Majd amikor benyelsz 1 molten/vortex/invulnerable minions kombot vagy 1 frozen/mortar/vortexet...lehet anyazni foleg meleekent...Esetleg 1 mortar/extra health/horde ranged moboknal...az am a gyors halal....:D Mondjuk en javareszt singleben tolom (mar ahogy, mert a latency ingadozas eleg szeles skalan mozog es neha olyan erzesem van, mintha serverrol-serverre kerulnek, de vmi hihetetlen lassan kiepulo kapcsolattal..2k kezdo latency..aztan sitty-sutty "megjavul" 100-300-ra.....Rossznyelvek szerint az azsiai servereknek is stabilabb a pingje (az amcsikrol nem is szolva) mint az europaiake...:S)
"a szabad teleportálás lehetõsége mind-mind olyan lehetõségek, amelyek miatt a Diablo 3 egy hajszálnyit könnyebb"
a dio2-ben volt szabad teleportálás, itt cooldown-os, amúgy meg használhatatlan bugtenger a teleport, nem lehet térben teleportálni (pl. lépcsõ tetejérõl valahova lentre, ha van közte akadály, pedig ez lenne a teleportálás lényege, hogy ne kelljen 20 métert körbefutni)
azért vicces h a cikkben túl könnyûnek ítélte a játékot a szerzõ, gondolom normal fokozaton kívül nem játszott multiban, mert az AH aktív használata nélkül nehéz egy 3-4 fõs partyban végigtolni a játékot anélkül, hogy percenként a saját kézfejével verje agyon a karakteredet egy monsta...
például tegnap elkezdtem a Hell fokozatot wizard karival (act 1, lvl 52) és a 4 fõs public teamet egy champion horda a fõtér kovácsáig kergette vissza és miután mindenki meghalt vagy 10szer, két noob kilépett és ekkor tudtuk ketten megölni a monstereket (vmi shielding, arcane, extra health szarság volt) ÉS mindez annak ellenére volt így, hogy 5500 dps-m volt és 24000 hp-m, mert a hell elején szépen elköltöttem egy vagyont az AH-ban... és hol van még az inferno fokozat...
szal a cikkírónak: kabbe te kis ****, ne mondd hogy könnyû, fél munkát végzel a játékanalízissel és mégis felmarkolod érte a lét...
kétszáz
Hivatalosan nem, de nezd csak meg hogy epul fel az Activision-Blizzard igazgatotanacsa...Kotick a fogore es o pedig az Activision CEO-ja volt elozoleg, Thomas Tippl is oreg motoros Activisiontol (bar ot nemreg valtotta az ex Microsoftos Dennis Durkin) vagy a CLO George L. Rose, akit szinten nemreg valtott le 1 masik emberke, nev szerint Christopher B. Walther. Akarhogy nezzuk az Activisionnel az iranyitas.
Ja, a koreaiaknal kiborult a bili (ami azert durva, mert a Blizz istentelenul jo kapcsolatokat apol(t) Del-Koreaval...)kivancsi lagyok mi lesz belole
ebben tökéletesen egyetértünk, felkészülhettek volna, mert voltak elõzetes felmérések és elõrendelések, tudták, hogy kiba sok szerver kell majd, amúgy azóta gáz a blizzard amióta megvette az activision (értenek hozzá hogyan kell mûfost csinálni, alá CoD sorozat "továbbfejlesztése" konzolalapú sz*rrá)
Igazabol akkor lenne elfogadhato a balfaszkodasuk, ha most kezdenenek az online piacon...de mar evtizedek ota ott vannak es meg mindig nem nottek fel a feladathoz...Ez a rettenetes:S Meg az, hogy egyeseknek ez igy jo es tokeletes...
Hmm...ez sokmindent elarul, nem is tudtam:S Pedig nem friss hir.... "PC and Mac role-player Diablo 3 will be released on consoles, Blizzard has confirmed. Blizzard community manager Micah Whiple broke the news via his Twitter feed. No specific platforms were mentioned for the console version, or a release date. When asked if he could confirm or deny rumours the anticipated hack and slash was on the way for consoles, Whiple responded with the affirmative: "Yup. Josh Mosqueira is lead designer for the Diablo console project." Mosqueira previously worked as design director on Company of Heroes at Relic. Diablo 3 is due "early 2012" for PC and Mac. A console version has long been rumoured and various job postings for console-based development roles at Blizzard have previously cropped up. "People don't believe us when we say we're going to make a console game - flat out," Diablo 3 director Jay Wilson said last November, talking of Blizzard's commitment to a console version. "We haven't officially announced a product. We say that because we like our product announcements to be a big deal. We haven't been as secretive about this one because our biggest barrier is actually getting a console team.""
Diablo meghalt a Wrath címû animében is tervszerûen. az a baj h nem számoltak ekkora eladással és csak év végére vártak 6 millió playert, de igazából ez nem kifogás, ezt most elcseszték és igen nehézkesen oldják meg... engem is felbasz h nemtok játszani amikor akarok, de mit tehetek? nincs diablo offline. egy hónapon belül remélhetõleg mostmár megoldják a faszkodásaikat és játszható lesz az elkövetkezõ 120 évben.
