Game pass után, most ps + -ba került a game. Felkészül humble choice!
változtattak sokat rajta. Elég az animált gif-t megnézned kicsit lejjebb... na az egy lekörözött AI volt.. - jelenleg már csak egy gubanc van, az AI kissé eltúlzott tapadása, de végül is nem tragédia, nem feltétlen kell expert-n használni.
Sikerült kipróbálni végre. Nem tudom jogos volt-e a sírás előtte, de a jelenlegi verzióval nincs gond. Mindent maxra tekerve (car handling, damage, game ai) teljesen élvezhető. Nem szappantartó-fizika, nem lehet eszetlenül tolni, törtek a dolgok rendesen. Nem vettem észre, hogy utazott volna rám a gép, ők is hibáznak és küzdenek egymással.
1giga frissítés jött.
Nekem igazából a régebbi verzió tetszett a legjobban, az elöző oldalon csináltam 2017-ből egy laposkás videót (#227), az viszont nagyon jól látszik ahogy teltek a körök hogy mi minden került a pályára, és egy röccenés se.. és az irányítás is jobb volt, sok volt az ütközés az alkatrészdarabokkal.
A mostani verzióban sok olyan ütközés van amit csak grafikailag jelenít meg, ami viszont nem változott, az ez:
Mármint hogy AI nem lök ki másik botot? Kilök most is és régebben is, ..és régebben is nagy köcsög volt az AI mert akkor is te voltál a préda a mezőnyben. De most jobban, ..tegnap fiamnak elindítottam egy 45 körös ovált, ő ment a terepjáróval, 23 AI meg fűnyíróval...gondoltam had örömködjön + keres nekem pontokat. sok kör hátrányban futott be tök egyedül,...de nem is ez az érdekes, hanem ahogy támadták a fűnyíróval a botok.. egy röhej. Legközelebb beteszem kombájnnal..
Befutott egy hotfix jónéhány hibajavítással és módosítással. Ami különösen lényeges lehet:
GAMEPLAY:
- Disabled attacker's advantage for the realistic damage mode, effectively restoring Summer 2018 mode. (Ezt mondjuk sajnálom, így Realistic módban megint túlélésre kell játszani, és nem lehet vadulni annyira.)
- For Novice and Amateur AI difficulty, reverted AI rubberbanding to Summer 2018 settings. (Öröm.)
- Increased the chance of AI raceline mistakes for Novice and Amateur AI difficulty. (Öröm. Az meg főleg, hogy különösen az új pályákon, pl. a Dirt Devil arénában Experten is hajlamosak szétröpködni és hibázni a gépi ellenfelek a tapasztalataim szerint.)
- Disabled rubberbanding for Expert AI difficulty. (Helyes.)
- Made Supervan easier to control especially with a keyboard. (Öröm.)
- Reverted the default camera to what it was in the Summer 2018 build. (Ez szintén jó, kicsit furcsa volt számomra az új nézet.)
"AI-ról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki." Ezzel kicsit vitatkoznék, azért Experten egymást is elég durván alázzák, főleg az új arénákban. Alacsonyabb szinteken nem tudom mi a helyzet, de én 30-40 játékórával korábban azért tekertem fel Expertre a nehézséget, mert azon legalább nem sínen, nyugiban vezet az AI.
"AIról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki." Ez eddig is így volt?
Én nem érzem arcade-nak, de nem érzem jó szimulátornak sem, valahol a kettő között van a csúszka. Arra figyelni kell hogy ha túl erős az autó akkor szinte kezelhetetlen, és rengeteg időt buksz a lökdösődésekben, egy fullos Tristar (vagy mi) sokkal okosabb autó versenyben, csak hát nagyobb autókhoz gyengécske. Az AI egy kcsög, egyszerűen nem lehet vele bírni expert-n néha, sima aszfalton még így sincs esélye, de laza burkolatú úton olyan kigyorsításai vannak ami a játékosnak nem elérhető, ezért utolér és mi az első dolga? kibszni az árokba. Szal kell hozzá idegzet. A töltési idővel mindenképpen kell valamit csinálni, elvész a pörgés érzése, ami a játékban egyébként megvan. Online sztem nagyon jó, mivel nem egy felkapott játék ezért egész jó a társaság aki használja.
