igen megveszik,de én lassan 10 napja nem léptem be...minek tenném? hogy kinyissak bajonettel egy konzervet?,mert kb ez a maximum amit most csinálni lehet......
Fú srácok... Nem akartok visszakanyarodni a témához? Ilyenkor nincs itt egy admin sem,hogy legalább törölgetné a nem ideillõ hozzászólásokat...
Mielõtt még tovább elharapódzna itt a helyzet megkérdem hogy tudod e mit takar az a kifejezés amit bazi nagy betûkkel odaírtak a steam oldalára a játéknak hogy "EARLY ACCSESS GAME"?
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
Elõre "szóltak" neked,hogy mit vásárolsz meg. Ezek szerint nem voltál elég körültekintõ,és azt hitted,hogy egy teljes értékû játékot fogsz megvásárolni 23,99 - ért.
már kifejtettem korábban,hogy azt hittem /és rábaxtam/ ,hogy minimum egy DAYZ mod közeli játékot kapok...ez az Alfa állapot és ez fog a full verzióban a mod fölé emelkedni! ennek ellenére egy 800 évvel ezelõtti csicsás csokimázas üres tojást kaptam:) megbékéltem vele,mert nem vert földhöz a pénz és remélhetõleg még ebben az évben elkészül:P,DE mindenképpen gusztustalan a cégpolitika a figyelmeztetõ szöveg ellenére ami meglehetõsen megtévesztõ ha azt veszem alapul,hogy sokan úgy gondolkozhattak a játék állapotával kapcsolatban mint jómagam!
ha ilyen ütemben haladnak,hogy 8-10 naponta egy ilyen "fantasztikus" fejlesztéssel rukkolnak elõ akkor még 2015 karácsonya is kérdéses idõpont lehet.....
Denevérember: szerinted az nem a témához kapcsolódik,hogy a fejlesztés hatékonysága igencsak megkérdõjelezhetõ? fõleg annak a tudatában,hogy nem gyenge összeget zsákoltak be eme furfangos húzással,hogy 10 megkérdezettbõl 11 azt gondolta DAyZ mod körüli tartalmat fog majd kapni a pénzéért.....
Nem a flame folytatása a célom, de tényleg nem értelek. Én nem vettem meg, ezt elõre leszögezem. Szerintem ez a módszer jó, te megveheted olcsóért, nekik van elõre pénzük. Ha nem vagy biztos benne, hogy jó lesz ,akkor várj ki vele és hallgasd meg a többiek véleményét. Az Arma 3-at megvettem alfában...
A pénz dolgot megint nem értem. A játék fejlesztés nem az a dolog, amit 8 nap alatt felpörgetsz. Kaptak egy valag lóvét, mondjuk ebbõl felvesznek/ráállítanak 10-20-50-100 embert a dologra. És? Mikor lesz ebbõl felpörgés? 2-3-5 hónap múlva. Ez nem hólapátolás.
Persze én tisztában vagyok ezzel,pontosan ezért várok még néhány combosabb updatet :) Nem hajt a tatár senkit sem... Jó játék lesz ez,idõvel... Ugyanúgy ahogy a mod is kinõtte magát.
Én most megvettem a játékot, most megyek fel, nagyon kíváncsi vagyok rá.
Nem tudtok egy TS servert, met a fent lévõ nem jó
Change Log - 0.30.113953 JANUÁR 5. - HICKS_206 New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Dead player cleanup (time based) Design: M9130 Bayonet can now open cans Server: BattlEye Anti-Cheat (Client as well) Server: Initial implementation for Sub-Private Hives (ongoing) Server: Initial implementation for regular & hardcore Public Hive
Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to player skeleton Server: Player location rubberbanding (ongoing) Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"
Sziasztok! Nagyon gondolkodom azon, hogy megveszem a játékot. De nem akarom, hogy a banditák legyilkoljanak. Szóval van valami klán vagy közösség, ahol a magyarok együtt játszanak az EU szerveren, vagy még túl korai ilyenrõl kérdezõsködni.
Jó kérdés, én pl. total kezdõ vagyok és jó lenne egy közösségben együtt játszani, talán ha 3x játszottam a játékkal. Egyedül nem élvezetes ezért is lenne értelme egy magyar "csoportnak" akik védik egymást és kiállnak egymásért...
