Közben beugrott, hogy a II. világháborúban a Me 262-esek harcoltak úgy, ahogyan az leírtam, vagyis sugárhajtású gépek mentek a légcsavarosok ellen. Annyi volt a taktika, hogy rácsapott az ellenségre, négy gépágyúval pillanatok alatt szétlőtte, majd elviharzott, felkapta a gépet, mert sokkal jobban emelkedett bárminél, aztán tett egy kört nagyobb magasságban, és keresett egy másik célpontot. Nem manővereztek sokat, mert nem tudtak, hanem lecsaptak az ellenségre. Ezt akár mi is játszhatjuk nagyobb gépek ellen. Nagy sebességgel sorozunk, eltűnünk a másik oldalon, aztán visszakanyarodunk. Nem tudom mennyire fog működni. Felizgatott a live, remélem ma tudok játszani. Ráfáztam egy 1 hónapos influenzára, amiből épp kijöttem. Most megint fáj a torkom, sőt a tüdőm is. Ezt mindenképpen el akartam újságolni, mert nagyon ontopik. Kérek egy cutlass redet!
Időközben 3.5 live lett. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.18. 08:23:15
Ez a mondandómtól független de érdekességként érdemes elgondolkozni rajta: "A modern vadászgép légi harcnál is rá kell fordulnod a célra, közel sem biztos, hogy eltalálja a rakétád, főleg nem szemből, ha pedig több célpontod is van és kifogynál a rakétákból, akkor nem marad más csak a géppuska. Az a helyzet, hogy modern körülmények között nem nagy fordul elő légi harc, mivel nincs olyan háború ahol két magas technikával ellátott ellenfél harcolna. Másrészt a vadászgépeknek nincs pajzsa és nincsenek fúvókái, ezeket bele kell venni a számításba mert az irányokat és a taktikákat is megváltoztatja."
Csupa amatőr "gémer" nem akar majd űr harcolni szerintem. Aki meg szeretne az két fordulás után rá fog jönni, hogy nincs értelme 1000 km/h sebességgel neki menni a célpontnak. Gondold csak végig, PO-ban mikor alakulhat ki harc? Mondok egy-két példát. Kísérőként meg akarsz védeni egy hajót, vagy pont, hogy kalóz vagy és meg akarsz támadni egy hajót. Melyiknél működik az 1000 km/h taktikád? Ha védenéd a hajót de elhúzod a francba 1000 km/h órával a kalóz kiröhög és simád szétszedi a védendő hajót. Mert ha vissza is fordulsz és megint 1000 km/h támadsz simán kitér a lövéseid elől és folytatja a fosztogatást.
Ha kalóz lennél, 1000 km/h megtámadod a hajót, jól elsodródsz. Míg vissza fordulsz addig a rakományt vezető pilótánan van ideje megkávézni, leállítani a gépet, beindítani a gépet(mert mért ne), elmenni wc-re, kvantumot állítani, írni anyósnak, hogy csak egy szokásos amatőr kalózzal van dolga és végül elugrani.
Egy olyan amatőr játékos számára aki nem akar légi harcolni, meg pont hogy jól jön a sebesség szabályozás a szép leszállásokhoz és finom mozgásokhoz. Az a helyzet, hogy én sem tudom, hogy lehetne megoldani jobban a harcot. Mert ha 1000 km/h val lehetne élesen fordulni követhetetlen lenne a harc, ha nem lehet 1000 km/h menni akkor a harcokon kívül semmire sem lehetne használni a hajót. A mostani egy jó megoldás arra, hogy ha szállítasz akkor mehess nagy sebességgel, ha meg harcolsz kénytelen vagy lelassítani olyan sebességre ami még követhető, különben elsodródsz.
Egy kisebb gyakorlás után szerintem belelehet jönni a harcba egyébként, csak meg kell tanulni a játszadozni a sebességgel, ahogy közelítesz a célpontod felé folyamatosan visszavenni a sebességből.
Egyébként játékosok és játékosok között is van különbség. Van olyan játékos akit fél perc alatt szétszedek, vannak viszont olyanok akik olyan repülési taktikákat építettek ki erre a repülési modellre, hogy egyet se tudok fordulni már szétszedtek. Én csak remélem, hogy ezekből a játékosokból nem kalóz lesz. Minden esetre, béta környékére nagyon ráfogok állni az itteni repülési taktikákra. A fizika addig még úgy is csiszolódik.
Ez továbbra sem hiányosság, Egyszerűen nem tudjátok, hogy működik a gyakorlatban mert nem repültök eleget. Menjetek be AC freefly-ba és próbálgassátok mikor mi történik, repüljetek be roidok közé és szlalomozzatok közöttük. Biztos odavered párszor de érezni fogod hol a határ. Ha valami nem áll kézre akkor változtass rajta. Aztán AC pirate swarmban próbáld ki magad. Tényleg gyakorolni kell, máshogy ez nem megy.