Nah, a nagy sírásnak köszönhetően a törésmodellt visszaállítják a régi értékekre egy új frissítésben és a fejlesztők szerint nem lett hozzányúlva a szimulációs (car handling) részhez - pedig arról is megy a hiszti. Most már konzolokon is elérhető a játék és sokak szerint épp emiatt lett arcade az egész. AIról azt írják, mint ti, csak rád utaznak, bármilyen szinten, AI AI-t nem is lök ki. Régebbi gépeken sokkal jobban fut az új verzió, ezt sokan megerősítették. Illetve új pályák is jók.
igen, pont ezt akartam írni, ..ráadásul most pont ledobott pedig nagyon vigyorgós sorozat volt. Viszont át kell gyúrjam az autóimat, mert nehezen megyek előre. ... a mod-s indítás és a mod nélküli közt multiban gondolom van különbség.. még csak az egyikben voltam/vagyok benne
A töltési idők viszont mintha a korábbi többszörösére emelkedtek volna.
Az irányítással szerintem nincs gond, érdekes módon talán a törésmodell lett kicsit visszább fogva, legalábbis 2-3 kör alapján Realistic sebzésmodellezés mellett kevésbé szakadnak a járgányok (az update előtt akár 2-3 nagyobb ütközés is végzetes lehetett és darabokra hullott a vas, most 6-8 nagyobb odaverés után is vígan lehet kontaktolni).
Az új pályák egyébként marhajók, a kioldható speckós járgányok is (jó, a kanapénál kicsit rezeg a léc), és a karriermód is kapott vagy féltucatnyi újabb eseményt. Ja, és végre a karrier teljesítésével kapunk egy bónuszautót is (Venom), szóval van tényleges értelme befejezni. :D
én ma, de majd még mindjárt elindítom kicsit. Az irányítás érzésre nem változott, de valszeg a multi az ami jól tartja ezt a játékot, mert van közönsége/közössége. offline qva idegesítő az AI, nálam expert-n van de az már igazi szivatós...rád van rajzolva célkereszt.
Bocs a dupláért, csak egy disclaimer: Bár a Bugbear az új update-tel hivatalosan is berakta a magyar fordításomat a játékba, a honosítás sajnos nem teljes, a frissítés új tartalmának egy jelentős része (eseményleírások, pályanevek, stb.) sajnos angol nyelven maradtak (noha elvileg azokat is lefordítottam és átküldtem nekik egy jó hónapja). Ezek véglegesítésén már javában dolgozom, amint végeztem és leteszteltem őket, megpróbálom a frissített lokalizációs fájlt eljuttatni a Bugbearnek, hogy berakja a játékba a következő hotfix-szel. Ha nem járnék sikerrel, modként fogom közzétenni a véglegesített fájlt.
Röviden: Öt új pálya, öt új verda, valamint egy rakás hibajavítás és technikai fejlesztések. Az év hátralévő részében pedig nyolc DLC pakk érkezik majd új járgányokkal és kozmetikai elemekkel. Utoljára szerkesztette: JohnBart, 2019.08.27. 16:03:49
Adom én is. Ha valakinek sok ideje van felesbe, eléggé tudja adni az AI elleni versenyzés!
Igazából az early access öt éve alatt eléggé lemorzsolódott a multi, átlag 2-300 ember tolja online, de azoknak a fele is (számomra még mindig megmagyarázhatatlan okokból) clean racing szervereken rójja a köröket, amiken tilos a vadulás (nem vicc, engem bannoltak már szerverről azért, mert véletlenül nekikoccantam egy versenytársnak).
Szerintem érdemes megvárnod a konzolos launchot, mert azzal egyidőben a PC-s változat is kap majd egy combos frissítést. Az hátha picit feldobja majd a player countot, na meg akkor jó eséllyel kap majd egy leértékelést is a játék.
