Ez így van, de azért azt hozzátenném hogy pl Terában volt olyan lecraftolható erős fegyver, amit nem lehetett tradelni így azt csak saját magadnak tudtad legyártani, sőt a hozzájuk tartozó matiknak egy része sem volt tradelhető. :/ Bár ez szerintem nem olyan gyakori jelenség, remélem itt sem lesz az..
A Darkfallban pl. a házak tök fontosak. És ott most tényleg van értelme a pvp-nek, mert akinek nincs területe, az nem fér hozzá a content egy részéhez, vagy csak nagyon nehezen. Másrészt viszont minden pvp játékban vannak olyanok, akik a győzelemért pvp-znek. Nem kell nekik indok. Ezt nem nagyon lehet kiszűrni egyik játékból sem, legfeljebb területekre szorítani (pl. alignment vagy security system) Minden esetre aki nem szeret pvp-zni, annak egy pvp játék nem való, mert nem fogja élvezni.
A craft rendszerekről: ha jó egy sandbox, akkor pont az benne a jó, hogy nem kell mindenkinek mindent csinálni, választhat. Azaz, ha nincs kedved craftolni, majd csinálsz mást, amivel fizetni tudsz a cuccaidért, vagy rabolsz magadnak (akinek ez jön be).
Az nekem nem derült ki (annyira nem néztem utána), hogy ez tabtarget vagy aim rendszerű lesz?
Az eddigi MMO-s tapasztalataim alapján nem venném nagyon komolyan a szívemre a craftingot. Úgyis lesz a guild-ben legalább egyvalaki, aki nem bírja ki, hogy ne legyen meg az összes crafting skillje, mindenki másnak elég a "gyűjtögetős" skilleket felvenni.
Te el sem olvastad mit iratm:D En is pontosan errol beszeltem, hogy az agyatlan esznelkuli oldoklest en sem szeretem hosszutavon, kell vmi cel az oleshez. En Lineage 2on nevelkedtem 10-11 evvel ezelott MMO teren, es orommel lattam, amikor BDO nagyvonalakban hasonlo belbeccsel keszulodik, mint L2 volt anno, hogy nincsenek instak, ahova ellehet bujni a pvp elol, nagy guild fightok lesznek, castle siege meg a legfontosabb, a pkzas. De eddig sajna egyiket sem sikerult ugy megvalositani, hogy annak ertelme legyen, a pkt ebben a formajaban ki is vehetik akar, mintha nem is lenne, csak negativ hatasai vannak. Bizom benne, hogy a fejlesztok okosan fejlesztenek a jovoben majd, hiszen van hova otletert nyulni.
Szerintem Beast rátapintott a lényegre! Vagy legalábbis amit nekem is jelent egy sandbox mmorpg. De a tévedés jogát fentartom magamnak :-) Lehet nekem magas csak a pvp egy bizonyos szinten! (Tegnapelőtt elkezdtem újra archeage-zni már 15 ös lettem mikor is egy 45 szintű magasan kvalifikált gamer kihívott párbajozni! Na ezt pl nem értem mi az indítatás?)
Lehet, hogy nem az en jatekom lesz, majd meglatjuk, eddig sajna keves pozitivumot tud felmutatni, pedig nagyon vartam, de sajna a fejlesztok szarnak az egeszre. A housing rendszert meg minden egyes mmoban szarnak tartom, folosleges...Nem mondom, ha van ra igeny, akkor csinaljak meg, de ez olyan opcio, amit raertek volna kiadas utan is betenni a jatekba, es addig se szivta volna a fejlesztok idejet.
Miért, mi értelme van az agyatlan öldöklésnek? Egy jó sandbox mmo-ban hatalmas versengés lesz a jobb pozicíókért nyersanyagok vagy jobb kereskedelmi útvonalak miatt. Egy jó pvp játékban nem csak azért harcolsz a másikkal mert van egy "ennyit öltem már" számlálód, hanem, bár csak a játékban, de a presztízs mellett kézzel fogható előnyökért is.
Ilyen volt a Lineage 2 is egykoron, ilyen lehetett volna a DarkFall és még mindig ilyen az Eve Online.
Biztos van, aki azért csinálja ezeket, mert ebben leli örömét. Én speciel azért fogom, hogy legyen nyersanyagom, menjen a craftolás, menjen a trade, legyen pénzem... Amit gearre tudok fordítani. Jobb gearrel, jobb pew-pew, ennyi. :D
Figyelj, nem lehet, hogy ez a játék szimplán nem neked való ? Már csak azért mert egyáltalán nem "magas" másnak az, hogy miért van egy mmoban player housing. Sőt sandbox mmokban ez általában elég alap. Sőt még a pvp orientált sandbox mmokban is az. :)
"dedo szintet surolja." jaaa mert pl az Ultima Online az dedo mmo...az ffa pvpvel és full loottal meg skill vesztésével.. Vagy a már megdeglett SWG ahol már permadeath is volt.
