Huntsman's Copse - szikla ami például eszembe jut mint homewardos loot. De én úgy értettem, hogy Tseldorában az említett helyen ugye van 2 kötél amin le lehet csúszni. Na ott a következõ problémák voltak:D
1. Kapásból van ott egy ezüstgyík, azonnal utánaeredsz le a sziklán hátha elkapod. Ezáltal máris kilõtted a köteles csúszkálást, bármit csinálsz vissza bonfirehöz ha meg akarod nézni mi van arra. 2. Ezúttal lecsúszol az elsõn, majd látod, hogy szemben be tudsz ugrani egy kis résbe. Beugrasz felveszed a lootot és már csak lefelé mehetsz innen.Úgyhogy bonfire, 3. fogod magad és elindulsz, lecsúszol elõször és látod, hogy át tudsz ugrani egy kis toronyrészre, ahonnan szintén csak lefelé mehetsz. Felveszed a cuccot, bonfire. 4. Mostmár minden megvolt, most tudsz átcsúszni a másik kötélen is, és végül megtalálod alul a következõ bonfiret. Ha jól emlékszem így volt...na most itt vagy meghalsz 3x(erre ideális a futóhomok és kész spórolod a homewardot is - de ez milyen már, nem tudtam öngyilkossághoz folyamodni), vagy ellõsz 3 homewardot :D
Én még nem találkoztam loot-al amitõl homeward-al kellett volna visszautaznom. Macska gyûrû, titkos fal, út, valami mindig van a visszajutáshoz. A 4 great soul megszerzése pedig kb a játék fele. Az erdõs rész valóban nem nagy szám, de hidd el, rengetek jó hely lesz még. Drangelic Castle és folytatása, Iron keep is jóságos, stb. A boss-os rohangálás ugyanígy volt az elsõben is. Már a Taurus-hoz is percekig kellett szaladni. Itt ráadásul a ~10. kipucolás után eltûnnek a mobok. Abban egyébként én is egyetértek hogy az elsõ rész fényévekkel jobb, minden téren.
Más: Guardian Dragon ketrecharc nagyon hangulatos volt:) Ja és lvl120 lettem:)
szerintetek az baj ha több fegyvert is feltolok +3ra?pl most megtetszett a bastard sword de a broadswordom +3 eddig.ugye azt már másfajta titanite-bõl tudom upgradelni.
Na, én így csinálom a jegyzetelést :D Esetleges sopileres lehet, bár szerintem még csak a felénél tartok :)
Furcsa, már 5 órája játszom a DS2-vel, de még egyetlen boss fight-ban sem volt részem. Ennyire rossz fele mentem/megyek? :D
Viszont VÉGRE szereztem Longsword-öt. Már elegem volt a Broken sword-ból meg Short sword-bõl.
Ugye?:D De ez a Last Bastilleban (gondolom arról bezsélsz) még jó dolog, na az valóban gyönyörûen összerakott pálya :) Kész erõdkomplexum :D Amúgy jegyezz fel mindent, amiért késõbb vissza kell menned :D Mindjárt megmutatom, én hogyan csinálom :D
Eddig nem mertem leírni - mert nem játszottam az 1-el, max 2 percet :) - de ez fajta állandó respawn nálam miatt nálam simán felejtõs lesz ez is.
Konkrétan a bástyán lett elegem, hogy mentem 10 métert és mögöttem megint mindenki ugyanúgy ott üldögél, álldogál, alszik, recskázik mintha csak álmodtam volna azt a két órát ahogy kínkeservesen eljutottam idáig.
Hát a kábulat rámehetne az összes retkes kutyára ebben a játékban. ráadásul olyan rohadt labirintus az egész, mert kinyitottam valami átjárót, aztán most mehetek vagy 100 felé. Franc tudja de nekem jobban tetszett az elsõ rész.
