Az egér kurzor bug nektek is elő szokott jönni? Zavaró középen, de ilyenkor ESC-et kell nyomni és le kell huzni az egyik sarokba az egeret. Vagy gameplay közben TAB-bal előválasztani az egyik fegyót. nálam így tűnik el :D
Mikor fogják végül ezt kivenni belőle?
Hát ez annyira lett open world, mint a DA:I. Akkor meg már ide nekem a ME1-3 lineáris játékmenetét.
Nos 4-5 nap játékidő után letöröltem. Szerintem ez az OW nem tett jót a sorozatnak. Nem is játszottam végig. Éppen valami robot lábait kellett volna szétlőnöm, amikor besokalltam, hogy elég ezekből a sablonos hülyeségekből, dinamikusan haladó történetet akarok.
Az előző rész nagyságrendekkel jobban tetszett.
Egyébként nekem 1-2 bug jutott csak. A játék szépen futott, jó a grafika. Ilyenekkel nem volt gondom.
Néhány napja, beugrott az életünk aktuális eseményei kapcsán. Lehet ez az EA is egy Soros alapítvány, szinte minden ponton megfelelnek az értékelésnél.
Visszaertem a Nexusra es azota - kb 5 napja - nem leptem be a jatekba, helyette inkabb agyatlan mmo dailykat csinalok. Hja, biztos minden tetszik amit csinal... ja nem is.
Valakinek fontos es surgos volt az is. Ha csak nem akarsz te is dugni azokkal az altalad kifogasolt karakterekkel 97 eves ferfi(?) letedre, akkor szerintem szard le, lepj tul rajta! Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.04.09. 14:41:47
Ezt a num 1 es számozást komolyan patchban tették bele a játékba? inkább lenne bug az megbocsátható de így röhejesen szánalmas...bár én már semmin se lepödök meg a BW kapcsán ugyan ilyen sürgös és fontos volt a buzi gyerek meg a transzvesztita karakterek javítása...
Csak először be kell állítani defaultra és utána kiszedni, mert nekem default állítás nélkül nem működött.
Kiderül még a dlc-k mit dobnak rajta. Gondolkodom rajta lehet a dlc-k megjelenése után, valami akció keretében kellene megvenni. És csak azért mert még ilyen szintű sztorit se nagyon csinálnak az A+ piacon. Esetleg lehet reménykedni egy Tresspasser szintű kiegbe. Hátha.
Ha nem mass effectként tekintünk rá bőven a jó játék kategóriába tartozik.De mint mass effect kicsit kevés. Ja egyébként a dialogusok mellől nem lehet kivenni ezt a numpad3..stb feliratokat?A patch óta van és kicsit zavaró,az opcionsban nem igazán találtam rá semmit.
Egy jól kinéző female Ryder készítő tutorial videó.
Azért azt ne felejtsd el, hogy a Nexus több mint egy évvel hamarabb futott be a galaxisba. A száműzöttek pedig kapcsolatba léptek nem egy bolygó angara népességével. Simán előfordulhat - sőt, az elbeszélgetésekből ez jön le - hogy nem az első emberrel találkoztak Aya-n, hanem az első pathfinderrel.
A harcrendszer szerintem jobb, mint a korábbi részekben volt. A grafika részemről okés, a sztori viszont valóban nem olyan erős, mint a korábbi részekben - bár nekem ettől függetlenül nagyon bejön ez a felfedezősdi. A karakterek valóban nem olyan erősek, mint a korábbi részekben, bár így 45 óra után már kezdem azért megkedvelni őket (lassabban, mint az előző trilógiánál, ez tagadhatatlan). A DA:I-vel viszont nem játszottam, úgyhogy nincs összehasonlítási alapom, de nekem tetszenek a küldetések. Talán a növénygyűjtögetést leszámítva, azokból nem sokat csinálok meg szándékosan.
Értem azokat is, akiknek bejön ez az egész, viszont megértem az olyanokat, akiknek ez kevés. Valahol igaza van mindkét félnek. Szerintem sem 90+ a játék, de mass effect fanként nekem ez még mindig jónak számít.
Sikerült kinyitnom összes bronz cuccot, most már csak consumablekat ad. Jöhet kövi tier.
"Én élvezem a játékot a nyilvánvaló hibái ellenére, alapvetően a "korrekt iparosmunka" jelzővel tudnám illetni, ami egyébként lássuk be egy Mass Effecttől kevés."