Ertelek en, mert nem mindenki pvp buzi mint en, de ez a housingos dolog egy olyan veglet, ami tenyleg a dedo szintet surolja. Persze izlesek es pofonok, vannak akik szeretnek babazni, en speciel nem, de elfogadom, hogy valakik igen, de attol meg dedos babazni annak aki babazik..:D Housing is ilyen
Képzelem milyen sokkoló lehet ez a hír számodra, de tényleg vannak olyan emberek, akiknek nem azok a dolgok jönnek be, mint neked. Tudom, elképesztő, de ez van. Utoljára szerkesztette: BEAST, 2015.10.22. 17:19:16
Van mit csinalni, csak hosszutavon minden unalmas mert nincsenek celok ez a baj. Am aki a housing rendszert kitalalta ugy osszessegeben az mmokban, azt kikotoznem egy fahoz a faszara tekegolyot kotnek es rakuldenek 100000darazsat....Most tenyleg van olyan, aki azt elvezi, hogy napokon keresztul csinalgatja a hazat, mikozben lehetne gyilkolni az embereket?:D Na ne...Mert az, hogy a sajat hazamat allandoan fejlesztgetem az eletben az mas, most is sokat koltottem arra, hogy jobban erezzem magamat benne, de egy jatekbeli haz,aaaa ez mar nekem magas:DD
Nagyon bejon ez a guild rendszer, ha ehhez hozzaadjuk a player housingot/tradinget mar nem lesz olyan ures az a jatek. Vagyis inkabb csak rajtunk jatekosokon mulik majd meddig jut ez az egesz.
Szerintem van ebben potenciál, ha csak egyszerű tweakelések EU verzióban is lesznek, rengeteget dobhatnak a játékélményen.
Nem értünk egyet, de ettől még nem bántottál meg. :) Egyrészt szerintem egyikünk sem "osztotta az észt", nem írtuk hogy mi mit akarunk a játékba, mit rakjanak bele mert NEKÜNK ezmeg ez KELL stb. Csupán rávilágítottunk a JELENLEGI problémákra, amik természetesen változhatnak, sőt változni is fognak. És az sem írtuk és szerintem nem is gondolja itt egyikünk sem, hogy csináljanak olyat "ami nekem tetszik a többi meg nem érdekel"... csupán leírtuk a véleményünket (és én pl mint plusz információ írtam le, h nekem pve-pvp ugyanúgy fontos, ami nem jelenti azt, hogy nem tetszene egy olyan játék, amiben csak pvp van, ha az a része viszont JÓ, akkor tetszeni fog. És nem is ettől lesz a játék üres, mert nincs benne pve csak pvp...)
Másrészt pedig béta. Igen béta. Lassan egy éve. Sok frissítés jött ki hozzá, de sajnos egyik sem olyan, ami hosszú távon megtartana egy játékost. Bezzeg ha a cash shop-ot nézzük.. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem fognak belerakni tartalmasabb dolgokat. Biztos fognak. DE azért egy év hosszú idő.. és (bennem legalábbis) felmerül a kérdés, hogy koreában ennyi ideje már open béta van, miért nem alakítgatnak egy KICSIT az endgamen? Nem kell hogy fullos game legyen... de valami javítgatás, apránként, balance, ilyesmi... Vagy valamin ami nem új map, nem skin, nem új karakter stb. Ez csak azért zavar, mert már naaagyon régóta kint van a játék bétában és lett volna rá idejük. És ez bennem rossz érzés kelt. Mert van egy játék ami lehetne nagyon nagyon nagyon jó is, DE a fejlesztők nem nagyon foglalkoztak EDDIG a fotosabb tartalmi dolgokkal. Egyszer persze biztos fognak.. csak nem tudom mikor. Kicsit úgy érzem, hogy a cég meglovagolja a grafikai és harcrendszeri előnyüket, ezért picit "belustultak"...
És csupán azért írok véleményt a bétáról mert 1. régóta béta már, tehát nem egy hónapos valamiről beszélünk.... 2. ennyi idő után sem tudtak felmutatni semmit, persze ami késik nem múlik (remélem) 3. japánba, oroszországba és hozzánk is érkezik már a játék, miközben én egy koreai fasza endgame javításoknak jobban örülnék, ahol látnám, hogy na ez az, alakulgat a dolog (így van miért várni) 4. követtem a frissítseket, megnéztem sok videót, sok streamert, elolvastam rengeteg kommenteket, cikkek alatt, streamek közben, videók alatt, mivel én magam nem játszottam vele, ezért olvastam róla sokat, hogy képbe legyek, és nem csak úgy hasraütésre, egy megtetszett komment alapján "osztom az észt" a cégnek.
