Az a baj ezzel a fejlődéssel hogy ha nem találod meg időben a kellő embereket mindent a 4 alap embereddel kell helyettesítened és az veszed észre hogy félrecsúszik a fejlődésük. Most már 9 en megyünk 7 ember meg egy patkány meg egy kecske, kicsit vásári felvonulás jellege van a dolognak :) Egyáltalán nem gondoltam hogy fel lehet menni északnak a sugárzás mezőn át, elég szuicid dolognak tűnt. Miközben meg egyből két embert is fel lehet venni... Mi a megoldása ennek az indián telepes konfliktusnak ? A kapukat áram védi 15 % tudom betörni de a generátort alarm hatástalantás után is ha kikapcsolom jönnek a belső indiánok... szóval mindenképpen megtámadnak vagy kint vagy bent. Meg találtam mégegy ranger csillagot a hoboknál csak épp a küldi nem találom hozzá. Ez egy hatalmas város rengeteg küldivel nehogy kihagyjátok !
Talán lesz hozzá magyarítás!
Az nem ártana hozzá csak hogy mikor lesz magyarítás az a nagy kérdés
Nem tamadnak meg az indianok mindenkeppen,csak akkor ha kozel mesz a 'totemjukhoz'. Vagyis ha csak a fonokkel targyalsz akkor siman maszkalhatsz ki es be.Az epulet tobbi resze tiltott terulet a rangereknek.A generator kikapcsolasa mindig tamadast indukal szal az felejtos ha nekik segitesz.Allitolag ez a quest chain nagyon hosszu,szoval sok osszetevos lesz.En sem fejeztem be. A talalt ranger csillag-ot vissza kell vinned ranger varosba es leadni.Majd onnan folytatodik a dolog.
A megoldáshoz talán menj át a második területre és ott is beszélj a másik törzs főnökével. Simán kidolgozható egy mindenki számára előnyös üzlet harc nélkül. Míg ha lopni próbálsz akkor abból harag lesz és öldöklés. Szóval jó alaposan járd be az első majd a második települést, szedd össze az összes feladatot és old is meg azokat (mindegyik itt megkapott feladat helyben megoldható a két település valamelyikén).
A csillagot meg vidd vissza a citeadel-be és ott keresd meg a megfelelő embert. Ez vonatkozik minden régiségre és más hasonló, ranger-ekhez köthető dologra. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.24. 09:07:03
A kérdésem elsősorban azokhoz szól akik játszottak a Fallout 1-2vel! Mi a véleményetek a játélról? Van annyira mély sztorija,és megannyi lehetőség mint az elődökben? Milyen a játék atmoszférája? Mark Morgan megint odatette magát?
Előre is köszönöm a válaszokat! (Erősen gondolkodom a játék megvásárlásán,csak nem tudom megérné a 10k Ft-ot!)
Más mint a Fallout-ok. Ha valamihez hasonlít akkor inkább a Fallout Tactics-ot említeném amibe bele lett keverve némi RPG is. A történet egyszerű, szándékosan sok rohangászással elnyújtva a hosszabb játékélményért. Mély sztorija az nem igazán van (azért mély sztoriról az első Fallout-ban sem lehet beszélni), nem rejt magában igazi megdöbbenést kiváltó fordulatokat, egyszerű és kellemes, de semmi extra.
A körítés és atmoszféra nagyjából megegyezik a Fallout-éval, de ez nem is csoda, hisz előbbi a Wasteland alapjaira épül. Itt kicsit másabb a technikai színvonal, a bombák is később hullottak és a terepen még mindig érezteti hatását a sugárzás sokkal intenzívebb formában, mint a Fallout játékokban (a vetkőztetős nuke gránátok, amik ha túl közel állt a robbanás középpontjához egy karakter arról letépik a ruháit, különösen aranyosak). Nem rohangásznak óriás patkányok, radscorpion csordák és csótány hegyek, helyette más az élővilág, ami legalább olyan változatos. Robotok is vannak, de nem annyira veszedelmesek, illetve másképpen veszedelmesek mitn a Fallout robotjai. Power armor-ral még nem találkoztam, de szerintem nincs is, energia fegyverek viszont akadnak szép számmal.
Szerintem megéri a pénzét, kellemes játék, még épp kellően hosszú (ámbátor nem amiatt, hogy olyan csodásan bővelkedő a tartalom, hanem inkább mert sok helyre kell sokat menni és van töltelék helyszín ahol órákig ellehet az ember és semmi más szerepe nincs mint a szintlépések pörgetése), a döntéseknek van következményük amik sokszor előre nem is láthatóak de mégis logikusan következnek egymásból. Van benne újrajátszási lehetőség is pont a különböző döntések és azok következményei miatt, így egyszeri játékkal teljesen kipörgetni nem lehetséges, legalább 2-3 végigjátszással fedi majd fel minden apró titkát.
