Ez megiteles kerdese, en szeretem - bar fakezu vagyok inferno vegi agyremhez -, es szerzett boven annyi kellemes orat (es szerez meg most is ha ramjon nagy ritkan a jatszhatnek), hogy nekem boven megerte az arat akar tobbszorosen is.
számomra annyi sebbõl vérezne a dolog, kezdve ott hogy hogyan csetel, folytatva azzal, hogy ha konzolosítanak egy mmo-t, úgy elüldözik a pcseket hogy öröm lesz nézni (irányítás, UI, stb.)
Már csak azért is gondolok erre, mert mondjuk pc és mac-en el lehet adni tegyük fel 5-10 millió példányt maximum (ugye gw2 4-6 hónap alatt 3 millió eladott darabot produkált). Na de ha a konzolos játékos bázis is bevesszük a kalapba, akkor onnan akár 20 millió plusz eladott darab szám is összejöhet. Ez pedig túl vonzó lehet szerintem. Bár a számok puszta fikciók. De a konzolos és pc/mac játékok eladási darabszámait alapul véve az arány stimmel.
A p2p model meg szerintem nem fog játszani ahhoz nagyon bátornak kellene lenni, hogy 2014-ban ilyen modellel adjanak ki egy mmo-t. De a fenne se tudja...
Abban sem vagyok biztos, hogy mi lenne a hatása ha a konzolos játékosokat ráeresztenénk egy mmo-ra...
Amiota a Blizzard megcsinalta konzolra a Diablo 3-at, azota en nem lepodok mar meg semmin sem...
Áh nem ps hanem pc és mac only és nem ps3 hanem ps4 na látszik késõ van már :)
Látva ezt a legutóbbi videót egy eretnek gondolat fogalmazódott meg bennem. Az ui láthatóan nagyon hasonlít a skyrim-hez. Ugyan a Zenimax azt írta, hogy ps és mac only, de mi van ha több vasat tartana a tûzben.
Mert ugyebár az új konzolok ps3 és az új xbos is a láthatáron van már. Abban a gépeben lesz elég hardver erõ, hogy elkezelje gond nélkül a játékot. Ráadásul a ps4 is pc hardverre épül tehát nem lesz gond a portolással xbox meg hát nincs gond ma sem a portolással.
Ergo mi van akkor ha az ui azért lett ilyen mert nem mondják ki, de mondjuk a pc/mac megjelenés után szépen kitolják konzolra is. Ugyebár ha b2p modellel jön ki akkor a konzolos játékos tábor, igen vonzó lehet. Ráadásul igazi mmo nem is nagyon van még konzolon, azaz egy nyitott piac jobbára konkurencia nélkül amit le lehet aratni.
Tehát elképzelhetõnek tartom, hogy az ui nem fog megváltozni mert ugyan ki nem mondják, mert ez elriasztaná esetleg a pc és mac játékosokat, de valójában egy sokkal nagyobb piacra szánják a játékot, úgymond minden platformra. Ez jó lesz -e vagy sem az egy másik történt már.
érdekes kommentek...a pórnép mindig is tudott jókat viccelõdni, ezt szeretem:)
" first bug report: you didn't send me one"
"I didn't get one.. Thanks Obama."
" My email seems to be missing please resend ASAP"
"please for the love of Talos accept me"
stb stb stb.
én csak azt nem értem, hogy gyakorlatilag mi mozgatja az embereket, mi értelme van hozzászólni bármi ilyen tömeg poszthoz facebookon. Legyen az egy elõadónak vmi hülye posztja stb. szerintem értitek...sokszor több ezer, tízezer komment...semmi értelme beírni. Egyszer volt amihez írtam, nem is ESO hanem Hobbitos asszem...úgy darálják a hszeket ott, meg sokan még ilyen hosszúkat írnak be...mindenki leszarja, a poszt "tulajdonosa" soha nem reagál ecetra. senki észre nem veszi hogy beirsz kábé :D Na nemtudom, de ez szerintem már egy távoli filozófikus téma egyébként.
Eliseo Viola "1 email not readed" YES YES YES YES ->"The university want you...." FUCK YOU LIFE ... FUCK YOU BETHESDA!
