Általában én is így vagyok vele, de van kivétel, mikor a sztori érdekel, mostanában szokás grindolást és bónuszt beletenni hogy aki fizet a bónusz xp-ért megússza a grindolást, vagy pl utazás felgyorsítása akár gyorsutazás vagy idő felgyorsítása hogy gyorsabban fusson az a ló. Mind hasznos tud lenni és rájöttem ez komoly órákat spórol meg nekem az AC Odysseaban még az élmény nem megy el.
"Maradjunk annyiban, hogy legkésőbb az első végigjátszás után garantáltan mindenkinek megjön a kedve egy kis buheráláshoz, ne álszentkedjetek! "
Ez baromság! Én sem tenném. Az egész játékélményt veszi el, ha buherálok. Nincs kihívás, nincs izzasztó helyzet, nincs sikerélmény, ha egy buherált félistennel játszik az ember. Régi szabály ez, amit persze meg lehet szegni, csak nem érdemes.
Majd konzolparanccsal neki adom a karakternek a szükséges itemet, nyugodj meg. :-D
Na jó, nem! Hagyjuk is a témát, még ki se jött a játék de már csalónak lettem kikiáltva, csak azért, mert csalni akarok. Ártatlanság vélelme, gyerekek. :-D
Lehet, hogy ez egy hőérzékelős PÓK játék lesz ami csak úgy oda scannel egy hálót pl a sarokba ha úgy tartja kedve? Reggelente be ül, és scannel egyet a sarki hálóba... vagy ilyesmi
Skillek "elfogyasztásával" meg majd változik, mekkorát scannelek. vagy épp milyen színűt Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2019.09.09. 14:51:05
Én tippre azt mondanám, hogy 2 perket választhatsz induláskor. A talenteket pedig karakter alkotáskor és bizonyos számú szintenként. Ezek valószínűleg az általad is írt valamilyen stathoz kötött dolgok lesznek vagy egy másik perk meglétéhez kötik magasabb szinten. Ha a lengyelek nyilatkozatait vesszük figyelembe, akkor valószínű, hogy a megfelelő statokkal bárki bármilyen talentet megtanulhat majd. :)
"De ez a falon mászó ultra hekkernindzsamesterlövész valami beteg cucc"
De nem az, mer a játék skilljeit használom. A szabályok, pedig nem feltétlenül jók. Witcher 3 a legjobb példa rá, amiben a skillesedés úgy ahogy van el lett cseszve. Rengeteg skill volt több fokozattal, de alig fejlődtél, kevés skillt szedhettél össze, ráadásul limitálták. Abban a játékban alap, hogy indulásnál csinálunk magunknak egy saját witchert induláskor. :) De van olyan játék, aminél tökmindegy. Pl. Tomb Raider legújabb részében egy pillanatra nem éreztem azt, hogy nekem kellene azonnal a sok skill. Ott is van egy méretes skillfa, de elég gyors a fejlődés, és igazából a skillek nem is tesznek sokat hozzá. Ami fontos, azt viszonylag hamar megszerezzük, a többi csak töltelék. Na most Cyberpunknál nem ilyen lesz, mer ott arról döntök, hogy tudok-e a falon mászni, átláthatok-e a falon, szkennelhetem-e az illetőt, hekkelhetem-e a rendszert/ellenséges félrobot faszit, stb. . Ezek mind hasznos, érdekes képességek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.09. 13:36:10
Persze, minden keplekeny meg szerintem is. A neten egyelore az idei "haknis" (E3, GC, PAX, TGS, stb.) videokban mutatott kepek lathatoak, amelyek szerintem azota mar regen nem igy neznek ki, vagy nem ezekkel a tartalmakkal, nem ezekkel a relaciokkal, stb. - csak hat sosem az aktualis buildet viszik el promozni, hanem egy korabban osszerakottat.
A CP szabalyrendszere azert valamilyen szinten kotott, meg ha nem is egy az egyben implementaljak, biztos, hogy bizonyos perkekhez megfelelo skillek es megfelelo statok kellenek, a kerdes csak az, hogy mennyire szigoruan/mekkora "mennyiseg".