Lehet van megoldás, mert Hoghtar szokott harcolni gamerek ellen. Két profi játékos az tudni fogja, hogy a csuszkát mire állítsa be, hogy kialakuljon a fordulóharc. A botokat is be lehet állítani. Csak lesz még ott millió gamer, aki erre az egészre tesz, vagy nem érti, és náluk csak a hekkelésben, EMP töltetekben, és hasonlókban bízhatunk. :)
Szerintem azért nem egyszerű a dolog, mert a légiharcot hagyományos fordulóharcra tervezik, amolyan II. világháborús szimnek, viszont a sebességek meg modern vadászgép-szimulátorosak. A modern légiharcban meg nincs fordulózás, legalábbis tudtommal. Itt jönne most jól egy modern szimulátorokkal is játszó emberke, aki tudja, hogy legalább szimulátor szinten mit klopfoltak erre össze. Star Citizenben összegyúrjuk a régit az újjal, és megbolondítjuk azzal, hogy közel 5000 km/h-val száguldozunk, állítható sebesség-szabályzóval. Hogyan lesz ebből légiharc csupa amatőr gamer ellen? Az egyik a csuszkáját beállítja max 1000 km/h-ra, hogy tudjon fordulgatni, a másik a csuszkát feljebb tolja, ő egy 3000 kilométeres tartományban harcolna. Nem tud megfordulni, de legalább pillanatok alatt eltávolodik a harctól, és nem is érti mi zajlik körülötte. Mindig sokkal szélesebb ívben fordul, cserébe mindig nyer akkora távolságot, hogy a másik nem tudja meglőni. Annyi marad, hogy szembe rohannak, több ezer kilométer sebességgel. És ezt kell megoldani olyanra, hogy élvezetes legyen. Én öngyilkos lennék, ha ezzel kellene foglalkoznom, határidőre. :D
a súlyprobléma nekem is megvolt,viszont ahogy írtam most meg átestek a ló tuloldalára....értem a koncepciót ,de ez nem lesz "felhasználóbarát" ez mégiscsak egy játék és nem egy Flyt Simulator 2019
A jelenlegi FM elég logikus, inkább az irányítás az amit szokni kell meg saját kézre faragni. Egyébkét sokan kifogásolták, hogy a réginél nem lehetett érezni a hajók súlyát, ez főleg nagyobb ladikoknál volt így. Na most már lehet, érdemes most ptu-n becsüccsenni egy haccázibe vagy HH-ba és repkedni velük. Nagyobb sebességnél ha fordulsz akkor rendesen meglódul és sodródik szóval észnél kell lenni ha ilyet vezetsz.
Nem vagy gamer ribanc, mivel fizetsz a játékokért. Inkább lehetne azt mondani, hogy a gamerek k**vázó vagy :D Szerintem mindenki szokott más játékkal is játszani, ez miatt én nem aggódnék.
Este fogok "tesztelni". Utóbbi alkalomkor nem töltötte be normálisan a dolgaimat és elkezdtem várni egy stabilabb verzióra, aztán This War of Mine-ozni kezdtem, és belefeledkeztem. Én vagyok a gamerek ribanca, minden játékkal összefekszem. :D Amit írtál az nagyon értékes, lementettem annak rendje és módja szerint, hogy bármikor amikor állítgatom a joyt, legyen egy puskám. Igazából még nem is akartam belakni az irányítási rendszert, csak amennyire szükséges és kényelmes, gondoltam amíg nem tudok körbenézni a kabinban anélkül hogy az Y-t nyomogatnám, addig úgy sem lesz meg a komfortérzet. De aztán most elkezdtem harcolgatni az arénában, és előjöttek a problémák. :D Légiharcban első benyomásként egészen konkrétan az zavart, hogy egyelőre csak üldözöm a célpontot, de nem érem utól, illetve hogy a zoom-ot elfelejtettem a joyra applikálni és ezért távoli kis bizbaszokat látok amik rettentő gyorsan közel tudnak kerülni, h aztán a másik irányba lelépjenek előlem. De ezt majd begyakorlom, na.
A repülés fizikája abból a szempontból nem izgat, hogy akármilyenre is csinálják, bele fogunk szokni. Csak logikus legyen, és mindenről legyen tutorial, hogy beletanulhassunk. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.17. 10:39:57
Pedig az új rendszerrel átláthatóbb a csatatér. A korábbi rendszerrel pont az volt a gond, hogy nagy sebességgel lehetett fordulni, így ha elkezdtél volna üldözni valakit két irány váltás csinál és el is vesztetted a célt. Sok esetben fél óráig is tart egy harc mert mire levinnéd a pajzsát, addigra elveszted szem elől és mire ismét becserkésznéd a pajzsa újratöltődött. Mivel ez nagyon kaotikus változtatni kellett rajta, ezt kétféle képen tehetik meg a fejlesztők. 1. csökkentik a pajzs erősségét. Viszont ebben a helyzetben a harc szerencse játékká változna és a nagyobb teherhajóknak esélye sem lenne kivédeni egy támadást. Még kíséret mellett sem. 2. Növelik a hajók tehetetlenségét. Ez történt most.