Gyakorlatilag majdnem szó szerint ugyanezt írtam :)
Találó review, bár én ennél azért egy pöppet derűsebben látom a dolgot.
Én élvezem a játékot a nyilvánvaló hibái ellenére, alapvetően a "korrekt iparosmunka" jelzővel tudnám illetni, ami egyébként lássuk be egy Mass Effecttől kevés.
Amit még esetleg hozzátennék, hogy az ellenség sem érdekes a játékban sajnos. Megint van egy régi, hatalmas faj, még a neve is azt jelenti :D Mintha már láttuk volna ezt valahol... A Kett pedig szerintem teljesen érdektelen, a "mi közöm nekem ehhez" kategóriába tartozik. Lelövöldözöm őket, a legkisebb érzelmi rezdülés nélkül, és közben a legkevésbé sem érdekel, hogy ezek kik, és miért, meg hogyan. Az új fajok pedig - az angarák és kett is- nagyon fantáziátlanul néznek ki, csapnivaló a designjuk, úgy festenek, mint valami másodvonalbeli akciófigurák a 90-es évek elejéről. Nem az igazi GI Joe, vagy Masters figurák, hanem azok a sorjás, szarul fröccsöntöttt utánzatok, amiket az aluljárós trafikokban lehetett kapni :D
Sajnos ez van az eredeti triológia nagy hatással volt rám.Elég csak a második részt elővenni,mikor pl felkutattuk a csapattársakat,jé itt egy Tali :D Az ember szó szerint megörült mikor találkozott velük,a végén meg xy alkalommal kezdtem újra mert valaki megmurdált.Shepard-öt meg egyszerűen imádtam,igaz femsheppel mentem.De pl az első rész végén majdhogynem elbőgtem magam mikor úgy tűnt meghalt.Tisztára libabőröztem,itt pff nulla semmi karakterek,egyikhez se tudok kötödni igazán ha meghalnak se nagyon érdekelne.A főhös hát kávéval elmegy de közel se ér shep nyomába.Olyan semmilyen érzésem van róla.Jónak jó játék de sokkal többet vártam,egy nagy ívű állejtős sztori meg szerethető karakterek akikért tényleg aggódik az ember de itt egyik sincs meg sajnos :(
Szerintem elég pontosan leírtál mindent, teljesen egyetértek. Nem rossz a játék, de öt év fejlesztés után (és két évvel a witcher3 után) a világ egy legnagyobb nevű cégétől ennél többet vártunk volna.
Akkor én is megosztom a véleményemet. Előre bocsájtom, hogy nem haterkedésnek szánom, a divatgyűlölködés (és divatrajongás) hidegen hagy.
Először is a sztorit, vagyis inkább a történetvezetést közelében nem érzem a trilógiának. Félreértés ne essék, az alaphelyzet kifejezetten jó, csak az a fránya megvalósítás. Nehéz komolyan venni, egyre többször kényszerül rá az ember, hogy félrenézéssel, és a fantáziája erőltetésével javítsa a sztoriban felmerülő logikai lyukakat. Mire gondolok? Például az angara faj felfedezése szerintem borzasztó volt írói szempontból. Egy, hogy a kettek mellett egy újabb abszolút fantáziátlan faj, mely a külsejét leszámítva egy az egyben ember, kommunikációjában, gesztusaiban, gondolkodásmódjában, mentalitásában egyaránt. Meg sem próbálták megerőltetni magukat. Kettő, hogy egy X galaxissal arrébb lévő fajjal két perc után tökéletes angolsággal kommunikálunk. Tudom, tudom, fordítógép. Valószínűleg az első két és fél mondat alapján megtanulta egy addig totál sosem hallott nyelv finomságait. Oké. De hogy senkinek az arcizma nem rezzen, mikor a két faj először találkozik, mintha csak annyira casual dolog lenne, hogy 600 évnyi utazás után egy tök idegen galaxis tök idegen faja érkezik hozzánk űrhajóval, az azért tényleg röhej. Oké, pár mondatfoszlány, hogy fú, de furán néz ki, meg fú, de nagy hajója van, egyébként meg mintha csak a szomszéd Béla bá ugrott volna át egy pofa pálinkára. Ennyire futotta. Két perc múlva meg már a kereskedőikkel bizniszelünk, meg a történészeiknek derítjük fel a faj múltjával kapcsolatos történeti emlékeket. Nemtom ki hogy van vele, de én nagyon nem így képzelem két, egymásnak idegen faj első találkozását. Az egész olyan érzést kelt (bennem legalábbis), hogy igazából ezek emberek, csak a végén rájuk húztak egy alien skint, mert hát "mégiscsak másszeffektet csinálunk, gyerekek".
