Jut eszembe Eos-on nem tudom tovább csinálni a küldetéseket, mert a légkör megfullaszt. Mit kell tennem hogy kiterjedjen a földi légkör teljesen? Elvileg a radiationnak meg kellett történnie, beszéltem Tann-nal. És btw most fejlesztettem a Nomádnak egy life Support képességet, ami automatikusan felkerült rá. Vajon ez lesz a kulcs hozzá, hogy tudjak tovább küldiket csinálni Eoson, alisa Prodromoson?
Ami rohadt nagy pozitívum a csapattársaknál, az a Nomados beszélgetések...Vetra-Jaal, Drack-Cora....de tényleg, karakterek nagyon semmilyenek :( Liam kb olyan, mint a cerberusos tag a 2ből, Peebee idegesítő, Cora is idegesítő, mikor az Asariakat isteníti, Gil semmilyen, Drack hozza Wrex szintet, Jaal is semmilyen, ahhoz képest, hogy teljesen új fajként ott van velünk, jóval többet kihozhattak volna belőle...Vetra az egyetlen, aki talán beférhetne a régi tagok közé.
Az elején a mécseseltörős dolog...elég nagy copy-paste a második részből..:) Utoljára szerkesztette: Gabor77, 2017.04.02. 20:07:21
Most a Hyperguard és Remnant szettet akarom csak nyersanyag kell még sok hozzá.
Bár mondjuk én nem olvastam teszteket,itt a negatív hozzászólásokat kihagytam. Aztán lemezen is vettem meg úgyhogy tartani valóm semmi nem volt:D
Ami nagyon tetszik az a karakterek mozgása+Jetpack a harcok a hangok és ez a mély Sci-fi hangulat. Aztán ugye az RPG elemek. És még csak az elején vagyok Lvl8:O
Lehetne az, de egyrészt nagyon a főszál elején kiderül, másrészt kilóméterről lehetett látni előre, harmadrészt, nem sokat számít, mert előtte pár órával fedeztük fel az angarákat, akikről aztán kiderül, hogy belőlük (is)készülnek a kettek. Akiket szintén pár órája ismerünk. A collector-prothean dolog azért ütött nagyot, mert a protheanokat akkor már másfél játék óta hallgattuk, hogy milyen szuper titokzatos egy ősi faj voltak. Nem tudom, hogy merre vagy a főszálban, de van benne még egy "csavar", ami személyesebb, de mivel ezt is hagyják annyiban, semmi következménye nem lesz, ezért ez is elsikkad, elfelejtődik.
szimpi: Vetra, Drack, legénységből Kallo nem szimpi: Peebee elvan mint 1 darab fa: Liam, Jaal
Társnak a Vetra + Drack kombó is jó főleg tech-es karival.
@lwb
Azért amikor a kettekről kiderül, az a bizonyos dolog eléggé csavar szerintem, nálam legalábbis Jaal-ban ott eltört valami mélyen belül. Ez a sok x-y pofázni akar engem is kiakaszt 1 kicsit lassan.
Én eddíg multival együtt beleraktam közel 70 órát ennek kb. fele az single.
@Although
Ha ennyire ráérzel mindenre légyszíves közöld már velünk a 5-ös meg a 6-os lottó jövőheti nyerőszámait thx...
Más: Multiban nem tudom figyeltétek-e de szinkronilag a jó öreg Mordin cameozik a salarian infi személyében. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2017.04.02. 18:50:59
Még valami, ami kicsit zavart: a túl sok bonding moment a csapattársakkal. Amikor bratyizunk csak, nem a loyalty mission-ökre gondolok. Ennek semmi értelme, amikor sokukat alig pár órája ismerjük csak még. Nem véletlen nem volt ilyen a trilógiában az utolsó epizódig. Nem véletlenül a Citadel kellett ahhoz, hogy elmenjünk mondjuk sörözni Garrus-szal és nem véletlen ez nem az első játékban volt. A Citadelben ez azért működik, mert a játékos szó szerint évek óta ismeri ezeket a karaktereket, törődik velük. A legjobban megírt karakterek sem fogják kiváltani ugyanazt az érzést, amit a többéves személyes kapcsolat elér.
És sajnos ezek a karakterek egyáltalán nincsenek olyan jól megírva. Egyhez sem tudtam kötődni. Akit nagyon utáltam az Cora és Peebee volt. Cora hibája az volt, hogy valami idióta egy arckifejezést volt képes rajzolni neki és a szerencsétlen egyfolytában bárgyún vigyorog, ami halálra idegesít. Peebee meg olyan, mint Sera a DAI-ban, irritáló. A többiek csak langyosak voltak, de Garrus vagy Liara nem volt ebben a bagázsban, az hótziher.
