Egyet értek, 8 mag akármibõl bõségesen elég szerintem is. Egyedül talán a králytek képviselõje sopánkodott a hw miatt. De õk köztudomásúan kicsit túl becsülik egy átlag pc, illetve önmaguk képességeit.;)
Szerintem ahol kihasználják a hardvert igazán azok bajosan mennek az eltérõ felépítés és programozás miatt. Dehát kérdés, hogy a PC változatban mit valósítanak meg belõle és hogyan. Tehát valamilyen szinten biztos futni fognak - legalábbis ugye ami nem exkluzív.
8 magos cpu, 18 GCN magos GPU (AMD jaguar CPU ), 8GB gddr5 RAM. A processzor rész elsõre gyengébbnek tûnik, mint egy csúcs játék PC-jé, azonban a memória, hogy nincsenek szûk keresztmetszetek olyan, hogy hasonlót sem látni pc-n. Leg csúcsabb videokarin is max 6 GB memória van, de a ps4 8 GB-jából 1-2 GB biztos, a rendszeré, meg a játék fõ progijáé lesz.
Szal, ha csúcs PC-d van, akkor menni fognak, ha tecsó gazdaságos, akkor alacsonyabb minõségben igen.
végülis lehet már tudni pontosan milyen specifikációja lesz a cuccosnak? Érdemes-e reménykednem hogy a mostani PC-men fognak-e majd menni a nextgen játékok...
Nah az is kiderült, hogy 400 font a PS4
Hát Japánhoz még nem szóltak a ps4 kapcsán, sehol egy új Yakuza, Ni No Kuni, Tales Of XY, Atelier alchemist YX, Disgaea, Koei Warriors, IdolM@ster rész.
Gondolom a TGSen jelentik be ezeket, hogy muzsikálnak majd PS4en, ha nem akarnak visszavonulni a Japán piacról, mint tette a microsoft.
Az ilyennel csak te égeted magad, nem a Sony. Senki sem akad fel azon, ha egy japán akcentussal beszél. Fõleg nem abban az országban, ahol kormányzónak választottak meg egy férfit, aki 40 éve amerikai állampolgár, de még mindig német akcentussal beszél.
Azert linkeltem A10-et az osszehasonlitasban, mert a Ps4 devkit-ben ez a CPU volt.
Lehet megnezni mennyit er az AMD csucsprocesszor jatekok futtatasahoz (a tesztben ott szerepel a 8350): http://prohardver.hu/teszt/amd_fx-8320_fx-6300_es_fx-4300_teszt/jatekok.html
Nem tudom, hol voltal az elmult evekben de egyket dolog megvaltozott. Az utolso versenykepes processzora az AMD-nek a phenom II volt. A bulldozer alig multa felul, a Piledriver pedig egy rancfelvarrasa ennek. Erosen threadelo alkalmazasok kozott is csak elvetve talalni valamit, ami kiegyenlit. Nem akkora szerencsetlenkedes, mint amit az Intel csinalt a P4-el, de majdnem.
Ekozben az Intel megcsinalta a Sandy/Ivy bridget amivel rendesen elhuzott teljesitmenyben, alacsony fogyasztasban, es ertekben (teljesitmeny/ar).
Azért ez elég messze van a pc-tõl, az összes hasonlóság kimerül a CPU x86 utasításkészletében! Kicsit nézd már meg jobban a hardver felépítést; ilyet PC-bõl nem raksz össze az tuti!
Hát ez így elég gáz. Mi a fenét fejlesztettek ezek 4/5 évig? De most komolyan? Mekkora pénzt költhettek el arra, hogy a végén összeraktak egy felsõ kategóriás gamer PC-t, és beleraktak pár extra szolgáltatást (ez a share baromság).
