szerintem szarabb lett mint a többi,a hajós küldit át se tudom vinni. Semmi lopakodás bujkálás mindig lelõnek,sok az amináció,nem tetszik az erdõ se, stb.
Csak egy kicsi BUG a játékban:
Valakinek volt már hasonló?
engem ez lenyûgözött, rákattantam már a 2. rész mindhárom felvonása is zseniális volt, de... hihetetlenül sok kreativitást találok benne, rendszeresen rácsodálkozok apró részleteire, a történetvezetés fasza, a karakterek egyszerûen rohadtul hitelesek és "emberiek", gesztusaikban, mozdulataikban. igen, ami a dolog látványrészéhez sokat hozzátesz, az a mozdulatok dinamizmusa. nem csak a harc terén, de az apró gesztusokban is. Bár buta ellenfelekkel van dolgunk, a technikák kidolgozottak és hitelesek, nem elnagyolt erõscsapás-gyengecsapás kombózása kaszabolás jellegû, hanem hiteles, adott fegyverekkel ténylegesen használható technikák. bár ez már az elõzõ részben is bejött, tudták finomítani. Különösen tetszett a kardvívás eleganciája és emiatt is, többek között, sajnálom, hogy ilyen rövid volt a bevezetõ rész, én Haythammel tolnám még sokat szívesen, atomjó karaktere van. Connorral viszont nem tudok annyira azonosulni, kicst amolyan tucatjófiú-jellem, semmi izgalmasat nem látok a karakterében, Ezióhoz képest egy kiforratlan személyiség. Szóval én szívesen vettem volna valami olyasmi megoldást, hogy haytham és connor között aktívan váltogatunk, és mindkét szemszögbõl átéljük az eseményeket. Egyszerûen jobban bejött haytham 18. századi szigorú nemesi eleganciája.
ezzel szerintem a játékosok (már aki játszott a szériával) 99%-a nem értene egyet. köztük én sem. de várnék tõled egy számodra etalont, már ami a pályadizájn illeti, kíváncsi lennék hogy mire is gondolsz pontosan, amikor az AC-ket így leszólod.
Az Assassin's Creed "sztori a sztoriban", van egy nagy átívelõ történet, ezen belül meg három "altörténet" (AC1 Altair sztorija, AC2 + Brotherhood + Revelations Ezioé, AC3 Connoré). A Brotherhood meg a Revelations csak ebben az értelemben kiegészítõ, amúgy teljes játékok, nem kell hozzájuk az AC2. Szóval a nagy átívelõ sztorival lehet, hogy gondjaid lesznek, de max elolvasol egy összefoglalót az AC1-rõl.
Mondd már meg neked mi a gyalázás ebben. Szerintem egy totál kihasználatlan idõszak a játékok között, itt volt az ideje, hogy valami friss történetet gyúrjanak össze. Te is a szokásos túl mainstream fikázást tolod, hogy persze igen nyaljunk USA-nak és azért legyen ez a helyszín a játékban?
Igen, lehet ez is van benne, ellenben ez kivételesen jó döntés volt szerintem. Nagyon ritkák az itt és ekkor játszódó játékok, azok is nagyrészt mind stratégiai játékok.
A WW "zenéjétõl" és színvilágától agyfaszt kaptam. Az elsõ részben palota szépsége és elrendezése engem lenyûgözött, a zene is kellemes volt. A 2. rész a sötét valamije a zúzós zenéjével egy rakás szar volt. Amúgy is utálom, de a játékkal még összangban sem volt... Meg uncsi is volt, mert lényegben egy csõ az egész, abban kell megtalálni az egyetlen helyes utat.
Amirõl álmodok, hogy egyszer valaki feltesz egy képet a palota teljes 3D modelljérõl.
Ha már történelmi korszakba ágyazott játékról beszélünk,akkor TANULJUK MÁR MEG VÉGRE,hogy ez a rész az AMERIKAI FÜGGETLENSÉGI HÁBORÚ(1775-1783) és nem az Amerikai Polgárháború(1861-1865) idején játszódik,KÖNYÖRGÖM!!!Nagyon nem mindegy,egyes alá SG.hu...
(és kurvasok idõt fektettek ezekbe bele, azért annak nem semmi utánanézni mindenféle történelmi könyvekbõl meg jegyzetekbõl, hogy pontosan abban az adott korszakban a város hogy nézett ki pontosan)
Esetleg azt figyelembe vehetnéd, hogy a pályadizájn, mint úgy nem nagyon létezik a játékban, ugyanis 99%-ban az eredeti városokat modellezték le, minden egyes kis házzal és utcával, kanyarral együtt (legalábbis a brotherhood és az elsõ rész esetében így volt). Hibáztasd kérlek a valóságot, ha az neked olyan unalmas.
Polgárháború, mi? "The story spans 30 years of Connor's life, from 1753 to 1783." - Ez kibaszottul a Függetlenségi Háború idõszaka. Történelembõl (is) egyes az sg.hu...
Pedig, a "The Sands of Time" (The Sands of Time series) után a Warrior Within' és a 'The Two Thrones' is kellemes. Érdemes végigjátszani õket.
Akinek kicsit tetszett a 2003-as PoP, annak mennyire ajánlott a széria? A PoP 2 része már döguncsi volt, nem is játszottam vele, sem a 3. résszel.
nem a témától függ hogy valami sivár, unalmas...
ebben a játékban semmi egyediséget nem látok sehol, mármint pálya dizájnban. pedig grafikailag rendben van, csak ez nem elég nekem. sablonosan, unalmasan berendezett utcák stb... ezt nem lehet könyvbõl tanulni, attól hogy csak úgy ide-oda rakunk szemetet meg fûcsomót a ház tövébe, még nem lesz valami élõ
Az olasz részekben engem is jobban elkapott a hangulat. Az elõzõben szerencsésebb volt talán az orgyilkos társak kezelése/küldetésbe küldése is. Sajnos jópár dolog a háttérbe szorult itt, kevesebb lett az épületeken szaladgálás, stb. A tanya menedzselés sem az igazi, nem átlátható a gyártás... A hajózás viszont nagyon jó lett. És összesítve elég jó játék volt ez is :)
Gombabácsi miattad bejelentkeztem.Sajnos a véleményed iszonyú szubjektív,de szerencsére emiatt nem is engedem felhúzni magam.Csodálatos a reneszánsz Itália a gémben.Örültem volna,ha az európai vonalat viszik tovább.Reménykedem,h ami késik nem múlik.Ez az amcsi szál nem túl nyerõ.Hiába a természetre koncentráltsága,engem nem gyõztek meg a 2D-s gallyak,levelek.Nagyon hiányoztak a gyönyörû(!),híres épületek.Az elõzõ részek tele voltak velük.Persze,hol találni olyan helyeket tucatjával,ahol szinte minden négyzetméter holmi történelmi helyszín,épület.Ebben a tekintetben lehet hogy nem lehet überelni a római színt. Na mindegy,azért én várnék egy franciaországi,német,vagy európai szálon való folytatást,a múzeális értékek bemutatásával együtt.
a legsivárabb, legunalmasabb játék pályákat az AC játékokban láttam eddig