A fejlesztõk a közösség segítségét kérik a játék fordításához, bár a magyar nyelv egyelõre nincs náluk tervben.
De attól még megoldható lenne a dolog. Vannak itt érdeklõdõk/támogatók?
Hát ha még csak most kezdik csak fordítani magyarra az még minimum jó hónap. Az eredeti XCOM vezetõ tervezõje, Julian Gollop panaszkodott hogy egyre nehezebb a Kickstarteren pézt gyûjteni... Hát kérem ennek a játéknak tavaly nyáron keztek rá gyüjteni Az eredeti megjelelenési dátuma 2013. dec. 23. Most akkor miért is csodálkozunk hogy megbukik ez a finanszírozási rendszer ???
Eh, hova lehet ezt még fokozni:
Wasteland 2 - Early (!!!) Beta
Gondolom release elõtt még lesz Beta, late Beta, near release, almost release valamit bugged release is....
melyik a jobb? hamarább jelenik meg de szarabb lesz vagy késõbb de jobb?
Én tegnap megvettem, mert nem bírtam már magammal, early access-es steam digi-deluX. Hát kuravjó a hangulat, azt mondom! Fallout Tactics, csak ugye van story is, ezért több. Mellesleg a graf. is jól néz ki, bár ugye itt nem ezen van a hangsúly. Zene: Mark Morgan - van kérdés? :)
Mivel kiadáskor lesz egy jelentősebb day-1 patch a csúsztatási idő alatti javításokkal és simításokkal, lehet, hogy várok majd én is, de az első pár dologba benézve nagyon frankó és nehéz letenni!
szerk: és igen, abszolút release közeli minőség. Utoljára szerkesztette: f24sg, 2014.08.16. 19:10:28
"Brian Fargo, az InXile Entertainment fejese a minap a Twitteren megerősítette, hogy a Wasteland 2 szeptember 19-én kerül a boltokba." Megjelent a Risen 3 erre hirtelen elnapolták a megjelenést :) a könyvek kinyomtatása miatt persze persze :)
Amúgy Cd galaxis szerint még mindig "Várható megjelenés: 2014. szeptember 26."
Risen...? Ugyanmá, két külön kategória... a Risen egy szimpla kardos varázslós cucc (szerintem sokaknak a könyökén jön már ki ez a téma), a wasteland meg egy viszonylag ritka posztapokaliptikus RPG. Kétlem hogy a risennek bármi köze lenne a csúszáshoz...
Magamtól szokatlan, de várom már ezt a cuccost. Herótom lett a sok kardos varázslós RPGtől (most próbáltam ki a Blackguardsot de meguntam), várom már a posztapokaliptikus modern RPGt.
A videó végén van a lényeg 09.19.14. Vagyis szeptember 19. a megjelenés. Egészen jól néz a videón, kivették a harsány színeket. Csak a karaktergenerálás szerintem el fog tartani egy jó napig.
Ez a Manual rohadt jól néz ki ! Valaki beszélhetne a Topic létrehozójával hogy tegye ki fentre linkre. Hátha még valaki lefordítaná magyarra :O) Az a gülüszemű baba nem kellett volna bele egyedül. A fallout-os pitboy aranyosabb volt.
"33 GB available space" hű.. azért kell neki a hely.. jó, az asztali 2 terráson elfér, de a noti ssd helye megcsappan vele rendesen...
Fogod a manuált amit ide belinkeltek letöltöd. Klikkelsz ide PDF FORDITO Engedélyezed jávát, kiválasztod a PDF -et és felöltöd. Voalá van egy MAGYAR nyelvű WASTELAND 2 kézikönyved. Tudom kesze- kusza, de aki nem ért középfokon angolul annak életmentő lehet. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.09.11. 10:54:41
Akiknek készült, ez tökéletes. Jó lesz ez, nem is kicsit. Jön pár hasonló kategória a közeljövőben, most majd kiderül van e elég kereslet még az ilyen játékokra.
Van e elég pénz ? 750 ezret akartak összegyűjteni 3 millió jött nekik össze az olyan cirka 900 millió forint. Az 300 magyar programozónak egy évi bére, csak gondoljatok bele mit lehetne abból kihozni...
Nem értem miért hiszi bárki is azt ,hogy ami a kickstarteren gyűlik pénzt csak az létezik. A háttérben ott van még ennek az összegnek az xszerese.......
