Sziasztok, elkezdtem megcsinálni az andromédához is a sztori videót, ugyanúgy ahogy az ME szériához is. Szóval akit érdekel annak itt az első rész. Ahogy haladok a játékkal úgy fognak kikerülni a következő részek is.
Más: Patch mikor jön nem lehet tudni? Mert a teleportáló ellenfelek, meg a sniperrel minden 2-ik vagy 3-ik lövést veszi be a játék kicsit kezd idegelni. Arról nem is beszélve, hogy időnként gondol 1-et és falakon mindenen keresztül átrak totál máshova, néha oda ahol fél perccel korábban voltam, néha meg akárhova máshova.... Random crashekről nem is beszélve.
Azt meg, hogy a pakkok olyan random loot generátort kaptak amit még diablo 3 is megirigyelhetne azt mondanom sem kell ugye...
Van 1 olyan érzésem, hogy idegeim épségének érdekében leteszem a gamet és várok 1-2 patch-et.... Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2017.04.06. 07:32:43
Sajnos, legnagyobb bánatomra az N7 set nem jó a speccemnek... de azért egy kép erejéig felvettem :)
Kb a játék felénél vagyok, a tartalmon bőven látszik az 5 év fejlesztés, a kivitelezésen nem igazán. A technika és játékmechanika kb 10 év késésben van. Nálam nem lett jobb, mint a trilógia, de bőven élvezhető és szórakoztató. Szerintem a csapattársak gyengébbek, színtelenebbek lettek, mármint személyiségekként. Sajnos amire vártam, hogy szabadon leszállhatunk egy rakás bolygóra, csak úgy kalandozni, felfedezni az nem került be a játékban. Ettől függetlenül megérte az árát, mert ahogy látom 50 óra benne lesz.
Ja, szerintem sem volt rossz játék, csak a végét cseszték el teljesen érthetetlenül. Még azt sem mondanám, hogy összecsapták, ezért nem is értem igazán. Addig viszont teljesen rendben volt - annyira, hogy a MEA után újrajátszom az egész trilógiát az elejétől.
Azt is mondták, hogy nem lesz több ME. Nem lényeges, mit mondanak. Az eladások döntenek, ez tisztán pénzkérdés! Ha sikeres az Androméda és hozza a bevételt, lesz folytatás. Ha nem, akkor nem, vagy erősen kérdéses...
Prince23
Reapereket már ne! Halálra unnám magam...Erről elomdtak mindent már...Vagy megint találjanak egy jeladót? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.04.05. 17:55:44
Nem nagyon van olyan játék vagy film, amibe nem lehet belekötni. Mindegyikben van ellentmondás, logikátlanság. Ahol a történetben véletlenül nincs, ott lesz más gond (pl. technikai jellegű). De ha veszel jegyet egy koncertre kb. annyiért, mint egy AAA-s cím, akkor kapsz 2 órányi szórakozást, vagy még annyit sem, mivel nincs olyan setlist amiben minden dalt mindenki egyformán szeret, sokszor csak 3-4 igazán ütős dal van egy koncerten, a többi töltelék. Ez sem tökéletes. Az ME3 egy veszettül jó játék volt. Meg lehet akadni az apróbb hibáin, de véleményem szerint az összkép sokkal fontosabb! Ennyi pénzért közel 100óra játékidőt kaptam tőle, ami nekem bőven tökéletes!
Nekem úgy rémlik, mintha említették volna, hogy ez az egy történet lesz Ryderrel, ami le van zárva, de nem zárkóznak el attól, hogy további részeket csináljanak.
Csak poen minden, semmi konkretum nincs a folytatasrol. Az biztos, hogy a fejlesztok direkt felhivtak a figyelmet minden nyilatkozatban, hogy egyelore csak MEA-ban gondolkodnak es nem MEA triologiaban. Ellentetben rengeteg kritikussal, szerzovel, youtuberrel, streamerrel, akik szinte egyontetuen "az uj triologia elso reszerol" beszelnek - ami lehet, hogy igaz LESZ, de egyelore nincs errol hivatalos info.
"After 1200 year and the cryo... Shepard, The Ryder twins, Wrex, Drack, Grunt, Cora, Ashley, Vetra, Garrus, Peebee, Liara, Tali return..." Mass Effect - The Expendables Avengers
ME Andromeda folytatasaban a Pathfinder es a gyuma kommando visszaindul a Milky Waybe. Ujabb 600 eves utazas. Hazaernek es talalkoznak Shep ukukukukukukunokajaval, aki epp szarban van, mert tamadnak a Reaper v2-esek (az eltelt 1000 evben ok is fejlodtek, igy nem bogarak, hanem thomas a gozmozdony alakuak lesznek).