Megis mi a fasz volt benne a terveben? Dehogy volt benne..komolyan ugy gondolod, hogy eleve arra jatszott, hogy 2x is szajonvagjak? Oke, hogy o a Lord of Terror, de azert nem hulye...Amugy 3 dolog: 1, "Eventually, a second party of adventurers confronted Diablo and killed him. This time however, his Soulstone was destroyed in the Hellforge, apparently putting an end to his evil permanently. " Khmm (ja jogos, csak a 3 prime-nak csinaltak soulstoneokoat, a szamuzetesuk miatt..ott a pont) 2, Ohh lvl 60-on lehet farmolni? Addig meg rohadjon meg az ember ahol van? Kewl... 3, Megint nem mennek a serverek..immar sokadszor es nem remlik, hogy ennyire problemas lett volna az elmult evekben. Hiaba no, lathatoan sok tapasztalatot szereztek az elmult evtized alatt... Itt a hires-neves Blizzardod: ""Login is currently being impacted by the number of players that are coming online after they downloaded the patch and accepted the Terms of Use. Sadly, the additional steps required to patch and log in to the game is creating a lot of the 'Error 37' prompts for players. "We're currently working on a fix for this and are looking to have it implemented as soon as possible; we hope to have future patching processes smoothed out for Diablo 3." There has been no further update from Blizzard since. The patch the community manager is referring to, update 1.0.2, went live earlier today. The exact same issue kept countless players offline immediately after the game's launch earlier this month, prompting a public apology from developer Blizzard."
ahhoz képest túl sok a kezelõfelületi egyezés, a színvilág és színséma számtalan helyen, a rajzfilm-szerûség, a dizájn, a karakterek mozgása, a karakterválasztó menü szinte ugyanaz, soroljam még???? Sokszor olyan érzésem volt, mintha felülnézetbõl wowoznék, lesötétített képernyõvel. Nem a grafika lenne a legfontosabb, de a játék annyira egyszerû lett, mint egy darab kavics, és a grafika segítene abban, hogy elhiggyem, hogy diablózok. Ez sajnos nem jött át, és kár, hogy a blizzard nem képes a warcraft3 óta szakítani ezzel a rajzfilmszerû hatással. Még jó, h a starcraft2 nem olyan lett. Ez a véleményem, és semmi kedvem vitázni rajta. Jön pár év múlva a blizzardnak egy új mmo-ja, remélem az végre komolyabb lesz
Szerintem kezeld fenntartással az összes hozzászólást. Ez egy csatamezõ és mindkét fél azt hiszi, hogy akkor ér el pontot, ha nagyot mond. Valaki azt mondja, hogy nagyon jó, erre egy másik, hogy nagyon szar, majd valaki megint azt, hogy nagyon jó, erre valaki kiakad, hogy miért nagyon jó, amikor látszik, hogy nagyon szar. Szóval normális véleményt nehezen találsz, mert sok hozzászóló személyes sértésnek veszi, ha valakinek más ízlése, véleménye van mint neki. Szerintem ha a kettõ tetszett ez is fog, de véleményért nem érdemes a fórumot olvasni. Én csak azért járok vissza, mert nekem az a perverzióm, hogy ezeket a retardált vitákat olvassam :)
szerintem maradj a 2-nél. A 3 olyan ezzel a wow-os grafikával, mintha doom-ot játszanál sims 3-as grafikával. Egyszerûen nem lehet komolyan venni. Ráadásul állandó szerverproblémák vannak, és órákig nem lehet játszani
Én a wowot nem szerettem, a Diablo 2-õt imádtam. Csalódni fogok a 3-ban?
úgy te szerencsétlen, hogy az is benne volt Diablo tervében amióta az egyben meghalt vagy akár amióta a Horadrimok elfogták. Belialnak és Azmodannak nem voltak lélekköveik. a gyér magic findingért meg ha sírsz: Na a Nephalem Valor buff-ról annyit kell tudni, hogy:
-lvl 60-at ha meglépted, akkor minden champion/rare kinyirása után kapsz egy "buffot", ami fél óráig van rajtad, és +15% magicfind+goldfind mindenkinek a csapatban. (csak Hellen/infernon)
-ez a buff 5x stackelhetõ, magyarán minden további champion+rare megölése ad +15%MF+GF-ot, és természetesen mindig megkapod a fél órát is újra. ,magyarul max +75%MF/GF
-Ha meghalsz nem esik le a buff -viszont, ha bárki skillt cserél menet közben, akkor leesik a buff mindenkinek
-de ha 5x-ös buffal mentek rá a bossra,csak ekkor mindenképpen dob a boss is további epicet (arról nem is beszélve, hogy a terepen is észrevehetõen jobb a drop) - ha kilogolsz, dc-t kapsz stb, akkor is leesik a buf
Igaz is..az hogyan lehetseges (role wise), hogy D2-ben megsemmisitettuk Diablo es Mephisto lelekkovet ("At the end of Diablo II, it is seen that Diablo and Mephisto's Soulstones were destroyed at the Hellforge and Baal retrieves his Soulstone from Marius.")A 3-ban megis ott a lelkuk a Feketeben es igy lesz a Prime Evil..hmm? Tudom-tudom...Adria csinalta..no, de megis...hogy is?:P Amugy ranezesre jol pofanbasztak a lore-t...Eredetileg 3 Prime Evil volt(Diablo, Baal es Mephisto , ok uraltak a Pokol bugyrait es alattuk volt meg 4 masik, Andariel, Duriel, Azmodan es Belial, akik mind -3+4- Tathametbol, a hetfeju os-gonoszbol lettek) Tehat..az 1. 3-nak volt soulstoneja, amibol 2 megsemmisult (aztan megse:D) A tobbinek meg volt is meg nem is...(Andarielnek es Durielnek ugyebar nem, Azmodannak es Belialnak meg igen...)
"The Greater Evils is a collective term used to describe the most powerful Demon lords controlling the forces of the Burning Hells. The Greater Evils are comprised of the three Prime Evils and four Lesser Evils. .... Tahameth the Prime Evil:A seven-headed dragon composed of all darkness and vileness that Anu cast off itself before the universe was created. Not much is known about Tathamet but it is known that he was the only reason that The Burning Hells came into existence, also there is no record of him ever mating with another creature. Tathamet battled Anu, and when the two beings died the seven heads of Tathamet became the seven Great Evils. The three most prominent heads became Diablo, Mephisto and Baal, and the four lesser heads Azmodan, Belial, Andariel and Duriel. Tathamet's body meanwhile became the foundation for the Burning Hells."