Ha csak a multi érdekel, akkor szerintem ne költs el rá most 45 eurót, mert az online vonal elég vérszegény (meg én személy szerint mindig jobban élveztem lezúzni 23 AI-t).
Sziasztok. Sokan multiznak még ezzel? Arra érdemes megvenni?
A Grass Density-t és a Particle Effects beállítást érdemes Ultra-ról visszavenni High-ra, a legtöbb pályán az segíthet a dolgon a Bugbear fórum szerint. Legalábbis rémlik, hogy másoknak is volt ilyen problémája, és ez segített nekik.
Ja, és a Mixed Class AI set is kerülendő egyéni versenyeknél, valamiért az is memory leakelt korábban nálam és mindig kidobott az asztalra, nem tudom azóta javították-e.
A Bugbearrel sajna úgy tűnik, megszakadt a kapcsolat, hetek óta nem válaszolnak a megkereséseimre, így úgy döntöttem, nem ülök tovább a honosításon, hanem modként közkinccsé teszem. A csomag innen tölthető: Google Drive link
A telepítéshez kövessétek a mellékelt TXT-ben lévő leírást, de nem rakétatudomány a dolog. Mondanom sem kell, hogy nem multibarát a pakk (hacsak nincs meg a hosztnak és a klienseknek is a honosítás), szóval ennek tükrében tessék kipróbálni. ;)
Jó szórakozást a pakkhoz!
köszi
Nem, még készül, majd remélhetőleg a következő frissítéssel kerül a játékba.
Aki backupolni akar, a profil fájlokat a mentésekkel itt találja: \Steam\userdata\[egyedi_Steam_user_id]\228380\local\wreckfest
Más: Sikerült lebeszélnem a játék vezető tervezőjével, Jannesszel, hogy elkészítem a játék magyar fordítását. A munkálatok jól haladnak, csak pár olyan szövegrész van hátra, ami valamiért nincs benne a jelenleg elérhető fordítási adatbázisban. Ha minden jól megy, a következő frissítéssel bekerül majd a játékba. Addig egy kis ízelítő:
Volt most valami patch amitől vannak fps droppok vagy csak nekem esik le néha 10 fps-re 1-2 pálya?Vagy 2GB VRam lenne kevés neki?
A steam felhőbe nem lehet elmenteni? Én sem szeretnék úgy járni, hogy újra kelljen kezdeni. Ki akarom "aranyozni" az összes pályát. Nekem így amatörön is elég kihívás manuális váltással. De élvezem. Szerintem nagyon jó játék lett és várom a további frissitéseket. Téli meg pocsolyás pályák még jó volnának. Na meg a pályarövidítős pajta bodega széttörős farmos pályák sem lennének rosszak.
Hali. Tudja valaki hova teszi a játék a mentéseket. Lehalt a win. És nem kezdeném újra.
Nagyon jó lett az új pálya, örülök neki, hogy tovább foglalkoznak a játékkal. Kíváncsi leszek, hogy a kőrajongók említette lakókocsis versenyekből meg a havas pályákból lesz-e valami végül. :)
Nemtom, Én állandóan csavargatom a beállításokat, attól függően, hogy aszfalt vagy vegyes pályát ad be. szerintem van köztük különbség, főleg az áttétel vagy mi a túró ami a váltást szabályozza. 8-as pályán szerintem a legkisebbre kell tenni, hogy legyen motorerő kigyorsításnál, mivel nincsenek hosszú egyenes szakaszok ezért a max sebesség elég alacsony.
