szerintem megegyezhetunk h ez nem egy gothic folytatas, de azert eleg jo lett, kicsit hianyoztak nekem a frakciok amik regen voltak, de kibirhato volt, teny h rohangaszos volt, ade a gothicok is azok voltak, legalabb volt gyorsutazas, nekem speciel nem volt gondom a grafikaval, nem egy skyrim, dehat egy rpgben nekem nem a grafika a lenyeg ha jo a tortenet, egeszen tetsszett ahogy a voodoot megodottak, es tobb helyen is lehetett hasznalni kudli kozben, osszessegeben egy jobb fele jatek, vannak hibai, de sztem egy 7-8/10 siman megvan
ez a játék hatalmas visszalépés az elõdhöz képest. a grafikai megvalósítás a risenhez képest szinte semmit nem változott, és ami 2009-ben néhol gyönyörûen festett, az 2012-ben már gagyi. a dzsungel persze egész hangulatos, de a karakterek szörnyûek. az a hatalmas hangulat, amit a borongós középkori hardcore fantazi adott, ami szinte utánozhatatlan védjegye volt a csapatnak, gyakorlatilag teljesen elveszett, helyette lett egy felemás, kissé elvont, de inkább nem teljesen kidolgozott és nehezebben megfogható fantazikalóz téma, ami megközelítõleg sem ad számomra annyit, mint a jó öreg gothic és risen. ez a harcrendszer sem lett az igazi, nem érzek fölötte akkora kontrollt, mint a risenben, és nehezen tanulható, sokszor meg inkább idegesítõ. a prológus valami eszméletlenül gagyi lett. Hiába vannak a játék elõdei a legnagyobb kedvenceim között, a risen 2 elsõ negyedórájában konkrétan kemény küzdelmet folytattam az ingerrel, hogy kilépjek és leszedjem a géprõl a picsába. Amikor kikerültem calderából, onnantól viszont kezdett élvezhetõvé válni, adtam neki egy esélyt, még tetszett is. aztán kb. 10 óra játék után hihetetlenül monotonná és unalmassá vált az egész koncepció az elõzõ részekben hiteles karakterek álltak elõ hiteles problémákkal, amikbe könnyen beleélte magát az ember, ebben viszont csak duma, duma, rohangászás, duma, és az egész elvesztette minden szépségét. nehéz beleélnem magam.