Többségében igen csak kérdés majd mi valósul meg, meg mennyire tudják az óriási nyílt világ mellett fenntartani az eddigi 2 részre jellemzõ nagyon jó történetet, kicsit félek ,hogy olyan Skyrim-féle nesze itt a hülye nagy világ aztán kezdjél valamit, meg itt egy gagyi fõtörténet. Na de olyan messze van ez még, hogy kár ezen aggódni :)
Volt két fejlesztõvel beszélgetés valamelyik oldalon a Fallout NV és Skyrim kapcsán meg a saját projektjükrõl. Elképzelhetõ jobb lesz mint a Fallout NV ami érthetõ is, nem egy meglévõ motort bütykölnek át hanem saját rendszerrel dolgoznak. A skyrimról annyi összefoglalóan boring npc, boring quest. Szóval nagyon nem izgulok, de nem hiszem hogy a Witcher 2 szint open world világban elérhetõ lenne. De biztos hogy atom jó lesz.
Hat jo lenne, ha valami alleejtos sandboxot tennenek le az asztalra, mert ezt a (jatek)stilust csak az fogja fejleszteni, ha van egeszseges konkurencia. Kb 10-15 eve a TES jatekok a koronazott kiralyok, nincs senki, aki "megszoritana" oket, emiatt talan picit bele is fasulnak es kevesebb az innovacio, mint az esetleg elvarhato lenne. Fejlodik persze a mindenkori TES sorozat, de sokkal jobban jarnank mi jatekosok is, ha vegre lenne valaki, aki meg tudna mutatni, hogy "mi is ertunk ehhez". Most ugy fest, hogy a Dragon Age 3 utan a Witcher 3 is belepett a tronkovetelok soraba. Es akkor a TES VI. is erkezik 3-4 ev mulva.
Harom kivalo studio, harom kivalo jateka, el leszunk kenyeztetve :) Legalabbis, ha mindegyik studio hozza a top formajat.
Neked az sem lenne elég ha film minõségû lenne :) Nem értem miért lovagolsz ennyire ezen a grafika dolgon, bõven elég a W2 szint is ha van tartalom, jó történet és nem fullad unalomba meg még pár dolog de a grafika egy jó RPG-nél nem létkérdés.
valami fullos fejléc banner? GYIK/FAQ? házigazda választás?
házigazda még ráér, azt ha jól rémlik, akkor olyan 500 komment után lehet kérvényezni... bannert / FAQ-t össze lehetne állítatni, és kitetetni moderátorokkal
Új információkat kaptunk a harcrendszerrõl és a játék nyílt világáról.
A Witcher játékok mindig is híresek voltak szokatlan harcrendszerükrõl. Így lesz ez most is. Micha³ Platkow-Gilewski a CD Projekt RED marketing osztályának vezetõje megosztott néhány információt a harcrendszerrel kapcsolatban. A fejlesztõk úgy gondolják, hogy Geralt harci képességeinek fõ eleme, hogy képes felvenni a harcot több ellenféllel egyszerre.
"A The Witcher 2-nél mindenki azt mondta, hogy a harcok nagyon árkádosak voltak. Ezúttal úgy döntöttünk, hogy több hangsúlyt fektetünk a taktikára, hogy így megadjuk a játékosoknak a harc fölött való teljes irányítás érzését. Pontosan ez a célunk." - jelentette ki Platkow-Gilewski.
A CD Projekt RED a játék nézetét is átdolgozza, hogy mindig a legjobb rálátásunk legyen a harcokra, így az is észrevehetõ lesz ha valaki éppen hátba akar támadni. Az ellenség arra fog törekedni, hogy Geralt-ot körülvegye. A hírek szerint a játékban a fejlesztõk valódi vívási technikákat is felhasználnak, amelyekért speciális szakértõk felelnek, sõt a CD Projekt RED-nek még kaszkadõre is van. Ezeket a technikákat Geralt ellenfelei használják majd. Geralt maga egy új, kitalált harci technikát használ majd, amely ugyan jól fog kinézni, de a valóságban nem használható.
"Geralt különbözik másoktól. Gyorsabb és erõsebb mindenkinél, így a harctechnikája is különbözik." - tette hozzá Platkow-Gilewski.
A harcrendszer mellett Micha³ Platkow-Gilewski beszélt a The Witcher 3 nyílt világáról is, amely mint tudjuk hatalmas lesz és így mindenki a Skyrim-hez kezdte el hasonlítani. Platkow-Gilewski elmondta, hogy ez az összehasonlítás felesleges és megalapozatlan.