Hogy mit vartam el? Hmm 1, Teljesen oltoztetheto segitot es tobbet mint 3-at...(D2-ben alapbol 4, kieggel 5 volt..Erdekesseg, hogy Act 3-ban az az Asheara volt-es zsoldoscsapata-, aki most D3-ban is "fontos" szerepet jatszik..ja meg, hogy milyen kreativak blizzeknel: Act 4-ben Tyreal volt a merc vezeto neve...sigh..)
3, Valamifele testreszabhatosagot..kezdve a karakterrel...2012-ben ez a MINIMUM amit elvarok...es nem 1 default kinezetet, oszt cakat...
4, Kevesebb WoW rahatast...Szembanto, amikor az Arcane spellek lassitanak (a la WoW) vagy egyeb mas skillek, amik tul nyilvanvaloan onnan lettek atemelve
Mi a zavarobb? A zabszem a seggedben vagy a sotetseg a fejedben? A helyszineket hasonlitottam ossze Monastery-sewers-desert-jungle/oasis-fort under attack-hell/heaven....EZ 1 nagy 0.....A Diablonak eleg jo hattervilaga van, ki ne talald, hogy nem tudtak volna jobbat felbofogni...Valoban magamat ismetlem: Mar az a keves rpg elem is eltunt, ami azert meg megtalalhato volt a D2-ben. Ja, a kovacs es az ekszeresz -bar elsore baromi jol hangzott- valojaban hasznavehetetlen szar (na, jo a kovacs tud csinalni staffot a D3 "cow levelhez"..ennyi)..az egesz jatek arrol szol, hogy a, farmolj goldot ah-val vagy mobologetessel b, ahban vegyel meg mindent Nem mondom, az ah (mar amikor mukodik:D) alapbol jo otlet...Csak szokas szerint szar a megvalositas:D (ebben verprofik..jo otleteket lopkodnak innen-onnan, aztan valahogy mindig sikerul szarabbul osszehozni..sot van, hogy sajatkent vannak jo otleteik, bar ez ritkabb mar, mint egy jolelku demon..) Amugy koszi, tolom -meg mindig- a Titan Questet, most eppen 1 Earth/Spirit karival, per pill normalon (bar 2006-os, de az ujrajatszasi faktora koszonhetoen a zillio set itemnek, a class kombinacioknak es a brutalisan jo gameplaynek- nagyon magas)
Ki lovagol? Válaszoltam egy kérdésre...A graf csak egy dolog a sok közül. Én jobban lovagolok azon hogy faékprimitív hentjáték rpg elemekkel ami semmivel sem mutat túl egy hentelõs konzoljátékon, és mégis pc-n a legnagyobb siker miközben a sok konzolhater idióta fikázza a konzolokat.:) Közben a játék mocskosmód túlárazva érkezett, a Blizzard minõség pedig megint egy átlagos grafikai színvonal,optimalizálatlanul bugokkal...:)
Optimalizálatlan, kimaxolva 1080p-ben rendesen olyan gép kell hozzá ami a Skyrimet fullban futtatja, a látványvilág pedig nem összehasonlítható (D3-nál jóval kisebb belátható terep a nézetbõl adódóan és még az is randább)... A D3 jóindulattal nevezhetõ szebbnek a 3-4 éves HASONLÓ nézetbõl játszódó címeknél.
A jatekosoknak van egy topikja az sg forumon majdnem 20000 hozzaszolassal. Ez pedig itt egy review foruma. Tehat a ketto kozul ez az a topic, amelyikb igenis arra valo, hogy elmondja barki a velemenyet. Ha nem tetszik neki valami azt, ha tetszik, azt. Ha csak a pozitivumot irjuk le, akkor az ugyanolyan felrevezeto, mintha csak fikaznank. Aki ezt nem tudja elviselni, az nyugodtan maradjon a masik forumnal. De a review a kritikarol szol. Nekem egyebkent tetszik a grafika, de akkor is. Ha valakinek nem, akkor mondja el miert.
multin mit lehet szüttyögni? Egy játék programozásánál kb az a legegyszerûbb feladat. mivel coop orientált, nagyon kiegyensúlyozgatni sem kell.
Zenérõl meg, úgy fél éve nosztalgiáztam kicsit a d2-vel (lan partyn ment régen, oda jó volt), de így singleben 2 óra után dögunalommá vált, úgyhogy elég friss a zene az emlékeimben, és hát dettó ugyan azokat hallom a gameplayen, nem hasonlót hanem pont ugyan azt, talán újra felvették jobb minõségben, de ebben nem vagyok biztos.
