Nekem sikerült mindig békésre kihoznom a konfliktus megoldást, még először leírás nélkül is, igaz biztos csak véletlen volt :D A skorpiókkal történő szembenállást is simán lehet rendezni békésen (persze a kapuig ki kell nyírni mindenkit :D )
Asszem 6os smart ass kell a kétkezűnél mikor elkapjak a kiscsajt, nem elég a 4es hard ass.
Koszi a tippeket! A kovetelmenyek amik a #1134 -ben vannak emlitve mind teljesitve voltak egyet kiveve: "Kekkahbah-nak beszélni kell a bombák áldozatairól." Ugy emlekszek ez a lehetoseg nem jott elo. A fekpofat akkor meg nem szedtem ki a libikokabol, csak a leszamolas utan.
Atchinson fonoknel nem emlekszek kiemelt szavas lehetosegre. Hianyoltam is.
Az utolsó lényeges dolgot nem említi a leírás, úgy rémlik, hogy még az is követelmény, hogy az Atchinson főnökös beszélgetésnél használni kell valamelyik extra beszélgetést megnyitó kiemelt szavat, nélküle nem fogja beadni a derekát, ha minden más követelmény teljesült is addig... Kekkabah meggyőzése hozzá képest gyerekjáték... :)
#1133 A bomba hatástalanítása tudtommal nem külön quest, legalábbis régen, még bőven a dir cut előtt úgy emlékszem nem volt az, elvileg nem kavarhat be...
- meg kell menteni a kölyköt - leszedni a bringáról a bombát (nem baj, ha nem volt még meg a quest, én is úgy szedtem le) - Kekkahbah-nak beszélni kell a bombák áldozatairól, vagy valami ilyesmi - teljesíteni kell a "Get rid of the rail thieves for Kekkahbah" küldetést
továbbá: - nem szabad ellopni a Golden Spike-ot - nem szabad eltenni a Brake Shoe-t (valami libikókánál/kakashintánál van)
Mindket feltetelt teljesitettem, a fiu es a lany is ep es virul :) Hacsak az nem baj hogy a jatszoteri bombat megtalaltam magamtol, nem volt meg feladatnak jelolve. De ezutan se volt rola sehol szo. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2016.07.26. 17:50:57
de tudtommal csak akkor lehetséges és akkor is csak elég hosszadalmasan, ha a területre érkezés elején megmentetted az Atchinson törzsfőnök lányát a bomba robbanásától a játszótéren, miután (jobb esetben) kimentetted a folyóból Ralphy-t... Ha a csajszi halott, akkor már elvileg mindegy mit csinálsz, nem köthetnek békét, mivel topekai bomba volt a játszótéren...
Nekem nem sikerult. Kozvetitgettem a ket fonok kozott, aztan talalkoztak, de mivel ez a Kekebah nem volt hajlando atadni az aranyszoget, ugy gondolta inkabb kinyirja az ellenlabas fonokot. Reagalni se volt idom. Most meg ugy viszonyul hozzam a vilag mintha en a gyoztes partjan alltam volna, pedig nem.
Meg a fekpofat is megtalaltam a libikokaban, de a masiniszta nem akarta atvenni.
Úgy rémlik, hogy ott még nem dől el, hogy fix ellenség leszel-e, igazán a második menetnek van jelentősége, hogy mit hozol ki a beteg kutyás szituból...mert ha megszabadítottad a farmer f4szit a skorpiók elnyomásától a börtönhöz közeli nagy farmon az első látogatáskor(azaz legyilkoltad őket, más megoldás nem volt tudtommal), akkor a második látogatásnál valamilyen balhé lesz, de ha nem tetted, akkor is... Viszont nem muszáj a fizetős jelenetet lejátszani bizonyos skillek birtokában...elmész az út mellett jobbra és vagy szétrúgod a falat vagy leereszted a konténert a daruval és hozzá is férsz a következő területhez fizetés nélkül. Azon a területen pedig ígyis-úgyis ellenségesek lesznek, ha jól emlékszem...
