42 óra alatt és 28-as szintű voltam azt hiszem. Hááát igen, elég bugos meg minden, de valóban, ha elkap a hangulat akkor képes beszippantani. De! Én eléggé vártam már egy cyberpunk stílusú játékot. Kb a Deus Ex óta.
aki végig vitte az hány óra alatt és hanyadik szinten? csak, hogy mégis hol tarthatok
50 óra alatt a második végigjátszás? Akkor a mellék cuccokat nem is nagyon csinálod? Én a kék ikonokat is maximálisan pucolom, ahogy a Witcher 3-ban a kérdőjeleket is mind megcsináltam és 61 órával a hátam mögött szerintem még van bőven belőle hátra az alapján, h a főküldik közül nem kimondottan sokat csináltam. Egyik öcsém, aki a kék ikonokat nem csinálta, neki is 80 óra volt az összes giggel meg mellékküldivel.
Egyszer végigjátszottam, a második végigjátszásban a vége fele járok (Voodoo), itt már csak gyűjtögetem a legendary cumókat meg csinálgatom a sidereket.
Tovabbra se ertem a nyavajgast... Mindegy. En eddig 150 orat toltam bele es tetszik. Vannak hibai, vannak bugok. De kit erdekel ha jo? Masodik karim egy lovoldozos buta nomad. A harmadik egy utcai bunyos lesz. Igy lefedek mindent. Szoval inkabb jatszatok. Uncsi mar hogy toljatok a bug, inba videokat... Ha nem tetszik akkor jatszatok massal.
Amúgy meg hányinger ez a dráma ami a játék körül megy. Azt hiszik az emberek ez egy kötelező játék mindenkinek.Dehogy az. Fogadjunk a felét se érdekli ez a téma/világ de mégis erőlteti aztán csak fröcsög.Bár tudtam hogy ez lesz,belevág a sok fantáziatlan ember muszájból aztán sírnak.
Én pl.kipróbáltam W3-at,GTA5-t hát nagyon nem jöttek be mégse sírtam sehol inkább hagytam a francba
Ez kb 20 éve így működik RPG játékoknál.Mi ebben a meglepő hogy end game-be arra megy a játékos hogy agyon tápolja a fegyvert és kihasználjon mindent a legnagyobb sebzésre amit a játék kínál? Már akit érdekelnek a sebzés számok.Én kikapcsoltam már kezdésnél mindent még célkeresztet is.
Meg az hogy fejlövésre mennyit mutat nem mindegy?Az így is úgy is instant halál..
Nem beszélek én szándékos manipulációról vagy miről, csak annyi, hogy a részvényárfolyamok bezuhanása az =/= tényleges 1 milliárd dolláros veszteséggel. Utóbbi azonnal kicsinálná a CDPR-t, előbbi nem jó persze, de nem instant halál azért.
Ezt a témát már kitárgyaltuk nemrég, nem ilyen egyszerű. Mindazok mellett, arra sem gondolsz, hogy nagyobb összegben vállalatok veszik a részvényeket. És mikor félrevezetés/átverés miatt esik a részvény árfolyama, és ezáltal a vevők cégeinek értéke is, ott háború van. Továbbá a tőzsde szándékos mesterséges manipulációja, legyen az negatív vagy pozitív az nemzetközi bűn. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.12.22. 20:18:47
Hát meglátjuk, de ugye mikor az üzleti oldalról és pénzről - ráadásul dollár milliárdokról - van szó ott már nem igen van udvariaskodás meg együttérzés :) Ez a szakasz már nem a játékról szól, hanem a nagyhalakról.
Ez a részvények árfolyamának bezuhanása miatti veszteség, nem igazi veszteség. A részvények most bezuhantak, mert megijedtek a részvényesek és mindenki elad, aztán meg majd megerősödnek. Vagy nem.
Nagyon kivancsi vagyok/leszek arra, hogy ha lesz per (eddig ugye csak neztek a lehetoseget, kereset meg nem lett beadva), hogy mi lesz a vege. Tippre ez a korai "report" is a befektetoi hangulat (meg)nyugtatasara szolgal.
Az ugye megvan, hogy egy, a fröcsögő videók élettartama kb 6 óra, aztán senki sem emlékezik rájuk, kettő, nem emiatt kapja a nyakába a szarcunamit a CDPR jelenleg?