Ez így van, csak tudod van különbség a véleménynyilvánítás, és az általad is megfogalmazott alattomos trollkodás között. Ha kicsit visszaolvasol kiderül hogy lényegében egy oldalon állunk. Megtámadtam minden, a játékot kritizáló hozzászólást? Nem tettem. Az ilyesmit (véleménynyilvánítást) lehet kulturáltan is csinálni ahogy te is mondtad, illetve lehet trollként is. De ez igaz oda-vissza. Én meg a Blizzard fanboy...hát ha látnál, talán el sem hinnéd hogy videojátékokkal múlatom az idõmet. A szubjektivitásban is igazad van, éppen ezért nem tudok teljesen egyetérteni a két utolsó mondatoddal. A globális ízlés folyamatosan romlik, ez is igaz. Tudom, hogy 1 milliárd légy is tévedhet. Viszont amit itt sokan egyszerûsítésként vagy butításként fogalmaznak meg negatív felhanggal, az lehet hogy számomra csak egy egyértelmû dizájneri döntés, amire játéktechnikai szempontból már szükség volt. Páff, kezem széttárom. És akkor lebutáznak ezek a figurák? Ne már... Vesd össze a Diablo és a CoD szakmai megítélését, olvass review-kat független szerzõk tollából (ujjából), és kerüld az összes nagyobb fizetett gamer oldalt (IGN, Game Informer, Gamespot stb.). Érteni fogod miért állok ki a Diablo mellett. Zárójelben hozzátenném sokadszorra, hogy nekem is fáj sok minden a játékkal kapcsolatban.
Aki ellenvéleményen van, az troll...:) A vicc az hogy a nagy rajongó Blizzard szemfedõs fanok java része meg szokott jelenni egy rakás másik címnél és egybõl fikázza a játék egyszerûségét,fikázza a konzolokat és a primitív játékmenetet....Ehhez képest a Diablo micsoda? Egy faék primitív hentjáték némi RPÍG elemmel megfûszerezve, ahol egérrel klikkelgetsz 10 perc alatt vagy 5ezret... Semmivel sem tartalmasabb vagy összetetteb mint egy mezei egyszerû konzolos hentjáték (Pl: DMC).... Ráadásul a nagy Blizzard minõséget aranyáron mérik Pc-n és cserébe kapnak egy olyan látványvilágot amiben semmi kimagasló nincs,ráadásul teljes pompájához azért elkell egy jobb gép (amin például egy Skyrim -ami húgyba alázza ezt a látványvilágot,igaz más perspektívából látsz mindent- fullon elfut)....
Aham. Tehat csak es kizarolag pozitiv velemenyek fogalmazhatok meg minden cikk temaja alatt, mint kb. az angol forumokon. :) Annak sok ertelme van.
Szerintem ha valakinek negativ a velemenye, azt el kell fogadnod ill. intelligensen reagalni ra, nem pedig kinevezni ot alattomos trollnak, hiszen a temahoz szolt hozza es konkret erveket hozott fel. Viszont ami igazan primitiv, az a szemelyeskedes.
Szvsz egy jatekot megitelni nagyon szubjektiv. Attol fugg igazan, mihez szokott hozza az ember. Az altalanos es "globalis izles" viszont folyamatosan romlik. Az emberek tobbsege igenytelenedik. Ez a folyamat, a fogyasztoi tarsadalom gazdasagi torvenyszerusegeibol fakad es onmagat gerjeszti. Nagy altalanossagban a jatekok tortenete egyszerusodik, a kesz latvany pedig tokeletesedik, probal harsany, szuggesztiv, megragado lenni amellett, hogy rossz ertekrendet kozvetit, mutat.
A Diablo 3 semmiben sem kulonleges, ugyanugy kaptafa, mint a COD, ugyanugy nagyon komoly lehetosegek rejlen(en)ek a torteneteben, amit persze, hogy nem hasznalnak ki, mert nem cel az elmet epito muveszet ill. szorakozas. A cel, ennek ellentete es a halom penz.
A Blizzardra jellemzõ, hogy nem kezd el mindent újra az alapoktól feléptíteni, hanem újrahasznosít és tökéletesíti azt. Ezt már megszokhattuk.
Gondolom a multi miatt "szüttyögtek" rajta ilyen sokat (bár nem is olyan sokat, mert közben elkaszáltak már egy félkész Diablo III-at). A Blizzard játékok sosem a bonyolultságukról voltam híresek, hanem arról, hogy jól vannak optimalizálva multiplayer játékra, amit sportnak is fel lehet fogni (lásd: Starcraft a WCG-n). Nem annyira a tartalom a grafika, hanem a mechanika a lényeg.
A zenéjét ismerem, és mind új zenék, új szerzõtõl, csak felhasználták a régi témákat, ami gondolom magától értetõdik.
Ettõl függetlenül még lehet, hogy igazad van ebben-abban...
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: a Pentium D 1 giga rammal és 7800 GT-vel nem nevezhetõ komoly gépigénynek. Nem nagyon tudok olyan gamerrõl, aki ma még ilyen elavult hardverrel játszana. De még az ajánlott konfig is kijön maximum 30000 magyar forintból ha megnézed. Wow. Nem láttam még ilyen brutál hardverigényû játékot. Akinek ez is sok, az meg eszerintem ne azon agyaljon, hogy megveszi-e a Diablo 3-at 15000 forintért, mert valószínûleg nem ez a legégetõbb probléma az életében. A zenérõl meg annyit, hogy már a kettõben is vissza lett forgatva rengeteg track az elsõ részbõl. Az Into Town és a hasonló klasszikusok meg persze hogy megvannak most is. Ezek a trackek kellenek egy Diablo játékba. Amúgy a Melbourne Symphony Orchestra játszotta fel a játék zenéjét. Matt Uelmen hiányzik, de hát ez van sajnos.
Nem unod még b*szod? Tök jól megfogalmazta valaki a D3 topikban hogy mi az, amit te is csinálsz: "bedobtál egy "hajrá fradi" újságot az újpesti b-középbe, aztán csak a vállad rángatod, hogy te csak olvasnivalót hoztál... Ravasz, remélem valaki jól megfizeti a munkád."
Nem kell ehhez nyíltan szarozni tudod. De ez a Diablo 3 teszt komment szekciója, ne lepõdj meg ha nem kapsz kitüntetést álcázott szarkavarásért.
