Helyi idő szerint hajnali fél 4 körül kerül ki a netre az új gameplay videó. És megint pont éjszakás vagyok, úgyhogy ezt biza bevárom. Nyami-nyami. :)
Nem pont az Originból vették ki nemrég a magyar nyelvet? :D Elég egyértelmű a helyzet.
Sajnos néhány éve már az lett az EA üzletpolitikája, hogy a 20 millió lélekszám alatti beszélt nyelvekre nem érdemes lefordítani a játékaikat, így ezekkel az országokkal nem igazán foglalkoznak. Már a Mass Effect 3 esetében is ez a felfogás vezetett ahhoz, hogy nem honosították a lezárórészt magyar nyelvre.
Továbbra sem tűnik úgy, hogy ez az álláspont változni fog a jövőben.
Pontosan, amikor valami sztori vagy karakter DLC volt a pre order gift akkor ment a hiszti, hogy aki nem hajlandó előrendelni annak nem jár semmi. Most meg nemigen van semmi, most ezen megy a hiszti majd. Semmi se jó. :D
Szerintem inkább örülni kéne. Igazából az lenne a legjobb, ha nem volna semmi pre-order ajándék.
Eddig is ilyenek voltak (2014-es Dragon Age esetében konkrétan lópáncél volt). Ennyire vagytok jók csak ti játékosok az EA és a BioWare szemében. Ez a befektetőknek készül, nem a játékosoknak!
"Mass Effect Andromeda - még nem fedezhetjük fel az egész galaxist
A Mass Effect Andromeda beszédes fejlesztője újabb apró részleteket osztott meg a készülő szerepjátékról, illetve annak az egyik korlátozásáról.
A BioWare a játékkal kapcsolatos fontosabb részletek leleplezését bizonyára valamilyen nagyobb eseményre tartogatja, de a Mass Effect Andromeda kreatív direktora, Mac Walters addig is bőkezűen szórja az információmorzsákat.
Nemrég ismét megválaszolt néhány rajongói kérdést, amiből kiderült, hogy nem fedezhetjük majd fel az egész Androméda-galaxist a játékban. Rydernek és a Tempest legénységének ugyanis nélkülöznie kell a Mass Relay technológiát, így csupán az enélkül is felfedezhető részeket járhatjuk be a Mass Effect Andromedában.
Walters a főszereplőkkel kapcsolatban is némi betekintést engedett a kulisszák mögé, elárulta ugyanis, hogy az alapértelmezett férfi főszereplő, Scott Ryder mellett (akit Steven Brewis alakít majd) az alapértelmezett női főszereplő, sőt, a játékos által testreszabott karakterek arcmimikája is egy valós színész játéka alapján kerül az új Mass Effectbe. Valószínűleg részben ennek tudható be, hogy a Mass Effect Andromeda első trailerében látott arcjáték csupán ideiglenes."
Bár elhinném amit mondanak. :( De talán már nem az én hibám. Még nem tudom megvegyem e félek csak leértékelt áruként nem sajnálnám rá a pénzt. De gondolom egyéntől függően, mindenki eldönti majd.
"A Mass Effect: Andromeda kreatív rendezőjének legújabb nyilatkozata alapján érdemes lehet megóvni a játék mentéseit a következő epizódokhoz.
Az már világossá vált, hogy a Mass Effect: Andromédában mindenki tiszta lappal indul, nem számít, ki melyik befejezéshez jutott el a harmadik rész végén, de az még kérdéses volt, hogy vajon az új fejezet mentéseivel mi a helyzet? Szükségünk lesz rájuk később?
A Mass Effect: Andromeda nem feltétlenül egy új trilógia kezdete, de az bizonyos, hogy egy új sorozaté, éppen ezért a játék kreatív igazgatója, Mac Walters azt javasolja, hogy ne hagyjuk elkallódni a mentéseket. Walters a következőket nyilatkozta a Game Informernek:
Nem hiszem, hogy ártana, ha megtartjátok őket. Hogy őszinte legyek, most erre a játékra koncentrálunk és ahogy korábban mondtam, az Andromédára egy szériaként gondolunk. Hogy mit tervezünk ezzel a sorozattal, az jelenleg még nincs eldöntve. Azt tudjuk, hogy nem szeretnénk egy klasszikus értelemben vett trilógiát, ezt a három részes sztorit három játékban meséljük el. De olyan kulcsfontosságú elemek, mint a Pathfinderek, még maguk a Rydersek is fel fognak bukkanni a következő játékban.
