"Ez egy lassabb folyamat. Ha nem esik elég ideig a holttest, akkor nem fogja elérni a csontvelőt a hő, azaz marad DNS, amiből lehet klónozni a bácsit." - Na ez az, ez logikus lenne, csak ugye valamiért nem klónozásról volt ugye a sztori, hanem az "eredeti" Sepörd összekalapálása (na jó, tudom, az átélhetőség miatt). Így viszont elég nehéz elképzelni, hogy bármilyen körülmények között megmaradhatott annyi Shepardből, amit aztán műtéti úton helyre rakhattak, halott vagy sem.
10:20-tól tessék nézni, remekül látszik, hogy Shepard ripityára tört holttestét rakják össze, "élesztik újra". A klónos DLC-vel játszottam, de szerintem te keversz valamit, a klón nem mondott olyat, hogy a mi Shepardünk az első, sikerült példány. Azt mondta, hogy készült több, másik, klón Shepard is (mint ő), akiket azzal a céllal "gyártottak", hogy ha az eredeti Shepard (azaz mi) súlyosan megsérül, legyenek hozzá "pótalkatrészek". Szervek, végtagok, satöbbi, frissen a gyártótól.
A gyakorlatban/technikailag az őssejtekből tenyésztett szervek is klónozva vannak, csak a köznép nem szereti a kifejezést, ezért találtak egyet, ami barátibb a fülnek.
Tehát itt a klónozás és az "összekalapálás" ugyanazt az eljárást takarja, csak az egyik miatt megbüntetik a dokibácsit, a másik miatt meg elnevezik csontkovácsnak. :D
Másrészről, ha tényleg több próbálkozás volt, akkor akár az is lehetséges, hogy azt látjuk, amint egy korábbi próbálkozásba lehelnek életet. Nekem ez költséghatékonyabbnak tűnik. (Mármint egy kipucolt bábba új "lelket" rakni)
De ez az, hogy még ilyen szintű klónozásról sem volt szó (persze a "pót-Shepardöket" nem véve ide)
"A helyreállítás tartalmazta:
kibernetikus implantátumok csatlakoztatását a parancsnok csontvázának helyreállításához, a bőr helyreállítását, folyadékok befecskendezését a véráram és a belső szervek újraindításához."
Úgy rémlik, valahol volt utalás a játékban arra, hogy az Illusive Man azért nem egyszerűen klónoztatta Shepardöt, mert az eredeti, "A" Shepard személyiségére, jellemére alapozott mindent. Valszleg nem bízott benne, hogy egy klón fel tudna nőni az eredetihez.
Amint látni is, (legyen igazad, én ugyan magyarul játszottam, és ott nem a helyreállítás, hanem a létrehozás egy szinonimája szerepelt, ha jól rémlik) egy ripityára tört, elszenesedett valamit pucolnak ki, egészítenek ki. Tételezzük fel, hogy az űrhajó felrobbant. Légkör hiányában mitől égett meg? Az űrben a tűz, max egy robbanás erejéig képes égni, elfogyasztja az oxigént, és kialszik. A felvételen, 10:20-tól tartós hőhatásnak kitett belsőségeket látunk.... Az pedig, csak akkor lehetséges, ha tartósan érte hőhatás a testet. Ergó, becsapódott, és a súrlódási hő nyomait látjuk. Részemről lezártnak tekintem a vitát, ugyanis teljesen lényegtelen, melyikünknek van igaza. Maala; Majdnem, Spoilerban leírom, ha érdekel, olvasd el nyugodtan. Egyébként az is az én hipotézisem támasztja alá.
Mindenben egyformák. Az egyetlen különbség a BARÁTOK. Nekem az rémlik, még az emlékeik is ugyan azok, de a második Shepard magára maradt, barátok nélkül, a cerberus bábjaként. Ezért lett olyan, amilyen.
Légkör volt, csak oxigén nem volt benne:P Ergo súrlódás volt, csak égés nem.
Ellenben, a súrlódás oxigén hiányában is hőt termel. Mivel ugye az anyag (energia) nem vész el, csak átalakul. Ha megfogsz egy izzó vasdarabot, akkor is égési sérüléseid lesznek, holott tűznek a közelében nem jártál. :P
Igen, erre próbáltam rámutatni, mivel azt mondtad, hogy tartós hőhatásnak kitett belsőségek vannak a videóban (ami mondjuk szerintem elég fantáziadús feltételezés, én maradnék a halott belsőségeknél, az a tuti).
