Még soha nem szippantott be egyetlen mmorpg sem, utáltam, hogy több a szuperhõs, mint a lakos egy-egy világban, meg azt is, hogy rajtam kívül hat millióan csinálják ugyanazt a questet, sõt, akár többször is kiírthattad ugyanazt az ellent. Számomra ezek elég nagy böszmeségek, de ez az én bajom. Talán ez lesz az elsõ, ami miatt hajlandó leszek a kompromisszumokra.
Ez az én játékom lesz.Már az se érdekel milyen a combat mert Tera Online-al is k..va jól elvagyok,nem zavar se a target rendszer.Ide vele!:)
Nos elolvastam a kérdésekre adott válaszokat és úgy tûnik az egyik kérdés amit nem értettem, mi les az frakciók közti határokkal úgy néz ki járhatatlanok lesznek. Ezek teljesen bebástyázták a pvp-t :) Le a kalappal elõttük. Ez már tényleg arról szól lehetõleg mindenki élvezze a pvp-t. Azt tudom a conanba is aki utálja a pvp-t fõleg a gank miatt az ostromoktól el volt nagyon sokan el voltak ájulva közülük is. Ez meg teljesen jól ráépül egy ilyen történettel. Nem gondolom hogy ez nem lesz sikeres abszolult nyerõ lehet. Ha tényleg eltalálják a karakter mozgási sebességet, mint a lentebbi videóban is van, ami nem csak egy tps örült számára jó, akkor ez bizony üthet is. Még nem a dinamikus mmorpg kora de a statikus korszak egyik kiemelkedõ darabja lehet. Ráadásul minden frakció saját destiny sztorival rendelkezik. Tehát minimum háromszor játszható solo szinten is. Kemény lesz :)
Abban biztos voltam, ez az a koncepció amely nagyon ki fog szúrni a gankerekkel :) Ez nem nekik lett kitalálva :) Kicsit úgy tûnik mintha az SWTOr és a Conan warzones gyakorlatát átültetnék a full pvp re is :) Persze ilyesmit is ígértek.
Na igen ez már pure akció játék szint :) Nem biztos hogy mindenki élvezni fogja :)
Kicsit kombinálnák ezt a lorét az SWTOr quest rendszerével az már közel ütõs lenne. Csak el kell felejteni a TERa rendszert :) Alliances Bár tényleg van pár kérdés amit feltettek nekik eddig amire szokás szerint mellébeszélés lett. Pl a redguard meg nord kapcsolat azt hiszem. Ezt sose értettem miért nem mondják ki egyszerûen hogy jelenleg nem lehet másképp megoldani. :)
"Eddig csak egy újabb fantasy manóbaszós mmo."
Nincs is azzal baj, csak legyen megtarto ereje. Bar a legujabb pletykak szerint, hiaba vizionaltak havidijas rendszert kb fel eve az elemzok, b2p lesz valoszinnuleg - bar hivatalos info/nyilatkozat meg varat magara.
Nem a saját szemszögbõl mondtam pocok. A tömeg zabálni fogja a látottak alapján. Egyszerre lesz jó valamennyi játékstílus kedvelõinek. Persze benne van hogy õk is bebukják õl. a TERA rendszert. De ha van eszük akkor tanulnak és lesz autotarget ha nem akkor nem hiszem hogy nyerõ szisztéma lesz. De ez a jövõ zenéje. Nekem spec nem tetszik ez a third personos TES verzió mivel ez már akció játék és nem rpg még jobban mint a TES játékok belsõ nézetbe még mókás tud lenni.
Most akkor lehet váltani akár harc közben is a Reticle-t,hogy tudjak target-et is és ne legyen only Tera stílus??
"Az biztos ez mindent verni fog ha kijön."
Miért? Én videóban nem hallottam semmi olyant, amitõl le kéne ájulnom. Eddig csak egy újabb fantasy manóbaszós mmo. De persze lehet, hogy tényleg jó lesz, csak egyelõre nem látom.
Az biztos ez mindent verni fog ha kijön. Persze én maradok a Conanba :) de ez, hát igen mérföldkõ lesz az mmo-k között. Talán az SWTOR lesz versenybe vele idõvel csak ha tartalomban bõvül.Fõleg mivel annak egész egyedi groupso quest rendszere van. ÉS bármennyire nem szeretem ezt TERA-s harcrendszert, látszik a videok alapján is nagyságrendekkel jobb fejlesztés. És tényleg illik a TES világához. Persze mutathatnának már egy karakterlapot, de nem lep meg elég hogy nincs, világosan elmondták nem nagyon lesz benne karakter-fejlesztés.