A voros skorpios teruletnel egy utzarnal a skorpio milicistak kertek tolem 100 penzt, de csak 50 volt nalam mert korabban egy vandor arustol vettem jobb stukkereket. Sajnos nem engedtek el azzal hogy ha meglesz a 100 jojjek vissza, hanem egybol megtamadtak. Az uj stukkerek bevaltak :) De igy mar ellenseges lesz a teruletuk? Nem tudok majd ott beszelgetni? Es sok szoveg lenne? (Mert erdekelne. Akkor talan betoltom a korabbi mentest es szerzek nekik 100 penzt...)
én annó megoldottam a bejutást idő előtt..
SPOILER
még valami korábbi verzióban, amikor nem volt kapu vagy fal vagy mi a fene van most ott, hanem "csak" instant death aknák..
Damontában volt valami cucc, amivel megjavítható valami robot, ami kamikaze módban elintézi az őrtornyokat.. azt elhoztam, de a rádiótornyot nem piszkáltam, hogy ne váltsam ki a börtön környéki emberek lemészárlását..
szóval visszamentem, elintéztem a tornyokat, majd egy szál embert egy szál semmiben előreküldtem.. sikerült kitapasztalni, hogy elég egy aknát felrobbantani, feláldozva az egyik useless NPC-t, s utána szép óvatosan be lehet lavírozni az aknák között.. bent persze megtámadtak azonnal, szó nélkül... ledaráltam mindenkit..
de sajnos nem lehetett így se "kikerülni" a mészárlást, amikor Damontában megbuheráltam a rádióadót, akkor utána jött az üzenet, hogy zavargás van a börtönnél, és visszatérve a civil lakosságot holtan találtam, hiába volt minden "rosszfiú" réges-rég vérbe fagyva....
Ja a skorpiósok lakhelye, a börtön...az a fősztori része lesz később, kihozható békésen hogy beengednek, de az is megoldható, hogy instant felrobbantod őket, igazán a magas HP ott csak azt a célt szolgálja, hogy ideje előtt ne tudj bemenni oda. Szóval az első látogatáskor. Mert csak később, a Damontás résznél szerezheted meg a csere lánctalpat a skorpiók támaszpontja előtt elromlott robotra, azzal akár fel is lehet robbantani a lövegeket és azonnal végük, ez lesz a második látogatás a területre, a beteg kutyás sztorival. Békésen is rendezhető megfelelően magas 'ass' skillekkel, több fajta is szükséges hozzá.
A pálya tetején volt egy rész egy ajtón mentünk át és ahogy a védelem felé mentünk egyből támadtak a lövegek.
Csajszit a vízből? Csak a Rail Nomads területe rémlik, ahol Ralphy (fiú) menthető a vízből, de ott nem voltak slicerek emlékezetem szerint. Én csak a Damontai (repülő temető) részre emlékszem, ahol még vannak...de elvileg minden mindenhol megölhető... :)
Na ez tök jó akkor csak meglehet ölni őket, az elején betévedtem ide, de esélyem nem volt. A másik meg annál a helynél van ahol a csajszit mentjük meg a vízből. Azoknak 4580 életük van. Ezeket is meglehet ölni?
A slicer dicer-eket? Egyszer anno megcsináltam a hármat egyszerre supreme jerk-ön, az elhagyatott vasútnál, a lényeg, hogy legyen sok, minél jobb fajta rakétavetőd és mindenféle lőfegyvered, valamint hacker skilles csapattagból is lehetőleg kettő, akkor miután meggyengítetted őket a hagyományos fegyverekkel, nagyobb eséllyel meg tudod őket hackelni és akkor nyírják egymást helyetted... :))
ui.: Igaz a bizonyos helyszín teljesen opcionális, Damontában viszont nem lesz az... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.07.10. 12:19:01
Ma volt egy kis furcsa esetem: az ellenseg jol megszort a sarok mogul! Vagyis keresztullatott a haz sarkan es el is talalt! Ami fizikai lehetetlenseg, hiszen azert maradtam takarasban hogy ne talaljon el.