#976 Azert nem tartok ettol a resztol, mert a jatekon dolgozik a CP szuloatyja, Pondsmith is (es nem csak mutatoban), igy azert picit jobbak a kilatasok, mint az egykor volt korszakalkotoan zsenialis Bioware "maradeka" altal osszerakott nesze-semmi-fogd-meg-jol skill rendszer :)
Na ezt én is néztem, hogy van már skillfa, ami lehet még nem a végleges. Itt bárki tanulhat bármit és ez összecseng azzal, amit a készítők nyilatkoztak, hogy nem lesznek kasztok. Viszont cikkeben (meg a wikin is) még mindig kasztokat emlegetnek. Lehet inkább tényleg játékstílust kellene írni, mert az inkább fedi majd a valóságot. Kíváncsi vagyok a többi infóra, mert ez így még kicsit karcsú. Nem vonható le ebből messzemenő következtetés, mert nincsenek meg a perkek és a talentek, ezek még csak a skillek. :)
Nem baj, ahogy nagyapam mondta mindig, a "vantol sosem kell felni" :)
Kaszttal kapcsolatban ovatosan fogalmazzuk, mert nem lesznek tipikus kasztok :) Inkabb jatekstilus lesz az, ami alapjan - megfelelo perkekkel es karakterfejlesztessel (/stat pontokkal) - lehet haromrol beszelni.
A perkek es skillek mindenki szamara elerhetoek lesznek, ha rendelkezik az elofeltetelekkel (stat, stb.), az mar mas kerdes, hogy ki mit valaszt. Nyilvan lesznek limitek, amely miatt egy Ionvard fele "hekkertanknindzsagyogyitoszexmachinerobot" nem biztos, hogy osszehozhato csalas nelkul, de azert biztos lesznek olyan (meta)kepessegek, amelyek minden buildnek az alapjait kepezik majd. Meglatjuk.
A Wicher III azért volt jópofa, mert potionnal tudtad restelni a skillfát és egy végigjátszáson belül több felállást kipróbálni. Ne, nem mintha bármi értelme lett volna a LVL és annak hatása miatt...
Ha pedig olyan hosszú lesz mint egy Witcher alap, vagy akár mint egy Witcher a kiegekkel együtt, akkor engem spec elveszít a további végigjátszásokkal, mert egyenlőre a Witcher 3 at sem sikerült befejeznem, pedig tuti 150-200 óra közt járok vele.
Lesz 3 kaszt és mindegyik más típusú dologban jó (NetRunner, Techie, Solo), szóval Fred lehet 3 végigjátszás lesz. Valószínű, hogy a skilleket bizonyos fokig mindenki megtanulhatja, de lehet lesznek megkötések is, hogy bizonyos szintet vagy képességeket már csak az adott kaszt tanulhat. De ez csak spekuláció. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.09.09. 12:22:29
Hat, szamomra ez a felfogas teljesen abszurd es szembe megy mindennel, amiben en(!) hiszek egy jatekbeli karakterrel es lehetosgeivel kapcsolatban, de elfogadom, ha mas nem igy latja. :)
En szeretem, sot, valamilyen szinten el is varom azt egy fejlesztotol/szerepjatektol, hogy legyen lehetoseg kulonbozo szerepkoroket betoltve tobbszor vegigjatszani a sztorit ugy, hogy eltero elmenyt nyujtson a dolog annak ellenere, hogy valoszinuleg a finisig vezeto ut nagy resze kozos, de a jatekelmeny mas. Szamomra a hianyerzet jo dolog, mert feltetelezi azt, hogy a masodik nekifutas soran mas skillekkel hatekonysagat illetoen esetleg maskent fog mukodni a karakter. Itt is szeretnek minimum 2-3 egymastol es tudasuktol/kepessegeiktol teljesen eltero karakterrel jatszani es a jelek szerint lesz is lehetosegem ra. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.09.09. 12:01:34
"Maradjunk annyiban, hogy legkésőbb az első végigjátszás után garantáltan mindenkinek megjön a kedve egy kis buheráláshoz, ne álszentkedjetek! " Nálad vannak bajok az tuti. :)
A szerepjáték azért szerepjáték, mert a szabályok keretein belül olyan karaktert személyesíthetsz meg akit szeretnél. De ez a falon mászó ultra hekkernindzsamesterlövész valami beteg cucc. Megértem, hogy megálmodsz egy karaktert és szeretnéd, ha minél erősebb lenne, de nem véletlenül vannak a szabályok. Ahogy az életben sem, úgy itt sem lehetsz mindenben a legerősebb/legjobb és ez nem is baj. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.09.09. 11:54:49
Maradjunk annyiban, hogy legkésőbb az első végigjátszás után garantáltan mindenkinek megjön a kedve egy kis buheráláshoz, ne álszentkedjetek! :D Kivéve ha a végigjátszás után megkapjuk a fejlett karaktert a következő játékra, mint a Witcherben. Akkor nem szükséges. Ez esetben én sem nyúlok bele, de nekem mindenképpen kell egy ilyen játékhoz a lehetőség, hogy élni tudjak a képességekkel, ne legyen hiányérzetem, hogy a karakter kár hogy csak ezt meg azt tudja mer nincs több skillpontom.