Walter azt mondta, hogy a BioWare egyelőre félénken áll hozzá a Mass Effect jövőbeli struktúrájához, de nem technikai okok miatt, hanem egyszerűen azért, mert még nem foglaltak állást egy bizonyos jövőkép mellett. Ami pedig az Andromeda végjátékát illeti, a kreatív igazgató szerint "komplex" és "nagy, merész befejezésre" számíthatunk, olyanra, mint a Mass Effect 1 volt, de kicsivel több variációval, inkább a Mass Effect 2 felé elmozdulva: azon alapul, hogyan játszol."
Es tenyleg, annyira ikonikus(an szar) volt az a mozdulat, hogy ahogy leirtad, azonnal lepergett a szemeim elott :D Mentsegemre legyen mondva, hogy csak egy femshep vegigjatszasom volt, a tobbi esetben a default male karakterrel jatszottam. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.06. 23:35:10
Nekem azért végig szúrta a szemem, főleg ME3-ban. Női Sheparddel folyamatosan irritált a férfias mozgás. Hát mikor az átvezetőkben bement az eligazítóba, lezöttyent, és a nagy lazaságban szétvetett lábakkal elhelyezkedett a széken, az minden volt, csak nem nőies. De tudom, szexista vagyok :D Tök egyértelmű volt, hogy a futást leszámítva minden animációt a férfi karakternek vettek fel, és egy az egyben átdobták a nőihez is.
Én elhiszem, hogy nagy meló és pénz minden (majdnem minden) mozgásanimációt kétszer felvenni, de igenis észrevehető, és helyenként igen zavaró. Ezek az apróságok teszik a különbséget a jó, és a kiváló RPG között.
A Gameinformer egyik cikkében volt asszem, hogy akit irányítasz karaktert azt teljesen testre szabhatod, a tesót meg aput meg valamennyire csak, nem akkora mértékben. Hogy ezt, hogy kell elképzelni arról fogalmam sincs.
Nekem is az arc animaciojaval/mimikaval volt bajom (bar a "baj" eros tulzas, inkabb csak furcsanak tunt), DE, azert a witcher 3-mal nem biztos, hogy fair lenne osszehasonlitani, leven a W3-ban Geralt feje es teste fix (haj meg szakallt leszamitva, de arra kulon rutin van/volt), minden jatek(os) eseteben ugyanaz a fizimiska, igy azt csak egyszer kellett csak animalni, ellentetben a Ryder tesokkal, akiknek a jatekbeli megjeleneset befolyasolni tudod majd (vagy direkt szerkeszteni lehet majd oket, vagy a fatert es abbo oroklodik, nem tudni pontosan - en nem tudom legalabbis, aki tudja, irja meg), ami miatt az animaciokat nem egyben kezeled, hanem "reszenkent" rakja ossze a motor.
Mindezek ellenere tenyleg van rajta mit csiszolni, picit olyan rajzfilmes feelingje van szamomra, teljesen elut attol a kornyezettol, amire en szamitok. Aztan lehet, hogy menet kozben hamar megszokja az ember es fel sem fog tunni 10 perc utan, ahogy a futason is azonnal tultettuk magunkat a ME3-ban, ahogy ertunk jott a Normandy a targyalas "vegen". Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.06. 15:56:47
Az a baj az animációkkal, hogy az utóbbi években a legtöbb AAA játékban (akár az RPG-kben is, lásd: Witcher 3) sokkal realisztikusabbak az arcanimációk, vagy akár a mozgásanimációk is. A Bioware ezen a téren le van maradva egy évtizedet. Sőt, inkább visszafelé fejlődnek. Pl: ME 1-ben még volt külön futás animáció a női és férfi Shepardnak, 2-ben már nem volt, 3-ban meg úgy futott a női Shepard (a férfi is, de a nőnél volt szembetűnőbb), h az vmi komédia. Felvehetnének már a Bioware-nél pár tehetségesebb animátort, vagy több pénzt fektethetnének ebbe a dologba.
Soha a büdös életbe nem gondoltam volna, hogy ilyet írok, de "Haters gonna... áhh inkább hagyjuk.
Nem tudom, mi baj van az animációkkal. Na jó ez így nem igaz, mert valóban még nem tökéletes, és a válasz is amit adtak *khmm* "addig jár a korsó a kútra, míg be nem lövik".