Szerintem az történhetett, hogy a Sony összerakott egy PC-t, amit kiküldött a játékfejlesztõkhöz (mert egy játékot több évig fejlesztenek... ugye) hogy a PS4 kb ilyen erõs lesz, ezzel tervezzenek. Aztán mivel giga szopó van a Sonynál, egyszer csak aszonták (japánul): "A faszt fogunk valami forradalmi hardvert összerakni, a PS4 a teszt PC lesz, amit összeraktunk. Moncsicsi, te meg tervezz valami dögös házat hozzá, oszt jónapot"
jaja óriási parasztvakítás ment a shown. Ez volt a csúcs, egy egy éves (nem is nagy szám) videóval kiállni, bazmeg... XD
Egyébként a Bungie-nak mennyit fizetett vajon a Sony, hogy otthagyják a Microsoftot?
"A Square Enix következik. Yoshihisha Hasimoto lép a színpadra. Nem játékot mutat be, hanem egy demót, a PS4 grafikus képességeit prezentálva."
Ezzel az a baj, hogy már érges rég láthattuk és nem PS4-en. Szóval kétlem a PS4 képességeit bemutatná.
"Ennek segítségével PS4-es játékunkat áttehetjük Vitára"
Úgy érti a szerzõ, hogy gyakorlatilag a PS4-en futó játék irányítható a PS Vita-n. Nagy kunszt a tegra 4 bemutatón ezt NVidia PC és telefon/tablet között megcsinálta.
De, talan, majd, egyszer.....under development (mondjuk a konzol sem jelent meg meg:D) De amugy is ott lennek vele ahol a part szakad, a la MS...allando netkapcsolat minden szarert. Egyszeruen zsigerbol utalom az ilyesmit:D Nem aert mert mindent warezolok (pedig de:D) hanem mert semmilyen elonyet nem latom, csak hatranyat...Nekem mint vasarlonak semmilyen szempontbol nem elonyos, de az esetleges hatranyokert semmit nem kapok cserebe.
Nem lesz visszafele kompatibilis az eltero architektura miatt...nekem ennyi volt, koszonjuk a reszvetelt, ugy tunik ezt a konzolgeneraciot is kihagyom 1 az 1-ben:D "In a roundtable conversation with journalists, President of Sony’s Worldwide Studios noted that PS3 games of both the retail and downloadable variety will not be compatible with PlayStation 4, at least not natively. In other words, your PS3 discs won’t work in the new console nor will the games you downloaded. This means that hits like Journey, The Unfinished Swan, Shatter and hundreds of other games available in the digital space will not be carried over to PlayStation 4 in addition to the collection of PS3 discs sitting on your shelf.
There’s a catch, though: emulation. The PlayStation 3 doesn’t read PlayStation 2 discs (at least not anymore), but it can play PS2 games via the PlayStation Store in an emulated environment." Emulacio vagy sem, aki megvette a Ps3 gammakat lemezen, az beszopja...
Egy biztos. A japánoknak a bemutatón megint sikerült beégetni magukat. Annyira szerencsétlen, hogy megjelenésükkel megpróbálnak egyszerre a japánokhoz és a nyugatiakhoz is szólni, de a vérgáz kiejtésüknek köszönhetõen a nyugatiak max kiröhögik õket, a japánok pedig szart sem értenek abból, amit mondanak.
Ezt még tetézte egy-két színpadra álló idétlen gesztikulálása és erõltetett jópofizása + az érdektelen játékbemutatóik.
Egyébként ahogy látom, az új konzolok is látványosan nélkülözni fogják az élethû fizikai modellezést. Ehhez csak gratulálni tudok. A következõ 10 év játékfejlesztési színvonala sem lesz jobb mint eddig.
Hmm. Köszi a tippet. Elolvasva a cikket az leesett, hogy valójában az egy marketingszöveg, hogy a PS4 hardvere egy felturbózott játékpécé. Semmi sem áll messzebb a valóságtól. Az egyetlen hasonlóság, hogy x86 utasításkészletû általános magok is vannak benne. Valójában lehetne benne akármilyen utasításkészletû általános mag. Igazából nem számít, hiszen az ilyen szintû utasításokat a C fordító lekezeli, a kóder esetleg soha nem is találkozik vele.
A PC-n szocializálódott kódereknek ez minden esetre egy kis lelki támaszt adhat. Többrõl nem igazán van szó.