Nekem meg kezd elmenni az egésztõl a kedvem :( Nem a nehézség vagy ilyesmi, ezek szóba sem jönnek hanem a pályák ötlettelensége miatt...megint panaszkodok egy sort, de egyértelmûen nem hagyom abba a játékot :D Arról van itt szó, hogy ebben a részben a pályadesign szar, míg az elsõben érdekes volt és sosem tudtad hol fogsz kilyukadni, itt ez nagyon elveszíti a varázsát mert alapból van fast travel, ezért nem kell komplex pályákat csinálni...ehelyett azzal van feldobva, hogy a pálya elején van egy ajtó, amihez a pálya végén van a kulcs utána szaladj vissza stbstb, ez oké 1-2x de mindig ez van. A bonfireök egy része túl messze van a bossoktól is...a nyomi mobokat úgyis lazán lenyomom, aztán ha esetleg megöl a boss már csak átszaladok köztük...ez sem túl jó így, az elsõben nem emlékszem, hogy sokszor csináltam volna ilyet. Konkrétan úgy vagyok vele, hogy legyek túl a 4 great soulon és utána lássuk mi jön, gondolom utána újra beindul majd a dolog, de kezd ellaposodni most. Másik dolog: gyakran olyan helyen vannak elrakva itemek, ahová csak cselesen juthatsz be...eddig tökéletes. na de kijutni már csak homeward bone-al tudsz és akkor mindne újratermelõdik. És unalomig ismételd például Tseldora pályán. Ott a 2. bonfire után, aki járt ott tudja, hogy mi van. Elérhetõ kb. 4-5 különbözõ nehezen megszerezhetõ cuccos, de mindig vissza kell teleportálnod a bonfirehöz:( Bár a bossfight itt egész jó, de az odaút megint csak túl hosszú és fölösleges játékosbosszantás. Jó, nyilván valamivel nehezíteni kellett a fast travel miatt, de most megint úgy vagyok vele, hogy az elsõ rész a jobb. Remélem ez megváltozik a 4 great soul megszerzése után (tudjátok lost sinner stbstb...) és akkor jutunk el a legjobb és legkidolgozottabb pályarészekre :)
hát igen ez így van.pl a gargolyle elsõre esélytelennek látszott.2 próba után lement könnyen:)
Mindenkinek más, elsõ részben mindenki szerint az Iron Golem egy vicc én meg ott abba is hagytam vagy 2 hétre aztán folytattam, állandóan leestem, megcsapott, beszorultam stb. Viszont volt sok olyan boss ami meg nekem gyerekjátékvolt más meg küszködött vele, ez egy ilyen játék, lényeg a kitartás, meg a türelem.
Nem játszottál vele? Egy hatalmas nagy páncélos lovag és tök kis hely volt, ahol harcolni lehetett plusz simán le lehetett esni onnan és akkor instant halsz.
sztem direkt van így. olvastam is vhol hogy úgy csinálták meg a couterattack ot is, hgoy van százalékos esély arra hogy nem sikerül a legjobb idõzítés mellett sem. tényleg nevetséges volt az elsõ részben hogy fõbosszokat is pár parryvel ki lehetett csinálni,mint pl a lord of cindert vagy mi a picsát a vége felé
én arra jöttem rá a legtöbb ilyen bossnál a legjobb ha mindig egy irányba csak fordulok vele és mögé kerülök,pl dragonrider is így lett meg elsõre csak ugye nem mindig jön össze ez xd
A rottennél is hasonló, szét is tépett párszor, de 5-6 próbálkozás alatt kiismertem és levertem. :) Igazából az ilyen speckó támadások nem követik annyira a mozgást, ezért nem kell ennyire kiszámítani az utolsó pillanatot, és akkor nem is lesz gond :)
jól igen valami nagyon elvan kúrva.sokszor szívok miatta bossoknál :)
Na akkor jól érzékeltem, hogy gyakran úgy kaptam csapást, hogy biztos, hogy idõben gurultam:( Bossoknál is elõfordul, de a legszembetûnõbb a Gutterben az óriási kutyáknál...õk valahogy elég gyakran megharaptak annak ellenére, hogy elgurultam.
