Yeah! Megszereztem a legerõsebb chime-ot a játékban.
Ó lesz majd olyan rész, ahol le kell majd ugrani x helyre és minden irányból elkezdenek jönni. Serious samben ha a fejnélküli bombás enemyre emlékeztek, akkor ilyen kategória, csak hogy épp egy fogpiszkálóval kell megölni õket. :D
Megvan, hogy melyik az általam legjobban gyûlölt monster a játékban. Zombik amik rádvetõdnek 2/3 hpnyi sebzést okozva. Egy ütésbõl megdöglenek, de amikor jön 4-5 akkor ember legyen a talpán aki épp bõrrel megússza. (még kapsz egy adag knockdown-t hogy a haverja letekerje a fejed miután felkelt.:C :D)
hát csak annyi hogy minél többet meghalsz annál kevesebb lesz a full hp-ból amit használhatsz.human effigy elég ritkaság igen szóval ne edd mint a cukrot csak ha már nagyon levagy korlátozva:) más változás nincs ugye ahol meghaltál és elhagytad a lelked menj vissza és vedd fel,de lehetõleg ne halj meg addig mert akkor azok mind elvesztek
ha meghalok mi változik azon kívûl,h vmi élõ holt külsõm lesz? human efigivel visszaállítom ami gondolom nagyon ritka lesz+meg kell találnom a helyet ahol meghaltam.
jólvan utána olvastam.vennem kell az armor merchantnál cuccot és majd utána upgradeli magát tovább.még egy settet is lehet majd kapni tõle ingyen tök jó:))
hát ja.mondjuk néha beszoktam dde csak ha tuti kipucoltam a helyet akkor.meg bonfirenél :D bár 1-2nél ott se nagyon szabad :D
hi. a fáklyát ,h kell használni amit a játék elején ad? inventoryban nem találom. csak a kilépésnél van mentés,vissza tölteni nem lehet? csinálj mindent jól alapon megy a játék? :) help! thx.
Macsek gyûrû szerintem jobb választás. Egyrészt azzal is mindent elérsz, másrészt számtalan más helyen is használható.
Ezeket nem rosszindulatból mondom, vagy mert büdös troll lennék, de tényleg ha már 4-5 játékóra után, esetleg másnap sem jobb és csak stresszeled magad a legkisebb akadályon amit eléd rak a játék (lásd a 3 íjász amawgad(!!) *sadface rage* ) akkor ez nem a te türelmedhez van igazítva. Senki sem fog megharadgudni, hogyha nem tolod ki. Cseréld be a játékot, max buksz rajta pár ezret, de legalább megpróbáltad. (már ha dobozos, ez részlet kérdés :P )
Billentyûzet kiosztás teljesen logikus szerintem, fél óra alatt megszokod, majd még annyi alatt már csuklóból fog menni minden - ami egy kontrollerrel is- mókázva és kacagva.
A legviccesebb amúgy az, amikor nem indítom el az autohotkey-t aztán szaladok be a tömegbe aprítani, és csodálkozok, hogy miért nem üt. :D
Ilyet nekem is csinált. Valami bug lehet, de átállítottam "nothing"-ról a sétára váltást valami gombra(mert alapból tényleg shift+klikk volt, de hiába vettem ki ugyan úgy váltott), és azóta nem csinálja szerencsére.
értem köszi:) mondjuk a faszi majulában mindig csak ugyanazt mondja találtam e valami jó cuccot.de nála nem lesznek új cuccok amit nem értek.amúgy mindig addig dumálok mindenkivel még nem mond újat
Dehogynem, elsõre megölted. Lementem a toronyból valami barlangi kikötõbe, de olyan rohadt sötét van ,hogy semmit nem látok, õk persze a pálya másik végébõl lenyilaznak.
azt hogy lehet hogy pl a boszi vagy az árus csaj vagy bármelyik odamenjen majulába?és láttam a kõböl kiszabadított faszinál a pursuer kardját,meg pajzsát megtudom venni.ja és majulában az egyik faszinál is kellene lenni új cuccoknak,nem a kováncs hanem a másik annál mikor lesz?