A mostani rendszernél mivel sodródik a hajó nem tud annyira kiszámíthatatlan manővereket csinálni az ellen. Persze játszadozni kell a sebességgel, ha frontálisan támadnál és felgyorsul 1000 környékére akkor persze, hogy elsodródsz. De ha megtanulsz játszadozni a sebességgel és 2 lépéssel előre gondolkodsz akkor nagyon szép manővereket lehet benne csinálni. Például ha frontálisan támadsz mehetsz nagy sebességgel, de amint megközelíted a cél és tervezed, hogy ráfordulsz lecsökkented a sebességet 200-300 környékére. (Érdemes használni a spacebrake-t is időnként.) Jelenleg a harcok egyébként sem nagy sebesség mellett történnek, meg kell tanulni mikor növeld és csökkentsd a sebességet. Például egy autóversenynél is hiába tud menni a "Porsche 911 GT3 R" 350 km/h-val nem fogod bevenni a tű kanyart, ha nem lassítasz le. Azt hiszem te említetted az előző verziónál, hogy a War Thunder-ben mennyivel realisztikusabb és jobb a harc. Én nem játszottam a War Thunder-el, de például IL 2-vel és a Cliffs of Dover-el igen, és az ottani repülési taktikák egy része az új FM-el működik itt is(Nyilván ami a G-erő kijátszására megy rá az nem igen).
Valószínűnek tartom, hogy azért finomítanak a mostani rendszeren is, de nem hinném én se, hogy visszatérnének az előző FM-re. Neked egyébként milyen repülés modell felelne meg? Mert az előző túl könnyű volt, az új pedig túl nehéz. Mik a szempontok amiket fontosnak tartasz?
Számodra élvezhetetlen, ez még nem azt jelenti, hogy más számára is az. Sokat kell gyakorolni, de pont ez a lényeg itt. A saját tudásod számít, nem a karakteré ellenben sok más mmoval.
Te meg ne reménykedj :D :D Finomítani biztos fognak rajta, de az előző kerbír fm szinte biztos, hogy nem jön vissza. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.16. 21:40:16
Hétvégén teszteltem az új fizikát harcban főleg. Az ai nagyon hagyja magát, szinte minden repülési taktika működik ellene. Például ha behúzom a csőbe kicsit zavaró is, hogy nem veszi észre a helyzetet és tér ki egy másik irányba, szinte hagyja magát hogy daráljam addig amíg szét nem esik. Nagyon tetszik ez a sebesség szabályozás lehet vele elég szépen játszadozni. Húsvétra a versenyzést is letesztelem.
Nordan, Ionvard: Sikerült beállítani a sebesség szabályozást, kényelmes lett a vezérlés?
Ptu-ban jelenleg gyakran kifagynak a szerverek, de előfordul desynch is, mindkettő produkálja ezt. Felmész egy másik szerverre és ha szerencséd van jobb szervert- fogsz ki.
nektek is kifagy a játék? mármint nem fagy ki csak olyan mintha az egész szerver kilenne fagyva :P nem tudsz kijönni a szobádból és nem lehet használni semmit, nem tudsz kivenni hajókat, nem tudsz ajtókat kinyitni és mindig egyedül vagy az űrbázison
Torzit pedig hajó alatt áthúzzuk. Kvantumban. Nem lesz rajta sisak. Ha utána még kedve támad röhögni, akkor átmegyünk vele egy féreglyukon is. Végső esetben lefényképeztetünk vele egy fekete lyukat, rákötözve kívülről egy aurórára, és belepottyantva. :)
bár nem értem,hogy miért kell pilótamérnöki suli ,hogy ezeket az egyszeri felhasználó megértse :( nagyon elbaszott lett ez a repülés 3.5-el
lehet,hogy bennevan a leírásban,de annyira körölményes mindent megtalálni és az indián angol sem elég hozzá :D Utoljára szerkesztette: nordan, 2019.04.14. 14:09:16
Látom nagy a képzavar az új irányítás beállításával. Leírom az enyém hogy van beállítva és merre lehet megtalálni.(igyekszem úgy leírni, hogy egy 5 éves is megtalálja)
Options menu/ Keybindings fül-> alul baloldalt kiválasztod a Advanced Controls Customizationt, majd jobb oldalt alul a Keyboard/mouse-ról átteszed Joystick/Hotas-ra.
Ezek után a listában lenyitod a Flight - movement szakaszt(a mellette lévő plusz jel megnyomásával teheted meg). Van egy olyan rész, hogy speed limiter (Abs.) és speed limiter (Rel.). Ez a sebesség szabályozó, ezzel határozod meg mi lehet a max sebesség. (ezzel nem tudsz sebességet adni.) Ha analog karra akarod beállítani akkor a speed limiter (Abs.)-re állítsd be. Ha gombra állítanád akkor a speed limiter (Rel.)-re állítsd be.
Ezek után lejjebb mész a listában és kikeresed a throttle foward, throotle back és a throttle foward/throotle back részt. Ezeket felelősek a sebesség adagolásért. Többféle képen is be lehet állítani, gombra nem javaslom, úgyhogy azt a leírást most kihagyom.