Mindent összevetve nem mondom azt, hogy a játék szar és nem is lehet jobb ennél. DE ennyi openbéta után a játék mindig sok problémával küzd, és ezek nem olyanok hogy "jajj nem tudok elmenni naponta 10 féle instába csak 2be"... és ez akkor is negatívum. Mert nem tudok örülni egy olyan játéknak ami lehetne nagyon jó is, de a cég kapkod és csak tolja ki hozzánk az üres játékát... Inkább akkor várnék még egy évet csak legyen vállalható (minimális tartalommal).
Egyet remélek: olvastam hogy nemsokára jön majd egy nagyobb, tartamasabb patch koreába, remélem abban már látni fogom azt a pici szikrát amivel előrébb lendül a játék.
Elnézést kérek előre, ha valakit megbántok! Én azt gondolom,hogy előre leírni egy játékot még akkor is ha csak bétának hirdeti a készítő s sosem jut el a végstádiumba, badarság! Nem hiszem hogy lenne olyan játék az elmúlt 5-10-15-20 évből amit azóta is játszanak nagy csoportok. Anno még a pecsában halomszámra vásároltam a comodore, amiga, ps játékokat 90% át biztos nem játszottam végig. Valamelyik rövidebb valamelyik hosszabb ideig lekötött engem s a hasonló embereket. S még internet sem volt,hogy reklamáljunk szar a játék! Ha valakinek a PVE vagy a PVP okoz boldogságot azt mindenki maga döntse el. Játszik vagy nem egyéni szocprobléma! Azt gondolom, hogy a mai világban mindenkinek adott a lehetőség, hogy gyártson olyan játékot amit mindenki szeret! Persze ilyen nem lesz de lehet próbálkozni. Én nagyon szívesen megnézem kipróbálom azokat a játékokat is. De innen észt osztani egy vállalatnak, hogyan gyártson játékot viszonylag ostobaság már csak azért is mert nem neki van címezve! Véleményt mondani szerintem is lehet s tapasztalatokat megosztani a fórumok erre valóak! Egyébként tökre jól eltudnám kormányozni a országot de még a USA t is szerintem tök hülyén csinálják meg egyébként is. De bízom benne, hogy eljutnak a építő kritikák a fejlesztőkhöz s olyan játékot gyártanak ami nekem tetszik! A Többi meg nem érdekel......(ez csak egy cinikusnak szánt szösszenet) De az is biztos, hogy x hónap vagy nap múlva meg fogom unni s keresek egy másik játékot! De hogy mondjak olyan játékot amit nagyon nagyon régen fejlesztettek s nem nagyon változtattak rajta s mégis milliók játsszák : SAKK!
Nem is azt mondtam, hogy olyan játék kell amilyen a wow (hozzá teszem soha nem wowoztam.), és egyébként egyet értek veled. Csak az a baj, hogy valamennyi tartalom, eszköz, bármi, KELL, szükséges, hogy a játékos érezze, van miért játszani, van ami szórakoztatja, amiért megéri minden nap belépni és órákat eltölteni a játékban. Hiába van egy jó társaságod, akikkel tudsz játszani, ha együtt közösen nem tudtok csinálni (szinte) semmi. A lényeget már előttem Vicodine kifejtette, minden szavával egyetértek.
Egyébként én egy olyan "csodabogár" vagyok, akinek a pve is legalább annyira számít, mint a pvp. Szeretek órákat "szenvedni", küzdeni, harcolni egy instában (ahol nem az van, hogy agyatlanul végigütöd a gearedben azt cső, hanem kell hozzá ügyesség és muszáj gondolkoznod) a haverjaimmal, hogy "x" óra után leküzdve a bosst kijelenthetjük, hogy igen, ez is megvan. És ugyanúgy pvp-zni, mikor a többiekkel elindulunk a nagyvilágba kicsit "vadászni", nem tudván, hogy a következő "sarkon" hányan fognak velünk szembe jönni. De az tényleg igaz, hogy ha nincs miért instázni és pvp-zni akkor ott meghalt a dolog.
