Jó most az hogy jó ütemben kell megnyomni egy gombot egy bossfightnél...
De mondom, ne menjünk belejátékfikázásba, kinek mi tetszik, azzal tolja. Én leírtam hogy nekem mi miért tetszett vagy nem, ezen egy animgif nem fog változtatni :D
Hát ja, egyszer érdemes lenne posztolás elõtt átolvasni mit ír az ember.
Egy idõben nagyon ki voltam éhezve az akció RPG-kre, fõleg a Darksiders után. Szóval megnéztem szinte mindent ami PCn ilyen témában van, és akkor akadtam rá pár ilyenre. Még PS2t is vettem, hogy hátha a God of War (merthogy a Darksiders az állítólag annak a koppintása). De nem jött be egyik sem. Egyrészt a fizika teljes semmibevétele (visszintesen repkedõ emberek, mint a kínai kardos filmekben) meg a kamerakezelés (ami nincs) ami elriasztott, meg hogy akkora a kard mint egy ház, de ha csap vele akkor olyan mintha hungarocell karddal hadakozna, semmi erõ, semmi "na most oda van csapva" érzés.
És akkor egyszer véletlenül jött a DarkSouls, ahol átjön az hogy a Zweihanderrel ha odasújtok, akkor oda van csapva :D
Verjenek agyon engemet mostanék' itten-e rozsdás Sthil lánccal, ha tudom, mi az a DMZ. Ill tudom, hogy Demilitarized Zone, de ilyen játékról még csak nem is hallottam
3. Sajna van jó sok glitc-run is, de azok csak régen mûködtek, mivel már rég javított hibákat használtak ki.
Atyaég... értem én ha vkinek nem tetszik a játék, nem tetszhet minden mindenkinek és ez így van jó.
Konkrétan számára a példaként felemlegetett castlevania meg az egekig hypeolt DMZ és társai nem jönnek be, mivel azok harcrendszere számomra egyszerûen elviselhetetlenül bugyuta, kidolgozatlan, élvezhetetlen gombcsapkodás. Kedvencem a levegõben forgó kardcsapkodás, hogy az ember nem esik le amig üti a gombot...
A DS messze a legjobb és legkomplexebb akcióRPG azok közül amit kipróbáltam (beleértve a DMZt is, mert annyira hypoeolák) - már ami PCn elérhetõ. Számomra az hogy MINDEN EGYES FEGYver másképp mûködik, másképp használandó, és hogy a fegyverekbõl több tucat féle van (kiskéstõl az atombaltáig) olyan harcrendszeri mélységeket jelez, amit a többi arpg ÖSSZESEN nem tud felmutatni.
A 2-3 órás végigátszásokról meg annyit, hogy az 3 dologból következik:
1. az aki úgy végig tudja vinni az már rohadt jó játékos, ismeri a játék csinját binját. Kezdõként de még középhaladóként se lehet azt megcsinálni, ahhoz kell beleölt játékidõ és a játék ismerete vmint alapos tervezés.
2. a játék nem csõ arcade, hanem van döntési szabadság és némi openspace jelleg. Nem kötött a dolgok sorrendjének végrehajtása.
3. Azok a 2-3 órás végigjátszások abszolút nem bugok és hibák kiaknázásán (exploit) alapulnak. Komoly tervezést és ügyességet kívánt a végrehajtásuk.
Ergó van egy jelenség, amibõl te teljesen rossz következtetést vontál le.
Az ósdi 8 éves konzolokon még jó, hogy prevgen, másképp 15 frame lenne, mint BT-ba. :-)
PC-n meg vagy így, vagy úgy de lesz kellemes küllem abban biztos vagyok.
Ezt megálmodtad, vagy valaki mondta neked? A 2-3 órás végigjátszás mit is igazolnak? Ilyet mindeb normális játékban lehet csinálni, ami nem egy csõben játszódik, de még azokban is lehet mert olyan rövid. Én aztán nem vagyok valami nagy rajongója ennek a játéknak, fõleg a nehézségének, de azért ez a játék kínál valamit, ami manapság kihalt a játékokból, pedig régen még kedvelt volt.
"Ezt a jatekot pont a kidolgozatlansaga, teszteletlensege vitte sikerre,"
Nem. Ezt a játékot a hangulata, a játékélmény és az egyedisége vitte sikerre.
"az alapotlet tenyleg jo"
Milyen alapötlet, mirõl beszélsz? Az egész a PS1-es King's Field-ig nyúlik vissza, de PC-n pl. a Deathtrap Dungeon is hozta ez az "alapötletet", tehát nem, nem a DaS volt az elsõ, mely erre a darkos/survival akció-RPG stílusra épít.
"Az alig 2-3 oras vegigjatszasok is a fentieket igazoljak."
Nem. A 2-3 órás végigjátszások azt igazolják, hogy a játék TANULHATÓ! Nem a karaktered, hanem te magad fejlõdsz... pontosan ez a másik ok, amiért sokan szeretjük.