pont ez a kiszélesítés szerintem kérdőjeles, mert a lényeg egy megadott limite belül meghatározni a karaktert. Ahogy első kommentedben leírtad, te egy kvázi atomágyút akarsz, nem fegyverben, karakterben,. mert legyen eős, de mozgékony, hekkeljen de közben legyen TANK karakter, és lopakodjon, de közben akár varászoljon is ha úgy tetszik...
ez nekem pontosan az mint az atomágyú a Borderlands-ban. a meghekkelt fegyver.
Mondjuk a gameplay trailerben elmondtak, hogy nem lesznek osztalyok es mindenki ugy es azt valasztja a skillek kozul a fejlodes soran, ahogy es amit akar.
Rossz jutott neked erről eszedbe, én nem atomágyút akarok adni magamnak, hogy 1 lövés legyen mindenki, hanem kiszélesíteni a karakter lehetőségeit, hogy kedvem szerinti stílusban játszhassak ahelyett, amire lekorlátozna az alapjáték. Természetesen nem tudjuk még, hogy mindez hogy fog kinézni, én csak megelőlegeztem a skillfa megbuherálását, mivel szerintem ez nagyon hasonló lesz a Deus Exhez, amiben ez alap játékelem (nálam :D). Természetesen kell hozzá némi rálátás meg értelem, hogy az ember úgy nyúljon bele a szabályokba, hogy ne rontsa el a játékélményt. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.09. 10:08:09
A legjobb, hogy még nem is ismerjük a SKILLfát és a hatásait egy fél évig kb, utána meg majd eldől milyen lesz. Nekem tipikusan úgy hangzik az elméleted, mint mkor a haverral leültünk Borderlands-ozni.. én örültem mint majom mikor taáltam egy fasza fegyvert, majd megjelent mindig valami atomágyúval.. ami mindent tudott. plazmát köpni, tüzeset lőni, közben gyorsan tölteni, 60000máterre lőni.. mident.. és mikor egy idő után rákérdeztem, honnan, JAA most generáltam magamnak a cheat programal.. tessék csinálok neked is milyet kérsz?
gondolhtjátok.. állati gyorsan megölte a játék feelingjét az OP meg a hekk.. ha van egy karakterfjtád amit elképzelsz, a normál játékokban erre van a skill fa, meg az ujraskillezés lehetőség, hogy azokat oldod fel amitől olyan lesz a karakter. Ha mindent feloldasz, oda az egyénisége,. de te játékod lesz, én nem rontom el az enyémet az biztos, csak Multit ha mgis beleteszik 1x majd, akkor nem szeretnék ilyen krakter mellett játszani.
Nem az összes, kitalálok magamnak egy stílust, és az ahhoz szükséges képességeket. Amit én szeretek, az a felderítés, szkennelés, hekkelgetés, szóval adatszerzés. Emellé szeretek lopakodni, tehát valami láthatatlanná tévő kütyü és egyéb lopakodást segítő skillek kellenek. Éjjel látó, falon átlátó, hasonló cuccok szintén. Kell az a mantis-penge, mer az közelharcra és falmászásra is jó. Más úgy nagyon nem is érdekel most így látatlanba. Fontos még az alapsztori, tehát ha valami okból totál nulláról kell indulnom a sztori szerint, akkor nem az elejétől fogom fullba nyomni, hanem amikor a sztori szerint már pakolgathatok magamra ezt-azt.
Bár lenne a mai játékokban lehetőség, hogy mindig változtass a karaktereden, ha épp úgy szottyan hozzá kedved, hogy másféle buildet/játékstílust akarsz kipróbálni.