A kozosseg csak akkor tudja megtolteni tartalommal, ha vannak celok amikert lehet kuzdeni. En pl pvp parti vagyok, teljesen hidegen hagy barmifele pve tartalom, de az en szemszogembol nezve, nincsen balancenak a legkisebb remenysugara sem, illetve a pvpn belul is az a total pure pvp, ami csak duelezgetesbol meg masok jutalom, vagy ranknovekedes nelkuli meszarlasabol all, abban en sem lelem semmi oromomet hosszutavon, kell vmi jutalmazasi rendszer, vagy "kinek nagyobb a breje" rendszer, amikert lehet kuzdeni, igy mindjart ertelmet nyer a pvpzes is, na ebben teljesen gyerekcipoben jar BDO. Ami meg ezmellett a legszomorubb, hogy en a koreai betaban figyeltem a frissiteseket, miket csinal a fejleszto, es megdobbento, hogy semmi olyat nem tesznek be, ami a hosszutavu szorakozast biztositana, inkabb tesznek be 1-1 uj classt, amire akkor lenne inkabb nagyobb szukseg, hamar kiadtak volna, mapot fejlesztenek, ami szinten jo dolog, de meg mindig semmi koze ahhoz, hogy hosszabtavra lekossek az embert, mert ami a lenyeg, nem adnak celokat, nincsen "politika" rendszere, es amikor az end game az agyatlan farmolasban meg egymas celtalan oleseben merul ki, az bizony nem egy hosszutavu szerelem ...:D Meg B&S-tol is jobban vartam ezt a jatekot, de ahogy elnezem a fejlesztoknek kell valami nagy pofaraeses ahhoz, hogy bucijukhoz kapjanak es elkezdjenek vegre ertelmes iranyba mozdulni, mert a nyugati ember ezt nem eszei meg, a grafikara nem alapozhatnak, ide tartalom is kell. Most nem azt mondom, hogy kezdetekben legyen tele annyi mindennel mint B&S, hiszen az mar egy kiforrott, evek alatt tokeletesitgetett mmo, de azert ettol tobb kell egy indulashoz, ha pedig meg messze allunk az "indulashoz", csak betazgatunk evekig azt majd lesz vmi stylt toljak elenk, akkor az megnagyobb bukovari lesz.
Nos igen egy sandbox játéknál nem a fejlesztők által előre legenerált tartalom határozza meg a játék élettartalmát hanem az eszközök amit a játékosok kezébe adnak, hogy azokkal elfoglaljál magukat. Mondjuk ha azokból is kevés lesz akkor b*szhatjuk. :(
Mit jelent az, hogy a "játék üres"? Nem minden játék olyan, mint például a WoW, hogy mindent a szádba rágjön és közben kezedet fogva kísérjen végig a "tartalmon". Vannak olyan játékok is amiket a játékosok tesznek nagyá és a közösség tölti meg tartalommal.
Teljesen mindegy hány quest van, vagy dungeon esetleg más "endgame tartalom",, ha lesz egy használható keret amiben a játékosok kiélhetik magukat, akkor jó játék lesz.
Nem látom jobbnak a helyzetet akkor sem ha évekig bétáznak.. a játék ugyanúgy üres lesz, a játékosok ugyanúgy megunják és elmennek majd mással játszani, annyi hogy a kiadó rámondhatja, hogy "óó ez még csak béta".
Egyébként vagy mi látjuk túl negatívan a dolgokat, vagy mások nem látnak bele ebbe eléggé mert elkapta őket a hype...de én a véleményemmel egyedül maradtam egy másik odalon.. :D és mindenki azon a véleményen volt hogy azonnal megveszi a játékot és fuuuh de nagyonjólesz minden.
Hat basszus hihetetlen ez a kapkodas..:D Egyszeruen nem fogom fel esszel miert csinaljak ezt, ez igy akkora bukta lesz....Ha csak nem itt is evekig akarnak betazgatni majd:D
Ez jo hir, noobszurokent mukodik kicsit:D Az ingyenelo suttyokat kiszuri, akik cryolnak allandoan. Mondjuk en a havidijat reszesitem elonyben leginkabb, de manapsag az mar sajna nem meno
Én nem eredetin játszottam, hanem egy tört szerveren (a legnagyobb volt ha jól tudom) Infinity Aion. Egész európápól voltak ott játékosok, több százan, és baromi jó volt. Eredeti szerveren a két oldalt közti egyensúly teljesen felborult, sokkal többen voltak az Elyos oldalon, mint az Asmon, viszont Infinity-n nem így volt. Mindkét oldal kiegyensúlyozott volt, és így nagyon jó raid pvp-k és siegek voltak, ahol kb ugyanannyi játékos csapott össze és senki nem tudta, hogy végül ki fog nyerni. Nem úgy ment hogy 100 játékos leölte azt a 30at aki megjelent, később meg már senki nem dugta oda az orrát siegekre. Emellett a tört szerverre kevesebb patchet raktak fel és lassabban is, ami elsőre szarul hangzik, de Aion esetében pont hogy jobb volt. Nem baszták tele a játékot egyre jobb és jobb gearrel, volt egy határ, amit nagyon nehezen lehetett megszerezni, és az volt a limit sokáig. A nagyon nehezent szó szerint értsétek, nem az volt hogy egy ember egy hónap alatt kifarmolta magának mert éjjelnappal játszott és szervasz. PvP-zni szinte nulla gearben is tudtál mert az enemi oldalon ugyanúgy ott voltak a nulla geares emberek (hiszen el kell kezdeni valahol az AP gyűjtést). Aztán persze szereztél magadnak pve cuccokat és abba toltad, és legtöbb embernek csak pve szettje volt és csak lassan gyűjtögette ki magának a pvp-t. Eredmény: senki sem fullozta ki magát 2-3 hónap alatt és nem lett akkora külömbség játékos és játékos között.