50 óránál vége. Anyag az volt benne, de attól még maradt 7/10. Ami tetszett:
+ jó nagy a játék, tele tartalommal + hál' Istennek nem open world, vagy legalábbis nem úgy, ahogy a DAI volt + az MMO-s küldetések lényegében teljesen figyelmen kívül hagyhatóak és nincs is belőlük olyan sok + a harc jobb lett
Ami viszont nem:
- az animációk és a karaktergrafikák borzalmasak, főleg nőket nem tudnak 3d-ben rajzolni az új grafikusok, mindegyik randa, mint a bűn - Ryderék eléggé színtelen-szagtalan izék, nem érzek mögöttük olyan karaktert, mint Shepardnál. Ez mondjuk lehet szubjektív. - az egész játék nem érződik annyira ME-nek. Inkább volt végig Star Trek Voyager érzésem, mint ME.
A történetről nem spoilerezek, de az a helyzet, hogy nagyon nem is lehet. Aki kb 1-2 órát már játszott vele, az nagyjából tudja, hogy miről fog szólni, egy csavar, homlokcsapkodós rész sincs benne. És nem, nem igaz, hogy az előzőkben sem volt. Az ME1-ben, amikor rájövünk, hogy ki is Sovereign és mit is akar Saren. Az ME2-ben, amikor rájövünk, kik is a Collectorok. Az ME3-ban tényleg nem volt, de az a trilógia lezárása volt, ott csak a szálakat varrták el. A MEA története ehhez képest eléggé limonádé szerintem.
DLC-k tuti jönnek, de meglepődnék, ha lenne MEA2. ME4 viszont simán lehet.
Én akit sose vinnék magammal és nem is viszek:Liam,Drack
Akik pedig tetszenek és helyük is van:Cora,Peebee,Vetra.Így ők hárman sorrendben is ahogy írtam!
Egyébként a Cora-Drack kombót ajánlom figyelmetekbe. Nagyon OPésak
#Pocok, PiszkosFred:
Suvi, Kallo nem csapattárs, nem squadmate, csak a Tempest Legénységéhez tartozik, csakúgy, mint Gil, Lex és SAM. 6 squadmat van összesen.
A nem-csapattársak közül nálam is Suvi vezet toronymagasan. Utána Kallo, mivel egy jó öreg szalár barátra emlékeztet a ME2-ből :D Utoljára szerkesztette: Prince23, 2017.04.02. 16:46:43
Senki se szimpi különösebben talán csak drack. Liam viszont akármennyire is egy nulla karakter mégis mindig magammal viszen mert jól harcol.
Én eddig különösebben nem utálok senkit. Mindenkiben látok valami pozitívat. Bár még viszonylag az elején járok. Ha ki kéne emelni valakiket: Peebee a nuber one. Kallo, Liam, Drack.
Na újabb "tény". Sose volt szó arról, hogy az ME:A nem akciójáték lesz, mint a többi ME is volt előtte. Ezt megint csak előszedted a semmiből de fogadjunk, hogy bizonyítékot már nem találsz rá. Mivel nincs is...
Kit utáltok a legjobban a 6 csapattársaitok közül, és kit imádtok?
Én utálom: Jaalt és Liamet. kedvelem: Corát, és Vetrát
Igazából nem az a baj hogy mi a véleményed a játékról, hanem hogy a véleményed már 20x leírtad és ezt a számot meg csak nem is tartom túlzásnak. Ráadásul még mindig ki sem próbáltad.
Megvettem a DA:I-t akkor nagyjából egy időben ezek megkapták ezt a motort, és a skyrim hatására próbáltak valami olyat az EA kérésére amivel többet lehet keresni. A motor éas a rendszer teljesen az, akkor még arról is volt szó a z ME:A is taktikai rendszert kap. A többi meg szubjektív. Sokat játszottam a conanba külföldiekkel, érdekes élmény volt. Legtöbb mindig mondta ez ennyit ér az annyit ezért ennyit érdemes adni. Valahogy átragadt. 60 Euroért többet várok mint egy felszínes 12-60 évesigg jó szórakoztató játékot, de ez szubjektív. Főleg, hogy csak kb 5évente jön cucc. És igen EA hater vagyok mint sokan. Csak nem nyomom a nulla pontot a metacriticen. :)
A gond veled továbbra is az, hogy tényként tálalsz olyan dolgokat amik közel sem azok, illetve olyan dolgokat szedsz elő a semmiből (szintén tényként), amiknek a valósághoz semmi köze, és amikor ezt mi bebizonyítjuk, hogy nincs így akkor nyomatod tovább (erre jó példa a Dragon Age-es vérmágiás ámokfutásod), plusz még te sértődsz meg. Így hát cseszegetve vagy. Megérdemelten.
