Koszonom! Azt hittem, hogy az 1.7.5-os verzio a legujabb, mintha lejebb ezt olvastam volna. Amugy tegnap beneztem a TS-etekre, de nem leptem be a szobaba, mert melo utan eleg faradt voltam. Remelem hetvegen lesz alkalmunk egyutt nyomulni.
Hát srácok nem tudom hogy vagytok vele, de én pihentetem ezt a modot amíg ki nem forrja magát. Ami marhára tetszik az maga a lopakodás a házak között településrõl településre, próbálván elkerülni a zombikat. Még a szánalmas animáció is elmegy, ugyanis ez hozzátartozik az ArmA hangulatához, azt meg lehet szokni a kisebb idegõrlõ bugokkal együtt. Szóval nagyon hangulatos a lopakodás, gyûjtögetés meg a menekülés is. Az már kevésbé, hogy a 6-7 halálomból eddig egyet sem okozott zombi. Ugyanis rohadtul idegesítõ, hogy kb. négy óra gyûjtögetés után kapok egy golyót a hátamba a semmi közepén Dubrovka meg Krasnostav között az erdõ mélyén. Az a tapasztalatom hogy az emberek nagy része le se szarja már a zombikat meg ezt az egész túlélõsdit, hanem direkt arra megy hogy az elsõ fegyverével felkempel valami forgalmas helyre és szépen szedegeti le az elé özönlõ játékosokat, leggyakrabban nem is a felszerelésért, hanem a poén kedvéért. Nem arról van szó, én is lõttem már le embert amikor a szerencsétlen a balotai táborban próbált lelõni az egyik vadászlesrõl, hanem arról, hogy már ténylegesen nem a túlélésrõl és a zombik elkerülésérõl szól az egész, hanem a többi játékos lelövésérõl, ami egy paranoiás káosszá változtatja az egész (mondom, egyébként számomra bejövõs) játékmenetet. A bandit skin egész jó lehetett anno, legalább gondolom nem hátráltatta a csapatmunkát ez a "úr isten itt egy másik player tuti meg akar ölni" mentalitás, hanem tényleg lehetett normálisan kommunikálni. Gondolom a készítõk célja ezzel az életszerûség növelése volt, ám ez fölösleges egy olyan játékban ahol a hiányoznak a gyilkosságot gátló egyéb tényezõk, mint pl. a lelkiismeret. Kellene valami olyan megoldás, ami élesen elválasztja a banditákat a mezei játékosoktól, ugyanis számomra nevetséges hogy csak akkor tudsz együttmûködni valakivel, ha már eleve ismeritek egymást és ts-en kommunikáltok. Ez megöli az egész hangulatot.
ezért tartott ki nálam is össz-vissz 3 napnyi próbálkozást a játék...csak más játékosok lõttek le. nem a mod hibája, az ötlet zseniális, de a játékosok egy része szimplán erkölcstelen idióta.
Erkölcstelen idióta vagy nem, miután engem lelõttek 2x is, megfontolom azt hogy életben hagyjam-e a másik túlélõt. Pl. amikor már haverral voltunk és északabbra lootoltuk a falukat ott nem kíméltünk meg senkit (1 emberrel találkoztunk csak), mert nem lehet kockáztatni, arra sem lehet apellálni hogy találkozáskor nem bánt, lehet hogy 5 perc múlva picsánlõ egy sniperrel vagy valami hasonlóval
En ha latok, vagy hallok egy masik jatekost, akkor elindulok a masik iranyba, kikerulom. Ha latom, hogy utanam jon, akkor nincs mese tuzet fogok nyitni ra. Szerencsere meg nem kerultem ebbe a helyzetbe, eddig egyszer lottek loe csernoban a boltban, azt sem tudom honnan.:) Egyszer pedig a tuzoltosagban lottek hatba, pedig elfordultam es elindultam a masik iranyba...
na ezért nem játszom vele: én nem akarok lelõni senkit, de ha engem meg lelõnek azért a kis loot-ért, akkor - számomra - játszhatatlan.
persze fel lehet fogni az egészet úgy is, mint egy normál kompetitív túlélõjátékot, ahol semmi sem szent, és a zombik csak egy újabb ellenfelek az humán playerek mellett. de nekem nem ez volt az elsõ benyomásom, rögtön azt hittem, majd alapból csak egy ko-op lesz a zombik ellen. csapatban nyilván sokkal élvezetesebb is lehet.