A másik, a karakterek. Egyszerűen nem tudnak megfogni, bár tény, hogy még nem vittem végig a játékot. Értem én, hogy nem könnyű mindig érdekes és szerethető karaktereket írni egy játékba, gondoljunk csak bele, hány unalmas, szürke személyiséget ismerünk a hétköznapokban. De hogy ennyire ne legyen olyan karakter, akiért fájna a szívem ha golyót kap, az azért elgondolkodtató. Még Rydert se tudom megkedvelni feleannyira se, ahogy Shepardöt tudtam, pedig esküszöm, próbálkozom. Érződik a már-már izzadságszagú igyekezet, hogy változatos jellemtípusokat rakjanak a játékba, de pont ezért nem áll össze az egész. Sablonokról beszélünk, amiket ráadásul a trilógia sokkal jobban csinált. Hiperaktív, "cuki" Peebee, laza, keménycsaj Vetra, a kötelező szerethető bulldózer krogan, ezúttal Drack név alatt futva (Wrex nagyon népszerű lehetett), satöbbi satöbbi. És még így is vannak karakterek, akik dögunalmasak, semmi említésre méltó személyiségbeli vonásuk nincs (Cora, Liam, Jaal pl.). Ezek szerintem egy Garrushoz vagy Talihoz képest fasorban nincsenek, de még Miranda is veri őket az apakomplexusos háttértörténetével.
Harmadik - és ezt sérelmezem a legjobban -, hogy gyerekek... Megint egy DA:I-féle offline MMO játékmechanikát kaptunk, és aki ezt nem veszi észre, az nyissa ki a szemét. Bazi nagy, többnyire üres játékterek, amikben randomra el van szórva pár Point of Interest, romok, kett táborok, mellékküldetésekhez szükséges, összecsapott létesítmények. Kapunk is hozzá kismillió, ijesztően unalmas sidequestet, megint gyűjtögethetjük a növénymintákat, ércmintákat, szaladgálhatunk a nyolcszáz négyzetkilométeres üresség A és B pontja között a játékidőt kitolandó, néha kiszállva valami ásványért (itt már meg kellett kapaszkodnom a karfában, úgy jöttek a DA:I flashbackek). Szintén ismét kapunk egy kötelező jellegű személyes kiállítást, ahova izzadt homlokunkat megtörölve betérhetünk két storyquest között, és kedvünkre gyönyörködhetünk önnön nagyságunkban. Kell is ez a hiperexhibicionista Z generációnak. Mindezen bullshit mellékfeladatokat megtámogatva horribilis mennyiségű sekélyes párbeszéddel, hátha a kedves player nem veszi észre, hogy a huszadik faék egyszerűségű fetchquestet csinálja zsinórban. Sajnálom, hogy ilyen nyers vagyok, de ez a "városban áll az utcán a még soha életemben nem látott Jóskapista, és aszongya, hogy hozzak neki 10 darab bauxitot, majd soha az életben nem látom többet" dolog már azért vér ciki 2017-ben. De már tíz évvel ezelőtt is az lett volna. Na mindegy, a Nomad legalább jópofa, tényleg élvezetesebb vele utazni, mint a Makoval volt szenvedni anno 10 éve.
A harcrendszer rendben van, a világot korántsem váltja meg, igazából semmilyen nagy fejlődést nem érzek, sőt, a 2-3-ban személy szerint kellemesebbnek is találtam a gunplayt, de ez már személyes preferencia. Mindazonáltal nem érzek benne akkora (vagy igazából akármekkora) fejlődést, ami indokolná a játékmenet többi aspektusán való farigcsálást.