Kozos ellenseg alatt ertem, hogy ok azok, akiket mindenki utal es harcol ellenuk, hiszen ok paktaltak le a "fogonosszal", akik miatt a draga jatekosok - frakciotol fuggetlenul - nem tul "lelkesek" :)
Ahhoz képest, hogy pre alpha még csak egész jó. Animációkon meg UI-n persze van még mit csiszolni, de ezek úgyis rengeteget változnak megjelenésig. Jobban néz ki, mint amire számítottam.
Azt mondják a videóban hogy 9 játszható faj lesz. Ez azt jelenti hogy valamelyik hagyományos fajt kihagyták de vajon melyiket?
Mondjuk lehet a mágussal teszek egy próbát majd, de szerintem mindenki azzal lesz :) Pedig a light class a favor...
Igen ez nagyon jó játék lesz valószínû de ez alapján a video alapján most már egész biztos nekem sajna ez kimarad. A harcrendszeréhez béna vagyok. Ez csak fps nézetben jó nekem.
Nagyon jónak tünik.Mondjuk már elsõ kis infók óta várok videót és ezt látva most még jobban várni fogom:) Siege-re jó lenne Mammut,Dragon
Szép :). Kicsit több in-game felvételnek jobban örültem volna, mint ezeknek a "külsõs" jeleneteknek. De elõbb vagy utóbb oda is eljutunk, szóval juhhé :D! Szépen alakul.
Az UI tényleg szép letisztultnak tûnik, szóval arra semmi panasz nem lehet.
Ráadásul jól hallottam, hogy Paul Sage uraság vérfarkas és vámpír perkekrõl beszélt 5:10 -nél :)?
Lotro housing rendszert kellene lemásolni, vagy hasonlót csinálni ott jól mûködik.
Vampirok es verfarkasok az elso perctol kezdve benne voltak a pakliban, viszont csak mint ellenfelek. A jatekos tovabbra sem valhat vampirra vagy verfarkassa.
A player housingra se mondtak egybol vegleges nemet - mertek volna :) - csak irtak, hogy kurva nehez megoldani, es mas prioritasok vannak. Aztan persze jott a nyomas a "jatekosok" reszerol, es most ugy nez ki, hogy megis csak belekerul, zaros hataridon belul. Vagyis hja, a fanoknak koszonhetoen kerult bele sokkal hamarabb, mint terveztek, szinte biztos vagyok benne.
A hype trainrol annyit, hogy erdemes olvasgatni a kommenteket a faszbukon vagy egyeb portalokon. Eleg sok primitiv es ostoba ember szidja a jatekot mar most, amikor fogalma sincs, hogy mirol beszel. Egyszeruen nem fogjak fel, hogy a jatek nem a "Skyrim folytatasa", hanem egy uj, mas stilusu TES jatekrol van szo.
Altalanos beidegzodes a mai jatekosoknak nevezett agyhalott embereknel, hogy az "mmo" harom betut meghalva szidni es kopkodni kell. Teljesen mindegy, milyen vilag, milyen stilus, fantasy vagy vilaghaborus, sarkanyok ellen vagy tankok ellen, ami "mmo" az "szar, fos, nem kell nekem, en meg nem veszem, kurva anyjukat csak a penzemet akarjak" es tarsai. Na ebbe a legkorben fejlesszen az embert ma mmo-t. :)
Nézd meg a TERA, best mmorpg versenyen hanyadik helyen van, pedig látványra ami számít ott van, de ha megnézed a videokat a pvprõl ami a TERA-ra készült 50-50% sokan utálják sokan szeretik. Szóval ami jó belsõnézetben az nem biztos hogy fps nézetben is jó. Remélem elgondolkodnak rajta, mert elhiszem hogy vannak akik szeretik de ez még azok számára is nehéz akik legszívesebben kisöpörnének mindenfajta statot az rpg-bõl.
Nem biztos,hogy számítani fog.GW2-t is sokan vették pedig nem ismerték a játékot az elsõ részét. Ahogy írtad mint MMO legyen jó,kis sztorival+TES world,ennyi elég. Quest legyen sok meg Raid:-)
De amúgy tényleg poén. Szerintem a Zenimax Medianal úgy gondolhatták, hogy a Skyrim a berobbanó sikere majd önmagában gond nélkül eladja az MMO-t. Mindenki automatikusan felugrik a hype trainre stb. A bejelentés is tökéletesen volt idõzítve. Erre pont fordítva sül el. Mert ha nem lesz elég skyrimes az MMO, akkor sokan kutyába sem veszik majd.
Nem irigylem a fejlesztõket. De mi így legalább egy klafa MMO-t kapunk.
