Pontosan. Az ember simán visszanéz, ha nem kell érte fizetni, viszont, ha ki kéne érte csengetni 15 dollárt/eurot már mindjárt másképp gondolná. Ha stabilabb, nagyobb játékosbázist akarnak hosszabb távon, akkor a B2P az egyetlen megoldás
Jaja De példáúl a Gaming Profile résznél a Primary Guild Name és a Guild Website rész az mit takar? Mindenki jelentkezett ár?
Nem futnak meg a serverek. Nem tudni milyen fizetesi modellt fog hasznalni. The Elder Scrolls Online, egy mmo a TES sorozat spinoffjakent Barki jelentkezhet A signup kerdoiv soran ott van, hogy mit kell tenned es mi kell hozza.
Igen is, meg nem is. Jobb eger tamadas(vagy spell), bal eger blokkolas (vagy oda beallitott spell), hosszan tartott klikk meg powerattack. Ellentetben a TES singleplayerekkel, muszaj lennie target rendszernek, vagyis a mobokat kijelolheted, tamadhatod oket, nem tudtak megoldani egyelore, hogy realtime menjen a harc, mint singleben, vagyis a lock on target effekt itt is meglesz (ahogy a "hokoveto fireball" is sanszos). Target hasznalata nelkul pedig utsz, aki elotted all. Nem lesz autoattack, a legutolso infok szerint, bar ez valtozhat - remelhetoleg marad igy, aa nelkul.
A harcrendszerrõl tudnál mondani valamit, az is Skyrimos lesz, tehát pl oda ütök a kardal, ahová akorok, és amikor megnyomom a gombot?
Csak mert a WoW/Kotor/Witcher és hasonlók "harcrendszerétõl" (kijelölöm a célpontot és magától üti, és a "harc" kimerül a csilivili képességek aktiválgatásában) engem a mai napig a röhögõgörcs kerülget, egyszerûen szánalmasak, egy olyan harcrendszerû játékra még ES rajongóként se lennék kíváncsi.
Illetve, tegyuk hozza, hogy a Tamrieli provinciakat kb a Morrowind ota szeretne minden jatekos, es a TESO-ban erre most lehetoseg lesz, amelyre az Arena ota nem volt pelda. De az meg egy 20 eve volt, es azota picit fejlodott technikailag a vilag.
Anno az Arena es a Daggerfall csak "retegjatek" volt, csak azok talalkoztak veluk, akik szerettek az rpgket, es direkt vadasztak ra vagy ilyen jatekra az ismerosok lemezei kozott guberalva.
Amikor kijott a Morrowind, nagyon sokan azt sem tudtak, eszik-e vagy isszak a The Elder Scrolls nevet, viszont a nyitott vilag, a 2001-ben technikai bravurnak szamito megvalositas lenyugozott mindenkit, es kezdtek megismerni a jatekot. De meg mindig kevesen voltak azok, akik komolyabban belevagtak, mert szokatlan volt akkoriban (2001), ez az openworld sandbox stilus. Amennyire csabito, annyira volt ijeszto is. (es persze ott volt az akkori "gonosz ellenseg", a Gothic 1 resze is)
Az Oblivionig eltelt 4-5 ev alatt a TES-t megismerte mindenki, ha jatszani nem is jatszott vele, de hallani tuti, hogy hallott rola. Az Oblivion megint hozott egy olyan technikailag tokeletesen ujnak szamito sandbox vilagot (Facegen, Speedtree, Radiant AI, stb), amely miatt az is kalandozott benne par orat, aki egyebkent eleteben nem jatszott rpgvel. A TES kozosseg pedig eleg korrekt szamura nott, PC-n es Konzolon egyarant. Eladasi rekordot hozott a TES IV, es meg a Gothic 2-tol is sikerult elcsabitani nagyon sok embert. Ami a Morrowinddel elkezdodott, az Oblivionnal beteljesedett, egyertelmuen a jelenkori singleplayeres szerepjatekok kiralya lett a TES aktualis resze. (mind penzugyileg, mind kritikailag, mind dijak szempontjabol mindent vitt...)
A Skyrimet tavaly ebbol kiindulva pedig szinte mindenki varta, es a megjelenes napjan ujra megdontott minden eladasi rekordot digitalisan, steamen, stb.
Eladasi rekordok alatt ertelemszeruen a kategorian beluli rekordrol beszelek, nem egy GTA, vagy COD szintu eladasokrol, ott meg nem tartunk.
