Mondjuk megvan ennek a korlátlan Item burden-nek is a hátránya. Én az elsõ részben RENGETEG szemetet felszedtem már és szinte már fájdalmas volt lépkedni a item-ek között, mert annyi volt mint a nyû.
Bal és jobb kézre 2-2 fegyvert lehet a slot-okba rakni és azokat tetszõleges kombinációban használni, természetesen négyet egyszerre nem lehet :D. Én nem használom,mert ilyenkor mindegyiknek van ugye súlya,nagy teherbírás kéne, úgyhogy csak az van berakva ami kell(egy kard meg egy pajzs). Inventory-ban szerencsére továbbra sincs határ
Megy a kavarás rendesen, de egy halvány remény még van, hogy PC-n úgy/hasonlóan fog kinézni, ahogy promózták.
Hozzátenném, hogy nem kezdtem lejárató kampányba, csupán a tényeket közöltem, és természetesen az elõrendelésem sem mondtam vissza, mert még mindig várom a játékot.
Egy vsync-et nyomassanak a 360 verzióra és jó lesz
Csodát csak a modder(ek)tõl lehet itt várni... Így van, ahogy írod s az egyveleg már szerintem bõven az ocsmány kategória. Pedig itt még nincs hd felbonmtás vagy v-sync, esetleg némi élsimításról (pluszban) szó, ami manapság a PC-s társadalom alapja. 6 hét múlva eljön a mi idõnk is :P
Itt most nem arról van szó, hogy csúnya, mert alapból nem várt senki csodát. Viszont az trailerekhez képest eltûntek a dinamikus fények, az AO, a részecske effektek, és a textúráknak is kisebb lett a felbontásuk, ahogy a bump map is szarabb lett, ahogyan az árnyékok is.
Biztosra veszem, hogy megint meglep minket néhány javítással. Egyébként már vannak live streamek s valóban ocsmány a játék, persze a hangulat így is elviszi a hátán, de 2014-et írunk !!!
Most segget csináltok a számból, de ez így miaf@szom?! Amit mutogattak vs végleges Reméljük Durante már elkezdte hegeszteni a DS2Fix-et.
Szubjektív monológ:
DSFix-el nagyon jól néz ki az elsõ rész is. Egy játéknak úgy kell kinéznie, hogy megadja a játékmenet hangulatát. Hogy ezt fényjátékkal, színjátékkal, cell shaded effektekkel vagy tesszellációval érik el az engem baromira hidegen hagy.
A Portal is jól néz ki pedig fehér falakból áll az egész. A helyzet, hogy én tudom mik az elvárásaim, nektek - akiknek semmi sem szép - viszont fogalmatok sincs róla, épp ezért vagytok örökké elégedetlenek. Szerintem a Borderlands nagyon szép, pl. a Crysis 2 meg baromira nem az. Attól nem lesz szép egy játék, hogy realisztikus. Attól realisztikus lesz. Az pedig maximum akkor szép, ha tájképekrõl beszélünk.
Lényeg, hogy nekem tetszik, az olyanokon akik szerint ronda a DaS, ronda a Watchdogs új állapota, ronda a Bioshock Infinite, ronda a Borderlands, stb én csak mosolyogni tudok. Egy fotó is sokkal szebb, mint egy Munkácsy festmény. Szerintetek:)
Hidd el, nem izgatom magam, konkrétan lesz*rom ki szereti és ki nem:) Én játszom vele, nekem kell szeretni és annyi.
Szerintem azzal mindenki egyetért hogy az elsõ rész grafikája 2006/2007-es színvonal. Viszont emellett a látvány cseszettül gyönyörû és PÉLDAÉRTÉKÛ.
A második rész grafikája - a videók alapján - egy fokkal jobb lesz. Azt, hogy a látvány is hasonló lesz-e mint az elsõ részé, azt nem tudom, de NAGYON remélem.
Vagy csak neked alacsonyak az elvárásaid, ha jól emlékszem neked az elsõ rész grafikája is nagyszerû volt... Én láttam egy pár gameplay-t és nem kimondottan ronda hanem inkább csúnya, pont olyan mint az elsõ rész ezért nem is kellett volna új motort írni. De ettöl még szeretni fogjuk ne izgasd magad.
Remélem ez nem nagy spoiler, de van egy tábla a játékban,ahol meg lehet nézni globálisan mennyi elhalálozás történt. PS3-mon olyan 800000 körül tartanak :D
De youtube videók alapján nem gáz a 360-as verzió se.
A From software-nak 200 feletti alkalmazotja van, tehát nem egy kis cég.
A graf mindenképp ronda és erre nem mentség a prevgen mert ott is lehet ennél sokal jobbat csinálni és ahogy bizonygatják az engine tudná is...állitólag. A remény egyelöre megmarad, hogy pc-n csak szebb lesz.