Mert a hw valójában mindenhez jobban hasonlít, mint egy PC-hez, még egy mobiltelcsihez, vagy akár egy PS3-hoz is inkább!
Bevallom Õszíntén, én nagyon reménykedtem, hogy ps4-en már lesz valamilyen komolyabb op, pölö, mint anno a ps3 alatt futó linux, kár, h ezt a vonalat nem erõsítették, pedig most a hardver alap. :(
az Office aztán kurva mindegy melyik verziót használod??????????
a szélsõséges képletek kivételével melyik ingyenes alternatíva nem tudja, amit AZ tud????????
hehe visszatérnek szépen lassan a PC-hez... PC alkatrészekbõl rakták össze, csak azért, hogy könnyebb legyen az átírás... hehe
ÉN így látom:
válság van, lehetõleg minden platformra minél kisebb költséggel.. errõl beszélünk.
Én örülök hogy a konzol ésa PC közelebb kerül egymáshoz hardverügyileg. Remélhetõleg így pl a portolás gyerekjáték lesz, így sok kiadó hamarabb megcsinálja a jobb PS játékok PC portját.
Ezt a gondolatmenetet továbbvíve, lehetséges hogy az MS-nek az lesz a titkos dobása, hogy nem is lesz Xbox720, hanem csak egy Win8 for PS4 kiadás. Majd feltölti a Win8 store-t és mehetnek a PC-s játékok PS4-en!
Prohardveren kicsit többet meg lehet tudni a géprõl.
"Míg az M$ azt akarja, hogy csak 1 gépen használhassad a játékot, és ha az bedöglik, akkor dobhatod is ki a lemezt. (És vele a játék árát is.) Pont ugyanígy akarja, mint az Office 2013 esetén is. És ez a nem mindegy." Azért a tisztán látás végett nem árt tudni, hogy a sony-nak van pár hónapja erre érvényes szabadalma. (Egyébként nem ilyen drasztikus a helyzet, sehol egy szóval nem hangzott még el, hogy adott géphez kötõdne a szoftver, és ne lenne hordozható meghibásodás esetén.)
Szóval nem csak az MS akarja, hogy csak 1 gépen lehessen használni a cuccot, hanem a kereskedelmi láncban a viszonteladókon kívül nagyjából mindenki. :)
A fejlõdést az intel késlelteti nem kicsit. Azért fut még sok minden egy szálon, és az is cpu-n amire már rég a gpu-t kéne használni, csak ez az intelnek nem tetszik mert nem tud normálisat készíteni.
A tesztet benézted mert egyrészt az anand erõsen hajlik a pénzzel teli boríték irányába, másrészt az ott egy 4 magos 2 fpu-s amd ;) összehasonlítva egy 4 magos 4 fpu-s core i5-el, és nem 8/4-es.
Én csak reménykedem hogy a PC-hez hasonló felépítése miatt könnyebb és olcsóbb lesz portolni a játékokat (így kevés extra befektetéssel tud több bevételt szerezni potenciálisan), mert a Watch Dogs nagyon bejön, de gamepaddal tuti nem állnék le vele játszani... az ahogy a fickóra nem tudott ráfordulni célzásnál egy vicc... és sajnos tipikus.
A gép felépítésével kapcsolatban meg nem kellene elfelejteni azt hogy egy fix hardver lesz amire könnyen tudnak optimalizálni.
Én megveszem mindkettõt, ebben a generációban is megvettem. Közel sincs egy izmos pc felépítésének költségéhez és lényegében, ha egyet elsõdleges platformként használsz, akkor a másikra elég az exclusive-okat megvenni, így meg nem is drága hosszútávon.