Köszönöm a válaszokat,és bocsánat a helytelen fogalmazásomért.. Nem is a sztorira gondoltam,hanem arra hogy annyi de annyi lehetőség volt,hogy többször újra lehetett játszani. De ahogy olvasom a hozzászólásaitokat ez itt is meg van. Vannak ugyanúgy városok? Lehet tradelni?
Általános kérdés: A sok junk és egyéb cucc ami nem quest item és nem tudom használni, azt el szabad adni vagy mindent meg kell tartani mert lehet valami mellékküldetéshez cucc? Gondolok itt a már említett serif csillagra, macikra, dohány, ékszerek stb. Üdv
Nem igaz, a játék vége felé a 40-46. szint között voltak az embereim és még mindig lehetett volna hová fejlődni, közel sem voltak halhatatlan félistenek, sem mindentudóak...viszont a 30. szint környékétől a rang névlegesen nem változik, ugyanúgy 'hadnagy' marad ahogy tapasztaltam, akármilyen szinting...nem mintha bármit is számított volna a játék során tudtommal. :)
A gyakran előforduló tárgyakat eladhatod nyugodtan (például a felsoroltakat), csak a ritkákat/egyedieket érdemes megtartani...azokra esélyesen szükség lehet még, bár sok belőlük igazából nem is quest item, csak úgy leadhatod őket egy-egy embernek, akiknek éppen szükségük van az adott akármire...sokszor esélytelen is találgatni, tudatosan keresni, hogy mit kinek lehetne leadni, gyakran csak a beszélgetési lehetőségek alapján jöttem rá hogy valami valakinek leadható... :D
El kell jutnod a főküldetésben addig a pontig, amikor megszerzed a sugárvédelmi ruhát a Ranger Citadel börtönében lévő részeges arctól [ingyér']! Ha jól emlékszem az első Prison látogatás után van mindez. Egyébként tudtommal nem tudod kikerülni a Rail Nomad területén a sugárzást, bármerre mész, talán még a térkép legszélén a leg-leg-bal oldalon kerülve, kört téve is ott lesz... Sokat sebez...majd LA-ben Hollywood felé az ötös sugárzás 250 HP mínusz...meg a hatos Seal Beach felé, az sokszáz HP mellett is instant gyilok. Mindig szerezz megfelelő védelmet biztosító ruhát előbb, a főküldetés garantálja!
remélem ebből a bartel skillből többet is ki lehet hozni később,mert most 5ös szinten van nekem,és egy 107$-os cuccból lett 104$,egy 250esből meg kb.240.most vagy leszenek nagyon drága cuccok és akkor jól jön v. vmi á**aszás.:)
azért az ellenfelek meg tudják lepni az embert néha.highpoolba 1 kb. 80-as életű ellenfél 1 lövéssel úgy gépre vágott,h csak néztem v. meg is haltam.:)és még sehol sem tartok...
belefutottam egy bugba.. nem is volt encounter, de az istennek nem engedett menteni.. se quick-save, se normál save.. visszatöltöttem, úgy se.. visszatöltöttem egy régebbi állást, akkor se volt jó.. végül a játék újra indítása megoldotta a problémát.. gondoltam megemlítem...
Én a börtönnél éreztem elösször, hogy van mit csiszolni még a csapaton...
pont én is akartam írni,h tegnap AG-ban pont végeztem 1 encounterrel és hirtelen fekete képernyő...exe leáll... nagyon örültem,h újra kellett csinálni.:)
Hollywoodban majd a franszia' Rambo boltjában lesz nem kevés 1300 pénz környékén vesztegetős fegyverek és páncélzat, persze más kérdés hogy különösebb szükséged nem feltétlen lesz rá, felfedezéssel úgyis megszerezhető rengeteg fegyver és armor is...legalábbis Hollywood-ban kiemelten, de a játék legtöbb szakaszára érvényes az állítás. Medkitek szintén, a töltény volt inkább az, amit mindig vettem, azt egyszerűen nem lehet kigazdálkodni másképp... Én a kereskedős skill-re egy árva pontot nem tettem az egész végigjátszásom alatt, az említett stílusban játszva nagyon jól elvoltam. Egyébként az egyik legnagyobb money exploit lehetőség Arizónában berter nélkül, hogy mindenféle kegyetlen olcsó fegyvert szétszedsz a weaponsmithing segítségével, majd az összetevőket eladod aranyáron a Ranger Citadel-en belül felszerelést áruló srácnak...a játék elején felveszed Angela-t a csapatba, onnantól a skill adott, a többi már gyerekjáték...így gyakorlatilag ingyen veszel majd a fazontól mindent, sőt még ő fizet, annyi pénzt össze lehet szedni majd, idővel nem tud majd fizetni sem, csak veszed tőle a halom töltényt a szétszedett alkatrészekből...a sok ezres pénzed mellett. :)))
Olvasok valamilyen secret cache-ről, amiben már az elején lehet az egész csapatnak elegendő rad suitot találni, de én nem találom sehol amerre írják, valamerre a térkép délnyugati táján. Vagy ez csak a Beta-ban volt?