Valaki írta Rayder mozgását, is hogy olyan laza hogy mindjárt szétesik és tök béna. Nekem tetszik, kicsit olyan beképzelt, nagyképű, ami teljesen bele illik, hogy még újonc karaktert alakítunk, hirtelen kapott hatalmat és sokkal nagyobb felelősséget. Nincs rá felkészülve, és a fejébe szállt a dolog.
Valahogy így tudnám megmagyarázni ha kéne, de nekem amúgy marhára tetszett. A kéz hosszúsága volt még felhozva, olyan mintha valami majom lenne, ezzel se értek egyet. Egy dolog volt ilyen szempontból amit picit furcsálltam, az a tenyér/kézfej nagysága.
Mac Walters: Cinematics are very complicated, and have a lot of dependencies. The levels, characters, lighting… everything has to be at a certain point to allow cinematics to polish their work. As a downstream team, it means it's one of the last things to get polished, and something we work on up until the very end. Ultimately, as this was a gameplay trailer, we made the decision to show 'in-game' footage--not pre-rendered. But rest assured, it will look great by the time we ship. And we'll be sure to share more of the characters, stories, and cinematics before then.
forras, akit erdekel az interju tovabbi resze Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.12.06. 08:19:16
Szerintem nincs azzal semmi gond. Az a leszerelés élethű; nem egy szemvillanás alatt történik, mintha egész nap azt gyakorolta volna, de nem is lassú. Na jó, az a grimasz tényleg kicsit olyan, mintha a Disney-nél animálták volna, főleg azzal a kicsit karikaturás arccal (ami szintén olyan Disney-hercegnős (vagy nem? :D )), de azon ugye állítólag még javítanak.
Basszus, esküszöm hogy a videó után nekem is az volt az első gondolatom, hogy év végén ha összejön a két hét szabi, akkor meg kellene próbálnom kiakasztani a trilógiát. :D Úgy is pont tavaly ilyenkor álltam neki a három résznek - bár asszony szerintem másképp vélekedik majd az elképzelésemről. :) Utoljára szerkesztette: BreakDown89, 2016.12.03. 19:24:56
Nagyban hangoztatták Twitteren is a fejlesztők, h az arcanimációk (meg gondolom a többi is) még javítva lesznek a végső verzióban. Meglátjuk. Van egy olyan érzésem, h ez csak üres szövegelés a részükről. Nem számítok Witcher 3 szintűre.
A trailer jó, a harc jónak tűnik, de inkább akció, mint rpg elemekkel vegyített. A női Ryder animációja bűn rossz(futás: olyan laza vagyok, hogy majdnem szétesek, karhosszúság: leér a karja majdnem a térdéig), az arc kinézete, mimika még rosszabb. A két női "karakter" a trailerben úgy néz ki, mint két gyerek. Remélhetőleg nem DA:I in space lesz. Utoljára szerkesztette: silverchain, 2016.12.03. 16:58:56
Na, mindenféle negatív felhang nélkül. A DA:I előtt is fantasztikus videok voltak. Agyam eldobtam. :) Szóval értenek hozzá, de már nem fogok felülni neki, elsőre. A DA:I elég fájdalmas lecke volt. Nem minden arany ami fénylik. Edit Pedig a harcrendszert éreztem előre, a hibrid móka nem az igazi. Itt egyszerűbb a helyzet full akció lesz. Az a kérdés milyen build lehetőségek vannak. Hogy ne pattogással kelljen tölteni az időm. A DA:I buildek nagyon nagyon szarok voltak ez meg ugyanaz a motor. Meglátjuk. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.12.03. 16:03:25
Detto. A trailerrel sem volt bajom, pont azt kaptam, amire szamitottam (ami nem egyenlo azzal, amit szerettem volna, de hat olyan jatek ugysem lesz sosem, csak ha en keszitem el), lenyegeben a ME3 es egy random craftolos, gyujtogetos openworld kalandjatek szerelemgyereke. A lassan lepdelve szkenelni dolgot meg remelem atgondoljak, mert az meg viccnek is rossz. Megneztem, "egynek jo lesz ez, ugyis a sztorin mulik az egesz" gondoltam, majd raneztem az elorendelesemre es nem mondtam le. Szerencsere napkozben jott a nyilatkozat, hogy a gumiarcu animokon majd dolgoznak meg, ez nem a vegleges, amit lattunk (bar itt mar ment a mentegetozes, hogy mivel egyedi arcok lesznek, ezert ne varjon senki sem L.A.Noire fele digitalizalt mimikat, lesznek kompormisszumok). Szoval ennyit a trailerrol, gondoltam en.
