Nem is kell felvenni a tempót, el kell engedni azt kész.Megunni sztem képtelenség, max nem használod a lehetőségeidet. Elképesztő hogy mit meg nem csinálnak a modderek. AC-ban tegnapelőtt voltam lakókocsi versenyen a GTA5 kikötőjében (nem játszottam a játékkal), ott a rally, a cruise, a drift, és nagyon sokféle bajnokság. Pont a napokban gondolkodtam hogy elő kellene ásnom az LFS-t, mert rengeteg moddolt autót mutattak hozzá. Az ACC-t is próbáltam online esőben...és akkor még az F1 szezon el sem indult. Ott is megvan a 2019, és alig tudtam menni vele, a Wreckfest is qva jó lett...ott roncsderbizhetsz vagy állatkodhatsz.. elképesztő kínálat van.
Talán már túl régóta játszom ezekkel és már nincs akkora varázzsal rám ez az egész. Meg hát egy monitorral és egy sima kormánnyal online már nem igazán tudom felvenni a harcot azokkal, akik csúcs kategóriás cucokkal nyomják, VR, DD, cockpit, stb... Többet meg nem óhajtok rá költeni, csak azért, hogy számomra vadidegen figurákkal versenyezhessek. Főleg ha még tétje sincs a dolognak. Az eSporthoz meg már öreg vagyok. Offline meg... Az AI egyelőre egyik játékban se üti meg azt a mércét, amit már érdemes lenne verseny szimulációnak nevezni. Sőt többnyire idegesítő és frusztráló az AI működése, ami miatt ugyancsak meg lehet unni a dolgot.
Hát nem tudom. Szerintem meg nem lehet megunni őket. Persze van amelyik valami olyanban defektes, ami engem is idegesít, és emiatt elfelejtem.
De egy jó szim jó szim marad, akkor is ha nem foglalkoznak már vele a fejlesztők. Lásd GTR2 mennyi ideig népszerű volt... Sőt, ez fordítva is igaz lehet, a Raceroom pl szerintem nagyon jó irányba tart, fizika, hangok, FFB, AI...
Plusz mindig gyermeki lelkesedéssel ülök le egy nagyon patch után az ilyen címek elé, ilyenkor olyan, mintha valami újat próbálnék.
Oké, mindenre rá lehet unni, de más, ha valamit szimplán csak grafikailag tartunk már elmaradottnak, vagy a totál béna, és gagyi AI cseszett fel bennünket és ezért nem foglalkozunk már a programmal...
Viszont én is szeretnék egy olyan programot, ami mindenben nagyon jó, és nem piszkálgatják fél évente... Talán ilyen lesz végre a GTR3, vagy ez, vagy a PC3...
Ez a tökéletes játék, szimulátor nem létezik, nem is lesz dumát annyira nem szeretem. Persze nincs, nem is lesz, de vannak, amelyek szinte azok voltak régen. RBR, GTR2, Papyrus Nascar címek, GP Legends, soroljam még?
Mostanság sajnos olyan amilyen a kínálat, de azért szvsz javulhat a helyzet, vannak pozitív változások szimeket illetően... A konzolos címek komolyodnak, a WRC8 veszett jó karriert kapott, készül a GTR3, a PC3-nak több időt adtak, a Raceroom egyre jobb és jobb lesz, ár/értékben talán az egyik legjobb, az egyetlen komolyabb szívfájdalmam, az a klasszikus, régi pályák "hiánya".
iRacingba pl isteni lenne, ha lehetne régi pályákat is venni, mármint a kornak megfelelő kinézettel. Mindig elképedek amikor ránézek egy két GP Legends videóra, hogy milyen szép pályák is voltak...