Nah sokkal okosabb nem lettem. A Blizzardon eléggé ledöbbentem, nálam az húzócím lehetne, de ha õk PS4 a Halo, Forza, Fable meg marad boxon akkor mi a rák lesz? Vegyek mindkettõt? :)
Technikailag biztos igazad van, de a piac mindig a fogyasztók felé fog alakulni és a leakelt info szerint a MS is hasonló kategóriás vasat fog a piacra dobni ezért lényegében mindegy, hogy lesz olyan pc, ami ennél jobb teljesítményt lesz képes leadni, ha a tömegek akkor is a konzolt veszik, akkor az lesz a mérce, mert ott lehet keresni. Az öröm az ürömbe, hogy talán olcsóbban meg lehet úszni a generációváltás miatti szükséges pc upgrade-et. Feltéve, ha az ember szorgalmasan fejlesztgetett évente.
Nem. A Sony amit mai gamer pc-nek megfelelõ specifikációval kiad az nem egyenlõ egy mai gamer pc-vel! Csak mert a vas ugyanaz benne, az egész teljesen máshogy épül fel, máshogy használja fel az erõforrásokat. Nézd meg a PS3-at vagy az X360-at és nevess egy jót, hogy már 5 éve sem voltak papíron sehol egy akkori jó pc-hez. A x360 egy közepeshez képest sem. A teljesítményük mégis ott volt velük egy szinten. A konzol mindig is egy számítógép volt lényegében, csak ahogy összerakják, ahogy mûködik az egész más, mint egy asztali gép.
Ezzel csak par gond van: - a fejlodes kesleltetese szvsz gond - a legtobb (talan az osszes?) jelenlegi jatekban az egyszalas teljesitmeny a fontos. - tobb szalon sem huz el, inkabb kozelit, de meg azt is csak elvetve. Hiaba a 8 mag, ha FPU csak 4 van lasd tobbszalas tesztek: http://www.anandtech.com/bench/Product/675?vs=701 .
A ps4 devkitek amd a10-esek voltak. A vegleges proci meg ha jobb is annal - akar 50% -al, meg igy is kozepkategoriarol beszelunk.
A steamrollerig (2014?) az amd-nek biztos nem lesz utos jatekra optimalis CPU-ja. Mellesleg amd-t hasznalok kb 10 eve, nem befolyasolja a velemenyemet elfogultsag - max a masik iranyba.
Hát ezt most én nem értem. A sony kiad egy mai Gamer PCnek megfelelõ vasat és ráírja, hogy PS4?:) Ez nem valami forradalmi. PS3 azért nagyot ütött, elég nagy teljesítmény elõnnyel indult ami kb napjainkra fogyott el. Lehet megszûnik a konzol exkluzivitas? Lehet késve megkapnak a PCsek is mindent? Elvileg nem lesz nehéz átportolni. Most akkor fogom veszek egy olyan pc-t ami egy ps4 szintnek felel meg és 10évig jó vagyok?:D Ez aggasztó, mégjobban lelassul a fejlõdés. Nem tudom milyen lesz az uj Xbox de nem lettem meggyõzve arról, hogy nekem PS4 et kellene majd vennem:)Nagyon nem erre számítottam.
egyébként a specifikációknál azt írják hogy lesz benne egy 1000mAh-os akksi. Talán így oldják meg hogy az áramszünet közben is maradjon a memória tartalma.
az se semmi hogy közös video és rendszerram lesz. Ilyen még nem volt, de a pc piac is efelé megy. Sõt az apukkal már ott van, a problem csak az hogy az APUk hagyományos ramokat használnak, ami visszafogja a gpu-t mert annak az lassú, a ps4-ben viszont az egész ram gddr lesz. Lehet ez lesz az elsõ gép ahol a gpu és a cpu-t nem külön kell programozni, hanem a fejlesztõkörnyezet/fordító osztja szét a kódot a kettõ között, és a ps4-ben válik valóra az amd álma? :) Másik dolog hogy ha x86-os esélyes hogy vinfost is lehet haxolni rá, így egy ps4 kiváltja a konzolt és az asztali pc-t :)
Steam esetén, csak egyszerre lehet egy gépen fent a játék, de azt felrakhatod másikra is, ha gépet cserélsz, és letörölted/revoke-oltad az elõzõ géprõl. Jó esetben meg 1-2 hardver cseréje nem hoz magával újraaktiválást, bár nem ez a jellemzõ már sajnos. Míg konzolnál nem volt megkötés, hogy hány gépen játszottál vele multi nélkül, az eredeti lemezzel. (kölcsönadtad, bedöglött a gép és vettél másikat, vagy toltad a flashelt gépen is.) Mivel a játék multi-s része csak egy acchoz van kötve, mint a Steam-nél is, de elvileg ha másik konzolon léptél be, ott is használhattad a játékot online. (Jól sejtem? Net nélkül is megy a single konzolon nemdebár? PC-nél viszont nem mindig.) Míg az M$ azt akarja, hogy csak 1 gépen használhassad a játékot, és ha az bedöglik, akkor dobhatod is ki a lemezt. (És vele a játék árát is.) Pont ugyanígy akarja, mint az Office 2013 esetén is. És ez a nem mindegy.
