Molni ! Rakhatnál össze nekem pakkot ami kiegészítené a tiédet.Egy páros pakkot.Nem nagyon szeretnék ellened játszani mert még a végén kiderülne ,én is csak a kretének táborába tartozok.
Szeretem azokat a játékokat amelyek annyira összetettek mint ez.Nem csak megyek lövök,megyek,lövök,ész nélkül.Én már kb.annyi idõt töltöttem pakkok összeállítgatással mint harcban.
Motorized B deck. Ebben azért már modernebb gépek is vannak. A 2x3 F-15 (elvben) elég ütõs lenne, ha nem lenne az a bizonyos MiG-21bis meg az agyontápolt Szu-27...
Az A-10 és a Tornado már képesek önmagukban is harkocsikat komolyan leverni, a másik deck inkább arra alapoz, hogy a harkocsi csatákban szétstunnolod az ellent és a többit meg elvégzik a társak.
10 vs 10-be én ezzel mennék, a motorized C support deck.
A légvédelmet olcsó gépekkel gyalulja amiben segít a SEAD-elõ F-4G.
Van egy kevés harci heli, de csak azért 5, mert max XP-s. Ha elég a 3XP, akkor már 7 db van benne.
Van 2x4 db 4 XP-s aknavetõ, azért az már tûzerõ. ATGM gyalogság és a lejobb svédbõl jó XP-s mennyiség van. A recon egység is valójában hari egység, mert a rangerek 10-es méretûek és jó a pct. fegyverük is.
Légvédelem minimális van, hogy a vadászok érkezéséig is legyen valami és esetleg csalogassa az ellen gépeit.
Ennek kevésbé elborult változata a sima C deck, amibe mehet kevesebb olcsó csapásmérõ helyett 2x2 F-14 és más is. Motorized és nem motorized B deck is épülhet hasonló koncepcióval.
Én még soha nem játsztottam 10 vs 10-et.
Igen,talán csak 10v10-ben jó,kis átalakítással.
Egy dolog látszik jól a videón az, hogy a légicsapásokat kb. összehangolták - pontosabban folyamatosan egy helyre ment. Mivel az elején nem volt légvédelem a felépült csapásmérõ erõ folyamatosan leradírozta a vörös oldal légvédelmét. Mikor már a csapásmérõkke és más gépekkel jött a vörös, akkor már veszett fejsze nyele volt, mert a légvédelem nem segítehett. A régi vörös gépeket meg aztán halomra mészárolta a zöld játékos légvédelme. Több nagy támadó hullám nem is jött.
A játékra továbbra is azt mondom, hogy vicces. A vörös oldal Szu-20 gépei úgy repültek a térkép közepén, hogy nemigen volt ott recon. Szépen köröztek, amit aztán a kék oldal szépen arra használt fel, hogy halomra lõtte azokat...
Szóval van amit jól csináltak, valamit nem. Akkor lett volna esélye a vörönek, amikor egyszer behívott 4 d MiG-21-et, akkor kellett volna a nyomást fenntartani.
A kék játékos is elég - már elnézést - kretén. Az 5. perc végén egy 10-20 pénzes célra hív be F-117-et, amit sanszosan az IR MANPAD leszed.
Recon sehol, a páncélosa légvédelem nélkül grasszál és nem mészárolják le. Ezek nagyon kezdõ/béna játékosok.
Szeritnem nem lesz jó. Ez egyértelmûen 10 vs 10 coop deck. Szóló játékben ennyi és ilyen drága gép nem nyerõ. Az 3,5 perc alapján én azt látom, hogy csak azért megy ilyen jól neki, mert az ellenfél harmatgyenge.
http://www.youtube.com/watch?v=0gnLOJkEubs Nekem most ez tetszik.Ezt próbálom ki este
Mostanában MI ellen szoktam tesztelgetni fegyvereket. Tegnap kipróbáltam pár olyan egységet, amit eddig soha meg a terep hatásait próbálgattam.
A legfejlettebb jenki AV-8 meglepõen durva csapásmérõ tud lenni. Mivel lassú és az AGM-65 tûzgyorsasága nagy, ezért egy rácsapásból is tud kétszer indítani és még gépágyúzni is. A rakéta 30-as AP powerje meg elég jó. Volt, hogy két 100-as körüli árban levõ hk-t lõtt ki egy rárepülésbõl. Sajnos olyan is volt, hogy semmmit. Az a fránya random generátor... A gépágyúja sem éppen harmatos és good ECM-mel annyira azért már nem szar.
A másik érdekes kérdés a harckocsik használata városban. A program minden kis biszbasznak számolja a kitakarását, amit viszont nem látni kizoomolva. A lakótelep szerû blokkok között bujkálva a város szélés egé érdeket dolgokra képesek a harckocsik. Az épületek közötti részen képes az utak egy részére rálátni, a helikopter viszont csak igen szûk sávban lát be, tehát egy épület mögül elõvillanó SAM/AAA elég csuda dolgokra képes. A dolog szépséghibája, hogy nagyon szöszölõs.
Szólóban a különféle egységekkel érdemes megnézni azt, hogy a fire location parancsra milyen találati arányt ér el, támpontnak nem rossz. A bibi az, hogy ATGM-mel ilyet nem lehet, annak célpont kell. A fire location paranccsal azt is megnézheted, hogy mire lát rá egy egység és azt, hogy pl. erdõbõl mennyire lát és lõ ki egy tank. Fontos dolgok ezek és normális feedback csak akkora van, ha az adott egységgel bohockodsz, amit a pillanatnyi harchelyzetben nem tudsz megcsinálni idõ hiányában.