Pont ez a kínálat az, ami már nem teszi egyedivé ezeket a progikat. Nekem is megvan a két PC, AC, ACC, rF2, R3E, Automobilista, Dirt Rally, F1, most van egy három hónapos iR is mellé, amit egyébként biztosan nem fogok megújítani. Szóval igenis meg lehet egyik-másikat unni. Ha hónapokig szarakodnak, vagy hetente havonta belepiszkálnak és itt nem csak a javításokra gondolok, hanem a fizikán FFB-n meg a fontosabb dolgokon is állandóan változgatgatnak, akkor előbb-utóbb elunom a dolgot és leradírozom a gépről. Meg mi az, hogy ha jó a cucc, akkor nem unom meg. Igazából mindegyik jó. Egyik ebben, a másik abban, de hogy mindenben jó legyen egy cucc... na olyat még nem láttam. És igen. Szerintem a szimeket is lehet unni. Ha valaki évi 365-ben nyomja és nem unja meg időnként, akkor ott valami nem egészséges. Még az igazi pilóták is unják egy idő után. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.04. 07:35:21
Mivan? Ha jó a cucc, akkor nem unod meg. Itt nem kell eget verő karrierben gondolkodni, a játék első blikkre az új engine miatt adódó lehetőségek miatt izgalmas.
A szimezést meg lehet unni? :D mivel szimekről van szó, végtelen számban lehet futamokat szimulálni, eső, felszáradós, ilyen pályán, olyan pályán, stb...stb...
Az UI tetszik, nagyon csinos, ahogy a játék is. Csak hát itt az iRancing AI is, az nagyon lekót, az ACC is nagyon jó lett végre... és hát jön a FM8 meg a PC3 meg a GTR3 is...
Funra nem fogom mindet megvenni, mert felesleges lenne. Régen megtettem volna, de ma már jobban átgondolom...
Kivárom a hivatalos 1.0-át. Elegem van már ezekből az EA, meg Open Beta, meg a többi fejlesztés alatt álló cuccból. Mire használná az ember rendesen, addigra meg is unja.
Sajnos a szkeptikusoknak lesz igaza a fizikát illetően. Elég csak megnézni az átterhelődést 0:20-nál... Kár.
Szokott bug lenni, nekem a biztonsági autós szakasznál, mikor nem jön a pályára és 17-tel döcögnek körbe karikába olyankor mit lehet csinálni?
Kicsit turkáltam a beállításokban, és mintha gamepadra állította volna magát a játék. Oda vissza állítgatva a kormányra szerencsére jó lett végre. Ez biztos valami bug, mert a beállításokba be se léptem amikor előjött.
Nálam meg ezzel a körhátrányos téma a gáz, tud rá valaki ötletet,hogyan tudom visszavennni?
Belefutottam egy bug-ba, és sehogy sem oldódik meg.
A kormányzás teljesen meghülyült. Egyik pillanatban jó volt, visszamentem a boxba, ki a pályára, és hirtelen a kormányomon az első 90 fokot alig érzékeli, utána meg felgyorsul. Nem lineáris egyáltalán a kormányzás, így meg élvezhetetlen a játék. Egyszer már korábban csinálta az egyik gokarttal, akkor állítottam a boxban, azt visszacsináltam, és jó lett, most az ultima gtr-t próbálom, de így kis túlzással vezethetetlen. És hiába indítottam újra a játékot, ugyan úgy rossz.
Imádom várom ezerrel, remélem a boxkiállások is sokat javulnak. Meg a biztonsági autós szakaszoknál meg vissza lehet venni a körhátrányt. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2019.10.01. 16:56:37
Leteszteltem, de egy nagy baromság, mert esélyed sincsen megnyerni, sokkal hamarabb elfogy a gumi mint az ellenfeleké, egyszer jöttek volna csak mikor már vége volt a futamnak looool.
De lényegében mindegy, ha egy sima játékos vagyok. Ha egy szimes vagyok, akkor érdekelnek a részletek is, hogy mi van a háttérben.
Karmannguia 1965 Beta most jött ki nagyon jól vezethető, elég kevesen vannak benne csak 20-an, ennek nem látom a serialban hogy lehetne növelni a tagszámot.
Ez hosszú távon igaz, de ha most ebben a pillanatban leülsz akármelyik elé, az élmény szempontjából számít, hogy 1 hónapig ültek rajta, vagy 5 évig? Mert szerintem nem.
Igen számít szerintem, ha szimulátorokat hasonlítgatunk egymáshoz. Én pl. korábban mindent az LFS-hez hasonlítottam. Aztán rájöttem, hogy semmi értelme, mert a konkurencia lassan elment mellette. A vezetési élménye persze megmaradt, de ez már olyan, mint amikor a Lada, a Trabant stb. után kipróbálhattuk a nyugati autókat, amiben ott figyelt a sok elektronika, miegymás. A szimulátorokhoz idő ás pénz kell. Pl. nem minden fejlesztő engedheti meg magának, hogy egy-egy autót fél-egy-másfél évig polírozgasson, mire kiadja a publikumnak. Itt az iR-re gondolok. Vagy az rF2. Mióta is kotlanak rajta? Szóval igen számít. Még nekünk játékosoknak is, mert ha nem nagyon történik semmi, akkor egy idő után elengedjük és más után nézünk.