Elsõ végigvitelem volt vagy 110 óra, a 6.-7.-nél a játék feléig 2 óra alatt jutottam el. Nem a játékmechanikai hibákat használtam ki, hanem kellõképpen megismertem az ellenfelek stratégiáit és a terepet.
Ezt a jatekot pont a kidolgozatlansaga, teszteletlensege vitte sikerre, ami ugye nem a fejlesztok dicsosege. (Persze az alapotlet tenyleg jo). A lelemenyes emberi elme, az elvakultak, akik annyi orat beleolve, kihivast keresve (ami a mai jatekok tobbsegebol hianyzik), a kiskapukat es a jatekmechanikai hibakat, hianyossagokat megtalalva, sikerre vittek a cimet. Ezt azert sokan latjak, akik nem a fenti korbe tartoznak. Az alig 2-3 oras vegigjatszasok is a fentieket igazoljak. Szoval Margit normalis.
"Akinek az elso resz nem jott be a jogosan, ezer egy hibaja miatt, kidolgozatlan jatekmechanikaja, az ertelmetlen helyszinek kozotti ures rohngalasok miatt, annak a ketto sem fog."
Kiprobaltam tegnap. Akinek az elso resz nem jott be a jogosan, ezer egy hibaja miatt, kidolgozatlan jatekmechanikaja, az ertelmetlen helyszinek kozotti ures rohngalasok miatt, annak a ketto sem fog. Mivel utobbiak koze tartozom azt nem tudnam megjosolni, hogy a rajongok megtalaljak a szamitasukat majd ebben a reszben, bizakodjatok :)
A grafika fejlodott sok teren, de meg mindig boven akad magyon csunya, kidolgozatlan ismetleodo resz benne es nagyon messze van az allleejtostol mint ahogy azt gondolna az ember. (mondjuk egy castlevania 2 kidolozott helyszinei mellett elbujat a fold ala.) Remelem a rajngoi nem fognak azert csalodni benne...
De gondolom ez az intro lenne. Ezt majd a játék alatt szeretném megnézni. Szóval ezt kihagyom. :)
Akkor mégiscsak április 25 lesz a megjelenési dátum. Valamibe csak világelsök vagyunk mert a CDG-s linked már két hete ezt a dátumot írta amikor még ez sehol se volt olvasható.
Dark Souls II for PC will have four times higher graphic resolution and will run at 60 frames per second, says Bandai Namco. From Software has been working on adapting the controls for mouse and keyboard players.
Április 25-én jön pc-re. Végre egy hivatalos dátum, viszont egy hónapig kerülgethetem majd a topicot.
Ne fárassz.
Az XBOX360 DirectX 9.0c támogatással bír.
A DirectX 10-el jött többek között a Shader Model 4.0 melyre az XBOX360 már nem képes.
A Direct3D-t teszelláció támogatással az XBOX360 álmában sem tudja, ahogy a szintén DX11-el érkezõ Shader Model 5.0-át sem... az OpenCL és CUDA támogatásról már nem is beszélve.
Igazad van, mert a GT 6-ban is van tesszeláció. Az más kérdés, hogy 10-12 mp-be tellik, mire észreveszi a rendsuer, hogy mire közelítettél rá és jó lenne elkezdeni odaszámolni a plusz háromszögeket :D
Hát igen ha már olyan csúcsszuper az új engine jó lenne ha legalább a pc-c verzióban ezt meg is mutatnák...
#600 :egy izometrikus játéknál teljesen igy lenne de Das2 olyan kategoriában van mint az új Witcher vagy a Dragon Age, stb és az eddig látod videókban ugyan ugy benne vannak a mosott texturák mint az elsõ részben ami 2014-ben már nem kellene. Egyáltalán miért nem a next-genre lett a fejlesztve a játék? ez persze csak költöi kérdés volt.
#602: ezt szerintem a fejlesztó japcsi is tudja mégis arról magyaráz a videóban, hogy az új engine megyire dx11 meg fotorealisztikus és hogy ók mennyire felkészültek a next-genre...ja csakhogy ebböl semmi nem fog látszani a játékban, pedig ps3-ra is lehet szép játékot csinálni, igaz ahhoz érteni is kell.
Az emberek 99%-nak fogalma sincs mi az a DirectX. Annyit tudnak, hogy a játékosmagazinok grafikai mértékegységként használják:) Én az elmúlt 10 évben kb 20 topikban, 20x leírtam mi is a DX pontosan, de szerintem tök felesleges, hiszen a laikus csak azt látja, hogy a DX11-es játék szebb, mint a DX9-es. Azt pedig sosem fogja elfogadni, hogy DX7-el, sõt DX nélkül is megvalósítható ugyanaz a látvány. Arról nem is beszélve, hogy a DX-nek csupán kb a 20%-a szól a megjelenítésrõl.