Figyu Bizto slehetet volna más meg akármiylen de akkro nem hozta volna a Diablo sorozatot érted pl ha 3d-s elnne! Aki sezreti a Diablot az ezt is szereti . persze most jött be javítani kell csiszolni ,de hidd el egyáltalán nem lett oylan rosz ahogy felfestik . nekem egyedül ACT 4 nem jön be az szerintem össze lett csapva, dea többi nekem bejön és végre amég GW 2 megjön van mivel játszani a hülye WOW helyett! ;)
hát így max beállításokkal sem valami hûha, egy indie játéknak elmenne.
A vicc az, hogy úgy néz ki nem csak a történet újrafelhasznált, hanem a zenék is. Most néztem egy gameplayt, és az összes zene is a 2-bõl van :D
shootaboy: mirõl beszélsz? Az az egyik, hogy: hol szaroztam? Megkérdeztem mire ez a "nagy gépigény". Vissza járok szarozni? Mutasd az elõzõ szarozásaimat!
De azért ez tényleg nevetséges hogy ezen mit szüttyögtek évekig... bár valszeg nem szüttyögtek, leszarták az egészet, ott volt a wow. Hintették a rajongóknak hogy lesz d3, majd a végén fél év alatt összedobták, és kiadták, hogy nesztek.
Attól tartok, ezek a screenshotok messze nem maximum grafikai beállításokkal készültek. Nézd meg pl. a felbontást (csak 1280x800), nincs rajta antialiasing, szarok a fények, ahogy te is megállapítottad, bénák az árnyékok stb.
Ugyan nem játszottam még vele, de ez a játék messze nem így néz ki (HD gameplay videók alapján, és nyilvánvaló is szerintem).
ennek miért van ilyen gépigénye? A grafika úgy 2005-ben elment volna közepesnek. Bár azok a kockás árnyékok elég viccesen néznek ki :) Ilyen kinézettel egy okostelefonon is el kéne futnia.
"Most nézem épp a blizzard store-t.. nem tudom megvenni náluk semmilyen platforma sem a Lost vikingst, a Rock and Roll Racinget, sem a Blackthorne-t, sem a Warcraft 1-et, sem a Warcraft 2-t sem a kiegészítõket. Nah most akkor mi is van a mélyen tisztelt (pottyantós budi emésztõjénél is mélyeben) Blizzard támogatásával és supportjával?"
Most erre mit lehet írni. A Diablo 2 és a Starcraft supportja meg évekig ment, amire nem sok játéknál volt példa (személy szerint egyet se tudok mondani).
"Emlékszem az SC2 egyik legnagyobb pozitívumaként azt reklámozták hogy ugyanúgy néz ki mint az elsõ rész, csak ez már nem spriteokkal mûködik hanem háromdében, és ez mint újdonság hát"
Egyrészt ez hülyeség, ha belegondolsz ha már úgy van megfogalmazva, hogy olyan mint az elsõ, az már maga fizikai képtelenség, hogy újdonság legyen, nem tudom, te miért gondoltad, hogy õk annak tartják. Másfelõl nem azt mondták, hogy ez újdonság, hanem azt, hogy a dizájn és a játékmenet marad hû az elõzõ részhez.
te mégis mit vársz a diablo sorozattól te csökkent értelmû: ugyanazt a feelinget adja, mint az elõdei: menjél és hentelj egyre jobb cuccokban egyre látványosabb skillekkel...
Azért itt megköveznek ha egy TQ2-nek jobban örültem volna mint Diablo 3-nak?
bazmeg ennyi gyökeret, valaki gyomtalanítson!
valaki kérdezte, hogy megéri-e megvenni... én megvettem a játékot és benne van már vagy 50 óra játékidõm, és kurvára élveztem a játékot (nem csak normal fokozaton kell játszani, mert az valójában az easy fokozat, bármit is mond a blizz, csak jobban hangzik, hogy az elsõ fokozat a normál, és az igazi játék nightmare és hell fokozaton jön elõ, az inferno fokozat meg imho mazochistáknak való), és van 5 teljesen különbözõ karakter...
szóval egy kis fejszámolás: ha minimum 50 órát játszol majd vele és 13-15k-ba fáj, akkor 15000/50 = 300, szóval ha nem sajnálsz a játékélményért 300 ft/ órát, akkor vedd meg (fõleg mert sokkal többet fogsz vele nyomulni mint 50 óra, ha nem casual gamer vagy)... ez a játék nem a fejtörõkrõl szól, hanem az akcióról, hentrõl és az itemekrõl
Legalább a Titan Quest címét írtad volna le helyesen...
Sorold fel kérlek a különbségeket a SC1 és a SC2 majd a Diablo 1 Diablo 2, majd a Diablo 2 és a Diablo 3 között. Nagyobb fejlõdést/változást fogsz látni a D1 és a D2 között mint a többi párosításnál. És nem csak a helyszínekben. ;)
D1et is lehet tolni a battle neten? Most nézem épp a blizzard store-t.. nem tudom megvenni náluk semmilyen platforma sem a Lost vikingst, a Rock and Roll Racinget, sem a Blackthorne-t, sem a Warcraft 1-et, sem a Warcraft 2-t sem a kiegészítõket. Nah most akkor mi is van a mélyen tisztelt (pottyantós budi emésztõjénél is mélyeben) Blizzard támogatásával és supportjával? Nincs a Storejuk szerverének a háttértárán még kb 2-3CD-re elegendõ hely?
Emlékszem az SC2 egyik legnagyobb pozitívumaként azt reklámozták hogy ugyanúgy néz ki mint az elsõ rész, csak ez már nem spriteokkal mûködik hanem háromdében, és ez mint újdonság hát... szégyen lett volna ha a megjelenésekor sprite alapú lett volna a játék.