Az nem rossz. Gyakorlatilag videokatyara optimalizalt ram-ot kap a cpu is. Ez foleg sokmagos gepek eseten idealis. Egyebkent ahogy nezem siman szoftverbol mehetne a cell (ps3) emulacio, mert 2 db x86-os cpu mag elviszi a teljes cell cpu-t. (az egyik a ppc-s egyseget, a masik az osszes segedprocesszort)
"Akkor most melyik?"
Semmi nem akadalyozza meg az os-t abban, hogy egyszer lementse magat disk-re, majd e melle meg keszenletbe is rakja magat. Ha elmegy az aram, akkor disk-rol all fel (lassabban), ha meg nem, akkor csak visszkapcsolja magat teljes teljesitmenyre. Egyebkent suspend to disk-et mar az os/2-es 3-as valtozata is tudta atx-es alaplapokon (ibm ps rendszeru gepeken), tehat ez egy osoreg feature.
"És, ha minden igaz, nem lesznek a játékok korlátozva, vagyis ha megunod eladhatod/kölcsönadhatod õket. Ha, az MS meglépi azt hogy 1 gépen lesz csak használható, akkor azzal csúnyán is bukhat, maga alatt vágja a fát, és ez akkor a PS4 malmára hajthatja a vize"
A piac teljesen efelé tendálódik. A Steam is ugyanezt tudja, pont a Sony maradna ki a buliból? :)
Nem DDR5 van benne (ugyanis az még nem létezik), hanem GDDR5 (ami a DDR3 egy változata).
A cikkben ez áll: ...hogy a Power gomb megnyomásával (azaz a gép kikapcsolásával) az aktuális játék automatikusan benne marad a memóriában és amint újra bekapcsoljuk, onnan folytatjuk, ahol elõtte befejeztük. Nincs több elveszett mentés vagy áramszünet miatti újrakezdés.
Máshol meg ezt írják: A PS4-nek lesz egy altatás funkciója is, amikor a konzol teljes egészében kikapcsol, mindössze a memóriákat látja el árammal a készülék, így bekapcsolást követõen onnan folytathatjuk a játékot, ahol utoljára abbahagytuk.
Akkor most melyik? Mert ez így nem egyenlõ a PC-s hibernálással, ott ténylegesen áramtalaníthatod a gépet. Míg ez a megoldás, inkább a "Készenlét"-tel egyenlõ, ha elmegy az áram, akkor lõttek a játéknak/mentésnek. (Hacsak nem olyan memória lesz benne pluszban külön, ami áram nélkül is megõrzi a tartalmát, mint a pedrive/ssd/memkari cuccok.) Miért nem a HDD-re ment inkább, és kikapcsol?? Vagy ez a hibernálás csak Microsoft (Windows-ok) ficsõr, más nem használhatja?
8-16GB RAM: Hát, van már pár olyan program ami képes lezabálni ennyi memóriát. (7-Zip x64 például, 3D-s grafikai/videószerkesztõ programok.) Játékok is, ha rendesen vannak megírva 64bitre.
És, ha minden igaz, nem lesznek a játékok korlátozva, vagyis ha megunod eladhatod/kölcsönadhatod õket. Ha, az MS meglépi azt hogy 1 gépen lesz csak használható, akkor azzal csúnyán is bukhat, maga alatt vágja a fát, és ez akkor a PS4 malmára hajthatja a vizet.