Ezek utan a TESO-ra is biztos, hogy nagyon sokan fognak raugrani a premier napjan. Nem lesz akkora az eladas, mint a Skyrimnal, nem fogja "eltiporni" a WoW-t, se GW2-t vagy SWToR-t. De lesz egy stabil kozosseg az elso idoszakban, amire lehet majd epiteni.
A jatekmenet, akar hiszi az ember, akar nem, nagyon kevesben kulonbozik a fentebb emlitett Skyrimtol. A vilagban minden targy megfoghato, ellophato, odebbteheto, minden fogkefe, sepru, vodor, kalapacs, rozsabokor, rozsdas bicikli felveheto, elteheto, eladhato, vagy lebonthato es craftolhato belole valami. Mindenhova be lehet menni, minden npc-t ki lehet fosztani (illetve meg lehet probalni), stb. Jelen allapotaban a jatekmenet, a harc, a kvesztrendszer a Skyrimben latott, termszetesen mmo kornyezetben. (sajnos az egyes teruleteken fix tol-ig zonak vannak, vagyis a fejlodes emiatt kisse iranyitott utvonalon halad). Nincsen ninjazas, nincs tageles, adott zonaban a boss vagy champion mobok skalazodnak attol fuggoen, hogy hanyan utik, emiatt megolheted egyedul is, de akar egy 20 fos bulihoz is csatlakozhatsz (persze lesznek instanceolt dungeonok is, direkt partyknak). Es akkor az SWtoR fele fullszinkronos interaktiv film szeru tortenetmeselesrol nem is beszeltunk, ami vegigkoveti a jatekost az 1-50ig vezeto szintezes soran.
Ami a lenyeg, hogy jelen esetben a TESO egy GW2/WoW/SWtoR kevereknek tunik, mindenhonnan lenyulva a jobb reszeket, ugy, hogy hangsulyozzak, 50-et elerve csak a jatek kb 30%-at teljesitettuk, a java majd csak utana jon.
A Beth szokott nagyon nagyokat mondani a hype idoszakban (lasd Radiant AI rendszer anno, es amit kaptunk :)), de ha csak a fele igaz abbol a sok featurebol, amit irtak, akkor a TESO boven jo lesz. De ha csak a hype es a pr gepezet mondatja mindezt, es a valosagban nem igy fog kinezni a TESO, akkor sajnos nem lesz hosszu eletu a dolog, es a TES VI. singleplayer lesz az, amit varni fog mindenki, nem a TES mmo-t...
"Nos akiket nem tudott a GW2 hosszútávon lekötni azok szerintem nem így gondolják. :)" A legtöbb ilyen játékos a játék nagy részét nem is látta, fel sem fedezte, ki sem próbálta. A GW2-ben elég sok tartalom volt már a megjelenéskor is, még is sok embert elvesztett, mert sokan nem találták a helyüket a játékban. A különbség ott fog kezdõdni, hogy egy b2p-nél még talán visszanéznek késõbb, vagy havonta belogolnak, de fizetni ki fog ezért manapság? Senki. Egyébként ettõl a játéktól sem kell majd csodákat várni, annyit kell várni, amennyit mondanak, se többet, se kevesebbet és akkor nem lesz csalódás. Minden másra meg egy tapasztalt mmo játékos fel fog készülni.
Itt nem arrol van szo, hogy a GW2 milyen tavon kot le valakit, hanem arrol, hogy x honap utan gondol egyet az ember es visszanez, mert megteheti mindenfele havidij fizetese nelkul. En mar nem szivesen kezdenek bele p2p jatekba, illetve valami nagyon nagyot kell produkalniuk, ha meg akarnak tartani.