Azt se nagyon ertem hogy sebezhettem meg valakit a pisztolyommal 40 pontra, ha a stukker sebzese max 15 pont es a kritikus talalat szorzoja 2. De sebaj, orultem neki :)
Ezzel egyutt is nagyon tetszik a jatek, remek hangulata van, es rengeteget lehet benne pepecselni! Utoljára szerkesztette: Aborg, 2016.07.09. 20:04:05
Az alsó sorban ami válaszokat feldob és színekkel jelöli, ha valamelyik karakternek megvan a megfelelő skillje hozzá, akkor aktívvá válik és választható lesz. Ha nincs, kiírja mennyi kéne hozzá. Ha aktív és kiválasztod akkor a megfelelő karakter használni is fogja a skill szerint és onnantól kezdve ő társalog majd, ha jól emlékszem tovább az npc-vel. Persze, ha a térkép másik felén szöszmötöl épp, akkor nem tud belefolyni a beszélgetésbe értelemszerűen :)
Igen eléggé le vannak korlátozva a lehetőségek. Inkább itt a kivel és mikor milyen sorrendben beszélsz dominál. A beszélgetésen belül max a személyes (esetleg csoportos) reakciók lehetősége adott, vagy hogy valakit gyorsan az ellenfeleddé tegyél :D
Koszi! Bar kicsit homalyos: akkor most peldaul a LOG-on pirossal kiirt szavakra a mefelemlitos skillel rendelkezo karakterem kerdezzen ra akkor is ha a valasztekban az adott szo csak sima szurkegombos (nem pirosgombos)?
Mas: eszrevettem hogy a Fallout 1 es 2-hoz kepest itt nemigen vannak egyenlore valasztasi lehetosegeim a parbeszedekben. Peldaul nem tudok valasztani illedelmes vagy goromba felelet kozott. A valasztasi lehetosegem itt csak arra van korlatozva hogy milyen sorrendet valasztok, de a kulcsszavak nem vesznek el (nem zarja ki egyik a masikat). Igaz meg csak egy hete jatszom.
Basszameg, erre is most kell rajonnom! :D A szovegben/logban elofordulo szinek jelentesenek egeszen mast gondoltam, mint irtam is, teljesen rosszul. (parbeszed opcioknal egyertelmu volt melyik szin mit jelent, meg talan tutorialban is volt rola szo, de a logban...)
Reszemrol koszi az infot, legkozelebbi vegigjatszasnal jol fog jonni, hatha elojon nemi extra "rejtett" stuff, amin eddig atsiklottam. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.07.05. 17:41:23
A színek a szövegben a kiemelt kulcsszavak, melyek az adott szöveg elmondása, elolvasása után lent megjelennek. Az egyes színek a beszéd skilleket jelölik, mint előbb is írták. A nem úgy színzettek, csak kulcs szavak a szövekben, melyek a lentebbi sorban választhatóként is megjelennek és viszik tovább a beszélgetést.
A történeten a beszélgetésekben az alkalmazott beszéd skillek xp-t adnak a használó karakternek + a típustól függően, mint írtva lett is, vagy a lényegre ugrasztják a beszélgetést, vagy extra megoldásokat/infókat eredményezhetnek. Ha megfelelő sorrendben, helyen és időben a megfelelő skill szót használod más-más lehet az egyes NPC-k reakciója, valamint egyes események lefolyását/végeredményét is befolyásolhatja. Például lásd: Holywood békés végkimenetel.
A fősztori szálban a beszélgetések színesítenek, mint ismert szinte mindenkit akár ki is radírozhatsz a térképről (alap játék), akkor is el lehet menni a végéig, csak épp sivár lesz minden :)
A parbeszed/valasz gombjainak szine oke, de o a log/szovegben elofordulo elszinezett szavak/kifejezesek szineire gondolt szerintem, amelyek aztan nagyjabol hasonlo formaban megjelennek valaszthato parbeszedes opciokent is.