Azt azért vegyétek hozzá, hogy egy konzol az nem pc, 100%-osan ki van optimalizálva, hogy erõforrás csak a játékra menjen le, ne legyen semmi a háttérben. Ezért van az, hogy a régi x360-as pl. évekig a PC-élvonallal együtt haladt és lényegében azt a szintet csak nagyon drága pc felépítésével tudta valaki megközelíteni.
Amikor meg összerakják a konzolt, akkor az árra is figyelni kell. Persze, tehetnének bele mindenbõl a lehetõ legjobbat, csak ki akar $1500-as gépet, amikor $500 felett lényegében eladhatatlan minden. Én inkább azt szeretném, ha nem lenne 8 éve konzolciklus ebben a generációban.
Egyébként a PS4 pc-s szemmel nagyon jó hír: lényegében egy pc a ps4 is, tehát a portok könnyen mennek majd a két platform között, azaz valószínûbb a több pc-s játék.
Share gomb ???????????
Elõzõ generációnál is kb ez volt. Viszont nincs ott a Windows, mint beépített lassúsággenerátor a gép meg a játék között. Ez nagyon sokat számít.
"-also kategorias CPU (legalabbis egy kozepkategorias intel ivy bridge-nel jelentosen lassabb jatekhoz)"
inkább egál, az is akkor ha a cucc kevés szálat használ, amúgy sok szálon elhúz az amd...
"- kozep kategorias GPU (7850 -hez hasonlithato teljesitmeny)" semmi gond, az elõzõ generációnál az azelõtti pc-s gpu generáció középkategóriás chipje került a konzolokba...
az igaz, hogy a szimulátorokat általában olyan emberek készítik akik a fizikához értenek a programozáshoz nem annyira (ez látható a gépigényeken meg a stabilitáson, én ezért hagytam a picsába mert unom hogy állandóan dupla olyan erõs gép kell a szimekhez mint bármi máshoz), de tuti hogy bõven sok 8 giga azokra is.
Egyébként ez konzol, nincs egy fos vindóz köztük ami kapásból felzabál 2 giga memóriát.
Jelenlegi PC configokhoz hasonlitva - also kategorias CPU (legalabbis egy kozepkategorias intel ivy bridge-nel jelentosen lassabb jatekhoz) - kozep kategorias GPU (7850 -hez hasonlithato teljesitmeny)
Elorelepes a regi generaciohoz kepest, de ez mar rovidtavon is vissza fogja fogni a fejlodest szvsz.
Itt a lényeg. Ott nincs ez a kategória, amik amúgy is baromira RÉTEG "játékok".
"Kb. egy 2 éve érezhetõ csak az, hogy a konzolok már szenvednek többnyire az új játékoktól." Már ha nem nézzük, hogy tulajdonképpen sosem tudtak normális sebességgel tényleges fullhd-t produkálni, csak valami upscale bénázást, de ehhez a ramnak kevesebb köze van.
A mem elsõ sorban nem is a futási sebességnél mutatja meg áldásos hatását, sokkal inkább olyan "apróságoknál", mint a textúra felbontás, pályaméretek és részletesség, mennyi idõnként kell loading feliratot bámulni, vagy csõ részbe vezetni a játékost, hogy a háttérben streamelve betöltõdjön a következõ pályarész, esetleg mennyi láthatatlan fal kell legyen.
Flight Simulator X :) Miatta lett nekem is 8GB DDR3-am :D
Én nagyon vártam egy Gran Turismo finomságot, de nem volt. Ez az autós bigyó pedig nem olyan pofaleszakadós, mint most a Forza 4 az Xboxomon. Személy szerint csak autós progi miatt vettem volna PS4-et, de asszem akkor maradok az Xbox-Forza vonalon. Annó ezért lett X360-am is, mert a PS3-ra a Gran Turismo nagyon gyengus lett (kivéve a füst effekt :D ). Elõtte PS2 volt, a PSP pedig még mindig meg van :D
Amíg a multiplatform fejlesztéseket behatároljta a konzolos HW, addig nem nagyon fogsz ilyet találni. WoW-nak van mondjuk 64bites binárisa, az úgy táplálkozik is szépen
Az alap állítás persze ettõl még, miszerint _jelenleg_ kell a 16G ram nem túl reális.