Össze lehet hasonlítani a két játékot, de csak elemenként, plusz azt figyelembe véve, hogy a CP csak most jelent meg félkész állapotban, így bővül majd sokat, a GTA játékok pedig már végleges formában vannak. Ha viszont az open world elemeket nézzük, akkor: - A városban történő közlekedés, a várost megtöltő npck (gyalogosok, autók, rendőrök, stb.) AI-ja esetében a Rockstar játéka jelenleg erősebb. Sokkal. - A világ/városok felépítése és részletessége/mélysége esetében Night City körök ver bármelyik GTA helyszínre, zseniálisan összerakták az egész térképet. - Mellékküldetések, random feladatok, megbízások esetében szintén NC teljesít jobban, mind mennyiség, mind tennivaló tekintetében. - Ami az unlimited playtime-t illeti, jelenleg a GTA-k többet kínálnak, viszont a CDPR játékok SOSEM azért készültek, mint egy TES vagy GTA játék, vagyis nem azért, hogy három év múlva is még az adott karakterrel játssz, kvázi élj egy offline világban. Ahogy a Witchernek, a CP-nek is van egy prológja, egy cselekménye és egy lezárása és kész - és emiatt összehasonlítani felesleges, mert mind a két játék esetében tudatos az eltérő döntés. - Ami az extra QoL szolgáltatásokat és time sink fícsöröket illeti, hát, a CP egyelőre itt picit gyengébb. Hiányzik egy saját garázs, ingatlan, fejleszthető cuccokkal, stb., ez valahogy hozzá tartozik manapság az open world játékokhoz. Tippre ezek jönnek majd később (barber shop, stb.).
Aki pedig egy teljes GTA random részt akarja összehasonlítani a teljes CP2k77-tel, hát csinálja, de annyira eltérő céllal készült a két játék, eltérő gameplay mechanikákkal, hogy szerintem nincs értelme, így nem is érdekel senkinek sem az ilyen véleménye (mondom, a két játékban megtalálhat közös elemeket leszámítva). Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.22. 18:33:07
Csak éppen szarban nem amiatt vannak mert most sokan karriert csinálnak a Cyberpunk videókból youtubeon, hanem mert elég durván átverték a konzolosokat. Ha a játék csak bugos lenne de amúgy működőképes konzolon is, amilyen PC-n akkor mindenki túl lenne már a dolgon (majd patchelik ugye). Ne rózsaszin szemüvegben ülj, hogy ezek mind "fröcsögő hülyék", mert amit konzolon húzott most a CDPR olyat még az ugyebár mindenki által gyűlölt EA se nagyon szokott...
Azt hiszem csak 7 ilyen küldetés van, viszont érdemes megcsinálni, mert vannak közte igen jópofa, vicces részek is. Nem beszélve a témáról, amit feszeget, az öntudatra ébredő MI-k, ahogy kvázi emberi érzéseket élnek meg.
ennek némileg ellent mond, hogy a fröcsögő videósok 90%-ka a GTA-val hasonlítgatja a játékot, ami az almát körtével tipikus esete. Azt csak szimplán képtelenek felfogni, hogy a két játéknak semmi köze egymáshoz, és bár igen, van néhány open world elem, amiben jobb a GTA, de az a játék gyakorlatilag másról sem szól, a CP2077-ben pedig csak a körítést adja egy sokkal komolyabb, összetettebb, mélyebb tartalom mellé.
Ha már hasonlítanak, tegyék ésszel. Mondjuk térjenek ki arra a kb. ezer fícsörre is, ami a GTA-ban egyáltalán benne sincs, nemhogy jobb lenne. Innentől ez fröcsögés, nem kritika. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.22. 18:02:48
Igen egyébként. :D Meg a depressziós féle. Az engem a Galaxis Utikalauz Stopposoknak emlékeztetett kicsit. :D Meg már megtalálta valaki a feszítővasat? Leírását olvassátok majd el. Jók az ilyen kis kikacsintások. :D Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.12.22. 16:42:45
"It is actually quite obvious: this time again, everything started with Stanisław Lem. If one of the main topics of cyberpunk is an in-depth reflection on the complicated relationships between man and digital technologies, the first Polish proto-cyberpunk text – as with Lem, also innovative in the international arena – is considered to be Summa Technologiae (1964), specifically its fourth and sixth chapters. In the chapter ‘Intelectronics’, Lem considers, inter alia, the phenomenon of information overload (the concept of the ‘megabyte bomb’ appears for the first time) or the issue of the ‘ghost in the machine’, i.e. the possibility artificial intelligence having awareness. On the other hand, ‘Phantomology’ for the first time and immediately on such a scale discusses the issue of the ‘perfect simulation’: virtual reality, based on technology or pharmaceuticals, which is indistinguishable from the real world."