Nem olvastam a korábbiakat tőled, csak annyit láttam, hogy sorba teszed be a cikkeket, aztán annak alapján kijelentéseket teszel. Valamilyen szinte értelek egyébként, főleg, amióta anno az X-Rebirth előrendeléssel megszívtam. Extrém lehúzott játékot én sem veszek meg már, azért az beszédes, amikor valami a Steam-en "Mostly Negative" pl... De a ME:A-nál nem ilyen rossz a helyzet. A karakterek miatt én is csalódtam, de összességében élvezhető. Bugokat javítani fogják, amit meg nem lehet, azzal együtt lehet élni (mondom ezt úgy, hogy rendesen sírva fakadok az emberi karakterek láttán).
Nem ez egy szar magyar szokás, és ti ezen a szinten vagytok, legfeljebb fokozatok vannak, sunyi kevésbé sunyi. Volt ilyen régen is, mikor hozzátok hasonló figurák kipécéztek egy valakit. A különbség közted és köztem én voltam talán az egyetlen aki mellé álltam. Később persze elfelejtette és ő is csatlakozott egy ilyenhez. Ma moderátor. Mellesleg kicsit összetettebb, ha visszaolvasod nem éppen csak rólam szólt hagyjuk, sőt próbáltam kimaradni sárdobálásból. Ez az egész topik egy kis Magyarország volt. Nem mentegettem biztos, lehet mit a fejemre olvasni. De nem fogok a ti szintetekre süllyedni. Szerencsém volt. A conanba láttam mást is nem csak ezt a gyalázkodós szintet. És tényleg be lehetne fejezni! Én nem írok hozzátok nektek mi a faszért nem megy?
Egyetértek! Az idő megszépít dolgokat. ME1-et persze technikai téren nem szerencsés hasonlítani az Andromédához, mivel eltelt közben 10év. Viszont ezt leszámítva is voltak vele gondok (ezzel együtt én imádom mai napig). Pl. a bolygókon a kisebb állomások zöme ugyaúgy nézett ki, pont ugyanabban a dobozban kellett harcolni. Az asset lista sem mozgott valami széles palettán, a berendezési tárgyak jelentős része állandóan ismétlődött. A mellékküldetések egy része nem állt másból, mint kattintgatni a bolygókon, aztán vagy dobott pl. egy Turian jelvényt, vagy nem. Nem beszélve a tökegyforma minigame felhozatalról. Hibából mai napig maradt benne, 1 hónapja toltam végig ismét, de a csapattársak még mindig rendszeresen lötték az előttük lévő fedezéket, az AI számtalanszor beragadt egy fedezék mögé, ahonnan ha ügyesen pozícionáltam magam, úgy tudtam kilőni, hogy bármiféle reakció nélkül tűrte a lövéseket haláláig. ME2-ben pedig a bolygó szkennelésnél unalmasabb hülyeséget elképzelni nem tudtam volna. Ezzel együtt és minden hibájukkal, imádtam azokat is.
Ettől még az Andromeda emócióktól mentes karakterei valós problémák, magam részéről a Cora nevű csajtól hidegrázást kapok, sokszor nem tudom eldönteni, hogy fiú vagy lány, cserébe marha ronda. Az alienekkel általában nincs nagy baj, de az emberi karakterek nem jók. A környezet, a történet és a háttérinfók garmadája (még a SpaceX-et is beleszőtték poénosan) viszont feledteti ezeket, igazából bőven! Nem sok cím van action-RPG-scifi műfajban, és ha nem is mutat fel korsakalkotó megoldásokat a ME:A, még így is élvezhető bőven. Hibáival együtt is inkább ez, mint a negyvenezredik varázslós, kardozós, törpös, vallásos, mítikus, sárkányos lóf*sz.
Azért azon lehet nem ártana elgondolkodni, hogy miért mindenki téged talál be, amikor többen is voltak már itt akik véleményeztek vagy kritikát fogalmaztak meg. Őket mégse piszkálta ennyit senki. Fura, nemde?
Szerk. A játék max originen 60 euró, még magyar hivatalos boltban is 15000 forint ami kb 50 lehet. Kulcsos oldalakon meg van szerintem 40ért is. Utoljára szerkesztette: MrAndree, 2017.04.02. 15:13:17
Amúgy olcsóbban is meg lehetett venni.Kulcsos oldalak vagy dobozos.Originen méregdrága.Jó nekem is majdnem 17 volt de én fémdobozos kiadást rendeltem.Sima kulcsos oldalon 12-14-be meg lehetett venni.Én az instang gaming-ről szoktam vásárolgatni,sose volt gond szinte egyből meg is kaptam a kódot.Itt most 38 euro ami ha 12000ft ha van a dlc hozzá 1 euro.A deep Space pack,mondjuk az csak egy armor.A dlc-ket tuti itt veszem vagy a season pass-t ha lesz.
hogy lenne velemenye a jatekrol? hisz meg sincs neki, egy deka masodpercet sem jatszott meg vele, de azt hiszi mindent tud rola.
Baromi fárasztó már ezt a sok bullshitet olvasni. Nem lehetne, hogy egy darabig nem kommenteltek, csak ha valami fontos történik. Szét van spamelve a fórum.