Multival egy bajom van, hogy elég lassan töltibe a dolgokat, sokat kell várni a futamok között. Persze, állítja mindenki amit kell, meg ahogy figyelem amikor mindenki ready akkor bedobja a versenyt idő lejárta előtt is. Nekem ez a része nagyon fun, olyan ütközések, borulások vannak, hogy ihaj, majd kiesek a székből a röhögéstől :D Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.07.06. 12:07:34
Ez áll. Én a diffit állítom, autófüggő, de oválon jobb érzés. a fékerőt detto állítom, mert laza talajon eltolja az elejét ha aszfaltos beállon van. A váltót szintén autófüggő, van ahol legrövidebb, van ahol hosszú fokozatok...gondolom gondoltak a modderekre is akik összeraknak olyan pályát ahol jó ha nem pörög le. Meg erős autóknál kellhet, mert ugye el lehet cseszni, figyelmeztet is a játék ha nagyon könnyű autóba teszed a legbrutálabb motort, akkor vezethetetlen és akkor vagy lesúlyozod kasztni megerősítésekkel, vagy feltolod a váltóáttételt és zárod a diffit. Nekem ezek nem problémásak, az AI az elég gyerek, esélye nincs mert lassú, viszont hátulról rajtolva minden AI elsődleges célja hogy full kamikaze engem kicsapjon a versenyből. Ez sztem nevetséges...nincs rá jobb szó. A karriermód is, ahogy írod nagyon gyenge. elfért volna benne valami fantázia.
Üdv! Van magyar dedikált szerver is. A maprotáció még építés alatt. Esténként szoktunk fent lenni. Az alábbi néven találjátok: [EU/HU] club27 Racing Team #club27.eu Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.07.05. 18:08:40
Nos, hat év fejlesztés után úgy látszik ezt is megéltük, "megjelent" a játék. Kicsit vegyesek az érzelmeim, mondom ezt úgy, hogy egyébként állandóan tolom szabadidőmben az "éles" rajt óta. :)
TL;DR: ---------
Nagyon szórakoztató simcade szellemi örököse a FlatOut-nak, de öt év early access alatt azért kicsit megkopott, és tartalmilag elég fapados, nem nagyon van arányban a "végső" változat a hosszú fejlesztési idővel. Ha pontoznom kéne, olyan 65/100-at adnék neki. :)
Hosszabban pro és kontra: -----------------------------------
Pro:
+ A már megszokott zúzós játékmenet még mindig odavág. A sérülésmodellezés remek, a vezetési modell patent, fél asszisztokkal billentyűzeten is remekül játszható. Egyszerűen fantasztikus érzés versenyezni/derbizni benne.
+ A Figure 8 és Crash Alley pályák.
+ A kocsik dögösek (mármint roncsderbis értelemben), és elég jól testreszabhatók, nem spórolták ki az elmebeteg díszítőelemeket sem (pl. a koporsót az európai kombiról :D). A festést is egész jól testre lehet szabni, persze ne számítsunk Forza-szintre.
+ A soundtrack nem lett rossz (illik hozzá a finn rockzene), a karriermód leírásai meg olykor elég pihentek, jól megteremtik az alaphangulatot.
+ Van benne kombájn- és Reliant Robin derbi, meg iskolabusz-verseny. 'Nuff said. :D
+ A karrier és a progresszió nem kényszerít rá sem a tiszta versenyzésre, sem a zúzásra (ha nem akarod...). A jó helyezésért és a durva sebzésosztásért is egyaránt jár jutalom, a bajnokságokban meg nem muszáj minden versenyt megnyerni ahhoz, hogy megnyissuk a következő bajnokságot. Elakadni meg gyakorlatilag nem lehet benne, mert egyénileg setupolt versenyekkel is lehet XP-t vagy pénzt "farmolni".
Kontra:
- Abszolút fapados karriermód, voltaképp a Forza megoldásait vették át nagyon-nagyon leegyszerűsítve. Van öt nagy bajnokság, mindegyikben tucatnyi verseny/esemény, azokból x számút kell teljesíteni, hogy megnyissuk a következő bajnokságot. Az eventek teljesítése közben a jó helyezések után pénzt, a zúzás és a csillagok jelezte bónusz célok teljesítése után meg XP-t gyűjtünk. Utóbbival kocsikat és alkatrészeket oldhatunk ki, előbbivel meg megvehetjük azokat. Működik az egész, félreértés ne essék, de öt év early access után (meg egy Forza Horizon vagy Dirt 4 tükrében) ez nagyon sovány, valami kidolgozottabb körítés azért jó lett volna (elvégre basszus, még a 12 éves FlatOut 2-ben is pl. nevesített versenytársak voltak saját kocsikkal, meg minimálisan eltérő viselkedéssel).