Nagyon egyszerû. Kell egy szerver cím és egy jelszó, meg aki majd ad neked engedélyt a TS szerveren, hogy mozoghass. Asszem ezt mindenki megteheti, aki már tud mozogni a szobákban. Én tudok.
Ezen felül hangerõ állítás kell és push to talk gomb beállítás és ennyi. A felvételnél meg be kell állítani, hogy melyik kimenetet vegye fel a gép, az hallatszik a TS-en. Ha beszélni nem is tudsz, engem attól még hallhatsz.
Tegnap láttalak,de ha játékon belül vagy nem látod ha rád írok.Ha decket pakolsz akkor se.Ez így elég szar.
Egymás elleni vagy coop multira ki kapható? Tegnap csak kreténekkel futottam össze, szenvedés volt az összes játékom. Így semmi értelme.
1 vs 1-ben meg túl véletlenszerû. Egy heli rush decket nem fog meg egy átlagos deck, mert egyszerûen nincs annyi légvédelmed, csak erre meg nem lehet felkészülni. Ugyanis légvédelem csak supportból vehetõ vagy magy gyalogságból MANPAD, de azt még erdõen is simán lehentelik. A helik azok a heliknél és a gyalogság mellett is vehet szállító jármûként, tehát egyszerûen elfogy a légvédelemed. A PACT deck kõkemény Mi-24 harci heliket tud így venni és nem minigunos UH-60 meg géppuskás UH-1-et...
Mondjuk a NATO oldalon meg az 'A' deck jenki gyalogságnak vannak nagyon durva jármûvei, csak ez sovány vígasz, mert azokat meg az olcsó PACT harkcsoik és heli rush henteli le... A US Marine egyes jármûve nagyon druván leosztja a puha jármûveket. Az M2 i-TOW-ja sem rossz, de egy mákos 25 credites T-55 is egy lövéssel szétszedheti az 55-ös TOW platformodat...
A légierõvel meg lassan ott tartok, hogy semmi értelme. Védõvadászokat veszek azt annyi. Harci helikkel próbálkozok inkább, néha egész szép eredményeket lehet elérni. Csak éppen a semmibõl feltûnõ légvédelem képes megenni õket és a PACT szokás szeritn ûbertáp. A sima Tunguzka 2800-as indítási azonos a Hellfire-val. Apró hiba, hogy a sima Tunguzka nem proto az AH-64 meg igen... A többi Hellfire platfrom meg szarra sem jó. A proto Tunguzka 3500-as lõtávja helik ellen meg a nettó köcsögség kategóriája.
NATO oldaon egy 2800-as indíási távú SAM van heli ellen, a francia Roland. Apró hiba, hogy repcsik ellen elég gyengus a Tunguzka meg nem... A fejlettebb M48 Chapparral persze szintén 3500-as, csak éppen kevesebb jön belõle, mint az oroszból és összevissza 4 rakéta van rajta a Tunguzkán meg 8...
(Múltkor az alap modell 4-bõl semmit ért el egy Mi-24 ellen....)
Eszméletlenül kiegyensúlyozatlan és hülye dolgok vannak benne helyenként...
Tegnap raktam össze USA pakkot.Kb.este 20 órától vagyok.Bár az oroszok továbbra is a kedvenceim.Fõleg azokkal tolom.
Ráér valaki ma egy kis tesztelésre? Megnézném, hogy a szupertáp MiG-21bis gépek hogyan boldogulnak F-15A, F-15C ellen.
Asszem én is ki fogom, csak picit másképp. Egyébként meg eszemfaszom megáll, akik védig ezt, hogy ez milyen jó adabázis. Egy óvodás jobbat csinálna ennél.
C deckbe R-73-mal repülõ MiG-21 és R-73 + R-27-tel repülõ MiG-21bis mehet. Ez egyszerûen õrület...
Nálam most jött el az a pillanat, hogy feldugnék egy seprûnyelet a kedves fejlesztõk seggébe. Ezt a decket láttam a kinti fórumon.
A Buk-nál 1970-es dátumot adtak meg ezek a balfaszok. C deckbe (!) lehet tenni olyan légvédelmi egységet, ami igazából 'A' deckbe férne be. Még a '80-as évek közepén is alig volt eltrejedt. 1970-es dátumot adtak neki. Hülyék ezek bazdmeg...? 1973-as arab-izraeli balhéban tudták elõször a Kub-ot bevetni...
Eszemfaszom megáll. Egy szovjet C deck légvédelme megfogja a NATO A deck légierõt. No comment. El is ment a kedvem egy idõre...
1. Nem ez inkább, "hagyományosabb" RTS 2. Nem de ellenfelet mindig találsz 3. Igen
Valaki emlékszik-e még az elfeledt World in Conflict-ra? Az nagyon jó játék volt, sokat játszottam vele és nagyon szerettem. Csak most már eléggé kihalt és elkezdtem kacsingatni ennek a játéknak az irányába. Szóval lenne három kérdésem, az elsõ, hogy hasonló a játékmenet mint abban a játékban(WiC) és van aktív(lehetõleg nagy) játékosbázis, hogy bármikor belevethessem magam a csata hevébe? És a legfontosabb, megéri-e az árát?
Válaszotokat elõre is köszönöm. Üdv, mijki
Hétvégén van több idõm.Én a kezdetektõl az orosz decket tanulmányozom.
Hétköznap csak este 20 óra után érek rá.
A barátom vagy már.Pont aludtam a gép elõtt amikor meghívtál hétvégén,Smith.
Mostantól jatekban vagyok!Smith HU a nickem!irjatok ram ha gondoljatok!