Legelõször arról volt szó, hogy FPS view sem lesz benne :). Vámpír és vérfakas detto (közben ezekrõl is kiderült, hogy mégis esélyesek). Ahogy telik az idõ, egyre több dolgokkal kapcsolatban jönnek rá a fejlesztõk, hogy mégsem annyira lehetetlen.
Vajon a fanok elégedetlenkedésének van köze a változásokhoz ;)?
"Housing coming post-launch. It won’t make the release day, but the devs were sure to remind us that it will come after launch and is a priority of theirs."
Ööö nem arról volt szó hogy nem lesz benne ? Vagy rosszul emlékszem ? Szó se róla örülnék neki ha betennék. :)
Félreértettél, de valóban kicsit fáradt voltam tegnap nem is sikerült rendesen leírni. A lore a hátteret jelenti eredetstorykat fajok leírását valamilyen szinten, stb,stb. Na mindegy. Ez sajna jogos volt a részedrõl. GW2 Elhiszem hogy neked tetszik és már megjelenés elõtt mondtam, még le is lettem szúrva érte, mûszakilag kivitelezésileg verhetetlen nem csak a conant eszi meg hanem minden mást is, talán az SWTOR-nak van olyan újítása ami még számít emellett. De nem fogok játszani vele mert semmi nem tetszik abból amirõl szól. Ez a vegyített keleti-nyugati koktél. Tudom a Conan öreg darab és sok hibát elkövetek több van benne mint ami lett belõle, sajnos a pvp mögé nem tettek storyt, oldalakat, mint van a gw2-ben vagy lesz az elder scrolll-ba ez van de a világ amirõl szól, és annak a questekbe történetekbe öltött része, az *5-s és ez nekem, elég.
TESO Gondoltam neked tetszeni fog :) Jó pvp-s vagy én nem annyira belsõ nézetben oké izometriában csak szopás, olyan mint a vérfarkas mod a skyrimbe 10-bõl ötször csak a levegõt csapkodom mivel semmilyen autotarget nincs és ideges leszek. Jónak jópofa meg tetszik is a skyrimbe csak harcban szopás az egész az meg hogy teljesen ilyen lenne az végkép erõs:) De persze érthetõ a skyrim is illyen rendszert használ izometriában nincs autotarget.
Játszol GW2-vel?Az a sztori és a hozzá illõ dinamikus világ semmi esetre sem szutyok. Conan azzal a tartalommal ami már vagy 4 éve megy el sem éri GW2 szintet. Mi van ott?3-4 minimap pvp-re ahol egymást ütni megy be szinte a játékos,ostrom ami játszhatatlan és nincsenek is rá ha nem vagy benne az 1-3 rank klánba.Kit érdekel ez?Csekkold le GW2 pvp részét,hogy ott mi van és milyen meccsek mennek,hogy is kell kinéznie igazán egy Wpvp-nek,egy szerveren van vagy 600 Magyar. Azért egy AoC ilyen megvalósítással mint GW kicsit jobban mutatna.
TESO-nak meg B2P kell.Egy idõ után P2P opcióval sok játékos otthagyná.Zárhatnák le a szervereket. Ott egy adott játék sõt 2 ami egyik szinte saját fejlesztés mármint a Lore. Tera harcrendszer fun:)Nekem kimondottan tetszik.
Kb 6 éve várok egy Elder Scrolls online játékot, és végre itt van a küszöbön, nagyon kíváncsian várom, hoz e egy olyan szintet, mint a GW2 tette. Elég királyság, hogy két nagyon jó mmo lesz a piacon. Csak az lesz a nehéz, hogy majd melyikkel toljam, ha van szabadidõm.
Szóval a Gw2 szutyok lore-val rendelkezik a TES meg királyság :)
*ok a harc nincs benne csak a háttér, a harcrendszer szerintem külön kezelendõ. az is egy alkotó eleme a játéknak van háttere, classai, fajok, és egyebek amit talán összefoglalóan lorénak nevezhetünk van a grafika meg a harcrendszer bár lehet ezt is bele lehet venni a loréba. De talán inkább nem.
Erre nem tudok jobb szót. persze a kinézet,etc, etc.
Mindent ami a pl itt a háttérstory, hogy épül fel a három szövetség, milyen fajok vannak azoknak mi a leírása esetleg a classok felépítését mindent összegezve a a tudomány mint a szó jelentése is ami az adott játék háttere nyilván a pvp lore az amit már részleteztél a cyrodil központi tartományra épülõ háború és minden ami mögötte van milyenek lesznek az ostromok milyen a pvp harc szóval mindent és persze az elözmény történeteket.