- Némi extra polír nem ártott volna azért neki, a minimum gépigényt vastagon meghaladó gépemen azért egyes murvás pályák 24 kocsi mellett eléggé belassulnak 20-30 fps közé a verseny elején.
- Apróbb problémák azért a törésmodellel is vannak, a sofőrünk pl. a kocsival együtt deformálódik (ez azért így 2018-ban elég gáz), de a félig-meddig komolyra vett folkracingbe az is belefér, hogy két kerékkel érünk célba teljesítményromlás nélkül (Realistic sebzésmodell mellett is). Apropó, Realistic modell: azt jobb lenne Hard-ra vagy Unfair-re átnevezniük, mert a játékos kocsija fixen mindig nagyobb sebzést szed be olyankor mint az AI, páncélozottságtól és az ütközés sebességétől/szögétől függetlenül.
- A multi kb. a 2006-os FO2 szintjén ragadt. Online eventeket vagy ligákat ne is várjunk, a FlatOut-okhoz képest viszont előrelépés, hogy van dedikált szerver támogatás is a LAN és a listen server mellett. Az online szcéna viszont az elmúlt öt évben azért eléggé elfogyott, jelenleg kb. 150 szerver van online, amiken összesen kb. 300 ember játszik, de legalább azok is teljesen meg vannak osztva, számomra teljesen érthetetlen módon ugyanis a clean racing közösség elég népes egy Wreckfest című destruction racerben, szóval az önfeledt zúzás a népszerűbb szerverek egy jó részén eleve nem is opció. Steames matchmakingről persze ne is álmodjunk, nem lehet invite-olni a cimbiket a kiszolgálókra.
- Az AI-t elég rosszul lőtték be. Novice és Amateur szinten voltaképp sínen vezet és alig hibázik, az első kör végére általában beáll a végeredmény náluk, ütközni is csak nagy ritkán hajlandóak. Experten van rendes zúzás, de ott még néha nagyon is szuicid a gép, mondjuk ha ezzel a dirty racing szerverek szimulálása volt a cél, akkor célba találtak. :D
- Nincs minimap. Oké, a 22 pályát azért be lehet idővel tanulni, de főleg a Sandpit mapok elég szívatósak a beláthatatlan bukkanók mögötti éles kanyarokkal, arról nem is beszélve, hogy néha jó lenne tudni, relatíve hol van a mezőny többi része. A FlatOut-okban abszolút helye volt, nem értem a Wreckfestbe miért nem tették bele, főleg hogy nem szimulátorról beszélünk.
- A pre-race képernyő kocsibeállításait kissé parasztvakításnak érzem. A felfüggesztés állítása minimálisan hat ki a menetteljesítményre, a difit jó eséllyel egyszer állítja csak be az átlagjátékos (nekem fixen Half-Openen van, úgy lehet normálisan farolni), a váltót meg nincs értelme közepesnél magasabbra venni, mert gyakorlatilag nincs olyan pálya, amin lenne olyan hosszú egyenes szakasz, ahol ki lehet hajtani akkor a kocsit. A fékbeállítások szintén egyénfüggőek, nekem az alap közepes vált be a legjobban. Feleslegesnek érzem az egészet, annyira azért assistok nélkül sem szimulátor a játék, hogy értelme legyen ezekkel foglalkozni a futamok előtt.
- Az Armor rendszer jól meg van csinálva, hatalmas dorbézolást lehet művelni egy teljesen felpimpelt kocsival a derbiken, de logikusan végiggondolva egy felesleges klikkfesztivál ez is. Derbire ugyanis nyilván felpáncélozzuk a kocsit, versenyek előtt meg aztán levesszük, mert ott ugye championship pontszám és pénz a jó helyezés után jár, semmint a zúzásért, miért szopatnánk hát akkor magunkat azzal, hogy egy tankkal megyünk körversenyre a páncélozatlan, de gyors konkurencia ellen? (Legalábbis szólóban, az AI ugyanis jelenleg nem páncélozza fel magát még derbire sem a karriermódban.)