Úgy rémlik csak bétás volt, talán egy changelog-ban volt is hogy kivették.
Az szuper. Na mindegy, úgyis a prison felé tartok, csak előbb még elbarangolok a bányába, meg felnézek a Rail Campbe. Balra fent át lehet vészelni egész jól a radioaktivitást. Vagy először menjek a prisonba?
Én elöször elmentem Scotchmo-ért, nagyon tápos az öreg, meg az indián konfliktus lerendezése is egyszerübb mint a börtön, szvsz.
Az játék azon szakaszában fontos hogy fejlődj minél hamarabb, már csak a kevés HP miatt is, de a gyatra fegyverek és fegyveres skillek is jó okot adnak rá. A random encounter-eket érdemes teljesíteni, ha megfelelő felszerelésed van hozzá. Egyébként rengeteg harc sikeres kimenetele a kezdésen múlik, tehát amint meglátod az ellent szétszórod az embereidet egymás mellé, majd crouch és akinek belefér a látótávjába és ésszerű találati esélyébe a legerősebbnek titulált ellenség, lőjj rá (gránátos és később rakétavetős elleség persze mindig előnyt élvez, mindenkivel szemben, ők mindig hamar rövidre zárhatják a harcodat, tökmindegy mennyire vagy jó)! Rögtön elég sok HP mínusszal kezd ellened, a csapatod mesterlövésze minimum eltalálja, az assault rifle-ös komák szintén esélyesek. Kis szerencsével elég sokat kell majd az elleneknek szaladniuk hogy lőtávba érjenek, így egy kört legalább letolnak majd úgy, hogy rád sem tudnak lőni, te viszont sorozhatod őket...gránát sem kell, csak végelgyengülésben ha már minden más veszni látszik! Gránátozni jó lesz majd a Synth-ek meg Scorpitron-ok ellen, de ott sem muszáj... :)
Ti mennyire nyomtátok föl amúgy az Int-et? Nekem mindegyik tagom 3 SP-t kap szintlépésnél. Remélem nem lesz kevés később, de nem akartam mindent alárendelni az Intnek.
En most ugy kezdtem el (ujra)hogy a ket loveszem 4-es inttel,a szerelo 8-assal,a doki 10-essel kezdett. Igy a harcosok 3 pontot kapnak szintenkent,a mechanic 4-et,az orvos pedig 5-ot. Kompromisszumokat kell persze kotni ilyenkor de a ket utobbi karakter a legfontosabb,ott nem sporolhattam. Engem az foglalkoztat hogy az energy weapon skillt erdemes huzni,kesobb lesz jelentosege?Mert az elejen meg nem igazan,homalyos utalasok vannak hogy magasabb szintu ellenfelek ellen musthave lesz. Bar teny hogy sok loszert szedek ossze utkozben,erre a tipusu fegyverre nem igazan kellett eddig koltenem.
Nem tudom, én Ag-ben felszedtem vmi energy riflet. Elvileg az annál hatásosabb minél erősebb páncélzat van az ellenfélen, ilyenkor bónuszsebzést ad. Ezt mondjuk észre is vettem, adott esetben egy sorozattal kifektethet egy erősebb tagot. Szóval szerintem jó lesz az.
Én is húzom egyik Ranger-el energia fegyvert de még nincs nagyon olyan full armor-os ellen,robot akire hatna igazán de nem nagy gond mert ő a csapatorvos el van foglalva azzal:)
Nem lesz. A barter skill kimerül annyiban, hogy ahányas a skill rétéke, annyi százalékkal olcsóbban vásárolsz és drágábban adsz el. Ez max 10%-ot fog jelenteni. Felesleges fejleszteni, nem ad semmit a megléte és nem buksz semmit a hiányával.
A holtestekkel (nem saját és nem amelyeket lelövés után kifosztottam hanem amik az úton vannak) lehet csinálni valamit?
Annyira hülye az AI hogy simán ki lehet játszani. Keresel egy jól védhető helyet. Fedezékbe az embereket. Nagyon fontos. Mert komoly védelmet kap a találatok ellen. Viszont kap bónusz találati esélyt. Tehát 1 gyors ember előre rálösz valakire és visszavonulsz. A többi embert amush módba rakod. Erre kivonul az ellenség. Te meg szépen leszedeketed őket. Ez alacsony szinten is bevált. Persze fontos a jó lőtáv. De mire közel érnek pár ember már kanyecc.
Érdemes felmászni dombra, háztetőre mert az is komoly bónuszt ad a találatra.