Basztus sorry, a sok irományért épp egy mûleírást csinálok és közben írogattam tényleg sorry most néztem sok lett feleslegesen megint. A rendszergazda törölhetné a zömét. Mégegyszer bocsi!!!
Sokszor olvasom toled, de mostmar rakerdezek: mit ertesz lore alatt?
De. Viszont volt egy kis elõnyöm számokba gyorsabb volt a karim és el tudtam könnyen mozogni. Most nehezebb de ismétlem nem a pve rész a probléma. Ennek király pvp tartalma lesz végre nem csak megyek ostromra és szép és jó mint a conané hanem van mögötte lore méghozzá nem is akármilyen. A gw2 nél könnyû dolgom van nem érdekel a lore. Itt viszont már bánom hogy elolvastam :D most itt is eszembe jut errõl beszélve mikor feladtam a conanba is a pvp-t egy másik magyar sráccal egy idõben szinte két héttel korábban :) Már nem tudok kitalálni olyat amivel a jó pvpsek ellen lenne esélyem az ész már nem segít mint 2009-ben akkor se sokat de voltak sikerélményeim, utána jött a revans de legalább volt siker is :D
Jó de a speed meg a többi befolyásolta a harcrendszert ha rámentél mint én és sikerült nagyon gyors karit csinálni azzal lényegesen könyebben boldogultam mint anélkül :) Persze lehet tweaknak nevezni :) Ma már ilye nincs :) De legyen igazad ebbe és rosszul látom hogy számított :)))
Olyan nehéz ezt érteni ? :D Már a conanba is elbaszták a statokat mert ez a világ jött ahol az az érdekes legyen jó cucc rajtad és lehetõleg gyorsabban üsd le a megfelelõ gombot. Anno 2009-ben volt olyan hogy egy lv70-es guard leütött nem reklamáltam nem op-ztem egyszerûen jobb volt de nekem is jól ment. Nem csak azért vesztettem mert gyorsabban nyomta a billentyûket, ma már egy relative komoly rendszer mint az aoc stajait is elszarták úgy hogy csak az számítson hogy ha kis pisti egész nap ott ül és über gyors akkor nyerjen. És már ebbe is kihagyom a pvp-t A tera meg végképp ez, és a Gw2 se sokkal jobb azért. mindössze az az egy baj van hogy ezzel a pvpre írt loreval rendelkezõ TES én is játszanék fõleg pvp-t de már a conanba sincs kedvem ami relative komoly rendszerrel rendelkezik mert fáj a fejem a sok über gyorsan ugráló emberkétõl öreg vagyok na :)
Attributumok, statok meg tarsai az karakterfejlesztes terulete, de jelenleg a harc rendszererol volt szo, iranyitasrol, tamadasokrol es vedekezo megoldasokrol, skillslotok szamarol, actionbarrol es jobb/bal klikk es WASD altal elerheto (harci)technikakrol. Ne kerverjuk mar a szezont a fazonnal. Megint.
Azért ez teljesen nem igaz te is tudod a Morrowindben még voltak attributok meg és annak megfelelõen azért nem annyira kellett ügyesség mint a skyrimbe alapvetõen igazad van mondom nem a pve részel van gond. De ezt szerintem nem vetted észre. A pvp ami elõreláthatóan végre amit vártam már a conanba lerakták az alapjait, siege, egyebek, csak nem volt hozzá lore. Mert semmit nem raktak mögé. Ezek eszméletlen módon jól felépítik a pvp háttért, de tényleg értsük meg végképp pvpben nem akarok arcadel játszani :) Ez pedig az lesz ez biztos, és még egyet is értek veletek valahol ez az arcade ügyességi dolog mindig jelen volt legfeljebb nem ennyire és sima ütögetés volt, nem ennyire kifinomult a technika miatt. Mindegy ott lesz nekem a TSW meg az SWTOR :) Tehát igazatok van ezt lehetett elõre is számítani, legfeljebb annyival meg lesz fûszerezve még autotarget se lesz :) Ezt majd meglátjátok :)
Ugyanolyan fansite, mint amelyet a tobbi szerkeszto tarsaimmal en is mukodtetek. Ok is ott voltak, mi is kepviseltettuk magunkat. En csak azt kerem toled, hogy temesd a rendszert, mert jelenleg egy-az-egyben a korabbi TES jatekok harcrendszere, csak mmokhoz igazitva.
Hozzateszem, a Morrowind harcrendszere/iranyitasa detto azonos, mint az Oblivion vagy Skyrime volt. Ugyanerre alapoz a TESO is.