A fentieknek a zöme persze nem komoly probléma, inkább csak furcsa átgondolatlanság és apróbb-megmosolyogtatóbb hiba, ami nem töri össze az élményt, de alátámasztja, hogy nagyon rosszul menedzselték a játékot. A végeredmény ugyanis egy remek, de a FlatOut 2-n csak technikai megvalósításban túllépő demolition racer lett, szóval az összhatás nem nagyon van arányban a hosszú fejlesztési idővel, és nem hiszem, hogy megérné azt a 45 eurót, amibe alapjáraton kerül. Leértékeléskor ellenben kötelező vétel! :)
köszi azért. igazából a vanilla dolgokkal is szórakoztató . majd meglátom hogyan tovább. köszi
Vannak igen kedvező ajánlatot felvonultató oldalak ahol kulcsot lehet venni és azt aktiválni steam-en. Nem kell tőlük félni, eddig mindig működtek és legálisnak is tűnnek..aztán ki tudja. Mindenesetre egyikkel sem volt még problémám amit ilyen helyről vettem. Ezt most pl. 32,45 Euro-ért lehet Instant-gaming-en megvenni, az azért nem rossz ár.
csak azt tudom javasolni amit magadtól is tudsz, ha kap kedvezményt kap summer sale alatt akkor meg kell venni, addig meg alapcuccok. jelenleg 45 euro ami nem kevés. A játék sztem kitart, már a EA időszakban is elég kemény mag multis közönsége volt, nem nagy, de szinte állandó, én kb 1 éve multiztam vele, most még nem nagyon figyeltem. De a játék elég hosszú EA időszak alatt kitartott, szal sztem fésülgetni fogják még pár évig, hivatalosan is meg modderek által.
sorry, még egyszer kérdezném hogy tudtok-e modokat amiket nem a steam workshopból lehet csak letölteni ?
Köszi, azóta sikerült jó pár versenyt lenyomni custom-be, tényleg brutál módon lehet grindelni.
Multiban server-eket lehet kedvencekbe rakni? Eddig még nem jöttem rá, hogy hogyan lehetne, pedig lenne pár ahova szívesen visszanéznék, de így hogy mindig újra kell keresni, kicsit nehéz.
Ja, custom race opcióval lehet ilyen fun versenyeket tolni. Nekem még nem volt egy fagyásom sem, nagyritkán random crashem van valamilyen memóriából kifogyás miatt, nem tudom miért lehet, elvileg mindenből van elég, lehet hogy túlcsordulás... Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.22. 17:18:16
Ez most ilyen Custom event amit Te állítottál be? Ezeket ugyanúgy számolja mintha Carrier-ben vagy multiban játszanál? Eddig egyszer próbáltam ilyet indítani, de kifagyott pályatöltés közben, azóta nem is néztem rá. Carrier-ben tolom, ott tuningoltam fel 2 autót maxra úgy, hogy még tegnap este nyílt emg a harmadik szakasz. Multit csak kipróbáltam, mert alap járgánnyal szinte esélytelen elsők között végezni, és ilyen 240 credittel évek alatt jönne össze minden, plusz pályaismeret nélkül se nagyon megy :) Most már azért vágom, hogy melyik pályára milyen beállítás a jó.
tapasztalati pontra viszont nagyon jó a bármi vs. fűnyíró traktor :)) ha pályaismeretre úgy mész rá, ez annak szól aki még nem ismeri a játékot, hogy valami erős védelmű vas és fűnyíró, akkor mire végigmész a pályákon lesz bőven kredit is meg szintlépés is, első körben (ha nem a fiam vezet az ölemben) elnyomom a leggyorsabb kört, aztán vagy utolérem őket (4kört tolok általában), vagy bevárom és begyűjtök párezer TP-t kipörgetéssel, de főleg eliminálással :D Nagyjából ismertem az összes pályát még EA alatt, de azért jó móka.
