A szerzõt kérdezném, hogy hány shoot 'em játékot tolt végig élete során?
Csak azért, mert erõsen casual szagú a cikk. :-/
A hibákról is essék szó, mert egyáltalán NEM jelentéktelenek EBBEN a stílusban!
1. Jó sztori, de kár volt erõltetni, mert rémesen sekélyes a karakterek kidolgozása, így csak random nevek az egyes pályák közt. Nem adnak motivációt, a fekete alapon elhelyezett fehér szöveg átvezetõ gyanánt meg édeskevés.
2. Nem tûröm el a FELESLEGES, ÉRTELMETLEN káromkodást egy játékban. Teljesen felesleges volt és jól le is húzza az összképet.
3. Messze, messze nem vagyok HC bullet hell/shoot 'em up gamer, de azért pár klasszikusba én is keményen belekóstoltam (R-Type, Uridium, Commando, Contra, Ikaruga, Space Inveders + Extreme, Outland, Metal Slug összes része) de az a játék gameplay terén számos LÉNYEGES sebbõl vérzik:
a, Lövedékek színe. Sokszor beleolvadnak a háttérbe, túl kicsik.
b, Mi ez az atomgáz felbontás? 1280x544(WHAT THE DAMN FUCK???????) 2 fekete vastag csík a full hd kijelzõn... csodás.
c, Hitbox. Nem értem még mindig, hogy most pontosan, hol is van a hajóm
a "térben" biztonságban, mert sokszor eléri a szárnyát a lövedék, de nem történik semmi. Ahogy azt sem értem, hogy baxott nagy boss harcoknál miért fél centi rész sebezhetõ csak?
d, Qrvára irritálók a 1.5 percenkénti SEMMITMONDÓ átvezetõ dumák.
e, ...melyeket még el sem lehet nyomni, csak pörgetni.
f, Egy hit és elvesztem a firepowerem, gyorsan vissza akarom szerezni, nyilván még többet vesztek... ez még nem is lenne akkora katasztrófa, de qrva sokáig tart újra ütõs firepowert összeszedni. Egyes pályák nevetõsek magas firepowerrel, míg mások vérvizelõsek... persze nem normalon.
g, Logikátlan lövedék patternek. Néhány egyszerûen kikerülhetetlen. Ez a stílus nem errõl szól!
h, Suta lvl design. Nehéz néha megkülönböztetni a repülhetõ teret, a halálostól.
4. Zenék. 5 csillag. Na neeee... Jellegtelen, nem illik az adott pályához, prüntyög a háttérben. Adrenalinbomba zenék kellettek volna... hiába a nagy név, úgy fest Silent Hill-hez füllik csak a foga/tehetsége.
5. Túl gyakori boss harcok. Rémesen kevés az átlag ellenfél a rövid pályákon, így hiába vagy ügyes nincs elég idõd megerõsödni. Nem jól balanszolt. Ha már 1 hittel elvesztem a firepowert, akkor hosszabb pályák kellenének ahhoz, hogy újra picit feltankoljon az ember.
7. Bénán átgondolt idõlassítós téma. Számtalanszor haltam meg azért mert a játék MEGTOROLJA ha taktikázol! Megtorolja, hogy szépen kikerülöm a lövedék sorozatokat és akkor lövök, amikor biztosra tudok menni, amikor biztos nem sérülök... jah, csak közben elment 10-15 mp, pedig nem sebezõdtem, elkerültem a lövedékeket és sértetlenül felrobbanok, mert lejárt az idõ ^^
8. Szép, de mégsem bír átütõ hangulattal.
Várjuk az IG-t inkább, abban mesterek a t. fejlesztõk.
Szerintem klassz játék lett de néhol iszonyat könnyû, pedig én eléggé casual játékos vagyok. Ha jól láttam nincs easy fokozat, normal és hard van így tényleg az az érzése az embernek normalon mintha egybegyúrták volna az easy-vel, néhol azért nehezebb de összességében könnyû viszont még így is szerethetõ játék. A szinkron szvsz jó és a grafika pedig kiváló.
Neki csak az a baja, hogy pöcs vagy, mit nem lehet ezen megérteni?
Jó dolog a szinkron, örülünk is neki, kár hogy olyan 'steril', meg úgy az egész párbeszédesdi olyan lassú, hogy halálra unom magam rajta, el is nyomkodtam már egy idõ után.
A játék nem túl nehéz, fõleg ezzel a lassítással. Eltalálnak, eldobok vagy 10 poweruppot, majd belassítok és szépen visszaszedem mind ... érdekes :)
A grafika szuper, akárcsak a hangok (full magyar)! Nem igazán könnyû, de szerintem úgy nem is lenne jó. Aki csak egy kicsit is szereti az ilyen arcade jellegû lövöldéket, annak kötelezõ darab!
csak kb ott bukik a dolog, hogy elveszted minden creditedet és kezdheted a legelejérõl a játékot... hát persze...