Ejha, de van, csak azért már lebasztak, mivel többet várok el 60 euroért, akár a Fartingnak írt válaszba is benne van mit de az nem objektív. Már te is kezded, vagy gond ha beteszek olyat akit jónak gondolok, még úgy, szubjektív is sok szempontból, miközben megy a tömény gyűlölködés itt, neked is pont engem kell megtalálni?
Neked nincs saját véleményed, csak mások véleményét szajkózod? Engem nem érdekel, ki mit zagyvál bármiről. Legyen az egy játék, egy film, bármilyen más művészeti ág. Megnézem, meghallgatom, játszom vele és majd én eldöntöm, hogy szeretem vagy sem. Szar lehet úgy élni, hogy nincs önálló véleményed!
Van itt némi bug vagy nem tudom Vetra megmurdált attól a bazi nagy szörnytől de nem éledt újra mikor kinyirtuk az ellent.Beszálltam a nomadba később ki de ott van még a térképen hullán.Elmentem egy foraward stationhoz,lehívtam újra a csapattagokat még mindig hulla.Lehívtam Vetrát mégegyszer de így is hulla :D Most akkor végleg hulla vagy mivan most? :D Visszamentem a tempest-re most meg követ peebee de belefutottam a hajón még egy peebee-be úgyhogy 2 peebee-m van Peebee volt a másik csapattag.
Neked is tedd meg a szívességet, nem teszed ki a nevem többet. Kettő nem teszel a számba olyanokat amiket nem is írtam, bugos nem írtam, mivel nem vettem meg ez nem olyan amit le tudok írni használat nélkül, csúnya grafika, stb. stb. A dlc-t vállalom, mint lehetőség az EA csinál ilyet.
Egyre jobb :D Eddig csak szar volt, bugos, kozmunkasoknak draga hobbi, rossz iras, csunya grafika, aztan most mar kivagott tartalmak jonnek DLC-kent itt is... Mi a kovetkezo? Panda gyerekeket gyilkoltak a garazsban vagy pedofil papok voltak a tanacsadok?
Ha kifizetem neked es elkuldom giftkent originen, befogod vegre es beken hagyod a topikot?
Nekem a megjelenés előtti, topicba folytatott eszmecserék jutottak eszembe Dingman után, galaxis sci-fi tudományos része kapcsán. Mekkora ficsör lett volna, mivel teljesen idegen galaxis betesznek egy részt ahol úgymond a kommunikáció kialakítás folyik. Jó kis fejtörő ami akár negyed órát is igénybe vesz. Utána meg a zümmögés alá oda lehet tenni az angol feliratot mekkora lett volna már :) Ez persze csak egy ötlet. Mondjuk percig nem ringattam magam illúziókba. Nem véletlen nem szaladtam a boltba.
Ha valaki kíváncsi rá, akkor nem is a review-k alapján dönti el, hogy megveszi-e.
Amúgy szerintem nem írt hülyeségeket az a Dingman. Kicsit talán túlzás volt néha, de abszolút nem alaptalan. Én is hasonlókat érzek úgy 30 óra után, bár azt hiszem még eléggé az elején vagyok. Annyi lehetőség rejlik egy új galaxisban, de mégis olyan üres az egész. Szinte egyszer nem éreztem azt az izgalmat, amit egy új világ felfedezése sejtet, vagy amit mondjuk a trilógiában éreztem. Annak élveztem szinte minden percét, akár egy már rég felfedezett bolygóra látogattunk el (Tuchanka, Thessia stb.), akár egy, a szomszédos fajok számára is ismeretlen helyre utaztunk (át az Omega 4 Relay-en). Az Andromedából ezt hiányoltam, a felfedezés érzését. Úgy utazunk benne bolygóról bolygóra, mintha átruccannánk a szomszéd országba: az NPC-k számára szinte természetes, hogy köztük járkál egy földi élőlény egy másik galaxisból...
Beléptünk a légkörbe, ahol rögtön idegen siklók fogadtak minket, majd elvezettek a kikötőhöz. A következő jelenet a Tempesten, ahogy elhagyjuk a hajót, majd felemelt kézzel odasétálunk a valamilyen vezetőhöz, aki rögtön angolul fogad minket. Váltunk még néhány mondatot az ellenállás vezetőjével, és meg is volt a nagy találkozás. Meh... Ezt simán el lehetett volna húzni, dramatikusabbá tenni. Elhúzni a leszállást úgy 20–30 mp-cel, közben érzékeltetve az idegenek, valamint a Tempest legénységének az izgatottságát. Elhúzni a találkozást; azért egy feszült pillanatot igazán nem bántam volna, amikor arról kell meggyőzni az angarákat, hogy nehogy már kivégezzenek/tömlöcbe vessenek/vagy valami. Ehelyett rögtön szabad bejárást kaptam a bolygóra. ...és ennyi volt egy új faj felfedezése.