Aztán jött Aion F2P, mindenki lelépett eredeti szerverre, én is. És csalódtam.. nagyon. Tele volt baszva minden hülyeséggel, naponta 50 daily q, amikkel szépen lehetett tokeneket meg AP-t farmolni. Tök jó, csak akinek ideje nem volt rá az nagyon hamar nagyon lemaradt gearben..
Aionnal kapcsolatban nem adok igazat, szvsz baromi jó volt megjelenéskor. Aztán szépen kicsinálták abysst, a 2.0-val bejött területek egy darabig ugyan szórakoztatóak voltak, de nem tartott sokáig. Baromi sok content jött ki hozzá, de minden egyes tartalommal egyre OP-bb cuccok jöttek, brutál HC nolifernek kellett lenni ahhoz, hogy értelmes geart szedj össze. Óriási különbségek voltak játékos és játékos között, rengeteget számított a gear.
BDO: Tegnap leszedtem az orosz bétát, megnyugodtam, hogy szépen fut :) A combat első blikkre baromi jó, a grafika brutál szép. Nagyon drukkolok, hogy javítsák a hibákat/hiányosságokat és sikeres legyen a játék, mert nagyon tetszik. Utoljára szerkesztette: szergely83, 2015.10.13. 08:41:48
Meg egyenlore kar foglalkozni BDOval, majd 1-2 ev mulva terjunk ra vissza szerintem, mert meg sehol sem tart. Kb jovo karacsonynal elobb nem lesz erdemes foglalkozni vele, bar idenre betat igert ide a ceg, akkor sem. Addigra meg ezerszer atalakitanak (remelhetoleg!!) meg mindent
Black Desert Online pay2win lett. Igaz-e? Ezt olvastam Steparu egyik posztja alatt kommentekben, hogy a legutobbi patchel átalakították a cash shop-ot. Valaki tud erről valamit ?
Semmi gond csak gondoltam megpiszkalom egy picit :D
Amugy az a gond mostmar divat lesz egy a hosszu OB(MMO-k early access-e). Igy sokszor egy egy jatek egy ures kagylo lesz amint szepen lassan toltenek fel es ha alapul veszem azt, hogy EU/NA regioba 1 ev delay szokott lenni a patch az ugy szomoru. Persze nem az osszes fog igy jonni, de egyre tobbnel bevett szokas most :(
Meg sok wow -fuggo azt hiszi, h nincsen mas mmo ami osszetettsegeben es end game tartalmaban wowhoz hasnolo lenne. Ez nem igaz, egyszeruen csak a megszokas tartja oket wowban, semmi mas, mert ha jozan esszel az ember belegondol, van olyan jatek, ami minden teren sokkal jobb, fejlettebb, es meg fizetni sem kell erte(bar nem tudom, lehet mar lassan wow is f2p bar ezt nem vagom), akkor mi a fasznak maradjanak wowban? Hat erre mondanam azt, h isten allatkertje igen nagy...wowtol meg a Lineage 2 is ezerszer kulonb, van olyan osszetett, meg szebben is nez ki, es meg a pvpje is normalisabb, es egy ezer eves jatekrol beszelunk, manapsag meg plane vannak mar jobbak, sot, manapsag keves olyan mmo van, ami ne lenne jobb wownal:D De azzal sincsen baj, ha vkinek meg mindig az jon be, arra veri, tenyleg np, csak akkor ne rinyaljon masik forumban, h milyen jo a wow, es a koreai mmok milyen szarok! En is nemsokara felkeresem a wow forumot es beirom h mekkora egy okadek amivel jatszanak(es meg nem is hazudnek!!) , es akkor az h venne ki magat? A masik vicc az egeszben, h ilyen predator fele emberek elmeletileg nem is probalnak ki koreai mmokat, csak szemellenzovel a szemuk elott kapasbol ramondjak mindegyikre h mekkora szar fos, pedig meg a legutolso koreai mmo is mar ott tart manapsag, h kevesebb a grind benne mint a nagy nyugatiakban:D Illetve nem szabad elfelejteni, h nem csak pve huszarok mmoznak, es nyugati jatekokban gw2 kivetelevel a pvp mindegyikben total elkurt es jatszhatatlan. Nem altalanositani akarok, azert irtam a kivetelt, de a tobbit kiprobaltam mar es ez van...A vicc az, h a sokak altal altalanositott wownak van az egyik legelmaradottabb es leg idiotabb, banalisabb pvp rendszere:D
Predator a wowot isteniti..jatszottam vele sokat en is..ott is farmolni kell mint a barom vagy kellett..repukat nem a kiseger hozta ossze..a pancelok fegyverek szegenyesek voltak...stb grafikailag meg sehol sincs a maiakhoz kepest, mintha rafostak volna a monitorra kb..de valakinek az jon be.