Gyengék vagytok, az a helyzet. :D
Viszont én meg túltoltam, felpeccseltem a legújabb, 94846-os verzióra, felülírtam a fájlokat, a szerverek meg még mindig 94700-asok, 94444-esek vagy régebbiek, régebbi béta peccset meg nem enged feltenni. Úgyhogy most nem tudom, mi van, játszani meg nem tudok.
pár infó a fegyverekrõl
Ez király.
Mondjuk ha az MP5SD 1389-et sebez (gondolom testre), akkor továbbra sem értem, hogy nem döglött meg a csóka, akinek 25 golyót beleküldtem a hátába...
A 455 méterre elhallatszó tanölõk nem gyengék. :D
Az M16A4 ACOG tûnik nagyon komoly kis puskának, elég nagyot sebez, belemegy az SD lõszer, van rajta távcsõ(vecske), STANAG lõszer van szarásig mindenhol... Kár, hogy még soha nem találkoztam vele. :P
Jól látom, hogy az SD lõszer nem sebez kisebbet, mint a sima? És tényleg az van, hogy nem a puska számít, hanem a lõszer, és rendes puskába SD lõszert téve hangtompítottá válik a dolog?
Azon gondolkoztam el most, hogy milyen fasza lenne, ha mindenki spawnoláskor kapna egy tár véletlenszerû, magas szintû lõszert.
Egyrészt lehetne a kezdõket rabolni is, nem csak rögtön lelõni szórakozásból, másrészt ha már lelõtték az illetõt szórakozásból, lehet, hogy az az egy tár kicsalná a banditát a rejtekhelyérõl, hogy megnézze a hullát.
A játék agresszivitásán nem változtatna sokat, akik eddig szórakozásból gyilkolt, az most a tárért tenné, de legalább egy kis célt és talán egy kis esélyt adna a szerencsétleneknek... :) Mondom ezt persze úgy, hogy szinte majdnem minden lövöldözés, amiben voltam, a halálommal vagy a kilépésemmel zárult... :P
Csak a zombik számára lesz hangtompított, a játékosok továbbra is normálisan fogják hallani, de csak akkor ha közel vannak. SD lõszer lassabb, nagyobb az esése, ezért csökken a max lõtáv ha azt használod.
A csóka azért nem döglött meg, mert a blood negatív értéket is felvehet. Ez azt jelenti, hogy nem azonnal hal meg amint 0-ra esik, hanem pár másodperccel utána. Tehát tolj bele egy tárat aztán futás fedezékbe. Meg célozz fejre :)
1.7.2.3: Developer's Note: * Make sure you run ArmA2 Beta build 94759 or above
Changelog: * [FIXED] Ghillie and skin removal on login ( https://dev-heaven.net/issues/36666 ) * [FIXED] Arma X stuck on loading screen ( https://dev-heaven.net/issues/36647 ) * [FIXED] AKS_74_kobra classname incorrectly named ( https://dev-heaven.net/issues/36680 ) * [NEW] Server side performance tweaks and improvments * [FIXED] Infected detect players from too far away (reduced by about 20%) * [FIXED] Disconnect updates not being correctly applied (caused inventory issues) * [FIXED] Bear traps not appearing for spawn (low spawn)
1.7.2.1 - Changelog: * [FIXED] Infected attack those they cannot see ( https://dev-heaven.net/issues/36375 ) * [FIXED] Wearing clothes makes you invisible ( https://dev-heaven.net/issues/36371 ) * [FIXED] New authentication method causing lockups on full servers (Reverted use of publicVariableServer) * [FIXED] Pressing ALT key caused spamming of server sync ( No longer spams for sync'ing a character )
A jarmu megmarad veled ha megszervizelted? Vagy szerverhez kotodik es statikus spawna valik?
save jármû gomb van. Így elmenti ott ahol éppen áll.