1-2 pont nem ér semmit, az igazi előnyök sokkal nagyobb értéknél mutatkoznak meg. Így beszélgetés közben majd több infóhoz lehet jutni, elintézhetővé válhat erőszak nélkül is egy helyzet vagy alternatív megoldást, rejtekhelyet fedhetsz fel általuk. Mire átkerülsz a játék második felébe, Los Angeles-be, nem árt ha mindháromra van egy-egy embered 10-es skill-el (noha főleg a hard ass ami igényelve van és annak nő leggyorsabban a követelménye is), így amint felugrik az egyszeri opció azonnal rá tudsz bökni. MÍg ha nincs megfelelő értéken a skill-ed, akkor az új opció vörös lesz.
Nekem nem nagyon lehetett egyezkedni az indiános küldinél a tolvajok táborában mert mindenki egyből rám támadt. Lehet ahhoz van köze hogy a csaj a kocsmában kilépett a dialógusból és megölte ACE gyilkosát. A rádió tornyot meg tudtátok csinálni a vonatoknál ? 2 dolog kell hozzá egyiket beletettem meg kell valami antenna még. De még küldibe sem kaptam meg hogy meg kellene csinálni. Meg az indiánfőnök mondja hogy ott van valakinek a lánya a cellájukba, küldi mondja beszéljek vele, csak azt nem mondja hol van.
Jessie a lány bent van a vezetőnél.A térkép közepén lévő épületben.
A tolvajok táborában nincs mit egyezkedni. Ott lenyomod őket azt hozod a szajrét. Már ha a junkie-k által lopott cuccról van szó. Ha a rail thieves csoportokról, őket simán kinyírod (van 3 vagy 4 csoportjuk) és mész nyugodtan az indián faluba.
Angela által kinyírt manus nem befolyásol senkivel semmit viszony szinten.
Vonatoknál felesleges rádiótornyot piszkálgatni. Semmi szerepe. AG center/másik hely ahol neked toronnyal foglalkozni kell, Radio tower terület a másik, illetve majd lesz még egy jóval később, de ott nem lesznek vonatok a környéken sem.
Egyébként cella csak az egyik brancsnál van, méghozzá a félkarú vezér tartózkodási helyén, ahol az arany szöget is őrzik. Nálam nem volt fogoly, igaz én megmentettem a fuldoklót, semlegesítettem a szétszórt bombákat, így haver voltam mindenkivel, így Jessie is szabad volt.
Ja mondjuk gyanús, mert az olyan kijelentések mint hogy ez vagy az nem számít csak akkor jöhetnek kútfőből ha az ember többbször is végignyomta szisztematikusan :)
Igen. Van amit tapasztalni kell. Neten sem írnak le mindent.
Játék közben jegyzetelek. Nem kell puskáznom sehonnan. Jelenleg épp Hollywood-ban próbálok érvényesülni a játékban így hogy azután mi van az még rejtély számomra. De a többit azért igyekeztem alaposan körbejárni (visszatöltés és újra próbálkozás ha valamit érezhetően nagyon elfuseráltam) és leírni. Nem találkoztam még olyan dologgal ami miatt kutakodnom kéne a neten. :) Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.25. 15:10:22
A barter skill meg tényleg súlytalan, nem számít. A skill leírása mindent eléd tár és így ebben az esetben igen bátran merem kimondani, hogy érdektelen dolog a játékban. Elpocsékoltam erre egy karakternél 14 pontot míg rájöttem és azt már nem kapom vissza.
Az említett kinyírt manus sem tartozik senkihez (beszari utazó kereskedő akiről nem volt túl jó véleménnyel senki aki szóba hozta vagy megemlítette), nem problémázott miatta senki. Az indiánusoknál rossz viszonyt meg galibát akkor lehet tapasztalni ha az ember nem menti meg a kölyköt a pálya elején (még rosszabb ha véletlenül kinyírja), nem segédkezik a megfelelő dolgokban (tehát nem a droglaborosnak kell segíteni hanem feladni őt a "hatóságnál" a jó viszonyért cserébe). Aki piszkálja a generátort és lekapcsolja azt vagy észreveszik közben az se számítson sok jóra. Érdekes módon a büdös hobo ha a csapattal van, az is egyfajta barátibb hangsúlyt ad a beszólásoknak az indiánok részéről.
