Az persze cseppet se zavarjon, hogy a PC-s verzió fixek nélkül is magasabb és stabilabb frame-el szaladt már az elsõ napon, mint a konzolos verziók a sokadik patch után.
A DS fix, meg akkora szakadékot hozott a PC-sek javára, hogy a konzolos verzióval játszani a PC-s után, olyan, mint Trabanttal utazni Monte Carlo-ba.
Persze, nem tartozik a portoláshoz, de a rajongói fixekkel egy sokkal minõségibb játékot kaptak pc-sek mint a konzol volt. Persze ehhez kellett dsfix és társai
ALAPBÓL stabilabb és magasabb frame volt a PC-s portba. Ennél a játéknál ez kifejezetten fontos.
A PS3-as verzió pedig natív 720p-ben fut, az XBOX360-as kiadás felskálázott 1080p-be, ez utóbbi igaz volt a PC-s verzióra is.
Arról már nem is beszélve, hogy ALAPBÓL benne volt az Artorias of the Abyss DLC, amit a konzolosok vehettek meg KÉSÕBB pénzért. No meg az egész Prepare to Die Edition eleve alacsony áron is indított.
De tõlem aztán mondogathatod a DaS 2 megjelenéséig, hogy rossz portot kaptál PC-re, csak azért az fanyalgásnak is kéne valahol határt szabni.
Annyi hülyeséget beszélsz, hogy nem is tudom hol kezdjem a válaszokat.
A pc-és verzion 30fps lock van pont mint a konzolos verzión / Blightownba mindkét verza akad /
"Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama arról, hogy milyen problémákat okoz számukra a PC-re való fejlesztés. Nem sok jóra lehet számítani. "Õszintén szólva komoly gondjaink vannak, mert nem sok tapasztalatunk van a PC-re fejlesztéssel. Úgy gondoltuk nem lesz gond vele, de tévedtünk, jelenleg is dolgozunk" - kezdi a mentegetõzést a Eurogamernek Uchiyama. A fejlesztõ elmondta, különösebb optimalizálás nem várható, ahogy a frame-rate gondokat sem fogják orvosolni a PC-s verzió esetében. Az elsõdleges cél, hogy minél hamarabb elkészüljenek a munkálatokkal és augusztus végén a konzolos kiadásokkal együtt megjelenhessen a játék. "
A dlc nem port hanem plusz tartalom megint buktad.
Az alacsony ár sem a port minöségéhez tartozik de ez elkönyvelem a gazdasági tudatlanságodnak.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az egér kurzort benne felejteték a játékban / WTF / és alapból irányithatatlan egér+billel a játék.
De azért te csak lökjed, hogy jó lett a portolás...
Létezik a DSFix. Azt pedig pont lesza*om, hogy ki készítette, a fejlesztõcég vagy más. A megjelenés hetében elkészült. DSFix-el és DSMFix-el pedig hibátlan és gyönyörû a játék.
ez így van... érdekes viszont, hogy egy rajongónak kellett játszhatóvá tennie pc-re, ez vajon miért nem sikerült a gyártó programozóknak ? én valamiért arra gyanaxom, hogy ez szándékos, kizárt hogy minimális erõfeszítés nélkül is ne lettek volna képesek erre, ha már egy ilyen programot összehoztak...
A DaS nehézségét csak is kizárolag a mentés rendszer adja ha ahhoz nem piszkálnak ugyanolyan nehéz lesz mind az elsõ rész. Az hogy több interakció lesz benne az nagyon jó dolog meg nem ártana valami storyt is csempészni a játékba mert az eddig nem volt.
"A pc-és verzion 30fps lock van pont mint a konzolos verzión / Blightownba mindkét verza akad /"
És? Ennyire nem ismered a játékot? Egyrészt Blighttown a helyszín neve, másrészt az FPS lock egy kötelezõ dolog. Ha valamennyire kompetens lennél a témában, tudnád, hogy ha egy játékos 30 FPS-el, a másik meg 60-al játszik egymás ellen, akkor az NEM kiegyensúlyozott küzdelem. Ha azt is el kell magyaráznom, hogy ez miért van így, akkor kérj idõpontot, így is több idõt szántam a bugyutaságaidra, mint kellett volna.