Bocsi hogy ide írok de az első rész fóruma kihalt.Elővettem újra az első részt de a felbontás kicsit makacsolja magát. 2560x1080-as monitorom van.Elvileg a menüben be lehet állítani de elcsúsztatja a képet :( mondjuk valószínű azért mert 16:9-be rakja holott ez a felbontás 21:9.Leszedtem ezt a flawless widescreen-t de nem igazán javított a helyzeten.Van valami ötletetek?
azért erre nincs felkészülve egy 2007-es játék :D keress valami high resolution patch-et hátha működik, de még azoknál is szar helyen szokott lenni a hud.
Nulla gameplay, 2 évvel a bejelentés után. Ez a második E3 és kb semmit nem láttunk a játékból, mint renderelt animációt és egy developer diary-t és elvileg több E3 már nem is lesz a megjelenés előtt.
Elvileg, ez a kulcsszó. Mert 100%, hogy el fogják tolni Q4-re 2017-re vagy akár 2018-ra is. Ha nincs gameplay az E3-ra, akkor az lényegében azért van, mert nincs még gameplay. Fél év alatt nem lesz a semmiből játék, az tuti.
Ez azért gáz, mert a Dragon Age Inquisition-nál már a bejelentéskor ingame cuccokat mutogattak. 2 évre rá már ki is adták. Itt meg még mindig a tervezőasztalt mutogatják és hangoztatják, hogy mennyire jó lesz ez az egész. Ezek szerint még az alfa állapotot sem érték el, ebből következően pedig biztosan nem fog márciusban megjelenni a játék. Talán 2017 karácsonyán, pedig tavaly még Holiday 2016 volt a cél, most már egy becsült dátumot sem mernek kiírni.
Szerintem azért van az, mert első körben csináltak egy DAI in space-t, aztán kijött a Witcher 3 és rájöttek, hogy az offline mmo 2014-ben elment, de 2016-ben már nem lesz elég, a Witcher után az emberek elvárásai emelkedtek. Ma már nem elég egy random quest, hogy hozzál x db-ot y tárgyból meg ölj meg x szörnyet stb. Az ilyen mmo questek egy Bloody Baron küldetésvonal után nem férnek el egy szingli rpg-ben. Szóval szépen újra kellett az egészet gondolni. Ez mondjuk önmagában még jó hír is lehet. Inkább várok még egy évet ha kell, de nem akarok Mass Effect Inquisitiont, köszönöm,
Ez ígyis-úgyis félkész lesz. EA-tól láttunk befejezett játékot az elmúlt 10 évben? Csupán zavar, hogy ezt elvileg tavasszal ki akarják adni és még semmi érdemlegeset nem mutattak belőle. Vagy csak annyira jó, hogy nem merik megmutatni, nehogy a CD Projekt átvegyen ötleteket a Cyberpunkba. Oh, wait...
DA:I után és is fosok, hogy hasonlót terveznek az ME szériával. Remélem az ME3 hibáiból tanultak is... Gondolok itt az összecsapott befejezésre meg a gagyi multiplayerre (ami a DA:I-ben is lett).. Nem bánnám, ha csak single lenne. És inkább legyen +1,5 év, de legyen normális. Így is kezd a Bioware név egyre kopotabb lenni.
Szerintem terveztek is. Aztán még időben kapcsoltak és újracsinálták a játékot, ezért tolják már ennyi ideje. Nem életszerű, hogy valamit bejelentenek 2014-ben az E3-on és még 2016-ban sincs olyan állapotban sem, hogy akár egy 5 perces gameplay demot ki tudnának rakni a színpadra. Eleve, mire bejelentenek valamit, addigra a fejlesztés már bizonyos szintet el szokott érni. Ehhez képest ha valaki megnézi a 2014-es reveal trailert, akkor szinte ugyanazt kapja, mint amit ma, 2016-ban kapott. Developer diary-t, grafikusokat munkában, CGI animációt. Ennyit.