A grafikánál sajnos megint nem tudok ujjongani. Szép, helyén van, nem egy 2017 élvonal kategória, de azért korántsem a "pfejj, mi ez a szar" kategória. Ami miatt mégsem tudok elmenni mellette szó nélkül, az a gépigény. Ez bizony nem olyan szép, mint amilyen erős vas kell hozzá. Egyáltalán nem nagyságrendekkel szebb a ME3-nál, de míg az futott, mint az olajozott golyó, ez szeret beesni 30-35 FPS környékére, ami nem annyira buli. Na mindegy, tudom, pofád befogod, mész gépet venni, ilyen a PC világa. A - szómiszó, tényleg elég ocsmány - arc- és mozgásanimációkról most nem beszélnék, mert a patch ezeknek a nagy részét orvosolta, vagy legalábbis jelentősen javított rajta.
Most jönne az a rész, hogy leírom a nagy pozitívumokat, de nem jön, mert őszintén megmondom, nem tudok ilyet. Mielőtt szétszaggattok, nem azért, mert a játék rossz, és nincs benne semmi jó. Csak épp mindent olyan vérbeli középszerűséggel csinál. Amiket fentebb leírtam, azok sem nagy, brutális, gamebreaker hibák, csak épp a középszerűség fémjelzői, amiket pont azért emelek ki, mert fájnak. Nem azért, mert kimondottan rossz lenne tőlük a játék, csak azért, mert a ME frencsájztól nem a középszerűséghez van szokva az ember, legalábbis eddig nem volt. Egyébként a játék abszolút tisztességes iparosmunka, csak épp még egyszer: középszerű. Biztos vagyok benne, hogy ezért kap annyi savazást, többek között tőlem is, mert az emberek egy fergeteges trilógia fergeteges folytatását várták, ehelyett kaptak egy kellemes limonádé RPG-t, ami remekül megfelel jóllakott vasárnap délutánok eltöltésére. Hát evvan, ilyen ez, ha az ember történelmi jelentőségű nevek unokája.
Mondjuk nem igazán tudok multizni vele,nagy a lagzi.Fos a netet az albérletbe,mentem pár kört de kb élvezhetetlen.A játékot még nem toltam ki de nekem kicsit csalódás,imádtam a trilógiát de itt valahogy nem jön át az a váó érzés, a sztori se köt le annyira Lehet velem van baj de eddig egyáltalán nem az az epic story amit vártam.Másrészt a bejárható bolygók száma se sok,az meg egyszerűen ídegesítő hogy sivatagból kapsz akkorát hogy át se látod.Ráadásul 2-t is,a legszebb bolygó meg kb zsebkendő méretű ezekhez képest...nemár.Egyedül Kadara ami még néz ki vhogy nem jég vagy homoksivatag.Azért elég gáz az 5-ből 3 sivatagos,ami tényleg szép az picsányi az utolsó ami talán ér vmit.A karakterek néha úgy néznek ki mint a borderlands-ba kb.Mosottas árnyék azzal a színes hajakkal pff az npc-k nagyon színesek. A társak míg oké de az ilyen egy-kétszeri szereplők..Tudom hogy szőrszálhasogatás de akkor is.Pedig jó motor van alatta.Meg max grafikán tolom 21:9-be de néha csalódás amit látok.
Én ennek csak örülök :D De, ha nem akarod ne nyisd ki. Amúgy is a Gold Boxból is csak a szintnek megfelelő fegyver jön. A materialok viszont jól jönnek :) Utoljára szerkesztette: Daermon, 2017.04.08. 18:11:36
Fogadunk hogy majd egy dlc-vel vagy egy esetleges második résszel felbukkannak ezek a fajok is? :) A Nexus ugyebár vegyes gyülekezet, és még rengeteg hibernáló kamra van lezárva. Attól hogy a népesség nagyját az ember/aszári/szalarián/turián kombó adja (+krogan), nem jelenti azt, hogy kisebb számban nem csatlakoztak-e más fajok is a projekthez.
A játékban csak annyit említenek, hogy X faj (inkább nem spoilerezek) nem tudott indítani saját arkot. Tehát: nem indultak el saját bárkával és 20.000 fős legénységgel. A Nexuson ettől függetlenül még lehet belőlük néhány egyed. Talán több tucat.
Nem játszottam még ki ugyan a játékot, de szerintem később (kövi rész vagy dlc) vagy jön még egy ark, vagy (ami szerintem valószínűbb) a Nexus lesz sokkal színesebb, ha az összes pod felnyílik. :) Utoljára szerkesztette: BreakDown89, 2017.04.08. 13:14:56
Ha jól rémlik a vorchák egyik különlegessége, hogy minden környezethez képesek alkalmazkodni. Ez baromi jól jönne egy ismeretlen világban. Igaz, hogy a természetüknél fogva a vorcha és batarian nép is elég agresszív, de nem találni közöttük néhány normálisabbat? Én imádtam mind a két fajt nagy kedvencek voltak. Patch óta nem játszottam még erről lemaradtam.