Tudsz D2-t tolni Bneten? tudsz. D3at is fogsz tudni. A sc2-t sc1 3ds verziójának titulálni meg még mindig az egyik legidiótább, legostobább és legretardáltabb dolog a világonn...
Cateran te meg dobálódzol ilyen kijelentésekkel, hogy d2 3dben meg butított meg plebs. Idióta módon ismétled magad. Most komolyan a pályák éghajlati és természeti adottságaival jössz? Hülyét csinálsz magadból. Semmivel nem vagy jobb mint egy mezei troll, minden blizz játéknál ott vagy és szapulod. Troll vagy. Mennyé titans questezni vagy baldurs gatezni vagy a rák se tudja mire gerjedsz.
Ebben is van igazság, de tudtuk mire számítsunk. Tegye fel a kezét aki a gameplay videók és fejlesztõi diary-k után többet várt ennél. Igen, ez lényegében egy remake. Nem a Blizzard North készítette. Nincs benne eget rengetõ újdonság. Nem Matt Uelmen szerezte a zenéjét. Egyszerûbb lett a fejlõdési rendszer (mondjuk azelõtt sem volt sokkal bonyolultabb). Tény, hogy nekem is több dolog fáj a felsoroltak közül. És akkor most keressünk néhány Diablo 2 review-t, és olvassuk el õket. Ugyanezeket a kritikákat megkapta anno a Diablo 2, amikor az 1-el hasonlították össze. Erre konkrétan Jay Wilson is kitért a megjelenés elõtt. Nagyon jól tudta a Blizzard is, hogy rengetegen fogják húzni a szájukat. Mégis ilyen lett a játék. Tudod miért? Mert ez nem egy kickstarter project. Itt nem te készíted a játékot, hanem õk. Véleményed persze lehet róla, ahogy mindenkinek. Azon viszont senki ne szívja fel magát, hogy akiknek tetszik a játék azok nem kezelik pápai bullaként az ehhez hasonló véleményeket. A bejelentése óta mindenki tudhatja, milyen lesz a játék. Ergo nem hiszem hogy sokan vettek zsákbamacskát. Aki mégis, annak talán utána kellett volna járnia, hogy milyen játékot is vesz. Az pedig hogy egy peccs megborítja az egyensúlyt, vagy balanszolja a játékot olyan szinten szujjjjektív, hogy ej. Játékstílustól függ. Lehet ezt ragozni a végtelenségig, de felesleges. Elõbb utóbb lemorzsolódnak a saját tájékozatlanságuk csapdájába esett egykori Diablo fanok. Nem fognak érdekelni senkit. Se a community-t, se a Blizzardot. Senkit. Ahogy most sem.
A grafika végre eléri a 2006-os Titan Quest szintjét, de legalabb felfedezték a 3D-t, amit mar a dio2-ben is illett volna megvalósítani (a Darkstone a dio1 utan 1-2 évvel mar képes volt erre).
"a Blizzard ugyanis újfent nem gondolt azokra a játékosokra - igen, sokan vannak ilyenek -, akik szeretik magányos farkasként végigjátszani a Diablo 3-at, annak ellenére is, hogy valódi társakkal ez azért lényegesen nagyobb élményt jelent."
Meg amikor jön 1 új peccs és szétkúrja az eddigi rendszert, és akinek ez nem tetszik, az max singleben tudna folytatni (mint a dio2 classicot a LOD megjelenése utan), de mostmar ezt se lehet. Kabfasz blizzard!
Minden játékot lehet az egekig magasztalni vagy szapulni. Egy piros tollat is lehet kritizálni, ha a kedvenc színed a kék. A kritika jogos lehet, még nem játszottam a játékkal, csak a bétával, de az ottani élmény és a Starcraft 2-ben szerzett tapasztalatok alapján elhiszem, sõt, vártam, viszont úgy tûnik, hogy még így is marha jó (akárcsak az SC 2). Mondjuk azt nem igazán értem, hogy mi baj van azzal, ha jól mûködõ dolgokat emeltek át a Dio 2-bõl és a WOW-ból, amik ráadásul a saját játékaik.
Egyszer el fog jönni az idõ, amikor a Diablo 3 szervereit lekapcsolják. Vagy azért, mert a Blizzard pénzügyi, vagy egyéb okokból úgy dönt, hogy egy "régi" játék támogatását nem éri már meg fenntartani, vagy azért mert a Blizzard megszûnik. Minden véget ér egyszer, ezt nem lehet kikerülni, a kérdés csak az, hogy mikor. Lehet, hogy 10 év múlva, lehet, hogy meg se éljük. Személy szerint nagyon meglepõdnék, ha 30 év múlva Battleneten tudnánk nyomni Diablo 3-mat (még azon is, ha egyáltalán még lenne akkor Blizzard). Elég naiv elgondolás, hogy bármilyen szerver örök-életû.
Szerintem egy játék minõségérõl árulkodik, h hányan veszik, a Bliz játékkok közül én nem unom a Dio-t se, sõt nagyon kellemes idõtöltés, van pár játék, amit kipróbáltam és nem teccett, nem okozott élvezetet, de nem szóltam le a játék rajongóit, hisz õk 1értelmû h élvezik, valószínû kevés agyam van... érveket se sorolok, az extázist amugy se tudom leírni, meg különben is kíváncsi vagy rá?
