogható design döntések. A vízzel nekem soha nem volt gondom, szerintem reális húzás is, hogy nem lehet a komplett sivatagot bemászkálni egy kulacs vízzel, külön kihívás megválasztani a megállókat...bár nekem tényleg annyira nem volt gondom vele, hogy kihívásnak nevezni is hatalmas túlzás. A HUD-ot lehet nagyítani az opciókban ha minden igaz, de nem rémlik hogy változtattam volna rajta, élvezhető volt az alapbeállítás, pedig soha nem voltam vadászpilóta kaliber és az idő múlásával nem javul a helyzet... :) Viszont amit nem említettél és szerintem is valóban kegyetlen sok időt vesz el, főleg a mindenféle taktikai részletre odafigyelő playereknél, mint jómagam, az a csapattagok optimális harckészültségben tartása, a felszerelések mikromenedzsmentje harcról harcra, köztük a felszerelés fejlesztése a karakterek tulajdonságaihoz illően, muníció vásárlása a fegyverekhez stb... A 3. részre állítólag jócskán átgondolják, leegyszerűsítik majd ezt is és nem lesz olyan időgyilkos, jóval pörgősebb élményt ígérnek...3D remake-ben nem reménykednék, de a Wasteland 3-ra biztosan érdemes lesz majd időt szánnod, ha a 2. vitathatatlanul időgyilkos és untató is lehet gyakran számos tekintetben, azon játékosok számára, akiknek mondjuk csak napi 1-2 órájuk lenne rá és abban a lehető legtöményebb élményt várják ala Doom...a huszoniksz második felében én is egyre jobban kezdek az utóbbi kategóriába húzni, egyre jobban 'allergiás' vagyok az élményszegényebb és időhúzóbb szórakozási formákra... :)
Ha lesz belőle az a 3D-s remake, akkor lehet, hogy nekiugrok, de a GoG-os változattal egyszerűen szenvedés volt. Olvashatatlanul kis karakterek, borzalmasan nehéz irányjtás és a víz miatti időlimit miatt elsőre csak találgatás az egész, mert fel kell fedezni a térképet, kurva sok idő megy el a semmire és emiatt bukta. Nekem meg nincs arra időm 30+ évesen, hogy többször fussak neki egy játéknak mai szemmel nézve már ennyi hibával.
1997-ben az F1 elhiszem, hogy ütött. Ma már sajnos nem. Vannak időtálló játékok, de az F1 számomra nem az. Viszont ettől a játékok evolúciójában hatása tagadhatatlan.
Én a napokban szereztem be a játékot, és 64 biten végre semmi kivagdosás nem volt, ment rendesen a game. Buggal se találkoztam eddig, majd a 3-dik szintű sugárzási zónán ha átmegyek ott kíváncsi leszek mit produkál.
Az F1 a mai napig etalon, csak az időlimit zavaró benne. A Wasteland 2-be nagy reményekkel belevágtam, de a bugok elrettentettek és még a mai napig sem telepítettem újra. Meglehet bennem van a hiba, de szerintem inkább a Fallout 1-2 izometrikus nézőpontját kellett volna használni ennél izmosabb grafikával. Utoljára szerkesztette: Grifid71, 2017.02.19. 07:57:41
Nincs etetős-itatós-elfáradós tamagotchi része a játéknak, lényegében csak a csapat HP szintjére kell ügyelned. Valamint a különféle status effect-ek elkerülésére/hatástalanítására mint pl. vérzés. A harcos része valszeg' tetszeni fog...4 ezerért szinte ajándék. :)
A Falloutnál az idegesített, hogy mai szemmel rohadt kevés a tartalom benne és iszonyatosan repetitív és az irányítása kész katasztrófa. Most 4k HUF-ért lehet kapni.
Mennyire van survivor része a játéknak? Mennyire kell craftolni (van ilyen), mennyire kell kajért és vízért,stb. küzdeni? A harcrendszere szerintem tetszeni fog, az UFO és XCOM is tetszett.
Talán ennyire nem hardcore rpg :) de persze lehet vki ennyire képes beleélni magát. (respect erte) Btw én inkább a Fallout Tactics-hoz hasonlitanam, küldi felépítésben is volt hasonlóság.
attól függ melyik része idegesít?
itt ugyanúgy tapizni kell a tárgyakat mint más RPG-ben.
a harcrendszer amolyan új xcom, de inkább shadowrun (az utóbbira hajaz, csak azt ismerik kevesebben).
igazából ennek a játéknak akkor ugrik neki az ember, ha bejönnek az oldschool dolgok, az izometrikus nézet, a semmi grandiózus de remekül elmesélt történet. kell hozzá az az attitűd, hogy most leülök játszani és szerepjátszom, ott vagyok, beleélem magamat, tipródom a döntéseken, a fantáziám kiegészíti a játéktechnikai és grafikai dolgokat.
