Hú baszki, Hollywoodban 3 frakció is van. Nekem meg nincs időm 3-szor újrajátszani a végén. Ez így érdekes lesz.
Asszem közeledhetek a végéhez, Hollywoodban már új feje van a városnak már csak a másik oldalt kellene helyre rakni. Bár aztán még mindig ott a kérdés, hogy a Synth-ekkel mi lesz. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.07. 13:31:53
Ezt a játékot néha pofán tudnám vágni. 1,5 óra szenvedés után jöttem rá, hogy hiába irtottam ki az egész tetves bastiont miért nem fejeződik be a quest. Szét kell lőni azt a rohadt kaput.
A végső összecsapásnál vagyok a RC-ben, de ez valami nevetséges. Eddig mindenkit lenyomtam, de ez mission impossible helyzetnek tűnik.
Rose az egyik legtáposabb főhealer nélkül kicsit nehéz...
Hagyni kell érvényesülni a segítő karaktereket, akikből remélhetőleg minél több van a pozitív kimenetellel megoldott konfliktusok nyomán. Meg hát save scumming... :)
A segítő karakterek tonnányian vannak, de szar sem érnek. Agyatlanul mennek előre és lemészároltatják magukat. Vargas, mindenki, egyre megy. A gunslingerek kb. egy lövéssel ölnek le mindenkit. Fedezékben is kb. Röhej. Úgy, hogy kritikus találat elleni perkek fent, ahogy a több is.
Arra meg hogy a faszba készüljön fel az ember, hogy a játék legvégén az egyik gyógyító emberét simán elveszik? Köszi, ennyit a jól megtervezett csapatfelépítésről...
Hiába van RPG-m azt sem tudom értelmesen használni.
A játék harcrendszere meg olyan szinten bug featurökkel van tele, hogy az röhejesen. A sebességet csökkentő fegyverek hatása kikerülhető azzal, hogy fegyvert váltasz, aztán vissza....
Azt viszont magyarázza meg már valaki, hogy mi túótól tárazódnak ki csak úgy a fegyverek, ha letszem majd felveszem őket újra? Mi ez az ökörség?
Na, vége. Sikerül megcsinálni sokadik rebootra, ahol el tudtam lőni RPG-ket és az nagyban segített. Nálam Ertan nyomta meg végül a gombot, találkozhatott végre az öröggel. Vargasnak sajnos esélye sem volt túlélni, ahogy egyetlen segítő sem élte túl.
A helyszínek nagy részén a happy befejezés lett. Angel O-t a Robbinsonok uralják, az nem. Az elején Ag Centert választottam, so Highpool ment a levesbe. Damonta, és a vasutas indiánoknál béke honol, ahogy Hollywoodban is.
84 óra volt a végigjátszás. Összességében megérte, de igencsak látszik a pénztelenség és kidolgozatlanság (sok helyen még voice acting sincs) ahhoz képest, ami lehetett volna belőle. Remélem a 3. rész ennél is jobb lesz. Az atmoszféra és a hangulat jó, a harcrendszer X-COM szerűség, semmi extra.
A játék engine katasztrófa, azért 2014-es játéknál is 2006-os NWN2 utánérzés azért valahol vicces. Zommolni és forgatni rendesen nem lehet, ezért a harc előtti amush helyzetek összehozása sokszor elég "vicces".
A játék inventory és egyéb rendszere a 2000-es éveket idézi vicc, hogy vadászni kell a cselekedetek és a tárgyakra, hogy használódjon. Lehet, hogy ez egyeseknek jó feature, engem inkább idegesített.
Összesében a sztori olyan 9/10, kezelés és UI 3/10, grafika 5/10, de úgy alles zusammen egy erős 75%-ot adnék rá metán, de nyugodt szívvel csap poszt apokaliptikus fanoknak tudnám ajánlani.
Ha kezdéskor is ennyire ismertem volna a rendszert, akkor sokkal szélsőségesebb karaktereket csináltam volna. A luck és charisma értéket mindenkinek simán minimumra lehetett volna húzni. Az intelligenciát meg annyira fel, hogy mindenki legalább 3 skill pontot kapjon szintenként.