én is így jártam amúgy az old dragonslayernél mindig.meg volt még ilyen.nagyon pocsék sajna:)
DS2 wiki-n van. 35% az ideális, 36-70 között csak lassabb lesz és rövidebb a táv. De 70 fölött már nem szabad megnyomni mert van egy rövidke felkelési idõ. Meg az adaptability is befolyásolja most már. (az növeli az agility tulajdonságot)
"... yeah especially because ALL rolls are the same to 70% ^^ .. i cant see much difference between 24 and 69% :D
Roll speed is the same. Roll length however does vary a lot (breakpoints are 30% 50% and 70% (fatroll) I believe), and I find >50% roll length is easily punishable in pvp at least)."
Én azt hittem, hogy csak 70% alatt és felett létezik...
köszönöm. a toronyba már feltudtam menni.de a másikat még nem próbáltam.viszont a páncélt sehol nem találom pedig már a falon is felvettem a winged shieldet is :D
Elvileg ha meggyújtod a fáklya állványt a mûhelyében, utána elteleportálsz majd vissza, akkor már ki lehet nyitni a ládáját, nem áll majd ott. Torony felsõ szint: a létra elõtt kicsit távolabb le van omolva a mellvéd, azon fel tudsz sétálni, a létrához, csak le ne ess. :)
Azon gondolkozok lecseréljem-e Stone ringet a Ring of Blades-re. Melyk ér többet a poise vagy a physical attack?
lost bastille-ban hol van a páncél?komolyan nem találom xd meg ahol taliztunk a csajjal annak fel lehet valahogy menni a felsõ részére.van egy létra is le a falra majd,oda hogy jutok?
A játék elején úgy tudom irigyelni a varázsló kasztokat, mennyire könnyen zúzzák le távolról az ellent, de képtelen lennék, nem fegyveres karaktert indítani, mert sokkal szórakoztatóbb kihívás :)
A kérdésem viszont az lenne, hogy az istennek nem megy a perry után a ripost. X360 kontrollerrel tolom, és hiába adja be hiba nélkül L2-vel a perry-t, ha rányomok az R1-re, nem nyomja a ripost animációt. Elvileg az elõre+R2(nagyütés) után is kéne groundtámadást csinálnia R1-el de még ezt sem láttam.
Valaki leírná egy amatõr, de nagyon DS rajongónak, hogy mit ronthatok el? :)
Elvileg ez bár nem próbáltam: http://www.nexusmods.com/darksouls2/mods/30/?
amúgy a kard mitõl lesz enchantolt?ugye van a tûz kardom a heide kard elvileg villámos.mikor lesz látható rajtuk?vagy láttam pl bastard swordöt is kéken világítani.
Van valami olyan patch vagy mod ami a számítógép BILLENTYÛZETének ikonjaival mutatja hogy mi-merre? Mert hiába mutatja hogy nyomja le XYnyíl kombót a gamepadon ha gõzöm sincs hogy azt hogyan kell bill-en használni...
oksa,amúgy sikerült közben phantom nélkül is.fuj te ez nagyon gáz volt xd
100%-os pajzsod van? Azzal mérföldekkel könnyebb, szokásos körözést kell csinálni. Egyébként ha a "ködkapu" elõtt jobbra-balra meggyújtod az olajos cuccot (az ajtókat a Bastille Key-jel kell kinyitni,ami hullánál van ha jól emlékszem, vagy invadelõ npc dobja? passz, remélhetõleg már nálad van)akkor már világos lesz a teremben és nem lesz gond a lock-kal.
annyira agyfaszt kapok ettõl a targetelt aimozott nemtom milyem szúrásoktól komolyan vicc ez a sinner boss és megöl mert mindig megtud szúrni -.- annyira undorító egy fos ez a boss
Nekem fõleg nagy fegyvereknél fordul elõ, hogy akkor is csap még egyet, mikor már mozognék. A target leesés ott feature a sötét miatt, úgy tudom, de ha az arcába mászol akkor nemigazán fog leesni.