Volt amerikai és volt lengyel cyberpunk világ is. 2077 a kettő keveréke. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.12.22. 16:13:38
Ja, de ahhoz végig kell vinni a Delamain küldetéseket, nem? Az meg egyelőre számomra a legidegesítőbb dolog a világon. Minden k sarkon pampog, hogy "V, itt egy kocsink a közelben" .... Mondjuk ez jó motiváció arra, hogy megcsináljam végre a küldetést.
A Calibrun tényleg nagyon gyors én külső nézetből irányítom, de tetszik, hogy viszonylag kicsi, ezért lehet vele manőverezni. Meg ingyé volt, szóval az tetszik benne a legjobban. :)
A problémám csak azzal van, hogy az a járgány gyors mint az őrült, illetve annyira süllyesztve van benne az ülés, hogy belső nézetben játszhatatlan. Ami kár, mert a teljes teteje és oldala átlátszó, így belülről a legszebb látványt adta jármű.
Nekem a Delamain adta járgány a kedvencem eddig, stabil, piszok jól irányítható, megfelelő sebességgel.
Tudom :) Az autó viszont tényleg jó és ilyen korán ilyen kategóriás autót nem lehet még venni sem a játékban, mert el sem adnak annyi street crednél,ami kb ekkor reálisan van, még ha pénz lenne is rá.
ha elolvasod az ott található szilánkot, akkor láthatod "Homályember" bejegyzését a barlangjáról, a mozi sikátorában lelőtt szüleitől. Valamint hogy Ő aza hős, akit a város megérdemel, nem pedig akire szüksége van.
Ghost Town főküldetést végig kell vinni, segíteni kell Panamnak megölni a faszit, aki ellopta a kocsiját. Majd 3 napot várni és éjjel 11-12 óra között visszamenni ugyanabba a barlang-alagútba a pálya jobb alsó szélén, ahol ez a harc volt és a barlang közepén ott lesz a Caliburn egy nyitott konténerben. Ha beleülünk, örökre a miénk, hívható, mint Roach. Ha nem spawnolna akkor nekem az segített, hogy a barlang szélén mentettem és újraindítottam a játékot.
Ez az egyik legjobb autó a játékban. Vagy talán a legjobb.
A prológus az a Dex féle nagyobb munka befejeztével véget ér, és utána ahogy észrevettem sok tekintetben magasabb szinten folytatódik a játék, színesebb lesz a kínálat ellenféltípusokból, újabb fegyvereik lesznek, erősebbek is lesznek. Az új pisztolyt az egyik ilyen újabb fajta ellenségnél találtam. Rám lőtt vele, leszedte az életerő felét, lángolni kezdtem, viharos gyorsasággal marta le rólam a maradékot, szóval utána mentem nézni, hogy hát ez meg mi volt. Hú nekem is tetszik. Kisebb sorozatokat lő vele, 2-3 lövedék, de mindegyik talál és felgyújtja az enemyt. És akkor ez egy ilyen common pisztoly, ami kiesett az egyik bandatagból. Szóval ennél szerintem lesznek még bőven jobb fegyverek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.12.22. 12:30:24
Witcherben azért a legjobb vértek és fegyverek a witcher-vértek voltak, azokat meg le kellett fejleszteni és upgrade-elni folyamatosan. Az első végigjátszásnál én sem csináltam és simán be lehetett fejezni a talált dolgokkal is. A CP meg könnyű, igen, a pénzből implantokat vagy autókat vehetsz, bár a legjobb autók ingyen megtalálhatóak. Ahogy a legjobb fegyverek és ruhák is.