A konzolos verzióban NEM csak Blighttown-ba (hanem még sajnos sok helyen) jó ha a 15 frame megvan, sok a framedrop. Igaz, nem stabilan esik le ennyire frame, de nagyon zavaró, fõleg a PC-s verzió után!
Mindenféle fix nélkül ~30 órát öltem a PC-s wrz verzióba (fix-el meg több százat), míg meg nem érkezett a dobozos kiadvány -pedig elõrendeltem- és közvetlenül tapasztaltam, hogy a fix nélküli Dark Souls stabilabb és magasabb átlag frame-el bír, mint bármelyik konzolos verzió.
Most írtam le harmadszorra. Ha még 1x le kell írnom, kifogom neked számlázni, akkor talán felfogod.
"Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama..."
Tényleg semmi újat nem vagy képes mondani?
Attól, hogy 1:1 portot kaptál, attól még PC-n a nyilván ERÕSEBB hw környezet miatt jobban fut a port. Jah, hogy 386sx-el nézted... szar ügy.
"A dlc nem port hanem plusz tartalom megint buktad."
Ki írta, hogy port a DLC? Ennyire nem megy az értelmezés?
"de ez elkönyvelem a gazdasági tudatlanságodnak."
A marhaságok, amik elhagyják az ujjaid, az minek tudható be? Egyáltalán játszottál mind a 3 platformon a játékkal? Ha nem akkor tulajdonképpen mirõl is beszélsz... elég hiteltelen ám úgy. Legközelebb készülj fel, aztán beszélünk.
"és alapból irányithatatlan egér+billel a játék."
Konzol port, ha nem tûnt volna fel. Egér és billentyûzet amikor elpofázták elõtte, hogy controllert ajánlanak?
Ráadásuk aki mégis annyira wasd+egerezni akart az érdekes elboldogult, csak úgy fest neked nem sikerült :-/
Csak finoman jelzem, hogy az egérkurzort, pedig ha kihúztad teljesen a kép szélére egyáltalán nem látszott. Ez aztán a k. nagy hiba, máglyára a From Soft-al!
Az a nagy helyzet, hogy a legtöbb kizárólag konzolra fejlesztõ éppen az ilyen emberek miatt kerüli a PC-t mint platformot, mert ezt a legtöbb PC-s még megfejeli azzal, hogy meg sem vette és úgy játszott vele.
Õszintén sajnálom azokat a PC-seket, akik a Dark Souls kapcsán a hibáit emelik piedesztálra, ahelyett, hogy összetennék a kezüket, hogy petíciós kuncsorgás után megkapták amit akartak, sõt még egy közelgõ Dark Souls 2-öt is.
Nagyon egyedül vagy ezzel a butuska véleményedel, hogy a pc-és port szuper lett de ez legyen a te bajod. Hülye lennék három platformon játszani elég nekem a ps3 meg a pc.
Ps3-on tettem bele 100+ órát és csak utána jött a pc. Én folyamatosan a portról beszélek ami szar lett te meg a modolt játékról ami viszont nagyon jó lett...de azért jól el vagyunk.
Ok, totál elbeszélünk egymás mellett a port az az amit kiadnak és az szar lett nem csak szerintem mindenki szerint aki egy kicsit is igényes. Ezzel szemben a modolt port már nagyon jó amivel én is sokat játszottam. Remélem igy már tiszta vagy ha nem, túl sok volt a mai forralt bor...
" A tegnapi nap folyamán, a VGA 2012 show keretein belül, került bejelentésre a Dark Souls 2. Azonban azóta az is kiderült, hogy a széria atyja, Hidetaka Miyazaki, nem ül a rendezõi székbe, hanem két kollégájának, Tomohiro Shibuya-nak, valamint Yui Tanimura-nak adja át a staféta botot. Természetesen a fejlesztést nem hagyja ott, hisz õ fogja felügyelni a játék egészének készítését.