Az egész játékot újra kellett csinálniuk, mert rájöttek, hogy egy DAI az űrben nem lesz már eladható. Ez az én teóriám.
Amazon szerint ekkor érkezik: Mass Effect: Andromeda - 2017.03.30. (EU); 2017.03.28. (NA)
Simán lehet, hogy azért nincsen gameplay, mert valami olyan van benne, amit nem akarnak nagy dobra verni, és akár fél perc alatt nyilvánvaló lenne. (Shep a főhős újra, példának okáért) Jó, EA-t ismerve, inkább a vészmadaraknak van igazuk, de azért reménykedni szabad, hogy NAGY DURR lesz...
En nem ertek a lovakhoz, de ami a mostani friss videoban van par masodpercnyi kepkocka, az nem ingame/gameplay felvetel, az mind renderelt/cgi anyag? Vagy itt most 10-20 perces egybefuggo lets play videot var mindenki? Vagy mi van?
Nem, de mondjuk egy on-stage demo-t azt igen. Ahogy pl. dishonored 2 -nél volt. Vagy mondjuk a gears of war 4-nél. Olyan játékoknál, amik már kész vannak és van mit bemutatni. Ez egy 100+ órás rpg lesz, lehet belőle olyat mutatni, ami nem spoiler, ahogy mutattak is korábban.
Egyébként meg a kilépett volt fejlesztő tweetelte kb ezt.
Ertem. Akkor egyelore szopoagon van a Mass Effect kovetkezo resze is? Kar, pont ma irtak, hogy a TES VI. sem lesz egy jo ideig, most a ME kovetkezo resze is szarban van, nem jo ez igy. Koszi a valaszt.
np. simán lehet, hogy feleslegesen izgulunk és jön időben. csak nem tűnik valószínűnek, hogy ilyen marketing ziccert kihagytak volna. jövő márciusig már nem lesz E3.
szerintem nincs szopóág, csak még nincsenek kész. a tes6 is tuti készül (ehem... Velenwood, ha lehet hinni a pletykáknak), csak még nincs bemutatható állapotban.
Persze, majd kiderul mi lesz, csak jatszanek mar, kivancsi vayok ra nagyon, foleg amiota azt mondtak, hogy technikailag/megoldasaiban inkabb lesz az ME1 orokose, mint a ME3 folytatasa.
Ami a TES-t illeti, persze, keszul, csak pont fel oraja derult ki (Pete Hines twittelte), hogy 2 nagyobb projekt jon elobb a csapattol (BGS) es csak utana a TES, ami jobb esetben is 2-3 ev minimum.
Szerintem jövőre bejelentés és 2018-ben kint is lesz legkésőbb. A beth híres arról, hogy bejelentés után már nem kell sokat várni. (TES6) Utoljára szerkesztette: lwb, 2016.06.13. 21:16:26
Kotako interju szerint nincs meg meg az a technologia, amit akar Howard, igy nem lesz egy ideig TES. Az Andromedanal legalabb nincs ilyen gond, max gameplay hianyzik :)
Szóval egy másik galaxisban is van krogan és asari (szerintem is az volt, egy Liaranál fiatalabbnak tűnő egyed)? Lehetséges, de nem túl valószínű, mivel éppen a Tejútrendszertől eltérő életformákra helyeznek hangsúlyt. Szóval én inkább feltételezem azt, hogyha a felfedező misszió alapvetően emberi is, biztosan más eddigi ismert fajokból is akadnak érdeklődők, képviselők, hogy az emberekkel tartsanak az úton...már csak azért is, hogy polkorrekt multikulti társaság legyen a személyzet és az a hatalmas mélyűrutazó hajó sem feltétlen 100% emberi tech lehet.
Ez kevés volt.. Nekem a kedvencem a Mass Effect széria, de nem hiszem el, hogy ennyit tudtak mutatni több év után.. Azt meg külön remélem, hogy nem olyan fos offline MMO lesz mint a Dragon Age legutolsó része..
Ennél hivatalosabb egyelőre nincs, mint amit az EA CFO-ja mond (ez azért mondjuk eléggé hivatalos forrás nekem). Q1 2017 március 31-gyel ér véget, erre a bót betette március 30-ra, az előző napra. Azt komolyan ember ne gondolja, hogy ennél korább meg fog jelenni.