Amúgy az is kicsit illúzióromboló volt, amit említettem is feljebb, hogy a kommunikáció az elejétől kezdve elég könnyedén ment angolul. De miért?? Az kiderül, hogy valami fordítót használnak, de már az első pillanattól kezdve? Komolyan? Abból a néhány tízmillióból nem telt egy mesterséges nyelvre? De minimum arra, hogy 10 sornál többet összeírkáljanak. Vagy erre is az lenne a kifogás, hogy "kellemetlen", ha nem érted meg, mint ahogy kellemetlen "pucér" idegenekkel beszélgetni? (Mind a kettő ugyan olyan nevetséges.) Már ilyen kis apróságokkal meg lehetett volna dobni a felfedezés, egy _új galaxis_ feelingjét... Ezzel pont a lényeget ölték ki az Andromedából.
És sajnos ez az elkapkodott, hanyag írás/rendezés jellemzi az egész játékot, legalábbis eddig, ahol tartok. :/ Én mindent megteszek, hogy beleéljem magam, és persze valamennyire sikerül is, mert azért mégsem játszhatatlan, így is egy élmény egy bizonyos szintig, de azért távol áll attól, mint amire számítottam. Ha már az írás, a karakterek a helyükön lennének, akkor a bugokat teljesen le is szarnám. Viszont így az egyik negatívum csak hozzáadódik a többihez, és így megkapod a kedvenc tortádat félig nyersen, összeesett habbal... Pedig milyen király lehetne.
Persze nem mondok le róla, végig fogom játszani – legalábbis remélem. Ami azt illeti, már kezdem néha azt érezni, hogy unalmas, de mondjuk, hogy csak besokalltam a sok Mass Effecttől, mivel ezelőtt toltam végig a második és harmadik részt. :D
Ha ez jött le sajnálom. Megvenni valamit az szubjektív. Kinek mennyit ér meg. Ha rossz játék lenne se biztos azt mondanám másnak ne vedd meg, legfeljebb nem éri meg. Az igaz, magasnak találom az árat. Főleg ha azt csinálják, és miért ne hiszen a DA:I-nál is, kiderül pár dlcről, alapból benne levő tartalom van kivágva. Max azoknak jó a tanácsom akik így, ezen fonál mentén gondolkodnak. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.04.02. 13:16:59
Helyesebben talán "szerintem nem éri meg megvenni". Egy kritika alapján tényként közölni, hogy valamit nem éri meg megvenni sztem. butaság, maximum saját szubjektív véleményként tudnám elfogadni. Random kritika, 1 perc alatt találtam. Ez alapján akkor jelentsem ki, hogy megéri megvenni?
Csak annyit mondanék, hogy szép-szép a trilógiához mérve, meg minden, de azt ne feledjük el, hogy az a bizonyos emlékezet nevű csoda képes pár dologra....
Ha most jönne ki a Mass Effect 1 semmivel sem kapna jobb kritikát, az eredeti trilógiához képest semmivel sem szarabbak az arc animációk, arról nem is beszélve, hogy azért az eredeti trilógia bizony tele volt logikai bullshittel, csak hát ugye sokan (köztük Te is, Én is, és még sokan innen is pl.) "De hát ez Mass Effect!!" jelmondattal szépen behunytuk a szemünket és kész. Csak, hogy 1-2-t említsek, ME2 elején Shep meghal, a Cerbi Tim bával az élen valami szpész medzsikkel visszahozza az addigra szénné égett, és utána tartósítás kedvéért szépen gyorsfagyasztott életten húscafat shepördöt, amit aztán senki nem magyaráz meg. Amikor Saren "Rouge" lett egyből a nyakára küldtek minket, erre shep összeáll a cerbivel és senki nem szól rá semmit, 1 normális hadseregnél ami ugye az Alliance elvileg az kellett volna legyen az első reakció, hogy megnézzük hova fog menni aztán meglepiből meglátogatjuk 8-10 hajóval 1 baráti elbeszélgetés céljából.... Másik ilyen pl. ME3 elején az egész Alliance flotta elpusztul (űrszemetet csinálnak belőle a géppolipok), de a Normandy min. 3 reaper pofája előtt elrepülve a város közepén leszáll shepért aztán elrepül a naplementébe... stb-stb-stb.
Arról nem is beszélve mindenki 1 spin-offért nyavalygott erre itt van és köpködi az emberek 80%-a, holott 25 óra és 30% után rengetgszer mosolygok azon pl. ahogy a csapattársak egymást ugratják stb. ezekhez képest a trilógia csapattársai számomra a szürke 50 árnyalata voltak sokan, egyedül Peebee nem gyere be, az eredeti trilógiában az aszárikban volt 1 megfoghatatlan mitikusság ez itt kimaradt. Rengeteg fan service van pl. a játékban (Genophage megoldás, új Tuchanka, Liara üzenetei, stb.), kaptunk 1 teljesen új galaxist, annak 1 kis szegletét (ott van még az egész a következő részekre), és máris kaptunk 2 új fajt is. A mellék küldik számomra egyáltalán nem rosszak, stb-stb...