A GW2 rendszere (a target nélkül a semmibe ellõtt skilleken kívül) nagyon jó, hamar megszokható. A TOR-ban is sokszor dodge-olni akarok és kicsit bosszant, mikor rájövök, hogy nem lehet. :D Nagyon kézre áll, ha megszokod, valami hasonló teljesen megfelelõ lesz itt is.
fred már írta, kérdés az játszottál-e skyrimmel vagy elõdõkkel.. ha igen és tetszett akkor nem érthetõ amin problémázól, ha nem játszottál velük akkor sem érthetõ, mert valami más játékstílust vársz el játéktól mint amit eddig adott.. a jelenleg felvázolt rendszer adja vissza leginkább kombat szempontjából az elõdöket és ezért került vissza nekem is a látókörömbe ajáték, mert az elején tergeletlõs szart akartak csinálni..
Ez viszont jó hír!!! Amit betettem az az elder scroll oldaláról van. Egyébként nem a mobnál gond pvpben :) Ez tipikusan az a játék lesz amibe a pvp nagyon is érdekelne :) A Gw2 az még elfogadható egyszerû de elfogadható :)
Ennyire nehez figyelni egy mob kepessegeit? Ha az felemeli a kezet benne egy boszme nagy karddal, akkor elsetalni az utes elol (gurulni), vagy bebujni a pajzs moge, esetleg hasbarugni, hogy megszakitsd az utest, stb, ekkora nagy kihivas ez 2012-ben? Ha nem sikit a DBM, hogy "fuss, mert tamad a boss", akkor mar nem is futsz es ott halsz meg emiatt? Komolyan ez alapjan kell megitelni egy jatekot?
A terat felejsd el, a GW2-re koncentralj, a TERA hiba volt, akarki is irta azt a cikket, a GW2-t vedd alapul, mert kis modositasokkal ugyan, de azt kapod.
Meglátjuk mi lesz a vége, remélem még nem másolják le teljesen a tera rendszert, bár pont ez a lényeg, amiért szereti azt jockey én azért nem, :) tehát nehéz kérdés ha már letette a voksát a Bethesda emellett akkor és ráadásul mint jockey mondta ez teljesen kompatibilis a skyrimal és az elder scrollal, talán nehezebb is egy kicsit.
A többivel egyetértek zseniálisan ki van találva és azt a hibát se követik el mint a conanba hogy a szervezetek felállítását is a játékosokra bizzák mert abból semmi se lesz. Pont ez zavar elkezdet tetszeni, de a Tera harcrendszere nekem sok, ennyire nem vagyok rugalmas sajnálom. Hidd el tényleg...És még azt is mondom benne van brutális pvp lesz ha jól megcsinálják. Mondjuk megjelenítésben legalább hozza a szintet harci animációk terén mint a Gw2 vagy a conan.
Nem en mondtam, te irtad :) En csak azt mondom, ne szarj be elore, te is jol fogsz szorakozni a lassu tempoddal a jatekban, hiszen nem kovetelmeny a villamkezu skilleket szpemelo kepesseg. Ha megtudtal olni ellenfelet a Skyrimban vagy Oblivionban, itt sem lesz gondod. Ez az egesz harcrendszer alapkoncepcioja. A tobbi csak extra, azoknak, akik szeretik a trukkos megoldasokat.
??? Megint állítsz valamit ami nem igaz egyszerûen sorra bakizol. Riftet, wow-t próbáltam. Gw2 megnéztem videokon nekem egyszerû de elfogadható. Igen a Terát nem próbáltam mert elég volt beszélnem pár ember meg meghallani megnézni a videokat elolvasni a class rendszert hogy az autotarget, sem igazán aktuális már benne pont mint jockey mondja és igen eszembe se jutott kipróbálni, sõt mondok jobbat nem fogom kipróbálni mert lehet kétbalkezes vagyok mint mondod :) De ettõl függetlenül szurkolok majd neki mert jó játék lesz csak van két véglet harcrendszerben az én szememben legalábbis amit mmo-rpgnek neveznek az egyiken a Tera van. És ezt a stílust vagy szereted vagy nem.
Feleslegesen is probalom magyarazni, mert mar akkor sem hiszel nekem, ha tapasztalatbol irok valamit. En ertem, hogy a Conan rendszeret imadod, de a tobbit nem probaltad (TERA, GW, WoW), ezert csak abbol tudod megitelni, amit vagy egy hater, vagy egy fanboy ir.