Azt azért sajnálom, hogy csak Ryderre lehet költeni a többieknél még csak fegyvert sem tudok cserélni.
Ha játszottál a trilógiával, akkor a vorcha és batarian nem lehet kérdés. Inventory gondod nem értem. Most növelték patchban. Én a salvaget adtam el, meg a modokat. Minden mást szétszedtem a nyersanyagért. Mivel csak Ryderre kell a pénz max, igy elég volt bőven, ami jött.
Sziasztok. Olvasgatom minden nap a beszélgetéseket de a játékról inkább nem írnék se jó se rossz véleményt van abból elég :D Lenne helyette néhány kisebb kérdésem és biztos ami biztos spoilerbe rakom.
Letoltam már néhány órát de érdekelne, hogy a játék későbbi szakaszában találkozunk-e majd más fajokkal is a korábbi részekből? Quarian, drell, hanar fajokról esett már szó, hogy nem tudtak elindulni valami hiba miatt. De pl vorcha és batarian alakokkal mi van? Vagy ilyen arcokat nem is akartak a sztori szerint magukkal vinni? A régi ismert szereplők közül találkoztam már Liara felvételeivel, elvileg Mordin is felbukkan valahol felvételen. Feltételezem az egyik arc, akivel összefutottam az Zaeed Massani fia lehet. Az inventory is kezd megtelni. Ti miket adtok el vagy szedtek szét belőle? Azt tudom, hogy lehet növelni ha a megfelelő opciót választom a felébresztendő lehetőségek közül de édes kevés.
Szerintem teljesen korrekt dolog. Miért bukjak minden multis eredményt/karaktert, csak mert kitoltam a szóló kampányt? :) Utoljára szerkesztette: BreakDown89, 2017.04.08. 12:09:40
Normális szerintem, direkt multiból is lehet strike teamezni, akkor is ha a single-be be se lépsz, szóval valószínűleg a lootot dobálja szét az összes single karakterednek.
Az normális, hogy a Strike Team missionök átmennek két végigjátszás között? Új játékot kezdtem (nem NG+, tök új, nulláról) és ugyanaz a csapatom van meg, tizensokadik szintű, mint az első végigjátszás alatt és tolja nekem az OP loot boxokat meg resource-okat ...
Apex küldetések hatással lehetnek a single-re, de csak mint nyersanyag és loot gyűjtés szempontjából. Értsd: ha sokat multizol, signleben sokkal hamarabb kifejleszthetsz ezt.azt. Nekem pl. így lett meg az Ultra rare-es Widow sniperem, 4 lőszerrel. egy tárban. Utoljára szerkesztette: Prince23, 2017.04.08. 01:49:30
Mondjuk ha az APEX csapatok kiküldözgetését nyomod telefonról vagy multiba átlépve, esetleg tempestről, vagy nexus-on militai hq-n terminálról, akkor sikeres küldi esetén single-ben kapsz ládákat amik adhatnak pénzt, fegyvert / páncélt, nyersanyagot, vagy kutatási pontokat. Ammiiii valljuk be good to have.
@ Pocok
Nem jól fog még az jönni neked, viszont ha felveszel originen, és lenyomunk majd pár silver / gold kört azért kapsz majd a jutalom kreditből 1 pár korsó virtuális sört, meg 1 nagy adat vállveregetés-t Dreck-től.
Olvastam a patch-et. Multi most milyen lett? Én amúgy azért raktam le kicsit mert enyhén feltúrt agyilag, hogy két alatt nyitottam nem 1x 100.000-es pakkot is, meg 50 és 20.000-est is de a komolyabb sniperekből (widow, stb) jóistennek nem akar esni 1 db se. Uncommon cuccok kb. fullosak már de rare és ultra-rare kari meg cucc alig esik de kiegészítők, meg lőszerek dögivel.. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2017.04.07. 17:34:55
Ráadásul nem is mindegyik, mert van ami normálisan nyílik.
Nah, úgy látom MP-et megcsinálták. Tudok már hostolni, mert a matchmaking megtölti szobám. Meglett a hatodik APEX csapat is.