Ez meg...3 kört meg tudtam csinálni mert tolatgattak és valahol elfértem, de a 4.-ben kész, végleg összeakadtak:
Tegnap én is kipróbáltam az ovált, kb. betöltéssel és ismétléssel 1 percenként lehet 940-et keresni 2 körös 24 mezőnyös "A" AI mellett, az úgy már egészen jó, félóra alatt összejöhet a legdrágább autó is, minden drága tuninggal is 1 órán belül. Lecsupaszított 10-es gyorsulású autóval a 2. kör végére általában megelőzhető mindenki, ha nem kegyetlen előnytelen a random start pozíció...ennyi kihívás azért kell. :D Próbáltam a széttuningolt öreg Supra utánzattal fűnyíró traktorok ellen nyomni, fun volt, csak keveset fizetett... :D Meg ahogy elnéztem minden funra vett beállítással kevesebbet adott mint "A" AI ellen. Kettőnél több kört is néztem, de nem skálázódott jobban az elérhető $/perc arány, egyenesen rosszabb lett. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.19. 16:30:18
Farmolni lehet egyszerűen..oválon. De kőkeményben is...tudom ajánlani a 3kerekű verdát és az iskolabuszokat :DDDD gondolom már próbáltad na ott elkapott a -videót csinálok- érzés, brutális kerülgetni ezeket a szrokat, mert az AI marad ugyanolyan ugye. Persze lehet ezt fordítva is csinálni, amikor olyanom van akkor berakom farmolásra a beállításokat, aztán kiválasztom magamnak az atom gyilkológép gyakorlatilag páncélozott amerikai verdámat, ellenfélnek meg Supervans és gyerünk egy 6köröset valami városi aszfaltos pályán, hibátlan ahogy az AI próbál fellökni a háromkerekű vackával... ugyan úgy mintha normál mennénk belémrántja a lemezautót. Általában lepöckölgetek ezt azt amíg felérek az elejére, majd szépen hagyom hogy megelőzzön egy-kettő és forgatgatom őket, vicces és jól fizet :) utána lehet fejleszteni-vásárolni :)
szevasztok ! tudtok olyan működő mod linkeket amelyek nem steam műhelyre mutatnak ? érdekelne néhány skin/pályák spec. autók mod, de sajnos nem találtam. (egyelőre a steames nem használható mert virágboltit próbálgatom) köszi
Végül is van a tolatásban logika, főleg orrmotoros autókkal, bár ahogy észrevettem "realistic" töréssel olyan könnyedén le lehet szedni 10%-okat sorban az autó állapotából, akárhol, akármiképpen sebződve, a legsúlyosabb armor opciókat használva is, hogy én inkább csak biztos ami biztos alapon 'dögkeselyűzöm' körbe-körbe, amíg az a többiek le nem zúzzák egymást, majd időnként elkapok 1-2 halálsoron lévőt belőlük. Ha legalább hármat sikerül, akkor 99% garantált az első hely. Bár például az 1500 damage csillag ugrik, de azt gondolom inkább az önfeledtebb, árkádabb sebzési beállítással gondolták... "Realistic" sebződés és "expert" AI mellett nem is értem miért tesznek be normál versenyekbe is irdatlan sebzést teljesítve csillagozós extra feladatot, amikor ha rendesen elrajtolok és sikerül kimaradnom a balhékból, soha többet nem is látom az ellenfeleket...már csak a stadionos roncsderbiben kérhetne "best lap" teljesítést a játék, úgy lenne kerek... :D Egyébként a csillagozásnak van valami értelme? Mivel pénzt mintha nem kaptam volna értük soha, sem másféle juttatást...a játék pénzrendszerére is ráférne az átgondolás, a legegyszerűbb lenne mondjuk a másfélszeres szorzó mindenért, hogy ne kelljen annyit farmolni még sorra első helyek mellett is...és a rengeteg 6 körös versenyes bajnokság végén járjon már legalább egy A kategóriás autóra elegendő pénz - vagy egy random A autó - a nagy semmi helyett, mert ez a jutalmazási rendszer elég szűkmarkú. Még a FlatOut 1 is előrébb járt ezen a téren...és legalább ott volt a rengeteg fun mutatványozós verseny gyors farmolásra, itt meg legfeljebb stadionozni lehet kb. 2 percenként 1340-ért... Összességében amennyire komálom a játék rengeteg pontját, legalább annyira pislogok mint hal a szatyorban a megannyi felemás dizájn döntést elnézve...