Tárgykészítés/fejlesztés szerintem felesleges vagy legalábbis súlytalan. Egyáltalán nem használom. Mindig dobnak az ellenfelek jobb fegyvereket, lőszerből se fogytam ki még soha. Witcherben ugyanígy volt, lehetett felszerelést gyártani, de minek? Legendás cuccokat is találhatunk, kocsikat szintúgy. Implantokon kívül semmire se kell költeni. Abból meg már megvan minden amit akartam. Tele vagyok pénzzel és semmire se tudom már használni, pedig még csak a felénél tartok kb. a játéknak. Nincs hová fejlődni, hardon nem akad ellenfelem. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.12.22. 11:14:43
Igen, sot, sokszor a regeny marketinganyag az rpg-hez.
Ez egyáltalán nem igaz. Dehogy készül a legtöbb rpg regények alapján, egy rakás világot tudok mondani, ahol előbb volt az rpg és utána lettek a regények. Pl. Dark Sun, Forgotten Realms, majdnem az összes régi AD&D vagy D&D világ. De mondhatnánk a Bioware Dragon Age vagy Mass Effect játékait is.
Legfeljebb az inspiráció volt előbb. Vannak olyan rpg-k, amelyek kifejezetten egy regény alapján készültek, de nem ezek vannak többségben. A World of Darkness játékok (Vampire, Werewolf, Mage stb.) sem egy kifejezett regényt dolgoznak fel, hanem úgy általában veszik a mondákat, az irodalmat, a filmeket és ezekből csinálnak valami sajátot.
Nagy vita nem lehet, mert Pondsmith elmondta, hogy nem olvasta Gibson Neurománc című regényét, mikor megalkotta a Cyberpunkot. Már nem emlékszem, melyik cikkben olvastam, de a wikin le van írva:
"Cyberpunk was designed by Mike Pondsmith as an attempt to replicate the gritty realism of 1980s cyberpunk science fiction. In particular, Walter Jon Williams' novel Hardwired was an inspiration, and Williams helped playtest the game. Another key influence was the film Blade Runner. Many also assume William Gibson's Neuromancer was an influence; however, Pondsmith did not read the novel until a later date. Other sources included the film Streets of Fire and the anime Bubblegum Crisis.".
Ez egy ősi vita, hogy a genre-alkotók nélkül mi lett volna és mi nem és ezért mit várunk el az utókortól és mit nem. Pondsmith cyberpunk világa sokat merít nyilván Dicktől meg Gibsontól meg egy rakás mástól, de ettől még ez az ő világa. Olyan, amilyennek ő megalkotta és nem egyenlő pl. Gibson cyberpunk világával.
"William Gibson vagy Philip K. Dick nélkül nem lett volna szerepjáték". Ezt a mondatodat nem tudom értelmezni. Most általánosítasz vagy csak a cyberpunk világra értetted?
Ez olyan, mint azt mondani, hogy mivel Tolkien népszerűsítette a fantasyt, ezért minden fantasynek Tolkien-szerűnek kell lennie. Nem így van. Ez Pondsmith cyberpunk világa, Gibson, aki egyébként egy Sapkowski kategóriás seggfej, igazi faszparaszt, már be is szólt nekik az első E3 videónál, de ezt le kell szarni. Ez a játék a CP2020 szerepjáték hangulatvilágát lőtte be és azt hozza is. Erre garancia, hogy a játék alkotója részt vett a fejlesztésben.
Vehettek volna 5 mp-et és kigooglezzák, hogy a "Cyberpunk" az nem egy lengyel regény, hanem egy amerikai asztali szerepjáték a kilencvenes évek elejéről. Első kiadása azt hiszem Cyberpunk 2012 volt, a második, ismertebb, ami később magyar nyelven megjelent, az a Cyberpunk 2020. Az R. Talsorian Games adta ki, ennek tulajdonosa Mike Pondsmith, aki a játék fejlesztésekor is ott volt, mint tanácsadó.
A lore ezen alapul. Ez nem William Gibson vagy Philip K. Dick cyberpunk világa, hanem Pondsmith cyberpunk világa.