Tedd throttle foward/throotle back akkor ha olyan Analog-ra akarod tenni ahol a középállás a nyugalmi állapot, például ha vissza húzod akkor hátra felé indul, előre tolod előre felé indul(ilyen lehet ha a joy fő tengelyére állítanád a sebességet pl kétkezes joy szettnél, vagy a tolókart is teheted ilyenre, ízlés kérdése.)
Ha azt szeretnéd, hogy a sebességet pedállal vagy tolókar esetén a nyugalmi állapot a hozzád legközelebb eső pozícióba legyen, akkor a az analog kart tedd a throttle foward-ra. Ha pedálra állítanád érdemes throotle back is beállítani egy másik pedálra.(ezzel mész hátra felé).
Ezek után még egy nagyon fontos dolgot kell megnéznetek. Előfordulhat, hogy valamelyik tengely ellentétes lesz, én például a sebesség szabályozást pedálra állítottam, és nekem fordítva érzékelte alapból. Ha több olyan eszköz is be van kötve ami rendelkezik tengellyel, például, tollerőszabályzó, pedál, gamepad vagy még egy joy akkor a mostani beállításoknál meg kell nézni melyik inputnak veszi azt amire beállítottad. nálam például a throttle foward mellett azt írta ki, hogy X-axis (input 4) (input 4), a speed limiter (Abs.) pedig a Z-axis (input 3) (input 3).
Ezt azt jelenti, hogy amit a gázadagolásra tettem(jelen esetben a pedálom) az az input 4, a sebesség szabályozásom(jelen esetben a joy-on lévő tolókar) az pedig a input 3-nak veszi. Ezeket érdemes felírni első körben.
Most játékon belül jöhet egy teszt, meg kell nézni mit vesz fordítottnak. Például játszadozol a sebesség szabályozóval és ha feltekered maxra de a játék pont, hogy leviszi akkor ezt invertálni kell. Az összes tengely amit beállítottál le kell tesztelni és felírni miket kell invertálni.
Ha ez megvan megnyitod az Options menu/Controls--> Jobb alul a mouse részt átlapozod arra az inputra amit át szeretnél állítani. Például ha én nekem a throttle foward fordítva lenne és megszeretném fordítani akkor mivel az a X-axis (input 4) (input 4) van ezért át kell lapoznom a Joystick/Hotas 4 re. Ezek után a listában kikeresed mit szeretnél megfordítani és átállítod No-ról Yes-re( vagy ha Yes-en volt akkor átállítod No-ra). Én esetemben ugyebár a throttle foward-ot kell invertálni tehát a Flight/Flight Movement-en belül a Flight strafle foward-t kell átállítanom. Tudom elsőre ez így tömény, de ha követitek az utasításokat szerintem megtaláljátok.
Nordan: három célkereszt: az első ami sima kereszt azt amerre a hajód néz, az sose mozdul el középről, ha például nem gimbal-os a hajód akkor ezzel a cél keresztel célzol. A kör alakú az a gimbal. A kicsit szögletesebb kör alak, alján egy nyíllal pedig azt mutatja merre sodródik a hajód. Ha például egyenesen mész majd egy kis szögben elfordulsz akkor kimozdul amerre mutat arra sodróst, egészen addig míg az új irányba nem kapsz elég erőt. Ha ezt figyeled harcoknál eléggé tud segíteni. Másrészt bocsánat a hosszú kommentért, minden amit leírtam megtalálható leírásokba, csak a lusták kedvéért...
pip-re gondolsz? Az jelzi, hogy hol csapódik be a lövedék, vagyis hova kell célozni, hogy eltalált a targetet. Fegyvertípusonként eltérő. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.14. 14:03:51
ohh! és a három célkereszt az mi pontosan? az amelyiknek az a kis háromszög van az alsó felében folyton elmászik, a célkereszt azt vágom,hogy a gimball
valaki leírná hogyan működik most a tolóerő szabályzás? és a mozgás? felrakom a csúszkát és nyomom a 'W'-t akkor addig gyorsul a hajó,de ha elengedem lelassul 0-ra.....hogyan tartja a sebességet?
mondjuk nekem hotas-on állított tolóerő lenne a legjobb,de nem tudom most akkor mit kell arra konfigurálni,hogy húzom a hotast és gyorsuljon és ha tolom lassuljon
Na igen, nekem a sebesség adagoló az a W-S lett, és egyáltalán nem jó erre. Rárakhatnám gázkarra, csak nem tudom hogyan, mivel ez két funkció, sebesség növelés és csökkentés. Annyira süket vagyok a beállításokhoz, hogy nem tudok csuszkára tenni egy funkciót. :) Tehát akkor most tessék megmutatni, hogy hol állítod csuszkára a sebességet! :P
"ha harcolsz a nem érdemes maxra tenni mert hamar felmelegszik" Hát igen, aki egy picit is próbálgatja az új rendszert annak ez egyből feltűnik. Itt már nem lehet a végtelenségig boostolni.