"egyikben sincs semmi igazi mélység" ezzel megfogtad a lényeget . nagyon sok mai mmoban nincs annyi tartalom hogy hosszú távon lekösse az embereket így nem csoda ha gyorsan továbbvonulnak. :)
"GW2 mellett egy fizetõs új mmo-t bevezetni kész öngyilkosság"
Nos akiket nem tudott a GW2 hosszútávon lekötni azok szerintem nem így gondolják. :)
Az hogy a TESO milyen lesz nem tudhatjuk de le merem fogadni hogy ha hozza azt a szintet amit itt mindenki elvár akkor csengetnénk érte szó nélkül akár havonta is . ;)
Hiába a világ, vagy bármi más, a GW2 mellett egy fizetõs új mmo-t bevezetni kész öngyilkosság. Lehet megragadnának a játékosok 1-2 hónapra, de aztán ugyan az lenne, mint minden mostani játéknál, a játékosok nagy része husss... Más világ járja manapság, a mai fiatalságot, már kb a b2p rendszerrel sem nagyon lehet megfogni, mert az egész világuk arról szól, hogy mindenbe bele kell kapni pár hétre, aztán futnak tovább... Minden erre épül, filmek, zenék, játékok, egyikben sincs semmi igazi mélység, egyik jön a másik után, egyre rövidülõ periódusokban. A legszebb, hogy már az emberi kapcsolatok is a fogyasztói társadalom mintáján üzemelnek, mindenki gyorsan elveszi azt amire szüksége van, aztán repül tovább, gyönyörû...
Frászt kopott el. Érdekes hogy pl a Rift még mindig vígan elvan a p2p-el míg az SWToR ami nagyobb név és késõbb jelent meg már f2p. Jajj miért is. Na ? Ez az egész F2P , B2P egy felfújt lufi ami majd szép lassan kipukkan. Mindhárom modellnek ( p2p, b2p , f2p ) megvan a létjogosultsága , az már a kiadó dolga hogy rendesen belõje hogy is lehet egy adott terméket eladni és fenntartani.
Remélem B2P lesz de nem csak a pénz végett,jó lenne minél több játékos. Nem mindenki ragad le Guild szinten,akinek nincs sok ideje annak megy a PUG viszont nem havidíjas rendszerrel. Gondoljanak csak mindenkire és legyen B2p. A trailer nem gyenge:)
Kizartnak tartom, hogy havidijas lesz. B2P + tranzakcios modell az, ami befutonak tunik, illetve a suru DLC-k es kiegek sorozatban. Komoly penzt es idot forditottak tavaly arra, hogy felmerjek a jelenlegi helyzetet, es kizart, hogy 2012-13 kornyeken barki is hinne az elofizetes modellben egy "UJ" mmo eseteben. Mert pl a WoW-t meg akkor is fizetni fogja az ember 10 ev mulva, amikor mar nincsenek is szerverek, csak megszokasbol. De egy uj mmo eseteben mar nem fog menni. Nem tudsz ujat mutatni annyira, hogy azert havonta fizess mar. Szep volt, jo volt, de az a korszak mar vegetert.
Direkt kezdenek 50-es levelcappal es jopar teruletre nem tudsz majd belepni, amelyeket a fizetos kiegek es "DLC" fognak majd unlockolni. Ne felejtsuk el, hogy a Bethesdarol beszelunk, az egyik legelso DLC a jatekok vilagaban hozzajuk kotheto, a lopancelos (Horse Armor) par dolcsis vacakhoz. Onnantol kezdve erdemes osszeszamolni, mennyi DLC jelent meg a TES jatekokhoz. Kizart, hogy szakitanak ezzel a modellel, akar singleplayer, akar mmo. Persze, madj kiderul, de komoly osszeggel mernek fogadni a b2p+mikrotrans rendszerre.
Sok penzt koltottek exclusive jogok eladasara, lasd Skyrim DLC-k egy/tobb honapos xbox kizarolagossaga, vagy Skyrim/Oblivion/TESO elso infok (first look) cikkek egy-egy gamer magazinban. Csak hat 2013-ban a nincsenek titkok, egy-egy cimlap, kep, cikk, hamarabb kikerul, mint azt a szerkeszto maga veglegesitette volna :)
Mindenképpen az, ha hozza ha nem. Amikor olyan minõségû B2P MMOk vannak a piacon, mint a GW2, nagy havi frissítésekkel, ott nincs helye már elõfizetõs MMOnak. Teljesen elkopott ez a modell.
Meglatjuk, anno az Oblivion premierje elott kiszivargott szkennelt ujsagcikkeket hamar lekaptak a netrol, tobbek kozott mi is kaptunk egy vicces levelet, hogy legyunk oly' szivesek eltakaritani a linkeket, es a cikket, amiket az alapjan irtunk. A vicc az volt, hogy a oblivionportal vagy hasonlo nevu oldalon volt minden anyag, en csak egy linket raktam ki magunkhoz, hogy "ott vannak a kepek, akit erdekel", sose volt az eshun vagy a HQ oldalakon, illetve az ott osszeszedett infokat es a szkennelt cikkbol forditott osszegzest raktam ki csak magunkhoz. De az sem maradhatott, majd csak 2 het mulva, az ujsag megjelenese utan lehetett visszarakni az immaron official kepeket, es a cikkeket... :)
Skyrimnal mar nem volt ekkora szigor, szal lehet, konnyebben lesz friss real info iden, mint anno.