Csakhogy nem a usere a feleloseg ilyenkor, hanem a szolgaltatoe :) Vagyis mindig van egy ceg, aki biztositja a tarhelyet, portalmotort, blogot, stb-t, akit meg lehet keresni hivatalosan, es leszedetni vele a jogserto tartalmat. Persze, vannak orszagok, ahol pont lesz*rjak, hogy a Zenimax mit ker, de a legtobb NDA-t szego user nem ennyire elorelato, csak felrakja es leszedetik vele, ennyi.
Millionyi kep lesz majd, kisebb-nagyobb videok, lehetetlen manapsag mar ezeket kivedeni. Eleinte harcol ellene az ember, aztan mar nem. Mindenesetre nem fogom kirani az eshu-ra ezeket, de ha talalok linket (vagy ti talaltok) osszuk meg tovabbra is, ha mas nem itt.
ja es tenyleg, ha igy innen bekerülne vki lehetséges lenne az acc megosztás? bár valami azt súgja, hogy nem. ja meg a kliens se publikus. nem szóltam:)
hát, anno alterswtornál voltam, ott egy görög szerveren voltak tárolva a videók saját videólejátszóval - egyszer úgy ahogy van elvitték a gépet amin a cuccok voltak, de aztán lett új, és az már pörgött igazából megállás nélkül simán utánamennek bármilyen országba
amúgy érdekelne, hogy (jó de akkor lehet olyan orszagokba nem küldhetk invet még) hogy teszem azt nem is tudom melyik országba kap valaki invet az fogja felvesz videóra, képeket csinál meg minden, beszél róla ilyenek és felteszi nem utubera mondjuk hanem egy nagyon kicsi videomegosztora mondjuk
például ha itthonrol valaki bekerülne, felveszi, felrakja az indavideora mondjuk akármilyen kamu névvel (utubera is néha direkt igy szokták) és akkor nem hinném hogy észrevennék
mondjuk az is lehet, hogy ilyenkor konkrétan rávannak állva országonként is a dologra...bár szerintem akkor se lehetne megakadályozni a videoanyag megosztását. ügyes lennék szerintem :)
20gb a kliens, hetvege kornyeken lesz kesz a login, kivancsi vagyok az elso kepek mikortol kerulnek ki, es mennyi ido alatt lesznek toroltetve :) Megint lesz mire vadaszni.
Kozben elkezdtem osszeszamolni a jatekban talalhato skill tree-ket. 30-ig jutottam a jelenlegi infok alapjan... hat tenyleg nem sok ket egyforma karakter lesz.
Mindenkinek most kuldtek, mind a ket platformra. Vszinu megoldottak a korabbi gondokat, vagy nem vertek nagy dobra, fogalmam sincs. Ez mar most a hivatalos closed beta elso hullama.
Azota sem talalom azt a kommentet (ugyanugy a tesonline user irta kommentre valaszolva, mint ahogy tegnap lelotet a troll kolykoe), vagy toroltek, vagy nem tudom. Par nap van mar csak hatra, hamarosan jon a hir es lehet tolteni a klienst.
Kivancsi vagyok a webes kiszolgalo es account manager rendszerukre is. Csak lesz valami.
az a véleményem hogy kb. _minden_ változni fog ezekhez képest :) majd' 1 év, ha nem annyi vagy több, most csak hogy szar példát hozzak, az swtor megjenelés elõtt fél évvel olyan állapotban volt, hogy.. semmilyenben, pre-pre-pre-alpha nyilván haladnak egy irányba a videók alapján, ami jó, de maaaaaaajd meglátjuk
majd amikor holnap-holnapután behívnak bétára, kifejtem részletesebben a véleményem :d
köszi:) nemrossz bár érdekes, hogy az Orc mozgása megint ugyanugy az a ratyibb változat és túl gyorsnak is tûnik... plussz megfigyeltem, hogy a mobok animaciója kb sokkal jobb :D jól láthato ott annál a kis harcnál is. skill lista, abilities ecetra, lehetne bal oldalon még mindig.
összességében ha a kevés videoanyagra támaszkodunk csak, akkor kinek mi a véleménye? mert mintha az írott anyag (jó nyilván érthetõ, hogy miert) de jobb és sokkal jobban hangzik mint amit mutat vagy nem is tudom... Necces lesz, perpill most így vélem.:)
na fasza...7 perces videorol kell lecsuszni nekem is:)
pici off, nagyon faszás olvasmány az MMO-król redditen - engem nagyon megfogott az írás, nosztalgia + hiszti, hogy ilyen már nem lesz
GW2be jól néz ki, aocba anno a shiftes sprintelés szintén nevetségesen nézett ki pedig ott motion capture anim volt és pl a kivégzések, amikor nem voltak éppen bugosak nagyon jól néztek ki. Itt van még mit csiszolni az animációkon, de mivel nem egy betat láttam már tudom, hogy ezek a végére maradnak és itt ugye még a beta se nagyon megy.