Kérdés mennyire befektetés alapú az ilyen projekt. Vagyishogy a befolyt teljes összeget a játékra szánják e... kiegészítők, szerver satöbbi , vagy valóban állnak befektetők a háttérben és mondjuk a 2 milla fölötti megy zsebbe mint haszon. Csak összehasonlításul ...a zajos nagy siker a Destiny 500 millió dollárból készült és első nap behozta az árát. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.09.16. 09:49:38
csak külföldön a programozok "valamivel" többet keresnek, mint egy magyar ..
meg azért nem csak a programozók fizetésére megy el ez az összeg, ott van a zeneszerző, a szinkronhangok, stb valószínűleg különböző licenceket is fizetniük kell (mittomén, Havoc-ot ha tesznek bele vagy egyéb technológiát használva) áram, fűtés, mittoménmi..
persze biztos megéri nekik, ha nem érné meg és koplalnának, akkor nem csinálnák.. ha tényleg olyan jó is lesz a játék, mint aminek kinéz, én nem sajnálom tőlük..
A TELJES KÉPESSÉG ÉS TULAJDONSÁG LISTA MAGYARUL !!!
Coordination - Kordináció
Meghatározza a Ranger mozgáskordinációs képességét mind a finom kéz-szem koordinációt és az egyensúlyérzéket. A kordináció szükséges a fegyvereseknek, minimálisan szükséges a távolsági fegyverekhez. Közepes bónuszt ad az AKCIÓPONT-okhoz és a távolsági sebzéshez.
Luck -Szerencse
Meghatározhatalan veleszületett tulajdonság. Az egyik legsokoldalúbb atribútum. Széles körben ad kissebb prémiumokat. Közepes bónusz :Kritikus sebzés esély, Kitérés. esély plusz mozgáspontra a körben, bónusz életerő szintlépéshez.
Awareness - Észlelés
Nem csak a látásra utal hogy szemüveges e a Ranger, Nagy hatással van kezdeményezésre és egyéb harci statisztikára. Fontos szempont a Rangersnek ha szeretné mozgatni a korán a harcban Legyen az egy bunyós, hogy odaérjen vagy egy mesterlövész hogy kapjon egy gyors lövést. Bonuszt ad a kezdeményezéshez , Kitéréshez, Észlelési távolsághoz.
Strength - Erő
A Ranger tiszta nyers ereje. Természetes tulajdonsága a Bunyósoknak, nehéz fegyvereknek.Brutális erő. Bónusz :Elbirt teher,Akciópont,Kezdő életerő, Életerő szintlépésenként. Közelherci sebzés.
Speed- Sebesség
Nem csak azér fontos hogy gyorsan fuss hanem meghatározza a Ranger reakcióját, gyorsaságát. Fontos a taktikai mozgás a harcmezőn. Bónuszok:Harci sebesség,Kezdeményezés,Akció Pont, Kitérés.
Intelligence - Intelligencia Új információk megtanulása és ezáltak a képességek gyorsaban növekednek. Elsődleges fontosságú az "okos" karaktereknek orvos, számítógép zsenik. De vigyázni kell hogy a karakter lépést tudjon tartani a csapattal a fejlődésben. Bónuszok: Skillpont per szntlépés,Akciópont, és képesség hogy olvassa a magas szintű könyveket.
Charisma - Karizma Egyedi tulakdonság ami nincs hatással a statisztikákra, viszont meghatározza hogy más NPC- csatlakoznak e a csapathoz. Hatással van a kereskedelemre, befolyásolja a beszélgetéseket Kihat a vezetői képességre !