Kár hogy nincs már itt version fórumtársunk, aki a PS3 megjelenése elõtt azt jósolta, hogy a Cell procikkal évtizedekre odavernek a pécés világnak! :-)
Komoly a kérdésem:
Tessék mutatni olyan PC-s játékokat, melyek futása közben 6-8 GB-ot igényelnek.
A játékok gépigényének gyors növekedése mögött általában ott szokott lenni a hardvergyártó cégek lobbija, viszont ez szerintem kizárólag a videokártyát és a processzort érinti mint sem a RAM -ot. A RAM -al most az a helyzet hogy elkezdtük kinõni a 4 GB -ot, ennek nagyjából van realitása, de hogy a 8 GB kevés lenne az nonszensz. (majd pár év múlva)
Lehet néhányan azt mondjátok kevés lehet a 8 GB, de gondolom a konzol tervezõi azért nem hülyegyerekek, s átgondolták, s valószínûleg elég lesz az jó ideig :)
Most csak az en figyelmemet kerulte el, vagy tenyleg nem volt kepes a Sony a termekenek bejelentese napjan EGYETLEN fotot (esetleg magat a termeket urambocsa) mellekelni??? Net szerte nem talaltam egyetlen kepet sem, szoval nem gondolom, hogy az SG cikk lenne hianyos?!
640 kByte memória mindenre elég kell, hogy legyen.
"A 8GB DDR5(!) bõségesen elegendõ a nextgen konzolokba." Most még. Azért nem árt, ha ez kb az életciklusa felénél is elmondható, de ezt majd meglátjuk. 8G azért már használhatónak hangzik, végén még éles textúrák lesznek a játékokban.
Jelenlegi konzolgenerációba is "bõven elég" volt az 512MB ram, aztán ma már egy alsó-középkategóriás mobil telefonban több van, a gépeket meg visszafogja, mert kevés a memória a textúrákra.
Én nem értek a vashoz, de ha egy új gen. konzolba csak 8 GB RAM lesz, akkor én vakarom a fejem. Nekem a mostani gépemben van 16 GB. Nem volt drága, ellenben igenis szükséglet sajnos...
Impresszív képességek, az új Killzone büntet! Bárcsak magát a konzolt is villantották volna.
Ez igy egy korrekt pc-s jatekgepnek tunik. A 8GB rammal eleg magasra tettek a mercet a steambox elott, de lehet ez ma mar filleres alkatresz. Mindenesetre erdekes, hogy x86-os alapokon dolgoznak, ugyanis ez azt jelenti, hogy az o gepuk lesz az elso ahol bekapcsoljak az x86-osok zarolt firmware opciojat, amikor csak a gyari elotelepitett os-el boot-ol a gep. (az apple is tamogatja, de ok nem aktivaltak, a pc-ken meg joreszt alapbol nincs is tamogatva) Ha nem kapcsolnak be, akkor meg lehetne windows-t vagy nem gyari linux-ot rakni a gepre... (a ps3-ason is egy sony linux van) Erdekes lenne ha beraknak az android kompatibilitast is (a technikai lehetoseg megvan ra), mert akkor meg tobb jatek menne a kozonolon. A videokartya tipusa majd erdekes lehet meg, az uj xbox adatainak fenyeben.
ps: A jatek stream-eles lehetoseget a nintendo wiiu-bol vettek at, mint ahogy a pozicioerzekelos technologiat is. A power gomb viszont csak hibernal mint minden sima pc-n, tehat aramszunet ellen nem ved, csak ha meg elotte nyomjuk meg.
Én csak azt várom, hogy megjelenjenek már ( mármint a PS4 és az Xbox720 ), hogy végre lenyomják a "régi" konzolok árát és vehessek egy Xbox360-at kinect-el :D