Most rendeltem meg az előző két "részt" hogy minden néppel multizhassak, 5000 forintot érő játékot így megvettem majd húszezerért, ezért jár a keksz meg a pacsi a segának hurrá
Ez nem egy újkeletű üzletpolitika, nem csak a SEGA-ra jellemző. Szerintem nincsen ezzel semmi baj. DLC volt, van és lesz. DLC nélkül is lehet játszani. Karácsonykor 15 EURÓ, vagy ilyesmi összeg volt az alapjáték, amiben van multi is meg kampány is. A multi addig jó, míg játszanak sokan vele, szóval azt a megjelenés után nem sokkal már érdemes megvenni. Most is elég hamar lehet ellenfelet kapni szerencsére, szóval érdemes a multi verziókat (alap CoH2 és Western Front Armies DLC is jó erre) megvenni valamilyen akcióban.
Aki csak kampányt szeretne játszani, az vegye az Ardennes Assault-ot, itt is meg kell várni az akciót, de az nem kap multi lehetőséget. A lényeg az, hogy vásárlás előtt tájékozódni kell, hogy mit veszel és aztán már csak ki kell várni a leértékelést (ha van időd és pénzed meg kevés). Ennyi.
"Szerintem nincsen ezzel semmi baj. DLC volt, van és lesz." XD Az én időmben mikor gyerekként ismerkedtem a játékok világával még a kiegészítő lemez is ismeretlen volt :) és minden játéknak izometrikus grafikája volt, hát igen öregszem ez van :)
Na nem azt mondom, hogy minden a DLC-vel kezdődött, én is vettem bolhapiacon hajlékony lemezt C64-hez, azt' még csak a 220-ra lehetett csak kötni, nemhogy internetre, de hát már egy jó ideje ezzel a lehúzós megoldással kell szinte mindenhol szembenézni. Nem tudom, ki kezdte a DLC-zést, az sem kizárt, hogy a SEGA, de biztos megjutalmazták érte a jóembert, és azóta mindenki ezt majmolja. Mennyivel jobb/rosszabb ez a havi-, vagy éves díjas megoldásoknál?
Ja igazad van semmiben, mondjuk visszatérve a coh2 re azért az már pofátlanság hogy még az offline skirmish-t sem lehet játszani csak ha megvan minden..na mindegy hétfőn úgyis megjön a hiányzó kettő (alap coh2 és a western front armys), már csak akkor fogok kiakadni ha a steam nem fogja tudni "kezelni" hogy előbb raktam fel az ardennes assaultut, remélem jó lesz minden....
Offline skirmish kell, hogy menjen, de asszem az is multiplayernek számít, szóval ahhoz pont a hiányzó kettőd valamelyike kell. Most meg kell, hogy menjen offline kampány, ami nem skirmish, de majdnem :) Hát ezt tényleg pofátlan üzletemberek találták ki, akik pénzt akarnak keresni, és nem a játék fejlesztői.
Steam jól fogja kezelni, ne aggódj. Gondolom, már használtad a steames termékaktiválást. Nem egy nagy cucc. Ha mégis gond van, szólj!
Semmiképp nem tett jót a Sega befolyása szegény CoH2-nek. Viszont az alapjátékot meg kell védenem, szerintem tűrhető tartalmat adott mint teljes játék, az első részben sem volt több anyag. Az más kérdés hogy gyakorlatilag mikrotranzakciós Buy2Play MMO-vá tették a parancsnokok és a festések outsorcingjával, és az sem volt elegáns ahogy a csaffadt Theatre of War térképcsomagokat prémium áron kellették még a térképszerkesztő előtt, vagy a Western Front Armies kiegészítőjét is szétkapták két(pontosabban egy féltucat) DLC-re.