Ezt a futas dolgot nem ertem egyebkent, Nem ertek hozza, az oke, de a legtobb jatek keptelen visszaadni a futast, es valami nagyon bena billeges lesz belole. Nemely jatekban pedig annyira termeszetesnek hat, hogy fel sem tunik "csodalni", hiszen olyan, amilyennek lennie kell. De itt is ilyen karikatura jellegu a futas, a ME3 futasat ne is emlitsuk. Ennyire nincs egy egyseges rendszer, amit lehetne licenszelni, mint a fizikai motort, vagy egyeb kornyezetei "motorokat", megjelenito eszkozoket, lasd Speedtree vagy Facegen, stb... Koltoi kerdes persze, de tenyleg furcsa.
Nagyon tetszik, hogy az UI elemek, kurzor, betûtípus stb olyanok, mint skyrimbe. A világról is elsõre látszik, hogy elder scroll. A futás anim viszont béna :D
Ez a szokasos "bortonbol szabadult vad lelkem" lepesrol-lepesre tutorial, amely jellemzo a TES jatekokra :) Megneztem idokozben, es meg kell vallani, a korabbi aggodalom a menuvel kapcsolatban atcsapott masik iranyba, miszerint tul "puritan"... Tuti kap valami skint a veglegesben, bar ez is tokeletesen funkcional, es gyorsan el lehet erni barmit.
Ami pedig kulon orom, hogy tenyleg barmilyen szkillt hozzarendelhetek a actionbarhoz, ez a gw2-ben nem tetszett sajnos, hogy fixek voltak, es amit megszoktam 8 ev alatt, azt ott el kellett felejtenem, es emiatt neha baromsagokat hasznaltam. (midnig fix gombra teszem a stunt, aoet, selfhealt, absorb/shield, stb spelleket, igy barmivel is jatszok, ugyanazokat hasznalom, csak masok a nevei)
Szépen felpörögtek az események az utolsó -január környéki- látogatásom óta :)
Bétára jelentkeztem én is, bár sok reményt nem fûzök hozzá. Viszont veszteni valóm nincs! A játékot már nagyon várom, teljesen be vagyok zsongva... Videókat direkt nem nézek (legalábbis igyekszem megállni, de nem mindig sikerül), mert nem akarok spoilerezni saját magamnak, hogy majd a megjelenés után újra átélhessem azt a tátott szájjal mindenre rácsodálkozás élményét, mint annak idején a Skyrimban :)
A topic gyönyörû lett, a banner és a háttér is nagyon tetszik. Frednek pedig külön köszönet a sok infóért :)
nekem jo lesz... reg olvastam ilyen híreket meg infokat a jatekral, kb lassan mar egy napig ES.hu-t olvashatok annyi írás lesz:)
Persze, keves az esely. DE, az elmult 10 evben figyelve az mmos berkek hireit, pletykait es torteneseit, MINDIG volt legalabb 1-2 magyar, aki bekerult a jatekok zart betaiba. Mi mar csak ilyenek vagyunk, nelkulunk semmi sem tortenik a vilagban... :)
Egyebkent tenyleg keves az esely az elso par tesztre (minden alkalomra uj es uj meghivok es emberek kerulnek be, aki egy "eventre" bejutott, nem biztos, hogy a kovetkezore is, sot...), de hat bizzunk benne.
En szemely szerint nem is bannam, mert amiota megvettem a csaladnak a Tomb Raidert (ertsd: magamnak persze, csak ugyesen talaltam a dolgot :)), azota nem tudok tovabbmenni az elso 8-9% progressbol, mert a csapbol is ESO folyik (csalad mar lassan veigjatsza). Imadom a TES vilagat, de kivancsi vagyok Larara is. Ha pedig megjon a jo ido - elvileg hetvegen - akkor az unnepek utan a kert sem fogja rendbe tenni magat, es meg lehetne sorolni a hat koruli teendoket - rengeteg dolgot tudnek felretolni az eso beta miatt :)
Amúgy nem akarok ünnep rontó lenni, meg letörni a reményeket, de szerintem annak, hogy kis hazánkból valakit is kiválasztanak a beta tesztre a nullához konvergál.
