Igen, ha a ballisták nem sikerülnek, akkor a legjobb a parry a Pursuernél.
Parryzni amúgy a kis pajzsokkal lehet a leginkább, legjobb a buckler - hosszabb a parry animációja, mint a nagy pajzsoknak (végülis történelmileg valahol logikus, hiszena buckler az ún. hárítópajzs, a nagyobbak pedig védõpajzsok inkább) - röhejesen néz ki, ahogy a kis p*csányi pajzzsal félreütöd a Pursuer batár kardját, de mûködik.
Ja, és a késõbbiekre, a riposte kicsit másként mûxik, mint az egyben. Parry után várni kell egy kicsit, hogy a mob seggre üljön, és utána kis támadás a közelében, akkor megy e riposte.
Ugyanez azt hiszem a defense brake-nél is megy (elõre + kis attack) és aztán ugyanúgy riposte, de ezt még kísérletezgetem.
Aki esetleg lemaradt volna: Backup tool Na nem csalásra használni ám, de ha valaki elbassza a mentésedet vagy elveszted, corrupt lesz, akkor ezt lehet használni utána.
Pursuert én is kb másnapra hagytam, hogy addig érlelõdjön a bosszú és másodjára lement. Leather shield vagy mi a neve, azzal mindig sikerült leparryzni. Kitartás :)
Hát akkor a mai program: vsync off, ês megtanulunk parryzni :D
Na pursuer meghalt. Egér billel sokkal könnyebb volt. Aztán kicsit ott maradtam segíteni másoknak, szereztem sok lelket meg 5 ilyen itemet.
ragequit megvolt.pursuer holnapra marad :| ez egy buzi köcsög
hát ez a pursuer nem megy eddig.sose akkor parryzik amikor kéne.nem ott.nagyon frusztráló egyszerûen nem bírom lenyilazni hp-t tölteni se enged,annyira egy fasz xd
Majula-an Victor's Stone irányában van a bejárata, de csak akkor nyílik meg, ha megölted Dragonrider-t Heide’s Tower-ben (az óriás lovagos területen az egyik boss)
Én azt végül pajzs nélkül csináltam meg:) Vettem két Club-ot a vendortól (800/db), fejlesztettem õket +1-re, mindkét kézbe bedobtam egyet, majd power stance-el 300-400-at csaptam beléjük.
De nagy segítség az is ha bekened a fegyvered vaamilyen módosítóval, vagy ha nagyon nem megy, idézhetsz egy NPC-t is ott, ami lefoglalja a bossokat amíg te vered a seggüket:)
amúgy ilyet is csak nekem tud csinálni a nyílpuska hogy állok mint egy fasz és nem lõ mégse oké és meghalok ez miatt
Sziasztok! Véletlenül megöltem majulában azt a csajt akinél szintet lehetett lépni. Van valami módja annak, hogy máshol is lehet szintet lépni vagy kezdhetem elõröl a játékot?
a geci pursuer majdnem megvolt hát nem flaskot ittam use helyett -.- xd try 2
Sziasztok!
Ez legalább már optimalizálva van végre? Eléggé rossz volt az elsõ résszel fél napos pöcsölés és állítgatás és modvadászat után játszani normálisan...
Örültem mikor lement a Pursuer ... erre meg jönnek ezek a szarok pár sarokkal arrébb :) mondjuk ha van elég türelmed lehet velük kergetõzni idétlen idõkig, és csak akkor ütni mikor ideális ... én eleve leestem elõször így egyszerre hárommal kellett kergetõzni, másodjára már levertem az elsõt az erkélyen, így csak kettõvel kellett bohóckodni, az azért simán megvolt :)
Szerintem egyáltalán nem ciki, fõleg a megoldások limitálása miatt a játék elején. :) Egyébként humán formában miért tudom magamat átidézni mások világába?
Az órás lovagok bossát megölöd aztán tudsz beszélni egy csajjal. Az a csaj visszamegy majulába és ha elindulsz gyalog a Heides Tower of Flame felé akkor belebotlasz a csajba. 2000 lélekért kinyit egy új átjárót. Arra vannak ilyen csontvázak/csontvázas bossok. :D
Már szólni akartam, hogy elég a spoilerbõl, de ezt már nem bírom xd Még, hogy parry a bossra, ami egy kombóból leöl :D A nyílpuskán gondolom, ott érted, ahol egyszer megjelenik a firebombot dobáló idióta melletti üres placcon, de ott egyszer lecsapott és többet nem jött. Most a soldier key utáni ajtón túl van és ott én sehol nem láttam nyílpuskát.