Hat kiderult, szerintem az elso bar tesztre biztos, hogy NDA lesz. Tavasszal jonnek az GameInformeres elso videok es pontos beta review, majd utana megy minden publicba, es kezdodik a hype vegso szakasza.
De en lennek a legboldogabb, ha nem lenne NDA egyik fazisban sem, mert lehetne cikkezni orrverzesig.
"Csak hat NDA lesz ervenyben, igy vadaszni kell majd nagyon az infokra."
Elmúlt pár évbõl kiindulva annyira nem is biztos, fõleg, hogy aki egyszer kap meghívást nem biztos, hogy kap megint így simán leakelhet következmények nélkül :)
Vegighallgatva a podcastot es a mmorpg interjujat a mai este, EU nem lesz mostohagyerek, sot... Az elso closed betara csak keves embert hivnak be, es ahogy irtad te is, fokuszalt tesztek lesznek, 2-3 oras sessionokkel. Egyszer a karaktergeneralast, egyszer a kvesztrendszert, craftot stb-t kell majd kiprobalni, vagyis aki azt hiszi, hogy egy beta key-jel beloggol es jatszik ahogy akar, az csalodni fog (vagy nem ismeri a mostansag zajlo teszteket). Az is eljon majd, valamikor a vege fele, amikor barmit lehet szabadon, hiszen lesz stressz teszt ahova mindenkit behivnak aki el es mozog, nem sokkal a launch elott.
Direkt mondta Firror, hogy minden regiobol, minden geptipusbol es specialis hardwerbol/oprendszerbol/stb valogatnak majd embereket (ezert is kellett dxdiag), hogy atfogo kepet kaphassanak a helyzetrol. Sot, kulon lesz tesztelve a webes account management, forum es egyeb offline es ingame szocialis rendszer is.
Csak hat NDA lesz ervenyben, igy vadaszni kell majd nagyon az infokra.
The regions eligible for participation in The Elder Scrolls Online beta will change from one beta event to another. We encourage everyone to apply, regardless of location, and we will select participants based on our developers' needs.
Na "remélem" EU megint megkapja a szokásos mostohagyerek szerepet
Ami jó viszont, hogy itt is fókusz teszt lesz, mint GW2nél pl és nem folyamatos beta.
We have begun gathering applications for entry into The Elder Scrolls Online beta as of Tuesday, January 22, 2013. The actual start of The Elder Scrolls Online beta events will take place in the weeks and months to follow.
En is a 2013 osz, 2014 elejere tippelek. De a beta elso resze szerintem meglesz mar tavasszal, es harom lepcsoben fog lezajlani. Mivel harom frakcio 3 szeparalt teruleten fog indulni, nem hiszem, hogy egyszerre fogjak tesztelni ezeket, inkabb 2-2-2 havonta, szovetsegenkent. Osszel egy nagy utolso teszt fazis, majd karacsony/2014 elejen premier.
Scriptelt ingame jelenetek mar voltak, de hamarosan jon majd tobb media is, elkezdodott a hype. Ismerve a Beth stilusat (es feltetelezve, hogy a ZOS is hasonlo elveket vall), hamarosan jonnek az exclusive ujsagcikkek, exclusive videok, stb, es beindul a gozhenger.
Es ne felejtsuk el, hogy a kovetkezo resz, a TES VI elso hirei is jonnek majd iden, az is be lesz jelentve, hogy 2015-16 korul mit kapunk singleplayerben.
Szép lett bár ingame videót szívesebben néznék. Abból nemigen árasztottak még el minket bár valószínû a (pre)alpha állapot miatt. Beta gondolom nyár elõtt nem nagyon fog elkezdõdni és a megjelenés 2013 vége, MMO csuszásokat beleszámolva 2014 eleje körül várható
Azzal a pici különbséggel, hogy ez egy TES mmo lesz. ami azért a fantasy játékok közül az eggyik legjobb univerzummal rendelkezik:) itt számomra inkább az lesz a mérvadó, hogy a sajátos TES feelinget,játékmenetet hogy tudják belecsempészni.