"Nehéz nem emlékezni a Skyrimre. Viszont a mi hozzáállásunk a játékhoz teljesen más. Amit õk létrehoztak az egy nyílt világú szerepjáték. Az amit mi készítünk - egy történet orientált nyílt világú szerepjáték. Nekünk mindig is a történet volt a fõ szempontunk. Történet alatt nem csak azt értem, hogy mi megy végbe, hanem a döntéseket és azok következményeit, morális problémákat, jó vagy rossz minõségû NPC-ket. A velük való találkozás után megértitek majd, hogy kik õk és miért teszik azt amit tesznek. Nekünk ez a legfontosabb."- Gamepod
Az utolsó bekezdés nagyon biztató a jövöre nézve.
Kicsit a korábbi írások alapján amit olvastam tartottam tõle Geraltot kicsit szuperhõssé teszik. A regény alapján pont érezhetõ nem a tömeg elleni harcra van kitalálva. Hanem speciális feladatokra. 3-4 ellenfél már komoly veszélyt jelenthet Geraltra. Ha a meglepetés nincs mellette.Remélem azért jól megoldják, aggódni azért nem aggódok annyira ismerem ezeket már a hard fokozat az ténylegesen hard lesz :)
Két részen keresztül már feltápoltuk Geraltot :) Bár gondolom itt is az elején lesz menekülés rendesen, a végére meg félistenként vágunk le mindenkit. Amit én kiolvasok az interjúból, az inkább az, hogy szeretnék a második részben mûködõ "ha kettõnél többen jönnek akkor addig bukfencezek körbe körbe, amíg be nem tudok vinni egy gyors ütést, majd tovább bukfencezek"-et elkerülni, és valamivel irányíthatóbb rendszert bevezetni. Engem inkább az a kamerakezelés gondolkodtat el, amivel láthatjuk a hátunk mögötti ellenfeleket is, az egész harc alatt.
Pozitív dolog viszont, hogy a világot nem kukázzák a harmadik rész után, csak Geralt története ér véget ezzel a résszel.
Lehet afféle DA:O lesz legalábbis izometrikus nézetet feltételez a dolog. Lehet ezek is belevágnak abba amibe a skyrimot most modoló németek miszerint a grafikát ötvözik a Dragon age orignsel. Ez persze már eleve kisebb népszerûséget eredményezhet mint ami a skyrimnak van, de mint rpg über atom lehet. Viszont továbbra sem hiszem sztoriba lehet olyan jó mint a 2.rész, ezt már wedge elég jól megindokolta miért kétséges. Addig is egy kis ízelítõ mire számíthatunk a német modderektõl. Enderal. Persze ez más jelegû de gondolom itt is sokféle eszközt bevetnek majd az élõ npc-k megvalósításáért, wedge által betett anyagból is ez jön le nekem.
Ha szépség kell akkor Oblivion és Skyrim szarrá moddolva. De mivel gépem nincs hozzá majd egyszer max grafikán mappába vannak ezek is a sok sok más game-el együtt!
Witcher 2 alapból szebb mint ami elvárható, a modolt skyrim se nagyon éri el azt a szintet :) Nagyon nagy felbontású texturát használ a witcher 2. legfeljebb a formavilág ami neked nem tetszik az más kérdés ez nem egy csili-vili világ :) Épp ez a jó benne :)
Na de jó akkor tuti biztos ,hogy nem fog futni a játék csak 15fps-el de annyival is csak a legjobb gépeken. Mondjuk nem meglepõ, mindegyik Witcherrel voltak sebesség problémák.
Hát de ez az az elõzõ részek is vagy jól futottak vagy csak szenvedés volt, nem sokat számított mire állítottad a részletességet. Na de messze van még addigra lehet ingyen osztogatják majd a 16 magos procikat meg 128 giga memóriát :)
Ki mondta, hogy nem, de arra próbáltam célozni ,hogy drága mulatság lesz, persze ha elõttetek mindig hullik le a kamionról a felsõ kategóriás cuccokból úgy könnyû. :)
" Habár a The Witcher 3: Wild Hunt játékideje könnyedén száz órára rúghat, bõven kapunk tartalmat a megjelenés után is. A CD Projekt RED masszív hibajavításokat és sztorialapú DLC-ket ígér egészen 2016-ig. Egy kedves lengyel fejlesztõ felfedte a CD Projekt RED hosszútávú terveit, melyben a The Witcher 3 kiemelt prioritást kap. Az alapjáték megjelenése után is várható "teljesen új mechanizmusok" meghonosítása az RPG-ben, így jó eséllyel a játékmenet is tovább finomodik. Nem beszélve a cég "kisebb" projektjeirõl és a Cyberpunk 2077-rõl. A teljes ütemterv a következõ:
2013 Elindul a REDkit béta és tovább támogatják a modder-közösséget Megjelenik az elsõ olyan játék a The Witcher világán, amely nem videojáték lesz (társasjáték?) Elindul a CD Projekt RED irodája az Egyesült Államokban
2014-2016 Megjelenik a The Witcher 3: Wild Hunt a három legerõsebb platformra - beleértve a PC-t és a PS3-at Megjelenik a Cyberpunk 2077 Két kisebb (körülbelül 20 órás játékidejû), de csúcsminõségû videojáték lát napvilágot. Egy cross-platform mobiljáték érkezik, a cég egyik brandje alapján Licencelhetõvé válik a REDengine Hosszú távú The Witcher 3-támogatás, teljesen új mechanizmusok bevonásával Megjelenik a REDkit teljes verziója és tovább támogatják a modder-közösséget További CD Projekt RED irodák nyílnak a kulcsfontosságú régiókban. " -GK
Ki tudja.. ha már a cyberpunk készítõivel dolgoznak össze, tán egy valódi pnp rpg szabálykönyv várható (:
Tündérvér Megjelent! És hát jobb mit a második rész :) mindig a remény marad, majd a CD Projekt behozza amit a Bethesda elmulasztott. Hogy mûködik ez, komoly karakterek nélkül. Lesz majd egy offline rpgnk ahol az ncp-k tényleg élni fognak :) És nem csak hülye szöveget nyomni tök mindegy mit csinálsz :)
Van benne egy-két új dolog, pl Dandelion visszatér meg 10 signs lesz az eddigi 5 helyett.