Viszont meg voltam róla győződve valamiért, hogy a Western Front Armies Frenchise Edition-ként került a boltokba, azaz a két új oldal az alapjátékkal és ToW DLC-vel egybecsomagolva. Hát lófaszt, Galaxisban is 6000 csak a két nyugati oldal, 7000 a csoda Ardennes Assault, és 5000 az alapjáték, mindez Steames lédig kód formában, egy gramm plusz DLC nélkül, és a dobozra kurvára nincs odaírva, hogy pontosan mit kapsz a pénzedért. Ez böszmeség, nem kicsit, nagyon!
Én nem sajnálom azt a 10 dollárt amit az alapjátékra, és 2,5 dollárt amit a Western Front Armies-ra kidobtam, még ha nem is multizok aktívan vele, alap single hadjárat nekem tetszett(talán pont azért ami miatt a személyi kultusz segglyukában ragadt ruszkik agyfaszt kaptak), skirmishel együtt bőven megérte. Ilyetén mód olcsóbb volt picivel mint az épp érkező Battle of Empires 1914-1918, amely hasonló lehúzós formulát akar követni(kibaszott GEM Editoron ott a DLC matrica baszki, ami minden létező GEM motoros játékhoz eddig ingyen volt, még az 1C legbotrányosabb cuccaihoz is!), és Men of War sorozat nevét akarják újfent bemocskolni a senkiházi lezüllött ukrán fejlesztői.
Hát ezért, az ilyen hozzáállás miatt ment tönkre a PC-s játékipar (meg a sunyi és a mikrofos kapzsisága miatt - a Nintendo legalább valódi konzolt csinált, nem PC-t másolt)!
Jól számoltam, 95 dodó, akciósan a három részlet, ami még nem tartalmazza az összes parancsnokot - ami, komolyabb multihoz nem árthat?!
Komolyabb multihoz mindegy, nagy nehézségek árán másfél év alatt valamelyest elegyengették a egyensúlyi problémákat, a parancsnokok inkább csak változatosságot visznek a repertoárba. Hála a Jóistennek Sega a DLC kurvulós AAA kiadók között a leárazósabb fajtába tartozik, és bár a DLC politikájuk szintén pofátlan, de akciók alkalmával azért ki lehet fogni jobb áron is a cuccaikat. Amazonon pont egy éve 15 dollár volt a Digital Collectors alapjáték, és most karácsonykor 2,5 dollár volt a WFA, AA is biztos lesz vagy 5 dollár most év végére.
A négy frakcióhoz, alap esetben mennyi doktrínát, akarom mondani tisztet kapok? Néztem steamen dlc formájában millió meg kettőt lehet hozzá venni, de menyi jár népenként?
3 jár népenként (talán több is), aztán szintlépéssel és játékkal lehet kapni/nyerni új commandereket.
"Semmiképp nem tett jót a Sega befolyása szegény CoH2-nek. " Ne túlozz! Ha a tőkeerős SEGA nem vette volna meg a Relicet, akkor konkrétan nem lenne CoH2. Én a "Buy2Play MMO"-val sem értek egyet, mert minden frakcióhoz az alap commanderek teljesen jól játszhatók, klassz játékélményt adnak, aki meg játszik is a játékkal, annak előbb-utóbb potyognak a jutalom parancsnokok. Akinek rögtön kell, az fizessen, de hát az expressz posta is feláras. :) Az árazással, DLC politikával kapcsolatban igazad van.
Na végre mag van egészében a játék, az alap frakciókhoz érdekes módon rengeteg tisztet kaptam az OW-hez meg csak hármat na mindegy az nem lényeg számomra, viszont terep festést nem kaptam, lehet valahogy szerezni ingyen vagy csak venni lehet?
Ha játszol, a meccsek végén dobhat ún. War spoilt, ami lehet commander, skin, bulletin, meg a victory effekt. Szóval vagy megvárod, míg dobja, vagy ha nagyon nem bírod cicoma nélkül, akkor veszel. Ha jól emlékszem, akciós időszakban ilyen 50 eurócent körül volt/festés, vagy valami hasonló árfekvés. Jó játékot!!