Én ma sajnos pont nem, vagy csak este 11 után 1-2 meccsre. Egyébként egymás ellen is tolhatjuk, hogy felmérjük, hogy ki milyen szinten van.
Multira jelentkeznék.Több a vesztes csatám.Még keresem az igazi paklit.De nem adom fel. Kisbalta vagyok a játékban.Te milyen néven vagy fenn?
Még mindig senki multizni? Csak AI ellen tesztelgettem a decket very hard szinten. A játék elején tarol a deck és ha lenne odalent szárazföldi erõ, akkor az minden uralna. Amint jönnek a páncélosok önmagában én már kevés vagyok még harci helikkel is. Oda kellene már a második játékos.
Még valami, harci helit minimális számban lehet hozni. Nem sok heli kell, csak újra kell õket fegyverezni és csapásmérés után el kell bújtatni õket. Le is szállhatnak, de facsoport mögött kis magasságon a pálya sarkán nem találja meg õket szinte semmi, csak ha odamegy egy recon. A jenki proto deckben érdemes megfontolni az AH-64-et, mert a légvédelmi rendszerek többségénél nagyobb indítási távval bír. A bibi a többség szóval van...
A Tunguska indítási távja régen nagyobb volt, most hogy mi van, arra nem emlészek. Ha most is így van, akkor az viszont nettó pofátlanság, mert megint hol van a NATO légifölény? Ja, hogy sehol. Bezzeg a szutyok 70-80-ba fájó Mi-24 a Kokonnal meg a legtöbb NATO légvédelmet ûbereli...
Eddig egyszer tudtam megcsinálni azt, hogy befüstöltem a légvédelmet és odament a harci heli. Ha nincs MANPAD, akkor a kis távolság miatt a helik simán lehentelték a légvédelmet a jobb reaktcióidõ miatt. Nemir. rakétával és gépágyúval 1-2 sec alatt lehentelték amit észrevettek.
Még valami, a coop módban játsznuk, akkor a légierõ összerakását nagyon össze kell hangolni és a légi hadjárat nem lankadhat, mert akkor felépül a légvédelem. Ez nem azt jelenti, hogy szóló gépekkel kell repülni, de ha 3-4 gép már bevethetõ és a recon lát valamit, akkor menni kell és lehetõleg egy célpontra összpontosítani.
(Tegnap egy meccs során a térkép egyis sarka helyett hirtelen olyan helyre küldtem gépeket ahol addig nem volt semmiféle légi hadmûvelet. Mit adj isten légvédelem sem volt szinte semmi, a szorongatott helyzetben levõ szövetségest támadó tankokat gyakorlatialg leradírozta a légierõ 1 gép elvesztésével ami egy olcsó Harrier volt. Persze recont nekem kellet vinni, lásd késõbb...)
NATO C deckkel is igen erõs SEAD kapacitás hozható össze és vannak használható közepes és high-end csapásmérõk is. Ezek a jók szerintem.
A-6E med ECM-mel és elitben is jön 4 darab. Harkocsikat lehet velük szétkapni.
AV-8. Két hátránya van, a bad ECM és az, hogy lassú. Cserébe viszont rohadt olcsó, a legjobb "kísérõ" gyilkos. 4 (vagy 5?) darab jön elitben, ami az AIM-9J 8-as pontosságát 50-60%-kal megdobja az XP, ami 8-as pontosságnál 12-est jelent, tehát pontosabb, mint egy angol AIM-9L-es Harrier 2 XP-vel, és az F-15E AIM-9M szintjét jelenti. A 19 darab nemirányított rakétával amit célbavesz, azt le is szedi a harkocsik kivételével. Puha célnál van olyan, hogy marad rakéta és mehet más célra. SEAD gépek után, ha a radarok lekapcsolva maradnak, akkor tökéletes, mert ha látják a gépek a célt, akkor arra rámegy. Heliket egy rárepülésbõl irtja, a legdurvábbakat is, néha még rakéta nélkül is. A harckocsikat lestunnolja és gyakorlatilag mindenféle hibát csinál. Gyakorlatialg harcképtelenné tesz egy hk-t és elég sok HP-t leszed a közepesekrõl is. Hk vs. hk csatában a közepes hk. közelrongyolhat a táposhoz és szétcincálhatja vagy akár gyalogság is, mert gyakorlatialg nem lõ vissza az ellen.
F-111E és F. Ez már a felsõ kategória illetve felsõ kategória. Az F változat 120-ért nem olcsó, de piszok gyors és good ECM-es és dugig van fegyverrel. Egész támadó erõt képes lestunnolni vagy letörölni. C deckben már kettõ (!) jön mindkettõbõl egy slotban. Az F-bõl alacsonyabb XP-vel, ezért a sok bomba nagyon szór, de a good ECM miatt lehet, hogy ez jobb, mint az E, mert nem szedik le olyan könnyen.
SEAD gépnek több lehetõség is van. 2 XP-vel egy slotban 4 (!) F-4G jön, ami a béna modellezésnek hála fura, de a játék eleji legjobb heligyilkos. A kevés légvédelem az exceptional gépet nem szedi le egykönnyen, viszont van rajta AIM-9 és gépágyú is. A valóságban meg ugye nincs rajta M61... Ha egy légvédelemrõl meg kiderül, hogy nem radaros, akkor gépágyúvl esik neki. A bibi az, hogy csak 6-os pontosságú az AIM-45 van rajta és elég kurta az indítási távja. Ezért az 1x4 helyett lehet 2x2 db is, 4 XP-vel. Na, ez mát ütõs, mert az XP feltolja 8-as pontosság tájára. A másik lehetõség, hogy a jobb rakétás Prowlerbõl veszel 1x2 vagy 2x2-õt, esetleg vegyesen 1-1 slot F-4G és EA-6B-t, ami lehet 4+2 vagy 2+2 gép. Ha nagyon SEAD-re meg a deck és más lesz a csapásmérõ, akkor 2+2+2 vagy 4+2+2 gép is lehet. Ez már olyan erõ, ami nem tréfa. A legutolsó játékomban a két Prowler bizony megérte a játék végét és csak a vadászok tudták leszedni õket, a légvédelem nem.