A TESO-t ket reszre kell bontani, ahogy a GW2 eseteben, itt is van PVE es PVP. Nagyon hasonlo a ket rendszer egyebkent, emiatt felek is picit, hogy a GW2 utan leragott csontnak fog hatni jopar "vandorlo mmo jatekos", pedig a fejlesztes parhuzamosan zajlott.
A PVE-ben a hozzad hasonlo, sajat bevallasa szerint nulla skillel rendelkezo emberek is ervenyesulhetnek, hiszen ez az mmo is elvezheto ezen jatekosok szamara. Ok esetleg picit lassabban fognak megolni egy-egy csapat daedrat, vagy kevesebb sebzest okoznak egy-egy bossban, de az elmeny ugyanugy adott lesz. DE, aki erti es atlatja majd a kombo rendszert, az esetleg gyorsabban es konnyebben halad.
Mondok egy peldat: Van pl a Sorcerer class a TESO-ban, akinek van egy breath jellegu spellje/tamadasa, ami utan az adott jatekos/monszter langralobban. Egy Warrior haverjaval ketten kiserik a konvojt egy szkenario kapcsan. Na most vagy elkezdik egyesevel megolni mindketten a rajuk tamado 10-15 goblin raidert, ami megvalosithato ugy is, hogy fogjak, es leverik oket egyesevel, sajat kepessegeiket hasznalva. VAGY... fogja magat a Sorci, meggyujtja az egyik goblint, a Warrior pedig mellette nyom egy whirlwindet, aminek kovetkezteben a langra gyujtott goblinbol millio kis Fireball repul a masik 15 goblin fele, nem kicsit sebezve rajtuk. Vagy ugyanez, ha a sorci megfagyasztja, es a warrior egy kethezes kalapaccsal ugy uti meg, hogy a goblin hatrarepul, es akiken "keresztul szall", azokat sebzi mint egy agyugolyo, vagy rpg-s kifejezessel elve, valami "piercing shot" szeru tamadas.
PVP-ben ugyanez, annyi kulonbseggel, hogy igen is, aki ervenyesulni akar, ott ne a gear szamitson, hanem az ugyesseg. Aki pedig ketbalkezes, az se feljen a PVP-tol (Cyrodiiltol). A terulet kurva nagy. Es amikor azt mondom, hogy kurva nagy, akkor nem azert hasznalom ezt a kifejezest, mert "trendi"? hanem mert a pvp tartomany - Cyrodiil - terulete nagyobb (!), mint a harom frakcio harom pve terulete osszesen. Es a vicc, hogy ugyanugy megvan a lehetoseged kvesztelgetni, vagy pve szkenariokat csinalni itt is, es lehet, hogy senki sem ol meg.
De persze a tobbseg fogja majd a warmachine-okat, es ahogy a GW2-ben, egymast fogja leigazni. Hiszen, amelyik frakcio van hatalmon, extrakat kap - koszonhetoen az egy nagy giga servernek, ez most fontos lesz mindenkinek. (pl egyes dungeonok csak azoknak lesznek elerhetoek, akik hatalmon vannak) A rendszer hasonlo a DAoC vagy GW2-hoz, sok lehetoseged lesz, ha segiteni akarsz a sajat szovetsegednek. Vedekezel, tamadsz, eroforrasokat gyujtesz stb.
Persze jon a kerdes, hogy mi van, ha az egyik frakcio/szovetseg alig lesz jelen a giga serveren? Gaz nem lesz, hiszen a rendszer annyiban modosul ilyenkor majd a pvpben, hogy a kisebb letszamu szovetseg kap nemi extrat/boostot, hogy emiatt ne szenvedjen hatranyt. Pontosan ezt a balanszt senki sem ertette egyelore, es nagyon rosszul is elsulhet, de hamarosan erkezik a closed beta, es ott mar jobban lesz tesztelheto a pvp rendszer.
Az a vicc, hogy vegig arrol almodozott mindenki, milyen jo lenne Oblivion vagy Skyrim multi, haverokkal egyutt jatszani es kalandozni. A TESO jelen allas szerint megadja ezt, a leheto legjobban ragaszkodva a korabbi TES jatekelmenyekhez, persze az mmo jatekok technikai keretein belul (pl nincs "player house", stb).