Arra a játék végéig nem jöttem rá, hogy mi értelme van a brawler képességnek, nem volt hozzá soha erős fegyver. A bladed és blunt fegyverhez voltak jó dolgok főleg, ha a -1AP-s dolgot rárakta az ember. Iszonyatos henteléseket lehet csinálni vele.
A sniper szokás szerint a legjobb fegyveres ember. A shotgunnak szinte semmi értelme nem volt a legutolsó 3 sorozatos fegyverig nem sok babér termett neki.
Az energy weapons is igen rövid ideig értelmes, mert a magas AP-s assult rifle és sniper mellett nem éri meg sem SP, sem más rájuk pazarolni.
Az viszont durva, hogy mindenki kb. azonos módon használhatja az RPG fegyvereket, csak bónusz járhat a grántádobásra és a robbanásukra is. A shotgunos RPG-zel jellemzően, ha kellett, ha a rádiusz nem számított.
Végre megkezdődött a fordítása a játéknak.
Szuper hír! Melyik csapat vágott bele? Van valami pontos infód róla?
Illetve más:
Ki hogyan szokta meg ezt a "felülnézetet" a játékban? Én a Fallout 1-2 nevelkedtem, és annyira idegen nekem ez a gyakorlatilag beláthatatlan nézet, hogy sokszor már elveszi a kedvemet a játéktól... :(
Marha gyorsan. 99%ban legmesszebbre kizoomolva jatszottam es eleg gyorsan raereztem a kozepso gombos forgatasra is. Szvsz a kezelofelulet eleg jo, egyedul a fegyvermodok pakolasanal volt zavaro idovel a sok ablak egymas utan mikor mindig rakerdezett h tenyleg rarakom-e, ill h sikerult leszedni, stb. pont tegnap vittem vegig (elotte ketszer vittem el 85%ig, elosszor a simat majd a DCt csak ott lerakva nem emlkeztem a dolgokra idove igy kezdtem mindig ujat) es elegge tetszett, kifejezetten a legvege. Ami viszont bosszantott, nem kicsit, az h a jatek milyen szinten eroltette ram a savescum-ot. (pl hiaba van maxos skillem, zarnyitas vagy demolition az "ellen" egy lvl12-13as szintu nehezseggel rendelkezik igy aztan van 11% vagy 23% eselyem a 4x%/3x% crit failure mellett). Es ennek tukreben kifejezetten nem volt jo otlet szvsz a random loot sem a ladakban hisz nehezebb fokozaton az elejen szinte kotelezo h legyen rendes sebzesunk. Ezt leszamitva viszont marhara bejott a cucc, alig varom a majusi W3at :)
Akkor újra nekiugrok, nekem gyakorlatilag a játék törléséhez vezetett ez a "nem tudom irányitani se átlátni a játékot" dolog... :)
Más problémám pedig, amikor harcra vált a dolog akkor bejön az az idegesitő zene, pedig imádom Mark Morgant, minden elismerésem az eddigi munkáiért, és baromira várom, hogy a W3-ban miket fog összerakni, de akkor is. A "harc" zenétől attól kihullik a nemlétező hajam...
Hála istennek ezek nem befolyásolják a játék atmoszféráját ami nagyon el lett találva, ezek csak a saját hisztijeim... :)
Frissült is az állás. Nálam is dettó ugyanezért lett törlés a vége fingom sincsen mit kell csinálni a továbbjutáshoz így hanyagoltam.
89%-nál járnak a fiúk még az idén elkészül a magyarítás.
alig 3 hét múlva magyarul lehet tolni.
Az alapverzió is elkészült.
Én pár napja kezdtem el a Wasteland 2: The Director's Cut -ot. A vasútépítő indiánoknál járok. Arra gondoltam mi van ha kinyírok mindenkit a pályán?:) Jó, tudom, ez nem az a játék és a történet is csorbulna. De ha úgy az összes karaktert kilövöm a pályán, akkor sincs gond, nem? Mondjuk valószínűleg nehezen menne. A vasútépítésnél az egyik épületben csak úgy előre mentem és máris rámtámadtak, csak néztem, hogy ebből hogy jönnék ki jól.:)