ha a játék végére érsz akkor nem kerülsz ng+-ba cska ha bonfireből elindítod.ha pedig sima ng-ben használsz egy helyen bonfire asceticet,minden alkalommal egyel több + lesz rajta. és ha ng+ba lépsz az is nől megint egyel értelemszerűen a többivel együtt.
De, ha a játék végére érek, és NG+ba kerülök, akkor akár az NG++++ban lévőterületek is egyenlően NG+ba kerülnek? Érted mire gondolok...nehogy zűrzavar legyen.
Én ezt a játékot már végigjátszottam TÖKEGYEDÜL. Elég volt. Most mindenhova mással megyek ahova csak tudok, és minden bosst minimum 3* ölök meg, úgy, hogy engem idéznek meg. Mert így poén.
Amúgy a mobok öltek meg mostanában, az invaderek elég bénák.
Úgy érzem kevés a puszta fegyver...kéne mágia is.
Vagy valami olyan fegyó, amivel megsebzem kezdésnek az 500-600at. Elég lesz ng+ban kifarmolni a fegyókat amikkel majd ezreket ütök.
invaderek ölnek vagy vagy mobok?:D amúgy ne sírj a 250 000 lélek miatt.vannak bonfire asceticek.nem dísznek vannak farmold le párszor az old iron kinget.1 kör alatt visszanyered azt a lelket .nem egy nagy ár érte.a soul memoryról nemtudok nyilatkozni nemvágom hogy működik.de miért akarsz midnenhova beidézni valakit?nem nehéz a játék.
Asszem kezd egy kicsit tele lenni a hócsukám. Tegnap óta nem hazudok, kb 250.000 lelket vesztettem, egy dekát nem haladtam előre, egyedül azt értem el, hogy jó néhány helyen már ne teremjen újra lófasz se. Nem bírok egyről a kettőre jutni, mert valami barom mindig megöl EGYSZER, aztán ha nagy mákom van, vmi hülyeség miatt a hullám előtt sikerül megint meghalnom.
A soul memory miatt ott tartok, hogy SENKIT nem tudok már kb beidézni, és engem se hívnak sehova. 997 ezren áll a soul memorym, elméletileg lassan az endgame felé kéne járnom, majdnem ott is vagyok, de mégsem látok jeleket. Ezt így hogy? Ne lépjek szintet, hogy megmaradjon a pvp-coop content vagy mi a rákot csináljak?
Ráadásul a Soul memorym is megy felfelé, attól függetlenül, hogy azt a 250k lelket költhettem volna szintezésre is, ehelyett a levesbe van, még is feljebb dobott 1-2 tierrel... Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2016.03.07. 14:55:12
Hát a DS1 után főleg zavar, hogy kettőt csapok valamire és ketté akar törni a fegyver...mintha kötelezően több fegyvert kéne használni...ez baromira nem tetszik. No mind1. De így multival annyi invade, és coop content van, hogy annyira már ez sem zavar. Ugye bármikor beidéznek, vagy invadelek akkor visszaáll maxra a fegyverstati.
Hát én decemberben vittem végig a sotfs verziót de nem éreztem a fegyverkopást problémásnak. Azért szerintem kár kínlodni hogy jobb legyen.
Ezt ugatom, hogy nem lett javítva a durability fix. Kimásolom, hogy miket javít:
Current fixes
• Durability bug
Dark Souls II would damage your weapons based on your framerate. SotFS will just apply the damage twice regardless. Let's not do that.
• +14 upgraded items crash / save corruption
Dark Souls II handles upgrades to +10 in game — anything above that (via cheeeeety means) could, can and will cause unexpected behaviour. Notably, the +14 upgrade will crash the game upon opening the inventory / equipment menu and will prevent you from dropping the item, effectively condemning that character to deletion. Let's avoid that, shall we.
• Namecrash / assert bug
The old namecrash returns. The game isn't able to properly account for mis-tagged text strings that may or may not be voluntarily introduced into your world (read between the lines...) and will crash to desktop.
Ezeken kívül még rájön a GEM + az se lenne utolsó dolog, ha az egér összes billentyűjét használhatnám, és nem csak a görgőt és a mouse1 és mouse 2őt...ugyanis a mouse 4-5 nem bindelhető, csak cfgből.
Nem megyek falnak ezek miatt, de szeretem a lehető legjobban optimalizálni az összes programot amit a gépre rakok. Ezért van pcm és nem konzolom xD
És amúgy igenis megyek, és jáccok... nem volt elég a mai 8 óra..nem...megyek jáccok :D Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2016.03.04. 22:36:02
én igazából nem értem milyen fixeket akarsz ehhez.az optimizálás jó lett.max a weapon durability bug votl de tudtommal javítva.más baja nem volt a játéknak és az új verzióban picit szebb is lett.másra nem kell fix.játszál már istenem :D
Yes, you will get softbanned. No, you won't get softbanned. Get it? Softbans are handled manually by a team of people. They will or will not flag you depending on a bunch of reasons and/or mods.