Nekem nem ennyi fps-em van úgyhogy ez a mutató baromság.
Nekem is külön kell állítani a kormányt (logitech), a pedált (Fanatec). A lényeg hogy lapozgass a kontrollermenüben, mindent nullázz, aztán Logi' kormány menü-> jobbra-balra (meg amit még kormányról vezérelsz), Fana' pedál menü-> szintén nulláz aztán gáz-fék-kuplung,...ha van több akkor tovább így.
[broman]: a zúzdában sokszor én is tolatva megyek, pláne ha már az eleje odavan.
Hát, ez meglepett. Még anno megvettem évekkel ezelőtt. Gyönyörű, csilla villa.. de nem boldogul a Logi kormány + fanatec pedál kombómmal.... Valakinek van ötlete?
Tegnap a karrier Pro részében toltam az egyik 6 körös versenyszériából az egyik versenyt és egyenesben húzták rám a kormányt többször is, néztem is mi a pék...addig nem tették. Hogy kanyar előtt féktávon suttyók néha, azt még felfogtam az AI gyengeségének, de később mintha nem csak elnézett féktávon meg holttérbe nem néző figyelmetlenségből zúznának le... :D 24 versenyzővel elrajtolni is sok restartos művelet néha, főleg ha az idjit' játék legalább a mezőny közepére - ha nem a végére - tesz, aztán pár kanyar után már csak feleannyian maradnak talpon... -.-'' Összességében tetszik az, ahogyan láthatóan az AI is küzd az erősebb autókkal, lecsúszik az ideális ívről vagy ha összejön lekörzőzi a se3ggével, egészen emberszerűen tökéletlenek, a játékos nem érzi magát UFO-k között. A legfurább dolog hogy a lezúzós versenyeken még mindig elég sokat mennek tolatva, de a kiadás előtti verziókban még többet csinálták... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.17. 13:35:55
beállítod hogy fűnyíró, és valamelyik kisovál, én a fiamnak ezt szoktam beállítani mert nem éri el a pedált ezek meg teligázasak, és visszajátszásban érdekes akciókat látni az AI-tól :))
Ez ilyen. Akkor nyílik ki minden ha játszol vele, a karrieren kívüli futamokon lehet bőven pénzt keresni és másik autót venni és fejleszteni, valamint pályákat megismerni.. Nem nehéz de az AI klasszikus AI...kegyetlen köcsög, és neki szinte minden jobban megy, nyugodtan fel lehet rá készülni hogy sok kanyarban kifejezetten azzal a céllal megy be hogy téged kiverjen, vagy tapad oldalról és kivezet..a kanyar bevétele csak másodlagos nála :D klassziker köcsög arcade AI, ha riválist szereztél, akkor érdemes húzni a segget minden kanyarkijáraton, ahol lehet padlógáz.
Ha valaki, akkor én aztán már minden reményt feladtam (#238 :DD), és alapból elég kritikus vagyok mindenben, de a végeredmény nekem 10/10. Nagyon bejön, rohadt hosszú volt az út, de végül megérte.
rendesen megvariálták, nullázták az eddigi karriert szal hosszabb tesztelést igényel. Vezetni nem rossz, kicsit egykezes a régihez képest (vagy inkább régi-régihez).
Lehet is tolni most már aki még nem tette meg.
Éjfélkor lehet csapatni.
Csütörtökön gooo.
2 hét múlva megjelenés
igen, minden ki van kapcsolva amit ki lehet. De ez nem tragédia, simán elképzelhetőnek tartom hogy sokaknak most jobban tetszik, ..nekem nem.