A C deck nagy kérdései a vadászok. F-14-bõl már 2 db 4 XP-s van, de ha ezeket beteszed és SEAD gépeket is, akkor csapásmérõnek szinte semmi sem marad...
Az F-14 tûzgyorsasága sajnos alacsony és az MiG-31-gyel fej vagy írás alapon lövik egymást, ami tiszta szerencsejátékká teszi az egészet. (Volt olyan marha, aki közel hozta a MiG-31-et és Harrierrel szedtem le.)
Én próbálkoztam francia Mirage F1 használattal, de nem volt tökéletes, a med ECM és a Sparrowhoz és R-27-hez képest kurta BVR rakéta nem túl acélos géppé teszi õket, de kettesével egész jól kordában tartják az ellent fõleg, ha váltásban van F-14 támogatás, ami lestunnolhat ellent.
Ha valaki jönne multiba akkor igazából tõle várnám el a minõségi vadászgépet és a harkocsikat, nekem C deckben a német Leorpard 1 A4 és a jenki Rise Patton a csúcs. 1500 méter alatt labdába nem rúgnak szinte semmlyen hk ellen.
A fenti két dolgot német A deckkel is lehetséges, mert 2x2 F-4E ICE és nagyon jó harkocsik vannak német oldalon, de jenkikkel is megy, mert van F-15A, B deckben már ráadásul 3 db. A német Tornado meg nem rossz csapásmérõ, és a national deck miatt pont is van hozzá.
1-2-2-3-3-4-(4). Ennél többet nem érdemes haszánlni, de már az utolsó zárójelben levõt sem feltétlen.
Tehát, ha 2 vs 2 vagy 3 vs 3 játékban gondolkodunk, akkor az alábbi légierõ mix lenne szerencsés:
NATO C deck
2x2 F-14 4XP 1x4 F-4G 2XP 1x2 EA-6B 3XP 1x4 AV-8B 5XP (vagy 5 db, nem emlékszem) 1x4 A-6E 5XP (1x? Bármi, ami eszedbe jut, de jellemz opcionális, de ide beférhet pl. a két F-111F) ------------- Ez 6 slot ami 15 pontba kerül, tehát több mint a fele még megvan másra. 19 pont, ha az opciót is felhasználja a user.
Mi kell emellé? Még NATO B deck is adhat jó gépeket.
Legalább egy slot F-15A, 1x3 B deckben, de A deck esetén 2x2 F-15A, vagy jenki proto deck esetén 2xF-15C vagy német deckben 2x2 F-4ICE. Ennél több nehézfiú nem kell, a kisebb és magas XP-s vadászok és a légvédelem kitölti a rést.
A közepes fiú lehet francia Mirage F.1, ebbõl van a régi B/C deckes med ECM-es, vagy a jobb ECM-es változat. Ebbe a deckbe is jöhet magas XP-s AV-8 és, ha valaki nagyon bátor, akkor egy slot A-10. Ez a SACLOS és IR lévédelemet elég rendesen irtja és a páncélzat maitt a AAA nem hatja meg annyira még a BAD ECM esetén sem. B deckben egy slotban van három. Egy rárepülésbõl, ha talál a rakéta, akkor két légvédelmet is leszedhet. SEAD géppel együtt grasszálva, ha meghalt a légvédelem és van védõvadász, akkor iszonyatos mészárlást képes rendezni.
És még egy slot lehet opcionális. Ez vérmérséklettõl függõen lehet tápos multirole gép vagy közepes vadász / csapásmérõ.
A CF-188 nem rossz, mert good ECM-es és 8 CBU-ja van, gyors és AIM-9M-mel jó közelharcos. Az ára az, ami picit húzós (175). Elõnye, hogy egy slotban kettõ van. Szóba jöhet 140-ért Tornado, ebbõl is legalább kettõ van egy slotban és nem egy, mint az F-111-bõl, good ECM-es. B deckben asszem meg már három. -------------
Ez opciós slottal legfeljebb 11 pont, vagy ha csak német/jecki deck van, akor 34 vagy még több pont esetén bõven telik másra is.
A két deck igen kiegyensúlyozot légierõvel bír. Olcsó vadászoktól kezdve drága csapásmérõig minden van. Egy fontos dolog van még ehhez, nagyon jó recon kell. Ez nem azt jelenti, hogy exceptionalos drága heli, hanem inkább jól rejtõzõ gyalogság / gyors jármû vagy sok és olcsóbb heli, hogy redundáns legyen a képesség. A játék elején egy gyors csapásmérés bejöhet, mert ha két játékos is sok gépet hoz be, akkor 8-9 gépet nemigen fog meg semmi. Ehhez viszont kell recon heli, legalább kettõ, hogy lássák a célokat.
A legtöbb - már elnézést - kretén játékosnál azért kapunk ki, mert teljesen elfeledkezik a felderítésrõl, azt hiszi, hogy a mezei egységek jól látnak. Azt a behozott erõit meg lemészárolja a láthatatlan ellenség és még füst sem kell.