Ez is nagyon jó de egyébként egyet kell értenem... Az elsõ részben pont az tetszett hogy minden ellenfélnek más volt a módszere, és egymaga is 1-2 ütéssel le tudott szopatni...A nagyon kis ellenfelek hordában voltak veszélyesek...Stb... Itt ez nincs meg. Persze van 1-2 ellenfél ahol a módszer annyi hogy keringek körülötte, de az ellenfelek színe java simán lecsapkodható, gyakorlatilag az elsõ rész szemétláda pajzsos ellenfelei, akik levédték az ütéseinket majd kicsináltak itt gyengék...Az elsõben például jött volt szakasz ahol tudtam hogy pajzsos lándzsás ellenfél tanyázik, mindig ment a para amikor arra kellett mennem mert tényleg kihívás és ügyeskedés kellett a kinyírásához...Ugyan ez itt? Az esetek 90%-ban elsõként ütök és egy sorozattól meg is fekszik. Ha ne adj isten levédte az ütést gyorsan hátrálás, megvárom hogy szúrjon hármat és már kapja is a halotti bizonyítványt.... Jó a cucc mert leköt, de az elsõ részben az ellenfelek tudása és nem a létszáma jelentette a kihívást, valamint nem az hogy a kardom felakad egy szûk folyosón a falba, míg az ellenfél vígan átüt a falon...
Kár, hogy ennek semmi köze hozzá. Amúgy meg nyilván nem fog sírni az aki megvette 7-10 ezerért, mert akkor saját magának kellene beismernie, hogy hülye volt, na ez meg azért nem egy egy lépcsõs dolog. :)
Én nem érzem. Ott is tele volt a játék bonfirrel meg shortcuttal. Ami szerintem könnyebbé tette az a hollow és humán állapot babrálása . Bossfight elõtt ott bonfirenél éledtél fel hogy majd ha túléled a boss kapujáig akkor behívsz valakit.
Ha ez megy akkor már az is fog egy kis átállás után. Ami nehezebb itt az íjászok Ai-ja. Állandóan eltalálnak . :D
Amúgy csak én érzem úgy, hogy az elsõ részhez képest nagyobb a bejárni való terület? Most is olyan részt fedeztem fel egy már bejártnak hitt területen hogy lesek.
Te vagy a béna. Kurvára nem fogadod meg mások tanácsát itt a fórumon, aztán meg jössz ezzel a dumával, hogy így szar úgy szar. Én eddig azt ajánlottam, hogy egérrõl le kell venni minden fölösleges funkciót, kivéve a bal és jobb ütést, és az erõs ütést átállítani shift + egér gombra, mert a 2 egér kattintás alapból elég szar.
Elég érdekes én már Dragenlic Castlenél játék és még nem fordult meg a fejembe, hogy töröljem. Pedig az elsõ részt 1 óra után kukáztam a fenébe (DsFixel)
Egyébként ezt használom és erre csinálja a védekezve nem tudok ballal támadást indítani, mert õ a séta és futás között váltogat helyette
;==================================================================================================== ; OPTIONS ;==================================================================================================== #NoEnv #UseHook #SingleInstance Force #IfWinActive ahk_class DarkSouls2 ;This means the script only runs in the Dark Souls 2 window. SendMode Input SetWorkingDir %A_ScriptDir% ;==================================================================================================== ; REMAPS ;==================================================================================================== ~<+rbutton::h ; Remap the combination LEFT shift+right mouse button to the keyboard button h. Change to >+ for right shift. ~rbutton::u ; Remap the right mouse button to the keyboard button u. ~<+lbutton::y ; Remap the combination LEFT shift+left mouse button to the keyboard button y. Change to >+ for right shift. ~lbutton::g ; Remap the right mouse button to the keyboard button g.
Na jó szórakozást mindenkinek, nekem elég volt ebbõl a hulladékból. Nincs már nekem se idõm, se kedvem, se idegzetem az efféle önszívatásokhoz. Az elsõ rész egy szar port volt de legalább normális játék, ez meg csak egy jól optimalizált de szar port és szar játék is.
Kikészít ez a szar játék. Azt mondja meg valaki mi a fenét állítsak ahhoz, hogy ne azt csinálja amikor bal kéz pajzs, jobb kéz kard majd shift-el ugye védekezek és ilyenkor ha bal egeret nyomok a futás és a séta között váltogat a támadás helyett, végignéztem a menüt nincs is benne shift+egérre állítva semmi. Egyre inkább a törlés felé hajlik a kezem a sok idiótaság miatt. Ja az is vicces azért, hogy bonfire és kapásból ott áll 3 számszeríjas, aha, kurvára nem vicces szerintem.
ezen a poisionos helyen elvagyunk ám ereszte titanite shardal xd
Az íj is baromi jó, sok mindenre használom most is :) a kétkezes karddal jövõ óriást simán szedem vele, még oda sem ér hozzám :)
Viszont a gurulást baromira nem használom ... azzal nekem valami bajom van most, mert kiszámíthatatlan, míg pl a DS1-ben mindent annak vetettem alá és tökéletesen lehetett vele harcolni, taktikázni.