Ha a tőkeerős SEGA nem vette volna meg a Relicet... akkor megveszi más? 26.6 milla amit adtak értük nem volt az az eszetlen összeg egy 80-90+ Metacritic átlagú AAA játékokat gyártó stúdióért licenszeikkel együtt. A CoH2 pedig pár hónap múlva megjelent, februárban ehhez a Sega projekt menedzsereinek már egy gyakorlatilag kész játékot kellett látniuk.
Ezzel a tőkeerősséggel pedig felesleges jönni, szerencsétlen Eugen Systems Ubisoft alatt épp hogy ki tudta adni a RUSE-t, de már koptatták is le a francba őket, már arra sem adtak egy fillért sem, hogy a friss és viszonylag sikeres játék támogatva legyen az első pár hét után is, uborkáék csak arra vették a fáradságot, hogy az előre leszállított két DLC-t még kitolják jó drágán a morcogó rajongók képébe.
Ehhez képest Eugenék a jelentősen csóróbb Focus Home Interactive-nál előálltak egy AAA Wargame sorozattal, ahol ugyan évenként jött egy folytatás, de addig folyamatos supportot és ingyen DLC-t kaptak(újbeszélben Free DLC = régi patch - új egységek térképek játékmód, hibajavítás és egyensúlyozás mellett), a folytatások sem voltak rókabőrök, mert minden új rész nagyobb-jobb volt mint az előző, és az árakkal sem szálltak el, természetesen az előző rész tulajai kedvezményt kaptak. Ja, mindezt Linux és Macintosh kompatibilisen, ami meg tudja dobni a support költségét.
De bezzeg a mi időnkben még az Ubisoft is ződebb vót. Addig jó míg Sega él! Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.01.27. 00:18:36
Hát igen, a Wargame széria nagy király, ha valaki rajong a modern haditechnikáért. És van is magyar közösség, minden nap toljuk a Red Dragont, korábban az ALB-t.
War Spoils egyébként játék után egy évvel jelent meg, pont akkor, amikor már az eredeti DLC áradatot kellően kevesen vették. De mivel random dobál dolgokat, és semmiképp nem kapkodja el, nyugodtan lehet az átlag F2P MMO szintezéséhez hasonlítani, mert ha itt is valami konkrétan érdekel, azt vagy megveszed, vagy vársz és reménykedsz hogy magától az öledbe pottyan. Nem fog.
bgabor: Modern haditech őrülteknek szerintem kiváló a Wargame, van benne múzeum nézet, jól meg lehet lesni mindenféle hidegháborús(illetve utáni) cuccot, és az alkalmazásuk is meglepően valósághű nyilván még az RTT műfaj keretein belül. DCS Combined Arms-tól vártam hasonlót, de kevesebb fegyver van benne, azok randábbak, és lényegesebben nehezebben irányítható az egész. Figyelmeztettek hogy csak egy "kis jópofa kiegészítés" a repülőszimuláció mellé, nem hittem nekik. Rábasztam, tényleg az. Graviteam Tactics modern kiegészítői érdemelnek még említést, de azok nagyon egy-egy konfliktusra fókuszálnak, hogy még beleférjenek a Steel Armor Blaze of War-hoz készült egységkeretbe, mert teljesen új tartalomra az ukránoknak sincs pénzük. Azért remélem a hamarosan megjelenő Mius Front hoz némi előrelépést.
Sziasztok! Beszereztem a Company of Heroes 2 - Ardennes Assault részét. Tetszik a játék, a második VH is érdekel, szóval szeretném tovább "pimpelni", viszont nézegetve a különböző helyeket, ahol lehet vásárolni kiegészítőket, rengeteg verzió van feltüntetve. Ti, hogyan lépnétek a helyemben tovább?
Az alapjátékon gondolkodom, de utána miket érdemes még megvenni?
szeintem az alapjáték és a western front armies is sok tartalmat ad sőt jó időre elegendőt is
Green Man Gamingen volt akció, lehet még van is. Beszereztem az alapjátékot, illetve a Western Front Armiest. Mit mondjak? Az orosz kampány nagyon tetszik, főleg az a sniperes küldetés, talán a 4. volt asszem'. ;)
Mivel kb. két napja kezdtem el vele játszani, ezért úgy gondolom, hogy egyelőre a multi kicsit még messzi dolog. Szeretném legalább a minimális alapokat single playerben elsajátítani.