Most lefogadom, hogy inkább később, mint korábban.
De a józan paraszt eszű embernek mondják a dátumot, ha azt mondják Q1, akkor az március vége max. Az, hogy a cégen belül másképp számolnak el egy évet, teljesen lényegtelen. Ahol én dolgozom, ott is október 1-én kezdődik az "új év".
Józan paraszti ésszel - az utóbbi évek alapján - a negyedév emlegetése jó eséllyel egyenlő azzal, hogy nem készül el a játék időre és a Q1 végén is síri csend lesz, majd bedobnak minimum egy negyedévvel későbbi dátumot, akkor már napra pontosan... A Qx emlegetése sokszor érdemben alig több a 'tudomisén' válasz elkerülésénél... :)
ui.: Valamint az egyik Naughty Dog-os arc sem jósolt sok jót a twitteren a megjelenéssel kapcsolatban, azalapján, hogy még egy hosszabb összefüggő gameplayt sem mutatott a BioWare az E3 anyagban, szóval könnyen lehet hogy még fájóan alfa az egész...17' Q1 végére meg lesz egy erős 'béta 2'... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.06.14. 16:44:37
Q3-n fog jönni, valamikor augusztus körül... az én tippem... bár egy májusi megjelenés is jól jönne ott nekik Utoljára szerkesztette: Prince23, 2016.06.14. 20:20:27
És akkor Kánon szerint a második rész főszereplője csaj lessz? Ugye ez olyan hogy bár készíthetsz sajtá kasztot karkaterts stb, a mass effect első trilogiája igen csak egy John Shepard nevü férfi katona földi születésü karakterre volt megírva. Kb mint ugye a KOTOR kánonja hogy Revan férfi, míg a 2. részben a számüzött már Nő ként volt ismeretes.
Szerintem az ME femsheppel is ugyanolyan, mint férfi a Sheparddal. Ez a kánon dolog nem nagyon számít, a játék és a folytatások kezelik mindkét helyzetet simán. A könyvek lehet, hogy nem, de aki Bio könyveket olvas, az meg is érdemli.
Évekkel, vagy hónapokkal a megjelenés előtt nem egyszerű napra pontos megjelenési dátumot mondani, nem véletlen van, hogy nagyon sokszor csúszik egy játék, illetve néha akár korábban is jön. Bármi közbe jöhet. Nyilván nem garantált ez a Q1, de egyelőre ez van megadva, jelenleg ez a tényállás. :D
Pláne. Akkor meg szerintem nincs baj. Mindegy a trailerekben milyen nemű főhős szerepel, a bio mindig nyitva hagyta a lehetőséget, hogy variálgassunk, ha akarunk.
Mondjuk az azért fura is lenne. De azzal nincs bajom, hogy simán női főszereplővel is végig lehet vinni, az is belefér a kánonba. Én soha nem játszok női karakterrel, de sokan meg igen és őket is megértem.
“It has to be a *high quality experience* that compares well to any *driving simulation* by doing that.” - ...és a Need For Speed ugrott be nekik hirtelen...remélem csúszka is lesz a drift és grip húzogatására hogy igazi testreszabható *high quality driving simulation* legyen...
dehogy ment el 2014-ben, én nem tudtam játszani, 2-3 órát erőltettem de rossz lett.
egyébként ilyen fejlesztéseknél már az a gond, hogy ha sokat tologatják a munka egy részét kidobhatják... úgy volt idén elkészül, nem jövőre se biztos már, szóval elavul a kinézet stb... ezek nem jó jelek, valamennyi veszteséget tuti be kell nyelnie majd az EA-nek de ott van ilyesmire keret szerencsére.
Igazából én a ME-t mindig FemShep-pel játszottam, számomra ő a Normandy parancsnoka. Jennifer Hale hangja egyszerűen tökéletes hozzá, és nekem így a többi karakterrel való viszonya is jobban kijött. De a ME így-is, úgy-is csodálatos.
Év játéka lett meg minden. Nekem se jött be, valahogy nem értették meg az open worldöt a bionál, ami nem is csoda, lényegében soha nem csináltak ilyet. Az open world az nem egy offline mmo respawnoló mobokkal meg quest giverekkel. Vicc, hogy az egész DAI-ban lényegében csak egy város van, az is csak egy piactérből áll. Azon kívül 1 falu és 1-2 katonai tábor van csak, de sehol semmi jele a civilizációnak. Mintha lakatlan lenne Thedas.