amit hianyolok d3-ban az pl ami a PoE -ben bennevan , hogy kifilterezheted a szurke/feher trgyakat igy azokat meg veletlenul se veheted fel , es nem kell csatak utan kidobalni invedbol a veletlenul felkapott szurke trash -t
remelem lesz ra maj vmi hack
ezért kapni fogsz a "nem vagyok fanboy de a diablo fantasztikus, és 3 tökéletes, blizzard annyira istenkirály, hogy a kezükben a szar is arannyá válik" emberektõl :D
Oh ez valoszinuleg azert (is) van, mert a blizznek oruletesen fanatikus tabora van..Angol orumokon szoktam jokat nevetnei, amikor valaki felhoz valamilyen velt vagy valos problemat valamelyik (altalaban WoW) blizz jatekkal kapcsolatban es 50 kommenten belul 100-an irjak le, hogy hulye es kussoljon es minden nagyon szep es jo es egyebkent is...Semmilyen eszervet vagy barmit, ami kicsit is emlkeztetne a kulturara...Persze a fele sima troll, de a masik fele agyhalott idiota, aki szemlyesen pippantana le Morhaimet, ha tehetne, sot fizetne is a dologert...A Blizzrol meg sokat elarul, hogy evek ora keptelen volt barmit is fatalis hibak nelkul kiadni vagy implementalni...Nagyjabol Ulduar ota (WoW, 2009 apr. 14.)figyelem es neha arcpiritoan banto dolgok maradnak bent a live verzioban..pedig allitolag fossa betazzak a dolgokat.Idezem:"um, so my guild is in ulduar, we're in vehicles, yet nothing spawned. we can't leave our vehicles, none of us can see others moving, and i can drive all the way to the end of the map with no resistance....anyone having this issue?" Aztan persze jonnek a nagy onjelolt vedelmezok, hogy "hibak elofordulnak" meg "nem lehet minden tokeletes" meg ilyesmi..lasd most a D3-mal kapcsolatban..Elad a Blizz 1 grafikailag fejlesztett D2-t lebutitva es a plebs visitva tapsikol hozza.."Lassuk csak..Diablo 2, act 1 meg kell menteni Deckard Caint -mit ad isten a helyszin nagyjabol ugyanaz..- Diablo 3, act 1..meg kell menteni Deckard Caint..wohoooo, ugyanaz a monastery amugy...Diablo 2, act 2 Lut Gholein, sivatagi varos, csatornarendszerben maszkalni, aztan sivatagban...Diablo 3, act 2, Caldeum, sivatagi varos, csatornarendszerben maszkalni, aztan sivatagban..wohoo...Diablo 2, act 3...dzsungel..na ez mondjuk D3-ban meg act 2-ben van...Diablo 2, act 5. Demonok ostromolnak 1 varost, ki kell menni es szetcsapni koztuk, meg elerni a hegy gyomraba,a Vilagkohoz..Diablo 3, act 3..demonok ostromolnak 1 varost (talan ugyanazt? eskuszom nem is figyeltem..)ki kell menni es szetcsapni koztuk, majd elerni a hegy gyomraba, ahol 1 rosszaracu demonboss varakozik a szajonvagasra..Meg van meg 1000 dolog, ami kutya kozonsegesen at lett emelve D2-bol, csomo minden WoW-bol es kurvara nem latom mire ment el a fejlesztesre szant ido..biztos a hajlongo fuszalakra...meg a ragdoll effektre..)
A feltételezés hibás, hogy le fognak állítani a szerverek. Miért állnának le? Amikor ezt megtennék, akkor már kb 10-50 játékos akar majd vele játszani, azt meg lekezeli egy 486-os is. Ha lekapcsolnák az egészet, az olyan lenne, mintha megszüntetnék a Battle.net-et a Diablo 1-es játékosoknak. Felesleges, mert nem költség ;)
A Fate-tõl való nyúlás nem meglepõ, mivel Travis Baldree, a Fate dizájnere az egyik társalapítója a Runic games-nek.
Amúgy Torchlight azért hasonlít annyira a 2005-ös Blizzard North-os Diablo képekre, mert a Runic nagyrészt a volt Blizzard North alkalmazottjaiból tevõdik össze. Azokból az emberekbõl, akik a Diablo 1 és 2-õt csinálták.
Azért Torchlight 2 legalább tovább is fejleszti azt amit az elsõ részben csak egyben átvett a Fate-tõl. Vsárlási lista FTW!
Ó, volt még azelõtt is pár komolyabb dungeon crawler, csak ezek közül sok vált a 3D õrület áldozatává. De ugye nem mindegyik kezdte izometrikus nézetben anno. Lost Vikings-et szerintem azért nem folytatják, mert az a mûfaj a '90-es években élte fénykorát, mára szinte kihalt. Oldalnézetes platformerek ma leginkább ingyenes flash játék formájában jelennek meg. Persze volt itt azért Trine, ami elég sokat merít a Lost Vikingsbõl + 1-2 kisebb progi. De ezek már nem full dobozos AAA címként jelennek meg, hanem pár dolláros arcade cuccként Steam-en, vagy XBOX Live-on. A lényeg az, hogy a platformereknél komolyabbak a mûfaji kötöttségek mind a tartalom, mind a kezelõfelület vonatkozásában. Vagyis nem nyújtanak olyan mértékû, illetve olyan hosszú távú szórakozást, mint más játékok. Akkor meg miért készüljenek ilyenek? Valahogy így gondolkodhatnak a fejlesztõk és a kiadók szerintem. Persze mások is szeretnek nosztalgiázni, ezért készül néha mégis 1-1 ilyen játék, de ezek sokszor nem túlságosan tartalmasak, rövidek, és eszerint vannak beárazva. Mivel van dedikált single része a játéknak, valószínûleg tényleg lesz offline + LAN patch ha majd egyszer le akarják lõni a szervereket.
"De mi lesz ha a szervereket le akarják majd lõni?"