This was stated in a softban confirmation email from BAMCO: QUOTE On the DS2fix: The ds2fix was not an officially released FROMSOFTWARE file/mod and as such they are well within their rights to restrict any players using it. We're not really sure of the exact reasons as to why FROMSOFTWARE decides certain mods are violations of the EULA while others appear to go unnoticed (but these will most likely still lead to restrictions once FROM is aware of them) and as such we strongly recommend to our end users that they simply not use any mods, hacks, or external files with the game (since they will all be a "try at your own risk of restrictions").
These are some other apps that can cause issues - using x360ce, SweetFX, ReShade, DXTory or the Durazno Dead-zone fix. So there you have it. You can use DS2Fix64 and be completely fine, or get banned two days later. Or you can avoid using it and get banned regardless because of SweetFX, or X360CE without which your aftermarket gamepad doesn't even work. Shit sucks, I know. But now you do, too (know, not suck).
Take care.
Úgy hogy nem merek semmit sem...
szerk.: természetesen a SOTFS duplán számolja a durability romlást a fix 60 fps miatt...ezt persze kijavítja a fix, de sanszos hogy bannolnak érte. Nonszensz az egész Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2016.03.04. 21:23:42
Úgy, hogy végigvittem, aztán nem volt kedvem ismét végigmenni ugyan azokon a dolgokon..meg aztán nem volt kedvem új karaktert indítani, hogy kipróbáljak egy másik buildet.
Most játszottam ezzel kb 4 órát. Hát ez valami eszméletlen...míg a DS1-ben pár bloostaint és pár üzit láttam, itt konkrétan már annyi van, hogy spamnak minősülne. Lépten nyomon summon sign, mindenhol üzenet. Az előbb beidéztem egy srácot és kaptam tőle csak úgy egy +10es knight setet, nagyon oda akarta adni. Wtf?? Mielőtt kiléptem, gondoltam invadelek is egyet, hát sikerült egyszerre két arcot bealázni :DD
Eszméletlen, hogy mennyire nagy hangsúly van fektetve az online részre. Pont ezt kerestem, ezt vártam. A ds1ben alig érintkeztem a többiekkel, itt viszont majdnem multiban játszok folyamatosan. Eddig kétszer haltam, és megvolt már a Pursuer, Last giant, és az Old Dragonslayer is. Persze segítséggel de akkor is muhaha :D
Meguntam az első részt, hát megvettem végre a 2. részt :)
Mielőtt elkezdenék vele foglalkozni, kerestem a SOTFShez DSfixet, találtam is de van itt pár kérdés: nagyon sok ember kapott softbant a dsfix miatt, amit elfogadok, de akkor a DS1hez lévő fix használatáért miért nem bannoltak? Van itt valami összefüggés?
Elég gáz, hogy a DSfix megold egy csomó bugot (durability fix stb), de nem használhatom mert azt kockáztatom, hogy kidobok az ablakon hatezer forintot...
A másik: hol találom a játék cfg fileját? Szeretném kicsit részletesebben beállítani a dolgokat, a menüben sok a korlátozás. Pl nem engedi a monitorom natív felbontásánál nagyobb felbontásba állítani a dolgokat...
Így a Dark souls 3 megjelenése előtt egy picit murizunk a kettővel, nah meg ugye még a kiegészítős részeket se vittük végig úgyhogy most egy kis coop móka következik. :)
Smelter demon megint egy hét lesz mire meghal :D
Nem, GeDoSaTo csak DX9-es játékokkal működik. Scholar-hoz én semmilyen mod-ot nem használtam, szerintem nincs rá szükség. Jól is néz ki és a kontroll is rendben van.
A GeDoSaTo megy a Scholar verzióval is? Te használod? Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2016.01.07. 22:20:33
Próbáltam úgy is, de nem láttam semmit. Ellenséget tudtam behívni, de annak a jele is csak akkor jelent meg, amikor visszatértem valakitől miután meghaltam vagy megöltük a boss-t.
Sziasztok! Most kezdtem játszani a Dark Souls II-vel, de nem tudok rájönni, hogy kell segítségül hívni másik játékost. Sajnos az angol tudásom szerény, de a Bloodborne-el simán elboldogultam és itt is csak erre nem sikerül rájönnöm. A kicsi és nagy soapstone-om megvan, a macskától is megvettem a gyűrűt és van token of fidelitym és spoke-om is. Nem tudom, hogy más kell-e? Ha esetleg valaki elmagyarázná, azt megköszönném.