Red - hard ass skillt tudod alkalmazni a szituban Green - kiss ass-t Blue - smart ass-t
Benne volt már kezdéskor és az elején el i magyarázza a jatrk
Koszi, majd megfigyelem. Nekem a DC verzio van meg, abban alapbol vannak ezek a szines szavak. De nem vettem eszre hogy szamitana valamit a kerdeseim sorrendje, nem szokott elveszni a kek vagy zold kerdezesi lehetoseg akkor se ha a piros szavakra kerdezek ra korabban.
Remek jatek, de a parbeszedekben itt az elejen egyenlore nem nagyon vannak dontesi lehetosegeim. Vagyis nem volt olyan hogy ket ellentetes kimenetelu valaszbol kellet volna valasztani (amitol persze a masik ugye eltunne). Eddig mindent vegig lehetett klikkelni, csak a sorrendbe volt beleszolasom, de a lenyeg linearisan haladt elore.
Ez a színezősdi mikor került a játékba? Toltam az első kiadást is, majd plusz egy dircut végigjátszásom is volt, de erre nem emlékszem...
Csak fejbol irom, nincs fenn most a jatek, hogy meg is nezzem :) - red, elvileg olyan kifejezes amire direktben ra tudsz kerdezni es viszi is elore a sztorit (amolyan skip conversation, ugorjunk a lenyegre) - green, extra hatterinfo, erdekesseg, stb, a sztori ezzel nem halad elore, csak kiegeszito infokat kapsz, amelyek extra dolgokat is eredmenyezhetnek - kekre nem emlekszem, hogy mi lehet, azt passzolom.
Parbeszedek kozben a szovegben szinessel kijelolt szavaknal (ezekre lehet rakerdezni) mi a szinek ertelme? Vannak pirosak, zoldek es kekek.
Es a jobb felso sarokban a radion neha megvaltoznak a szamok, de hangolni nem tudom, es csakis a bazist tudom hivni. Ezek a valtozo szamok mit jeleznek?
Most 2 napja nem haladtam vele időhiány miatt. Tegnap épp azt számolgattam, hogy 70-es karakterek kellenének az AP kimaxolásokhoz. Hát az se lesz meg, most járnak 32-34 között és Rodia/Angel már le lett tudva majdnem teljesen, csak pár mellék küldetés maradt.
Vettem észre hogy nem csinálják pedig nagyon ráférne.
Ha jól emlékszem épp fekszik. Nem fordítgatják túlzottan. Angolul is élvezetes, csak kell hozzá persze a tudás :)
Na az már egész baráti a steamhez képest. Magyarítása hogy áll?,mert angolul eléggé nehéz.
Akció volt, a már alap játékkal rendelkezők úgymond a hűségük miatt megkapták a DC verziót ingyen a kijövetelkor.
Az igen xdxdxd Gondoltam hogy bugos meg minden csak látni akartam volna hogy ezen a szar géppel működik e rendesen. A gépigény szerint fullon is vinnie kéne, mennyire van optimalizálva? ha megveszem az alapot akkor a cutost ingyen tudom leszedni steamről?
Hiba az Ön készülékében van
Nekem nem fagyott ki a DC verzió egyszer sem. Igaz mostanra kicsit lassan tölt be a rengeteg mentett állás miatt.Ha meg nem eredeti változatot használsz akkor így jártál, keress másikat. Az alap kiadás javítások nélkül tényleg elég ramaty volt stabilitást és egyéb bugokat illetően.