Ha elég tökösek Biowareék, akkor kitartanak Andromedánál. De az EA pénzéhessége miatt, lehet nem tehetik meg. Nekem is felreppent az agyamban ez az opció, hogy lehet Shepardékat vissza élesztik, és lesz egy valós Mass Effect 4-ünk, és közbe az Andromedát meg spinoff , mellékvágányon kezelik, illetve abba is hagyják a fejlesztést. Pedig nagyon jó kis game, ami az felfedezésről szólna...
A reaperek meg bármikor visszatérhetnek a Milky Wayben XD ott a lehetőség, EA adott ehhez.
És hol van Shepard, ha azt csak én képzelem bele szerinted? Valami varázslatos világon, ami véletlenül pont ugyanúgy néz ki a cutscene szerint, mint a londoni pálya, ahol a játék utolsó előtti fejezete játszódott? Azontúl baszki, hogy kinyilatkoztatsz, meg flegma módon osztod az észt, holott fingod nincs semmiről, legfeljebb VÉLEMÉNYED van, ami - guess what - pont annyit ért, mint bárki más véleménye, de nem az egyetlen és megkérdőjelezhetetlen igazság, azon kívül semmid nincs, csak zéró vitakultúrád.
Betudom ezt annak, hogy még félig gyermek vagy és nem tanultál meg normálisan kommunikálni. Azért lassan ideje lenne már. vagy inkább csendben maradni.
Inkább azt mondjátok meg 1.05 patch után változott-e valami:)
Arról pont semmit nem nyilatkoztak, hogy lezuhant volna a Földre:
Thankfully, Tully Ackland, UK Community Coordinator for BioWare titles, has revealed what most of us already knew. Yeap, Shepard is alive in the ‘Destroy’ ending and that figure was actually him.
“You may notice that in the “Shepard lives” ending, the love interest hesitates to place Shepard’s name on the wall, and instead looks up as though deep in thought. This is meant to suggest that the love interest is not ready to believe Shepard is dead, and the final scene reveals they are correct.”
Shepard él, ennyi. Minden mást te képzelsz bele...
Viccből? wtf A hivatalos magyarázat szerint Shepard túléli és a citadellával együtt lezuhan a földre, a romok alól szedik ki. Ezért nem rakja fel a neved a halottak listájára az aktuális love interest ennél a befejezésnél. Csak ennek nincs semmi értelme és ez itt a baj. Ennél az IT okosabb elmélet volt, kár hogy megtorpedózták.
Félrebeszélsz, de mindegy. Shepard túlélt már sokmindent (ME1 vége, Normandy megsemmisülése, stb.), ennél a pontnál már egyáltalán nem hihetetlen, hogy túlélte a robbanást a Citadel romjai között, bár ez több szempontból sem számít, és a jelenet is nyilván csak "viccből" került bele.
A crucible és a citadella összekapcsolódik, tehát lényegtelen, hogy melyikben van Shepard. Egyébként meg te jöttél azzal, hogy a crucible-t nem a reaperek építették, erre reagáltam. Ha szerinted a citadella vasbetonból készült, akkor tényleg dobjuk a témát, különben mindjárt csinálok neked paintben olyan rajzot, hogy harbinger meg sovereign keveri a betont.
Mert ez az utolso jelenet picit olyan, mint a Lostban a jegesmedve az elso evadban. Poen/bullshit miatt raktak be, hogy hadd agyaljon rajta a nep ok meg rohogtek az egeszen (aztan persze meg kellett magyarazni valahogy, mert az ezerfeju cezar a fonok).
Mondom, hogy nagy a zavar a fejedben. Hackették nem betonoztak semmit a Crucible-ben, de ez egyébként is irreleváns, mert Shepard nem a Crucible-ben mászkált. A Citadel szerkezetében pedig nyugodtan lehettek olyan részek, amik törmeléke betonra emlékeztet. Mako pedig, akár mennyire is erőlködsz, nincs a jelenetben.
Ezt azért nézem el, mert egyrészt már a Star Warsban is volt ilyen, másrészt meg elméletben a tüzet okozhatja a crucible-citadella roncsaiból kiszökő oxigén (a fellobbanást, ami végül is történik), az oxigén gyorsan elég és kész. Nem vagyok fizikus, de szerintem vákumban egy ekkora fellobbanás lehet. Hangra nem emlékszem az űrben a ME játékokban. Amikor a 2-ben zuhant a normandy, akkor nem volt hang. Utoljára szerkesztette: lwb, 2017.04.05. 10:07:30
Az egyetlen logikus magyarázat, hogy a crucible-citadella roncsai a robbanás után nem égtek szét az atmoszférában és lezuhantak a Földre, ahol Shepard életben maradt. De már a tény, hogy ilyen alap dolgok sem világosak bizonyítja, hogy elkúrták, ahogy kell.
Én ezzel az offot zárom.