Hát asszem ideje elköltenem a 30e lelkemet mert a 3 nyurga boss-t csak hangyányit tudom sebezni. Ja amúgy ott tök jól le lehet terelni a nagy kaszásokat, a kis csörgõk egy részét szintén a többit meg felülrõl le lehet csapni. Tökre bírom ,hogy az ai szar útkeresését így ki lehet használni :)
Roll nélkül ez már nem is souls játék :D Eszméletlen mennyire elszarták a taktikámat a változtatásokkal.
Igen plusszos fegyver a lehetõség megvan rá (kovácstól venni shardot meg pár száz lélek). ÉS amúgy "rosszul" csinálod ne gurulj sõt lehetõleg ne is shieldeld a támadásait hanem kerüld ki (ha csak sprintelsz gyorsabban jön vissza a stamina mint bukfenc után) a kikerülést pedig az állandó jobb irányba futással lehet legkönnyebben kivitelezni
amúgy szerintem a gurulni nem nagyon éri meg túl sok staminát fogyaszt és lassú is....de ezek szerint az ADP stat ezen segít.
plusszos fegyver? lol, hol van az még. A bastard swordra akarom elõbb összeszedni a strenght-et, aztán majd azt. Fõleg a stamina kevés, mert egy ütésbõl lenullázza, illetve ha én ütök és gurulok egyet után imádkozhatok, hogy idõben visszatöltõdjön annyi, ha rossz patternt fogok ki és elkap ne murdeljek az elsõ csapása után. Pedig arra raktam a legtöbbet eddig.
lol ez lemaradt: ~100 sebzéssel ütésenként nem vészes csak ne legyél gridi (hogy kell ezt írni?)
micsoda? grindolni az eltûnõ alapszörnyek miatt nehézkes. DE Pursuer annyira nem nehéz amúgy közelébe maradni ha lehet és állandóan jobbra elkerülni ha végez egy ütéssorozattal akkor 1-et ütni rajta és a legfontosabb a nyugalom. eddigre a fegyvered már +2 +3 is lehet ~100 nem olyan vészes az. Inkább csak a látszatra :) elsõ pár alkalommal én is úgy voltam ,hogy takarodj aztán meg mégse volt olyan para
Járt már valaki Havest Valley-ban? Itt mégis, hogy a francba kellene végig menni
Persze, csak szórakozok, de én amúgy tényleg nem használom túl sûrûn, elsõ részben pl csak a játék elsõ felében használtam, most meg egyelõre még szinte egyáltalán nem, igaz még csak 2 bosson vagyok túl.
Backstabb annyira nem könnyû, pursuer-nél dragonridernél meg old dragonslayernél kifejezetten jól jött az a pajzs :) (fõleg ami pursuer után esik elég kellemes arra a környékre.
meg ato kaki knem mazoisták...legalábbis elsõ végigjátszás során. Én se használtam aztán már a Heide's nagy szörnyek is kellemetlenek voltak aztán felemeltem a pajzsot és búúú mindjárt mérföldekkel lett könnyebb a játék :D
A pajzsnak van fix védelme a különbözõ támadásokra. Ez százalékban van megadva, tehát ha a fizikai védelme 100 egy pajzsnak, akkor amit blockolsz, az nem fog levenni hp-t. Fontos még a stability, mert minél nagyobb annál kevesebb staminát fogyaszt a pajzzsal való blockolás, illetve a karaktered poise értéke, ami minél nagyobb, annál nehezebben fognak a monszták feldönteni/levegõbe repíteni.
Az nem stattól függ, mármint de csak épp a pajzsétól ha nincs 100%-os fizikai sebzés elnyelése a pajzsodnak akkor akkor is fogsz sebzõdni valamennyit ha azt ütik meg.
A nagyobb pajzsvédelemhez milyen statra kell rakosgatni? ugyanis azt vettem észre hiába védekezek alap szintû ellenfelek ellen, a hp-m ugyanúgy fogy ha megütik a pajzsom.