-------------------- Képesség fejlesztése
1-3 szint 2 pont 4-6 szint 4 pont 7-9 szint 6 pont 10 szint 8 pont ----------------
Az előre elkészített karakterek általában három képességre kapnak 2 pontot. Azaz ez egy kiegyensúlyozott megközelítés szakosodott és általános karakternek, de 12 Skill Pont elérhető,választhatsz, hogy még ennél is tovább,szakosítod és fejlesztheted az egyik képességet egészen 4-ig, igy elköltveköltve 10 pontot. vagy általánosítasz, és fejlesztesz hat képességet. A Ranger Testreszabása csak rajtad áll, bár Nagyon ajánlott egy kiegyensúlyozott karakter pár változatos képességgel! ---------------- A fegyveres skillek:
Assault Rifles - Géppuska (sok sebzés, elveszítik a pontosság közelről, nehéz töltényt találni)
Blunt Weapons - Ütőfegyver (páncélos egységek ellen, nagy sebzés,kicsi kritikus esély)
Brawling - Verekedés (box, kevés akciópontba kerül,sok támadás)
Energy Weapons - Energia fegyverek (erősen páncélozott egységek ellen, gyenge páncélzat ellen kevésbé hasznos, kevés lőszer)
Handguns -Kézifegyverek (kiváló másodlagos fegyver, nagy kritikus esély, gyakori lőszer, kicsi átütő erő)
Heavy Weapons - Nehéz fegyverek (Területre hat, nagy sebzés, nagy átütőerő, sok akciópont)
Shotguns -Sörétes (ideális tömegleszámolási fegyver,kúpban területre hat, közepes akciópont, távolra hatástalan)
Sniper Rifles -Mesterlövész puska (egy lövés messziről, nagy sebzés,sok akciópont,drága lőszer és nehéz találni,közelre hatástalan)
Submachine Guns -Géppisztoly (sok lövés közelről nagyon pontos, olcsó könyen található lőszer)
FONTOS: Ha egy fegyver átütőereje nem éri el egy páncélét akkor annak sebzése levonódik belőle!!! ----------------------------------------------------------------
Általános képességek
Animal Whisperer -Állatszelidítő (Suttogó) Az állatok megszelidíthetők és rávehetőek hogy kövessék a csapatot (bónuszt adva). Vagy pl hazaihetünk egy elkóborolt kutyát.
Barter -Kereskedés Minden pont barter 2% bónuszt jelent kereskedelmi helyzetekben. Elég egy emberrel fejleszteni mert a teljes csapatra hat!
Brute Force - Brutál Erő Ajtók, ládák, falak, pillérek összezúzása Előfordulhat például hogy tönkremegy néhány tartalma a konténernek.
Hard Ass - Keménykedés Képesség, hogy beszélj keményen megfélemlítve az embereket, azzal a céllal hogy hagyjon fel a harccal, vagy egyszerűen csak engedi át valamit kattints a megfelelő kulcsszón amely oldva, ha a készség szint elegendő. Minden beszélgetés szituációs,és ha a lehetőség kimaradt, akkor általában nem tér vissza erre a konkrét beszélgetésre.
Kiss Ass - Hízelgés Képesség, hogy meggyőzze az embereket édes beszéddel. (Beszélgető szituációban)
Leadership - Vezetés Parncsolás másoknak.Két tényezőre bomlik. Ezen múlik hogyengedelmeskednek e neked karakterek és a vezető környezetében növeli a sebzések esélyét a karizma határozza meg a távolságot.
Outdoorsman - Táborzó A térképen használatos, csökkenti a víz fogyasztását és az esélyét a váratlan tűzharcoknak.
Perception -Érzékelés Éles szem a kis részletekhez. Eldugott tárgyak észrevétele, és a párbeszédekben a részletek megfigyelésével új lehetőségek nyílhatnak.
Smart Ass- Okostojás Okoskodással logikával új lehetőségek nyílnak a párbeszédekben.
Weaponsmithing - Fegyverkovács A használhatatlan alkatrészekből ez az ezermester fejlesztéseket tud elkészíteni és felhelyezni növelve fegyverek sebzését vagy más tulajdonságát. ------------------------------------- Tudományos Képességek
Alarm Disarming - Riasztás hatástalanítás Riasztók, ajtók, taposódrót, és más riasztó eszközök hatástalanítása. Jól párosítható a Perception (észlelés)sel amely képes észrevenni ezeket a csapdák
Computer Science - Hekker Tudást ad amivel használja a számítógépeket és más elekronikus berendezéseket. Robotokat és "szintetizátorokat" tud a magunk oldalára állítani.
Demolitions - Robbantási szakértő Aknák és csapdák hatástalanítása , A Perception tulajdonsággal ezek felfedezhetőek.
Field Medic -Szanitéc Gyorsan hatékonyan alkalmazza a korlátozott orvosi ellátást az életmentő harci helyzetekben.
Lockpicking- Zárfeltörő Egyszerű Zárak ajtók nyitása kulcs nélkül.
Mechanical Repair - GépSzerelő Motorok gépek javítása , szituációban segítenek megoldani a mechanikus problémákat
Surgeon- Sebész Súlyos sebesültek életének megmentése,ez a fajta műtét általában több időt vesz igénybe.