Egyébként így a játék vége felé már azt is ki merem jelenteni, hogy az assault rifle és sniper rifle kivételével, meg a végére energy weapon-ön kívül semmire nincs szükség fegyver fejlesztések terén. Annyi fegyver modot találtam, hogy általuk lőtáv (tactical scope és long barrel), pontosság (laser sight) megbízhatóság (high cap magazine vagy quick magazine) terén a fent említett fegyverek mindent visznek és a többi totál felesleges. A pisztolyok csapnivalóak sebzés és lőtávolság terén is, a géppisztolyok ugyanez pepitában csak még gyorsabban eszik a skulót is, nehézfegyverek egy vicc és zabálják a lőszert (a rakétavetők meg sosem lőnek mellé de csak egyszer használhatóak és dög nehezek). Közelharcban bőven elég volt nagy ritkán kesztyűk használata így bár szép sebzésű cuccokat találtam, azokat vagy szétszedtem vagy eladtam, mert nem volt rájuk szükségem. Energia csúzlik a játék első felében túl gyengék mert nincs érdemi ellenfél aki ellen hatásosak lennének, így azok is szétszedhetőek és eladhatóak ("lőszert azért lehet eltárolni belőlük, az még jól fog jönni). Robbantani gránátokkal kell mert kis tömegűek és lehet halmozni azokat, ráadásul nem mennek mellé. Lőszeren kívül nagyon venni semmit nem kell. Így az alap csapatomban most már 3-an assault rifle-t kimaxolva nyomulnak a fent említett kiegészítőkkel, egy emberem sniper lett (anti-material rifle-vel gyakran 1 lövéssel nyírva ki a 200+ Hp-s ellenfeleket), meg az egyik assault rifle-s manusomnak fejlesztve van az energy kategória is 5-ös értéken és betárazásra került egy death ray puska is jól feltuningolva (a kütyükkel a pontosság olyan, mint ha 10-es skill-en állna a fickó pontosság terén) hátha jön szembe egy olyan nagy robi mint ami a játék indulásakor a main menu-ben fogad (egy már jött, de ott még egy jóval gyengébb puskám volt, aminek okán elvesztettem kísérő robotomat) . Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.25. 15:27:50
Hát az jó. Ezek szerint totál feleslegesen baxtam el a skill pontokat handgunra, smg skillre meg bluntra két karival... Mondjuk így a játék első fele, harmadában még nem nagyon érzem, pláne hogy se nagyon lóvéban, sem lőszerben nem bővelkedünk. Pénzt amúgy honnan lehet szerezni? Mert a sok junk lepkefingot nem ér.
Szetszeded a felesleges fegyvereket es a Citadelben van egy arus aki aranyaron atveszi a fegyverdarabkakat.Illetve a szart amit talalsz(denever,tehen,stb) tedd el,azt szinten megveszi egy masik NPC ugyanott.
Viszont HA lekapcsolod a generátort akkor a benti őr is arrébb megy a riasztó felé... és így már ki lehet fosztani az indiánokat bent ! Ez a rész tetszett a játékban a legjobban mert különböző helyeken kell egyszerre komplexebb feladatot végezni tiszta Metal Gear az a rész. Én még az arany sínszöget is elloptam csak vissza kellett tölteni mert mindenképpen rád támadnak ha kimész vele az ajtókon akkor is ha a kutya nem vett észre.
Viszont nem kell ezt tenned és nem is éri meg, mert semmi érdemi cuccuk nincs. Ha erre gyúrsz akkor nagyon máshogy alakulnak ott a dolgok. Mondjuk az egész hely egy sima töltelék helyszín. Azon túl, hogy a kocsmában meg kell szerezni a halálraítélt delikvenstől Ace jegyzeteit, az egész hely kihagyható nyugodtan. Semmi érdemit nem ad sajnos hozzá a játékhoz és különösebben fejlődni sem lehet ott. :(
gabber012: Ahogy dartonite írja. A játék elején, miután bejutsz a ranger citadel-be, már bővelkedni fogsz pénzben. Fegyver hulladékok (szétszedéskor keletkezhet), mindenféle ürülék és még a fájdalomcsillapítók is jelentős haszonnal adhatóak le a megfelelő emberkének odabent. Iszonyat pénzeket össze lehet így kukázni.
Sima junk gyűjtögetése felesleges, csak a helyet veszik el az egyéb, hasznos dolgok elől.
csak szólok hogy a mentések simán szerkeszthetőek notepaddal. Tulajdonságokat,képzettségeket. Ha elszúrtátok a karikat 1 perc és helyre lehet hozni. :D
Akkor az állati maradványokat érdemes összeszedni? Értem ezalatt azokat amiket harc során hagynak ott a dögök.
Ez csacsiság, rosszul nézed ezt a játékot ez nem egy grindelös eszetlen csak a fejlödés a lényeg játék ez egy crpg igenis minden helyszinre érdemes elmenni sokat adnak a játékélményhez.
Ha csak a loot érdekel inkább diablóznok kellenne...