Azért ne legyen félreértés nagyon nagyon sok mmo megirigyelhetné a conan pvpjét mai is. Nagyon pörgõs vannak gyönyörû fatalytik is mint kivégzés, de van mögötte build is kell, kellett hozzá egy kis fej is. Általam kedvelt pvp :) És várhatóan az elderscroll is ha jó pvp-t akar akkor legalább ezt a szintet hozza sebességben. És igen autotarget van ami léptethetõ enélkül ennél a sebességnél ha nem lenne és olyan lenne mint a Tera frászt kapnék pont ez volt az egyik a Teránál aminél égnek állt a hajam :) Könyörgöm ne :D
nézõpont kérdése.. nagyon casual-ba nyomom, de azt kell mondjam a tera harcrendszere nekem nagyon is tetszet, még agw2-nél is jobban, ennél jobb hírt nem kaphattam volna, ismét kezd érdekelni a gamma.. megvan a varázsa, hogy egy ijjász nem csak targetel és gombokat spamel, hanem céloznia is kell, pláne ha kite-lni akarsz, ott igen intenzív élmény tud lenni én örülök ennek, gyakorlatilag minden targetes harcrendszert elavultnak érzek már a terra után, mert engem speciel 10ed annyira szórakoztat.. én is az idõsebb generációhoz tartozom, teso-z csak ez illik..
Tehát hogy ne legyen vita, hogy mire gondolok, pl ez egy conan build építõ szerintem van valami hasonló ha jól láttam a GW2-be is legalábbis attributokat tudsz állítani. Mondjuk annak sincs annyira komoly mint a Conannak. Hox feat emelet van AA feat is. De az már nem lényeg itt most. Ez legalább ad valami olyat hogy ha és jó buildt építek meg passzol hozzá a felszerelés is, ez ad egy kis lehetõséget nekem is, aki nem arcade játékos vagyok. De a Terába még olyan sincs mint a GW2-be nem véletlen nem a Gw2-t mondta. De ettõl még lehet nagyon jó játék lesz mert akik írják azok nagyon jó dolgokra képesek de sok embernek nem lesz az ezzel a harcrendszerrel, persze ez ettõl még passzol az elder scrollhoz de én aki a fejemet használva nyertem meccseket a conanba semmi esélyem sincs mert nem az én világom.
Pont az volt a jó a conanba hogy a régi stílusban is tudsz játszani ha nem vagy egy szuper arcade játékos, persze esélyed sincs az igazi pvpsek ellen de azért van sikerélményed mikor találkozol a hozzád hasonlóval ellen. A Terából az összes molinbalagehez hasonló régi rpg-s ismerõsõm menekült. Nekem meg elég volt pár video. Az ilyenbe már nem számít milyen buildod van a terába szinte semmit mondjuk nem is igen van benne rendes buildépítés sõt semmi nincs benne.Nehogymá a GW2 is ilyen legyen??? Ha a GW2 is ilyen akkor nagyon szomorú vagyok, nem véletlen hogy nem lett top játék a Tera. Azért a játékosok zöme nem hiper szuper aracde játékos. Ha tényleg olyan lesz hogy még a build se számít akkor márpedig ez utal arra is "rifting away from the standard macro managed ability rotations".
Ízlések pofonok a Conanak nagyon nagyon jó instái vannak és fõleg voltak arcade jeleg nélkül is amit némelyiket csak két három guild volt képes megoldani egy éven keresztül, mindegyik taktikát igényelt és gondolkodást együtt dolgozást nem arcade jeleget csak minimálisan meg mozgásban. Ha a Gw2 is olyan mint a Tera a akkor a videok alapján rosszul mértem fel nekem komolyabbnak tûnt. Mint írtam nem vitatom jó lehet ez, az elder scrolls világához, nekem pvpbe sajnos ez már nem jó márpedig az infok alapján nem tudom elképzelni én részt vegyek egy ilyenbe már a conan pvp harcaiba is sokszor beleszédülõk mert ott is számít a mozgás de nem anyira mint a Terába. Izlések és pofonok nekem ez ki fog maradni mert csak pve miatt nem veszek mmo-t.
Viszont pár dolgot megspórol a bethesda magának így nem kell topic ahol reggeltõl estig sírhatnak a pvpsek hogy épp melyik class op :) Mert csak a cucc meg az ügyesség számít, lehet mondani majd szaladj szerez megadnak jobb cuccot meg gyakorolj :)
Nehogy hiba legyen mar az, amikor a fejleszto ragaszkodik egy harcrendszerhez, amelyeket a szeria jatekosai megszoktak, szeretnek es elfogadnak. Probaltak volna mast csinalni, az lett volna a gond.
A TESO es a Skyrim kozott az iranyitas csak minimalisan kulonbozik. Skyrimban 1-8ra tudtad bindelni a fegyveredet/spelledet/felszerelesedet, amelyet utana vagy felvett(armor) a karaktered, vagy kezebe vette(weapon, fakly, shield) vagy kivalasztotta(spell), majd utana ezt jobb vagy ball klikkel hasznaltad (fuggoen, melyik kezedbe raktad).