Megjelenés olvastam a sok szardobálást, mégis adtam neki 1 esélyt. Megbántam-e? Hell not! Én ezzel befejeztem a vitát, át leszel görgetve részemről is innentől kezdve. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2017.04.02. 12:37:29
50 óra 45% :D szóval van még tennivaló.Direkt lassan szoktam tolni,mindent megnézek..stb így tovább tart.Annyira szar néha hogy éveket vársz valamire aztán végigtolod.Másodszorra már nem ugyanaz,elveszik a varázsa.
Érdekes anyagot? Sajnos elolvastam végig, az utolsó pár mondatban említett 1-2 pozitívumot. Végig csak negatívumokat emleget. Ez szar, az érdektelen, stb. Ez max neked lehet önigazolásnak jó. Nem hibátlan a játék, nem védem, de ezen cikk alapján én tuti nem vettem volna meg, erre fel nekem bejön a játék, minden hibájával együtt. Nem beszélve a multiról (bár itt megemlítem, hogy eddig nem játszottam ME multival, szóval nekem még új) is sok-sok órát eltöltöttem már. De inkább ne is válaszolj már erre, nem is címzem neked, görgess.
71 óra után, és 97% -s felfedezéssel vége. Lehetne még tovább menni a 100% -g, de nincs kedvem hozzá. Jöhetne már valami nagyobb tartalom hozzá. :P :D
neked is meg kell ismételni? Betettem egy érdekes anyagot ami a galaxis idegen lényei kapcsán is elmélkedik, az elvárások kapcsán is vannak benne konklúziók egy része objektív más része szubjektív. Mi köze ennek ahhoz amit tegnap írtam, sokan raktak be értékeléseket, pro kontra. Most én is. Jól teszed alapvetően ha nem nekem címezed én is átgörgetlek ennyi.
Az a baj, hogy az elején még erdekes volt amit írtál, mégha nekem nincs is nagy bajom a játékkal. De már megjelenés óta csak ugyan azokat irod és irod és irod. És bármennyire is szép hogy ez egy szabad forum, szeretném nyomatékosítani, megértettük felfogtuk, abszolváltuk, elsajátittuk bonyolult fogalmazásod minden sava borsát. Miért jó neked olyan játékról olalakat írni amit nem fogsz megvenni? Nekem csak egy görgetés ugyan, de érdekel mi hajt.
Részemről le volt zárva az egész tegnapi meg előtti mert tényleg semmi értelme, főleg jórészt a gyűlölködő kommentjeitek adott felesleges válaszokkal együtt. Betettem egy írást mert érdekesnek tartom több mindenről ír. Ami kapcsolódik a megjelenés előtti elmélkedéshez is a galaxis kapcsán. Erre jössz és folytatod a gyűlölködést, sok értelme volt.
Ez is egy vélemény, sokan viszont olvassák az ilyen vagy hasonló véleményeket ki kit kedvel, vagy gondol jónak, mielőtt vásárolnak. Nem vagyunk egyformák. Valóban többet írtam mint kellett volna, nem vagyok vele egyedül úgy gondolom. Igazából lehet én is örülnék ha te tűnnél el, meg Madi csak megtartom magamnak. Veletek ellentétben.
Aki esetleg még gondolkodik rajta megvegye, vagy a megéri, nem éri meg. Itt egy angol nyelvű terjedelmes ismertető. Sokan talán nem szeretik Dingmant, de szerintem elég korrekt kis kritikus. Kicsit jobb pontszámot vártam tőle, érdekes szempontokat vett fel, esetleg mutatja milyen elvárások voltak, lehet lesz akinek segítség lesz ismerve saját magát lesz akinek nem. ME:A kritika(eng)
Sziklába ragadás nálam is volt, ahogyan repdeső AI is. De nem olyan rendszerességgel, mint a kollégánál. Talán eddig ha kétszer futottam bele ez utóbbiba, pedig nagyon lassan haladok, minden kis szir-szart megcsinálok amit csak lehet, és szkennelek mindent...plusz végigolvasom az utolsó betűt is.
Ezért hívják bugnak, mert nem szándékosan beleimplementált fícsörök, amik mindenkinél előjönnek, hanem bizonyos körülmények okozta nem várt működés eredménye. Ez a bug ismérve.