Sziasztok nekem van egy 24/7-ben üzemelõ Team Speak 3 szerverem. Szeretném ha Ti is használnátok,vannak Dayz szobák is. Ha gondoljátok gyertek fel és használjátok!
IP: 91.82.52.158
Befekszem a sziklak koze es torik minden vegtagom, game over! Nagyszeru bug!
Sziasztok én is megvettem a játékot , azonban pár kisebb probléma felmerült bennem és gondoltam hátha ti tudtok segíteni vagy esetleg a véleményeteket/tapasztalatotokat elmondjátok. Az egyik és legnagyobb gondom az lenne , hogy szaggat a játék és nem tudom hogy miért. Ilyen géppel simán kéne mennie nem: i3-2350 CPU, Nvidia GT 555M videokártya, 4giga RAM ? Pár hónapos a laptop szóval ezt nem nagyon tudom hova tenni, pedig a beállításokat is csak normalra raktam hogy jó legyen... Másik kérdésem az lenne, hogy én SIx Launcherrel keresem a szervereket, és úgy telepítettem a játékot ahogy Dayz wikin volt, szóval nem töltöttem le semmilyen Beta peccset meg ilyesmit hanem six launcherrel updateltem meg töltöttem le mindent. Egyrészt nem tudom hogy jól csináltam-e , mert iszonyú lassan tölti be a játékot és van olyan párszor hogy leáll a loading feliratnál mikor teljesen betöltött és nem csinál semmit, másrészt meg még annyi, hogy six launcherrel bármelyik szerverre fel tudok menni ? Csak mert fogalmam sincs hogy most milyen verziójú patch van fent az ARMA-hoz és ugye nem minden szerveren van ugyanaz a Patch . Amúgy steamen vettem a játékot és elõre is köszönet a segítségért!
ha szeretnék Dayz el játszani akkor kell az arma2 meg az arma2 OA ugye?
Steam en van olyan hogy arma combined operations. ez tertalmazza mindkettõt ami kell dayz hez vagy ez más?
Igen, kell az ArmA2 meg az OA is.
A CO az a kettõ együtt, csomagban.
Ha külön veszed Steamen, akkor az OA indításakor is feldob egy kis ablakot, hogy mit akarsz indítani, és ott a Combined Operationst kell kiválasztani.
Itt össze van szedve néhány fontos és egy rakás kevésbé fontos beállítási lehetõség.
A leglényegesebb, hogy a két állítható felbontás (a játék, és a menü) megegyezzen, és lehetõleg a monitorod natív felbontása legyen. Hogy egyáltalán miért lehet külön állítani, fel sem fogom.
A másik a vsync, azt ki kell kapcsolni a francba.
A harmadik a látótávolság. Az nagyon meg tudja zabálni a gépet. 1600 az alapbeállítás, méterben értendõ. Növelni nagyon értelme nincs, mert az, hogy többi játékost mikor látod meg, szerverbeállítás kérdése. Csökkenteni lehet úgy 900-ig, annál nagyon nem éri meg lejjebb venni. Igazából inkább a látótáv meg a felbontás legyen nagy, mert azok a fontos szempontok, nem a textúra vagy az effektek. 800 méterrõl pixelvadászva nem igazán fontos, hogy az ellenség seggén látszik-e a pattanás, vagy sem, fõleg, hogy az egész ember vagy 10 pixel magas...