Eleve sok millióan tölthetek ki a beta tesztre az adatlapot, és szerintem jó ha néhány ezeret, maximum talán ha 10 ezeret fognak kiválasztani. De szerintem még a 10k is elrugaszkodott szám. Bevonva a képletbe azt, hogy kis hazánk nem igazán cél ország túl kicsi piac. Nem tartanám kizártnak, hogy az elsõ körökben egyetlen magyar jelentkezõ sem fog bekerülni.
Mondjuk magamat meghazudtolva elmondhatom, hogy több mint 1500 magyar volt elviekben aki a beta 3-as hétvégén a Neverwintert tesztelte. Ezt a hun channel tagságából szûrtem le ez persze nem reprezentatív adat, ráadásul az már majdnem publik beta volt.
De én úgy állok a kérdéshez, hogy úgysem fognak kiválasztani, ha meg mégis akkor marha mázlim van. De így legalább nem ringatom magam kétes reményekbe :)
For example, there are different levels of Orcish armor in light, medium, and heavy. Our goal is certainly to have you be able to tell what armor someone is wearing at a glance, but that’ll come more easily the longer you play because there are so many possible combinations.
Na ez is meger egy miset. Egyik szemem sir, mert a lore-t picit ez pofancsapja, masik szemem viszont nevet, mert igy tenyleg ugy fog kinezni a karakter es azt fog hordani, amit akarok. Sorcikent, Templarkent vagy Nightbladekent is hordhatom "ugyanazt" a dizajnt.
Kerdezz-felelek a harcrol 2. resz. (sok ujdonsag nincs benne)
Srac addig dumalt, mig valamelyik dev/mod/staffmember beloggolt es tisztaba tette a dolgokat.
The Elder Scrolls Online We have not sent beta invites out for The Elder Scrolls Online; when we do, we'll post an announcement here so people know to check their e-mail. It's also worth noting that the beta NDA prohibits people from publicly discussing that they got into the beta.
‏@TESOnline 23 perc We'll announce when the first wave of #ESO beta invites go out this week. Keep an eye out so you know when to check your inbox!
@TESOnline 14 mp We will send out the first batch of #ESO beta event invitations this week. Keep an eye out here and on our website for more!
Azt hiszem te kerdezted a hetvegen a racialokat: "I asked Zenimax Online’s Paul Sage about racials and was told that not only are they in, but that each race will even have its own racial skill line to go down." - mmorpg reviewbol.
A zene kapcsan pedig: Joe Wilson: “We have a question that our fans have been plaguing us with for a long time, and that is: Will Jeremy Soule be involved with the soundtrack?” Paul Sage: “Uh…yes.”
Az orkos cucc vagott anyagnak tunik, vszinu azt megkapjuk majd teljes egeszeben amolyan feature lista bemutatokent. Legalabbis ez nem station elott jatszo ember hata mogul vettek fel, hanem valami prezentacio lehetett.
Ez pedig egy kis harc, kozelebbi kamerallassal mint a dungeon-os videoban. Szinten torles elott tessek csak tessek :)
Aki kapja marja alapon, ork kezdorol egy video (amig nem torlik...)
hát igen az oroszok azok már csak oroszok maradnak:) állaaatooooOokk:)) elég sok mindenben megfigywelhetõ ez, de igy is van ez jól azt hiszem:)
na ez fasza. animacio egész jó, viszont ha lehet egérgörgõzni, mert remélem, akkor miért van ennyire távol a kamera a karakter mögött, a third person viewba ugye. NPC vel való párbeszéd nézet az fasza, de igy azért szokni kell...mégtöbb videót :DDD
Nem kellett volna minden nagyobb fucsomo melle lerakni egy crafting stationt, hanem csak a fovarosokban kellett volna engedelyezni. Mindjart lett volna tomeg :)
A GW2-ben is sok értelme volt ennyi nagy várost építeni, ennyi mozgó, beszélõ emberrel, mikor a kutya nem foglalkozott vele, sõt a kezdõ szinteken kívül értelme se nagyon volt visszanézni. Ez mondjuk inkább a fejlesztõk hibája... nem ezen dõl el egy játék sorsa.