A közelharci csapattagom elég combos már, 570-es kritikalt ütött legutóbb is. A pisztoly lőszerek meg sebzés nélkül lepattognak róla
Igen pontosan na és azért is hagytam rá itt megállás nélkül lépésenként hajigált kifelé a játék. Ezt sikerült is megcsinálni úgy 2-3 óra szenvedéssel mire hajlandó volt azt csinálni amit akartam volna, meg úgy csata nélkül átverekedtem magam rajta úgy 8-9 óra alatt, de mikor újra vissza kellett menni erre a területre letöröltem a játékot mert agyfaszt kaptam tőle. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2016.05.10. 16:16:01
"3-dik sugárzási zónába" kicsit nehéz volt kitalálni, hogy hol vagy, de a fuldoklásból ítélve épp Railroad-ba értél el. Ott csak annyit kell csinálni, hogy amikor a kölök szól a társáról, előre kell szaladni, jobbra a hídon át, majd a tóparton, ha jól emlékszem a második fát ki kell dönteni (robbanóanyagot rádobsz, vagy, ha van jó faltörő képességű embered (Brawling) azzal). Ha nem jót döntesz fejbekokizza a gyereket a rönk :D Később meg a csapatba lehet a megmentésből kifolyólag valamelyik kölköt felvenni, de elég ratyik az értékei.
Onnan mindig a Hobo-t vettem fel a csapatba, neki voltak elfogadható és relatíve könnyen kipofozható értékei. Shotival, majd akkro lehet kaszálni, ha meglesz a legjobb. Most a nehéz gépfegyver skill-t húzom neki a lőtáv miatt. Csak sajna zabálja a lőszert :/
Nálam meg nem megy mert mikor lemegyek a 3-dik sugárzási zónába akkor megkéne menteni a csajt aki fuldoklik a vízben az egész pályarészben kivagdos a játékból és kurva nehéz bármit is csinálni, vagy 100-szor kibasz a játékból. Csatázni nem tudok mert állandóan kibaszott. Amikor átmentem csatázni az átjárón egy másik részre ott meg jól ment. Csak itt ennél van ez hogy miért nem tudom Gyenge a gépem hozzá?, meg néha máshol is kivágott, de utána lehetett folytatni.
Lassan, de biztosan haladok. Már csak át kéne mennem LA-be. Titan kanyont megcsináltam, de ott nincs igazán jó döntés, hogy kinek is segítesz :/ (Fanatikus Monkok, Milícia, vagy kiszúrva mindkettővel káoszt okozol) Megpróbálva a legjobbat, megdöntöttem az őrült monkok hatalmát és a Milíciát segítettem hatalomra, de nem adtam a kezükbe igazi pusztító erőt, mivel az utolsó küldetésüket alapból passzoltam. Így a főnökük megköszönte a segítségemet és relatíve megérő módon elköszönt azzal, hogy tudja más dolguk is van a Rangereknek. Talán ez a legbékésebb megoldás és így a szabad átjárás/bejárás is megmaradt a területre + a kereskedőjükkel is lehetett üzletelni. Extra poén volt, hogy valamennyi megölt monk (még a kereskedőtől is) minden felszerelést össze lehetett porszívózni és elpasszolni a milícia kereskedőjének.(jó sok pénzt kaptam így) Egyedül a cowboy NPC-ket sajnáltam, akiket ugyan úgy bedózerolt a milícia a hatalomátvétel során.
Damota-ban mindent megoldottam a lehető legjobbra. A csajt is kiszabadítottam.
Menet közben valahol elveszett a Grincs, de nem is hiányzik. Az acsihoz max visszatöltök majd egy korai állást amiben megvolt még.
A börtönt is lerendeztem békésen, de nem a legjobb így a vége, mivel a skorpiók maradtak, hatalmon,békét kötöttek a Rangerekkel és továbbra is sanyargatják valamennyire a völgyet. A legjobb elméleti megoldás a mentsd meg az összes kutyát és dózerold le a skorpiókat lenne, de ez valahogy nekem nem jön be, mivel elméletileg a békekötés után a rangerek útmutatásával/támogatásával működnének tovább, ami meg változást hozhat a viselkedésükben. (persze, ha jól értettem a leírtakat).
Beszereztem a legjobb energia fegyvert is. Eléggé durva cucc. Robotok nem nagyon kedvelik, emberek ellen meg átlagosnak mondható.