Lesz arra is nyilván, majd a következõ rész, de ezek a játékok a kezdetek óta PS3/360-ra készültek, amikor elkezdték még azt sem tudták mikor lesz a nextgen ( nyilván ez csúsztatás, de na... ). A rajongói bázis és a tömeg ezen van, eladások itt jönnek. Sima üzleti szempontból is teljesen egyértelmû. Aztán még 2 ráadásul teljesen új platformra fejleszteni nem olcsó és ahhoz munkaerõ is kell, ami lehet nekik meg ( nem tudom mekkora csapat a FromS ).
Ki tudja lehet még kiadják naxtgenre is 1 év múlva, ha megjött a siker és dõl a della, de ezen most felesleges rágódni, mert a nextgen ennél a játéknál teljesen ignore volt a kezdetek óta.
A mocsár az alján biztos szívja keményen a povát :D. Nameg baromi mély, rengeteg különálló fatákolmány és ezt gondolom mind be akarja tölteni egyszerre. 2. részben szerencsére még nem találkoztam semmi extrém lassulásra, igaz Blighttown szerû terület sem volt ezidáig :D
Itt van egy rövid gameplay a játék elejérõl, X360-on, ha ezt megkapom PC-n, elégedett leszek.
Egyszerûen a környezetet csinálják meg elõbb, és utána kezdik el vakarni a fejüket, hogy miként is fog itt a játékos közlekedni, esetleg meg fog-e mozdulni az adott hardveren. Lásd még: Blighttown.
Bénák a fejlesztõk nem jó a motor. Nem szép, s ennek semmi köze a konzolhoz mert s gta5 szép, s amikor egy hatalmas sandbox lemos egy ilyet teknoban akkor ott nem kell sokat filózni hogy hol a gond. Japók.....
360 verzió lett egyébként most a jobb verzió(PC-n kívül persze), én is ezt tapasztalom, meg más fórumokon is ezt írják.PS3-mon sokszor beesik a frém 30 alá
Hát PS3-on a "jóféle" 720p-ben is sok helyen csúnyán lezuhant a frame. Gondolom még 1x nem akarták azt a hibát elkövetni, hogy 12 FPS mellett harcolj, inkább helyette konzolon is így meglesz a stabil 30 FPS.
Mondjuk eleve nem értem, hogy a faxért kell ezt a játékot ezekre a rom 8 éves konzolokra kitolni, mikor itt az X1 és a PS4.
90% biztosra veszem, hogy a PC-s verza már indulóban szebb lesz és nem lesz így kiherélve.
Jaj gyerekek, mikor láttatok olyat hogy kiírta a játék hgy "én bizony ati 4850-en nem indulok el, mert a minimum megadott érték 4870"....
Minden elindul mindenen, max szaggat vagy játszhatatlan lesz, ami bizonyos szintig orvosolható a grafikai beállítások/felbontás meg csicsamicsák hangolásával.
Az elõzõhöz meg 4870-et írtak, mégis simán ment 4850-el. Sõt dsfixel még smaa-t is küldtem rá. Nem érdemes ezen idegeskedni, mert csak rácsapnak a hasukra és mondanak valamit.
Akkor írják csak a szériát mert ez így baromság,hogy 5870 elfut 5850-en meg nem. Na de 4 év múlva lesz egy játék amihez minimum HD 7970 lesz írva akkor jönnél te pl,hogy hát az enyém 7950.Viszont ugyanolyan szinte mint a 7970:D
Teljesen jó mindenhez az a VGA ami Voltan-nak van,nem kell aggódnia
Rosszul értelmezed. Hd 6870 ÉS vele kb.egy kategoriába tartozó VGA mint pl a te 5850-ed vagy HD 7770. Egyébként normálisabb esetben ha nem a lustaságon múlna akkor gépigény infot megtanulhatnának már igazán írni statisztikával a kiadók és ne egy tipus számmal dobálózzanak a sok közül..
Dx9 az nagyon sovány.... sebaj jönnek majd a a modok s örülünk :P Érdekes mert most 25-én dio3 kiegészítõ, aztán április 25-én DS2 :P majd május 27-én Watch Dogs :P Nagyon kemény 3 hónap lesz :P Nálam a DS 2 majdnem névnapi ajándék :P
OS: Windows XP SP3, Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 Processor: AMD Phenom II X2 555 3.2 GHz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17 GHz Memory: 2 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870 DirectX: Version 9.0c Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 14 GB available space Sound Card: DirectX 9 sound device
Recommended
OS: Windows 7 SP1 Processor: Intel Core i3 2100 3.10 GHz or AMD A8 3870K 3.0 GHz Memory: 4 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher DirectX: Version 9.0c Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 14 GB available space Sound Card: DirectX 9 sound device
Mit tettem :D Mindjárt megjelenik a DaS 2, és a DMC lett a téma xd
Rony: a 4 támogatja az xbox kontrollert, kimondottan fair a nehézsége (dmc-s léptékben persze). A 3 talán nehezebb és fosport(értsd indokolatlan akadások és kaka kontroller support, vmi directinputos darabbal próbálkozz), ha lehet ps2-n próbáld.
Ha támogatja az Xbox 360 kontrollert, akkor komolyan megpróbálom. :D