Szerintem ne beszéljétek le a campaignról, mert neki még ismeretlen a játék, és megfigyelheti az egységeket miközben játszik, ezt skirmishben nem teheti meg, illetve easy ellen persze igen. Nem mellesleg a küldetések olyanok mint egy tv sorozat, szerintem fordulatosak és érdekesek az átvezető videók, jók az eligazítások és a játék közbeni párbeszédek stb... ezt lehet hogy az öregebb játékosok már el is felejtették, pedig valószínűleg ők is a campaignba szerettek bele, még annak idején a coh 1 nél.
Akkor én vagyok az egyik ritka kivétel, bár kipörgettem vagy kétszer az egynek a kampányait de 99% ban skirmish-t játszottam
lehet hogy kicsit pontatlanul fogalmazok; egészen pontosan azt fejtegetem, hogy annak idején amikor még teljesen új volt a játék, a campaign-t játszottam persze a tutorial után, és már nem is tudom úgy a 10 misszió környékén jelent meg először a Victory point kérdés. emlékszem sokat szenvedtem vele, és onnantól kezdett igazán kikristályosodni hogy miről is szól a játék, ez az élmény szükséges volt nekem hogy megismerjem és a kedvencemnek valjam ezt a játékot, miután ezen a felfedezésen túl jutottam, én is mint mindenki más a skirmish-el játszom, hiszen a játék így marad örök érvényű klasszikus
Az igazi játék a multiplayerben van, mert semmilyen AI nem tud olyan ravaszul, ötletesen, változatosan játszani, mint egy ember. Akinek új a játék, és szépen, apránként akar megismerkedni a részleteivel, nem akar rögtön a mély vízbe menni, annak először kampány, aztán skirmish, aztán multi. A kampány menetében jó pár dolog másképpen van, mint a multiban, és ha valaki túlságosan hozzászokik a kampányhoz, sokat fog kínlódni a multival - ez legalábbis a saját tapasztalatom, mert én egy bő évig csak kampányoltam a coh1-gyel. Azután, hogy elkezdtem multizni, rájöttem, hogy eddig nem is játszottam igazán, és nem ismertem a játék lényegét. Az igazi sikerélmény és izgalom a multiban van, de a többi játékmód is ad persze sok szép játékórát. Skirmish (1v1 VP-re a gép ellen) azért jó, mert egyenként, időnyomás nélkül, kipróbálgathatod az egységeket, mit tudnak, hol jók, hol nem, szokhatod az építési sorrendet, mikrózást, hogy telik az idő, hogy jön a nyersanyag, ilyesmit. Ugyebár ebben a játékmódban lehet Pause-t használni. Én csak azt mondom, hogy könnyű ehhez a "tét nélküli" módhoz hozzászokni. A multiban ugye már a "bőrödre" megy a játék. Ha egy ember elver, azt már nem szívesen ismeri el a játékos (legalábbis sokan nem tudnak veszíteni), gépre meg ráfoghatod, hogy biztos magának "csalt". :) Hallottam ezt már egy párszor. Jobban fáj az egónak multiban kikapni, sajnos ez az igazság. Azért is király ez a játék, mert megtanít veszíteni, kitartónak lenni, tanulni a hibáidból. Hajrá!
Szerk.: utólagos infó, hogy az ingyenes demó sajnos már nem elérhető... Így érdemes megvárni egy komolyabb leárazást, akkor (szinte) ingyen vihető. Utoljára szerkesztette: conshilla, 2015.03.25. 14:04:52
Multiplayer csatákban ha az oroszokkal vagyok, néha női mesterlövészek jönnek, ha "gyártok" mesterlövészeket, mi alapján jönnek nők? És néha a tank legénység is női hangon szól!