Most kapja meg a grp areakat a jatek, de latom teged megint ide evett a fene xD Predator mennyel jatszal azzal ami neked tetszik ami nagy valoszinuseggel valami nyugati tucat mmo ormotlan pancelokkal es szegenyes fegyverekkel.
A legtobbre, de nem mindre. Ugyanez elmondhato a "nyugati" mmokra is, a legtobbre, sot, szinte mindegyikre, habar gw2 talan kivetel, mindegyik mas nem. Szal ne gyere mar megint a faszsagoddal, mert azt mar bebizonyitottad ezerszer, h agysejtjeid nem burjanzanak a fejedben, de legalabb foloslegesen ne szivozzal, foleg ne a koreai mmokkal, mert egyedul koreaiak tudnak normalis mmokat csinalni.
Ehez koreaban mar kijott 1 éve kiegészítő is..szoval ott mar kicsit mashogy vannak a dolgok.. gondolom ott nem unjak:D
" Gyakorlatilag teljesen hiányzik a pve content a játékból, a kasztok nincsenek balanceolva, van amelyik nagyon erős, a másik hihetetlenül gyenge. A játékosok max levelen unatkoznak, és emellett rengeteget kell farmolni a játékban ami nagyon unalmas. Plusz a chash shop-ban is megjelentek olyan itemek amik előnyökhöz juttatnak a gameben (tehát nem csak skinek). "
Ez a legtöbb koreai játékban így van, ez teljesen jellemző rájuk. Ha kijön a teljes, ezek akkor is maradnak.
Vicodine-nak igaza van.. nem hazudik. BDO-val kapcsolatban én is sok negatív kommentet és véleményt olvastam a neten. Igaz linkelni nem tudok neked, mert erről konkrétan cikk nem jelent meg sehol (szeritnem), de nem is kell hozzá, hogy ezekkel tisztában legyél. Elég külföldi oldalakat olvasnod, kommenteket videók alatt (angolul persze), vagy esetleg menj facere és ott kövesd az angol BDO oldalát stb.. és bele fogsz nem egy olyan kommentbe botlani, ahol leírják, hogy a koreai verzió mennyire hiányos! Gyakorlatilag teljesen hiányzik a pve content a játékból, a kasztok nincsenek balanceolva, van amelyik nagyon erős, a másik hihetetlenül gyenge. A játékosok max levelen unatkoznak, és emellett rengeteget kell farmolni a játékban ami nagyon unalmas. Plusz a chash shop-ban is megjelentek olyan itemek amik előnyökhöz juttatnak a gameben (tehát nem csak skinek). Jah de várj, tudok is neked linkelni, ahol erről ír az egyik srác, aki hónapokon át játszott BDO-val:
Tessék. Bless-ről meg annyit, hogy ott még csak kettő zárt béta volt eddig, és még nem lehetett annyira kitapasztalni a játékot, a max level is le volt korlátozva. Most szeptemberben lesz az utolsó zárt béta egyébként, és utána elvileg open béta jön, majd ott kiderül, hogy a Bless mennyire is hiányos, vagy sem. De az tény, hogy kell még 1 év legalább mire hozzánk is eljutnak ezek a játékok...
(Bár hozzá teszem, hogy BDO elvileg még idén jön hozzánk bétára... legalábbis ezt igérték, na ezt nem tudom hogy gondolják ilyen hiányosságok mellett, ám legyen, kiváncsi leszek rá..)
Azert egyenlore meg nagyon eljetek bele magatokat a jatek megjelenesebe, mert meg nagyon sok munka lesz vele. Ilyen BDO,Bless meg tarsai meg gyerekcipoben jarnak, semmi end game nincs egyikben sem amivel sokaig ellehetne lenni, persze nyilvan idovel ez valtozni fog, csak sok ido meg. Jelenleg B&S ami kiforrott es nyugati igenyeket kielegito tartalommal rendelkezik, a tobbi is nyilvan meg lesz majd, de sok ido, 1-2 ev tuti kell nekik, h jok legyenek es ne unjon bele az ember es kukazza 1-2 honap alatt. A grafika szep, minden szep es jo, de nincs tartalom feltoltve meg. Ahhoz tudnam hasonlitani, mint regen Aiont kiadtak, egy kiforratlan mmo volt, es mara mar hiaba lett sokminden beletuszkolva es lehet benne ezer dolgot csinalni, mar regen legtobb ember elallt tole a kezdeti dolgok miatt. Ezzel is ez lesz, ha sokan beleelik magukat, h BDO az egyik legtutibb legdurvabb MMO lesz, aztan jovore elkezdenek jatszani es rajonnek h ez meg nem...Irasommal arra akartam ramutatni, hogy ne surgessetek ezt a projectet, ido ido ido....
Felállították az európai irodát a srácok. Kérdezz-felelek is jár mellé.