Mellesleg nekem is volt már jó néhány: - egyszer egy ajtót nem lehetett kinyitni, ami miatt nem tudtam továbbhaladni. (Újratöltés megoldotta.); - az ellenfél néha "leteleportált" a háztető széléről, mintha lelöktem volna, csak nem esett, hanem teleportált; - az ellenfél a levegőben mászkált, lesétált a háztetőről, és nem nagyon zavarta, hogy nincs talaj a lába alatt; - rendszeres csinál hülyeségeket, mikor leállok valakivel beszélgetni (ugrál a kamera, a karakter stb.); - rendszeresen vannak grafikai glitch-ek mint pl. villódzó árnyékok, textúrák (mondjuk még tűrhető mértékben).
ez hogy a faszomba van hogy van akinel bugos, nalam meg annyi volt a bug, hogy elfelejti a profilt, es halal utani reloadnal neha nem mukodik az evade (kozepso egergomb), de ujra betoltesnel jo megint, mindez 58 ora alatt? soha nem ragadtam be semmibe, csucsoritos mimikaval is max elso 1-2 oraban volt problema, valahogy azota tok normalis. Lathatatlan ellenfel se volt meg soha, csak ha direkt cloakoltak magukat, de akkor is latszanak , mint a predator :)
DA:I-nál ez már látszott, akik solo játékosok és nem szeretik az mmo okozta unalmat, azok pontosan ezt írják mint te, ahogy ez már megtörtént. Legfeljebb kevésbé udvariasan. Őszintén én sem gondolom ez a megoldás, látjuk vannak akik szeretik. El voltam az mmokkal tehát nem zavar nagyon. Gondoltam talán a Mako segít valamit majd, nem kell kutyagolni annyit de ízlések és pofonok. Meglátjuk mit lép az EA. Azt gondolom, amit már te is látsz szerintem. A titkos projekt az utolsó fejezet, csak nehogy úgy végezze mint a Titan. Nem sokat tudok róla, a név ismerős volt akit megbíztak vele. Meglátjuk mikor lesz konkrétum. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.04.01. 22:08:26
Rengeteg a bug. Sziklákhoz nem is merek közel menni mert általában cover cimszó alatt beleragadok / ami pozitiv, hogy mesterséges tárgyakkal ez egyszer se fordult még elö / A sikloval érkezö kettek az esetek ötven százalékában fenn maradnak a levegöben, vagy ök is beragadnak mindenfele tereptárgyba, stb Egy teljes bázis kipucolást láthatatlan ellenfelek ellen játszottam le mert csak a életerő csík látszot belölük...és még hosszasan sorolhatnám de minek mert mindenki tud ezekröl. A botrányos mozgás és arc animációról már ne is beszéljünk... A bolygósimogatás szintén felesleges unalmas. A föboss teljesen súlytalan semmi érzelmet nem vált ki az emberböl
Ami pozitiv az a zene és a graf ami nálam maxon nagyon szépen néz ki. Addiktiv a játék ez is pozitivum mert mindig van mit csinálni felfedezni még akkor is ha ezek a dolgok az esetek 80 százalékában csak töltelékek. Van egy pár fapados fejtörö ezt a mai világban már pozitivumként könyvelem el. Most volt egy "boss" harcom egy bazi nagy repülö remnants-al, eltartott vagy negyed órát és nagyon jó volt.
Ami eddig közepes az a story és a mellékküldetések amik egy-két kivételtöl eltekintve totál érdektelenek. A társak detto semlegesek talán csak az öreg krogan jófej, de az nagyon kevés. A harc szintén közepes nálam de ez egyértelmüen szubjektiv, elfogadom, hogy van akinek ez nagyon tetszik A terraformálás minden bolygon ugyanazt a sémát követi ez igy nagyon kapufa. Ryder...Shepard után hát nem is tudom mit mondjak róla, talán a legjobb szó rá, hogy nulla karizmája van. Most hirtelen ennyi mert órákig sorolhatnám ha a játék összes elemét elemezni akarnám.
Összeségében nem bánom, hogy segget csináltam a számból és mégis megvettem ilyen korán de öszintén szólva büszke se vagyok rá mert ez nagyon nem BW szinvonal de azért szerencsére a szartól is nagyon messze van.
41 óra után 7 pontnál jár nálam a játék remélem ennél lejjebb már nem csúszik és ez érvényes a BW-re is...
Azt nem értem, ha már Ryder a főhős, akkor miért nem az eredeti Ryder az?
Korrekt. Eltelt 7 év, valami merőben újat várok tőlük, megszoktam. Anno a Conaba mondta egy srác, ők az újítok. nem igazán értettem, pedig a Funcom is kurva jó volt. Ma igen. Mikor megszűnik valami akkor veszed észre a hiányát :) A sztori az ami üt még mindig, hiába az obsidian a nagyon nagy kedvenc, ők voltak a legjobbak tényleg.
