Jelenleg a harcrendszerben a stamina lesz az egyik alap, mint a singleplayerben. Minden egyes blokkolas, powerattack vagy barmi utan fogy a "szufla", ahogy az a singleben is, es ha elfogy a stamina, most is csak pislogsz es kapkodod a levegot egy ideig. Probaljak atultetni a rendszert, amit megszoktuk, de azert lesznek valtozasok.
Egy mmo-ban nincs pause, ezert nincs az, mint a singleben, hogy halalod elott ket seccel gyors "feliszod" magad :D Ezert is fogjak bevezetni az actionbart, amely alapvetonek tunik egy-egy mmo-ban, de ugye a TES jatekoktol egyelore idegen volt. De ellensulyozando a pause+inventory ugyeskedest, most lesz helyette actionbar, vagy hotkey.
Megegyszer erdemes hangsulyozni, hogy a jatek egy "vadhajtas" a TES vilagaban, direkt nem is viszi elore a sztorit, hanem visszanyul egy, eddig csak konyvekben olvasott idoszakba. Lesz tovabbra is csucsgrafikas AAA szintu TES jatek is, ez csak egy kis extra lesz azoknak, akik szeretik a vilagot.