Én kilõttem még a post-processinget, mert hányok a blurtõl, illetve minden szinten kilõttem az AA-t, mert arra nulla igényem van. (A játék több szintû AA-t alkalmaz, egyrészt rárakja a növényzetre egyszer, majd késõbb a teljes képernyõre is. Menübõl a növényzet AA-ját nem lehet külön állítani, az csak konfigfájl-buherálással megy)
Másik fele, hogy a játék engine-je egy borzalmas õskövület technikailag, a lényeges dolgok semmit nem változtak a 2001-es Operation Flashpoint óta. A mozgás és nézelõdés darabos, épületekben meg szinte irányíthatatlanul szar (amíg meg nem szokod). Lehet ám, hogy nem is szaggat neked a játék, fõleg hogy olyan géppel nem is kéne, csak még nem szoktad meg, hogy ez a játék irányítás szempontjából ekkora fostömlõ.
Miért, hány mappába akarod telepíteni? Meg úgy egyáltalán, mit is? Az ArmA2 alap és az OA nem kell, hogy egy mappában legyen, az OA megnézi a registry-t, hogy hol az alapjáték, és onnantól tudja.
A six genyóság _elvileg_ tudja, hogy hová kell raknia a modot, de errõl tapasztalatom nincs.
A Steam meg mindig minden játékot a \Steam\steamapps\common\ könyvtárba telepít. A DayZnek a \Steam\steamapps\common\Arma2:OA*\addons\@DayZ könyvtárban kell lennie. *Ez nem pontos, asszem ki van írva végig a cím. Mindegy, megtalálod.
Na, közben a szerverek behoztak, a túl új béta problémám megoldódott, tudok megint játszani.
Fel tudok ajánlani bárkinek, akivel elõször találkozok TSen egy órát, egy iránytût, egy doboz gyufát, egy térképet, egy ghillie suitot és két camo suitot.
A fejlécben lévõ szerveren nincs DayZ szoba.
Ghillie suitot nem, valamiért leesett rólam az, ami rajtam volt... :( Valami bug volt, mert meséltem, hogy meghaltam ezzel a szettel, aztán visszataláltam a hullámhoz. Elvettem a ruháját, felvettem. Legközelebbi csatlakozáskor rajtam is az volt, meg maradt a hátizsákomban is egy, pedig elvileg elhasználtam. Most belépve civil voltam megint, úgyhogy felvettem azt, ami a zsákban volt. De két sima katonai ruhám még van pluszban. Meg egy kés, amit az elõbb elfelejtettem mondani.
Csernó lakótelep. Van ott vagy 50 civil spawnhely egy kupacban. Bónuszként ott a kórház, tele medical loottal. Viszont általában vannak a környéken emberek, még 5-6 fõs szerveren is találkoztam pont ott ellenséggel. Többször.
Természetesen megint megdöglöttem, Stary Soborban a bázison rám spawnoltak és hátbadaráltak AKval.
Most meg nem tudom, mi van. Kétszer megjátszotta azt a játék, hogy bementem egy szerverre, gyûjtögettem, aztán nem maradt meg semmi, a partra rakott vissza következõ csatlakozáskor.
Eh. Nemhivatalos szerverre sikerült betévednem, vagy mifasz?