Azt hiszem racinghez külön setupot kell majd csinálnom.
Nálam felismeri a gázkart a joy-on, csak be kellett állítani. Nekem a sebesség szabályozó és a sebesség adagoló is analóg karon van. Rettentő finom mozgásokat lehet vele csinálni és a mostani rendszer akimért mozgásokhoz nagyon jó. De simán megtudod csinálni, hogy mindkét értéket beállítod analóg csúszkára és a sebesség szabályozót mindig maxon tartod.
Egyébként kellett ez az új rendszer, ha kiismered akkor minden helyzetre más sebesség szabályozást tudsz beállítani. Például ha landolsz tudod folyamatosan csökkenteni. Ha harcolsz a nem érdemes maxra tenni mert hamar felmelegszik és hátrányba kerülsz, ha pedig versenyzel vagy csak simán gyorsul akkor maxra teszed. Az a titka hogy nem kell a sebesség szabályozót túl sokat variálni, beállítod az adott helyzethez és nem nyúlsz hozzá csak a sebesség adagolóhoz.
Mondom, hogy béna vagy, A tolókar most is bent van és működik: :D Az indok meg egyszerű, a régi irányítás könnyű volt és egyszerű mint a faék. Ha meg nem tetszik menj fel spectrumra és ott rinyálj, itt nincs egy dev se. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.12. 22:03:02
De van mit megindokolni, tekintve hogy megváltoztatták, ami korábban volt, és egyelőre te se látod miért csinálták, csak eljátszod. :) Mi volt a probléma a korábbi tolóerő-szabályzással, amit a jelenlegivel kívánnak orvosolni? Most mit értek el ezzel? Ez a kérdésem. Aki tudja a választ, írja. Az nem válasz, hogy a leszállást könnyítették, mert az meg volt könnyítve a sebesség limiterrel alapból. Ez volt az indokod, de ez nem oké. :P
Egyébként meg nem a játék indokolatlan nehezítése a heppem. Ha kiveszik belőle a tolókart, ami pedig minden hotas alapja, és csinálnak egy olyan szabályzást, amilyen a világon még nem volt, az nekem nem nehezítés, hanem egyelőre valami marhaság, amit majd barkácsolhatnak vissza, mert nem fog tetszeni a közönségnek. :P Lehet nehezíteni, pl. második világháborús szimben figyelni kellett a motorra, nem szabadott túlhajtani, aztán figyelni kellett az emelkedési szögekre, a sebességre, mert ha nem érezte az ember rutinból, akkor könnyen irányíthatatlanná vált a gép, meg elájultunk. Mindez légi harcban különösen érdekes, olyan mint egy Forma 1-es verseny ahol az íveket rutinból kell tudni. Amikor a Star Citizent ilyen irányba nehezítik, az nekem teljesen oké.
Nincs mit megindokolni, egyszerűen te nem érted a működést. Mondjuk én jól mulatok. Állandóan hablatyolsz, hogy a játéknak így meg úgy kell komplexnek meg nehéznek lennie aztán amikor ezzel szembesülsz akkor itt makogsz, hogy miért olyan. :D Ja és nem, ennek a játéknak nem kell hülye biztosnak lennie, mint ahogy nem is lesz az.
Nézd, ha tetszik, én vagyok az egyszeri gamer, akinek a segge alá kell rakni a hülyebiztos megoldásokat, különben elakad. :P Maga a flight modell egésze az lehet tök jó, de ezt a gázkart ezt nagyon meg kell indokolniuk, hogy miért, és hogy hogyan. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.12. 19:15:07
Egyfolytában írunk neked, csak azt nem tudom minek mert nincs foganatja. Ja és béna vagy. :D Nálam működik minden, a limiter és a gázkar is. Szerintem keress vmi 3.5-ös tutorial videót yt-on ami ezzel kapcsolatos. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.12. 19:10:43
Egyébként nem lenne probléma, ha a limiter alatti sávban lehetne használni a tolóerőszabályzót. De mintha az se működne, mer nem tartja a sebességet, csak ha C-t nyomkodunk, de akkor sem szimplán tartja, hanem felviszi a limiter szintjéig. Tehát nem lehet a tolóerőt normálisan szabályozni. Vagy ha lehet, akkor mondja meg valaki hogyan. Mindjár átmegyek a frankfurti stúdióba, és felpofozom a Chamberst. Aztán azt mondom: Tudod hogy mért kaptad. Chambers azt válaszolja, hogy nem tudja. Akkor kap még egy nyaklevest. Azért kaptad, mert valaki elcseszte a tolóerőszabályzót, és téged teszlek felelőssé!!! Chambers akkor rám küldi a német rendőrséget, és elvisznek, mint renitens migránst, de még az utcáról is azt ordítom, hogy Chris Roberts-t is felpofozom, csak jöjjön ide!! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.12. 18:50:10
Ja, a sebességlimitert meg nem tudom rárakni a joy gázkarjára. Mer az nem gomb neki, vagy nem tudom. Nem tudom ehhez a megoldáshoz mit szólnak a hotas tulajdonosok. Megnéznék egy fórumot erről. Persze ők egy jobb joy-t valszeg tudnak így konfigurálni, csak az a szép gázkarjuk onnantól nem gázkarként funkcionál, hanem fúvóka-állítóként, szóval hiába toligálják, kell még mellé nyomkodni egy-két gombot is. Nagyobb hajóknál talán nem érdekes ez, de vadászgépeknél nem tudom hogy működik. Hogthar, te megszeretted, hogy konfigurálod a joyt? A gázkaron most mi van?