Az a helyzet, hogy vagy hozzászoksz, hogy legyilkolnak, és elvesztesz mindig mindent rendszeresen, vagy nem fogsz a játékkal játszani, mert félsz, hogy lelõnek és elveszítesz mindent.
Igen érdekes pszichológiai hatást vált ki ez a játék, megérne egy tanulmányt.
Azért jó csapatban játszani, mert ha meg is ölnek õk felszedhetik a cuccom, vagy legalábbis egy részét, vagy védik míg oda nem érek. Ha pedig õk is meghalnának, együtt könnyebb beszerezni a felszerelést mint egyedül.
Egyébként én most ezt nézegetem: http://www.youtube.com/playlist?list=SPuMTZBpxpB0cB3p3ewQT3KTdZ6szpBYSZ
A csávó napokig képes egyes egyedül életben maradni és 3-4 fõs csoportokkal végezni. Elég tanulságosak a videói.
Hát ja, "napokig"... Az azt jelenti, hogy ha hetekig játszol, akkor _rendszeresen_ lelõnek és elbuksz mindent. Még akkor is, ha jó vagy. Pont ezt mondtam.
És egyébként a Sliders-effektus szerintem tönkreteszi az egész játékot. Én pl nem bírtam megállni, hogy úgy gyûjtsem össze a cuccaimat, hogy: 1. Elmentem a nagyváros (Zelenogorszk, vagy mi? Nem emlékszem a nevére pontosan, Elektrozavodszk mellett nyugatra) északi részére, a lakótelepre. 2. Kiléptem a szerverrõl, kerestem egy olyat, ahol éjszaka van, és 3-8 player a játékban. 3. Kifosztottam a lakótelep 5 házát, ami olyan 50 tárgyspawn hely. 4. GOTO 2. 5. Stary Sobor, sátortábor, kifoszt, slide, kifoszt megint, stb.
Kb 6-8 szerverugrással össze lehet szedni minden fontosat a lakóteleprõl, csubakkaruhától iránytûig mindent. Aztán fegyverrel ugyanez Stary Soborban, és kész a felszerelés.
A másik probléma a Sliders-témával a harc. Haltam már meg úgy, hogy éppen becsatlakozó emberbe eresztettem bele az egész tárat, ami a csatlakozgatás miatt nem sebzett semmit. Cserébe ott álltam az orra elõtt letolt gatyával tárazás közben, mikor végül betöltött neki a játék. Kerültem el biztos halált úgy, hogy elég gyorsan rányomtam az ALT+F4-re, és a játék nem regisztrálta, hogy meghalok. Spawnoltam be közvetlen ellenség elé, akinek csak meg kellett nyomnia a bal gombot... Loptam ATV-t, mert jókor spawnoltam be, és a gazdái valahol kicsit odébb lövöldöztek. (Aztán fejreraktam két kilométerrel odébb... :P)
Szóval minden pozitív dolog ellenére arra jutottam, hogy ez a rendszer játszhatatlanul szar. Egy darabig érdekes tud lenni, de túl sok a hibája, és túl sok a kiskapu - amit ha kihasználsz, elbassza az élményt, ha nem, akkor meg hátrányban vagy a többi játékossal szemben.
Nem akarok senkit lebeszélni a játékról egyébként, mert ezt a parát a kemény munkával összegyûjtött, bármelyik pillanatban bebukható felszerelésrõl nem baj, ha mindenki átéli. De hosszú távon számomra ez teljesen anti-játék, amire drága az én idõm...
Úgy látom Neked se nagyon esett le a tantusz még miszerint ez jelenleg alfa így igen komoly hiányosságai vannak nem csak technikai hanem játékmechanikai téren is.
Please keep in mind that we do not expect to reach Beta status sooner than the end of 2014.
Server performance, stability and security Animals & hunting Cooking & gathering resources Playable user customizable vehicles Player created constructions in the environment More complex interactions with the environment and crafting options Streamlined user actions and interface Control and animations expanded and improved for fluidity Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.) Support of user mods and more flexibility for user hosted servers and game types
Ez a kifogás elég röhejes, tekintve hogy a legalapvetõbb játékmechanikáról beszélünk, ami a fejlesztõcsóka fixa ideája. És már az elején kijelentette, hogy nem érdekli senkinek a véleménye, ez a játék olyan lesz, amilyennek õ akarja, mindenki másnak kuss.