így végig olvasva mindent, nem hiszem hogy jobb lesz mint a kettõ. Az maximálisan visszaadta a könyvek világát ez már elszakad részben tõle. Kicsit lehet látni pár ponton "felhasználó barátabb" pl potionok harc közben ihatók, stb,stb. Kár érte, sokat adott a hangulathoz szerintem hogy nagyon a könyvek alapján építették fel.
Hát nagyon durva 2014 elé nézünk sose gondoltam volna 2011 után ezt. De rohadt nehéz lesz eldönteni melyik lesz az év rpgje :D Most hogy a Da3 is átcsúszott. Ennyi idõ alatt már Gaiderék is össze tudnak hozni egy jó rpgt. Reméljük nem lesz annyira akciójáték mint a Mass effect 3 :) Komolyan a Bethesda ne adjon ki jövõre semmit :D Várják meg míg a többiek bemutatott tartanak mit jelent az rpg :)
Az a jó bennük hogy biztosan tudod nem okoznak csalódást. Bár apróságok vannak a potion témát még mindig sajnálom kicsit, de ez legyen a legnagyobb probléma.
" Habár a CD Projekt RED úton-útfélen azt kommunikálja, hogy a The Witcher 3-mal lezárul Rívai Geralt története, a legújabb nyilatkozatok alapján találkozunk még a mutáns szörnyvadásszal a harmadik rész után is.
Annak ellenére, hogy a CD Projekt RED többször is elhintette, hogy Ríviai Geralt története a harmadik résszel lezárul, elõfordulhat, hogy mégsem akasztja szögre az ezüstkarját olyan gyorsan. A fejlesztõk szóvivõje a Polygonnak elmondta, hogy továbbra is készítenek játékot az Andrzej Sapkowski által lefektetett univerzumban, amely kellõen kidolgozott ahhoz, hogy a The Witcher 3 után is visszatérjenek hozzá.
A harmadik részben számos történeti szálat elvarrnak majd - tudtuk meg a CD Projekt RED vezérigazgatójától, Marcin Iwinskitõl. A srácok nem ölik meg a világot és nem sétálnak csak úgy el, bár kétségtelen, hogy az új produktum egy hatalmas fináléval zárul.
John Mamais producer hozzátette, hogy a gyengébb nem nagy tisztelõje, Geralt újra megjelenik majd a jövõben, "egy kisebb szerepben". Bár még konkrétumok nincsenek, sõt a fejlesztõkre is hosszas megbeszélések várnak, esélyes, hogy hõsünket egy új játékban is viszontláthatjuk. Reméljük, hogy ez a "kisebb szerep" nem egy mobiljátékot takar, hanem igazi folytatást, vagy mellékágat.
Ne töröld le a korábbi mentésedet! Hasonlóan a BioWare játékaihoz, érdemes lesz megõriznünk a The Witcher 2: Assassin's of Kings PC-s mentéseinket is, elvégre importálhatjuk azokat a The Witcher 3: Wild Huntba. A srácok még nem tudják pontosan, hogy ez a lehetõség mûködni fog-e az Xbox One-os verzióval, ha minden kötél szakad, akkor az elsõ indításnál valamilyen háttértörténetet választhatunk PS4-en és a Microsoft konzolja esetében is.
A The Witcher 3: Wild Hunt 2014-ben jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. "-GK
Nem sokat látni a minöség miatt... Nem igazán örülök az ilyen szeparált effekteknek mert az amd tulaj is ugyan annyit fog fizetni a játékért neki is járnának ezek a ficsörök, mondom ezt ugy, hogy sose volt amd kártyám.