Engem ott elvesztettek a srácok amikor a Witcher 3-ra mondták, hogy "azért lett jó a 3. rész mert volt előtte kettő rész és semmi kiemelkedő nincs benne!". Még régebbi elmélkedős, filozofálós videóba mondták. Bárcsak minden játéknak a harmadik részére ez igaz lenne. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.12.22. 01:58:30
> hacsak nem nyírja ki őket a GTA-s suttyó cunami.
Nagyon rá vagy gyógyulva erre a baromságra. Nem kellene erőltetned, mert se a GTA-nak, se a GTA-t kedvelőknek semmi köze ahhoz a botrányhoz, ahhoz a szarcunamihoz, amit a CP most kapott. A kapzsi saját felsővezetésük, a stúdió fejesei hazudtak a világnak, a befektetőknek, ők titkolták el a valódi állapotokat és adatták ki a játékot a pénz miatt, ők nem nézték szarba sem a saját fejlesztőiket és azok figyelmeztetéseit - na ezért van most hiszti, ezért lesz(?) most per, ezért van most életképtelen prevgen kiadás, stb. Nem a GTA-val hasonlító netes posztok miatt, nem a vicces grafikai bugok és glitchek miatt, ezeket úgy telibeszarja az ipar és a tőzsde, hogy ihaj. :)
Utólag már érthető, hogy az előzetes previeweket író újságok, streamerek és bloggerek miért nem kaptak prevgen verzióhoz hozzáférést és addig is miért kellett előre rögzített sajtóanyaggal illusztrálni a cikkeket. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.22. 01:00:18
Ezt az AI dolgot nem kell túlmisztifikálni. Még abban sem vagyok biztos, hogy nem írták meg, mert láthatóan rengeteg olyan dolog maradt ki a jáétékból, ami már félig készen volt.
NPC-k esetén hatalams kódolásra sem gondolnék, kis túlzással egy if/then/else faék kombóval leírható az, hogy mit csináljon az NPC. (HA X sugarú körben Y távolsgon belülre kerül a játékoshoz, AKKOR forduljon arccal felé, és csináljon RANDOM ezt+azt). Forgalom ugyanez (HA X idő alatt nem tud tovább haladni egy akadály miatt, AKKOR keressen alternatív útvonalat és kerüljön, vagy HA a játékos ütközik egy NPC járművel, AKKOR a járműben ülő NPC szálljon ki, és RANDOM válasszon egy tőmondatot az anyázás.txt/anyázás.sound fájlból).
Nyilván ennél kicsivel bonyolultabb, de nehogy azt hidd, hogy itt egy öneálló értelemmel megáldott MI-t kell létrehozni. Nem volt idejük erre, ennyi. Meg lesz csinálva, hacsak nem nyírja ki őket a GTA-s suttyó cunami. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.22. 00:49:45
Jó de te nem tudod elképzelni azt az állapotot, hogy egyszerűen csak nem akarok kijelölni semmiféle küldetést, mert éppen mondjuk csak felfedezek a városban? És akkor minek jelöl be a térképen egy útvonalat, ami felé nem is akarok menni? Ezt az opciót szeretném kikapcsolni. Szerintem ki lehet kapcsolni, csak valahogy még inkább fejlesztő és nem felhasználóbarát a szoftver. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.12.21. 23:21:33
Igen, és nekem ez a szörnyű. 2020-ban ilyen npcket és AI-t látva, hát nem tudom, nekem hiányzik az "ész" a játékból, zavar, hogy az NPC/AI buta mint a tök. Maga Night City zseniális, istentelenül részletes és változatos, olyan mélységben vannak az egyes részletek kidolgozva, amit én még sosem láttam. Utoljára talán a Division 1-ben élveztem ennyire bolyongani New Yorkban, az épületek között tátott szájjal járkáltam napokat (és próbáltam felismerni korábbi útjaim alapján a helyszíneket), de NC bőven túl tesz azon is.
...és pont ezért zavar és zökkent ki a buta AI ebből az álomból. Az ellenfelek rém ostobák, egy ZS kategóriás indie FPS-ben kb. ilyen az AI. Az NPC-k pedig szörnyűek, főleg ami a viselkedési mintájukat és az útvonalkeresést illeti. Változatosnak változatosak kinézetre, tényleg van itt minden náció, minden nem, minden stílus, bőrszín, stb. és nagyon ritka a két egyforma arc is, de se életciklus, re reakciók, se interakciók, semmi - azon kívül, hogy ha lövök egyet, lekuporodnak, majd despawnolnak, vagy clippinggel átmennek bármin :D És még lehetne sorolni a városi dugókat, az akadályba ütközéskor megforduló és random irányba elinduló járókelők, stb.