Nekem eddig konkrétan még egy loyality küldetés sem volt, mindegyik on hold-on van még mindig, lehet én nem csinálok jól valamit :D voeld, eos és havarl pipa, bár mindegyiken van még miért visszamenni, mellékküldik, ilyesmi... hátra van még két nagy bolygó, meg nem tudom, mennyire vannak kisebbek,amikre esetleg le is lehet szállni, de gyanítom nem nagyon :)
Erre mérget vehetsz. 2 hét alatt, ha éjjel-nappal dolgoznak sem tudnak annyi mindent rendbe tenni, mint amit most ez a patch hozott. De legalább erőteljesen a javításon vannak és nem a DLC gyártáson. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2017.04.07. 10:09:02
Nem ertek hozza, de en is ugy gondolom, hogy a gameplay trailer (az abban latott animaciok) utani reakciok alapjan kezdtek el dolgozni ezek a javitason, csak nem fertek bele a megjelenesbe, elcsusztatni meg nem akartak.
Valahol szomorú, hogy a megjelenés előtti 10 órás trial lehetőségével (amit egyébként én nagyon támogatnék a jövőben is, kurva jó ötlet) sajnos azt is elérték, hogy az összes troll rászabadult a témára, és a sárga földig lealázták a játékot. Sok szempontból azért igaztalanul, lássuk be. Messze nem tökéletes a játék, sok hibája van, de azért azt a sav folyamot nem érdemelte volna.
Ezek után a készítők és kiadók majd kétszer is meggondolják, hogy lehetőséget biztosítsanak ilyen pre release trial-ra. Amit én személy szerint sajnálok, mert meggyőződésem, hogy ez lenne a jó irány
Én inkább arra gyanakszom, hogy ez lett volna a tervezett day 1 patch, csak nem készültek el vele időben. Csak akkor eltolni két héttel meg már ciki lett volna. Csak mert gyanúsan hamar jött és rengeteget javított.
Nekem eddig sem volt nagyobb bajom, de szuper lett ez a patch, még szerencse, hogy 40 óra játék után még bőven van hátra, így a patchnek is van értelme bőven. Amúgy az, hogy ilyen gyorsan ekkorát javítottak, arra enged következtetni, hogy direkt adták ki úgy, ahogy, mondván úgy is rengetegen megveszik, elvégre Mass Effect, mindenki erről fog beszélni, negatív reklám is reklám (bár ME-nek nem biztos, hogy szüksége lett volna ilyesmire), aztán szépen kijavítják (értsd, beteszik az eredeti textúrákat, stb.), és mégegy hullámban ráreppennek olyan laikus emberek, akik nem folytak bele az elmúlt 3 hét hihetetlenül intelligens és előremutató beszélgetéseibe, összeesküvéselméletekbe (jó, ez is az :D ), csak nem voltak biztosak, most meg megörültek :D Na jó...péntek van, sorry :D Utoljára szerkesztette: Vraaanyek, 2017.04.07. 08:47:21
Tegnap én is megnéztem, megtudom erősíteni, hogy jobbak lettek az arcok. Valahol olvastam, hogy teljesitmény javulás is tapasztalható, de mivel nekem nem volt gondom igy nem tudom.
Jó a patch, de ezekkel a röviddel megjelenés után kiadott patch-ekkel mindig az a "bajom", hogy nem értem mit néztek öt éven keresztül. Öt év fejlesztés, folyamatos tesztelés (fejlesztők, többszáz teszter, a kiadó minőség ellenőrei stb) alatt nem vették ezeket a problémákat észre? Egy ilyen kaliberű játék mire megjelenik, szó szerint többszáz, de lehet, hogy több ezer ember kezén - szeme elött - átmegy.
Két hét. Még mindig jobb mint amit hónapok után javítanak. Vagy soha (Arkham Knight).
Nálam most olyan van, hogy dumatekercsnél megjelent az opciók mellett, hogy num1, num2 stb Ez mindenkinél így van? Vagy valami fura bug? Eléggé zavaró.
Miért nem tudták ezt így kiadni?!
előtte
utána
Azért durva, hogy egy ilyen apró változtatás is mennyit számít...
Ahogy az meg lett mondva már korábban is, és úgy néz ki a Bioware is hallgatott erre, hogy egy kicsit változtatnak a sminken, a szemeken és az árnyékoláson, és ég és a föld az eredmény.