Jol irod)) Hát nem akarom én se bántani de posztjai elvették még a játéktol is kedvem :-D pedig nagyon készülök rá és felőlem fél évig is játszhato, nem akarok két nap alatt végigszáguldani rajta((
RPG-s nem piszkál a save game-ba ! Max ha véletlenül valamihez jön egy év múlva küldetés lemez és addigra törlődtek a mentett állások akkor egy kb olyat de azt se szivesen. Hogy lehet átmenni ezen a Prison-os vonalon ? Lőni az őrlövegeket esélytelen erre rájöttem :) Jobbről be lehet osonni egy toronyig de ott semmi aktivitálható nincs, meg van ott egy robot amibe nincs alkatrész, hogy hátha az valahogy mögéjük küldeni és valami... , de nézegettem a környéken nincs alkatrész... Meg beszél RED valami rangersről aki tudja az utat a sugárzós felhőn át , az hol van a citadellába vagy itt valahol ?
gabber012: Lesz olyan társ aki melléd szegődik és neki mindenféle élőlények maradványai kellenek, mert azt eszi és édességnek hiszi. Viszont ha túl sokat kap akkor eltelik és elmegy aludni. Onnantól már nem lesz társ. Egyébként szívós kis dög, 8000 HP-val. Csak harcban nem csinál semmit míg valaki meg nem sebesíti, onnantól a támadóra megy rá és püföli. Egyszer még egy NPC kért bizonyos állati maradványokat, de az majd sokkal később lesz a játékban, addig ne cipeld magaddal feleslegesen az állati alkatrészeket (nehezek is, keveset is érnek).
jarlaxxe: Azt mégis hol írtam én azt, hogy csak grind-elek és ennek szempontjából érdektelen a hely? Ha nem csinálom végig alaposan az összes helyi feladatot, akkor nem tudnék róla véleményt mondani nemde? Sztori szempontjából nincs szerepe a helynek a kocsmai kereskedőn túl. Onnantól minden helyben elvégzett feladat csak arról szól, hogy minél több Xp-t szedjen össze mihamarabb az ember, magyarán grind-el. De magába a tényleges történetbe nem fog belefolyni a helyi események egyike sem. A gond azzal van, hogy piszok unalmas lett az a "település", fantáziátlan, valahogy nem illik bele az egész játékba az unalmas mivolta miatt ezért írtam, hogy nyugodtan kihagyható, élmény szinten nem veszít semmit az ember és azt a kieső pár szintlépést gyorsan behozza a játék fennmaradó részében. Az igazi felpörgés és a játék veleje úgyis azután jön majd, hogy a csapat elhúzza a csíkot Arizona radioaktív területeiről. Onnantól egyetlen unalmas feladat vagy helyszín nem volt. Minden rádióadás hangulatos volt, az új területek érdekesek és a feladatok majd mindegyikére több megoldás kínálkozott mint a játék felvezető szakaszában, Arizona első néhány helyszínén.
Montanosz: Azzal vettem el a kedved, hogy rámutattam, van a játékban teljesen felesleges elem is (barter például), illetve a fegyverek közötti különbség indokolatlanul nagyra sikerült és 2 fegyvertípus gyakorlatilag lealáz minden mást? Illetve, hogy van benne egy kifejezetten súlytalan és feleslegesnek ható helyszín? Ez ne szegje kedvedet, ettől még lehet jókat játszani. Végigszáguldani sem nagyon tudsz a játékon (így a végéhez közeledve nemsokára elérem a beharangozott 50 órát), mert kényszeresen lassítani fog egyes szándékosan szétszedett, elaprózott, sok futkosást igénylő feladattal. Emellett a többféle megoldás miatt amit egyes helyszíneken és döntésekkel előhozol a játékból, az újrajátszás is jelentősen erős tényezőként ott lesz mindvégig.
sárkánylovag: Ott majd azután mehetsz át, ha visszatértél a sugárzó zónába vezető utadról (ami miatt ide jöttél, noha át sem kellett volna menned még a dutyihoz, elég lett volna megkeresnek azt a fószert akihez küldtek a prison valley-ban és csak később átmenni a dutyiba, megúszva így felesleges harcokat és nem mellesleg jó eséllyel így tartva életben a civileket is). Akiről Red beszél neked az a Ranger Citadel-ben fogoly, nem a Prison-ban. Szóval irány vissza a bázis és ott a dutyiban megtalálod a manust.
Addig nem kell vele foglalkoznod mert csak kipusztul a csapat a két mocskosul erős ágyúnak köszönhetően. Utána meg majd úgyis újra odaszólít a kötelesség és akkor majd bemehetsz (több módon is be lehet menni majd, az egyik mód a bejutásra eleve ott van a kerítés mellett inaktív állapotban). Sok fog függeni attól, kivel beszéltél a prison valley-ban, kiket nyírtál ki a dutyi kapujáig vezető úton, szóval többféle lehetőség közül majd az egyik megoldást jelent erre a "problémádra". Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.25. 20:49:08
Hú azt az antennát azt kerestem chris, az tudod hova kell ? Abba a vonat városba van a 3. rádiótorony, túl az aknásított területen ahhoz két alkatrészt kell beletenni valami érzékelőt vagy mit (azt kiszedtem onnan mutáns növények végéből) meg az antennát. Még azt a 3 nagy 500 életpontos robotot is lenyomtam prison alatt (az volt az eddigi legelkeseredettebb csatám mert mindig meghallt valaki. Azt hittem azokban a robotokban lesz alkatrész a kisrobotba ami majd szembeszáll a lövegtornyokkal :) de nem. Az a fura hogy a sugárvédős ruhából csak egy van és megvédi mind 7 embert a sugárzástól ???