Aztan megneztem a webes eligazitas masodik reszet, es annyira felcsigazott (merfoldekkel jobban, mint a gameplay trailer), hogy faszom az egeszbe, valoszinuleg ugrott az ev vegi "kis szabadidom", mert most azon gondolkozok (en hulye), hogy lehet vegig kellene ujra jatszani az egesz triologiat... Megint. Sokadjara mar. Mert csak. :)
tényleg, ha a Mass Effect trilogy egy scifi Biblia volt, akkor az Andromeda lesz a Korán? :)
fel volt ez is építve, elvégre első perctől ott a konfliktus a gethek képében, lehet több terv is volt és úgy alakult, hogy az űrkölyök lett megvalósítva. Meg ügyesen csinálták, mert volt pár jópofa bolygó leírás az 1-2-ben, szóval sok lehetőség volt, bár tény, mintha a quarian napnak nagyobb szerepet szántak volna. :)
Ha kellően sok scifit olvasott már az ember, akkor szinte minden klisés. Ha úgy vesszük akkor a reaperek is "csak" kibernetikus Cthuluhk :)
Ez az organikus vs szintetikus dolog még működhetett is volna, csak 1. eléggé klisés, 2. nem ez volt felépítve az előző két részben, amint az kiderül (még ők se tudták akkor, hová is fog ez az egész vezetni). Amúgy nem volt rossz a ME1-3, remélem az A is hozza majd ezt a szintet, de egyelőre eléggé szkeptikus vagyok. Ettől még megveszem, legfeljebb megbánom majd.
A videóban Avina, az új virtuális személyi asszisztensünk mesél egy kicsit a Nexusról, ami a Citadel mintájára készült, de annál valamivel visszafogottabb. Ezzel utazunk majd 2,5 millió fényévet, mígnem eljutunk az Andromeda galaxisba. A Nexus lesz a központi HUB, ahol tájékozódhatunk a világ dolgairól, fejleszthetjük a karakterünket és romantikázhatunk a csapattagokkal. Utoljára szerkesztette: bendáj17, 2016.12.03. 09:48:32
hmmm, ha már űrvarázslók, meg minden a nulladik elemről szólt, akkor akár működhetett volna. mondjuk én elégedett voltam a befejezéssel
Lehet, én azért nem aggódom mert nekem mint mondtam, bejött a DA:I, szóval ha ez hasonló lesz, csak jobban (értsd, értelmesebben van kitöltve a map és nem annyiban nyílt a világ, hogy "nagy és üres") akkor nem lesz gond. Harc továbbra is fun lesz, sztori meg karakterek terén pedig a bioware-nek sose volt problémája (engem pedig ez érdekel a legjobban) szóval nekem egyelőre nincs bajom. :)
Nem értem senki nem olvasta amit az elején nyilatkoztak???? Ugyanaz a motor mint a DA:I és igen nyílt rendszert csinálnak. Az elején még az is volt, hogy taktikai harcrendszert is átveszik. Ebben visszaléptek érthető módon. A megvalósítás ettől még lehet jobb lesz, az az első volt. Mondjuk eddig a Beth jobban tud ötleteket applikálni mint ők. De gyakorlat teszi a mestert.
Érdekes, nekem nagy bajom a DA2-vel nem volt. Jó, látszik, hogy egy csomó dolgot újrahasznosítottak és az új art style sem tetszett (bár ez sajnos ugyanaz maradt a DAI-ban is), de legalább az egész játéknak volt eleje meg vége. A Mass Effectre emlékeztetett, ami jó dolog. Az ME3 szerintem teljesen rendben volt, a végét elb.szták és nem Shepard sorsa miatt, hanem csak az az egész star childos hülyeség nem illett sehova. Jobb lett volna, ha a dark energy-s eredeti ötlet irányába megy el a sorozat, nem pedig egy ilyen bugyutaság felé. Ennek ellenére a ME3 99.9%-ban teljesen jó.
A DAI a nagy aggodalom-forrás. És amit eddig láttam a MEA-ból, az százszor inkább DAI lesz, mint ME3. Félek, hogy a hajó egy repülő Skyhold lesz csak és a bolygók mind egy-egy Hinterlandsek. Persze, korai még, de mikor kezdjen aggódni az ember? Amikor már hat éve kint van a játék? Vagy amikor elolvasta a fizetett "leírásokat"? Vagy amikor már megvette?