Ez egy örök kérdés minden hasonló DRM-nél. Ilyen esetben ígéretet szoktak tenni, hogy a szerverek lelövésekor egy patchben hozzáadják az off-line módot. Mondjuk nekem nem rémlik, hogy tettek volna ilyen ígéretet, de lehet csak én nem figyeltem oda eléggé. Mindenesetre én kinézem a Blizzard supportjából, hogy biztosítják az off-line játékot miután kidobják a szervereket, de majd meglátjuk.
A blizzard jó játékai (szerintem): Lost Vikings (miért nem lehet folytatást csinálni? Blackthorne (eszméletlen, brutális, õrültjó) Rock and Roll Racing (még ma is toltam vele 2 órát SNES emun) Warcraft 1-2-3 mind mind jó volt, de a 3. rész nekem a tröténet után már csak az egyedi mapok (eleTD) miatt volt jó Starcraft hangulatos játék tetszetõs megjelnéssel (de már túlzó balanszmánia jeleivel) Diablo 1 (puszta kézzel diablot és a sok sok csontit.. izzasztó volt) Diablo 2 + LoD nem rossz, de nem hosszútávon, és a bogarakból kipottyanó epic full plate már inkább taszított.
Amik nem jöttek be: Starcraft 2... miért is nem Starcraft 1.2.3D.1/3? WoW .. hagyjuk.. az elején még majdnem jó volt, aztán már csak a kõkockák, és kõbuta emberek játékává tették Diablo 3 aham.. a skillrendszer és a grafika kivételével minden romlott.. a grafika nekem meg amúgy sem jött be.
Régen a diablo konkurensei között meg ott voltak ilyenek még: Hexplore, Darkstone (az a dal a kútnál brr.. a hideg kiráz a csaj hangjától), Throne of darkness, és amibõl a torcslájt mindent lenyúlt a Fate és a kiegjei! Kéretik megnézni.. elõbb volt mint a torcslájt és majdnem teljesen ugyanaz. Háziállat etethetõség, átalakulás, tárgyak tápolása stb..
Oké.. 3-4 év múlva célközönség marad csak. De mi lesz ha a szervereket le akarják majd lõni? Mert ha úgy tetszik még ma is tudnék Diablo 1-et játszani multiban hamachin át. De vajon 15 év múlva tudok majd diablo 3at tolni egyedül? Jelenleg úgy néz ki nem...
Azért a CoD-jelenség az nem egészen jó példa szerintem, nem hinném hogy egy lapon kéne emlegetni a Diablo-val. Persze a számok nem feltétlenül a játék minõségét mutatják (ez a CoD esetében teljesen igaz), de ha van olyan cég amelyik még soha nem nyúlt mellé egyetlen játékával sem, az a Blizzard. Ez nyilván nem azt jelenti hogy nekem megvan az összes játékuk, sõt. Én összesen 4 játékot vásároltam tõlük (Diablo, Diablo 2 + LoD, Diablo 3, Warcraft 3), bár a Diablo 2-t kétszer is megvettem anno. A WoW-al meg sosem játszottam, és nem is fogok, mert egyszerûen nem érdekel. Starcraft sem igazán izgatott soha. De tény, hogy eddig az összes játékuk komoly szakmai és rajongói elismerésben részesült. A Diablo 3 lehet az elsõ kivétel, de a kritikákat olvasgatva ennek a DRM lehet az oka. Volt itt még pár próbálkozás a TQ-n kívül is. Sacred 1-2, Torchlight + még pár kevésbé ismert név... Ezek közül mindegyik játék hozta azt, amit a játékosok elvártak. Valahogy mégis jóval kevesebben állnak neki sokadszorra akár a Sacrednek, akár a Torchlightnak. Na és ez az, amihez a Blizzard nagyon ért. Valahogyan folyamatosan fenntartják az érdeklõdésedet. Peccselnek egyet, ami megváltoztatja a játékegyensúlyt. Finomítgatják, csiszolgatják a játékaikat. A Diablo 2-höz 11 (!) évvel a megjelenése után még adtak ki javítást. Melyik másik cégnek van ilyen supportja? Figyeld meg, hogy azok közül akik még 3-4-5 év múlva is játszanak majd a Diablo 3-al, senkit nem érdekel a grafika. És õk az elsõdleges célközönség.
"De már jónéhány éve max. fél órát tudok csak folyamatosan játszani ilyen és ehhez hasonló "hentjátékokkal" (a DII-vel és I-gyel is), aztán alt+tab, és csinálok valami mást. Pár óra múlva esetleg folytatom, ha ráérek... "
Ezek szerint ez az öregedés velejárója?! Mert pont így vagyok én is, és nem értem mi változott. Én vagy a gammák minõsége? Esetleg mindkettõ? Nagy ritka, amikor le tud már kötni egy játék és nem lépek ki belõle 20 percenként. Talán az utolsó ilyen gyöngyszem a Mass Effect 2 volt. Azzal tudtam pirítani. Remélem nem romlik tovább ez az állapot!
Amikor megjelent a Diablo II, még csak 16 éves voltam, akkor még el tudtam játszogatni vele. Elég sokat, kb. 3-4 órát folyamatosan. De már jónéhány éve max. fél órát tudok csak folyamatosan játszani ilyen és ehhez hasonló "hentjátékokkal" (a DII-vel és I-gyel is), aztán alt+tab, és csinálok valami mást. Pár óra múlva esetleg folytatom, ha ráérek... Ezért nem is akarom megvenni a DIII-at ennyiért. Érdekel, meg minden (nem kevésbé, mint annak idején a DII), de ahogy te is írtad, unalmas (mmint maga a játékmenet).
Egyébként nekem volt eredeti D2, és sokat játszottam vele, néha elõvettem pár hétre újra és újra, de már az elején is rohadt unalmas játéknak tartottam.