Igen, ahogy írtam is. alapokban hellyel-közzel megegyeznek. Szóval nem is erre gondoltam. Én a finomságokra gondolok, gumifizika pl. ki hogy tudja megoldani a gumi viselkedését vagy éppen a fékezéskor milyen hatások jönnek, hogy tudják belevinni a valódi fizikát a játékba, súrlódás, tömeg, érezhető-e az aero és a mechanikai tapadások közötti különbség. Ki hogyan kezeli ezeket a hatásokat. Na ott már vannak különbségek.
5 meg 10 éve megjelent játékokról van szó, jelenleg már nincs lényeges különbség köztük, de ez nem volt mindig így, elég komoly különbségek voltak gumiviselkedésben főleg..
Az lehet, de most neked ha leülsz eléjük, számít? Mert nekem nem, a lényeg, hogy most milyen és élvezzem amit éppen csinálok, azt meg szerencsére tudják ezek.
iR, rF2 meg Automobilista között váltogatva a gyári tartalmaknál én nem érzek hatalmas különbséget fizikában, se ffb-ben, nem kell adaptálódnom a másikhoz, valószínű ha elővenném LFS-t meg netKar-t azoknál se kéne, nekem pont az a gyanús, ami ezektől elüt, hogy ott valami nem kerek. Szimulátor és szimulátor között nem kéne hatalmas különbségnek lennie, lévén ugyan azt csinálja mind elviekben.
Oké. De kinek mi a valósághű? Szerintem nem sokan vannak akik valódi versenykörülmények között szereztek tapasztalatot, amit azután összehasonlíthatnak a szimben. No meg aztán ott van az is, hogy ahány szim annyiféle vezetési élmény. Alapokban hellyel-közzel azért megegyeznek, de mindegyik játékfejlesztő mást emel ki a játékában. Kunos pl. nagyon jó futóművet szimulál már-már tényleg olyan valóságosnak hat. A rF2-ben ez teljesen másképpen érződik és még sorolhatnám, de aki próbálta mindet az érti mire gondolok. Tény hogy a valóságban is különböznek az autók, a versenyeken használtak meg végképp. Már eleve minden autót egy adott pilótához állítanak. Tehát lehetséges, hogy a Hamilton féle Mercedes egyesek szerint nagyon jó, mások meg képtelenek lennének egy értelmes kört menni vele. Viszont vannak alap dolgok, jellegzetességek és ez akár egy F1 játékban is benne lehet. Szóval milyen valóságos élményt akar minden szimulátoros? Valaki minden szimben az iR-ben megszokottat keresi, van aki az rF-et tekinti etalonnak, stb... Szerintem aki igazán jó szimulátoros akar lenni az egynél fog kikötni és azt maxolja ki. És itt meg is van a válasz. A fejlesztők, lehet hogy nem szándékosan akarnak rétegekhez szólni, mert az az érdekük, hogy minél több emberhez jusson el a termékük, de a felhasználók előbb-utóbb úgyis csak az egyikre teszik le a voksukat, persze ahány ember, annyi féle, így végül mindenki megtalálja a maga kedvencét.
nem konkrétan a hegyi felfutó a lényeg, hanem hogy alakítható a játék akár arra is. mint akár Drag-ra, vagy mint az AC-ban: forgalomba autózásra, aminek szintén külön tábora alakult. De alapvetően amit itt várok, ettől a játéktól az a nagyon jó FFB, remek szimuláció, remek hangulat és grafika, mindezt klasszikus felállásban, azaz nem bérelve.
Hát van ami csak ebbe, vagy abba van, de hogy alapból kifejezetten más célözönséget lőnének be, hogy mondjuk szimulátoron belül is mi a hegyi felfutóknak kedvezünk az szerintem kizárt :/ Olyan kicsi a potenciális vásárlók köre, hogy ha még azt szűkítik belehalnak. Én egy jó szimet várok és remélem mindnek konkurencia lesz ^^
hivatalos engedélyek, vannak autók amik az egyik szimben jók és van ami a másikban, ..illetve ligaindítási lehetőség, moddolt tartalmak, ..pl. részemről a hegyi felfutó jellegű versenyzés. Ami most hirtelen beugrik.