Ezért félek az ME:A-tól. A bio jó volt egy relatíve lineáris, de jól felépített történetszál elmesélésében. Aztán felszálltak az open world járatra, mint mindenki Skyrim után és tartok tőle, hogy nem Witcher 3-at kapunk majd a nap végén, hanem inkább DAI in space-t.
CDP a játékosoknak készíttet játékot. EA a befektetőinek. Gondolom nem kell tovább vezetnem:) EA sok éve nem azért próbál jó(bb) játékokat készíteni, hogy nekünk jó legyen, hanem hogy a nevét védje. Lásd Battlefront, NFS és még sorolhatnám. Tulajdonképpen nem is nagyon tudok jó EA játékot mondani az utóbbi 4-5 évből. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.06.28. 18:13:04
Miért, a Mass Effect-ben mennyi érdemi EA-munka van? BioWare a developer. Teljesen más stílus, de UFC 2 is nagyon jó lett,
Battlefront azért olyan, amilyen, mert EA azt hitte, hogy ez majd jobban behúzza a casual réteget a kompetitív lövöldébe, illetve a Star Wars franchise-t népszerűbbé teszi a fiatal generáció körében,
Én még mindig bízom benne, hogy a DA:I csak egy kísérleti irányvonal volt. Láthatták, mi működik és mi nem.
Mivel az EA a megrendelő, bizonyos igényeket és vágyakat bizonyosan megfogalmaz a BioWare felé, ugyanakkor a ME2-n és ME3-on sem éreztem, hogy "jajdeszar, mert EA" játékok lettek volna.
A DA:I megvalósította azt, amiről egyébként rengeteg játékos ábrándozott (MMO-t single playerben nyomni). Mind láthattuk, hogy a valóságban ez a modell nem működik annyira jól, de szerintem bátrak, hogy egyáltalán ki merték próbálni, mert az egyetlen, amit a DA:I-ra nem lehet mondani, az az, hogy ne lenne benne tengernyi munka.
DA:I egy kiserleti hibrid volt. Meg akartak felelni a regi rajongoknak (lasd DAO), meg akartak felelni az uj (akkori, a fejlesztes kozbeni) sikerreceptnek (lasd Skyrim) es kozben meg akartak felelni maguknak, hogy mindehhez legyen egy jo es interaktiv sztori. Es lett belole ez, ami nem volt egy rossz jatek, csak epp egyik celt sem sikerult elerni, hanem mindegyikbol kaptunk egy kicsit, ami meg olyan iztelen, szagtalan, sotlan valami lett.
Nem hiaba mondta a Bioware, hogy az Andromeda eseteben visszaternek a regi onmagukhoz, es inkabb nem kiserleteznek, hanem a Mass Effect elso reszebol meritenek a folytatashoz, nem pedig mas studional latott otletekbol, amelyet aztan lehet, hogy megint nem sikerul jol implementalni. Jobb is, ha marad mindenki a sajat stilusanal, ami nem megy, azt ne eroltessuk! :) En emiatt vagyok bizakodo az Andromeda fele, valahogy ugy erzem, hogy tanultak az elmult evekbol es nem fogjak elbaszni. Aztan persze majd kiderul, de a remeny hal meg utoljara. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.06.29. 14:38:37
Na, ha ezt ki is mondták, annak szívből örülök, mert a ME-trilógia beleégett a szívembe, így ha tartani tudják a hasonlóan feszes narratívát, akkor máris kilóra megvettek maguknak. Remélem, hasonlóan érdekes helyszíneket és karaktereket kapunk, de hogy a reaper-fenyegetéshez hasonló horderejű átfogó problémát hogyan teremtenek, azt még elképzelni sem tudom. Az alap trilógiánál meg ugye ez a fenyegetés volt az, ami egyre nőtt, aminek az árnyékában tevékenykedtünk, és ami a harmadik részre "beérett". Nem tudom, lehet-e ezt fokozni, de ha sikerül az Andromeda, akkor jó ideig el fogok veszni majd abban a világban. :-)