azt én is megtaláltam nomad campben,de aztán eszembe jutott,h a második repeater unitot vmi Amandon nevű helyre kell vinni és a börtön területén lévő lakosok tudják az oda vezető utat.:)a börtönnél meg nem voltam még.most végzek a nomad camppel.próbálom még tápolni az embereket a mellék küldetésekkel.:)
Újrakezdtem nehezebb (Ranger) fokozaton.... hát... csak az elején lesz ilyen nehéz amíg kevés a HP-m? Highpoolban a házban lévő shotgunos fazon, illetve a fal előtt lévő "jackhammer" nagyon durván megizzasztott. Mindíg volt olyan hogy 1 kör alatt kinyírtak valakit.. Vagy csak az újragenerált kariknak adott 3-as streight a kevés? (kellett í pont a koncentrációra) A "surgeion" (vagy mi) skillre elég 1 pontot adni ahoz hogy a haldoklót felkeltse? vagy magasabb szinten nem lesz hajlandó?
Elgrecco: Elég kevés az a 3-as Str, mert az a fickó alig fog elbírni valamit és a HP-ja is nagyon alacsony lesz. A ranger nehézségen a kevés HP nagyon gyors pusztulást jelent. Az ellenfelek gyakrabban fognak eltalálni így bizony kelleni fog a sok HP, de idővel, majd lesz elegendő, bár 3-as STR mellett karcsú lesz az összesített mennyiség is.
Nem kell surgeon skill a haldokló összekaparásához, csak gyógyíts rajta a másik gyógyító skill és gyógycsomag által. A surgeon a spéci hatások ellen kell (például vérzés ami megöli idővel a delikvenst) mert a komolyabb gyógyító kit-ek (trauma kit-ek meg a vérzés elállító csomag használatához) egyre magasabb surgeon igénnyel rendelkeznek. Betegek gyógyítására (NPC-k) szintén magas surgeon skill kell (más viszont érdekes módon nem, tehát sem antibiotikum, sem egyéb dolog ami surgeon skill igényes), mert máskülönben nagyon alacsony lesz a sikerre az esélyed és akár bele is pusztulhat a páciens a kezelésbe. 1 pont az édeskevés a sikerhez. Indulásnál megteszi de ha eredményeket szeretnél akkor pakolj rá pontokat szorgalmasan. Arizona területén ha emlékezetem nem csal, elegendő lesz 6-ig feltolni a skill-t, legalábbis a második nehézségi fokon játszva.
Statok meg majd növekednek ne aggódj. Minden 10-es szinten kapsz 1 pontot amivel aztán egy tulajdonságot növelhetsz. Meg találni lehet majd több olyan kis trinket-et ami valamely tulajdonságot növeli (vagy éppen csökkenti de cserébe alapos tuningot ad skill-ekre).
Ahová erősítőt illetve ismétlőt (repeater) kell beszerelni az a Radio Tower, majd az Ag Center/Highpool, aztán a következő (és egyben utolsó ezen a területen) Damonta lesz. Oda meg úgy jutsz el, hogy beszélsz Red-del a Prison valley-ban (tehát nem mész át a prison területére ami tömve van scorpion manusokkal), ő elmondja hol van az a fickó aki a jobb öltözetet adja (Ranger Citadel). ELmész érte, elkíséred ahová menni akar, felszeded a cuccot (ami a party item slot-ba megy így mindenkire érvényesül a hatása), majd mész keletre a prison-on is túlra ahogy javasolták neked. Ott haladsz míg el nem érsz a Titan Vally-ig és onnan folytatod a sztorit. Ott 3 területen átmész és végül kijutsz a túlsó oldalon ahonnan északnak kell menni Damonta-ba.
Ez utóbbi helyen találod majd meg például a prison kerítésénél lévő deaktivált robotba való alkatrészt (junk lánctalpat találsz addig is sokat csak azok haszontalanok) és ott lesz az utolsó aktiválandó rádiótorony is. Innen irány vissza, illetve menet közben majd kapsz értesítést hogy hová menj hazafelé menet (prison) és miért. Aztán ha azt elintézted (erőszakosan vagy nem erőszakosan) akkor irány a citadel és onnan majd átmehetsz LA-be, elhagyva Arizonát. A játék igazán majd csak ezután indul be és pörög fel.