Áh, inkább unlockoljuk az egész fát, úgysincs kedve/ideje senkinek skill-kombókat keresni, legyen a miénk az összes. :-D
Tipikusan az a játék lesz, amiben meg kell buherálni a skillfát. :) Amikor óriási a játék és 1 karakterrel lehetünk, akkor nem szeretem ha eldöntik a fejem fölött, hogy vagy lopakodó stílus, vagy hekker, vagy izom. Egyszerűen túl hosszú a játék ahhoz, hogy ne csinálhassam meg benne, amit csak akarok, képességek tekintetében. Deus Ex is ilyen volt. Még csak nem is az erősségen állítgatunk, mivel ha több féle módon is meg lehet oldani a küldetéseket, akkor ha én két féle módon is meg tudom oldani, akkor is csak egyféleképpen fogom, tehát annyi az extra, hogy választhatok, hogy hekkelem a zárat, vagy felmászok a falon.
Egyszer nyertem en is ott, igaz az csak egy "Hot Sound and Vision" nevu valogatas CD volt, tele .mid .s3m hang/zene fileokkal (mp3 meg nem nagyon volt) es valogatott .pcx es .bmp hatterkepekkel. :) Laptopnak jobban orultunk volna, de azert ez a cd is surun jart kezrol-kezre a tarsasagban. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.09.06. 15:56:11
286-386-osra: elment venni a családnak egy PC-t az ifabo-ra (vagy comfair, nem emlékszem) és volt egy sorsolás, hogy a jegyvásárlók között kisorsoltak egy laptopot (compaq volt) amit megnyert. Kb ennyi.
Én most kattantam rá a játékra, nézegetve pár videót. Megcsorrant a nyálam. Természetesen igénybe lesz véve a konzolparancs-lista, hogy tisztességes karaktert építhessek magamból. :D Egy ilyen lopakodó, hátulról támadó, hacker, scanner, falon is futkosó, falról is támadó, mesterlövész nindzsát tevezek. Egyelőre férfi karakterben gondolkodom, mivel a robotkütyük miatt a női karakter el fogja veszíteni nőiességét egy idő után, szóval akkor már inkább faszival leszek. Fú de kegyetlen leszek. Az lesz a nevem, hogy Snake. Vagy Shade. Vagy valami egészen más. Amerre csak megyek, azt fogják suttogni a hátam mögött, hogy úristen ott megy az a falon mászó, lopakodó hekkernindzsa! Mikor jön már ki!! Ja, és ez az a játék, amit kizárt hogy nem veszek meg boltban.
Jah, megvan a magyarázata... hogy nem te irányítasz, így nem te játszol, úgyhogy HÚZZON már el onnan, had játszak már én is egy kicsit :D:D Vagy érted... "Drágám, baromi bénán játszol.. Rosszul vagyok tőle(d)... Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2019.09.06. 07:59:51
Most nem értem.. Hazajött valamivel, ami Bármi csak ingyen volt?
Ilyen volt a " Nicsak ki beszél"ben is, mikor a Nő elékpzeli, hogy Travolta hogy tartaná el a családot :))) Hazajön 1-2 kidobott konzervvel, meg egy " Tökéletes fej saláta"... a Szupermarket mögötti kukából, " de mivel INGYEN volt, így NEM KELL KIDOBNI" :))))))) Bocs-. szabad asszociáció :)))
Ez egy érdekes kérdés, pl. ha FPS-t játszom, akkor semmi bajom, akár órákig sem. De ha valaki más játszik FPS-ben és azt nézem, attól 2 perc után rosszul vagyok. Persze megvan ennek a pontos magyarázata.
Ott nyerte faterom az első PC-nket (386-os laptop). LOL. 286-os PC-t ment venni és hazajött azzal ingyen. Meg egy tonna játékkal... Mekkora flash volt már. Azt se tudtuk mi az a PC. :D
ez nekem is ismerős. Amikor FPS-ezek az asszony elkezd szédülni csak attól ha nézi. (de még akkor is ha a PC builder simulator-ral játszom ami nem egy HC FPS) :) Ellenben a witcher 3-ban: jajj de szép város, jajj de szép a táj... menjünk ahhoz a tóhoz...
Szóval van ilyen, hogy valaki nem birja. Szerintem az agya valahogy megzavarodik (no offense) attól, hogy nincs semmi fix viszonyítási alap (karakter háta) hanem csak a FOV.
