kérdés hogy most akkor ez a real-time combat model pontosan mit jelent náluk. mert az írják hogy a TES vonalat követik de az fps harcrendszer volt. remélem nem a halál unalmas és gagyi ideje múlt target lockos baromságot erõltetik.
Jelenleg a harcrendszerben a stamina lesz az egyik alap, mint a singleplayerben. Minden egyes blokkolas, powerattack vagy barmi utan fogy a "szufla", ahogy az a singleben is, es ha elfogy a stamina, most is csak pislogsz es kapkodod a levegot egy ideig. Probaljak atultetni a rendszert, amit megszoktuk, de azert lesznek valtozasok.
Egy mmo-ban nincs pause, ezert nincs az, mint a singleben, hogy halalod elott ket seccel gyors "feliszod" magad :D Ezert is fogjak bevezetni az actionbart, amely alapvetonek tunik egy-egy mmo-ban, de ugye a TES jatekoktol egyelore idegen volt. De ellensulyozando a pause+inventory ugyeskedest, most lesz helyette actionbar, vagy hotkey.
Megegyszer erdemes hangsulyozni, hogy a jatek egy "vadhajtas" a TES vilagaban, direkt nem is viszi elore a sztorit, hanem visszanyul egy, eddig csak konyvekben olvasott idoszakba. Lesz tovabbra is csucsgrafikas AAA szintu TES jatek is, ez csak egy kis extra lesz azoknak, akik szeretik a vilagot.
Jah, fõleg ha az elejétõl kezdve nem is volt cél, hogy átöntsék :). Mert egy másik tudod melyik MMO célközönségének akartak megfelelni. Most elsõsorban a combat systemre gondolok. Mert azért lássuk be, elég sok olyan MMO van (régebbi és új is), amiben azért megtudták oldani az action based rendszert. DDO és Tera-tól kezdve az összes Unreal 3 engines MMO-ig, pl. DCUO vagy Mortal Online (az utóbbi az fullosan First Person).
Bocsi a sok negatívkodásért, most már visszafogom magam. Csak kicsit mellbe vágott. Talán az elsõ ingame videó után pozitívan csalódok.
A hagyományos TES az jelenleg az mmo-hoz még túl erõs de multit szerintem fognak bele rakni mert az is sok pénzt hoz. Szerintem egy Mount and Blade típusú multi lesz benne majd. Van egy olyan réteg, elég széles, akik csak multit vagy mmot vesznek ahol nem egyedül kell játszani.
Marmint megprobaljak atultetni a TES lenyeget, de ami nagyon necces, azt inkabb nem teszik bele az mmo-ba, mert jobb ha nincs, mint ha szarul sikerul es elmegy az ember kedve az egesztol.
Nem masodlagosak, de keptelenseg a TES jatekok rendszeret es a gameplayt atultetni egy mmo-ban, ezert inkabb meg sem probaljak. Aki a hagyomanyos TES jatekra vagyik, az megkapja hamarosan a Dawnguardot, majd par ev mulva a szeria kovetezo reszet, a TES VI-t. A ket stilus elfer egymas mellett, az mmo-ra inkabb tekints extra ajandekkent.
Hm érdekes lesz nekem ez mindig egy solo játék lesz elsõk kedvenc rpg-k egyike mint morrowind. Hát érdekes lesz. Ráadásul szerintem az idegrendszere a belsõ nézetes dolgok sokkal durvábban hatnak. A conanba is észreveszi az ember hogy megy fel a pulzusa ahogy koncentrál a pvpnél itt meg a felét se fogom látni ami körülöttem történik. Persze van hátsó nézet.
SWTOR-t ne szidjuk pls mar itt is. Azt ne felejtsd el, hogy a jatekot mas csapat fejleszti, olyanok, akik csinaltak mar ilyet, es nem a "hagyomanyos" TES csapat. Persze kozos munka, de direkt ezert alapitotta meg a Zenimax az Online reszleget.
A singleplayer pedig ugyanugy megy tovabb, folytatodik a sztori. Az MMO sztorija 1000 evet ugrik vissza, oda, amirol eddig csak konyvekben olvastal. Az MMO lesz az elozmeny, a singleplayer pedig a jelenkor, emiatt ne aggodj.
Matt Firor direktor: "Rendkívül kielégítõ érzés, hogy végre bemutathatjuk azt, amin az elmúlt néhány évben dolgoztunk. Az egész csapat elhivatott aziránt, hogy minden idõk legjobb MMO játékát készítsük el - egy olyan játékot, amely méltó a The Elder Scrolls franchise-hoz."
nnneeeeeee mért nem maradhat meg a sorozat a single player kalandozás biztos talaján. még annyi minden van benne, amit be lehet dobni.
nem akarom, hogy egy olyan gagyi, havidíjas, elnagyzolt szart csináljanak belõle, mint amilyen az sw:tor lett egyáltalán mióta fejlesztik, hogy már jövõre megjelenik?
Lesz. Velhetoen az elfek (wood es high, vagyis az akkoriban alakulo Aldmeri Dominium) lesznek az egyik frakcio, legalabbis adna magat a dolog. A masikra a Talos (Tiber Septim) fele Cyrodiilra gondolok, ekkor kezdi meg vilaghodito karrierjet az oreg. A harmadik vagy a Dark Elfek, vagy az ekkoriban meg sehol sem jegyzett ork+kahjiit+argonian fele nepseg.
Belegondolva, ha a 2E kozepen fog jatszodni, akkor Dwemerek mar megint kimaradnak :(
Annyi keresem hadd legyen a topik inditojahoz - amennyiben van ra modja -, hogy javittassa ki a cimet, es tegyen be egy The-t az elejere, megis csak megerdemli a sorozat, hogy pontosan irjuk le a nevet.
Igen, de azota a Bethesda felvasarolta az id-t is, vagyis eppenseggel lehet sajat motor is, nem a Hero. Kiderul hamarosan mi fogja hajtani.
A sztori viszont nagyon jo lesz, mert kb 1000 evvel Skyrim idosikja elott erdekesen festett Tamriel :) Es amit evek ota mondok, mondunk, bizunk benne, vegre lesznek elo es egeszseges Dwemerek is. Ok fogjak a "fuszert" adni a jatekhoz.
Csak legyen benne FPS view és action based combat. Ha ezek adottak, akkor kb. soha többet nem állok fel a gép elõl. De mivel MMO, sajnos attól tartok, hogy klasszikus tab targeting rendszerrel lesz dolgunk...Fõleg mivel ha jól emlékszem, akkor a ZeniMax Online még 2007-ben megvásárolta a hero enginet (KOTOR is azzal készült). Az pedig csak tab targetre képes...
A játék vezetõ fejlesztõje Matt Firor, aki korábban a Dark Age of Camelot készítésében vett részt. Részletek majd az újságban várhatók, de annyit tudni lehet, hogy három frakció fogja gyepálni egymást az egész világra kiterjedõ PvP-ben. Platformok: PC és Mac. Megjelenés 2013-ban.