Gracca, bár (eskü hogy nem támadó jelleggel) de ez az ország legnagyobb MMO portálja? Iszonyatosan vérszegény, nincs fórum és 2-3 soros hírekkel van tele.
Az ország legjobb MMO portálja még mindig a FS és az is marad.
Sry srácok, hogy mostanában egyre ritkábban osztok meg itt híreket, de az ország legjobb mmo portál egyik szerkesztője lettem és oda írok a játékról. Akir érdekel és van kedve ellátogathat hozzánk is: Link köszi Utoljára szerkesztette: soundsonic, 2015.03.12. 17:56:36
Anno castor szeron kezdtem aiont, ami ugye manapsag telemachus, akkor is nagy volt az elyos foleny, de az elyk csak akkor tudtak ervenyesulni ha hagytuk magunkat, kb. minden tulzas nelkul 3 ely vs 1 asmo volt a fairplay, es szanaszet vertunk mindenkit, hiaba volt tulero, pont ezt elveztuk. Riftezesnel ment a cry allandoan, de ez meg koreai szinten is, mivel az nc lepett es tonkrevagta...! A tulero sosem volt nalunk problema, sot, inkabb igy kevesbe voltunk folenyben, ha hatranyban voltunk...XDD Morinad: itt nem rvr jatekrol van szo, hanem egy olyanrol, ahol van ertelme a klanoknak, guildeknek. Jatszottal anno L2vel? Ott is sokszor volt persze olyan, hogy jottek jampik es paran lebasztak egy embert, de ez csak a kezdet volt. Mert ezutan jott a clanbol par ember, akikkel visszavertek oket, aztan ok is jottek megtobben, masik is es stb es stb....Volt olyan, h egy egyszeru leolesbol 3-4 oras hatalmas haboru lett:DD Ezeknek a stilusu jatekoknak ez a lenyeguk ebbol a szempontbol, a konfliktust kialakitani konnyeden, aztan johet a nagy csata. Ezert nem ertettem soha azokat az embereket akik verik a nyalukat, ha tulerovel leverik, mert ha egy jatek lehetoseget ad arra, akkor johet a revans, nem szabad egy dolognal es serelemnel leragadni, ezert nem szamit az, ha paran levernek egyet...Amugy azert azt nem mondanam, hogy kevesen jatszanak hasonlo stilusu jatekokkal, mert azert van par a piacon, es igen szep szammal toljak is, es orulok neki, hogy egyre -masra jonnek a hasonlo kialakitasu mmok, mert vegre ideje, hogy az embereket kirancigaljak a wow meg hasonlo ratyisagokbol, es raebresszek az embereket arra, mi is az igazi szorakozas, amit egy mmo tud nyujtani ha kihasznaljak az emberek, nem pedig csak moboles meg instazas aaa hanyinger. Illetve a masik nagy feeling, ami nelkul szerintem el sem kezdenek jatszani egy mmoval sem, az pedig a castle siege. Szinten L2vel peldaloznek, ahol hatalmas, persze nem mindig fairplay fightok mentek, de mindig volt revans lehetoseg, volt hova fejlodni, hogy aztan legkozelebb...... Az instakba bebujo embereket sosem ertettem, illetve a fejlesztoket sem, akik erre lehetoseget adnak, hiszen igy egy mmo alapveto lenyeget veszti el, masmilyen szorakozasra sok mas stilus letezik, itt az lenne a cel, hogy az "ellenseggel" minel tobbet "erintkezzunk", es kiaknazzuk a lehetosegeket, egymassal kint a nyilt terepen tortenjenek az esemenyek, ne pedig egy olyan helyen, ahol mas jatekos nem tud "akaratot formalni"..XDD
Aionban nem azert ment a cry mert atmentek riften...ott auert ment mert az unbalanced frakcio szetbaszta...mert amkkor 2het alatt sem tudtal a varosbol kimenni mert elyos volt mindenhol meg a varosban is neha az mar nem volt vicces... Engem zavart pl hogy nem tudtam haladni mert tizen szetkurtak...meg campeltek mindent tizesevel..ezekben az idokben sokan abbahagytak es nem a jatek hibajabol hanem a jatekosok eretlen hozzaallasa miatt..pl igy ment tonkre a spatalos server..ezert nincs asmo a jurvasok ely ellen...stb
"kuzdjon az annya uristenit" - Ez általában azt jelenti, hogy 4-5 fickó leöl egyet, akinek zéró esélye van. Az összes ilyen játékban ez megy. Darkfall, Mortal Online egykutya.
Ennek ellenére, ha van valami normális retorziós rendszer, akkor élvezhető, vagy időlegesen még így is ahogy most van.
Ahogy Torzonborz mondja, akinek nem tetszik ne játsszon vele. Mondjuk nem is nagyon játszik senki ezekkel a játékokkal (viszonyítva más MMO-khoz).