Szemlátomást nem fut jó sebességgel, illetve a karakternek még mindig nincs árnyéka, ha ott áll a fix fáklya mellett. Még akármi is lehet belõle, de az ilyen modokban közös, hogy baromi erõforrás igényesek, illetve magamnak tuti lejjebb tekerném a DoF okozta blurt, mert ez már túlzás az én ízlésemnek. Évek múlva, új pc-n elõvéve a játékot biztos jó lesz egy ilyet feltenni.
Valaki felrakna egy eredeti(!) exe-t vhova? A nagy modding közben már nem találom mi volt az érintetlen...
Szerintem is nehezebb, fõleg azért, mert gyorsabbak a lények + sokkal nagyobb a mozgási területük amíg követnek, meg már nem zuhannak olyan könnyen a mélybe, bár a két nagymedvét az erdõben sikerült letessékelni :)
Noh, ujrakezdve, Depriveddel, kicsit jobban odafigyelve remelem mar nem lesz gond. Halisten hogy jovo heten szabi vagyok, nem erint rosszul az ellot 20 óra:)
Az a legjobb ha semmire, csak magadat fejleszted, a többi meg majd jön magától, legalábbis én így vagyok vele.
Én értem mit mondd. A grafika tényleg sok évvel ezelõtti. De attól még a játék jó.
Konzolon talán a játéktörténelem egyik legjobbja, PCs szinten ez sehol nincsen. Mindegy nem fikázni akarom.... Nem játszottam az elsõvel, azért vettem meg, mert mindenhol dicsérték, hogy milyen fasza és mennyit javult az elõzõ részhez képest....gondoltam kipróbálom, elhiszem, hogy ezt neked nehéz megérteni, de hidd el van ilyen is ;)
A GRAFIKA sosem fontos egy játéknál, mindig a LÁTVÁNY a lényeg, hiszen a LÁTVÁNY az, amitõl a legtöbb embernek leesik az álla.
Ezzel még nem játszottam (ugye párszor már idejöttem picsogni hogy nekem nem hajlandó elindulni), de az elsõ rész látványa nagyon ott van. És nekem ennyi elég is.
Van benne pár órám és szerintem nehezebb mint az elsõ rész, grafikában meg sokkal jobb. Egyébként miért van az hogy ha támadok és light attackot viszek be lök egyet a pajzsommal. Csak heavy (egér nyomvatart) attackal tudok támadni.
Nekem sosem voltak magas igényem grafika terén, így nekem tetszik. Én mindig lesz*rtam a textúrák élességét. Legyen hangulata a képi világnak, ennyi nekem 110%-ig elég volt mindig. Jó példa a dicsõített Crysis sorozat. Szép, pengeéles minden, de közben egy élettelen sz*r mind.
Nagy átbaszás, mégis a játéktörténelem egyik legjobb játéksorozatának tagja:) Egyébként a grafikával szerintem az égvilágon semmi gond nincs, . A jó irányításhoz kell az autohotkey-es trükközés, de azt leszámítva semmi baj a játékkal.
Ha tetszett az elsõ, akkor értem miért vetted meg, viszont nem értem a sírógörcsöt. Ha nem tetszett az elsõ/nem játszottál vele, akkor meg azt nem értem miért vetted meg a másodikat. Szóval patthelyzet van. Lényeg, hogy leírtad a véleményedet, köszönjük és viszont látásra:)
Tényleg nincs vele, ha az ember elfogadja a ps 2,5 szintet, akkor kifejezetten szép, ha megfelelõ szögbõl és napszakban nézem a monitort, egyébként kifejezetten ocsmány az egész. Sweetfx javít rajta valamit de még úgy is évekkel ezelõtti minõséget tükröz. Viszont, mint már írtam minden semmit nem számít ennél a játéknál.
Grafikával semmi gond nincs. Fõ karakter meg az ellenséges karakterek abszolút jól ki vannak dolgozva. Nagyon jól optimizált. 4-5 éves gépeken is megy szépen pedig a DS1 akadt mint az állat.
Irányítás nálam Xbox kontrollerrel király. Kezelõfelület kb olyan, mint az elsõ részben. Hangok se változtak sokat.
Bõven élvezhetõ a játék. 9/10 nekem. Most végeztem a No mans's wharf bossal.