Valószínűleg belenyúlnak majd ebbe is (írták is), mert ez így tényleg gáz. Nekem legalábbis kellenek az élő, hús vér npck és a környezetre reagáló viselkedéseik is ahhoz, hogy az amúgy tökéletesen felépített város tényleg egy élő, lélegző város legyen. Amikor ugyanaz az npc három nap múlva mindig ugyanott brunyál a kocsma wcjében, vagy egész játékidő alatt egy helyben áll/ül és eszi azt az egy tál szusit (a láthatatlan tányérjából), az azért 2020-ban necces picit. Egy Cyberpunk 2077-nél pláne az, főleg azért, mert egy, nem ez lett beigérve és kettő, ha valakik, akkor a CDPR-ben bízott az ember, hogy meg is csinálják.
Nyilván kivételt képez minden sztorihoz kapcsolódó npc, azokat végig jól kidolgozták, jól összerakták, bár az eventekhez kapcsolódó npcknek sem jutott túl sok combat AI :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.21. 23:03:16
Ja, legalább fél, de inkább egy évet kellett volna még ezen dolgozni. Szerintem last gen konzolon (alapkonzolon) akkor sem lett volna sokkal jobb a játék, de legalább pc-n vagy next gen konzolon bugmentesebb és feature complete lett volna a végtermék.
Meglátjuk mit tudnak peccselni. Két nagy patchet ígértek be: egyik januárban, másik februárban jön. Addig legfeljebb ilyen mini hotfixek lesznek, mint amiből volt is már kettő.
A remény hal meg utoljára, most lesz elég dolguk a bug-okal és az optimalizálással, előbbiből néhány meglesz záros határidőn belül nyilván. Utóbbit lássuk be ha a több hónapnyi halasztás alatt sem tudták véghez vinni ezután sem lesz rövid idő, vagyis jó eséllyel hónapok kérdése. Na eztán jön ha jön az Ai, bár ez is mint írtam nyilván függ attól mennyire nehéz átírni mint attól hogy akarják-e vagy lehet-e. A physics meg nem lét kérdés így nem hiszem hogy változtatva lesz :( A mini map kizoomolás hiányáról nagy sebességnél nem is beszélve. Így is nyilván játszható a játék csak számomra szomorú hogy évekkel ezelőtti játékokban mennyire jobban működik és hogy van benne ami itt nincs. Majd becsukom a szemem ha ilyennel találkozom a játékban :)
Szerintem is. De nem tudom, nekem ezek nem akkora problémák ma sem. Én még ma is szoktam játszani a Morrowind-del (tudom, régi játék), ahol lényegében nincs npc AI. Teljesen random rohangálnak fel-alá a karakterek, Balmorában pl előbb-utóbb mindegyik a folyóban köt ki, vicces az egész.
Ettől még a Morrowind a legjobb Elder Scrolls játék, Skyrim, Oblivion a kanyarban sincs (Daggerfall meg túl random, az Arena meg egy rakás szar volt már megjelenéskor is).
oké, mer ugye a skillpontok elosztása miatt fontos kérdés ez.
A másik és egyben utolsó kérdésem (mára :) ):tTi meg tudjátok oldani, hogy ne legyen kijelölve küldetés? Mert ha ki van jelölve, akkor mutatja a térképen az útvonalat, és ez engem zavar. Egyszerűen az zavar, hogy mindig de mindig ki van jelölve egy küldetési útvonal, és van hogy tök mást csinálnék, és a térképen meg ott fityeg és néha megtéveszt és egyáltalán kiüti a szememet. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.12.21. 22:24:43
Hát akkor megpróbálom még egyszerűben fogalmazni mert lehet nem volt érthető. Nem nem érdekel a CP és a Gta (a belinkelt videóban sincs ilyen) story se küldetés összehasonlítása. Ilyenről szó sem volt. Nem nem érdekelnek a bugok mert majd ha marad valami a kiadóból akkor fontossági sorrendben javukat kijavítják. Amire én felhívtam a figyelmet az a Ai és game physics ami akár egy 2 hónapja kiadott Watch dogs vagy hónapokkal évekkel ezelőtti FNV, Fallout 4, Assassin's Creed, Red Dead Redemption 2, Far Cry , Skyrim-el hasonlítjuk a CP alul teljesít. Van fent videó ezekkel is összehasonlítva. Mindez a játék motor része és nem bug, vagyis nem tudni hogy lesz-e javítva vagy egyszerű-e egyáltalán javítani és hogy akarják-e.