Még soha nem szippantott be egyetlen mmorpg sem, utáltam, hogy több a szuperhõs, mint a lakos egy-egy világban, meg azt is, hogy rajtam kívül hat millióan csinálják ugyanazt a questet, sõt, akár többször is kiírthattad ugyanazt az ellent. Számomra ezek elég nagy böszmeségek, de ez az én bajom. Talán ez lesz az elsõ, ami miatt hajlandó leszek a kompromisszumokra.
Ez az én játékom lesz.Már az se érdekel milyen a combat mert Tera Online-al is k..va jól elvagyok,nem zavar se a target rendszer.Ide vele!:)
Nos elolvastam a kérdésekre adott válaszokat és úgy tûnik az egyik kérdés amit nem értettem, mi les az frakciók közti határokkal úgy néz ki járhatatlanok lesznek. Ezek teljesen bebástyázták a pvp-t :) Le a kalappal elõttük. Ez már tényleg arról szól lehetõleg mindenki élvezze a pvp-t. Azt tudom a conanba is aki utálja a pvp-t fõleg a gank miatt az ostromoktól el volt nagyon sokan el voltak ájulva közülük is. Ez meg teljesen jól ráépül egy ilyen történettel. Nem gondolom hogy ez nem lesz sikeres abszolult nyerõ lehet. Ha tényleg eltalálják a karakter mozgási sebességet, mint a lentebbi videóban is van, ami nem csak egy tps örült számára jó, akkor ez bizony üthet is. Még nem a dinamikus mmorpg kora de a statikus korszak egyik kiemelkedõ darabja lehet. Ráadásul minden frakció saját destiny sztorival rendelkezik. Tehát minimum háromszor játszható solo szinten is. Kemény lesz :)
Abban biztos voltam, ez az a koncepció amely nagyon ki fog szúrni a gankerekkel :) Ez nem nekik lett kitalálva :) Kicsit úgy tûnik mintha az SWTOr és a Conan warzones gyakorlatát átültetnék a full pvp re is :) Persze ilyesmit is ígértek.
Na igen ez már pure akció játék szint :) Nem biztos hogy mindenki élvezni fogja :)
Kicsit kombinálnák ezt a lorét az SWTOr quest rendszerével az már közel ütõs lenne. Csak el kell felejteni a TERa rendszert :) Alliances Bár tényleg van pár kérdés amit feltettek nekik eddig amire szokás szerint mellébeszélés lett. Pl a redguard meg nord kapcsolat azt hiszem. Ezt sose értettem miért nem mondják ki egyszerûen hogy jelenleg nem lehet másképp megoldani. :)
"Eddig csak egy újabb fantasy manóbaszós mmo."
Nincs is azzal baj, csak legyen megtarto ereje. Bar a legujabb pletykak szerint, hiaba vizionaltak havidijas rendszert kb fel eve az elemzok, b2p lesz valoszinnuleg - bar hivatalos info/nyilatkozat meg varat magara.
Nem a saját szemszögbõl mondtam pocok. A tömeg zabálni fogja a látottak alapján. Egyszerre lesz jó valamennyi játékstílus kedvelõinek. Persze benne van hogy õk is bebukják õl. a TERA rendszert. De ha van eszük akkor tanulnak és lesz autotarget ha nem akkor nem hiszem hogy nyerõ szisztéma lesz. De ez a jövõ zenéje. Nekem spec nem tetszik ez a third personos TES verzió mivel ez már akció játék és nem rpg még jobban mint a TES játékok belsõ nézetbe még mókás tud lenni.
Most akkor lehet váltani akár harc közben is a Reticle-t,hogy tudjak target-et is és ne legyen only Tera stílus??
"Az biztos ez mindent verni fog ha kijön."
Miért? Én videóban nem hallottam semmi olyant, amitõl le kéne ájulnom. Eddig csak egy újabb fantasy manóbaszós mmo. De persze lehet, hogy tényleg jó lesz, csak egyelõre nem látom.
Az biztos ez mindent verni fog ha kijön. Persze én maradok a Conanba :) de ez, hát igen mérföldkõ lesz az mmo-k között. Talán az SWTOR lesz versenybe vele idõvel csak ha tartalomban bõvül.Fõleg mivel annak egész egyedi groupso quest rendszere van. ÉS bármennyire nem szeretem ezt TERA-s harcrendszert, látszik a videok alapján is nagyságrendekkel jobb fejlesztés. És tényleg illik a TES világához. Persze mutathatnának már egy karakterlapot, de nem lep meg elég hogy nincs, világosan elmondták nem nagyon lesz benne karakter-fejlesztés.