Érdekes módon a mutáns csaj -5 armorral rohangál amit nem nagyon értek miért van, de ezt az értéket muattaja a karakterlap. Ezt max úgy tudnám elképzelni, hogy egy szál ruha nélkül flangál a bazi nagy energia puskával. De az meg lore-ban eléggé viccesen/meghökkentően nézhet ki. Például mindenki meglepődne szerintem, ha jön egy Ranger csapat szembe az emberrel a sivatagban és van velük egy zöld bőrű full pucér csaj is is egy bazi nagy energia puskával a kezében, aki a bemutatkozást követően maga is Rangernek mondja magát... Emberek szemei elgurulnának biztos valahova :D Lehetne az ilyet az ellenség megzavarására is alkalmazni :D
Még annyit fogok csinálni szerintem, hogy átfésülöm a térképet kimaradt emlékművek és raktárak után, majd irány LA. Az AK-ba a lőszert már előre gyűjtöm. Van vagy 7-800 elrakva :)
Ha szereted a Baldurs Gate Never, Winter stílust, csak posztapo világban és moderneb megvalósítással, akkor mindenképpen.
lehet ideje lenne megvenni és kipróbálni, azt néztem, hogy a g2a-n csak 1800 ft, vásárolt már onnan valaki?
Az még kimaradt, hogy a mutáns településről utolsó tagnak nagy nehezen felszedtem az energia fegyveres csajszit, de nagyon megszenvedtem mire hajlandó volt előbújni. A karizma érték eléggé alacsony a csapatban és 6+1+1+1+1+4, így eléggé trükkölnöm kellett. Főnöknek skillből dupláztam a karizmát (radiant person) és adtam rá nyakörvet, meg még volt 3 nyakörvem, amiket felvettem, így lett össz 25 (22+ kell neki elméletileg a csatlakozáshoz), de megjelenni, csak kb. a 10+ területbelépés után volt hajlandó. Már több fórumot végigtúrtam utána, hogy miért nem jelenhet meg (a feltételek megvoltak), úgy tűnik a szinthatárnál kicsit randomizálja magát.
Most a csapat úgy néz ki, hogy 4 saját emberke + HP-ből a mesterlövész csaj, Hobo with the Shothun :) és a mutáns zöld bőrű energia fegyveres csaj. Így a kalandozás során mindig lesz valamelyik csapat tagnak valami színes beszólása az adott helyzetre :D Utoljára szerkesztette: Malachit, 2016.04.25. 09:28:18
Tegnap elővettem és elkezdtem folytatni a játékot. Kicsit nehéz volt meglelnem, hogy hol hagytam abba majd félévvel ezelőtt, de sikerült. :) Így Prison első látogatás belépéstől (csak Red-et kerestem meg) eljutottam Titan kanyon elejéig (feleség megtalálásig). Közben az északi mutáns település fertőzés problémáját is sikerült szépen megoldanom. Senki nem halt meg. Beszedtem petnek a Grincset :D És titan előtt még elugrottam Abbadoned rail-be is robotozni. Az alap nem DC első játékomhoz képest a robotokat már sokkal könnyebben szétamortizáltam. Meg is néztem, hogy tényleg szupreme nyerk fokozaton játszok-e, de azon volt. Majd innen második petenk reaktiváltam a T800-ast :) Durva a csávó, csak sajna papírból van (50HP) :/ A grincsre meg ráment az egyik lépegető, de kb annyit érzett meg belőlle, hogy HÖ, valami nekem jött :D Kanyon j szép falat lesz majd :)