Nézd meg. Ott van Shepard a robbanás közepén, ott a torony, amire a Crucible rácsatlakozik. Abban a tűzgolyóban van szerinted vasbeton, légtér meg gravitáció ... Gratulálok. Utoljára szerkesztette: lwb, 2017.04.05. 09:42:14
LOL. Lehet hogy neked kéne megnézned, néhányszor, mielőtt idejössz kioktatni. Egyébként ez tényleg off itt. De ha szerinted Hackették betonozták bazmeg az űrben a Ctrucible-t, akkor nekünk nincs miről beszélnünk. :)))
Shepard Londonban van. Ugyanazok a faltörmelékek vannak rajta, amik között eltöltünk egy egész pályát. És igen, kivehető egy Mako roncsa is. Nyisd ki a szemed.
A crucible összekapcsolódott a citadellával és szétrobbant. Ezt mutatja a jelenet. Darabokra. De persze lehet benne légtér meg gravitáció is ...
A végén nem a Crucible-ben vagyunk, hanem a Citadellában, a Crucible csak a Citadellához volt csatlakoztatva amolyan erősítőként. A Crucible-t különben sem a Reaperek építették, de mindegy, látszik, hogy teljes a képzavar nálad. Különben pedig miért ne lehetnének a Citadella egyes részei betonhoz hasonló anyagból? Nem emlékszem rá, hogy valaha is láttuk volna, hogy a Citadella falai miből épülnek fel. A két pont sem állja meg a helyét, ugyanis konkrétan a Citadella robbanás utáni állapotáról nem tudunk semmit, csak annyit, hogy súlyosan megrongálódott, szóval az csak a te feltételezésed, hogy hirtelen megszűnt a gravitáció és eltűnt a légkör. Makot pedig szintén nem látni benne. Vagyis nagyon gyenge (inkább nem létező) lábakon áll az állításod, lehet, hogy meg kéne nézned néhányszor a jelenetet mielőtt hülyeségeket írsz.
Pl. Lerohanják a turianokat is, a szülőbolygójuknak már kampec 1 darab holdon vannak már, a seregük szép nagy, de minek védenek 1 "halott" bolygót azok a kaszások ott, simán szétkaphatták volna az egész flottájukat mint ezt tették az emberivel is. Arról nem is beszéllve, hogy mindíg is az aszárik voltak a "békítő jókislányok" erre pont ők bevágják a durcát és köszi majd megleszünk magunk... Azt megint meg sem kell említenem, hogy a Protianok messze fejlettebbek voltak a saját idejükben mint bárki a mostani fajok közül, és így is csak pár száz évig tudtak kitartani. Az megint 1 vicc, hogy annó azzal kezdték a reaperek, hogy leállították a mass relay-eket, ezt ugye protik megváltoztatták, de könnyű lett volna simán szétlőni őket, de nem hadd repkedjen már shöpörd mintha mintha minden ok lenne...
Szerintem is a Destroy az elfogadható opció. De igazából az egész ME3 vége egy rossz katyvasz. Csinálhattak volna rendes befejezés(eket), hülyegyerek nélkül, és akkor 5 év távlatából nem az maradt volna meg az emberekben, hogy milyen botrány volt az ME3 végével, meg milyen elbaltázott lett, hanem, hogy mekkora jó játék volt.
Asszem megint aktuális
Ha már a 3.-ik rész endingjei szóba kerültek, hadd száljak be.
Szerintem a refuse a legnormálisabb ending, főleg azok után, hogy, már az első részben rájöttünk, hogy hagyományos úton nem lehet őket "kiherélni", a 3-al az a bajom, hogy az egy után még a 3-ban is megemlítik ezt, és aztán mégis előkerül a "varázsnyuszi" a kalapból (cruicible), és nekikmegyünk, amiről tudni lehet, hogy "last battle", a többi ending meg inkább hagyjuk énnekem az egésznek az iránya nem tetszett, a 2-ik résztől kezdve.
Refuse-al együtt is akármelyiket választjuk nyernek a reaperek, mindenféleképp csak a végeredmény lesz más.... Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2017.04.05. 08:17:05
Én a controlt preferálom, persze, TIM is ezt akarta de Shepard másként használja, amitől egy jobb ending lesz belőle mint amit TIM akart volna.
Nah 54 óra és 76% után végeztem én is, nem fedeztem fel az egész galaxist, nem csináltam meg minden mellékküldit, nem csináltam meg minden loyality küldit, de így is jó volt.