"másik ember szórakozásának elbaszása, kirablása szerinted menő"
Szerintem itt erről szó sincs. Ez egyszerűen a játék része , a fejlesztők így csinálták meg . Tehát ha valaki ezt kihasználja az nem bassza el a másik szórakozását , szimplán csak él a játék adta lehetőséggel. Az biztos hogy a szenvedő alanynak ez nem lesz egy felemelő érzés de el kell fogadnia hogy ez megtörténhet. Akinek meg ez nem tetszik az ne játsszon a játékkal mert nem neki való.
33 eves vagyok koszonom szepen, nem talalt...:D Amugy meg igen, a masik levadaszasa az a legjobb moka, es ezzel nem baszom el a masik jatekat, kuzdjon az annya uristenit, sosem ertettem, h akik pvezni szeretnek, tehat nem szeretik a kihivast, miert nem mennek olyan solo gamebe, ahol nem kell a masik pvpjet elkurni cryal?! Meg persze kilehet forgatni egy jatek alapdolgait, elo tudtad ugy adni egy koreai stilusu jatek alaphangulatat, mintha az nem lenne ezerszer jobb akarmelyik nyugatitol. GW2 is hiaba uber fasza jatek, egyszeruen leri rola az, h nyugati izles szerint keszult, nincs meg az a faja keleti style benne, mmot csak koreaiak tudnak normalisat csinalni, a tobbi az ilyen buzisag, a kenyes nyugati elkenyelmesedett pocsoknek a hulyesege, es ha vki, aki nem ismer sok mmot, elolvassa amit irtal, meg azt fogja hinni, annak barmi koze van a valosaghoz, mikozben egy idiota kispocs pve hero kepzelgeseit lehet olvasni...Na pont a hozzad hasonlo nyomorekok nem fognak hianyozni bdobol:D Nem is baj, a puhapocsoket nem szeressuk, akik ilyen total igenytelen ESO onlinera verik..D: Atya isten, es meg ki is irja...
"nem menekul majd el a masik ember egy instaba azert, hogy fejlodjon, hiszen nem lesznek vegre instak benne,es en mindenhol ott leszek es lekaszabolom, kirabolom a droppjat amiert orakat szopott stb."
Szóval a másik ember szórakozásának elbaszása, kirablása szerinted menő. Aha, és te nevezed a pve-seket nyominak. Hát nálad nagyobb "nyomit" keresve se találnék. És még büszke is vagy rá. Boldog 12. születésnapot István. Utoljára szerkesztette: MrPredator, 2015.03.03. 10:58:12
Persze, a 6 méteres karddal rohangáló manga nyuszilány sokkal jobb. Meg a koreai játékok male karaterei, hogy a gesztenye is megsülne a kezükben annyira hot mindegyik. Meg az agyatlan grindfest, meg a random faktorra épülő crafting rendszer. Meg hogy az AION-ban ha nem sikerül leszedni egy növényt, elsírja magát a karakter. Hát ez valóban sokkal jobb.
Ami említésre méltó, az az ESO a full darkos cukiság mentes hangulata.
Elso videokat amikor neztem a jatekrol engem is kisse zavart ez a remeges, de minel tobb videot megnezek annal jobban tetszik, illetve a szinek amikor cikaznak fight kozben, annak meg kulon jelentosege van, szal kell. mas:Sok kulfoldi forumot olvasva nagyon varjak mar ezt a jatekot a nyugati emberek, pedig ez nalunk nem lesz akkora siker szerintem, lesz egy nagyobb reteg akik majd toljak ezerrel, de sajna nalunk a nyugati felfogas, az a nyaladzo,gennyedzo levedzo wow meg hasonlo formedvenyen felnott embereknel, a sok pve buzinal mas, mint koreaban. Ez a game full pvp orientalt lesz, pvp rendszere, meg ugy alapbol az egesz beallitottsaga total Lineage 2 koppintas, szal ez akar egy L3nak is felfoghato..:D ,ami persze jo, hiszen vegre egy olyan game, ahol nincsen menekves, nem menekul majd el a masik ember egy instaba azert, hogy fejlodjon, hiszen nem lesznek vegre instak benne,es en mindenhol ott leszek es lekaszabolom, kirabolom a droppjat amiert orakat szopott stb..:DD Sok mmovan jatszottam mar, es ha az embereknek nem kenyelmes es nyugodt a fejlodesuk, akkor hatalmas cry szokott lenni, eleg csak Aionra gondolni, amikor is riften atlehetett menni az enemyhez es szarra abalni mindenkit, hogy becryoltak mar es le is kellett butitani, na itt is lesz cry boven:DD De nekem, meg sok mas L2 rajongonak ez lesz a kanan, mindenkit szarra verunk, es kiutjuk belole a szart is:D Open World pvp, zero insta, mindenkit mindenhol es mindenkor kardelre.:D Atya isten nyomi pvesek milyet cryolnak majd...