(Füstöt a játékosok 90+ százaléka nem használ, gõzöm sincs, hogy miért. Tegnap volt egy olyan meccs, hogy a bolond játékos beállt harckocsikkal az erdõbe, meg mással is és gondolta, hogy elõmászva az erõdõbl majd jól lemészárol mindent. Befüstöltem az egész környéket és egy 60-as svéd gyalogságom bement és 25%-os veszteséggel kinyírt vagy 3 drága tankot és ami még ott volt. Egy 120-ba kerülõ és meggyógyítható gyalogság leszedett vagy 360 pontnyi ellenséget úgy, hogy egy 20-as LOG egység feltápolta röhögve maxra.)
Egy ilyen légierõs coopot ki lehetne próbálni 2 vs 2 vagy 3 vs 3-ban.
Még valami. Eddig hanyagoltam a MANPAD gyalogságot, de rájöttem, hogy mennyire jó. C deckben a 4 XP-s Redeye is elég jól blokkolja a heliket és 10+1 zsébe van a teherautós fajta úgy, hogy 11 darab (!) van egy slotban. A felderítõk közül is az angol SAS azért durva, mert Blowpipe rakétával 4-5 XP-vel bizony képesek megtréfálni a heliket is. Vadászok ellen viszont nem sokat ér a MANPAD, túl gyorsak a célok, oda már SHORAD kell.
Mostanában unatkozom mert nincs értelmes random ember a lobby-n, ha valakinek hasonló nyomora van, felvehet, Lefty330 néven. NATO/PACT deckjeim is vannak és nem fogok sírni ha valaki elpicsáz 1vs1-ben :)
pilot knocked out- aki ezt kitalálta abba beleverném a ****-at
OFF
Az RTW-nek valami buta installerét kérte az TW oldala, hogy szedjem le. Az meg nekiállt a Steamet buzerálni és elveszette az ALB. Egy idõ után a Steamet már telepíteni sem lehetett, rendszer visszaállítást kellett csinálni, de az ALB-t az már nem hozta vissza. Az egészet nem értem, mert aztán gondoltam egyet és a Steamen csak beírtam az akívációs része a kiulcsot amit kaptam és egybõl tölthetõ lett volna. Hogy akkor mi a fasznak kérte a TW, hogy szedjek le DL maganert meg futtassak valami szart...? Viszont kellemesen szétbaszta a délutánomat...
ON
Kipróbáltam egy NATO C decket. Egész érdekes. Ha van olyan játékos, akinek van normális harckocsija és harci kevés harci helije, akkor életképes lehet. Egy slotban két F-14-et lehet hozni, ami azért nem kevés. Két EA-6B van egy slotban és három F-4G-t is lehet venni, ezek ami 1-2 SAM esetén tényleg elég jó túlélõképességgel rendelkeznek. Ha nem lenne agyomtápolt szovjet MiG-23 és MiG-21, akkor még ezzel is lehetne kontrollálni a vörös légierõt, de így nem, mert ezek a szarok simán leszedik a gépeidet, ha közel kerülnek hozzájuk.
Normális hk az ami nincs, meg légvédelem sem. Hawk-ot lehet venni repcsik ellen, de Redey-os gyalogságból kell sajnos a helik ellen, az M48 az kevés.
Ez,hogy sikerult?
Akartam ma multizni, csak a kedves RTW2 install hazavágta a gépemet és letörölte a ALB-t is. Most nincs se RTW2 se ALB. Kedves...
Túl alacsonyra van állítva a felbontás? Esetleg a modellek minõsége alacsonyra van állítva.
Amúgy a 4870 lehet hogy kicsit gyenge ehhez a játékhoz magas grafikai beállítások mellett.
Van valami ötlet hogy miért így néz ki nálam a játék? 4870-es ATi-m van (DX10)
csatában is ilyen.
Köszi!
Hogyan nézzem más replayet a TOP 10-bõl?
Egyébként én is úgy látom, hogy 2 vs 2 és 1 vs 1-ben játszható jól a gamma, bár itt meg a baj az, hogy a nagyon speciáls deckkel nem tud az átlagos deck mit kedeni. Egy átlagos deckben van 8-10 lévédelm egység. Egy helui rush ellen ez kevés, egy ilyen decktõl is kaptam már ki 1 vs 1-ben.
Molni: A megoldás 1v1 és akkor nem kell full kreténekkel játszanod soha. És a statok alapján kb 50-50% a nato pact gyõzelmek aránya, szóval csak kicsit át kell gondolnod a nato decket stratégiát. NÉztél már replayt a top10bõl bárkitõl is? Úgy lehet a legjobban tanulni. És 1v1ben. max 2v2ben normális társal. A felett már nem máshogy mûködik minden
Szerintem én ráérek ha látsz fent steam-en szólj rám nyugodtan.
Vasárnap ráér valaki multira? Tegnap egy kivételével csak full kreténekkel sikerült játszani, ami picit elvette a kedvemet. Hiába értem el egyszer 2:1 kill ratio arányt, akkor is kikaptunk...
Rég játszottam vele de ott ha jól tudom ki kell választanod egy haderõnemet és annak az egységeivel játszhatsz + kérhetsz különbözõ "csapásokat" de csak limitált egységet irányíthatsz. Csapások között sokféle van napalmtól egészen az atomig. Érdekes stratégiai játék teljesen más megközelítésû mint a Wargame, ami inkább a hagyományos vonalat képviseli.
Bocsi ,de nem ismerem a játékot. Ez olyan World in Conflict féle játék? Videókból ez hasonlított nekem legjobban erre!