Jó játékot!
Péhá
Nekem is megjött a kedvem egy sokadik végigjátszáshoz :) Tudja valamelyikőtök, hogy banolnak e Sweetfx/reshade használatáért? Félek feltenni. Scholar verzióm van.
Végére értem. Hát a Darklurker nem lett meg. Elfogyott a Human Effigy cucc, de igazából sansz se nagyon volt rá hogy meglegyen. Talán egyszer volt úgy hogy miután kettő lett belőle úgy éreztem meglehet, de még ott is több csapásnyi energiája maradt... A végén az ellenségek viszont jók voltak. Azokat jól ki lehetett ügyeskedni pár próba után. Kicsit meglepődtem mikor a Nashandra után még ilyen First Sin-es bónuszként megjelent ez az Aldia is. Végül is csak 142 óra, és 1572 halál kellett hozzá. Tuti megérte...
Nem volt azért annyira rossza a BB pályadesignja. Főleg, hogy az ötvözte azért a DS első és második részének alapjait. Voltak egymástól független, mégis shortcutokkal összekötött területek, illetve területeken belül is jól kialakított egyéb összekötések ... sőt, ezek meg már inkább a Demon Soulsra hasonlítanak, ahol elindulsz egy helyről, majd ahogy kinyitod a shortcutokat, végül a legelejéről el tudsz jutni könnyen a legvégére. Szerintem jó volt. Utoljára szerkesztette: Laza, 2015.12.28. 15:10:34
húú,...ti tényleg nem játszottatok a Bloodborne -al, különben visszasírnátok a DaS2 pályáit...na az a mélye mindennek... partvis...
Íme az első rész térképe, szinte tökéletes még így metszetben is Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2015.12.28. 12:59:34
Nem az átláthatatlanság a baj, hanem az ötlettelenség meg a tervezési hibák. Pl. Iron Keep és ahonnan oda jutunk, az így hogy? :D De a legrosszabb a 2. DLC Alonne előtti része, meg a koppintott Smelter Demon előtti részek. Te jó ég.
Na 3 dlc letudva. Az Ivory King nem volt annyira szivatós ha mind a 4 lovagot kiszabadítod aki segít. Bár érdekesen kellett ügyeskedni a végén hogy mind a 3 kapu le legyen fagyasztva mire a King megjön mert ha kijött mellé még egy fekete lovag, akkor gáz volt. A Frigid-es pályaszakasz egyelőre talonba. Igaz most se állok jobban, mert most meg a Darklurker-el szo..ok. Gondolom nem mondok újat, ha kettéválik akkor "lefőtt a kávé". Nem tudom egyáltalán a Scholars-os verzióba meg lehet-e csinálni hogy ne váljon ketté, mert én próbáltam már mindenhogy a nyakán lenni hogy ne legyen rá lehetősége, de kb. le se szarta hogy én ütöm, kb. a fele energia elvesztése után mindig megduplázza magát... A legidegesítőbb meg hogy tudja az ember hogy egyszer elfogy a Human Effigy, és akkor nincs több esély. Ez elég kiábrándító... Mindegy, próbálom amíg van, de szerintem nem fog menni.
A 3.részre visszatért az 1. rész főpálya tervezője.
A havas DLC-t nem tartom annyira átláthatatlannak.
Személy szerint szívből remélem, hogy azt a pályatervező bagázst aki a 2. rész pályáit tervezte úgy basszák ki, hogy többet játékhoz se érnek. (nem néztem utána, de tuti, hogy nem ugyanaz a csapat, mint akik az első rész zseniális pályatervezését megoldották)
hát figyelj tényleg undorító az a helyszín,de nézd meg merre kell menni.igazából nem kell sokat rohanni de nézd meg youtubeon.2 perc odajutni az ott lévő bossokhoz a többi csak felesleges séta helyszín .de ha találkoztál már a cicával akkor cska úgy mondom ott 2 cica lesz egyszerre xd kemények
3. DLC-ben botorkálok. Eddig tök jó volt. Jó ötlet hogy a pálya újra bejárható miután a hóvihar meg a lefagyott részek eltűnnek. Meg ki lehet szabadítani azokat a lovagokat akik közül alapban csak egy jönne az Old Chaos ellen. Épp oda tartottam hogy akkor nézzük csak mi is lesz azzal, de akkor elkövettem azt a hibát hogy kinyitottam az ajtót a Frigid Outskirts felé... Szóval én sok mindent el tudok képzelni de hogy milyen elme roggyant pályatervező találta ezt ki, arra nincsenek szavak. Meg hogy mehetett ez? -Csináljunk egy pályát, ahol az idő 80%-ban nem látni semmit, így az a szerencsétlen aki odatéved az első másfél órát azzal tölti hogy egyáltalán rájöjjön merre kell menni. -Jó! - Meg rakjunk bele ilyen repülő lovakat, akik mindig a leglehetetlenebb irányból szaladjanak az embernek mikor épp nem lát semmit amúgy se. -Ez is jó, és akkor igy legalább a harc után megint azt se tudja a hülyéje hogy merre ment addig, és rostokolhat ott fél percig míg lesz 10 mp amikor lát. -Na ugye! A végére is kéne valami, mondjuk az egyik korábbi boss, csak legyen belőle kettő. Az oda vezető út meg alsó hangon legyen vagy 3 perc, még ha nem is harcol senkivel. -Nagyszerű! És tábortüzet rakjunk valahová? -Dehogy, sőt inkább rakjuk a pálya elé az utolsót is, hogy ha meghal, akkor még egy pályabetöltést is ki kelljen várni annak a marhának. -Na, ezt jól kitaláltuk!