De itt mitől lenne más? Vagy ez miért szól másnak? Nem kötekedni akarok, csak érteni. Szimes körökben szerintem mindenki a valósághű élményre megy a lehető legtöbb tartalommal és lehetőséggel. Nem érzem azt, hogy ez megosztott lenne.
Engem az érdekel, hogy mit hoznak ki a Madness motorból, amit a gazdája nem tudott a PC2-ben... De amúgy sok érdekes tartalom van benne, az hogy megtérül-e nekik, konkrétan nem érdekel... Nekem valszeg meglesz, mert imádok jópár autót a játékból, ami máshol nincs meg, és a PC2 körítés nagyon korrekt lesz látványban... Plusz ott lesz a Live Track 3.0...
Nem hiszem, hogy a RR, és az iR konkurenciájának szánják... Nem egy kávéház, és nem is egy koncepció... Nem kell keverni ezeket a dolgokat, mind másra való...
Én nagyon is, ez egy elég megszállott csapat, én sokat várok tőlük. Mindenképpen egy jó szimulátort, ..és még így is azt gondolom hogy még engem is megfognak lepni pozitívan.
Szerintem mindenki fejlődik. A második részben lesz dinamikus időjárás, napszakváltozás, gumifizika, live track és mindez már egy jóval fejletteb grafikai környezetben. Az első rész, Steam szerint 50-100ezer példányban fogyott. Ha 200-500ezer közé mennek akkor már megérte. Modjuk még a dolog pikantériája, hogy ők mit hoznak ki a Madness motorból. Szerintem sokan kíváncsiak lesznek rá, hogy a pCARS 2-höz képest mit tudnak villantani.
Amúgy belehet állítani hogy ha körhátrányunk van mindenki visszavegye amikor biztonsági autó van?,ez így nagyon idegesítő tud lenni.
Lehet tévedek, de ez többnyire steames nem? (Nekem ott volt meg). Amennyiben így van, a számokból tökéletesen kiolvasható, hogy az első résznek sincs piaca gyakorlatilag. Egy ilyen mértékű befektetés, amit ők most beletolnak, nem hiszem, hogy abból a régióból megtérül. De igazából azért szurkolok nekik, mert ha van verseny a piacon, akkor az csak nekünk a felhasználóknak jó :)
Én úgy gondolom, hogy a Reiza továbbra is a brazil/dél-amerikai piacot célozza meg. Nem gondolnám, hogy a cél agyonverni a riválisokat. Elég megtalálni egy szeletet a piacon, ahol esetleg erősebb megjelenésük lesz, mint a riválisoknak. Végül is mindegyik fejlesztőnek ez a célja. Ez inkább a rajongók mániája, hogy ezt vagy azt agyonveri. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.09.12. 12:40:28
Igen, tudok mindent, csak azt nem látom, hogy hogyan fogja az megverni az rF2-t meg az iRacinget. Amúgy is annyira szűk ez a piac, annyira kevesen szimulátoroznak, hogy tényleg mindenben rommá kéne vernie a három-négy nagy riválist, miközben a fejlesztés a licensz díjak a motor megvásárlása annyi pénzt felemészt... Nem tudom, hogy ezt hogy fogják kivitelezni.