TESO-ban detto ugyanez, annyi kulonbseggel, hogy van egy minimalis actionbar, azon 1-6 ig vannak fegyveredhez kotheto tamado/vedekezo skilljeid/spelljeid, van egy hetedik gombod a magicka/health potlasara harc kozben (nevezzuk gyogyito slotnak) es van egy nyolcadik, az ultimate skilled, a finesse pontjaidbol hasznalhato skillednek. Es ennyi. GW2-bol ismeros lehet a rendszer. (annyi kulonbseggel, hogy az egyik QA alkalmaval elhangzott, az igeretek szerint - ellentetben a GW2-vel - a fegyveres tamado skillek nem kotott gombhoz tartoznak, es lehet majd cserelgetni, hogy jobban kezre essen. Egyelore fixek.)
Ennel jobban nem lehetett volna a TES singleplayer jatekok rendszeret implementalni, hidd el.
Ami pedig a harcokat illeti, itt igen is szamit majd az ugyesseg, hogy kepes vagy e kiterni egy-egy tamadas elol, vagy egyes skilleket milyen sorrendben hasznalod. Ahogy a GW2-ben, itt is vannak kombok, amelyek nem kotelezo jelleguek, de nagyban megkonnyitik a jatekos helyzetet, ha osszedolgozik a tarsakkal, vagy neadj'sten esszel harcol, akar szolozva is. Ezt hangoztattak a legejetol foggva, es tenyleg mukodik a rendszer, hiszen onmagaban is kivaloan lehet majd haladni, de ha osszedolgozik ket jatekos, meg nagyobb sikert es gyorsabb "haladast" tud produkalni (es hamarabb, egyszerubben hal az ellenfel), mintha mindketten csak utik esz nelkul az adott champion monsztat egy egyik publik dungeonban (lasd az altalad hianyolt WoW szintu harcot - amivel nem is lenne gond, de szerencsere a TESO es a GW2 is mert picit tovabblepni ezen a rendszeren. WoWban az osszedolgozas max annyi, hogy debuff/buffokat pakolsz a monsztara vagy jatekosra es csokolom).
*de ha elolvassátok ezt a sort.."rifting away from the standard macro managed ability rotations" akkor nem kell semmi továbbit mondani. Innentõl ki mit szeret. Ez egy aecade jeleg lesz. Über brutál pvpvel és így már értem a koncepciót is teljesen. :) De ez nem az én világom :)
Nem, vitatom amit írtok sok embernek ez jó lehet, a GW2-é nem ilyen mert aslapvetõen tulajdonságok vannak meg inkább azért a statok számítanak. Ha ismered a Tera-t akkor tudod az nem ilyen az arcade. Azzal se vitatkozok hogy esetleg illik az elder scrollhoz de szerintem a morrowindé még nem annyira arcade volt mint a skyrimé. Ettõl függetlenül én öreg vagyok már a terához ennyi. A conané ami átmenet azt még elviselem mert alapvetõen az is statos de van evades meg dupla nyomással az a mozgás gomb valamelyikére el tudsz ugrani és evadést is kapsz ez a határ nálam. Soloba még megy a skyrim mert ott magamra kell figyelni fõleg csak. De egy mmoba nos két eset van vagy az mint a terába hogy szinte nulla karakterfejlesztés van és arcade vagy teszel rá egy komoly karakterfejlesztést különbözõ combokkal ami viszont végkép kezelhetetlen lenne gy olyan játékban ami a tera skyrimhez hasonló rendszertét használja. Ahol ténylegesen blokkolni kell meg egyebek. Elhiszem hogy ebbõl über brutál pvp lesz de én már öreg vagyok ehhez úgyhogy ez nekem ki fog maradni sajna :)
Szerintem is teljesen jó lesz a harcrendszer, persze látni kellene majd.
Pedig a tes sorozathoz ez a combat rendszer illik a legjobban, egyébként szerintem teljesen jó, nem értem miért lenne crappy. Btw, a gw2 rendszere is ilyen.
Itt van ha valakit érdekel.."The Elder Scrolls Online’s combat system is one of similar nature, closely resembling the system used in Tera Online. TESO strives for a more fast paced, action oriented and realistic feel, drifting away from the standard macro managed ability rotations. Main character actions are controlled via the Left Mouse button and the one through six numeric keys on your board. Each class is presented with a blocking ability (Right Mouse button) and a Sprinting ability (Shift). Players will also have access to a potion/consumable system, which is bound to the R Key." De iszonyúan respektálom mikor kerek perec megmondják mit kapsz így el lehet dönteni ténylegesen kell vagy nem kell a termék. :)