Engem csak akkor zavar a puska, ha nem lehet elrakni. Egy 2019-es játékban legyen már alap ez. Asszem a Metro pont kibaszott velem, mert abban nem lehet, de persze van akkora múltam azzal az univerzummal, hogy megbocsátottam, és elkezdtem játszani. Aztán félúton kiszálltam mondjuk, de magyarítással biztosan végigjátszom párszor.
Más: arról tudunk valamit, hogy a Witcher 3 hagyományait követve a Cyberpunkhoz is lesz alapból magyar nyelvi támogatás? Nagyon nagyon remélem, különben bele se kezdek. Vérző szívvel megnézek akkor egy végigjátszást úgy az első óráig, aztán utána várok 5 évet, mire elkészül a magyarítás. :)
Én sem szeretem a TPS-t, különösen közelharcnál, mert értelmezhetetlen, hogy hova is fog pontosan csapni. GYakorlatilag össze-vissza hadonászik mindenki, ez jól látszik a gameplay videókon. Ellenben! Meg lehet csinálni a TPS-t is jól, pl. a Mass Effect-ben nemkem semmi problémát nem okozott, pedig már ott tartok, ha egy játék TPS only, akkor szóba se jöhet, hogy megvegyem. Ezzel szemben reálisabbnak érzem az FPS-t, az általad is említett okból. Skyrim-be rengeteg órát betettem, W3-ba épp a TPS miatt nem tudtam, bár a végén azzal oldottam meg, hogy cheat-eltem a harcot, így az értelmetlen csapdkodást ki tudtam kerülni, és koncentrálni tudtam a világra, a történetre és a szereplőkre. Az viszont érthető, hogy ezzel mindenki máshogy van, mindenki mást preferál. W3 esetén nem tettek FPS nézetet a játékba, játékmechanikai okokból, most pedig nem tesznek bele TPS-t, szintén ilyen megfontolásból. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.09.03. 19:32:09
Nem tudom, nem ertek hozza. Engem nem zavar, bar az oskorban amikor az egyik IFABO/COMPFAIR kiallitason a BNV teruleten a fejemre tettek egy kezdetleges VR sisakot es ket percig kiprobalhattam egy Descent szeru full XYZ iranyba is halados urhajos valamit, na utana fel oraig en is csak pislogtam es volt szedules. De, azota sem, szerencsere.
Ismerek olyan embert, aki buszon/vonaton/autoban ha ablaknal ul es latja a tajat suhanni, elszedul. Olyat is, aki menetiranynak hattal nem tud utazni. Megint mas az anyosulesen lesz rosszul, ha nezi az utat. Mas nem birja az FPS nezetet jatekokban, megint mas birja, de csak fix FOV ertekkel tud rosszullet nelkul jatszani. Stb.
Az agy ismeretlen terep, csak sejtjuk, hogy mi miert es hogyan mukodik.
Mennyivel jobb, ha a puska helyett, amit el lehet tenni normál játékban, egy érdektelen karakter tölti ki a képernyő felét, amit még csak el sem lehet tenni. Cserébe persze a célzás, és általában a környezettel való interakció macerás, mert valami érthetettlen okból az a természetes, ha a nézőpont a két szem helyén van. Az fps mód monitoron szédülést okoz pedig kissé túlzónak tűnik, vagy inlább valami gondra utal.
Én sem nagyon vágom, mert TPS-ben sem látok a hátam mögé, sőt sokszor nehezebb érzékelni hogy hol is az ellen ha a kamera úgy mozog. Viszont megvan az az előnye hogy lehet vele úgy csalni hogy leguggolsz a sarokra és negyed kamerával biztosan a fal mögé látsz :D
Az OCR fejlesztői változatát kipróbáltam DCS World-del és nekem is előjött a szédülés, de FPS játék monitor előtt soha nem okozott ilyet. A gyors kameramozgás kitételt nem értem. TPS-ben is, ha 1 sec alatt 180 fokot fordulsz, akkor az a nem nagyon közeli objektumokat leszámítva kb. ugyanazt a relatív mozgási sebességet adja...
Sajnos agy mar csak ilyen, foleg ha csak lathato a mozgas, de nem erzekelheto. FPS es VR jatekoknal ezert okoz sok embernek problemat, ha nincs meg a kello osszhang.
Bevallom ezt nem értem. Szinte tökéletesen ugyanazt a mozgást látod FPS és TPS nézetben is, ha a FOV ugyanaz és ugyanolyan gyorsan mozgatod a fejed akkor, ha nem két centire állsz a faltól.