Pedig engem őszintén érdekel, hogy mit szeretnek ebben a szoftverben. Szerintem két előnye van összesen, az ára és a gépigény. Na most előbbi azért lehet, mert a tartalom is több, mint szegényes, vagy "távoli", utóbbi meg a már általad is kivesézett motor miatt. Ezen felül semmi olyat nem tud, amit bármelyik egyébként lényegesen több funkcióval rendelkező konkurens ne tudna. Én azon is csodálkozom, hogy lesz 2. rész és előrevetítem, hogy szerintem óriási bukta lesz. Ha pedig az AI ellen való versenyzést vesszük, azt is tudja a RaceRoom pl egészen jól. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.09.12. 11:28:30
Már alig vártad, hogy történjen valami a topikban. Egyből már a kicsi görbe ujjacskáiddal termelted a betüket. :DD Unalmas kis életed feldobtam legalább. Na megyek, mert muszáj beszednem az üzleteimből a bevételt amit termelnek a csicskásaim. Na látod ezért érdemes felkelni! Szobapilóta :DDD
Gondoltam elmeséled, te mondtad, hogy szeretnéd pörgetni a topikot. Feltételeztem, hogy ha kérdezek, talán eldobod ezt a durcás szeretethiányos kisfiú stílust és felnőtt módjára meg tudsz fogalmazni 3-4 kerek összefüggő mondatot, mert amúgy tényleg érdekel, hogy miért tartod a legjobbnak. Én személy szerint az összes szimulátort kipróbáltam, ami valaha létezett és szokott érdekelni, hogy egyesek mit látnak a saját kedvencükben. A stílusod meg lepereg, de azért jó lenne, ha összeszednéd magad kicsit.
Nekem az iRacing a fav, engem nem küldesz el oda? :D Attól, hogy valakinek nem a kedvence ez a játék, attól véleménye még lehet nem? Nem hiszem, hogy bunkó trollkodással kéne feldobni ezt a topikot :) Szolgáljon inkább rá a szoftver, hogy beszéljünk róla. Például mit szólsz a frissen beállított 258-as peakhez? :D
Nem mellesleg abszolút korrekt, amit írtál :) Tökéletesen egyetértek. Azt viszont nem értem, hogy miért kell A, vagy B program mellett olyan szinten kiállni, hogy totális valótlanságok állításával próbáljuk igazolni, hogy márpedig az én kedvencem a legjobb. Az Automobilista olyan szinten kicsi, hogy egy kördiagrammon ki se lehet mutatni a többiek számaihoz képest. https://steamcharts.com/app/431600 Biztos azért, mert a legjobb. Egy jó irány, gyakorlatilag kimaxolták, ami az rF1 motorjában volt és ennyi. Semmi extra.
"Na? Most akkor mi van?" Tényleg. És akkor, mi van? Ezt az arrogáns fanboykodást, valami végső bizonyító kijelentésnek szántad? Vagy mi? Talán ha figyelmesen elolvastad volna amit írtam, akkor látnád, hogy ez teljes mértékben a saját véleményem. Gondolod, hogy a hisztidre megváltozik?
Na, azért mindennek nem :) @Scarry: Azt te sem gondolod komolyan, hogy az Automobilista szebb, mint az iRacing ugye? :D Értem én, hogy neked a kedvenc szimulátorod és szereted, meg minden, de már a felvetés is nevetséges, hogy ez bármit is megverjen grafikailag a maiak közül. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.09.11. 15:39:03
Mondom a 2-dik része mindent felülír az mindennek odafog baszni.
A legjobb szim és még az is marad! A grafikát is sokan szídják... Iracing sem szebb grafikában... Sőt! Még szarabb is! Na? Most akkor mi van? Ha lenne benne dinamikus időjárás, akkor még az rfactor 2-öt is picsán verné!
Olyan messze azért nem került az rF1-től, legfeljebb jobb értékeket írtak az rF1-ben használtak helyében és ezért valamivel jobb az összhatás. Az SMS Madness enginje már mérföldekkel elhaladt a gMotor 1-től. Nem tudom pontosan mit értesz ISI alapoknak, de úgy gondolom, hogy aki szimet készít egy bizonyos szintig követni kell a valós fizikát, tehát nagyon nem lehet eltérni bizonyos elemektől. Mivel SMS-ék valóban az ISI által megkezdett iskolával kezdtek így evidens, hogy felfedezhetőek bizonyos visszaköszönő elemek, de a PC2-vel azért elég szépen elkanyarodtak egy másik út felé. Nem véletlen, hogy a Reiza is a Madness mellett kötött ki és nem az rF2-ben használt gMotor 2.xxx mellett. Majd ha Madness motor is már több évtizedes múltra fog visszatekinteni, akkor már senki se fogja az ISI-hez hasonlítgatni. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.09.09. 07:48:19
Hát nem tudom. Nekem nagyon nem valóságos ez a taknyon-nyálon való csúszkálás, az első kerekek állandóan 2mm-rel a talaj fölött való kalimpálása, az oldalirányú tapadás szinte teljes hiánya, ez a jobbra-balra való oldalirányú kilengés, vagy éppen az egy pontra irányuló elfordulás(mint mikor a bogarat feltűzzük egy gombostűre és akörül forgatjuk). Ez mind az rF1 alatt használt engine - gMotor 1 - sajátossága. Az FFB meg teljesen egyéni megítélésű, ahogy a gyakorlat már megmutatta, van akinek ez tetszik, van akinek más. Nekem továbbra se jön be az Automobilista. De ez változhat a második résszel, ha elhagyják végre ezt az ISI által lefektetett rF1-es kamu fizikát.