Kozos ellenseg alatt ertem, hogy ok azok, akiket mindenki utal es harcol ellenuk, hiszen ok paktaltak le a "fogonosszal", akik miatt a draga jatekosok - frakciotol fuggetlenul - nem tul "lelkesek" :)
Ahhoz képest, hogy pre alpha még csak egész jó. Animációkon meg UI-n persze van még mit csiszolni, de ezek úgyis rengeteget változnak megjelenésig. Jobban néz ki, mint amire számítottam.
Azt mondják a videóban hogy 9 játszható faj lesz. Ez azt jelenti hogy valamelyik hagyományos fajt kihagyták de vajon melyiket?
Mondjuk lehet a mágussal teszek egy próbát majd, de szerintem mindenki azzal lesz :) Pedig a light class a favor...
Igen ez nagyon jó játék lesz valószínû de ez alapján a video alapján most már egész biztos nekem sajna ez kimarad. A harcrendszeréhez béna vagyok. Ez csak fps nézetben jó nekem.
Nagyon jónak tünik.Mondjuk már elsõ kis infók óta várok videót és ezt látva most még jobban várni fogom:) Siege-re jó lenne Mammut,Dragon
Szép :). Kicsit több in-game felvételnek jobban örültem volna, mint ezeknek a "külsõs" jeleneteknek. De elõbb vagy utóbb oda is eljutunk, szóval juhhé :D! Szépen alakul.
Az UI tényleg szép letisztultnak tûnik, szóval arra semmi panasz nem lehet.
Ráadásul jól hallottam, hogy Paul Sage uraság vérfarkas és vámpír perkekrõl beszélt 5:10 -nél :)?
Lotro housing rendszert kellene lemásolni, vagy hasonlót csinálni ott jól mûködik.
Vampirok es verfarkasok az elso perctol kezdve benne voltak a pakliban, viszont csak mint ellenfelek. A jatekos tovabbra sem valhat vampirra vagy verfarkassa.
A player housingra se mondtak egybol vegleges nemet - mertek volna :) - csak irtak, hogy kurva nehez megoldani, es mas prioritasok vannak. Aztan persze jott a nyomas a "jatekosok" reszerol, es most ugy nez ki, hogy megis csak belekerul, zaros hataridon belul. Vagyis hja, a fanoknak koszonhetoen kerult bele sokkal hamarabb, mint terveztek, szinte biztos vagyok benne.
A hype trainrol annyit, hogy erdemes olvasgatni a kommenteket a faszbukon vagy egyeb portalokon. Eleg sok primitiv es ostoba ember szidja a jatekot mar most, amikor fogalma sincs, hogy mirol beszel. Egyszeruen nem fogjak fel, hogy a jatek nem a "Skyrim folytatasa", hanem egy uj, mas stilusu TES jatekrol van szo.
Altalanos beidegzodes a mai jatekosoknak nevezett agyhalott embereknel, hogy az "mmo" harom betut meghalva szidni es kopkodni kell. Teljesen mindegy, milyen vilag, milyen stilus, fantasy vagy vilaghaborus, sarkanyok ellen vagy tankok ellen, ami "mmo" az "szar, fos, nem kell nekem, en meg nem veszem, kurva anyjukat csak a penzemet akarjak" es tarsai. Na ebbe a legkorben fejlesszen az embert ma mmo-t. :)
Nézd meg a TERA, best mmorpg versenyen hanyadik helyen van, pedig látványra ami számít ott van, de ha megnézed a videokat a pvprõl ami a TERA-ra készült 50-50% sokan utálják sokan szeretik. Szóval ami jó belsõnézetben az nem biztos hogy fps nézetben is jó. Remélem elgondolkodnak rajta, mert elhiszem hogy vannak akik szeretik de ez még azok számára is nehéz akik legszívesebben kisöpörnének mindenfajta statot az rpg-bõl.
Nem biztos,hogy számítani fog.GW2-t is sokan vették pedig nem ismerték a játékot az elsõ részét. Ahogy írtad mint MMO legyen jó,kis sztorival+TES world,ennyi elég. Quest legyen sok meg Raid:-)