Hát megnéztem, de... Aggódom. Megint a tömény harcot nyomják már az elő-elő-elő-trailerben is, csilivili effektek, pajzs, robbanás, piff-puff. Nem hiszem el, hogy nem tudtak volna több spoilermentes videoanyagot beletenni a játék harcon kívüli részeiből. Jól az arcunkba dörgölték, hogy milyen csecse lesz a harcrendszer, az első kötelező, kényelmetlen fél percet leszámítva nem is jutott már másra idő. Mellesleg itt zárójelben megjegyzem, hogy amit láttam, az alapján a harcrendszer sem fejlődött egy paraszthajszálnál többet. Bájos a jetpackes ugrabugra, meg a biotikus pajzs (már ha az volt), de ha ennyit sikerült megszülni az elmúlt 4 évben, akkor azt hadd ne kommentáljam. A hullámokban idiótáskodó, ágyútöltelék gruntok, meg az égből potyogó ATLAS robotok meg egy az egyben ME3, gondolom ezúttal más névvel, és kötelességtudóan újszerű(?) skinnel felruházva. A már-már erőltetetten mutogatott kivégzési animációktól sem dobtam le a hajam, láttunk már ilyeneket kismillió játékban, ezeknél jobbakat is. Mellesleg sosem voltam híve az ilyen scriptelt vackoknak, az első állejtések után előbb-utóbb menthetetlenül repetitívvé és bénává válnak.
Semmi baj egy jó kis harcrendszerrel (sőt), de ha ME3 mintára azzal akarják elvitetni a hátán a játékot, miközben az RPG elemek csendben kihalnak, akkor én köszönöm, nem kérem. Nem izgat egy Mass Effect skines Gears of War.
Az a randa dinoszaurusz-rinocéroszos rész meg ijesztően a DA:I-re emlékeztetett. A nyílt világgal nincs bajom (ha nem megy a játékmenet rovására), az aranyosan bénácska nyersanyaggyűjtős/bányászós örökséggel még együtt tudok élni, a vadvilág szerepeltetése meg még akár jó is lehet, ha jól valósítják meg (nem úgy, mint az Inquisitionben, ahol tök erőltetett volt), és ha nem akarják az egész nagy egészet a DA:I foskupac offline MMO rendszerébe beleerőltetni.
Szóval nem mondhatnám, hogy megnyugtatott a trailer. De azért még mindig reménykedem, hogy a ME3 és a DA:I után most már benő a BW feje lágya.
nálam az volt a "de miért?!? játék", remek sztori, velem együtt fejlődő ellenségek (ki nem állhatom), tehát, kb a játék egyharmadánál kuka, pedig de szerettem volna végigvinni, nyilván a folytatások szóba sem jöhettek :(
Nézőpont kérdése, szvsz egyedül a DA 2 volt gyengébb, ME 3 zseniális, DA:I meg egy-két apróságtól eltekintve kifejezetten szórakoztató. Szóval innen nézve, meg a videókat látva én speciel teljesen elégedett vagyok eddig.
Én is ettől félek, hogy meggyalázzák a dragon ages szarsággal és lesz egy offline mmo, de ha a witcher 3 irányába indulnak küldetések terén, akkor leszarom gyűjtögetést :D
Nekem is ez jött be elsőnek a hülye, No Man's Sky-os gyűjtögetésből ... Remélem nem lesz DAI-s "gyűjtsél 25 elf rootot meg 5 iron ore-t" kategóriás küldetések. :(
Nem alakul az az új ME egyelőre túl jól. Majd meglátjuk.
NEXUS LEADERSHIP Director of Colonial Affairs: Foster Addison
Foster Addison oversees all colonization logistics for the Andromeda Initiative, making sure all settlements are up and running and colonists have a place to live.
Nexus Superintendent: Nakmor Kesh
Nakmor Kesh, is a female Krogan and part of the core team of station engineers who built the Nexus. Her contributions during the mission include station upkeep and ensuring all facilities remain in working order.
Nexus Security: Sloane Kelley
Sloane Kelley is an Alliance-trained solider, and responsible for all security initiatives aboard the Nexus upon arrival in Andromeda.