Azt is megtudhattuk, hogy a Dark Souls 2 “célirányosabb és könnyebb megérthetõ” lesz. Hogy ez egészen pontosan mit takar ez a kijelentés nem lett elmondva, ám ha azt vesszük, hogy a fejlesztõk olyan szintre szeretnék emelni a Dark Souls sorozatot, mint a The Elder’s Scrolls-t, akkor nem tévedhetünk sokat, ha sokkal nyitottabbá, egész pontosabban a nagy játékos közönségnek is emészthetõbbé akarják tenni a nehézségérõl hírhedt Dark Souls-t. " - ez alapján könnyebb lesz...
Így van. Maga a port a legszarabb port volt, amit VALAHA LÁTTAM. Szerencsére vannak moddereink.
The Elder’s Scrolls? az tragikus lenne ha abba az irányba menne el a frencsájz a lényegét ölnék meg az egész koncepciónak. Azért ugy néz sikeres volt az elsõ rész pc-és kiadása ha egyböl jönni fog mindhárom platformra a játék.
Akkor én biztos hülye vagyok, meg O&S-ig vittem egérrel és billel és ismerek pár pc only kollégát, akik szintén billel tolták végig, ráadásul õk többször is.
Reméljük nem így lesz, eleve ez a hozzáállás a játékosdi temetõje ... a sok bugyuta mai játék, ahol minden platform csillog, lebegõ markerek mutatják a hülyegyerekeknek, h merre kell menni, kit kell leszedni, mi kell felvenni .......... de pl egy Skyrimben, ahol a bazi nagy sárkány fején ott a nyíl, meg be kell menni egy kis kriptába felvenni egy amulettet, és ezerrel mutatja a nyíl, h ott van az asztalon, meg iránytû, ami az ellenfeleket mutatja (nonszensz) ... elsõ dolgom volt kiiktatni PC-n. ReEvil6 ugyanez ... egy lineáris játékba aztán még jobban kell, hogy lásd a térben hol lesz majd a kijárat ... omg.
Régen még jó móka, kihívás, 'élvezet' volt játszani, most meg mindent megunok 1-2 óra alatt, annyira a mai együgyû, egysejtû tömegnek készítenek mindent (tiszt.kiv.).
A DsFix semmi teljesitmény javitást nem hozz, söt ha minden ficsörjét bekapcsolod inkább ront a teljesitményen ha kevés a géped neki. A Blightowni részen meg mindenképp belassul a játék mert az ott ugy lett lekódolva de ez már egy átlagos gépen se nagyon vehetö észre.
Tinman tudnám ajánlani a Devil may cry 4-et. Valahogy úgy kéne kinéznie egy vérkonzolos játék pc-s portjának. Utána nézd meg még egyszer a vanilla DS-t bármi féle mod nélkül és érteni fogod, mire akarnak az emberek kilyukadni amikor a portolást szidják. Ja és +fav.
Nincs egy mai gépem (E8400 + HD5770), de nálam a DsFix 60 fps unlock-ja oldotta meg a szaggatás problémát. Addig Blighttown és Demon Ruins gyakran diavetítés volt, továbbá a legtöbb tûz és varázs effekt is megfektette a gépem. A 60 fps unlock után a belassulások szinte teljesen megszûntek. Pedig logikusnak tûnne, hogyha a gépem a 30 fps-t se bírja tartani, akkor a 60-at miért is próbálnám meg.
Eddig nekem az jön le, hogy az elején kicsit jobban fogják majd a player kezét, nehogy az legyen megint, hogy vki a tutorial utáni bossnál elakad és otthagyja.
Ha nem ott akkor az elsõ bossnál nyom uninstalt. Remélem csak felhasználó barátabb lesz, de ne toljon mindent a seggünk alá. Szvsz nem volt rossz ilyen szempontból. (Fõleg ha online tudtál lenni mert akkor a playerek által lerakott feliratok sokat tudtak segíteni. )
Biztos csak akkor lesz ha megjelenik, minden esetre vannak érdekes újitások, pl a morál rendszer is ilyen, remélem nem akarnak valami Biowarés dark/light szarságot bevezetni.
Ha ezt mondják akkor valószínû, hogy nem jelenik meg jövõre. Fõleg nem 25%-os készenlét mellett. (bár a japók robotok, mint tudjuk) Amondó vagyok, inkább csiszolgassák még egy évig és legyen olyan jó, mint a DaS:)