Egy általános észrevétel. Ha a játék elejétõl nem irja a légvédelmet senki, akkor felesleges gépekkel próbálkozni a játék késõbbi szakaszában. Addigra olyan tömör lesz a légvédelem, hogy azt semmi nem éli túl. A légvédelem jelenlétekor csak tömeges légitámadás játszik, legalább két játékosnak kell gépeket bezavarni. Légvédelmi egységbõl bárki bármennyit behívhat, de neked csak 9 gépet hívható be egyidõben... Ha már 4-5 légvédelmi egység van, akkor kb. 10-12 gépet kell bezavarni és ebbõl bizony fog hullani. Ennyihez viszont két játékos kell. Kell legalább két SEAD gép, de ezeken nem szabad egyszerre beküldeni, mert az ellen lekapcsol mindent, aztán mikor átrepült felettük, akkor bekapcs, kis idõ közzel kell használni õket és persze olcsóbb rakétás csapásmérõ is kell a SACLOR és IR gépek ellen, ezek a legpontosabb gyilkosok a légvédelem ellen.
Tehát coop játék esetén a deck összerakásakor nagyon figyelni kell arra, hogy egy csapatban összességében balanszírozot légierõ legyen. Sajnos a játékosok nagy része nem szól légicsapás elõtt, így fejjel a falnak módszer marad és tuti vesztés. Ha meg nekem sok gépem van, nem hívom be a semmiért õket, tethát kikapunk, mert a deck slotjainak kb. 30-40%-a a repcsikre megy el.
Ja, és még valami. NATO oldalon van olyan, hogy 12-16 légvédelmi egységgel tolom és a nagy része elfogy a légicsapások és tüzérség alatt. (Ennyivel táposabb a PACT tüzérség...)
PACT deckben összesen asszem négy Buk-M és egy slot Tunguzkát tettem be ami kb. 4+6 vagy 4+8 egység. Ebbõl elvesztettem talán kettõt, mert az ellenfél ATGM-je szétszedte. A kevés Buk radarja kapcsolgatható és a SEAD gépek jól megszívják. Miért? Mert azonnal reagál a radar, gyakorlatilag refelxjátékká teszi a SEAD-et, mert a gép nem tud evacolni sem visszafordulni, hogy leszedje a SAM-et... A SACLOS Tunguzka meg simán immúnis a SEAD-re, a gépágyút tök felesleges bekapcsolni, ha nincs heli a közelben.
Ennyivel kevesebb légvédelemmel kordában tudtam tartani olyan decket is meg MiG-23-mal, ami csúcs NATO gépeket használt. Véletlenül 30 slotot használtam csak, mert kivettem a Szu-27-et és elfelejtettem a helyére tenni bármit is. Tehát 30 slotos PACT deckkel vertem le másokkal egy NATO decket. A hackocsik felét soha be sem hívtam. No comment...
(Mai napig minden évben emlékeznek tudtommal a Normandie-Niemen századra.)
Egyébként tisztán látszik a francia elfogultság egyes helyeken. A teljesen csupasz dispenser és ECM nélküli kõkorszaki F-8 Crusaderüknek medium ECM-je van és good (!) a Super Etendardnak, mikor a nem jenki F-16A-nak bad, és a jenkinek is csak medium. Aki szerint a Super Etendard és F-15A azonos szinten van, az rohadtul be van rúgva. A játék legpontosabb és legerõsebb levegõ-föld rakétája is francia még, ha csak egyet is visz belõle a gép. Mit adj isten, hát nem a tápos Etendard gépen van...? A '70-es évek beli Magic rakétának is elég jó értékei vannak.
Mondjuk a harckocsik terén azért képesek voltak visszafogni magukat az ATGM gyalogságnál viszont nem. A NATO oldal egyetlen potens ATGM-je a francia Milan F1 és F2 a gyalogságnál, a TOW valahol kimaradt, csak jármûvõn van, amik nem tudnak rejtõzni és fedezékben lenni. Jenkiknél csak szutyok Dragon és Dragon II van. Apró gond, hogy még a Dragon II sem visz át semmilyen fékomoly harckocsit szembõl, de komolyat még oldalról sem...
Asszem a NATO oldalon való játszadozást lehet, hogy egy idõre befejezem. Egyszerûen csak szenvedés az egész. Valami elképesztõ, hogy nem esik le a készítõknek, hogy a vörös oldal mennyivel táposabb. Ugyanazon koncentrációval ahol szarrá vernek a legjobban begyakorolt NATO deckemmel a vöröskkel játszva erõlködés nélkül letolom az ellent a pályáról.
Folyamatosan azt súlyokolják, hogy a NATO air power fölénye kiegyenlíti játékot. Apró hiva, hogy szerintem nincs NATO légifölény. Nemhogy fölény, de inkább hátrányok vannak.
A legminõségibb NATO gépeket is úgy henteli le a légvédelem, hogy az valami iszonyat. 1 vs 1 vagy 2 vs 2-ben még úgy ahogy kijön, de 4 vs 4n-él olyan töménységû SACLOS és IR légvédelem van - SEAD-re immúnisak - hogy azzal semmit nem lehet tenni, mert az erdõbõl is kilõnek, ami a játék egyik legnagyobb megalol modellezési baromsága. Tüzérséggel meg lehetetlen mindent elnyomni fõleg, hogy rejtõzködnek.