Most ott tartok hogy hagyom a picsába az egészet, és megyek az Old Chaos-hoz, szerintem úgyis ott lesz a DLC vége. Ezt a marhaságot meg majd befejezem az egész játék után, ha lesz hozzá lelki erőm.
Hát maga se hiszem de elpusztult... :) Mondjuk volt egy pillanat mikor sikerült úgy belenéznem egy ilyen lendített csapásába, hogy szerintem kb. 1 energiapontom maradhatott, mert az energiacsíkon semmi vörös sáv nem volt. Kösz a tanácsokat még egyszer!
YT -n nézelődj taktika után, ha magadtól nem megy.
Újabb kb. 50 próbálkozás után eljutottam oda hogy a teljes reménytelenség helyett úgy álltam fel előle hogy van elképzelésem miképpen lehetne megölni. Kis túlzással a kard begyújtós részig már csukott szemmel eljutok, de onnan... Na de még majd próbálkozom.
na ugye:) hát sokkal könyebb lesz az biztos de még így sem lesz egyszerű :)
És valóban. Miután begyújtod ott azt a tüzet és beindulnak a szobrok fel-le, hát ott annyi felé el lehet menni hogy én kihagytam egy utat ahol elvileg van még. Mert én lementem a kék Smelter Demon felé, és azt hittem onnan már csak még lejjebb kell menni... Na kíváncsi leszek mire jutok ha kilövöm az élet töltőit.
találsz belőlük még.az összeset szét tudod törni a végére nézz jobban körül egyébként én másodszorra direkt meghagtam 4et a végére először pedig 1 élettöltője maradt úgyse volt annyira nehéz
Hát ez a Fume Knight kiborító a 2. dlc-ben... Ha nagy nehezen eljutok odáig hogy begyújtja a kardját, nahát onnan totál reménytelen az egész. Ráadásul mindezt játszd le egy kb. 15 négyzetméteres területen, mert ugye ha kimegy a szélére, akkor 3 mp alatt visszagyógyulja amit levertem róla addig.
Sajnos elnéztem és véletlenül a sima dark souls 2-őt vettem meg, így megvárom még a scholarnak lemegy az ára hogy upgradeljem, 20 font kicsit sok érte. Viszont addig játszanék törttel. CODEX-es mentés jó a steames verzióhoz is?
Azt nem kaptuk meg a patchel a simába is? Úgy emlékszem, hogy csak a Dx11-es grafikát nem kapta meg az alap, vagy nem?
Mindegy , megvettem ... most meg lerántja megint az egész játékot :)
Nemrég bukkantam rá erre a videóra, szerintem nagyon ügyesen össze lett rakva. :)
szia :D hát igen rég volt és azóta egy párszor letudtam már ezt is és az első részt is azt 7x :D hát a dlc-k maradtak sajnos ugyanolyanok én ott nem vettem észre változást viszont az alapjáték hol jobb hol szarabb lett a változások miatt.a dlc-k ugyanúgy nemtetszettek másodszorra se,azt csak 2x vittem végig:)
Üdv Myselor :D Jó rég volt már, mikor kijött a DS2, azóta igazi pro lettél, lehet többször végigtoltad azóta nálam :D A DLC-k mennyire vannak kiegyensúlyozva az alaphoz képest? Mondd, hogy a 2.-ban át lettek rendezve a lények mikor megyünk Sir Alonne-hoz, meg az újrafelhasznált Smelter Demonhoz...katasztrófa volt az a DLC az alapban.