Az elején ugye tényleg beletenyerel a karakterünk 1 nagy tál végtermékbe, aztán az npc-ken azért van a bárgyú vigyor mert miután ők folyamatosan felsültek de végre jött valaki aki elindította a változást és örülnek ennek. Én még így is szét melóztam a seggemet, néha nem akartam már tovább menni, de mégis mentem, összeszedtem mindenkit akit lehet, a döntéseknek szerintem van súlya, a végén érződik, hogy kivel vagy jóban, a társakra kitérve a karakterek mélységét szerintem igazából az nomádban / tempesten történő egymással való beszélgetésikkel ismerhetjük meg és a loyality küldikkel. Tartalmilag lehetett volna több, pár hely üresnek érződik, de a story szerintem rendben van. Azért pár társ képes olyan fejlődést mutatni mint amit Garrustól vagy Wrextől kb. 3 rész alatt láttunk.
A multi meg hát, 1 jobb csapattal farmolható a gold is simán, el kéne már pár új pálya meg egyebek, a fegyverekre ráférne 1 jó kis balance, de nem rossz. Nekem bejött a történet, én így jártam a végére:
Én összeszedtem az összes arkot, meg Pathfindert, kibékültem a Kroganekkel, meg a Nexus Exile-okkal, az ellenálással is jó kapcsolatom lett, leraktam kb. 5 bázist, és a végén ugye Archonnak volt 1 szép kis serege, de ahogy mentem meridianon jött velem az egész Helius öv, és jól szétrúgtuk a seggét.
De a plusz fanservice jelenet nem érhető el egyik másik endingnél sem ... A control nyilván nem lehet a legjobb, mert az volt a Cerberus és TIM választása és ők ellen harcolunk végig. A synthesis meg hibrid torzszülötteket csinál az egész világból az akaratuk ellenére. Ezt nem hiszem a legjobb befejezésnek.
A szintetikusokat újra lehet építeni, az organikusokat nem.
Szerintem a destroy a "legszarabb". Shepard lehet túléli, oké, de konkrétan kiírtod a szövetségeseidet (Gethek, EDI), a Reaperekkel együtt, nálam ez minden csak nem a legjobb. :) Plusz ugye magához az endinghez alacsony EMS kell, csak ahhoz a plusz "fanservice" jelenethez kell a legmagasabb.
Én netem néztem utána most. Gondolom lezuhant. :) De annyira nem érdekel amúgy, kb ez az egyetlen hiba az endingben, már ha az. Az összes többi teljesen oké, és érthető az extendeddel.
A legnehezebb befejezésben azt kellene benyelni, hogy miután MINDEN szintetikust elpusztít Shepard, valahogy letelportál a Földre és bebújik a romok alá, mert csak.
Mindezt ugye azután, hogy a szintetikus dolgok mennek a levesbe, tehát nincs több "space magic". Bár ponttól pontig teleportáció eddig sem volt a sorozatban, ezután hótziher, hogy nem lehet. Attól eltekintve, hogy Gandalf érte küldte Szélura Gwaihirt, nincs más magyarázat arra, hogy mi a fenét keres Londonban.
Az egésznek semmi értelme.
Ja így már értem. :) Maga a destroyhoz kell a legalacsonyabb, ahhoz, hogy lélegezzen, ahhoz valóban a legmagasabb.
Ne már. A Crucible romjai között? A Crucible szerinted betonból, sőt vasbetonból van? Egyébként miután felrobban a crucible és a citadella is a picsába az előző képkocán az űrben, akkor tudod, mi az a két dolog, ami tuti nincs (még ha be is nyeljük, hogy a citadellát meg a crucible-t betonozták a reaperek :DDD):
1. gravitáció, hogy a kövek a földre nyomják Shepardot 2. légkör, hogy levegőt vegyen, amint azt teszi az animban
Az a föld és London. Ha mereszted a szemed látni fogod, hogy ugyanúgy néz ki, mint London az előző pályán. Még egy fejreállt Mako roncsait is lehet látni.
"If EMS is 3100+ and the Destroy option is chosen, Shepard is seen barely alive, gasping for breath (if Anderson is shot by the Illusive Man, the player needs a higher EMS to see this short scene)."
Ehhez kell a legnagyobb readiness. Az alap destroy a legkisebb. Egyébként 5000 kell, ha Andersont meglövi TIM.
Meg elvileg a végén nem is Londonban lélegzik hanem a Crucible romjai között. Most megnéztem youtubeon és baromira nem látszik semmi, hogy el lehessen dönteni. Szóval még erre se lehet ráfogni, hogy hiba.
Elvileg ehhez kell a legnagyobb galactic readiness 5000-nél több, szóval ez a "legnehezebb" ending. Aztán meg semmi értelme.
Úgy elb.szták annak a játéknak a végét, hogy azt tanítani lehetne és még azt sem lehet mondani, hogy spórolás vagy kapkodás miatt. Egyszerűen teljesen érthetetlen az egész.
Van a fenét. :) Itt OFF picit, de magyarázd már meg nekem, hogyan került vissza Londonba, élve Shepard miután az űrben felrobbant a citadella tetején pár másodperccel korábban ...