Itt sokkal kevesebb a duma és több a lövöldözés, ergo neked is bejöhet. Irányítás passz, Falloutoke sztem kifejezetten jó volt anno. (Igaz ízlések es pofonok) Nehézség: legnehezebb alatt toltam mindig eggyel de sokszor éreztem h nem túl durva a kihívás így, feltéve h felallitod a bandát és te lossz elősször.
Mennyire nehéz és élvezetes ez olyan játékosnak, aki a Fallout 1-ez hagyta a fenébe, mert halálra unta magát és idegesítetet az irányítása?
Nyitottam neki témát.
bejelentették a hármat
Ha jól csináltad végig, akkor az a békés megoldás lett. Acsiba meg is kellett jelennie, ha jól emlékszem.
Ugy gondolom halivudot nekem eleg egyedi modon sikerult megoldani, de a tovabbi szoveg enyhen szpoileres.
Heidi beosztottja, Veronika volt a kulcs. Ha bearultam volna Veronikat Heidinek (hogy szerelmes a maszkos alakba), akkor ez a vonal gondolom bedoglott volna. En felkutattam a maszkos alakot ...
Én most Hollywoodban a békés megoldást próbálnám majd összehozni, ha lesz időm folytatni. Időközben rájöttem merre lehet a pia térképeket nézegetve, de ott is a történet miatt minden lépést és lövést meg kell majd fontolnom párszor :)
Koszi. Eleinte en is azt hittem hogy linearis mert a parbeszedekben nem lehet kulonbozo valaszokat adni. De aztan rajottem hogy nagyon is sokfele modon alakulhatnak a dolgok. Ez az agazodas eszrevetlenul tortenik a tetteid okan, ezert tunhet linearisnak. Sok mellekszereplonek velt karakteren is elbukhat a siker. Igy nagyon is fordulatosan alakulnak a tortenetek. Nekem a halivudi konfliktust nagyon szepen sikerult megoldanom, csak kapkodtam a fejem hogy milyen kiszamithatatlan modon alakulnak a dolgok :)
Nagyon szép idők gratula, én a kindom of reckoningba vagyok így azt bírja el a gépem és 83 óra valahány percnél járok, és a küldetésekbe még a felénél se járok Mert a szinházas küldinél mikor adj elő stratosszal az nem megy, kint a szinházból nem tudok vele dumálni pedig a 3 kötetet amit adott elolvastam és csak bámul rám a hülyéje, és ott szobrozik. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2016.09.14. 15:52:52
Nekem kb. 2 év van benne, de még mindig nem fejeztem be :)
Emlékeim szerint, ténylegesen 200+ órák vannak mind az alap, mind a DC változatban, annak ellenére, hogy egyiket se fejeztem be. Mindkettőben Hollywoodban vagyok elakadva játékidő hiány miatt. Természetesen alapból a legnehezebb fokozaton játszom (ezt a fokozatot se éreztem nehéznek a régi IWD hardcore-hoz képest. Ott 1 mob is ki tudta nyírni a komplett félisten csapatomat, ha nem vigyáztam, vagy 1 spellt, nem jókor nyomtam el :)).
A relatíve lineáris történetvezetést (csak pár helyen van igazán választási lehetőség /Frakciózás, történet fordulat/) erősen ellensúlyozza a hangulat :)
Nalam 152 ora volt a vegigjatszas, ugy hogy a pusztai terkepen a harcokat elutasitottam (megtehettem, magas volt az odavago szkillem). De nem siettem vele, igyekeztem minden szitubol a legtobbet kihozni, es olvasgattam is mindent becsuletesen.
Nem, ha szeretnél utólag is mászkálni bizonyos world state mellett, akkor csinálj a mentések között egy-egy jól elkülöníthető elnevezésű mentést, hogy elő tudd szedni ha kedved szottyanna egy-két random encounter menetes mászkáláshoz... :)
A játékstílusodtól függ és főleg attól, hogy mennyit szeretnél elidőzni szabadon mászkálva, random encounter ellenfelekkel harcolgatva...napi 2-3 óra játékkal és felfedezve mindent, könnyen eltarthat hetekig, könnyű beletenni a sokszor 10 órát és szinte kényszerít a játék a minimálisra csökkentett alvásidőre...
Sikeresen vegigjatszottam. Jo kis jatek, vegig erdekes maradt. Eleinte furcsa volt hogy nem lehet a parbeszedeknel kulonbozo tipusu feleletet valasztani, de aztan rajottem hogy a tortenet a tetteimmel nagyon is befolyasolhato! Tetszett.
Valami 'easter egg' ahogy rémlik, nincs különösebb értelme életben tartani, legfeljebb golyófogónak ideig-óráig... :)
Játékmechanikai szabadon választható nehezítés, ha élve akarod tartani :)
Ki volt az a Provost? Feher oltonye volt es latinul szovegelt, meg szinkronhangja is volt. Mar az Arizona terepen is egy ideig kisergetett de aztan eltunt. Most meg ujra felbukkant az L.A. terepen, de sajna kinyirtak. Utasitgatni nem lehetett, csak ugy szorgalombol segitett. Emlekul maradt utana egy okori romai ermem.