Ettől még jó játék lesz ez ha elkészül, de hogy mindenbe bele magyarázni hogy ez egy Rpg és hogy ezek az elemek nem kell hogy működjenek benne szerintem elég gyenge érv, mivel az összes többi játékkiadó szerint kellett bele a saját játékukba. ÉS hogy azok is bug-osan jöttek ki, ok ok de nem is róttam fel a bugokat a játék hibájának még, mert bízom benne hogy javítva lesznek. Utoljára szerkesztette: xblades, 2020.12.21. 21:50:59
Okosfegyver, célra tart. Leesett az állam, 1 common enemy két kis pruntyogás neki.
Szakmai kérdés: szerintetek okosfegyvernél az okosfegyverekre vonatkozó bónusz és a fegyvertípusra vonatkozó bónusz egyszerre hat? Tehát például a pisztolyra rakott pontok okospisztolyra is vonatkoznak, vagy arra csak az okosfegyveres pontok vonatkoznak? Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.12.21. 21:41:05
köszi akkor inkább passzolom a plázában kommandóztam vagy 2 órát azért akartam felvenni a perket
Zseniális amúgy, ahogy a trailerhez képest alakították a sztorit, illetve Silverhand szerepét. Ugye azt hinnénk, hogy durva spoilereket lőnek el, pedig nem. :)
(Ezzel az 1.05-össel sokkal jobb lett nekem úgy érzésre a játék. A közérzetem lett jobb. Van az amikor fut a játék, de féltem minden percében, hogy jön valami durva lassulás, meg van az amikor fickándozik az ember, mer érzi hogy bírja a vas. Most ez utóbbit érzem)
Ez olyasmi, amit lehet patchelni és fognak is. Ne felejtsük el, hogy a legjobb modern Fallout játék, a FNV gamebreaking buggal jött ki vagy hogy a fejforgós npc-k bug mennyi ideig peccsetlenek maradtak. Egy rakás még ma is benne van, pedig lassan 10 éves lesz a játék.
Ettől még a FNV a legjobb modern Fallout és az egyik legjobb 3D first person RPG, amit valaha csináltak. Mert crpg-nél nem azok a fontosak, amik egy GTA-nál. Egyetlen olyan GTA küldetés sincs, soha nem is volt, sem a a régi 1-2-ben, se a 3-ban, VC-ben, SA-ban, 4-ben vagy 5-ben, ami elágazó történetvezetést, valódi döntéseket, többféleképp megoldható küldetéseket szerepeltetett volna. Mert az egy akciójáték. Ez meg nem. Az abban erős, ez meg ebben. Soha nem lesz a CP2077 olyan, mint a GTA5, de cserébe a GTA6 sem lesz soha olyan, mint a CP2077.
A durva bugokat javítják majd, de ettől még nem fogunk tudni cousin Romannal bowlingozni menni, ezt ne is várdd el a CP-től.
Te pedig enged el hogy Gta story, játék kategória és stílusához hasonlítják az emberek (jó persze van aki igen) Akad Fallout 4 és Far Cry és most ez nagyon fontos Ai és game physics összehasonlítás is. És hogy azok hogyan működnek vagy nem egy játékban, amiben a valóságot akarják megközelítőleg visszaadni. Ebben a tekintetben pedig a CP jelenleg elég gyengén teljesít, mert ez nem egy szöveg alapú szerepjáték, hanem egy látvány világra épülő videó játék Rpg elemekkel.
Perk + rakd be a kest barmelyik fegyver helyre a harom kozul, majd amikor kezbe veszed, celozz, bumm! (azzal szamolj, hogy a hullabol nem tudod kivenni, nekem legalabbis meg nem sikerult rajonni, hogy kell) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.21. 20:59:29