Az elején...persze a játék elején az ember annak is örül, hogy minden - akár logikusan összerakott - tökéletesen élet- és harcképtelen csapattag kicsit tovább él minden harc után... Az elsődleges fegyver fontos persze, de én rengeteg harcot zártam le a játék különböző szakaszaiban pisztolyokkal és mentettem meg sok elsősegély csomagot. 3-4 szintet dobni rá nem érvágás, sokszor jól jöhet. Középtájon vagy az utolsó harmadban főleg érdemes lehet dobálni rá, akkor már érdemben eleve nincs hová, ha jól össze van rakva a csapat. +1 AP nekem több karinál is gyakran maradt a játék bizonyos szakaszában még elsődleges fegyver használata + pisztolylövés után is, így az AP átmentése a következő körre is adott volt. Visszavonulni nem szoktam, mivel általában a sniperrel kezdem a köröket minél messzebbről és a csapat is fedezékben guggol, így amíg az ellen elkezd rohanni az irányukba, általában bőven le vannak szedve, mire odaérnének. Szétmodolt sniperrel és egy hozzáillő karival főleg elég nagy távokról lehet harcot kezdeményezni, onnantól már a legtöbbször el is dőlt a kimenetele. DC supreme jerk-ös tapasztalatokból ítélve. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.03.25. 16:36:08
Viszont tapasztalatom szerint, a fennmaradó AP-t jobb elhasználni fedezékbe húzódáshoz, vagy hátráláshoz. Esetleg a következő körbe átmenteni így +1 extra támadást begyűjteni. További érv a 2 fegyver használata ellen, hogy az elején teljesen értelmetlen a 2. fegyverrel elpuffogtatni a fennmaradó AP-t, mivel a karakter azzal a fegyverrel vélhetőleg teljesen képzetlen, így egy elefántot se talál el, hiába ül a hátán. Ezen felül az ember örül az elején, hogy, ha az elsődlegesnek választott fegyver skill-t olyan szintre tudja kihúzni, hogy a találati esély azzal is épkézláb legyen.
A pisztoly - és esetleg a melee is - megfelel másodlagos fegyvernek, ha az elsődleges AR/Sniper/SMG/Shoti kifogyott és érvágás lenne tárazni az adott helyzetben, esetleg a tárazás mellett még a megmaradó AP enged valamiféle támadást. A realitás talaján maradva, a valóságban sem lehet komolyan venni azt, hogy egy harcos csak közelharcra specializálódik, amikor mindenféle távolsági ellenféllel találja szembe magát lépten nyomon, amelyek teljesen más ligában játszanak... :)
Ha a legnehezebb fokozatot választod, akkor a közelharci karakterrel meg fogsz szenvedni minden esetben, míg ki nem lesz pattintva. A harcok többségében, nem 1 ellenfél lesz akit bátran lerohanhatsz vele és testközelből csaphatod neki, hanem 1 kupacban legalább 2-4. Így míg egyet lenyom jó esetben, a fennmaradó ellenfelek szétszedik. Én csapat színesítésnek tettem egyet be a DC HC végigjátszásba, de sajnos nagyon kell számolgatni vele, hogy mikor merre és hány lépés. Inkább ilyen kis HP-s ellenfeleket leszedegető, befejező karakterként alkalmaztam, amire már nem volt érdemes lőni.
Közelharci karakternél a stat kialakításnál meg kell találnod a legjobb egyensúlyt a kezdeményezés, gyorsaság, erő és HP között. Sajnos így az inteligencia alacsony lesz, ami lassú fejlődést eredményez a skillpontok terén. Tankot sem csinálhatsz belőle, mert akkor meg túl lassú lesz és pont a lényege veszik el, valamint azokat a páncélokat is átütik előszeretettel. így kb a bőrgúnya lesz rajta a legjobb.
Meg úgy általában minél durvább egy páncél, annál lasabb lesz tőle egy karakter (mind mozgás, mind kezdeményezésben). Ami meg döntő lehet sokszor.
A távolsági fegyvereseknél is érdemes a stat pontelosztást nagyon átgondolni, mivel több variáció is van és mindnek megvannak az előnyei és a hátrányai is.
Pisztolyokat meg el lehet felejteni, kb. díszek maradtak a DC-ben is. Többi távolságinál tapasztalat alapján Középmezőnyt az SMG-k és a nehéz géppuskák jelentik. Utánuk a mesterlövész fegyverek jönnek és a legjobbak az assaultok, de az unbalanced mindent visz jellelmzőjük már nem annyira kiugró.
