Reméljük nem így lesz, eleve ez a hozzáállás a játékosdi temetõje ... a sok bugyuta mai játék, ahol minden platform csillog, lebegõ markerek mutatják a hülyegyerekeknek, h merre kell menni, kit kell leszedni, mi kell felvenni .......... de pl egy Skyrimben, ahol a bazi nagy sárkány fején ott a nyíl, meg be kell menni egy kis kriptába felvenni egy amulettet, és ezerrel mutatja a nyíl, h ott van az asztalon, meg iránytû, ami az ellenfeleket mutatja (nonszensz) ... elsõ dolgom volt kiiktatni PC-n. ReEvil6 ugyanez ... egy lineáris játékba aztán még jobban kell, hogy lásd a térben hol lesz majd a kijárat ... omg.
Régen még jó móka, kihívás, 'élvezet' volt játszani, most meg mindent megunok 1-2 óra alatt, annyira a mai együgyû, egysejtû tömegnek készítenek mindent (tiszt.kiv.).