Nem tetszik hogy ennyire erőltetik a belső nézetet. Sokan, engemet is beleszámítva nem bírják a gyors kameramozgást és rosszul lesznek tőle. Fej és szemfájást, szédülést okozhat. Külső nézetnél nincs ilyen, meg sokkal jobban megy a játék is ha nagyobb rálátásom van a körülöttem lévő térre és nem kell forgatni a kamerát állandóan hogy van-e valaki a hátam mögött. Zavaró az is hogy kis túlzással a fél képernyőt egy rángatózó puska takarja el. Csak azért leszek hajlandó adni neki egy esélyt mert a CDProjekt készíti, de egy-két óra alatt meg kell győznie különben felejtős lesz. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.09.03. 15:40:32
Nekem mindegy, csak a mélység közelítse meg a Witcher 3 at és rendben vagyunk.. Na meg a gameplay legyen olyan ami adja az érzést...
így legalább a sok kiscsávó beleélheti magát, hogy milyen is lenne az ha nem a CB-ot nyomná, hanem a kis eminens sacikát a 2ik padsorban. :) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2019.09.03. 06:26:44
Ezek a "nézet" modok nem szoktak rendesen működni. A W3-hoz feltettem egy FPS modot, mert én meg a TPS-t rühellem, de valami rettenetes volt, írányíthatatlan, nehézkes. Szerintem visszafelé sem működne sokkal jobban.
Gondolkoztam ezen de szerintem nem valószínű, másnem ha valami community mod, bár a GTA-s hot cofee mod óta figyelnek erre szerintem, hogy ne maradjon bent, meg amúgy sem lenne sok öröm a félig elkészített dolgokat nézni, a hivatalos patch meg azért lenne fura hogy akkor beállításokban beállítod hogy mit akarsz? Egy játékban sem volt még olyan hogy változtathatod hogy FPS vagy TPS cutscenet akarsz és szerintem ez olyan fontos elem ami miatt csúsztatnák a megjelenést hogy legyen idejük befejezni és ez az utolsó pillanatos ötletelés már biztos nincs E3-on meghallgatták a véleményeket és sztem most már lezárták ezt a részét. Meg FPS nézethez is ugyan úgy be kell állítani a karaktereket, hogy élvezhető legyen, csak nem a külső hanem a belső kamerának játszanak. Szóval még azt sem mondhatjuk hogy igazából kevesebb meló
Pedig a Witcherben is szép szex jelenetek voltak vagy a Kingdom Comeban pl Theresás eléggé üt, volt ahol ott is megspórolták ezzel az elsötétült képernyővel. A Kingdom Come azért is jó példa mert az is FPS de a cutsceneken látjuk a karaktert meg ha beszélünk valakivel akkor is, szerintem az is jól működő rendszer pedig ott kinézeten max a ruhákat cserélhetjük.
Csak tipp, de szerintem post-premier jon majd egy patch es feloldja a tps nezetet es tps cutsceneket.
Siman el tudom kepzelni, hogy az utolso pillanatban belso teszt/kozossegi event/stb. ihlette javaslatok miatt olyan valtozasok tortentek, amelyek miatt nem marad(t) ido az uj/modositott cutscenekre (beallitasok/kamerak, vagasok, rendezes, scriptek, stb.), igy marad az egy kameras (fps) beallitas egyelore, mert azzal elkeszulnek siman az aranylemezig.
Vagy nem. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.09.02. 13:41:28
Jah a skyrim jó példa mert ott aztán tényleg macskaembertől kezdve a minden lehetsz de én is soha nem láttam a karaktert. Szerintem sem lenne zavaró ha váltogatnák, mert el tudok képzelni olyan cutscenet ami FPS nézetben jobban átjön de másik meg külsőben mutatna jól.
Tükröződő felületeken láthatod magad vagy bármilyen más helyzetben. Egyébként meg csak beleélési faktor. Ha valaki a Skyrimet is belső nézetből tolta végig, akkor nem látta magát kintről kvázi soha...
Nekem kicsit furának tűnik a a grafika, kicsit fakó
És ezzel mi a baj? Gondolj bele, ha a Witcher III-ban, amit végig TPS nyomsz, akkor FPS átvezető kerül bele. Igen fura lenne. Van olyan helyzet, ahol persze érthető a külső nézet, ahol pl. nem is vagy jelen, de összességében nem értem a "hááááááááááááát" részt.