Te a játékújságíró Ender vagy, vagy csak neked is Scott Card ihlette a nickneved? Amúgy ha ironizálsz, nem értem, mert hülyeséget beszélsz. A Crysis-t nem konzolra fejlesztették, max a második résznél volt alap a konzolos verzió, de egyrészt a PC-s még dx9-ben is jóval szebb volt (a konzolos paramétereket csak konzolparanccsal lehetett pc-n elõhozni és egy 6-7 éves vga is elboldogul vele), másrészt azért az egész mezõnyt figyelembe véve is megállta a helyét 2011-ben, csak az elsõ részhez képest butult nagyot szegény.
Másrészt meg, bár a PS1 korában volt utoljára konzolom, ahogy én látom, nem kéne szidni a konzolosokat: az fps nem az a mûfaj (aki az fps rts rpg stb. titulusokat stílusnak hívja, az kokit kap a fejére, a közös, nemzeti ostobaság még ostobaság marad, ezek mûfajok, nem stílusok), ami messzemenõ szellemi csúcsokat döngetne: rakás szar reflexjátékok felszínes vagy kikapcsolódni vágyó embereknek. Az a kevés kivétel (Stalker, System Shock, Deus Ex, Half-Life) sem oszt, nem szoroz, volt, vagy portolható lett volna konzolra mind. FPS témában aztán nincs létjogosultsága a pc-s elitizmusnak, arra mérget vehetsz. :)
@seth: igen, és mint bizonyára te is tudod, a PC-s játékok 90% port, aminek szintén ótvar a grafikája, beleértve a Crysist is. mert eredendõen a konzolokra fejlesztik. engem zavar, hogy minden játék lebutított grafikájú, mert a nyomi konzolokhoz idomítani. nem a grafika számít, de miért lenne az baj, hogy egy játék kihasználja PC hardvert?
@tomboy: a konzoljátékok sosem az intelektüell játékost célozták, a játékok az elmúlt években, köszönhetõen annak, hogy eleve konzolra készülnek, jóval igénytelenebbek, egyszerûbbek lettek. mert idiótáknak gyártják õket. nem feltétlenül idióta minden konzolos, de a tesztcsoport, akik alapják a fejlesztõk és a kiadók dolgoznak, egész biztosan az. és ennek a PC-sek is isszák a levét.
emlékezzünk. én amúgy nem értem: ez is promócióval gondolom bõven 9 számjegyû összegbe került (usdben). nem értek a játékfejlesztéshez, de mint laikus, úgy gondolnám, megvan a motor, a modellek, a vickek-vackok. a plusz tartalomhoz nem kellene más, mint +sztorit írni, színesíteni a környezetet, + szinkront felvenni - mindez a teljes addigi költségnek pirinyó hányadát tenné ki és a játékosok sokkal több tartalmat/élményt kapnának a pénzükért. na jó, behozza az árát így is, szóval a fejlesztõket nem sajnálom. a vásárlókat már kevésbé értem. újra ilyesmit szerintem nem sokan játszanak. egy átlag crysis vásárló (vagy cod, vagy moh vagy akármi rövid szingli játékidõvel) hány órát multizik átlagban? beletesz annyi játékidõt, hogy tudja igazolni magának a játék újonnani árát? és ha már itt: jobb annyival a crysis 3 multija mint a második részé (vagy a cod yz mint a cod xy), hogy érdemes legyen rá beinvesztálni (nem grafika - játékélmény)? vagy az újjal játszanak a haverok is, nekem is kell? félreértés ne essék, nem kötözködni akarok, tényleg nem értem. akinek van pénze, vágyik rá, vegye meg tõlem nyugodtan. csak nem értem az okokat, amikor ezer jobb (nem szebb) jelent meg a múltban és fillérekért dobálják az ember után. emlékszem, mekkora volt a felháborodás, amikor a red faction 2 4-5 órát ígért. akkor úgy tûnt, ez tévedés, bukta. fene se gondolta volna, hogy ez lesz a sztenderd. én is veszek amúgy rövid játékokat, játszom is õket - annyiért amennyit megérnek: pár fillérért sztímen.
Ha veszik az emberek, akkor megéri leprogramozni egy játékot, hogy aztán a játékidõ 5 óra legyen csak. Jó meg ott a multi.
Ebben a videóban aki játszik az minden ellenfélnek tudja a pontos helyzetét, már azelõtt odazoomol, hogy kiderüle, hogy ott van valaki.
És akkor emlékezzünk most mindannyian azokra a játékokra, amikkel hetekig voltál el, nem egy délután alatt vitted végig, ahol nem a grafika számított, hanem a jó játékélmény... :(
Mert a te IQ-d biztos óriási lehet az általánosítással Ne érts félre nincs konzolom, nem azért írtam mert magamra vettem volna, csak egy kis megjegyzés, hogy butaságokat ne irkálj mert rád nézve gáz.
Szép a grafika nagyon amúgy, de mondjuk az elsõ 2 részt is minimum grafikán vittem végig szóval nem a látvány miatt játszottam végig, hanem mert leláncolt a gép elé. Ha a C3 is olyan lesz akkor nem lesz gondom vele.
egy átlagos konzolos IQ bajnok ennél tovább amúgy sem tud figyelni.
Egy techdemotól mit várnak? Itt a grafika a lényeg, arra kell recskázni.
kár, hogy a tûz + füst nem tükrözõdik a vízben no majd 2-3 generáció múlva :)
A fejlesztõk minden esetben hosszabb játékidõt mondanak, mint amennyi valójában. Bármelyik játékról is legyen szó. Szóval nagyon valószínû, hogy az az 5 óra valóban 5 óra.