Csak leszállásnál van sebességlimiter, kiengedett futóműnél ugye. Nagyon remélem, hogy ennél több okuk volt ezen variálni. Leszálláshoz én a strafe up-down-left-right-ot használtam. A Joystick tetején lévő, alapesetben nézelődésre használható "kisjoy"-ra ráraktam ezeket, aztán a leszálló felülethez közel levettem a sebességet nullára, és ezzel a kis bizgentyűvel toltam előre-hátra, jobbra-balra magam. Azért jó a strafe, mert csak addig tartja a sebességet, amíg nyomva van, aztán visszaáll nullára. Ez a futókmű-ki - sebességlimiterrel párosítva azt eredményezte, hogy max 50 m/seccel lehetett játszani, így kényelmesen navigáltam kis helyeken is, sose volt problem a leszállással. Sőt, bármit megközelíthettem nagyon közelre, mert minden irányba tudtam mozgatni a hajót kis sebességgel. Egyébként ez szerintem még most is működik, strafe van, futómű kiengedésnél sebességlimiter van, szóval engem nem segítettek ki. Most az a kérdés, hogy mit akartak ezzel az egésszel elérni. Mer nem látom az összképet. Egyébként nem ártana nekik egy részletes tutorial videót ilyenkor rittyenteni.
Béna vagy. A limiter meg jó mert a thrusterek tolóerejét is ezzel szabályozod ami leszállásnál pl elég jól jön. Amúgy megszokás és beállítás kérdése de biztos, hogy még ezen is változtatni fognak. Most nézegetem megint a racinget, régen elég sokat toltam és most rendesen megkavarták azt is de jó értelemben, nem olyan könnyű mint az előző fm-el volt. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.12. 14:59:58
Az előretartással tisztában vagyok, de egyelőre nem az a fő gondom, hogy előre tartsak, hanem hogy egyáltalán az orrom előtt tartsam a célt. Egyébként egy bugnak köszönhetően sikerült lelövöldöznöm pár hajót. Nem mozdultak.
Na de most jön a következő szakmai kérdés: idáig nem izgatott, de ezt a hülye gázadagolást ti hogy csináljátok? Nekem semmi problémám nem volt az előző rendszerrel, amekkora sebességet akartam, annyira toltam a gázkart. Most meg azt se tudom mi történik körülöttem.
Van egy sebességlimiter. Hogy ez mért kellett, azt nem tudom. Nálam most annyi a sebesség állítgatás, hogy ezt a limitert feltolom találomra, helyzetnek megfelelően, hozzá nyomom a W-t, aztán megnyomom a C-t, és akkor feltolja a kívánt sebességig. 3 gombot használok, amire korábban csak a gázkart. Aki ezt kitalálta, azt most kellene ütni. De ez még nem minden, mert akkor csökkenteni akarom a sebességet. Ha a limitert húzom le, akkor lassan csökken, ha az S-t nyomom, akkor meg nullázom magam, megint elölről kell kezdeni a sebességlimiterezést. Amíg nem harcoltam, addig leszartam mindezt , de most elkezdett idegesíteni, de mocskosul. Légiharcban tizedmásodpercek döntenek, nem lehet ilyen szarakodással pepecselni. Hozzátok elém, aki ezt az egészet kitalálta!!! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.12. 14:40:21
Senki sem profi pilótaként kezdi, gyakorolni kell. Kezdetben gyakorold azt, hogyan érd utol az ellent. Olyan mint amikor nagy távolságból egy futó emberre tüzelsz. Ha pont oda célzol ahol tart a célpontod, akkor mögé megy a lövés, mert mire odaér a golyó a futó már arrébb van. Elé kell célozni.
Ugyan ez van itt is, csak a golyó az a te hajód, ha nem szeretnéd hogy pillanatok alatt elhúzzon, célozz az útvonala elé és vedd fel a röppályáját. Persze bepróbálkozhatsz Hamill-nél is, de az csak a sutásoknak való(sutás olyan női egyed, aki például hajlamos összekeverni az égitestek fajtáit és egyéb hasonlóságokat produkálnak, persze ezzel nincs is gond a sutásokat nem ezért kedvelik).