Sose volt semmilyen directx konzolon. Konzolon nem kell directx, hogy megvalósítsák azokat a dolgokat amiket PC-n mivel fix hardver és direktben rá programoznak. Úgyhogy elméletileg lehetnének benne olyan dolgok, mint a PC-s verzióban csak a hardver már nem nagyon bírja. De én már annak is örülni fogok ha fix 30 FPS lesz.
Tinmannek röviden összefoglalva: A DaS 2-ben minden eddiginél egyszerûbb lesz a logódon lévõ karaktert megkreálni :) Plusz néhány elemet tovább egyszerûsítettek, míg mások a DeS-bõl lehetnek ismerõsek.
Véleményem szerint a grafika abszolút huszadrangú dolog ebben a játéksorozatban. Ha úgy fog kinézni mint a elsõ rész DSFix-el, akkor már minden rendben lesz.
"Fontos tudni: A megjelenés ideje becsült dátum, változhat"
Elõször jársz a CDG oldalán?:) Azt csinálják, mint minden bolt. Kitesznek mindent az oldalukra "becsült dátumokkal" a reklám, keresõmotorok és egyebek kedvéért, aztán módosítják/törlik a terméket, ha az mégsem elérhetõ. Alapvetõ netes marketing. GTA 5 PC is kint volt egy ideig, ahogy sok más oldalon a mai napig.
Az biztos, hogy ez az iparág nem a megjelenésekben és az ígéretek megvalósításában a legmegbízhatóbb. Nem mintha másikat tudnék most hirtelen említeni. :D De jelen esetben a minõség szerintem már legalább borítékolható.
Én nem kötekedtem, sorry ha ugy tünt. Részemröl már csak nagyon szkeptikus vagyok az igéretekre és már csak a tényeknek hiszek, pl majd ha jön a hír, hogy már bearanyozodott a pc-s verza.
Például te. Akkor mégegyszer: itt beszélgetett pl. wedge is arról kb. 15-20 hozzászólással lejjebb, hogy május 31 lehet a megjelenés az amazon kiírása szerint: ami lehet, hogy csak placeholder. Én csak egy hírt találtam és hoztam elõ, ami hátha érdekel valakit, ugye nem gond? Elolvastad egyáltalán? Például már a DLC-t is lehetségesnek tartják. De persze errõl se beszéljünk, majd csak akkor, ha felkerült a Steamre... Pont, hogy én sem hiszek az amazonos kiírásnak. Számomra egyébként azért lényeges ez a hír, mert így maradok a csak PC-s verzió megrendelésénél,ha tényleg ilyen hamar megjelenik és nem rendelem meg az Xbox-osat is.
Ki kötekedik? Ezt ne meséld már be magadnak. Én csak megjegyeztem hogy ez a március 31 egy sejthetõ dátum, hiszen maguk a fejlesztõk is azt mondták hogy a konzolos megjelenés után nem sokkal jön a PC-s megjelenés is (azaz, várhatóan március végén vagy április elején).
Most hogy az Amazon-nál mi van kiírva, arról magasan teszek, mert az is tévedhet. Ahogy wedge is írta, az lesz a legbiztosabb, amikor be fog kerülni Steam-re is.
Úgy látszik ma, vagy az értetlenkedés, vagy a kötekedés világnapja van. Természetesen akkor van kész egy játék amikor elkészült, és akkor jelenik meg, amikor megjelenik, addig lehet bármi. Én egy hírt linkeltem, amibõl azt lehetett kivenni, hogy a konzolos és a pc-s verzió között nincs több hónapos "szakadék" az elkészülést illetõen - a producer szerint. Vagyis talán, esetleg, tényleg nem kell május 31-ig várni, mint ahogy itt fél oldallal lejjebb is szóba került. És ahogy te is reménykedtél a márc31-ben: talán, esetleg egy közelebbi idõpont lesz az.
Az elõrendelõk early accesben megkapnak 5db kardot és pajzsot. Akik nem elõrendelésben veszik meg a játékot, azok majd késõbb találhatják meg õket a játék során.
Pont most ment a találgatás arról, hogy az amazon.com-on miért május 31 a pc-s megjelenés. Amit linkeltem az meg talán ezt cáfolta.
Én is csak az elõzeteseket és pár gameplay-t láttam. Többet már tényleg nem vagyok hajlandó megnézni. De egyszerûen olyan nagy a kísértés. Mintha egy korgó gyomornál eléd raknának egy gõzölgõ pizzát, de megenni nem eheted meg. :D
Gaf-osok szerint csak placeholder. Remélem igazuk van és hamarabb jön.
A prepare to cry sorozat készítõjének volt lehetõsége a többé-kevésbé kész játékkal játszani több órán keresztül, és azt mondta, hogy meg van vele elégedve, DaS élmény a javából. A videót nem teszem be, mert már az elsõ három percben olyan giga spoilereket lõ le, mint az igen különleges kezdõhelyszín, így mérgemben kilõttem a Chrome-ot és nem néztem tovább.