Milyen érdekes... mind 3 megnevezett Nexus vezető nő. Mi baj lehet? :D
Ja igen, új eligazító videó. Utoljára szerkesztette: Doom 4, 2016.12.02. 20:11:35
Én csak attól félek, h ez is offline MMO fíling lesz, mint a DAI. Igazából a videóban már az nem tetszik, hogy még mindig ott tart a Bioware, hogy a városokban az NPC-k nagy része csak álldogál, néhány pedig tétlenül sétálgat össze-vissza. A régebbi játékaikban még elment, de itt azért már eléggé illúzióromboló.
Nekem mindkettő tetszik btw, Dragon Age összes részében van külön-külön 100 órám. Csak azt mondom, hogy ami ott van arra itt nincs szükség így szerencsére meg se próbálják ráerőltetni. Fordítva se kéne mondjuk, de az már egy másik topik témája lenne.
Sejthető volt. Miután a hibrid megoldással besültek a DA:L-ban. Gondoltam maradni fog. Nem tudnak olyan hibrid megoldást csinálni ami nekem meg a hozzám hasonlóknak is, meg nektek is tetszik. Így marad a ME3 rendszer.
Igen, az egy remek harc, főleg insanity-n. :) Megjegyzem az akció-RPG már elég régóta létező műfaj, a Mass Effectnek pedig mindhárom része az volt (csak az első részben a shooter mechanika sajnos elég fapados még). Azt értem hogy valakinek ez nem jön be, de azért ne várjuk el, hogy lecseréljék valamire ami marhára nem volt eddig jellemző a szériára és aki szereti az nem is örülne neki.
Nem volt pörgős? Persze milyen fokozaton játszottál vele a végső harcnál az ágyúnál mikor a legerősebb lények folyamatos respawnja van megnézem mikor csinálod meg, álló helyzetből. 1,5 óra volt míg letudtam és idegileg teljesen fárasztó a folyamatos koncentráció meg szaladgálás körbe körbe az ágyú körül. Reméltem vissza vesznek ebből de úgy néz ki nem. Tényleg ízlések és pofonok. Emberek egy részének tetszik másiknak nem. Ha akció játékkal vagy ügyességivel akarok játzsnai nem rp-t veszek. :)
A harcrendszerre nem volt gondom nekem a ME2-ME3-ban, meg a magamfajta fakezu potyafrag is elboldogult vele. Meg multiban is, ami azert szokatlan. (oke, az Overwatchban fejlodtem azota - muszaj volt :D) Mostansag jatszogatok a Divisionnel, nagyon tetszik a harcrendszere, illetve a taktikai lehetoseg, amit rejt. Foleg szolo jatekban imadom, ahogy fedezekrol-fedezekre haladva lehet hatbatamadni az ellent, illetve rengeteg lehetoseget nyujt a kornyezet kreativ felhasznalasa. Meglatjuk itt mi lesz, nem tunik nagyon veszesnek a dolog, inkabb porgos, dinamikus, mint sem tervezos, agyalos, jatekmenetet minduntalan megszakitos.
Viszont az arcok mimikaja elso blikkre nagyon furcsa, muanyag/gumiarcunak tunik, legalabbis a beszelgetes alapjan, amelyet mutattak. Remelem dolgoznak meg rajta.
Írtam is az is szar volt. De persze ki mit szeretne látni egy rp-ben azért az első rész nem ennyire volt gáz mint a 3-dik. Ez már pörgésről szól, nem a fejlesztésről meg hogy oldjam meg. Ízlések pofonok. :) Biztos nem veszem meg, majd leárazva, lehet úgy se. De majd figyelem mi jön még info. Az legalább a taktikai képernyő miatt használhatóbb volt nem ez az esztelen szaladgálás ész nélkül. Edit: Azért vicces a Beth nem esik át ennyire a ló túl oldalára. Sőt mai napig megtartja a VATS-rendszert, meg lehet taktikázni egy percig nem érzem azt, minden azon múlik, hogy tudok pattogni. Szánalmas.
A Mass Effect mindig is egy shooter volt, hála az égnek eszükbe se jutott lecserélni. Az viszont tetszik, hogy pörgősebbnek tűnik és nem csak ülni kell a fedezék mögött és néha kihajolva képességeket meg fegyvert elsütögetni.
Azt ígérték hasonló taktikai harc lesz mint a DA:I-ben. Úgy néz ki végül elálltak ettől. Kell a szuperhős feeling :D Ízlések és pofonok. Beteg mint az ME3 harcrendszer, csak rohansz rohansz ész nélkül körbe körbe. Bíztam benne legalább taktikaira váltanak, az is szar volt de ez.