Köszönöm a választ! Egyébként én 30 vagyok, és nem hitték el nekem, hogy rajtam kívül is vannak még korombeliek akik nyomják ezt. Köszönöm az "evvel" helyett "ezzel" kijavítását is. Megjegyzem.
Sőt továbbmegyek, nézzétek el nekem a kérdést is. Van úgy hogy nem jut eszembe rákeresni, és inkább rákérdezek.
Kissé offenzívnak hatott a bejelentkezésed. Néha napján betérnek ide trollkodni a gyerekek. Nem tudom miből gondolja a cimborád, hogy ezzel csak tízen évesek játszanak. Azért ez nem egy Call of Duty.
Gyanús hogy ez a játék nem is kifejezetten a 18 alattiaknak készült, szerintem :) Legalábbis a fanok legtöbbje a történelmi hátszél miatt/vagy is játszik a játékkal, és a tizenévesek zömének lövése sincs a történelemről, ergó nem érdekli őket a coh Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.04.15. 18:22:59
Sziasztok! Utólagos engedelmetekkel egy videót tennék közzé itt, amelyet a játékról készítettem. Company of Heroes 2 Breaktrough
Szerintem a mai 20 év alatti korosztály egyenesen alkalmatlan arra hogy egy ilyen összetett játékot kitanuljon ÉS még magas szinten is műveljen. A kitartást hírből sem ismerik, mindig az újra vágynak, ami új kitanulására nem akarnak tíz percnél többet szánni. Nem véletlenül faék egyszerűségűek a mai játékok.
Akik a COH2-höz hasonló játékokat profi szinten művelik, az éppen hogy a 25-35ös korosztály. "nem hitték el nekem, hogy rajtam kívül is vannak még korombeliek akik nyomják ezt." Egyszerű, idősebb emberek körében makacsul tartja magát az a tévhit hogy számítógépes játékot csak gyerekek játszanak. Ami baromság, mert szórakozásra, kikapcsolódásra nem csak a gyerekeknek van szükségük. Ez se másabb semmivel mint az olvasás vagy a sorozatnézés.
Általában igazad van a 20 év alatti korosztállyal kapcsolatban, valószínűleg minket is ugyanígy megvetettek a nálunk 20 évvel idősebbek, mikor tinédzserek voltunk, viszont kapásból mondok neked 2 klasszist, DevM, Lollypop, akik bőven 20 alatt lettek top playerek. 30 felett viszont, bár bölcsebb és megfontoltabb a játékos, de már messze nem olyan gyors, mint a tízes, húszas éveiben.
Ó b+, mellényed is csak azért ekkora, hogy támogassa az egódat, nehogy leessen a magas lóról, igaz?
"Szerintem a mai 20 év alatti korosztály egyenesen alkalmatlan arra hogy egy ilyen összetett játékot kitanuljon ÉS még magas szinten is műveljen." Akkor egy Men of War-hoz különbözeti vizsga kell, a Graviteam Tactics és Combat Mission játékokhoz meg egyenesen csapattiszti képzés?
A számítógépes játékok messze legnagyobb felhasználói a 20 év alatti fiatalok, és nem azért mert lenézik, mert a hanyatló nyugaton(nem a balkánon) teljesen elfogadott szórakozási forma vagy jó 15 éve már a videójáték(gyakorlatilag ahogy a NES-Commodore generáció felnőtt), csak a felnőtteknek nincs annyi szabadidejük mint a gyerekeknek, tanulás van, munka van, házimunka van, család van, mindenféle faszság van, és ha NEM CSAK a gép jelenti a kikapcsolódást, akkor állandó játékra kurvára nem futja. Közben öregszik is az ember, reflexek tompulnak, szem-kéz mozgáskoordináció lassul, memória, látás romlik, és a csak fizikai, vagy monoton szellemi munkánál, gyenge szociális kapcsolatok mellett bezony még az általános értelmi képességek is, hogy az esetleg random fellépő betegségeket ne is említsük.
De bezzeg bgabor, jaj bocs, bgabor911 a 20+ Gaming Master Race élén leveri a kisköcsögöket CoH2-ben, és ha már ott van, megdugja a barátnőiket hadizsákmányként.