Köszi a tippeket. Ahogy száguldom a cél felé, az utolsó szakaszban mindig az a vége, hogy rám fordul, és elvágtat mellettem. Ki kell okoskodnom, hogy hogyan cserkésszem be. Aztán ha elfogytak a szövik, akkor ez a dolog hatványozottan jelen lesz, mert ugye mindegyik felém fog száguldani. :D
Én vagyok a Squadron 42 legbénább pilótája. Egyáltalán hogy vehettek fel? Irodai, vagy könnyűfizikai munkát kérek. Vagy kikezdek valakivel. Legalább beérhet a tapasztalatom, amit az OIisar szerelőkkel folytatott afférjaimból szereztem. Becserkészem Mark Hamillt. Majd pusmognak a hátunk mögött, de nem érdekel! Én leszek a titkárnője.
Próbáld meg pirate swarm-al ott kezdetben lassabb hajók jönnek. A szövetségesek hamar kihullanak a 2.-3. wave-nél. Egyébként nem nehéz követni őket, csak ugyebár ő is tart valamerre, ha pont arra mész ahol ő van persze, hogy leráz. Kell nézni kire vadásznak és háromszögeléssel nézni a haladási irányát a célpontod és a te haladási irányod. Ha jól csinálod a fenekében leszel végig. Kicsit egyébként olyan mintha egyszerre üldöznéd a szövetségesed és az ellent is. De ha ez nem megy, akkor eresz oda egy rakétát utána jobban felfigyelnek rád.
Amit esetleg még megpróbálhatsz, hogy multiban indítod. Ha szerencséd van nem csatlakozik egy játékos sem és akkor nem lesznek szövetségesek, az összes ai rád fog jönni.
Superhornettel próbálkoztam vanduul swarmban. Reménytelen voltam. Távolban jelzi az ellenséget, ami egyébként nem is velem foglalkozik, mert hiába single play funkció, vannak ott szövetséges gépek, és akkor ezek kergetőznek egymással. Próbálok beszállni, de momentumom nincs, túl gyorsak, és mikor megközelíteném, egyszerűen elszáguld mellettem. Legritkább esetben lő rám, de mert nincs is a közelemben. Célozni nem tudtam. Kicsit ijesztő volt 10 perc után. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.12. 10:52:17
Útközben én is utána néztem, Nagyon dicsérik még ezeket a hajókat is de ezeket még nem teszteltem: Vanguard Warden, Sabre, Arrow és a Glaive. A legtöbbet emlegetett hajók a Sabre és a Super Hornet. Majd hétvégén megnézem a többit is ha még elérhetőek.
Én örülnék, ha kicsit erősebb lenne az ai, vagy inkább jobban hasonlítana a harcmodora a játékosokéra, mert jelenleg teljesen eltérő a harc stílusa.
lonvard: Egyébként nincs olyan, hogy legjobb harci hajó, van több hatékonyabb is, mindegyik másban erős. Amiket érdemes megnézni: Aegis Gladius és a Aegis Gladius Valiant, Anvil F7C-M Super Hornet vagy a F7C Hornet Wildfire, Drake The Buccaneer. Ezek a számomra ismertebb hajók. Van pár új harci hajó, de nem nagyon tudom mennyire hatékonyak.
Inkább az új fm-et nem tudja még az ai rendesen "használni". Régen, még valamikor a 2.x valamelyik verziójában amikor még csak vanduul swarm volt, úgy feltekerték az ai-t, hogy vért pössentettél már az első pár spawn után is.
Super hornet és Cutlass Black. Leginkább ezekkel szoktam tesztelni. Az új Fm-be nektek is gyenge az ai? Szinte el sem tudnak találni, 8 an voltak körülöttem és nem tudnak elintézni, játékosok itt már rég szétszedtek volna. Roadmapon mondjuk látom, hogy tervezik finomítani, gondolom az új rendszerhez nem sikerült még beigazítani.
Kraven54: nem a sebességére értem, hogy lomha, hanem a fordulására, elég kiszolgáltatott volt harcoknál. Az új fm-be nem néztem még csak korábbi tapasztalatok.
Avenger nem Avanger :P Lomha??? Probáltad már az uj FM-ben majdnem olyan mint a galdius :D 8.4g gyorsulás Utoljára szerkesztette: kraven54, 2019.04.11. 15:58:57
Tesztelni mindig van mit, csak én már a tényleges szakmákhoz kapcsolódó gameplay mechanikákat várom. De azért a server meshing is érdekes lesz bár az inkább technikai jellegű, viszont elég komolya hatással bír majd a világra. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.11. 13:54:56
A mostani verzióba is van szerencsére mit tesztelni. Az új fizikát még mindig nem sikerült kiélveznem rendesen, elég zsúfolt heteim voltak. Most hétvégén viszont szabad vagyok.
Harc rendszert szeretném tesztelni jobban. Amit eddig tapasztaltam, hogy az ai változatosabb harcmodorral rendelkezik, számomra könnyebb is lett a harc. Amit furcsállok, hogy, Swarmnál régebben ha véletlen kisodródtál a pályáról volt 5 másodperced visszatérni. Most viszont azonnali halállal jár. Ami még meglepett, hogy az ai rendesen ossza rám a rakétáit, eddig lusta voltam beállítani a flare-eket de most már kénytelen leszek.