Szerintem nem hivataloson voltál, mert én mikor am agyar szerveren játszok akkor van az , hogy ott külön menti le a karakter. Amúgy nayjából sikerült élvezhetõre összehoznom a játékot , de a szerverre felcsatlakozás még mindig nagyon macerás, általában német szerverekre szoktam felmenni mert ott van a legalacsonyabb ping nekem ( de így is kb 70 a legalacsonyabb ) és csomoszór mikor írja hogy loading akkor befagy és nem történik semmi és ki kell lépnem, kb 10bõl egyszer ha feljutok egy szerverre. Amúgy most volt egy jó gamem (legalábbis azén szintemen :D ) Már szereztem egész sok cuccot, volt egy le einfieldem aztán kijöttem Csernobol mert nagyon sok lövést hallottam és mostanában mindig másik játékos lõtt le. Aztán egy falu mellett futottam el mikor láttam kb 150 méterre egy gyereket futni , mondom kipróbálom a fegyvert 1. lõvésre leszedtem pedig futott, futott utána még1 azt is leszedtem egy lövésre, aztán jött még 1 az elkezdett rám lõni, nem talált el , de a le einfield miatt rámjött kb 10 zombi és az egyik megütött, összecsuklottam aztán megettek :D
Még annyi, hogy ha ti feléledtek akkor mit szoktatok csinálni elõször ? Én próbálok valami városba eljutni és összeszedni cuccokat , mert máshol kb lehetetlen, de fegyvert általában ott sem szoktam találni. Szóval inkább az lenne a kérdés hogy kezdés után hol kerestek fegyver? És ha már megvan a felszerelés akkor elindultok az erdõbe vagy mi ?:D
Csernó északi része szokott lenni az elsõ célom, azt általában még túlélem. Azért lõttek pofán már ott is, meg haltam bele lerakott szögesdrótba is. Ott összeszedem a túlélõfelszerelést. Civil spawnokon lehet Lee Enfield, Winchester, vagy duplacsövû sörétes, pisztolyokból meg Makarov, M1911, és revolver. Ezek közül az M1911-re és a Winchesterre hajtok. Jellemzõen éjszakai szervereken csinálom ezt a gyûjtögetést, ahol kevesen vannak. El szoktam dobni néhány flare-t, hogy elcsalja a zombikat, meg lássak.
Ha ez megvan, meg szoktam nézni a lakóteleptõl délkeletre lévõ katonai sátrakat. Ott van négy katonai spawn, azokban lehet fegyver. Találtam ott már AK-t, M16-ot, meg lámpás shotgunt is. Van három orvosi sátor is ott, ha nem törtem be a kórházba (pl balta hiányában), akkor ott szoktam felszívni magam gyógyszerrel.
Jellemzõen nem indulok el északra, amíg nincs ruhám, iránytûm, órám, gyufám, késem, térképem, baltám, egy ALICE pakkom, két kulacs vizem, három adag morfiumom, három-négy kötszerem, három fájdalomcsillapítóm, a Coltom, és legalább valami nyomi puskám, bár az nem is igazán fontos. A pisztoly-balta kombó zombik ellen bõven elég egyébként.
Aztán megindulok északnak, Csernóból olyan egy óra alatt el szoktam jutni Stary Soborba. Ott fosztogatom a sátrakat, és általában ott döglök meg. :P
Olyan még nem volt, hogy sokáig éltem volna, miután úgy éreztem, jól fel vagyok szerelve. :) Egy rakás nagyon kényelmetlen halálom volt, jellemzõen olyanok, amivel nem lehet mit kezdeni. Bug, spontán felrobbanó traktor, mögém spawnoló ellenségek, sebezhetetlen ellenségek, bespawnolás után azonnali fejlövés, ilyesmi... Igazi csatában nem is voltam még, mármint olyanban, amit én kezdeményeztem volna. Épületben egymásba futva azért lõttem már elõször, de azt nem nevezem igazi harcnak.
Ez a privát szerveresdi azért eléggé idegesít, fõleg, hogy direkt néztem, hogy benne van-e a nevében, de nem láttam semmi ráutaló jelet. Jó lenne azért, ha ilyen másfél órás szessönjeim nem tûnnének el nyomtalanul... Most is volt már ruhán kívül mindenem. Találtam egy halottat, egy rakás cucc volt nála, ami meg nem, az meg szétszórva körülötte azon a környéken, amit nem tudott már átnézni. Aztán a jelek szerint ez is privát szerver volt...
Mikor kijelolod a servert a szukseges modok kozott jelzi nem csak azt hogy @dayz hanem azt is hogy @hive. Azok a privat szerverek, amik kulon futtatjak a hive-ot.
én azt figyeltem meg Six launcherrel, hogy azok a privát szerverek ahová a missionhöz dayz sanctuary van írva . nemtudom hogy ezt six launcher nélkül is lehet-e látni. Mindenesetre köszi a tippeket a kezdéssel kapcsolatban.
En nem a launcherbol inditok, hanem az updaterbol. Es nem onnan valasztok szervert hanem a jatekbol.