Úgy beszéltek a 30 év feletti játékosokról mint valami vénemberekről járókerettel, tehát akkor egy 38 éves swat kommandós már tompa reflexel rendelkezik? ugyan már 30 év felett is úgy kell kattingatni mint 20 évesen
Nem tudom neked mi bajod van, de én bizony így látom a dolgot (és nem csak én, mint a reakciókból láthattad). És bizony az durva lesz, amikor ez a korosztály, aki működésképtelen az okostelefonja nélkül, könyvet életében nem látott, és a világon semmibe sem hajlandó energiát fektetni, felnőttként kijut majd a munkaerőpiacra. Az egy vicces helyzet lesz, de nem nekik lesz vicces.
Én sem értem, miért akarják eltemetni a 30 fölöttieket. Még az SAS-től is csak 40 éves kor után szerelik le az embert, vélhetően úgy gondolják hogy addig a pontig a kora bizony nem befolyásolja a teljesítőképességét. Márpedig ott némileg gyorsabb reakciót és helyzetfelismerést, "szem -kéz koordinációt" várnak el az emberektől, mint holmi gagyi FPS vagy RTS játéknál.
Viszont, egy ilyen játéknál már lehet, hogy a 30-40 éves korosztály a tapasztalatát a rutinját használja inkább, mint az egyre kopó reflexeit és amíg ez a kettő kiegyenlíti egymást, addig versenyképesek. A SAS-l is lehet olyan beosztás, ahol nem a feltétlenül a jó reflex, hanem a valós tapasztalat megléte dominál, amiben meg az "idősebb" korosztály élvez, behozhatatlan előnyöket...
Hát, tőled nem féltem a tiniket, mert az értő visszaolvasás az neked sem megy.
Innen kezdődött a fingreszelés: Skaternorbart #1401 2015.04.14. 22:10 "Sziasztok! Hány évesek vagytok? A haverom szerint csak tizenévesek játszanak evvel a játékkal."
Ami a haverja szemszögéből teljesen igaz lehet, a játékosok nagy része tényleg tizenéves, a felnőttekről meg az online disinhibition effect, illetve a csoporthoz alkalmazkodás miatt viselkedésükből nem tudod megállapítani hogy azok, és mivel a koruk miatt nem éreznek kényelmetlenséget(legalábbis még, és nem úgy), nem keresnek egykorú társakat sem mint a fiatalok, így az életkorukat sem posztolják ki mindenhova.
Az meg hogy egy döglődő, fiatalabbak által már nem is ismert fórumon hány öreg csontot tudsz összeszedni a 20+ Gaming Master Race nagyobb dicsőségére, az tök irreleváns abból a szempontból, hogy milyen videojátékokat milyen korosztályok preferálnak világszinten. Ilyen életkor soviniszta baromságot Slitherine/Matrix Games, Battlefront, meg esetleg DCS fórumon még elnéznék, de pont egy Company of Heroes topikban kell fényezni magad?
A Wehrmacht-nál van olyan lehetőség tankokra hogy "hull down" vagyis a pio(útász) egységgel körbepakolhatjuk homokzsákokkal a tankot védelmi pozícióban, a kérdésem az lenne hogy ilyenkor kap páncél bónuszt vajon? Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.05.18. 18:50:32
Ami biztos, hogy jön a játék egy új kiadása Vulkan API-val SteamOS alá év vége környékén, így biztos látunk még valami megvehető-megveendő tartalmat, talán épp új kiegészítőt, hogy visszaszedjék a port árát.