Ezt megértettem, csak épp az inkvizítortól merre induljak el az kéne. Menjek vissza LA utcáira ahol Rambovics boltja van és utána merre? Elég lenne a területek neve sorrendben. Előre is kösz.
A pia a tetőn lesz egy ládában, majd a vezér feleségének a vezér által megöletett ex-férjének a szemét is meg kell szerezni, az udvaron lévő kerítéses résznél a megfelelő trükközéssel, hogy merjen a férje ellen lépni stb. :)
volt szó róla, hogy kenyérpirítóba direkt nem tettek Quest-itemet, hisz egy kevésbé fontos fun-jártasság..
leginkább XP-t kapsz értük, esetleg egyedi trinketet, fegyvert, pénzt, illetve skill könyveket
elvileg van néhány pirító, ami random cuccot ad, nem ilyen becserélhető dolgokat
amúgy meg nem megoldható, hogy mindegyiket lepasszold, mert attól függően, hogy mely küldetés-szálakat választod (kiket mentesz meg), nem minden NPC lesz elérhető, aki átvenne adott cuccot...
viszont emellett tényleg megmaradnak nálad a küldetés-tárgyak is.. például küldetés során meg kell valamit javítani, kapsz egy tárgyat is hozzá, de megoldható pusztán kellően jó skilllel, és akkor a tárgy nálad marad.. egy idő után tényleg elég szép gyűjtemény összejön belőle..
Citadellában van egy láda, amiben megmaradnak a cuccok, pakold bele oda amit nem akarsz kidobni..
kutya gyógyszer.. elvileg meg lehet dumálni, hogy segítesz megkeresni a gyógyszert, enged is elmenni
Megvannak a szavazatok a csajnak és visszamentem az inkvizítorhoz, majd felvettem a küldetést, hogy belépek a rendbe. Ezután meg kéne csinálnom, hogy ő legyen a renden belül a főmufti úgy, hogy a jelenlegit kompromittálom. Ehhez valami italt kéne megszereznem, majd még pár dolgot megcsinálni, de egyáltalán nincs rendesen leríva, hogy a csávótól merre induljak el :/ Valaki megcsinálta már ezt a részt?
A kenyérpirítós cuccok mindig csak extra xp-t érnek, a sztorit absz. nem viszik előbbre. Elég trükkös rájönni néha h kinek lehet odaadni (leírás nélkül legalabbis) mivel nem mindig időrendben találod meg a cuccokat, van pl amit vissza kell vinni vkinek az xp-ert és pl nem biztos h az illető még él a döntéseit következtében. A másik véglet mikor a fél játékon keresztül cipelsz vmit h végül kapj 1-2k xp-t.
Ezeket a "kuldetestargy" jelolesu cuccokat nekem neha sikerul felhasznalni, peldaul a robotno kezevel sikerult kinyitni egy ajtot. Vagy neha csak valakinek odaadom (persze ha van ra valami logikai magyarazat hogy miert is adjam neki) es kapok erte tapasztalati pontokat. Olyan meg nem volt hogy parbeszednel lett volna hatasa.
Kutya gyogyszer: nem volt ra lehetosegem hogy keressek ilyen gyogyszert, a kutya gazdaja kovetelte hogy ott es azonnal gyogyitsam meg. Amikor kicsit eltavolodtam tole (hogy majd ha lesz speci gyogyszerem visszajovok), azonnal megtamadott.
Bizonyos ritka tárgyak eladhatóak, mások leadhatóak, ha tudod hová vidd őket...de általában csak véletlenszerűen bukkan rá az ember x NPC-vel folytatott dialógus során, hogy odaadható nekik valami ritka cucc... A kutyák gyógyítása csak a megfelelő quest gyógyszer itemmel oldható meg sikeresen, persze hogy nem sikerült random gyógyító biszbaszokkal... :)
Eleg sok "kuldetestargy" jelolesu cuccot szedtem mar ossze, de nem mindet sikerul felhasznalni.
A kenyerpiritokbol kiszedett cuccoknak van valami hasznuk?
Most volt a Voros Skorpio bazison a beteg kutyas jelenet. Megigertem hogy meggyogyitom a kutyat, de aztan sajna semmi gyogyszerem nem hatott ra, igy megtamadtak a tagok es kenytelen voltam oket lerendezni.
Én elloptam a spike-ot, mégis sikerült békésen rendezni a dolgot, de már nem emlékszem pontosan. Elsőre nem ment, de próbálgattam és összejött. Igaz, ez még nem a DC verzióban volt, azóta lehet, hogy változtattak.