Ennek a a játéknak mi értelme van ? Semmi flame, de komolyan nem értem... Steamen néztem egy gyereket 40percig csak szaladt elõre és nem történt semmi utána talált egy zombit és le lötte, aztán szaladt tovább...
Höhö, CoD generáció nem érti. :D Hát igen, ez nem az a játék, ahol percenként beugat az AI csapattársad, hogy "menjél oda, lõdd le az ellenséget!".
(Tényleg flame-et akartál, vagy nem tudod, mit jelent a szó?)
A lényeg az hogy ugy kezded a játékot hogy némi kötszeren kívül nincs semmid. Se étel se ital se fegyver hogy megvédd magad. Viszont vannak olyan játékosok akik régebb óta játszanak és azt a kevés valamidet is el akarják szedni tõled. Tehát gyûjtögetsz,de úgy hogy ne használj fel többet mint amit össze tudsz szedni gyûjtögetés közben.
És közben vigyázol, hogy ki ne nyírjanak, mert akkor buksz mindent.
Meg ugye csapatban mozogj.hallgass arra aki "a fõnök".Legyen aki térképet olvas,aki vezet,aki mesterlövészként figyeli és fedezi a többieket.És aki lootol.És persze éjjel légy halk,okos és ne lõdözz ész nélkül.
És kell jóképû is aki mindig meghal, hogy legyen valakiért elmenni
Üdv mindenkinek! Akadt egy súlyos problémám a játékkal. Mikor belépek szerverre, kb. 1-2 másodpercig látom a karakterem, azután vagy teljesen elsötétül a képernyõ, vagy zöld színû függõleges csíkok jelennek rajta (mindkét alkalommal úgy fél perc elteltével általában magától újraindul a gép) Esetleg van valaki, aki tudja mi okozza ezt a hibát? A mod fórumán is akad egy ilyen thread, amibe hasonló problémával rendelkezõ emberek írtak, de végül is senki sem tudott rá megoldást (kivéve hogy a következõ patch-ben talán lesz rá megoldás). Videó beállítások terén minden szinte a minimumon van, de nem hiszem, hogy itt kell keresni a problémát (Arma2 szerverek simán futnak jó graffal) Elõre is köszi!
Külföldi fórumokon mennyit rinyálnak, hogy elvették a kezdõpisztolyt... A legkisebb erõfeszítésembe sem szokott kerülni találni egy fegyvert, addig meg elkerülni a zombikat jól. Simán körbe lehet sunnyogni õket, még a legsûrûbb részeken is.
A lezuhant helikopterek talán a legbunkóbb részek, vagy 10 zombi csámborog körülöttük, épület meg sehol. De oda is be lehet kúszni simán.
engem csak az zavar, hogy nagyon sokszor azon bukom a lopakodást, hogy a fal túloldaláról rám kattan egy zombi, azt ugyebár meg nem láthatom...
1.7.2.4 holnap érkezik ha minden jól megy, nem végleges changelog, csak amit eddig megerõsítettek:
* [NEW] Respawn button is disabled during DayZ play * [NEW] Optimized authentication process on login * [NEW] Singleplayer mode disabled when DayZ is loaded * [NEW] DayZ Logo and Version Number appear in game when DayZ is loaded * [NEW] Hive now tracks login/logout (for use with preventing ALT+F4) * [FIXED] Infected cannot hear weapon firing (now they actually hear again) * [FIXED] Clothing no longer spawning (now it spawns as it used too)
eddig is hallották, csak nem épp reálisan, pl egy AKM vagy DRM 150 méterrõl is hallható, a zombikat meg úgy 100 méterig vonzotta, 100 méter felett már nem hallották.
azzal nincs is baj, csak nem mindegy hogy a mostani, rosszul mûködõ verzió szerint 60 méteres körzetben lévõ zombikat hozod magadra egy AKM-el, vagy egy helyesen mûködõ verzióban, 150 méteres körzetben lévõ zombik támadnak meg.