Innentõl kezdve nagy összegekkel mernék fogadni rá, hogy marad a párhuzamos univerzumos sliders játékmenet örökre.
Ha ezt megváltoztatja, akkor az már nem DayZ lesz, hanem egy másik játék, és akkor nyilván a kifogásaim sem fognak rá vonatkozni. De jelen pillanatban az állításaim igazak a játékra, és szerintem ez így szar.
Mondjuk most, hogy megnéztem pár "bandita" videót kissé szomorúbb a játék összképe. Miután megszerezted a legjobb felszerelést, puskát, álcaruhát kb. abból áll a játék, hogy a többi játékosra vadászol vagy kirabolod õket egészen addig ameddig téged is ki nem irtanak. Erre a játékra egy az egyben ráillik egy Batman-film idézat: You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. Lehet, hogy rosszul látom a helyzetet, de úgy tûnik ennek a játéknak a banditizmus a végjátéka.
Ezt a problémát alapkoncepciónak tekintem (nem emlékszem már, mert rég volt, mikor foglalkoztam vele, de sztem a Rakéta gyerek kifejezetten említette egy interjúban, hogy a perzisztens karakter az az egyik fõ jellemzõje a játéknak). Ennek megváltoztatását javasolni kb olyan, mintha azt mondanám, hogy "te figyumár, ez az FPS mûfaj nekem nem tetszik, nem lehetne ugyanez a játék véletlenül point'n'click kaland..?" Innentõl kezdve meg nem fogok beleugatni, inkább keresek másik játékot.
De még egyszer: NEKEM nem tetszik. Attól még neked tetszhet, de én sajnálom erre a játékmenetre az idõmet, meg az idegeimet. Sõt, még azt is mondom, hogy maradjon csak ilyen, és mindenki tapasztalja meg így, ahogy van, mert érdekes élmény. De én az élményen túl vagyok köszönöm szépen, és magát a játékot meg nem találom szórakoztatónak.
A játékkal nekem egy bajom van. Céltalan. Ezen javíthat valamit, ha a megszerzett javak elhasználódnak. De még akkor sincs célja. Ha felszereled magad akkor vége. Erre kellene egy jó ötlet.
Rég nem játszottam, de emlékszem, hogy én mint gigafosó galamb is simán felszereltem magam a két nagyváros egyikében pik-pak. Futni kell és pont.
Ez alapvetoen egy ilyen jatek!:) Feltapolod magad, osszeallsz mas arcokkal, epitkeztek, jarmuveket raktok ossze es a vegen harcoltok, hogy megvedjetek magatokat es a cuccaitokat. Apokalipszis van!
Ez barmikor meghalhatsz es elvehetik a cuccaidat erzes nekem szemely szerint nagyon bejon.
Nem arra gondoltam hogy a játék alapmechanizmusát ( lásd perzisztens karakter ) hanem a többit amit írtál. Ebbõl nem kell más játékot csinálni csak a meglévõ hibákat kigyomlálni és bõvíteni...mert ez még továbbra sem a végleges fõleg a #4274-ben leírtak alapján.
Amiket én felsoroltam, hogy bajnak tekintem, az egyértelmûen és kizárólag a perzisztens karakter koncepciójából, és az ebbõl következõ párhuzamos világokban ugrálós meta-játékból származnak.
Én úgy látom, hogy ez a koncepció érdekes kísérlet volt, de megbukott, mint élvezhetõ játékmechanika.
Én is megvettem, és hozzátettem ahhoz a statisztikához. Kellett vele játszanom, hogy rájöjjek, hogy papíron jól hangzik, gyakorlatban meg nagyon nem.
Egyébként meg attól, hogy valami népszerû, még nyugodtan lehet szar, sõt...
De van objektív szempontom is: ha a játékot nem úgy játsszák, ahogy azt "kell", akkor az az adott játékmechanika megbukott. Márpedig a csóka nem egy párhuzamos világokból álló multiverzum szimulátort akart csinálni, hanem egy zombis túlélõs FPS-t.
hál istennek ezért van a prite hive szerver amin aktív admin van. dayzero a legjobb példa rá.Beregisztrálsz hozzájuk.ezután ha fellépsz a szerverükre ami neve dayzero 1 és lootolsz majd szervert ugrasz és mennél a dayzero 2-re nem enged be mivel figyeli hogy elõbb aktív voltál a másik szerveren.Ez jó pár órás várakozást jelent.természetesen az elõzõ szerverre ugyanúgy visszamehetünk csak nincs szerver hopping.