A repcsik terén is van ahol összességében PACT fölény van, nemhogy más téren. Igazából minden téren a PACT a nyerõ. Hiába van több F-15A az Su-27 annyi XP-vel jön és annyivel jobb modellezõ értékei vannak, hogy simán lehentel mindent. A totálisan elbaszott R-73-as MiG-21bis tengnap csak kétszer hentelte le az F-15-met... Csapásmérõk terén NATO oldalon van az egy slot / egy gép F-111 úgy, hogy MED / GOOD ECM van E/F 3/2 XP-vel, és CBU miatt gyalogság ellen szart sem ér. Ehhez képest a Szu-24MP-bõk kettõ van alapból egy slotban és 3 XP-s. A bombái minden ellen jók, very good ECM-je van, 3 XP-s és olcsóbb, mint az F-111F. A Tronado gépek fegyverzete egy vicc és a használhatatlan AIM-9 miatt még jó drágák is... Természetesen ezeknek is csak good ECM-je van, de a Szu-27-nek azért very good... Az már csak hab a tortán, hogy a lengyel Szu-22M3 medium ECM-es, de a "picit" fejlettebb F-16A gépek meg bad ECM-et kaptak úgy, hogy a Szu-22M3 az olcsóbb...
A napalm/sima bombzás Yak-38 olyan olcsó és bõséges spam gép, ami NATO oldalon nincs. Egy 500 kilós fegyvererhelésû gépre 1/2 tonna bombát raknak rá, Su-25-ön van légiharc rakéta, A-10-en és A-7-en nincs pedig mindig repültek vele, stb.
Helik...? Elképesztõ, hogy pl. a szovjet Mi-24 helik a pct. rakéta indítási távolsága miatt mennyire túl vannak tápolva. A légvédelmet simán ledarálják 1:1 mennyiségnél. Ehhez képest nekem 4 db AH-1-em nem bírt egy (!!) kibaszott légvédelmet leszedni, de hármat lelõttek belõle, a légvédelem meg visszavonult. Röhej.
A PACT harckocsik olyan szinten ûbertápak, hogy arra szavak nincsenek Beborítok mindent füsstel, elõreküldöm õket és erõlködés nélkül széthentelnek mindent. Igen, mindent. Nevetségesen olcsó 60-ba kerülõ cseh T-72 a 16-os AP powerral gyak. a NATO királykategóriát is lehenteli, mert az olcsósága miatt akár nyolcasával is járnak. Mindezt nagy tûzgyorsasággal,közepes mérettel és 15-ös (!) frontpáncéllal. A drágább szovjet harcskocsik olyan páncéllal járnak, hogy szembõl gyakorlatilag átlõhetetlenek. A cseh T-72-nél durvább hk-ra eddig nem volt szükségem. Tettem be erõsebbet is, de csak a játék végén hívtam be poénból...
Pct. gyalogság...? A NATO oldal egy vicc. A Milan F2-bõl egyet hívhatsz be, a jenki Dragon II szart sem lõ át 12-es AP powerral. A szovjet és cseh Konsurst iszonyat táp, rohadt olcsó és 1-1-et simán lehet betenni. Még a szállító jámûvük is rendelkezik pct rakétával. A jenkiknél az egyetlen normális pct. az M2 és a fejlettebb M2 csak éppen laza kétszarannyiba fáj majdnem, mint a PACT-é és nincs B deckben...
Sima gyalogság? A svéd KUSTJÄGARE és az angol tengyerészgyalogoson kívül az egész NATO egy rakás szar. A PACT gyalogsásg olcsó, és 15-os cellákban még stat alapján is van jobb. A szállító jármûvük is jobb, mint a NATO-é.
Tüzérség? A NATO tüzérséggel soha nem érek el telitalálat álló cél ellen de még a stun is nehéz pedig 4XP-s tüzérséggel lövök kis távon. A szovjetek meg valahol a térkép másik felérõl kikapják az álló SAM és tüzérséget, folyamatosan mozgatni kell õket. A NATO ágyúsak 2-3-asával használom, de a szovjet önjárókból egy ágyúval többet érek el, mint 3 db M109-cel, pedig a statjuk alig tér el. Érti a fene... Rakétás tüzérség terén a vörösök jól skálázottak és tényleg odabansznak. NATO oldalon van két német LARS és a túl drága MLRS és passz.
Légvédelem terén a vörösökhöz képest labdába nem rúg a kék oldal. 7-es Hawk meg asszem jenki deckben van I-HAWK 10-es pontossággal. Ehhez képest Buk-M vegyes PACT deckben van 13-as pontossággal. Atompontos Tunguzka úgy, hogy SEAD-re immúnis, ha lelövöd a gépágyút. 12 rakétás Sztrela-10 a Chapparalon meg van 4. Az egyiken van utántöltés modellezve a másikon meg nincs...
A NATO oldalon majdnem minden drágább és cserébe meg szarabb is.
Aki jönne tesztelni az rakjon össze olyan teszt decket, amiben a leggyengébbtõl van a legerõsebb harckocsiig. A másik teszt deckben ugyanezt el lehet játszani légierõvel és légvédelemmel.
8-kor kezdhetünk, addigra felmegyek TS-re.
Az nekem nincs meg csak az ALB.
Holnap 7 felé érek haza elvileg, tehát fél 8 után elvben jó vagyok.
Ha úgy gondolod, hogy sok hely/lehetõség van manõverezésre, akkor tudom javasolni hogy próbáld ki az European escalation-t multiban vagy skirmishben pl a Three mile island nevû pályán.
A harckocsi ágyúk pc. átütési képességét is tesztelni kellene.