Csak a commander. És véletlenül töröltem járműskineket. Hogy hozhatom vissza? Be volt állítva és delete. Azt hittem csak a slotból törli de nem. Utoljára szerkesztette: MrPredator, 2015.05.26. 09:27:01
Min 1$: -Warhammer 40,000: Dawn of War II -Warhammer 40,000: Dawn of War - Game of the Year Edition -Company of Heroes Complete Edition -Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: Oberkommando West -Company of Heroes 2 Soundtrack -Bonus Digital Extras
BTA: -Company of Heroes 2 -Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces -Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution -Warhammer 40,000: Space Marine
15$: -Company of Heroes 2 - Ardennes Assault
Gyengébbek kedvéért: 4500 forintért az egész Company of Heroes hóbelevancot be lehet zsákolni, és még adnak egy rakás extra játékot is hozzá. DLC nincs közte, az csak a zsírosparasztoknak jár. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.05.28. 23:20:52
Obercommandonak skin-t lehet szerezni? Store-ban nincs.
Számos helyen lehet olvasni különféle stratégiákról. Én is szoktam ezen agyalni, most pl.: az jár a fejemben hogy a wermacht-nál, T2 után mivel érdemes játszani. Tudom hogy ez függ a pályától is, tehát azt is számításba véve mit használtok gyakran a féllánctalpast, vagy inkább a scout car-t? pl nagy pálya esetén ha nincs okw a pályán érdemes-e egy előretoltat létrehozni egy medic bunkerrel és egy halftrackkel, vagy 2 scoutcar az mennyire éri meg? esetleg inkább csak a gyalogosok játszanak, és az at? Ha van valami érdekes játékstílusotok, osszátok meg kérlek, (röviden) szívesen olvasnék róla, magyarul is. :)
Érdekesek ezek a doktrínák, van egy-két brutálisan erős, a többi meg olyan hogy ember nem használja, annyira semmilyen.
Messze a Wehrmacht a legkönnyebben játszható nép, ahogy az előző részben is az volt. A T1-T2 épületekből kihozható egységekkel gyakorlatilag minden helyzetet meg tudsz oldani, amit a játék prezentálni tud, még doktrínát se szükséges választani. Aztán ha feltétlenül szükség van rá, mész T3-ba a Panzer4ért, blobozás esetén Ostwindért és kész. Remek kis frakció, de azért elég könnyű.
Ja és amúgy most Steam nyári vásáron féláron vannak a fizetős doktrínák(izé, commanderek) Steamen kemény két Euróért darabja, most érdemes beszerezni az ütőseket (Wehrmacht - Mechanized Assault, USA- Rifle).
"All unit" moddal ráadásul a tisztekkel behívható általában ütős egységek gyárthatók, így szerintem kár is pénzt kiadni értük, mondjuk aki kizárólag emberi játékosok ellen játszik és csak modok nélkül annak lehet megéri.
Nekem se tetszik ez az üzletpolitika, de gondoltam szólok, hátha valakinek kell. Az amerikai frakció szerintem konkrétan jászhatatlan a fizetős Rifle doktrína és a benne lévő E8 Sherman nélkül, mert 75mili shermannal és Jacksonnal senki se fog meg egy valamirevaló late game német páncélostámadást. (2vs2 és felette helyzetről beszélek)
Valaki tud olyan oldalt, ahol lehet találni részletesebb leírást az egységek tulajdonságairól? Itt most nem a képességekre gondolok, hanem pl.: az életerejére, arra hogy mennyi a fenntartási költsége, vagy éppen a fegyver lehűlési időre stb.
http://stat.coh2.hu/ SonyBlack és csapatának munkája. A legújabb patch-re még nem valószínű, hogy frissült, de amúgy korrekt.
Köszönöm! SonyBlack-nek és csapatának tisztelet a terebélyes munkáért! Most kezdtem nézegetni és találtam néhány érdekes adatot, ami más megvilágítás alá helyezi a dolgokat, pl.: a célpont mérete egy grenadier-nél 4 főre 4, míg a kübelwagen-re 14, ami azért nem elhanyagolható. Illetve a gyártási időt mindenképp érdekes számmal kifejezve látni. Viszont amit hiányolok az a fenntartási költség, ami azért egy alapvető adat volt számomra amikor a coh 1 időben, az egységeket nézegettem a fansite-on. Volt egy trükk amivel elég sok mp-t lehetett spórolni a wermacht-tal: ha jól emlékszem 14 pop.cap-ig nem volt költség :)