Ami most sokaknak a dayz SA legnagyobb gyengesége/hibája az a combat loggolás.Azaz rámlõnek,megsérülök,alt+F4 és itt jelen van a szerver hopping és így meg lehet úszni a dolgot.Ha bekerül az ami a modban benne van(itt ismét kiemelném hogy mi a jó büdös francért nem rakták bele mikor egy évig ez volt a modban is a legnagyobb probléma!! és kijavították már élvezhetõbb is lett) teljesen megváltozik a játékstílus is.nem lehet instant elmenekülni.amíg lõnek ránk vagy zombi van a közelünkben értsd attackban vagyunk bezony ki kell várnunk vagy visszatámadni.én úgy gondolom ezzel nem lesznek bambivadászok sem pedig olyanok akik tudják hogy pár óra alatt pikkpakk újra felgearelõdnek. óvatosabb csapatorientáltabb lesz.csak gyõzzük addig kivárni :)
Mondjuk lehet, ha lennének fix frakciók, bázisokkal, ahova hordani lehetne a szajrét s ahová respawnolni lehetne sokkal kiegyensúlyozottabb lenne a játék.
Na, ez mondjuk elég sokat segítene valóban, így talán még érdekelne is. (De most már csak Oculus Rifttel, azt megvárom. :P)
És hát ja, itt jön be az, hogy a Rakéta nem hagyja, hogy "beleugassanak" a játékba. Ez ugye legtöbbször pozitív, mert kreatív szabadság, meg ilyenek, de amint látjuk, van hátulütõje is...
Köszi a válaszokat srácok! Igazából a gépem miatt kérdezem. Mert a modot gond nélkül tudná futtatni, viszont az SA-hoz már jobb vas kell (nálam mondjuk az OP rendszer a legnagyobb gond, XP-s vagyok még mindig :( De ha úgy is pár hónap múlva talán jobb lesz a SA, akkor inkább türelmes leszek és inkább gépet fejlesztek. :)
Srácok láncfûrész végül belekerült a játékba? Mert eddig csak a trailerben láttam,egyik gameplay videóban sem. (Lehet csak az én figyelmemet kerülte el)
Én a minap megvettem, és azóta nem is nagyon tolom mással. Igen, fullos felszerelésem is volt már vagy 4 alkalommal, és öltek is meg. De ettõl lesz érdekes. Sok a hiba, de látni, hogy jó az irány. Én elszórakozok vele. :) Egyedül nekem a blood regen nem létezése zavar, mert ha egyszer elhomályosul a kép, akkor onnan nincs visszaút.
Srácok, számít az, hogy nekem külön, dobozosan megvan az ARMA II és az Op. Arrowhead, vagy mindenképpen a Steam-rõl letöltött Combined Operations-nek kellene meglennie?
hát nemtudom SACRIEL twitch streamjén tegnap fejbelõtték 300 méterrõl...elájult,de mákja volt,mert nem mentek oda hozzá így elszaladt....majd kötözött,rohadt sokat evett+ivott és elkezdett healing-efektbe kerülni! ekkor mondta a közel 5000 nézõnek,hogy van regen,de bazi sokat kell enni meg inni hozzá
Nekem még nincs meg sajna a gém, de fél-hivatalos guide-okban azt olvastam, hogy akkor lesz regen, ha healthy "egészséges" állapotban van a karaktered, amihez persze bazi sokat kell enni és inni, hogy odáig jusson.
Amúgy próbálja valaki "hõsként" játszani a játékot? Így elsõ látásra szimpatikusabbnak tûnik ez a hozzáállás a KoS-banditáénál.
SA-sok és modosok tudnak együtt játszani? Melyiket éri meg megvenni? Melyik jön ki olcsóbban? Gondolom majd ha kijön az SA akkor a modot nem fogják tovább fejleszteni, vagy de? Vagy hogy van most ez az egész?:D
Nem túl jó ötlet, állítólag a sok táskában táska is hozzájárul a desync gondokhoz. Ami viszont biztos, hogy néha eltûnnek "mélyebben" lévõ táskák server resetek után.