Szubjektív véleményem szerint, a játék jó! Az animok nem hozzák az elvárt minőséget, ehhez kétség sem fér, a karaktereket sem tudom megszokni. De! A játék ezzel együtt jó, aki nem csak végigrohan rajta, hanem bele is olvas a tartalomba -dialógokon kívül-, az látni fogja, hogy rengeteg háttérinfó van, sokkal több, mint az előző részeknél. Én megjelenés előtt végigtoltam a classic mindhárom részét. Fenomenális a maga módján mindegyik, legkevésbé az ME2-t szeretem, mert k*rvára nem halad előre a történet oktányit sem, miközben tízórákon át a team toborzásával kell foglalkozni. Az utolsó másfél óra ütős, azért már megérte a korábbi bolygó szkennelős, tagtoborzós szenvedés is. De attól messze van, hogy lef*ssam a bokám. Az ME1 úttörő volt, még ma is pont úgy szippantott be, mint anno. A 3 pedig nálam etalon, hiába varnyognak sokan, hogy szar a vége, mert nem szar, különösen a full DLC-s verzióval nem az (nem beszélve a Leviathan és élő Protián szálról, mely szintén egy DLC-vel jött). Az Androméda lassan indul, de a fent már említett grafikai problémákon kívül maximum azt tudom felhozni negatívumként, hogy nincsenek benne korszakalkotó megoldások. Mindent egybevetve, sok apróságban még veri is a classic-ot (pl. a küldetések végre nincsenek egybehányva, mint a 3-nál). Ha a karakterek nem úgy néznének ki, mint valami vér istvánokból és vér máriákból álló, metroszexuális hipszter idióták, akkor ez a game simán érne már most is egy 9/10-et. Ismétlem, szubjektív vélemény! Elfogadom, ha másnak ettől eltérő lesz...
Jó félreérthető voltam- Akkor picit pontosabban jelenleg vezeti az eladási listákat. És elnézve az elmúlt hónapok nagy címeinek értékelését. Ez még a jók között van. Objektíve jelen helyzetet próbáltam vázolni. 2011 a skyrim új helyzetet teremtett sajnos nem sajnos, mind a CD projekt mind ők megpróbált valahogy elindul arra, hátha ők is kaparhatnak maguknak hasonló jövedelmet. Többi ismert. Szerencsétlen Bio számára ismeretlen területen találta magát. A CD Projekt a feladatot jól megoldotta. Most nem erre akartam kilyukadni. Tisztán arra, ma nem az van mint amikor 2009-ben azon tanakodtunk huh basztus mit csinált a Bio, nem D&D nem hagyományos de lehet mégis szuper? Vagy a Mass Effect megjelenése. Mi a faszom van ezt meg a semmiből és tényleg jó lett. És nem is az mint 2002 körül mikor a Morrowind a Neverwinterrel versenyzett. És nem csak az rpg. Nézem a Dice játékait amit tudatommal az EA zászlóshajója. És nincsenek elájulva az emberek. Sorolhatnánk még. Ebben a mezőnyben biztos vagyok ez a Bio még mindig jó. Azt meg, hogy az EA elégedett vagy sem leszarom. Nagyjából 80% köze van ehhez ahol most vagyunk a többi a Bioé. . Utoljára szerkesztette: Although, 2017.04.01. 17:28:30
Aha. Akkor innen indult. :) Ez ugyanaz mint, hogy a "cosplayer volt a vezető arc animátor" is beírásra kerül még mindig sok youtube videó meg hír alá amikor az is már rég meg lett cáfolva.
Én azóta látom mindenhol ezt a negyvenmilliót, mióta PewDiePie a videójában rákeresett az összegre, és a Google-ben azt olvasta, hogy ez többe került, mint a 3. rész, ami 40.000.000 volt. Szóval az volt 40, de mivel a srác elnézte, és azt hitte, hogy az Andromeda, ezért most a fél internet ezt hiszi. :D (Pedig csak el kellett volna olvasni egy sort abban a videóban, de úgy tűnik, az már luxus...)
Engem a fejlesztési költségek is érdekelnének, föleg egy EA játék esetében de ez többnyire hétpecsétes titok, pedig abból már elég jól lehetne következtetni mennyit kell eladni ahhoz, hogy teljes legyen a siker.
Blablabla... Figyi, engem kurvára nem izgat az izzadságszagú vergődésed, meg hogy az "elvakult fanboy"-nak hányféle szinonimáját ismered, ha belépek a topikba, akkor nem azt szeretném olvasni, hogy mennyivel felsőbbrendűnek képzeled magad mindenki másnál. Részvétem azoknak, akik egy légtérben kényszerülnek élni veled.
Olvastam, de én azért azt is fenntartásokkal kezelném, majd pont a magyar IGN-nek lesznek pontos belsős infói... :) Plusz tudtommal a digitális eladásokról zéró info van. Jó lenne ha játékoknál is pontosan le lehetne követni a bevételt mint a filmeknél, de valamiért ez a kiadóknak egy ilyen ördögtől való dolog még 2017ben is...
Abszolút siker, milliós példányszámos eladás lehet. elvileg beszámolnak arról hány példányt adtak el az első 24 órában. bár lehet már megis tették közben :D Tippem szerint 1-2 millió meg lesz, multiplatformban.