Srácok, ugye ez nem egy ilyen körökre osztott bigyó, hogy kattintasz és enegriapontba kerül hogy odaérj egyáltalán az ellenséghez, meg ilyenek (mint pl Jagged Alliance 2)
én G2A-n vettem.4782Ft-ot most nem sajnálok érte.:) fene gondolta,h ennyiért fogják árulni.nem kezdek bele ha tudom... szerintem csak 1 ideig ennyi,aztán visszamegy az ára. paypal vásárlással kb.5perc csak előröl kezdem...:) Wasteland 2 Utoljára szerkesztette: chris0000, 2014.09.26. 09:52:42
Csak bámulom mennyire vágtok mindent Egyébként jön valami Jagged aliance új rész is és arról is azt olvasni jó lesz... én azt is csíptem nagyon. Nekem ez a Fallen meg Fallout 2- re emlékeztet.
Hát ez elég jó, és szép, meg fasza, pont ilyen játékok kellenének, de miéééért van körökre osztvaaaaa :( Megöli az egész hangulatát, hogy tíz percig tart egy csata...
Saját hibáin keresztül rájön az ember a dolgokra, így bevésődnek azok a helyzetek amikre figyelni kell, méghozzá elég tisztán. Szóval utólag könnyű segítséget nyújtani. :)
Például azzal, hogy bementem a prison területére és ott leöldöstem az őrként posztoló scorpion manusokat, halálra ítéltem a lakosságot a prison valley-ban, mert bosszúból kinyírták őket mire visszaértem Damonta-ból és be kellett mennem a prison-ba. Ha nem megyek be oda, hanem csak Red-del beszélek a valley területén még, illetve nem szabadítom ki a túszokat túl korán ezen a helyszínen, akkor a területen élő civilek nem purcantak volna ki.
Átmentem ezen a sugárzás mezőn de az ember folyton elveszti a fonalat. Annyiféle frakció van benne Dinamitosok meg fekete ruhásak meg ezek a szerzetesek, mindig attól félek elrontom a főszálat mert átláthatatlan a sok szál miatt a történet. Most ezek a fekete ruhásak kicsodák ? Megbíztak hogy gyűjtsek be 3 adag zöld sugárzó trutyit csak akkor engednek be de a saját laktanyáikba van ez a hordó ha felveszem akkor megint a monkok is ellenségek lesznek. A fekete ruhásak kérdés nélkül rám támadtak szóval megint csak kiirtom a térképet ez lesz ebből :) Az nagyon kemény hogy kilépett a csapat fegyvermestere és tele a pálya modokkal... most nulláról húzhatok fel egy embert, elég nehéz úgy tervezni teljes csapatra nézve hogy folyton ki be lépkednek emberek.
Dinamitosok? Azok meg kik? Az önmagát felrobbantó őrült szerzetesre gondolsz? Ő a papokkal van akik a hely urai. Túl sok frakció nincs egyébként. Arizonában konkrétan ott vannak a raider-ek, a titan valley-ben a csuhások akik őrzik a területet karöltve a raider-ekkel (és a csuhásoknak kell a 3 adag sugárzó szmötyit begyűjteni, hogy átengedjenek majd a templomukhoz amitől aztán majd kijuthatsz és folytathatod az utadat), meg a fekete ruhás katonák a Diamondback Mercenary csapat akik megbízója felvilágosított róla kik is ők mikor megkért, hogy vedd fel velük a kapcsolatot. Emellett ugye ott a Skorpion brancs is akik az idők során lezüllöttek.
A fekete ruhás katonák azért lőnek rád, mert a papok egyike kísér. Ha figyeltél mikor beszéltél a "megbízójukkal", akkor világos a helyzet. A két brancs rühelli egymást és ha az egyik kíséretében közlekedsz a másik megtámad. Ha viszont nincs veled a pap akkor a papok és a raider csapatok fognak megtámadni. Nem bonyolult a helyzet, hiszen csak két fél van jelen, csak el kell olvasni amiről szövegelnek és minden világos lesz.
Emellett ha magadban mászkálsz már, mert kinyírták a kísérődet, akkor ha belefutsz kis katonai csapatba azok figyelmeztetnek először, hogy húzz a közelükből vagy lőnek és ha nem mész el onnan záros határidőn belül, hanem nekiállsz téblábolni meg beszélgetni, netán közeledsz feléjük akkor megtámadnak.
Megoldás lehet a mindenkit ledarálsz felállás is, csak úgy a játék elég egysíkúvá válik és elesel feladatoktól, jóféle cuccoktól, pár szintlépéstől, felbérelhető emberektől és még sorolhatnám. Tehát olvasni és értelmezni a leírtakat, akkor nem kerülhetsz bajba és nem is zavarodsz össze.
A fő szál meg elronthatatlan. Az tényleg csak arról szól, hogy bekapcsold a megadott rádiókat. Ha akarod közben mindenki mást kivégezhetsz ha nem akarsz holmi segítségnyújtással, meg világ megismerésével/jobbá tételével foglalatoskodni. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.26. 17:47:34