Toaster Repair- Kenyérpirító javítás Speciális javítási képesség ami csak a kenyérpirítókhoz jó. Az emberek a pusztaságban tárgyakat rejtettek rossz kenyérpirítókba.
Én fordítottam remélem segítettem vele. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.09.17. 14:18:49
inkább a gugli fordította.. vagy a nyersfordítást másoltad be...
Megmutatom hogy fordít a google, csak a poén kedvéért hogy összehasonlíthasd.
Luck hogy meghatározhatatlan veleszületett valami , hogy csak megkönnyíti az életet néhány, számunkra, mint mások. Luck az egyik sokoldalúbb attribútumok, amely egy széles számos kisebb prémiumok , hogy lehet, hogy csak ad a él a harc. Luck ad egy közepes bónuszt általános Critical Hit Chance, és kisebb bónuszok közelharci Hit Chance, Chance, hogy elkerüljék, esély bónusz akció Pontot egy körben, és esély extra Alkotmány a level-up.
attól még eléggé kacifántos és magyartalan mondatok vannak benne így is :(
pl:
"Fontos szempont a Rangersnek ha szeretné mozgatni a korán a harcban Legyen az egy bunyós, hogy odaérjen vagy egy mesterlövész hogy kapjon egy gyors lövést. "
"Természetes tulajdonsága a Bunyósoknak, nehéz fegyvereknek.Brutális erő. "
"Bónusz :Elbirt teher"
Marha jó, hogy minden jobb fegyóhoz nem lesz löszer...majd megyek egy melee partyval...
Azért remélem lehet majd löszert késziteni.
Egy fordítás lényege nem a szó szerinti tükörfordítás. Némi átfogalmazás által sokkal emészthetőbb, értelmezhetőbb, hangulatosabb lesz bárki számára, miközben a lényegi információ megmarad.
Koordináció (Coordination) Meghatározza a Rangerek általános mozgékonyságát, a szem és a kéz összehangoltságát, az egyensúlyérzéket. A Koordináció a pisztolyhősök elsődleges tulajdonsága, mivel számos lőfegyver számára követelmény a nagyobb érték. Hatással van a következőkre: Akció pontok száma; Távolsági támadások találati esélye
Szerencse (Luck) Egy nehezen meghatározható veleszületett jellemző, mely könnyebbé teheti az életünket. A Szerencse egy sokoldalú tulajdonság, különböző kismértékű bónuszokat ad, lehet pont ezzel döntve el a harcot a te javadra. Hatással van a következőkre: Kritikus találat esélye; Esély támadások elkerülésére; Bónusz Akciópontok járhatnak érte a körben; Szintlépéskor esély van némi bónusz Életerő növekedésre.
Figyelmesség (Awareness) Nem csak azt jelképezi, hogy mennyire éles a szeme valakinek, hogy a Rangernek szüksége van-e szemüvegre, hanem az általános összeszedettséget és a különböző helyzetek felmérésének képességét is, mely lehetővé teszi, hogy megelőzze az ellenfelet, ha úgy tartja kedve. A Figyelmességnek nagy hatása van a Kezdeményezésre és a többi harci tulajdonsághoz hasonlóan rendkívül fontos a Ranger számára, hisz magas értéke által hamarabb és többször cselekedhetsz, időben lerohanva az ellenfelet pofozkodáshoz vagy épp gyorsan leszedve a mesterlövész puskával. Hatással van a következőkre: Harci kezdeményezés; Esély támadások elkerülésére; Látótávolság
Fizikum (Strength) A Ranger nyers, brutiális ereje. Nem szükségszerű, hogy a Ranger jártas a nyers erejének kihasználásában, megfelelő időben való alkalmazásában, csak azt, hogy ha meglódul, azt rendkívüli erővel képes megtenni. A Fizikum fontos tulajdonsága a közelharcra specializálódott egyéneknek. Hatással van a következőkre: Maximális terhelhetőség; Akció pontok száma; Kritikus találat esélye közelharcban; Induló Életerő és szintenként kapott Életerő-bónuszok száma
Fürgeség (Speed) Nem csak a futás gyorsaságát jelképezi, hanem a Ranger reagálási sebességét, a veszélyek előli gyors kitérést is. Könnyű hát megérteni, hogy mennyire fontos ez a tulajdonság a harcokban. Hatással van a következőkre: Harci sebesség; Harci kezdeményezés; Akciópontok száma; Esély a támadások elkerülésére