Sok hajóval lehet már most is normálisan sok pénzt termelni, nem véletlen, hogy mining profitot is nerfelték az egyik ptu pecsben. Amúgy pont nem a qt fuel az amire pénzt kell gyűjteni mert az nem kerül sokba. Még. :D Én a gémpléj mechanikákat várom már, szelvidzs, riper, tankolás ilyesmi. Lesz mit tesztelgetni bőven. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.11. 12:38:43
Nem kell a hasznosságra nagyon rágörcsölni, amíg lényegében semelyik hajóval nem lehet normálisan termelni, valamint amit mégis csak összeszed az ember, az a következő frissítéskor huss, eltűnik. Egyelőre a kvantumüzemanyag az egyetlen, amire gyűjteni kell, azt meg minden hajó ki tudja termelgetni az alibi küldetésekkel. Amikor eljutunk arra a pontra, hogy megmaradnak a vásárolt dolgaink, akkor változik a helyzet, de addig sok víz lefolyik még a Microtech gleccserein. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.11. 12:25:41
aurora a legjobb,befér a farka alá egy egész konténer,kicsi,gyors szal delivery küldire ideális,de harcolni nem kell vele,cserébe el tud húzni bárhonnan :D és van benne ágy :D
igen a Herald a legjobb hajó, mindent lehet vele, kivéve azt amit nem. Például rossz harchoz, futár küldetésekhez, meg úgy általánosságban a legtöbb jelenlegi küldetéshez, sőt kereskedésre sem alkalmas, de legalább lehet vele információt szállítani gyorsan.
Szép és jó a Herald de el kell ismerned, hogy eléggé haszontalan jelenleg. Sajátos érvek alapján választasz magadnak hajót, amivel nincs is gond, csak ezek a hajók az általános feladatokhoz nem feltétlen jók. Ugyebár nem is azok az érvek alapján választod őket. De amikor majd úgy döntesz, hogy Catarpillarral elindulsz fejvadászkodni légy-szíves szólj, mert azt látni szeretném majd.
Herald a legjobb mindenes hajó, mert egyrészt lehet vele kereskedni mert belefér 1-2 doboz, aztán lehet deliverezni vele, illetve ideális harcra, leszámítva a védelmét és a fegyverzetét.
Nem egy árkategória a kettő. Az Avenger belépő ladik, abban pedig a legjobb. A Cutlass már a következő szint. Tény amúgy, hogy szerintem is a legjobb, főleg ha végre moduláris lesz de az még odébb van. Viszont nem biztos, hogy belefér mindenkinek a büdzsébe egy szállító hajó mellé, ugye erről volt szó. A Blue érdekes lesz, főleg ha meglesz hozzá a mechanika is (bh küldik amikor már tényleg el kell kapni valakit és leszállítani).
Számomra mindenes hajónak az Avanger nem a legjobb választás. Igaz van raktere és fegyverzete is, de lomha, gyenge a tűzereje és a védelme. Egy időben volt Avanger Titan-om, de nem tudtam vele valahogy érvényesülni. Ez rossz hasonlat lesz, de kicsit olyan mint a terepmintáknál az UCP AT Digital. Minden területre jó kellene lennie, de egyik területen se jó igazán. Számomra a Cutlass Black az induló mindenes. Jó a fegyverzete(bár a régebbi 4 lézer ágyús változata jobban tetszett, de a mostani is megteszi), tudsz delivery küldetéseket csinálni, de elég a raktere, hogy komolyabb szállítmányozásokat is csinálj. Jó a védelme, és a Qvantum hajtóműve is tűrhető.
Ezért is várom a Cutlass Blue változatot. Igaz kisebb a raktere, de jobb fegyverzettel és páncélzattal rendelkezik majd.
Eh, a mai frissítés nem fekszik nekem. Először az Olisart nem töltötte be, utána a hangok mentek el részben, utána meg a kikért hajókat nem töltötte be. Pedig most úgy caterpillaroztam volna!!! Tegnap egészen közel kerültem hozzá, hogy az új kedvenc hajóm legyen. Azér nagy dolog ez a Star Citizen történetében, mert ekkora méretű hajóban még nem találtam meg a nekem valót. Alapesetben a carrackra hajtok, de kell egy B-terv is arra az esetre, ha azt végül tönkretervezik, és sztrókot kapok a belsejét vizslatva. A B-terv idáig a HULL C-volt, de arról semmi infó nincs, és kell egy C-terv. Na most a caterpillar az tökéletes C-terv. Ha minden összeomlik, ezért a hajóért érdemes lehet grindelni. Viszont most annyira tetszik, hogy lehet ez már B-terv inkább.
Csak tudattam mindenkivel a terveimet. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.10. 19:13:44
De olyasmiről magyarázol, ami nincs kitesztelve. Hogy mi működik és mi nem, az majd csak ez után fog kiderülni. Olyan nagyon ragaszkodni még nem kell az elméleteinkhez.