Multis tesztelésre ki érne rá holnap? Kicsit a légvédelmet és gépeket kellene tesztelni, meg a ATGM-et biztos ami biztos alapon. Még azt próbálnám ki, hogy az F-15A gépágyúval mennyire támad jól légvédelmet. Igen, fura, de talán van értelme. Mivel a sok behívott vadászra a védekezõ fél emelhet vadászokat és ezért a front felett lesz légiharc, ezért a csapásmérõk után jövõ F-15 vagy más vadász légiharc elõtt még lõhet ki IR vagy más légvédelmet is, ha jól sejtem. Ezt kellene kipróbálni. Good ECM-mel meg azért van valamekkora túlélési esélye.
Tegnap próbaképpen összeraktam egy US decket, ami szólóban tuti vesztésre volt ítélve kipróbálni nem csak MI ellen, hogy mit tudnak a drága jenki vasak. Az F-111F és F/A-18C megdöbbentõen ellenállóképes volt a légvédelemmel szemben - azért VG és EX ECM értékkel ezt el is várom - volt olyan, hogy egy F-111 egy rárepülésbõl két légvédelmet szedett ki. A Hornet is jó volt, mert azt a légvédelmet, amit lekapcsolt az ellen és utána akart lõni a Ravennak, annak elég szépen odapörkölt. A nagy baja, hogy sajnos gyalogságal semmit nem tud csinálni, ami azért 170 pénzért elég vicces. Szét is szedtek...
Szóló US deck sajnos egy dologtól szenved de nagyon, csak egy rakéta sorozatvetõ van, az MLRS. Piszok lassan tölt újra és kurvadrága. Egy sorozat 500 (!) supply ponot esz meg. Egy HEMMT is csak 3 sorozatra elég miníciót ad. Bár, mondjuk a hatása elég durva. Eszméletlenül stunnol közelrõl a könnyû jármûveknek és a légvédelemnek sokszor meszeltek, megöli azokat.
Persze ezek olyan drágák voltak, hogy közben a földön szétcincáltak fõleg úgy, hogy a másik játékos 2 vs 2-ben kilépett...
A bibi az, hogy egy ilyen gépekkel renelkezõ deck önmagában nem életképes, kell mellé olyan NATO vagy NATO B deck, amiben sok olcsó csapásmérõ van, meg még F-15A. Erre lehetne decket felépíteni. Mivel a drága gépek mellett nincs pénz amúgy sem hk-ra ezért a motorized US decket lenne érdemes megnézni, hogy abba milyen gép mehet. Amellé kell olyan coop deck, amiben van rakétás A-4 / F-5, még talán max. XP-s sem kell. Egy slotban van 4 ezekbõl. Ezek mellé még jöhet A-7 / A-6 és ízlés szerint F-15A és esetleg F-111. C deck esetén megfontolandó az F-111E vagy F, mert egy slotban már kettõ van.
Képzeljétek el azt, hogy megindul két EF-111A, két F-15A és mellettük 4 rakétás gép és mondjuk 1-1 A-6 és A-7 vagy még good ECM-es és sok bombás F-111F. Ellenem volt már ilyen, csak Hornetek és EF-111-ek jöttek. Hát elég durva volt...
És még valami. Bárki aki multiban jön könyörgöm felejtse már el a fejjel a falnak és szóló légicsapásokat... Tökéletesen értelmetlen. Mivel légvédelemet mindenki hoz ez azt jelenti, hogy egy játékos repcsi erõforrása néz szembe 2-4 másikéval is. Naná, hogy leszednek... 1 vs 1 vagy 2 vs 2-ben ahol 3-4 durvább lévédelmi egységnél ritkán van, mint a szart. Ha viszont 4 játékos egyszerre hív be 9-12 gépet, ott a légvédelem "célcsatornáinak" száma is elfogy.
Minden légicsapást csak egyszerre szabad megindítani ha felállt légvédelem van. Szó szerint. Tehát amikor azt monja valaki, hogy "most", akkor kell jó ütemben behívni a gépeket - elõször a lassabbakat, és aztán a gyorsat, hogy egyszerre érjenek oda - és megbizonyodni, hogy az arty support legalább részlegesen bénította a légvédelmet. A légvédelem bénítására a NATO oldalon heli spammal sajnos nemigen van lehetõség, mert nincs olcsüó ATG-es heli a TOW defendert leszámítva. A sok rakétás AH-1 esetleg még szóba jöhet.
Tegnap destruction módban megtapasztaltam pact oldalon játszva, hogy milyen durvák a kis Mi heli a Mi-24-gyel kombinálva. Lazán szétszedte az ellenfél légvédelmét - bár az front éppen összeomlott - de akkor is. NATO oldalról ilyet még nem tudtam. Ezen felül a Kokon és a nem ir. rakéta ára mintha sokkal olcsóbb lenne orosz oldalon. NATO oldalon egy mísz AH-1 is úgy leszív egy 1250-es autót, hogy ihaj. Tegnap lazán feltankoltam asszem 1 autóval egy Mi-24-est úgy, hogy gyak. töküres volt.
Én úgy tudom hogy igen mindig mellé megy
Egy kérdés. Ha ATG-es jármûvet a rakéta indítása után mozgatok, akkor automatikusan mellémegy a rakéta? Ezt ki kellene próbálni valahogy.
Most nézem. Szu-27 4 XP-vel vehetõ, az F-15C 1 XP-s. Az igen.
1. Ezek szerint a jenkik ennyire szar térninget kapnának? Ej...
2. Mindkét gépnek 12-es HTC-je van, csak éppen az XP difi és azonos ECM miatt a Szu-27 még az F-15C-vel szemben is superior kivéve azt, hogy F&F az AMRAAM. Mondjuk ki nem szarja le, ha semmit sem talál el, mert az XP faktor cirka 40% bónuszt ad a Szu-27-nek.