Intelligencia (Intelligence) A Ranger azon képessége, hogy értelmezze és megjegyezze az információkat, s ezáltal gyorsabban tanul. A taktikusabb, megfontoltabb támogató karakter elsődleges tulajdonsága, legyenek akár műszaki beállítottságú vagy épp orvos, de fontos minden Ranger számára, hogy lépést tudjon tartani a csapat fejlődésével. Hatással van a következőkre: Bónusz Jártasság-pontok szintlépésenként; Akciópontok száma; Bónusz fejlődés a magas szintű, jártasság témájú könyvek olvasásakor
Karizma (Charisma) Egy egyedi, különleges tulajdonság, mely nem a származtatott értékekre van hatással, hanem a külvilágra, mind külön a Rangered által, mind a csapat összegzett Karizmája által. Számos követő nem lesz hajlandó csatlakozni a csapatodhoz, ha híján vagy a megfelelő Karizmának, meggyőző erőnek. Hatással van a következőkre: Vezetőkészség nevű Jártasság hatótávolsága, Bónusz Tapasztalati pont gyűjtése
Wedge én is azon filóztam érdemes- e egy 4-esre felhúzott specializált Snipert indítani, mert szép a nagy sebzés csak meddig... Meg egy másodlagos pisztolyt is kellene berakni közelharcra. Végigolvasva a manual-t még mindig egy gondolat foglalkoztat: érdemes e pontokat pazarolni kenyérpirító javítás skill-re. Nem tudva mi lesz benne feleslegesnek tűnik, többször is utal rá a manuál hogy nem feltétlenül jó túl szétosztani a pontokat. De kibírod- e hogy elmész a kenyérpirítók mellett úgy hogy a lőszer hiány szinte tuti krónikus lesz.
A pisztoly lesz a nyerö mert ahhoz lesz lőszer dögivel. A sniper valszeg meg akkorát fog sebezni, hogy nem is kell neki sok skúló legalábbis így volna értelme.
A játékban ez a kenyérpirító fétis honnan jön? Mert ismerve egy kenyérpiritó méreteit és felépítését, számomra nem világos hogy hogy lehet abban bármit is elrejteni.
Poénnak szánták ezt, Fallout-ban is voltak poénos képességek. Kenyérpirítónak a BSG-ban hívták a robotokat amúgy, sokszor találkoztam a manuálba a szintetizátor szóval is ez is valamiféle robotra utalhat. Lehet végülis elrejteni benne mert rács van belül. Pár golyó, arany, fénykép, térkép, sebkötöző ilyesmik elférnek benne. Úgy kell venni mintha turkálnál a szemétbe , csak az nem annyira lenne lelkesítő :)
Na már nálam fut !!! Nem túl jól detektálja be a géperősségét, úgyhogy érdemes a grafikus beállításokkal kezdeni. Gyötrődöm a karakteralkotás szépségével. Érdemes- e mind neked csinálni vagy jók az előre generáltak ??? Erről kíváncsi leszek a ti véleményetekre is. Szerintem a Mai nap a karaktergenerálásról fog szólni :)
szerintem egy vérbeli RPG-s számára ez nem kérdés, személyre szabja amit csak lehet :D
Igazad van, mind a 4-et saját maga csinálja meg az ember akkor van koncepció. Egyből első pályán felvehető a csaj ahhoz hasonlót akkor nem érdemes kreálni (brutal force-ja van ). 20 golyóval kezdünk és a sniper-nek 200 ba kerül ?:O) Azt hiszem pisztollyal lövöldözök az elején míg nem jön valami erős.
Azt meg lehet valahogy csinálni benne hogy szétossza a lőszereket magától ? pisztolyosnak a pisztoly lőszert satöbbi...
Valaki aki játszik már vele írna egy pár szót a játékról?
Ha van még olyan elvetemült itt aki hozzám hasónlóan megvenné a játékot annak szólók, hogy a kibövitett kéziköny ékes lengyel és angol nyelven van írva / valaki kérdezte ezt itt / egyébbként a full a manual van benne ami már linkelve lett a topikba.
Maga ranger kiadás szép és igényes amolyan witcher alapkiadás szintü tartalommal megpakolva.
hi. szerencsére nekem megtartotta a korábbi verzióban generált custom karaktereket. remélem működni fog és így már nem kell ezzel az időt tölteni.:)
pár szóban? rohadt jó! 2 órája játék után most tartok egy kis szünetet először, nekem eddig nagyon bejön.