Szerintem meg kurva jó cucc az AMS. Csak kontrollerrel néhány járgányt leszámítva nem az igazi. Ezt a jajj, nem tudtak elszakadni az rF1-től dumákat nem értem teljesen.
Ha AI-val akarsz versenyezni, akkor három választások van: rF2, R3E, vagy Automobilista.
Nincs más.
Az a baj veled is Alex, hogy mióta "ismerlek", mondod, hogy az R3E milyen "szar", mert rF1 alap meg etc, de közben mintha tudomásul se vennéd, hogy mennyit javult a fizika. Mondhatnánk, hogy ez szubjektív, de aki kezdetektől próbáltam, használta, az tudja, aki látogatja a fórumokat, és néz még youtube-on, twitchen egyéb helyeken vidókat is, az tudja, látja, hogy az R3E-vel kapcsolatban, fizikálisan, FFB-re is elég elégedettek az emberek, és bizony én is az voltam.
Lehet itt hümmögni, meg a számokat elemezni, meg jajj, ez tényleg csak abból lett, csak te is kettős mércét alkalmazol. Az AC(C) jó úgy is, hogy keveset számol, meg gagyibb, mint a többi "pro Sim", mert érzésre jó, az R3E meg "szar", mert "szarból" készült.
Értem én, hogy szubjektív, meg stb. De ne már... Az R3E messze nem rossz, a legszórakoztatóbb, sőt a legrészletesebb FFB beállításokkal ez rendelkezik, és akármi akármit mond, simán be tudtam lőni "iRacinges érzésűre" a cuccot. Most persze nyilván hazudok, meg hülye vagyok, vagy szarul érzem. Nem, nem azt mondom, hogy iR szint az R3E, csak a fejlődéséről nem beszélsz, beragadt nálad a lemez.
A másik, hogy a GTR3-al kapcsolatosan ezt írod:
"csak az Unreal engine-tol varjak a megvaltast."
A GTR3-nál a Simbin bevalottan az F1 szériát veszi alapnak és követendőnek ezt többször leközölték már. Nyilván rámennek a karrierre stb. Persze értem, fizikáról beszélsz. És? A Simbin bevalottan nem rF2-vel meg iR-el akar versenyezni, de ezt el is mondták. És ez nem is baj szerintem. Nem kell hatféle Pro szim szvsz. Inkább jó, licencelt szimek is kellenek. Mert eddig mostanság szinte csak az F1 volt, amit azért ha lehet is versenyzésre "komolyan" venni, messze nem az érzésre.
Egy GTR3 nyilván azért komolyabb lesz annál. És ennyi nekem pl elég is lehet. Legyen fun, szórakoztató, élvezetes fizikával. A világmegváltásnak meg marad az iR, rF2, stb.
A WRC8 is milyen cseszett jó lett ilyen szinten, elég nagy meglepetés lett, hogy mennyire fasza cucc is kerekedett ki belőle.
Amúgy ez az AMS 2 nekem kimarad kormány hiányában. Tartok tőle, hogy elég fapados lesz ez is (körítés, UI fejlődésének nem nagy esélyét látom), és nagyon bízom az iR AI-ban decemberben, plusz a GTR3 szerintem idén megjelenik, tudom, hogy ez az AMS2 csak porosodna...
Ez csak egy demó volt, az igazi frissítés december 6-án jön a második részével.
Ok maradtak az alapoknal, csak grafika es tartalom barkacsolas volt. Persze egyebbel is foglakoztak, de a fizika/gumi/FFB fejlesztes sokadlagos volt. Tizeneve jo program lett volna:D Felo, hogy a GTR3 is marad az alapokon, es csak az Unreal engine-tol varjak a megvaltast.