Jah,jah vágom. Én 1 közelharcos,1 mesteövész,1 assault,és 1 healer. ;)
Annyi, hogy ha AG-ba mész, akkor nem kell annyira egy karaktert se kigyúrni inteligenciára a kezdő karakterek közül, mert fel lehet venni ott egy magas INT-el rendelkezőt. Ha Dam-ot választod, onnan pedig egy mesterlövészt lehet verbuválni, így azt nem kell a kezdésnél csinálnod. Igaz a kezdő csapat kialakításakor ezek sem kötelezőek, de a skillpontok miatt mindig is szerettem pár magas INT karaktert csinálni, akik inkább támogató szerepet töltenek be a harcok és egyéb cselekmények során.
A Hobo kötelező csapattag nálam, szövegei mindig feldobják a hangulatot :) A shoti pedig a végjátéknál tud jól jönni, amikor a legjobbat beszerezted neki és a skill is maxos. Elég tömegpusztító tud lenni.
+angela death +rose AG centerből
Én is így csináltam meg kb a csapatot. Most tartok AG center felé.
hi. én ezen toltam végig és azt hiszem az intelligenciát 6osra raktam mindenkinél. talán így 4 skillt kaptam szintenként.itt a fórumban még le is írtam 1 kommentbe még az elején,h milyen karaktereket indítottam.#603 Utoljára szerkesztette: chris0000, 2016.03.24. 07:58:39
Olyan, hogy csak akkor kezdj neki, ha nagyon érted a játék minden porcikáját, akár végig is toltad a játékot már legalább egyszer, ellenkező esetben hatalmas sz0pórollerezés lehet belőle... :)
Viszont a DC-t játszd szerintem, mivel jobban balanszolt fegyverek terén (nem visz mindent annyira az assault) és igencsak sok javítást is tartalmaz. Pár helyen kisebb módosítást is eszközöltek. Térképek néhol finomításra kerültek. Sajna időhiány miatt a DC-ben csak az RR végéig jutottam, de másodjára is élvezetes volt addig. :)
Ha pedig kihívást szeretnél, nem csak ilyen séta a mezőn a napfényben délután szintet, próbáld legnehezebb fokozaton :D
Ohhh.....Hát akkor 3 game kerül ennyibe. ;) Szerintem eléggé jó ár érte. Meg is vettem gyorsba. ;)
Az nem egy dlc, hanem egy "felújított" rendezői változata a W2-nek:
"Wasteland 2 Director's Cut changes a huge number of aspects of the game. Our main new features and changes include:
-Graphical overhaul and update to the Unity 5 game engine. -Expanded voice-over with thousands of newly-voiced lines for key characters and scenes. -Precision Strikes system allows you to target individual body parts on enemies in combat, which lets you inflict negative status effects on them. -Perks system lets you pick bonuses for your characters as they level up. -Quirks system lets you pick a personality trait for each custom created Ranger during character creation, with a gameplay-modifying positive and negative quality. -Rebalanced gameplay, including virtually all combat encounters, weapons, loot drops and containers. -Controller support on PC and console. On PC, you can select from keyboard and mouse input, as well as Xbox 360, Xbox One and PlayStation 4 DUALSHOCK 4 controller modes."
Szerintem a digitalis gyujtoi extrakra gondolt. Vagy tud valamit, ami mi nem :) (biztonsag kedveert rafrissitettem a W2 DC-re, de nem, nem jott semmilyen dlc ki azota)
Nem nagyon jön a magyarításra a szavazatok. Most én is újra neki álltam a gamenak teszteltem a windows 10 alatt, eddig működik lehet vele játszani, kíváncsi leszek meddig jutok benne.
Gondolom, most mindenki a fallout 4-et nyomja, de azért szavazzatok rá, hogy legyen kész a fordítása.